V-Rod HD:n

häpeäpilkku!

V-Rod on kyllä HD:n häpeäpilkku. Tyyli on joku Yamaha V-maxin ja Hyöusungin sekoituksen kopio ja tekniikkana on typerä, lyhytiskuinen kierroskonepapattaja tai sähkömoottori. Sitten jotkut pellet koittaa elvistellä HD -logoissa ja vetimissä, vaikkeivat omista aitoa HD:ta, vaan harleyn nimellä brandätyn singerin.

113

12641

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • on ihan

      väärä foorumi. Ota yhteyttä H-D:n tehtaalle ja itke sinne pahaa oloasi.
      Milloin sinä meinaat hankkia H-D:n? Tuskin koskaan, onneksi.

      • ShovelKing

        Kyllä tämä on ihan oikea foorumi. Katsopa, mitä tuolla ylhäällä lukee: "Harley Davidson".

        Minulla on HD, kone on shoveli. Sinulla taitaa olla vesipyssy, kun noin kiukustuit :)


      • teitä 
        ShovelKing kirjoitti:

        Kyllä tämä on ihan oikea foorumi. Katsopa, mitä tuolla ylhäällä lukee: "Harley Davidson".

        Minulla on HD, kone on shoveli. Sinulla taitaa olla vesipyssy, kun noin kiukustuit :)

        homopettereitä.

        Ettehän te edes teidä minkälaista on ajaa oikealla moottoripyörällä. Semmoisella joka lähtee kuin mutteri maamoottorista ja jolla voi, ihan oikeasti, nii-in, uskomatonata mutta totta, tehdä pitempiä lenkkejä kuin sinne kerholle ja takaisin.


      • Väärä osasto
        teitä  kirjoitti:

        homopettereitä.

        Ettehän te edes teidä minkälaista on ajaa oikealla moottoripyörällä. Semmoisella joka lähtee kuin mutteri maamoottorista ja jolla voi, ihan oikeasti, nii-in, uskomatonata mutta totta, tehdä pitempiä lenkkejä kuin sinne kerholle ja takaisin.

        Täällä sunkin pitää kuitenki roikkua kommentoimassa HD:eesta. Oot tainnu kyllästyä vetään kyykyssä kyrpä suussa mopolla


    • FXR-85

      HD on tehnyt yli sata vuotta upeita, perinteisiä moottoripyöriä omalla tyylillään. V-Rod on tosiaankin nolo veto HD:lta, tulee mieleen noi 60 -luvun kaksitahtisekoilut. Ei toi rodi mikään oikea prätkä ole...

      • sekoilulla

        tarkoitat kai aikaa, jolloin HD oli kimpassa italialaisen Aermachin kanssa. Kumpi omisti kumman, en juuri muista, mutta noilta ajoilta Harleyllä on kaksi maailmamenstaruutta TT:ssä, muistaakseni 350 kuutioisissa ja kuskina Valter Villa. Sen jälkeen menestystä on tullut enempi Esson baarissa.


      • aermaggi
        sekoilulla kirjoitti:

        tarkoitat kai aikaa, jolloin HD oli kimpassa italialaisen Aermachin kanssa. Kumpi omisti kumman, en juuri muista, mutta noilta ajoilta Harleyllä on kaksi maailmamenstaruutta TT:ssä, muistaakseni 350 kuutioisissa ja kuskina Valter Villa. Sen jälkeen menestystä on tullut enempi Esson baarissa.

        Ei ollut Aermachi 2t. Minulla oli ko. "HD" 350cc malli. Ei jäänyt kovin mukavia muistoja siitä.


    • Aatokset,

      Ei kyllä tule hd mieleen kun tollasen näkee,ihan on lelun näkönen,myös jammun uudet classikko mallit näyttää toistaiseksi ainakin turhan "pötkömäisilta" ainaski omaan silmään,joten parempi pysyä perinteisemmissä custom malleissa niin ei ainaskaan pety hankintaan.

    • hah 

      Ainoa oikeata moottoripyörää muistuttava hd-malli.

      • mee nyt jo

        Takas japani osastoon.


      • Kaveria kiinostaa
        mee nyt jo kirjoitti:

        Takas japani osastoon.

        Oikea moottoripyörä, mut kanti riittää vasta ku heitteleen kommenteja täällä hd osastolla.Antaa roikkua uskallus kasvaa ja oikea pyäräkin tulee joskus.


