Jos olisi

kolmas vessa

Jos olisi käytäntö, että julkisiin tiloihin rakennettaisiin aina kolme vessaa, miehille, naisille ja androgyyneille tms, niin kuka oikeasti kehtaisi käyttää sitä kolmatta vessaa? Sehän kirkuisi, että mä olen poikkeava, ja se siitä läpimenosta sitten. Ehkä jotkut "trans-for-life"-tyypit sitä käyttäis, mutta itse en todellakaan. Prosessin aikana kävin biologisen sukupuolen mukaan ja vaihdoin heti, kun olin tarpeeks läpimenevä. Tollasesta ei kannata tehdä ongelmaa. Tietysti joku gender-neutral-vessa olis hyvä olla olemassa, mutta en toivo, että kaikista vessoista tehtäis sellasia.

58

1145

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • monessa paikassa

      Monessa paikassa on invavessa ja kukaan ei kysele vamman laatua käyttäjiltä eikä se leimaa ketään.

      • mutta jos

        se kolmas vessa olis nimenomaan sukupuolen takia niin se olis eri juttu. Ja kyllä joku voi vähän katsoa, kun nuori ja terve ihminen marssii invavessaan, vaikka vieressä olis muitakin wc-tiloja. Ja varsinkin on kiusallista tulla sieltä invavessasta, jos oven ulkopuolella jonottaa joku pyörätuolissa.


      • Outee
        mutta jos kirjoitti:

        se kolmas vessa olis nimenomaan sukupuolen takia niin se olis eri juttu. Ja kyllä joku voi vähän katsoa, kun nuori ja terve ihminen marssii invavessaan, vaikka vieressä olis muitakin wc-tiloja. Ja varsinkin on kiusallista tulla sieltä invavessasta, jos oven ulkopuolella jonottaa joku pyörätuolissa.

        Mene vaan apseille ruuhka-aikaan niin on ihan ok mennä invavessaan, jonka ovessa on myös kyltti mies.

        Pahinta olisi oikeastaan sellainen kyltti missä mainostetaan vauvanhoitopöytää.... ja sit sinne meneekin mies, tai nainen, ilman vauvaa... Että jos ei kukaan vahdi ja sieltä tulee siis ulos yksi mies tai yksi nainen... Kuka soittaa poliisit paikalle? Missä vauva? Pytyssä? Ei ihan hullua touhua tollanen.


    • riittäisi

      Kaikki voisivat aivan hyvin käydä samassa vessassa. Näinhän on monilla pienillä työpaikoilla, eikä se ole monellakaan mikään ongelma.

      • olisi naisille

        kiva käydä yksin jossain aseman vessassa illalla, jos siellä olis jotain humalaisia miehiä tai pahempaa. Uskovaiset ja varsinkin islamilaiset sais sätkyn, jos olis sama vessa. Ja pisoaarit on huomattavasti halvempia ja säästää vettä, ja niitä ei sitten enää voisi olla ja naiset joutuis käymään kusisilla pöntöillä. Ja eipä kai wc-jaottelu kovin montaa ihmistä oikeasti häiritse. Androgyynit menköön biologisen sukupuolensa mukaan, jos ei osaa päättää.


      • huomannut saman
        olisi naisille kirjoitti:

        kiva käydä yksin jossain aseman vessassa illalla, jos siellä olis jotain humalaisia miehiä tai pahempaa. Uskovaiset ja varsinkin islamilaiset sais sätkyn, jos olis sama vessa. Ja pisoaarit on huomattavasti halvempia ja säästää vettä, ja niitä ei sitten enää voisi olla ja naiset joutuis käymään kusisilla pöntöillä. Ja eipä kai wc-jaottelu kovin montaa ihmistä oikeasti häiritse. Androgyynit menköön biologisen sukupuolensa mukaan, jos ei osaa päättää.

        jos käyt naisten vessassa pisssalla niin ole hyvä pissaa istualta,ettei vc-pytyn reunat sotkeennu me kun joudumme paljastamaan koko pyllyn pissaessa.


    • Tytöksi haluava 14 v

      Sano pyllyn sijaan pillu. Kaikilla on joko pippeli tai pillu. Onko kiva olla nainen.jos poika haluaa olla tyttö niin kannattaako vaihtaa sukupuoli naiseksi?

      • lljjhkjhj

        Kovin vanhan ketjun kaivoit esiin ja sitten vielä kirjoitit ketjun aiheesta ohi.

