"Kuopat" joidenkin naisten alaselässä

Miksei minulla?

Joillakin naisilla on kaksi kuoppaa takapuolen yläpuolella, selkärangan molemmin puolin. Mitä nämä kuopat ovat, ja miksi minulla ei ole sellaisia? Voiko sellaiset hankkia esim. laihduttamalla tai lihomalla?

Tässä siis kuva siitä mitä tarkoitan:
Nuo

25

18248

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mutta,,

      kyllä ne kuopat on kaikilla. Itse en ollut niihin aiemmin kiinnittänyt huomiota, ennenkuin teinityttöni ihmetteli omiaan:) Ja sittemmin olen katsellut, niin kyllä ne kaikilla on.
      Ehkä joillakin ei näy niin selvästi, mutta kyllä ne siellä pitäsi olla.
      Mitä ne sitten ovat, niin sitä en tiedä...

      • linkin lopusta

        niin jopa näkyy hymykuoppia.


      • Vastalause!

        Suurimmalla osalla naisista niitä ei kyllä näy olevan.


      • sivusta-ajattelija
        Vastalause! kirjoitti:

        Suurimmalla osalla naisista niitä ei kyllä näy olevan.

        yläpakaran hymykuopat ovat geneettisesti määräytyvä ominaisuus. (kuten kasvojen hymykuopatkin)

        Niitä ei siis ole kaikilla, mutta kaukaasialaisilla ne ovat varsin yleiset, kun taas esim. kaukoidässä harvinaisemmat.

        Kuoppa johtuu sidekudoskiinnikkeistä. Kuopan syvyys vaihtelee yksilöittäin. On myös yksilökohtaista, miten lihominen /laihtuminen / pakaralihasten treenaus vaikuttaa kuopan näkymiseen. Rasvan jakautuminen ja lihasten sijoittuminen ovat nekin geneettisesti määräytyviiä ominaisuuksia, joten jokaisen on itse testattava, millä tavalla heidän hymykuoppansa parhaiten korostuvat.

        Suuressa maailmassa näitä, kuten kasvojenkin hymykuoppia tehdään plastiikkakirurgisesti niille, joilla on käynyt geeniarpajaisissa omasta mielestään huonosti.


      • einäyläskinalta
        Vastalause! kirjoitti:

        Suurimmalla osalla naisista niitä ei kyllä näy olevan.

        >>Suurimmalla osalla<<

        Tähään toteamukseen sisältyy myös syy.


    • ilman muuta

      Niihin kuoppiin asetetaan peukalot, kun hoidetaan asioita seisaaltaan takaapäin. Kokemusteni mukaan pitkät sääret ja leveä lantio tuovat mukanaan syvemmät kuopat.

      • hymis_

        Ne ovat pakaroiden hymykuopat. Vähän vastaavat kuin joillakin poskissa ja joillakin ei näy ollenkaan. Laihdutus ym ei välttämättä vaikuta asiaan. Musta ne ovat kivat.


    • &quot;naurupakarat&quot;

      ...kuva ei näkynyt.En tiedä miksi ne toisilla näkyvät ja toisilla ei,mulla ne ainakin näkyy ja hyvin:))

    • Annnnaaahhh

      Ne voi muuten olla pojilla/miehilki ainaki mun kaksosel ja pikkuvelil on kans haha.

      Ei ne niin kauniit oo btw. ihan suloiset kyl mut en usko et kannattaa haluu niit noin paljoo....

    • Testattu

      Itselläni on nämä "hymykuopat" alaselässä ja olenpa huomannut, että ne on todella herkät kosketukselle. Poikaystäväkin tietää, että ollessani huonolla tuulella näitä kannattaa kosketella, koska silloin seksi on taattua ja molemmilla hyvä mieli jälkeenpäin ;)

    • robban3

      Itse olen poika ja minulla on semmoset kuopat alaselässä! Hypein kerran trampoliinilla ja heitin takaperinvoltin, aloin nauraan ilmassa ja tulin alas polvilteen mutta selkä oli jotenkin väärässä asennossa. Se sattu ihan hirveesti en pystynyt hyppiä trampoliinillä moneen viikkoon! Huomasin sillon semmoset kuopat selässäni.

    • sips

      Kuopat tulevat suoliluun takayläkärjistä ja ne näkyvät kaikilla,joilla ei ole ylimääräistä rasvaa kropassa.

      • lapinnoita

        Ja kun alaselkä tulee kipeäksi, jopa liikkeelle pääsy vaikeaa löytyy yleensä näiden kuoppien kohdalta ja ympäriltä ihon ja luun välistä kummalliselta tuntuvaa, epätasaista massaa.Joskus tuntuu sormilla kuin ihon alla olisi narua. Hieromalla tätä arkaa aluetta niin, että epämääräiseltä tuntuva massa häviää, myös selkäkipu helpottuu. Kokeilkaa, pitenpi aikainen helpotus kun särkylääkkeillä.


    • selkärankatapaturma

      mul tuli (11v tyttö selittää) ku hypin trampoliinilla nii vedin väärinpäinvoltin vahingosssa kaverin kaa riehumisen avulla ja mursin selkärankani, täs nyt makaan itku silmäs selkäkivun takia. :)

    • Jos vielä joskus...

      Voi, että mää niitä muistelen kaiholla yhdellä tuttavallani.

      • tyhmiä naisia

        -- ne on viehättävä ominaisuus naisissa , mutta ei keinotekoisesti -- siis silikonia rinnoissa ei ota eteen ,-- USKOKAA SE.


      • uskokaase
        tyhmiä naisia kirjoitti:

        -- ne on viehättävä ominaisuus naisissa , mutta ei keinotekoisesti -- siis silikonia rinnoissa ei ota eteen ,-- USKOKAA SE.

        -- jos naisella tatuointi ,ei ota eteen ,- kohotus leikkauksenkin kyypä huomaa het.


      • Ainsseisso liikaaki
        tyhmiä naisia kirjoitti:

        -- ne on viehättävä ominaisuus naisissa , mutta ei keinotekoisesti -- siis silikonia rinnoissa ei ota eteen ,-- USKOKAA SE.

        Jaa meikällä se palaa aina kun näkee valkoista reittä vähän ylemmäksi.
        Oli sitten siellä mitä hyvääsä piirroksia tai apukilluttimia sili koneineen ja aasineen.


    • Testattu

      Olen ottanut hymykuoppiini monia suuria peniksiä ja hoidellut ne kunnolla.

    • silmän_ruokaa

      Kaikilla naisilla ei ole niitä vatsamakkraoita eli "jenkkakahvoja". Laiheliineilla ei ole liikaa rasvamöykkyjä peittämässä vartalon kuoppia.

      Hyvämuotoisessa naisessa kuuluukin olla kuperia ja koveria paikkoja oikeissa paikoissa.

      Silmän ruokaa miehelle.

    • STIDIASKI

      Niissä hymykuopissa voi pitää suolapähkinöitä, kun panee takaapäin...

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Nuo kuopat helpottaa miehen peukaloiden asettelua rodeonaintia aloitettaessa.

      • Anonyymi

        Kun peukalot ja kämmenet on asetettu paikoilleen ja homma aloitettu, niin sitten voikin vaimolle tokaista että näin minä sen teen töissä sihteerinkin kanssa.
        Sitten yritetään pysyä 8 sekuntia tamman kyydissä.


    • Anonyymi

      kuopattomissa ei ole siteitä?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1525
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      15
      1344
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1321
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      30
      1267
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      33
      1238
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1146
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1106
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1096
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1084
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1072
    Aihe