      • sen verran
        mee nyt jo kirjoitti:

        Takas japani osastoon.

        että nää nyky harrikathan on lähes täysiä japseja tai oikeestaan kiinan pyöriä. Tiesitkö että vuoden 2001 jälkeen on harrikoiden rungot tehty alihankintana kiinassa, sähköt Hitachi made in japan kuten myös jousitus Showa sekä jarrut Nissin kaikki japseja. V-rod sukujuuret on saksassa, ja se yhteinen noilla molemmilla reuhkoilla on että niitä saa nykyisin ostaa jopa R-kioskilta. Nettimoton yleisin myynnissä oleva pyörä, kokoluokkansa halvin, tehottomin ja kestoltaan huonoin. Tervetuloa hd-miehet japsi osastolle, teitä toki pikkasen aliarvostetaan koska pyöränne ovat vain 75% japseja eikä aitoja.
        Maailman huonoin moottoripyörä, aikanaan Jawa oli huonompi mutta niillä on tapahtunut kehitystä toisin kuin jenkeillä eli Jawa on nykyisin maailman toiseksi huonoin.


      • pyörää myynnissä
        sen verran kirjoitti:

        että nää nyky harrikathan on lähes täysiä japseja tai oikeestaan kiinan pyöriä. Tiesitkö että vuoden 2001 jälkeen on harrikoiden rungot tehty alihankintana kiinassa, sähköt Hitachi made in japan kuten myös jousitus Showa sekä jarrut Nissin kaikki japseja. V-rod sukujuuret on saksassa, ja se yhteinen noilla molemmilla reuhkoilla on että niitä saa nykyisin ostaa jopa R-kioskilta. Nettimoton yleisin myynnissä oleva pyörä, kokoluokkansa halvin, tehottomin ja kestoltaan huonoin. Tervetuloa hd-miehet japsi osastolle, teitä toki pikkasen aliarvostetaan koska pyöränne ovat vain 75% japseja eikä aitoja.
        Maailman huonoin moottoripyörä, aikanaan Jawa oli huonompi mutta niillä on tapahtunut kehitystä toisin kuin jenkeillä eli Jawa on nykyisin maailman toiseksi huonoin.

        nettimotossa, massaa massaa


      • vain 14
        pyörää myynnissä kirjoitti:

        nettimotossa, massaa massaa

        eli paljon harvinaisempi


      • ...tarkasti....

        ...sanottuna juuri se asia, joka tekee OIKEAN moottoripyörän? Ajoasento kenties? Pyörän valmistaja? Voisitko kertoa asiallisesti, niin muutkin tietäisivät?


      • moottoripyörä 
        ...tarkasti.... kirjoitti:

        ...sanottuna juuri se asia, joka tekee OIKEAN moottoripyörän? Ajoasento kenties? Pyörän valmistaja? Voisitko kertoa asiallisesti, niin muutkin tietäisivät?

        on semmoinen että sillä voi ihan oikeasti ajaa. Stonga pyssy käsissä vaikka vauhti nousse yli satasen ja myös kaikki mutterit ja pultit pysyy koko huoltovälin paikoillaan. Ja se huoltoväli on vähän enemmän kuin sata kilsaa.

        Kyllä sä varmaan tunnistat oikean moottoripyörän jos sellaisella joskus ajat - luulisin.


      • wau.
        moottoripyörä  kirjoitti:

        on semmoinen että sillä voi ihan oikeasti ajaa. Stonga pyssy käsissä vaikka vauhti nousse yli satasen ja myös kaikki mutterit ja pultit pysyy koko huoltovälin paikoillaan. Ja se huoltoväli on vähän enemmän kuin sata kilsaa.

        Kyllä sä varmaan tunnistat oikean moottoripyörän jos sellaisella joskus ajat - luulisin.

        Kiva kun selvensit. Nyt tajusin, et mulla on ihan oikea moottoripyörä.
        Merkki: H-D, tosin tätä en ymmärra ja allekirjoita, et stonga ei pyssy käsissä vaikka vauhti nousse.
        Muuten meni nappiin sun vuodatuksen kanssa.