        Vastataanpa kuitenkin kysymykseesi: "Onko kiva olla nainen.jos poika haluaa olla tyttö niin kannattaako vaihtaa sukupuoli naiseksi?" Pelkkä halu ei riitä, pitää todellakin kokea olevansa tyttö. Jos menet sanomaan että haluat olla tyttö, psykiatri käskee mennä kasvamaan kotiin muutamaksi vuodeksi.

        Niin ja siellä vessapytyllä istutaan koko pyllyllä eikä pillulla.


    • MrRandall Sysmä City

      No tämä teidän transuilunne nyt yleensäkin on sellaista 14-vuotiaiden hommaa. Olisitte tyytyväisiä, kun kerrankin olette saaneet palstallenne henkisesti itsenne vertaisen jäsenen.

      • Randallilla viiraa

        Kun ennen ei päässyt transtukimuksiin ja -hoitoihin lainkaan ja myöhemminkin vasta täysi-ikäisenä, itsemurhalukemat transsukupuolisilla oli isot. Tämä tietenkin hivelisi sinun egoasi kun transuista pääsisi kerralla eroon. Onneksi nykyään tuo 14 vuotiaskin pääsee tutkimuksiin ja hoitoihin ja selviää paljon helpommalla elämässään eteenpäin. Transsukupuolinen saadaan sentään hoidettua hyvään elämään, mutta sinua ei voida hoitaa koskaan terveeksi.


    • 12+20

      ehdotan, että kaikista vessoista tehdään sukupuolineutraaleja.

      • Ruotsi on muuttamassa kaikki yleiset vessat sukupuolineutraaleiksi.


      • On jo
        azeriel kirjoitti:

        Ruotsi on muuttamassa kaikki yleiset vessat sukupuolineutraaleiksi.

        Suomessakin aika paljon jo käytössä unisexvessoja, mutta ne tulee kalliimmiksi koska pitää rakentaa yksittäisiä koppeja joihin kuhunkin on oma sisäänkäynti vaikkapa käytävältä. Näitä on tehty mm. uusiin ja remontoituihin kouluihin.

        Vanhassa systeemissä isossa huoneessa on paljon kevyin väliseinin erotettuja vessakoppeja niin ne ovat olleet halvempia rakentaa. Lisäksi saadaan vielä lisäsäästöä koska miesten vessaan voidaan rakentaa vähemmän vessakoppeja kun seinälle laitetaan 1-2 halpaa urinaalia.


    • tytöksi haluava 14 v

      Hei. Tunnen itseni tytöksi. Käytän tyttöjen ja naisten vaatteita. Käyn naisten vessassa. Jos joku yksin asuva nainen haluaa pojan niin voin pysyä poikana jos saan käyttää naisten/ tyttöjen vaatteita. Voisin muuttaa naisen luo asumaan. Voin olla naisten vessassa alasti ja naisten saunassa kans alasti. Voin olla naisten vaatteissa naisen kanssa yhtä aikaa naisen kanssa. Mä oon sukukypsä. Voin olla yhdynnässä. Nainen joka vastaa saa minut ja saa syödä minut jos haluaa ja voin nuolla pillua ja koko naisen kehon

      • .................

        Nyt alkoi teksti menemään sellaiseksi että transtutkimukset saa jättää haaveista.


      • outoa symboliikkaa

        "Nainen joka vastaa saa minut ja saa syödä minut jos haluaa"

        Miksi joku nainen haluaisi syödä pienen pojan?

        Lapsena tykkäsin Pullapoika-kirjasta yli kaiken. Se oli lempikirjani. Aina kun kävimme kirjastossa, halusin lainata sen. Sadun lopussa tyttö, joka oli leiponut pullapojan, joka lähti pakomatkalle, sai pullapojan kiinni ja söi sen.


      • tytöksi haluava 14 v
        outoa symboliikkaa kirjoitti:

        "Nainen joka vastaa saa minut ja saa syödä minut jos haluaa"

        Miksi joku nainen haluaisi syödä pienen pojan?

        Lapsena tykkäsin Pullapoika-kirjasta yli kaiken. Se oli lempikirjani. Aina kun kävimme kirjastossa, halusin lainata sen. Sadun lopussa tyttö, joka oli leiponut pullapojan, joka lähti pakomatkalle, sai pullapojan kiinni ja söi sen.

