AA
A A A
Opastus ja palaute
liity jäseneksi!

/   /  /  / Auto alaikäisen nimiin.

Auto alaikäisen nimiin.

12 Vastausta 4 419 Lukukertaa
Voiko auton rekisteröidä alaikäisen nimiin odottamaan ajokortin saantia, jos alaikäinen omistaa auton?

Kyllä voi, jos...

...autolla on ajokortin omistava, täysi-ikäinen haltija.

...

Entä onko sitten vaikeaa saada alaikäinen omistaja haltijaksi saatuaan ajokortin?

Käsittääkseni pitäisi....

...muutos onnistua rekisteriotteen ilmoitusosan täyttämisellä, ja tekemällä uusi vakuutus haltijan nimiin.

BMW M3

Minun M3 on 6vuotiaan pojan nimissä.Vaimon Q7 3 vuotiaan tyttären.Arvaa miksi.

koska

vastuuta pakoilevia paskiaisia. Sotkette jo lapsennekin rikoksiinne!

Olet täysin

oikeassa, olemme saastaa!

Turhaan

lastesi nimiin autosi laittanut, jos vouti asiasta kiinnostuu, niin ulosmittaa satavarmasti autot teidän velkoihinne !!

älä

puhu paskaa........

Joo, ja niitähän ei ole lahjoitettu

elikkä miten autot ovat päätyyneet mukuloiden nimiin kiinnostaisi verottajaa eli millä tuloilla ne on ostettu vai onko ne saatu lahjoituksena...

OIKEETA TIETOO!!!! PLEASE!!

Kerroppa mulle nyt miten täytän ilmoitusosan että saan autoni lapsenlapseni nimiin.Tuleeko muksusta omistaja vai haltija.? Entä lapsen äiti tuleeko hänestä kumpi jos kerran ei alaikäinen voi yksistään omistaa kun eisaa vakuutusta.Ja te idiootit-ei ole tarkoitus mitään velkaa tehä tyttärenpojaleni vaan antaa hänelle auto.Monella pikkukundilla on.Vai pysynkö itse omistajana ja maksan vakuutusmaksut ja laitan pojan haltijaksi ..onnistuuko se? perkele menee hermo kun täälläkin niin moni hämmentää soppaa joten ei tiiä kuka puhuu paskaa ja kuka ei...

Tässä tulee

Auton voi omistaa kuka tahansa, haltijan täytyy olla täysi-ikäinen ajokortin omaava henkilö. (Tosin yrityskin voi olla haltija.) Omistaja päättää haltijan.

Tee lahjakirja ja täytä rekisteriotten ilmoitusosa. Merkitse siihen tyttärenpoika omistajaksi ja itsesi haltijaksi. Varsinkin jos käytät autoa itse, ei tarvitse selitellä poliisille kenen autolla ajelet jos olet merkitty haltijaksi.

EI KAIKKI!!!

Ei kaikki ole perse aukisia niin kuin täällä kommentoivat lapsi jos säästää voi hyvinkin ostaa auton ennen täysi ikäisyyttään asiallinen kysymys !!!
 /   /  /  / Auto alaikäisen nimiin.

Asiantuntijat

• SincityNaisille ja pariskunnille sunnattu intiimituotteiden erik...

Keskusteluhaku

Laaja haku

Lisää keskusteluja aiheesta

Facebookissa suositeltua

Tietoa mainosten kohdentamisesta