      • Daavitti
        sen verran kirjoitti:

        että nää nyky harrikathan on lähes täysiä japseja tai oikeestaan kiinan pyöriä. Tiesitkö että vuoden 2001 jälkeen on harrikoiden rungot tehty alihankintana kiinassa, sähköt Hitachi made in japan kuten myös jousitus Showa sekä jarrut Nissin kaikki japseja. V-rod sukujuuret on saksassa, ja se yhteinen noilla molemmilla reuhkoilla on että niitä saa nykyisin ostaa jopa R-kioskilta. Nettimoton yleisin myynnissä oleva pyörä, kokoluokkansa halvin, tehottomin ja kestoltaan huonoin. Tervetuloa hd-miehet japsi osastolle, teitä toki pikkasen aliarvostetaan koska pyöränne ovat vain 75% japseja eikä aitoja.
        Maailman huonoin moottoripyörä, aikanaan Jawa oli huonompi mutta niillä on tapahtunut kehitystä toisin kuin jenkeillä eli Jawa on nykyisin maailman toiseksi huonoin.

        täällä HD palstala muovisukkula kaverin viisauksia kirjotella.Eipä ole tarvinnut ikään ite käydä esim honda sivulla edes lukemassa.
        Taitaa vaan vähä jänskättää isommat pyörät.
        No aikansa kun roukkuu täällä niin jotain oppii.


      • ...että....
        moottoripyörä  kirjoitti:

        on semmoinen että sillä voi ihan oikeasti ajaa. Stonga pyssy käsissä vaikka vauhti nousse yli satasen ja myös kaikki mutterit ja pultit pysyy koko huoltovälin paikoillaan. Ja se huoltoväli on vähän enemmän kuin sata kilsaa.

        Kyllä sä varmaan tunnistat oikean moottoripyörän jos sellaisella joskus ajat - luulisin.

        ...minullakin on ihan oikea moottoripyörä. H-D:lläni on ajettu kuuskyttonnia ja vaihdettu ainoastaan renkaita. Kaverillani on lähes samanlainen H-D ja sillä on ajettu ilman ongelmia jo 80 000 mailia. Kaikki mutteriliitokset ovat pysyneet kiinni ja sillä voi ajaa vaivattomasti sataakahtakymppiä - kovempaa ei Suomessa saa ajaakaan. Luja on kone, sillä naapurin Suzuki Bandit poiki jo yhdeksässäkympissä.


      • leipo takasylinteri
        ...että.... kirjoitti:

        ...minullakin on ihan oikea moottoripyörä. H-D:lläni on ajettu kuuskyttonnia ja vaihdettu ainoastaan renkaita. Kaverillani on lähes samanlainen H-D ja sillä on ajettu ilman ongelmia jo 80 000 mailia. Kaikki mutteriliitokset ovat pysyneet kiinni ja sillä voi ajaa vaivattomasti sataakahtakymppiä - kovempaa ei Suomessa saa ajaakaan. Luja on kone, sillä naapurin Suzuki Bandit poiki jo yhdeksässäkympissä.

        kiinni 2001 sporasta kun pyörä oli ajettu 8tkm et silleen


      • harrikathan
        Daavitti kirjoitti:

        täällä HD palstala muovisukkula kaverin viisauksia kirjotella.Eipä ole tarvinnut ikään ite käydä esim honda sivulla edes lukemassa.
        Taitaa vaan vähä jänskättää isommat pyörät.
        No aikansa kun roukkuu täällä niin jotain oppii.

        on luokkansa halvimpia, pienimpiä ja tehottomimpia pyöriä eli ei jänskätä. Ps tehoista sen verta että vuoden 72 Honda 350 pesee kiihdytyksessä 0-100 ja huipuissa nyky 1500 kuution harrikan . Honda ottaa 0-100 6,5 sek ja hd 7,8 sek, huiput honda 165 ja hd 160. Kun aikas roikut niin sinäkin opit.


      • nyky hd
        harrikathan kirjoitti:

        on luokkansa halvimpia, pienimpiä ja tehottomimpia pyöriä eli ei jänskätä. Ps tehoista sen verta että vuoden 72 Honda 350 pesee kiihdytyksessä 0-100 ja huipuissa nyky 1500 kuution harrikan . Honda ottaa 0-100 6,5 sek ja hd 7,8 sek, huiput honda 165 ja hd 160. Kun aikas roikut niin sinäkin opit.

        on muovia eli sama onko sukkula vai köntys, vain vanhat harrikat ovat peltiä ja ILMAN japsiosia.


      • kuikka.
        nyky hd kirjoitti:

        on muovia eli sama onko sukkula vai köntys, vain vanhat harrikat ovat peltiä ja ILMAN japsiosia.

        Peltiä?


      • tälleen.
        leipo takasylinteri kirjoitti:

        kiinni 2001 sporasta kun pyörä oli ajettu 8tkm et silleen

        http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Harley-Davidson-Touring-ULTRA-CLASSIC-L-K-1-700-UNDER-WHOLESALE-PRICE-FREE-SHIPPING-WOW_W0QQitemZ300288769551QQihZ020QQcategoryZ49996QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

        Teidän toukohousujen kommenteista päätellen on tän omistaja melkoinen pattijäbä, kun on jaksanut noinkin pitkään työnnellä paskaa Harrikkaa ja keräillyt vielä niitä teidän mainitsemia tippuvia osia tienposkesta.