        Miksi joku nainen haluaisi syödä pienen pojan? Siksi että kulkisin naisessa


      • Omamolokullinkallis
        ................. kirjoitti:

        Nyt alkoi teksti menemään sellaiseksi että transtutkimukset saa jättää haaveista.

        No se on ihan hyvä, jos on niin vääristyneitä haaveita.


    • tytöksi haluava 14 v

      Onko kiva olla nainen.

      • tytöksi haluava 14v

        Tunnen itseni oikeasti tytöksi mutta olen sensijaan poika joka viihtyy naisten ja tyttöje kassa. Minä käytän tyttöjen/naisten vessaa ja vaatteita. Saako 14 v poika mennä naisten vessaan ja uimahallissa naisten puolelle ja olla siellää nakuna.


      • Ei noinvain
        tytöksi haluava 14v kirjoitti:

        Tunnen itseni oikeasti tytöksi mutta olen sensijaan poika joka viihtyy naisten ja tyttöje kassa. Minä käytän tyttöjen/naisten vessaa ja vaatteita. Saako 14 v poika mennä naisten vessaan ja uimahallissa naisten puolelle ja olla siellää nakuna.

        Voit kyllä yrittää naisten vessaan, mutta jos naiset heittää sinut ulos, siihen ei ole mitään vastaansanomista.

        Jos menet uimahallissa naisten puolelle, viimeistään siinä vaiheessa kun riisuudut alastomaksi, henkilökunta heittää sinut ulos. Muista naisista sitten riippuu tuleeko poliisi hakemaan sinut talteen. Noista aiemmista kommenteistasi päätelleen poliisin nouto on todennäköistä.

        Myös miehet ja pojat viihtyvät naisten tai tyttöjen parissa. Siinä ei ole mitään outoa, eikä tarvitse olla nainen tai tyttö.


      • naisten puoli
        tytöksi haluava 14v kirjoitti:

        Tunnen itseni oikeasti tytöksi mutta olen sensijaan poika joka viihtyy naisten ja tyttöje kassa. Minä käytän tyttöjen/naisten vessaa ja vaatteita. Saako 14 v poika mennä naisten vessaan ja uimahallissa naisten puolelle ja olla siellää nakuna.

        "Saako 14 v poika mennä naisten vessaan ja uimahallissa naisten puolelle ja olla siellää nakuna"

        Eipä oikeastaan saa enää tuossa iässä, kun on jo sukukypsäkin. Jos muutat jonkun yksinäisen naisen luokse asumaan, et saa hänen kanssaankaan mennä naisten puolelle uimahallissa. Vain jos on esim. kehitysvammainen, saa mennä äidin tai hoitotädin mukana naisten puolelle uimahallissa, minun ymmärtääkseni.


    • tytöksi haluava 14v

      Sano tytöistä jotakin tai naisista. Miten saan tyttöjä.

    • tytöksi haluava 14v

      Haluaisin jutella teidän kanssa tyttönä ja naisena olemisesta. Tunnen itseni tytöksi haluan puhua siitä teidän kanssa. Tyttönä olisi varmaan helpompaa elää. Olisi kiva letittää ja olla pitkä hiuksinen tyttö. Olisi kiva tehdä s ja l juttuja.

      • outoa symboliikkaa

        Minä olen pitkähiuksinen nainen. Elämäni ei ole sen helpompaa kuin muillakaan, mutta olisi se vaikeampaa jos olisin syntynyt mieheksi. Tyttönä / naisena on helpompaa olla heikko ja näyttää heikkoutensa. Koska olen nainen, saan apua ja kehtaan pyytää apua helpommin. Varmaan sillä tavalla tyttönä / naisena on helpompaa.

        Olen myös turhamainen, ja se on naisille sallitumpaa kuin miehille. Tykkään ostaa meikkejä ja koruja. Eilen tilasin netissä olevasta korukaupasta kaksi rannekorua. Nyt jo minua riemastuttaa, että ensi viikolla postiluukusta kolahtaa paketti, jossa on kauniit korut :-)

        Romantiikka on minulle tärkeää, ja tämäkin on naisilla yleisempää. Esimerkiksi nyt, kun ulkona on sysipimeää ja sataa, minusta on ihanaa polttaa kynttilöitä ja juoda kuumaa kaakaota, jossa on kermavaahtoa päällä. Taustalla soi Chopinin pianokonsertto.

