Syksyllä sisiliaan

ressu-79

Moro oisin vaimoni kans lähössä syksyllä taorminaan ja muutamia kyssäreitä ois....
Eli miten lämmintä syyskuun lopussa lokakuunvaihteessa on....
Noin suurinpiirtein hintataso..lähinnä ruokailut ravintolassa jne
Kannattaako vuokrata auto vai ennemminkö bussilla matkustella ympäriinsä....
Paikat jotkaa kannattaa nähdä ja ne jotka kannattaa jättää välistä.....
Kiitoksia asiallisista vastauksista ja niille jotka soittaa suutansa älä vittuile kun et kuitenkaan osaa...

5

662

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SISILIS-fok

      mutta en uhallanikaan vittuile. Sitä paitsi en tiedä Sisiliasta yhtään mitään. Mutta jos hetken odottelet, niin rupeaa löytymään vakiosisilialaisia, jotka kertovat sinulle kaiken kenkien kulutuksesta aina lähtöselvitykseen Catanian lentoasemalle. Nyt olet jonossa, ei väliaikamusiikkia, mutta olet seuraava kun saat vastauksia.

    • JonathanA

      hei, mee naxokseen, siel on se yx piitsi mist saa aurinkovarjon tyyliin 4 eurol

    • Naxos -fani sempre

      Hei!
      Eli syys-lokakuun vaihteessa on vielä lämmintä ainakin 20.
      Niin lämmintä on, että mieheni poltti jalkansa ihan punaiseksi vielä lokakuussa :).
      Syksyllä ilmat kyllä alkavat olla epävakaisiakin, sadetta ja kovaa ukkosta (lokakuun lopulla).
      Riippuu viikosta eli ihan varmaa ennustetta en voi antaa.
      Olen itse ollut nyt viime ja tänä syksynä Naxosissa ja minulle sattui oikein aurinkoiset viikot molemmilla kerroilla.

      Auto kannattaa varmaan vuokrata jos meinaa enemmän kierrellä, mutta linja-autoilla ajelu on edullista esim, Catanian lentokentältä Naxosiin 50km maksaa aikuiselta 5,90e.
      Myös junalla kulkeminen on edullista.
      Itse en ole junalla mennyt, mutta muut suomalaiset menivät junalla esim, Cataniaan 15e.

      Hinnat ravintoloissa tietysti vaihtelevat.
      Taorminassa on luultavasti muutaman euron kalliimpaa, kuin Naxosissa.
      Jos syö niitä 3 ruokalajin "systeemejä" viineineen on hinta ihan toinen.
      Mutta tässä nyt muutama esimerkki Naxosin hinnoista ihan tavallisista ruoista.
      Spaghetti annos 7e, pizza 5-6e, mozzarella salaatti 7e...
      Eli n7e oli annos, kuin annos.
      Palvelumaksu taisi olla viimeksi jo 2e per nenä.
      Sitten esim, cappuccino Naxosissa maksaa 2e, mutta Taorminassa AINAKIN Wunder Barissa 4,40e.
      Että eroja on hinnoissa.
      Taorminassa oli ollut myös paikka missä ruoka tarjoiltiin hopealautasilta hintaan 120e.

      Paikoista joissa kannattaa käydä mainitsisin Taorminan kaupunginpuutarhan.
      Ja tietysti teatterin.
      Ehkä myös veneretki Naxosin rannasta siniselle luolalle = Grotta Azzurralle voisi olla ihan mukava kokemus.
      Nämä ovat siis Taorminan ja Naxosin paikkoja.
      En tiedä Palermosta tai Cataniasta sen enempää.
      Ja nyt sitten sitä väliaikamusiikkia?

      T. Naxos- fani sempre

      • ressu-79

        Juu kiitos....paljon anto ainakin jotain kuvaa yleisestä hinta tasosta....kun tässä oon selaillu alan sen naxosen puoleen kääntyä enemmänkin..taidamme muutenkin mennä huoneisto hotelliin..varmaan se meidän loma on syyskuunloppu ja lokakuun alka..ei olla muutenkaan miellettömiä rantaihmisiä etten ainakaan mä jaksa päivää pitempään rannalla maata...


      • Loila
        ressu-79 kirjoitti:

        Juu kiitos....paljon anto ainakin jotain kuvaa yleisestä hinta tasosta....kun tässä oon selaillu alan sen naxosen puoleen kääntyä enemmänkin..taidamme muutenkin mennä huoneisto hotelliin..varmaan se meidän loma on syyskuunloppu ja lokakuun alka..ei olla muutenkaan miellettömiä rantaihmisiä etten ainakaan mä jaksa päivää pitempään rannalla maata...

        Jos bussi ei kiinnosta, niin Catanian lentokentältä pääsee taxillaki Naxokseen, mutta se maksaa sitten 100e.

        Alcantara Valley (gorges) ja Etna kannattaa varmaan tsekata.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      68
      6783
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4400
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      272
      2813
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2100
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1663
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1447
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1151
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      305
      1135
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1124
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1091
    Aihe