      • kukaan huoli
        tälleen. kirjoitti:

        http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Harley-Davidson-Touring-ULTRA-CLASSIC-L-K-1-700-UNDER-WHOLESALE-PRICE-FREE-SHIPPING-WOW_W0QQitemZ300288769551QQihZ020QQcategoryZ49996QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

        Teidän toukohousujen kommenteista päätellen on tän omistaja melkoinen pattijäbä, kun on jaksanut noinkin pitkään työnnellä paskaa Harrikkaa ja keräillyt vielä niitä teidän mainitsemia tippuvia osia tienposkesta.

        tuota paskaa vaikka hinta on tavallista matalampi ja rahti ilmainen, hehhehhe


      • ?????
        kuikka. kirjoitti:

        Peltiä?

        Pitäiskö sanoa että esim. mittarin kehys on nyky harrikassa rautaa, eiks se ammu vähän yli kun kyse on ohuesta metallista eli pelti sopii paremmin. Mainittakoon nyt sit kuitenkin että se kehys on nykyisin muovia, ei edes peltiä, raudasta puhumattakaan. Ei american iron vaan american plast. Sanotko sä että sun auton konerauta, eiks se ole konepelti.


      • hondiiiiiii wokkiiiiiiii,ri...
        vain 14 kirjoitti:

        eli paljon harvinaisempi

        noitahan on myynnissä monta tuhatta eikä kukaan osta,sääli saatais lisää hd miehiä.tekin pellet voitte tulla.kyllä teistä vielä miehiä kasvaa.saatte tekin ajaa kestävillä luotettavilla mopoilla.kävin koe ajaa 100000km ajettua twin camia.ei paljon hävinnyt tuli terälle hondalla.ostakaa maajussit wokkipannuja ja kylväkää vaikka peltoihinne.saadaan näitä kateellisia wokkipojuja miesten joukkoon


      • Yanbjonk
        sen verran kirjoitti:

        että nää nyky harrikathan on lähes täysiä japseja tai oikeestaan kiinan pyöriä. Tiesitkö että vuoden 2001 jälkeen on harrikoiden rungot tehty alihankintana kiinassa, sähköt Hitachi made in japan kuten myös jousitus Showa sekä jarrut Nissin kaikki japseja. V-rod sukujuuret on saksassa, ja se yhteinen noilla molemmilla reuhkoilla on että niitä saa nykyisin ostaa jopa R-kioskilta. Nettimoton yleisin myynnissä oleva pyörä, kokoluokkansa halvin, tehottomin ja kestoltaan huonoin. Tervetuloa hd-miehet japsi osastolle, teitä toki pikkasen aliarvostetaan koska pyöränne ovat vain 75% japseja eikä aitoja.
        Maailman huonoin moottoripyörä, aikanaan Jawa oli huonompi mutta niillä on tapahtunut kehitystä toisin kuin jenkeillä eli Jawa on nykyisin maailman toiseksi huonoin.

        Mutta onhan siinä aito nimi pöntön kuppeessa: Harley Davidson, siintä tulee loput 25%.
        Onhan kylläkin omanlainen kuppikunta, joka Harrikoilla ajaa, ja luulevat vielä, että heitä kadehditaan, heh!


      • Mika....
        Yanbjonk kirjoitti:

        Mutta onhan siinä aito nimi pöntön kuppeessa: Harley Davidson, siintä tulee loput 25%.
        Onhan kylläkin omanlainen kuppikunta, joka Harrikoilla ajaa, ja luulevat vielä, että heitä kadehditaan, heh!

        Ehkäpä kadehtijat vaan luulee niiden luulevan. Miksi motoristi olisi millään tapaa kiinnostunut jonkun turon mielipiteestä tai siitä kadehtiiko hän vai ei?

        Sellainen ihminen joka itse kadehtii vähän kaikkea luulee muidenkin kadehtivat tai elävän kateudesta, mutta ei se ole totta.


      • No ei ole mikään
        Mika.... kirjoitti:

        Ehkäpä kadehtijat vaan luulee niiden luulevan. Miksi motoristi olisi millään tapaa kiinnostunut jonkun turon mielipiteestä tai siitä kadehtiiko hän vai ei?