        Mitä vielä kertoisin... Minusta naiset ovat henkisesti vahvempia kuin miehet, yleensä.

        "Olisi kiva tehdä s ja l juttuja."

        Mitä ne ovat? Vai uskallanko kysyäkään..... :-D


      • tytöksi haluava 14v
        outoa symboliikkaa kirjoitti:

        Minä olen pitkähiuksinen nainen. Elämäni ei ole sen helpompaa kuin muillakaan, mutta olisi se vaikeampaa jos olisin syntynyt mieheksi. Tyttönä / naisena on helpompaa olla heikko ja näyttää heikkoutensa. Koska olen nainen, saan apua ja kehtaan pyytää apua helpommin. Varmaan sillä tavalla tyttönä / naisena on helpompaa.

        Olen myös turhamainen, ja se on naisille sallitumpaa kuin miehille. Tykkään ostaa meikkejä ja koruja. Eilen tilasin netissä olevasta korukaupasta kaksi rannekorua. Nyt jo minua riemastuttaa, että ensi viikolla postiluukusta kolahtaa paketti, jossa on kauniit korut :-)

        Romantiikka on minulle tärkeää, ja tämäkin on naisilla yleisempää. Esimerkiksi nyt, kun ulkona on sysipimeää ja sataa, minusta on ihanaa polttaa kynttilöitä ja juoda kuumaa kaakaota, jossa on kermavaahtoa päällä. Taustalla soi Chopinin pianokonsertto.

        Mitä vielä kertoisin... Minusta naiset ovat henkisesti vahvempia kuin miehet, yleensä.

        "Olisi kiva tehdä s ja l juttuja."

        Mitä ne ovat? Vai uskallanko kysyäkään..... :-D

        Vastasin jo. Olet luotettava. Haluisin olla sinun kanssasi.


      • outoa symboliikkaa
        tytöksi haluava 14v kirjoitti:

        Vastasin jo. Olet luotettava. Haluisin olla sinun kanssasi.

        :-D Olet söpö, mutta olen liian vanha sinulle. Ottoäidiksesi olen taas ehkä hiukan liian nuori.

        Koeta ajatella jotain muuta kuin näitä sukupuolijuttuja. Sinun ikäisellesi on vielä paljon nähtävää ja koettavaa.


    • tytöksi haluava 14v

      Voisitteko puhua ihanat tytöt / naiset

    • Terveyttäjä

      Olet hämärä jätkä, nimim. Tytöksi haluava 14v. Oletko keskustellut lääkärin kanssa noista jutuista, joita päässäsi nyt pyörii? Syytä olisi.

    • tytöksi haluava 14v

      Haluan naisten/tyttöjen kanssa tytöksi.teidän naisten kanssa. Tai että sulautuisin naiseen tai tyttöön.

      • Psykiatrille vaan!

        Olet joko todella sitkeä trolli tai sitten päästäsi viiraa todella pahasti. Transihminen et ole vaan pahasti mielenvikainen.


    • tytöksi haluava 14 v

      Anteeksi. Luulin, että kirjoitin lemmikit- ryhmään edellisen viestin Tyt

      • minua kiinnostaa

        Ei se mitään. Joku toinenkin äskettäin laittoi vahingossa viestin tälle palstalle, vaikka oli laittavinaan sen muualle, joten sellaista sattuu :)

        Minusta kommenttisi ei kyllä sovi lemmikit-palstallekaan... Outoa...

        Kerro lisää itsestäsi, tytöksi haluava 14 v. Oletko trolli vai vakavissasi transsukupuolinen? Minua kiinnostaa ja uskoisin että monia muitakin palstalaisia.


    • tytöksi haluava 14 v

      Haluan oikeasti tytöksi tai tyttö porukkaan käytän tyttöjen ja naisten tiloja ja vaatteita. Leikin tyttöä/tyttöjä. Tytöt ja naiset kiinnostaa.

      • minua kiinnostaa

        On ihan normaalia, että sinun ikäistäsi poikaa tytöt ja naiset kiinnostaa. Olet murrosiässä. Halusi olla tyttö laantuu, kun löydät oikean tytön rinnallesi, tytön, jota rakastaa ja joka rakastaa sinua. Silloin vähitellen tyttöyden / naiseuden mysteeri alkaa ratketa etkä enää halua olla tyttö / nainen. Kun alat nähdä tulevan tyttöystäväsi pukeutuvan hameeseen ja letittävän pitkiä hiuksiaan jne., alat sen kautta ikään kuin löytää itsesi poikana / miehenä, jonka ei kuulu pukeutua hameeseen jne.


      • Pois 50 luvulta
        minua kiinnostaa kirjoitti:

        On ihan normaalia, että sinun ikäistäsi poikaa tytöt ja naiset kiinnostaa. Olet murrosiässä. Halusi olla tyttö laantuu, kun löydät oikean tytön rinnallesi, tytön, jota rakastaa ja joka rakastaa sinua. Silloin vähitellen tyttöyden / naiseuden mysteeri alkaa ratketa etkä enää halua olla tyttö / nainen. Kun alat nähdä tulevan tyttöystäväsi pukeutuvan hameeseen ja letittävän pitkiä hiuksiaan jne., alat sen kautta ikään kuin löytää itsesi poikana / miehenä, jonka ei kuulu pukeutua hameeseen jne.

        "Kun alat nähdä tulevan tyttöystäväsi pukeutuvan hameeseen ja letittävän pitkiä hiuksiaan jne., alat sen kautta ikään kuin löytää itsesi poikana / miehenä, jonka ei kuulu pukeutua hameeseen jne."

        Muokkaus nykypäivälle:
        Kun alat nähdä tulevan tyttöystäväsi pukeutuvan leggingseihin ja tiukkaan tunikaan ja oikaisevan pitkiä hiuksiaan jne.,


      • tytöksi haluava 14 v
        Pois 50 luvulta kirjoitti:

        "Kun alat nähdä tulevan tyttöystäväsi pukeutuvan hameeseen ja letittävän pitkiä hiuksiaan jne., alat sen kautta ikään kuin löytää itsesi poikana / miehenä, jonka ei kuulu pukeutua hameeseen jne."

        Muokkaus nykypäivälle:
        Kun alat nähdä tulevan tyttöystäväsi pukeutuvan leggingseihin ja tiukkaan tunikaan ja oikaisevan pitkiä hiuksiaan jne.,

        Mitä vikaa on pitkissä hiuksissa ja legginsseissä tai tyttöjen vaatteissa.


    • tytöksi haluava 14 v

      Tämä ei muutu. Tarvitsen tyttöjen tai naisten seuraa ja naisten/tyttöjen vaatteita ja pehmoleluja. Pehmolelut tuntuu hyvälle housuissa. Tunnen ja haluan olla tyttö. Haluan sukupuoli korjaus leikkauksen johon perheelläni ei ole varaa koska ei ole varaa minun kasvatukseeni mutta siskon kasvatukseen on. Tarvitse uuden perheen jolla on varaa ruokkia,ostaa vaatteita,rakastaa,pitää huolta,kasvattaa,sukupuoli korjaus leikkaukseen. Tarvitsen mielelläni tyttö tai lesbo jengin perheekseni. Tarvitsen tyttöjen kodin tai tyttöturvapaikan. Tarvitsen tyttöjen ja naisten tukea ja sosiaaliviranomaisten huostaanoton tai otto äidin ja otto tyttöjä ja naista joka välittää. Sosiaaliviranomaisten huostaan oton tai uuden kodin.

      • minua kiinnostaa

        Ok, mutta hae apua. Tekstisi on hiukan sekavaa. En tiedä, onko äidinkielesi jokin muu kuin suomi.

        Lesbojengi ei voi auttaa sinua ongelmissasi, vaan hakeudu esim. kouluterveydenhoitajalle ja kerro, että sinulla on vaikeaa, ja anna hänen kysellä ja miettiä sopivaa tapaa auttaa sinua. Tai jos et halua kouluterveydenhoitajalle avautua, hakeudu terveyskeskuslääkärille. Tai vaikka nuorten kriisikeskusteluun, joita löytyy netistäkin.

        Kun lueskelin tätä ketjua, huomasin sinun kirjoittaneen todella erikoisia juttuja, huolestuttaviakin. Ne kielivät siitä, ettet ole löytänyt itseäsi poikana ja tulevana miehenä. Kehotan sinua rauhoitumaan ja hakemaan keskusteluapua, ymmärtäviä aikuisia, jotka kuuntelevat murheitasi.


    • tytöksi haluava 14 v

      Haluan oman pillun ja tissit sekä pikät hiukset.

      • Mutta et saa

        koska juttusi on niin levottomia että jos yrität transtutkimuksiin, sinut siirretään välittömästi mielenterveyspuolelle hoitoon.


    • tytöksi haluava 14 v

      Tytöt ja naiset kirjoittakaa onko naisena ja tyttönä kivaa

      • Ei mitään eroa

        Ihan samanlaista elämää kuin miehenä ja poikana.


      • ....................

        Miksi haluaisit olla tyttö / nainen, sinä tytöksi haluava 14 v? Miksi haluaisit oman pillun, omat tissit ja pitkät hiukset?


    • tytöksi haluava 14 v

      Koska silloin eläisin tyttönä. Tyttönä olisi kivaa ja voisin tehdä tyttöjen juttuja. Tahdon olla tyttö. Tunnen olevani tyttö.

      • ................

        Voit poikanakin "tehdä tyttöjen juttuja". Jätä nyt mielestäsi jo moiset hullutukset. Voit poikanakin kasvattaa pitkät hiukset tai ostaa vaikka peruukin. Poikanakin voi vähän meikata, shoppailla, nukkua pehmolelun vieressä, pukeutua vaaleanpunaisiin farkkuihin ja mintunvihreään t-paitaan ja hymyillä ihmisille, myös itkeä.

        Teet vain heti selväksi aina uusille ihmisille, ettet ole äijämäinen poika. Olet sellainen kuin haluat ja kehität itsellesi vahvan itsetunnon. Siinä voivat muut ihmiset (järkevät ihmiset) auttaa.


    • tytöksi haluava 14 v

      No haluan isommat rinnat ja pippelin pois miten se onnistuu. Haluan olla tyttö jolla on rinnat ja pillu.

    • oletko trolli?

      haluan tytöksi 14 v kirjoitti:

      "Miten saan tyttöjä?"

      "Leikin tyttöä/tyttöjä."

      "Tarvitsen tyttöjen ja naisten tukea ja sosiaaliviranomaisten huostaanoton tai otto äidin ja otto tyttöjä ja naista joka välittää."

      Haluat siis tyttöjä itsellesi? Haluat jopa ottotyttöjä itsellesi? Ja leikit monikossa tyttöjä?

      Teksteissä mitä kirjoitat ei ole mitään järkeä.

    • tytöksi haluava 14 v

      On. Haluan / tunne itseni tytöksi. Haluan tyttöjä jotka tunkee minut pilluun ja tykkäisi. Haluan letittää hiuksia kosketella pillua

      • Ei onnistu!

        Tekstisi on niin sekavaa ettei transtutkimuksia kannata ajatellakaan. Jo ensikäynnillä sinut ohjattaisiin mielenterveyspuolelle terapiaan. Koska olet vielä ala-ikäinen, tutkimukset tehtäisiin vanhempiesi kanssa yhteistuumin. Mitä vanhempasi ajattelee jos lukisi näitä tekstejäsi?


    • tytöksi haluava 14 v

      Kukaan ei välitä, eikä rakasta. Haluaisin otto äidin jolla on useampia tyttöjä. Auttakaa en halua asua nykyisessä kodissani ja perheessäni. Haluan olla oikeasti tyttö ja käyttää tyttöjen vaatteita. Myös letittää omia hiuksia ja meikata, olla arka, itkeä, imettää, synnyttää. Tunnen itseni tyttöksi. Auttakaa minua haluan uuden kodin jolla on varaa elättää minua ja varaa sukupuoli leikkaukseen haluan tytöksi.

      • kkjlnk

        "Myös letittää omia hiuksia ja meikata, olla arka, itkeä, imettää, synnyttää."

        Kasvata pitkät hiukset ja letitä jos haluat. Voit meikata ja olla arka, sitä ei kielletä. Synnyttämään et pysty vaikka kävisit transhoidot läpi.

        "Auttakaa minua haluan uuden kodin jolla on varaa elättää minua ja varaa sukupuoli leikkaukseen haluan tytöksi."

        Käy koulut läpi hyvillä papereilla, opiskele hyvä ammatti ja hanki työpaikka että pystyt itse maksamaan haluamasi leikkaukset. Transtutkimukset ei maksa sinulle mitään, vain matkalulujen omavastuun jos asut kaukana Helsingistä tai Tampereelta. Perustason transhoidotkin on julkisen puolen halpoja maksuja jotka pystyy köyhäkin perhe maksamaan (tai saa sossusta).

        Kirjoitustyylisi ja kertomuksesi on kuitenkin niin outoja että transhoidot taitaa jäädä vain haaveeksi. Lähettäisivät ilmeisesti "kasvamaan" ja palaamaan asiaan muutaman vuoden kuluttua kun olet aikuistunut ajatusmaailmassasikin.


    • tytöksi haluava 14 v

      Ottakaa minut turvaan. Pelkään olla kotonani. Haluan olla tyttö. Käyttää tyttöjen vaatteita. Oikeasti pelkään olla kotonani. Ottakaa huostaan tai otto lapseksi. Voin tappaa itseni

      • Uskova Noora

        Miksi pelkäät olla kotonasi? Ei nettipalstan kautta voi ottaa ketään huostaan. Jos sinulla on oikeasti hätä, käänny esim. nuorten auttavan puhelimen puoleen, esim. Mannerheimin lastensuojeluliitolla on lasten ja nuorten puhelin, netti ja chat, jota kautta voi puhua huolistaan aikuiselle tukihenkilölle (ne eivät ole tähän aikaan toiminnassa, mutta netissä on varmasti löydettävissä muitakin nuorten auttavia puhelimia) :

        http://www.mll.fi/mll/auttavatpuhelimet/lnpn/

        Kyllä sinä voit käyttää tyttöjen vaatteita, jos haluat. Ei se ole niin vakava asia :-)


      • tytöksi haluava 14
        Uskova Noora kirjoitti:

        Miksi pelkäät olla kotonasi? Ei nettipalstan kautta voi ottaa ketään huostaan. Jos sinulla on oikeasti hätä, käänny esim. nuorten auttavan puhelimen puoleen, esim. Mannerheimin lastensuojeluliitolla on lasten ja nuorten puhelin, netti ja chat, jota kautta voi puhua huolistaan aikuiselle tukihenkilölle (ne eivät ole tähän aikaan toiminnassa, mutta netissä on varmasti löydettävissä muitakin nuorten auttavia puhelimia) :

        http://www.mll.fi/mll/auttavatpuhelimet/lnpn/

        Kyllä sinä voit käyttää tyttöjen vaatteita, jos haluat. Ei se ole niin vakava asia :-)

        Onko sinulla lapsia tyttöjä vaan poikia saanko muuttaa sinun luoksesi uskova Noora . Mentäisiinkö treffeille Oulussa. Jos sinulle käy. Ottaisit lapsesi matkaan. Voitaisiin kahdestaan käyttää naisten vaatteita ja käydä ostamassa peruukki letittäisimme toistemme hiukset ja meikkaisimme lakkaisimme kynnet tekisimme tyttöjen juttuja. Voisitko olla äitini. Haluaisin sen hpv rokotteen. Vastaisitko uskova Noora leikitään ja ollaan kahdestaan. Jos sinulla ei ole miestä niin mennäänkö naimisiin ..


      • ------------------
        Uskova Noora kirjoitti:

        Miksi pelkäät olla kotonasi? Ei nettipalstan kautta voi ottaa ketään huostaan. Jos sinulla on oikeasti hätä, käänny esim. nuorten auttavan puhelimen puoleen, esim. Mannerheimin lastensuojeluliitolla on lasten ja nuorten puhelin, netti ja chat, jota kautta voi puhua huolistaan aikuiselle tukihenkilölle (ne eivät ole tähän aikaan toiminnassa, mutta netissä on varmasti löydettävissä muitakin nuorten auttavia puhelimia) :

        http://www.mll.fi/mll/auttavatpuhelimet/lnpn/

        Kyllä sinä voit käyttää tyttöjen vaatteita, jos haluat. Ei se ole niin vakava asia :-)

        Ota yhteyttä kotikuntasi sosiaalitoimistoon ja kerro että pelkäät olla kotonasi.


    • tytöksi haluava 14 v

      Uskova Noora vastaa

    • tytöksi haluava 14 v

      työnnän housuihin ja paitoihin pehmoleluja ne on hyviä työnnän korkkeja pyllyyn. Haluan tytöksi tai tyttöön tai naiseen. Puhukaa tytöistä ja niiden elämästä

    Ketjusta on poistettu 32 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      52
      2894
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      539
      2755
    3. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      48
      1895
    4. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      32
      1887
    5. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      119
      1768
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      303
      1704
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      9
      1362
    8. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      62
      1163
    9. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      90
      1154
    10. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      22
      1122
    Aihe