        Sellainen ihminen joka itse kadehtii vähän kaikkea luulee muidenkin kadehtivat tai elävän kateudesta, mutta ei se ole totta.

        salaisuus,että Harrikoilla ajavat roskajengiläiset ei tajua kuinka noloina niitä pidetään . Kyllä ne nimenomaan kuvittelevat saavansa osakseen ihailua kun kekkaloivat jokapaikkaan noissa univormuissaan. Hullun määritelmä täyttyy,ovat hämärtyneet todellisuudesta. Jee jee oon 40v ja mulla on hienoja kangasmerkkejä liivi täys,mm pyssykersantti ym skeidaa.


      • Mika.....
        No ei ole mikään kirjoitti:

        salaisuus,että Harrikoilla ajavat roskajengiläiset ei tajua kuinka noloina niitä pidetään . Kyllä ne nimenomaan kuvittelevat saavansa osakseen ihailua kun kekkaloivat jokapaikkaan noissa univormuissaan. Hullun määritelmä täyttyy,ovat hämärtyneet todellisuudesta. Jee jee oon 40v ja mulla on hienoja kangasmerkkejä liivi täys,mm pyssykersantti ym skeidaa.

        Niin mutta entäpäjos vain luulet, että ne piittaa jonkun ohikulkijan mielipiteestä. Sitä paitsi miksi kyllähän täällä suomi24:sä voi käydä lukemassa mitä tuulipukukansa harrikoista ajattelee, jos se kiinnostaa joten ei niiden tarvitse kuvitella.


      • Luuletko sä että
        Mika..... kirjoitti:

        Niin mutta entäpäjos vain luulet, että ne piittaa jonkun ohikulkijan mielipiteestä. Sitä paitsi miksi kyllähän täällä suomi24:sä voi käydä lukemassa mitä tuulipukukansa harrikoista ajattelee, jos se kiinnostaa joten ei niiden tarvitse kuvitella.

        ne kulkee niissä vermeissään itseään varten hmmmmmm? Jätkät käyttää niitä pelleasuja 90 pros ajasta muualla kuin mopoillessaan.


      • Mika.....
        Luuletko sä että kirjoitti:

        ne kulkee niissä vermeissään itseään varten hmmmmmm? Jätkät käyttää niitä pelleasuja 90 pros ajasta muualla kuin mopoillessaan.

        No nyt ymmärsit.


    • ne.

      hd.t on singereitä.

      • nyt käymään

        jossain mistä löytyy singer ja kuuntele sen käyntiääntä. Ei kyllä mitenkään voi verrata H-D:n ääneen!


    • ...hyvänen....

      ...aika sentään, että täytyy poloisen avautua. Hei kuule, sulla on ongelma - pääsi kanssa!

      • sulla..

        No jos tuolla lailla pitää ruveta päästään vialliseksi toisia haukkumaan sen takia, että heillä on mielipide jostain moottoripyörästä, niin kyllä vika on omassa päässäsi.


    • India?

      Jotenkin näin...

      • on....

        Aito Harley on ilmajäähdytteinen, pitkäiskuinen V-twin. V-rod on naurettava, lyhytiskuinen, vesijäähdytteinen kierroskone ja muutenkin lähinnä korealaisten vehkeitä muistuttava "desing".


      • harleyta
        on.... kirjoitti:

        Aito Harley on ilmajäähdytteinen, pitkäiskuinen V-twin. V-rod on naurettava, lyhytiskuinen, vesijäähdytteinen kierroskone ja muutenkin lähinnä korealaisten vehkeitä muistuttava "desing".

        v-rod:ssa jäljittelee ainostaa se fakta ettei siinäkän ole voimaa! Pullasahoja kaikki tyynni..


      • tuota..
        on.... kirjoitti:

        Aito Harley on ilmajäähdytteinen, pitkäiskuinen V-twin. V-rod on naurettava, lyhytiskuinen, vesijäähdytteinen kierroskone ja muutenkin lähinnä korealaisten vehkeitä muistuttava "desing".

        käsittääkseni kaikki ottomoottorit jäähtyvät ilmalla? Korjaa jos olen väärässä..


      • peruskäsitteitä..
        tuota.. kirjoitti:

        käsittääkseni kaikki ottomoottorit jäähtyvät ilmalla? Korjaa jos olen väärässä..

        Hölynpölyä. Etkö tiedä edes käsitteitä ilmajäähdytys ja vesijäähdytys. Olet sata vuotta jäljessä ajasta.


      • A Hines
        harleyta kirjoitti:

        v-rod:ssa jäljittelee ainostaa se fakta ettei siinäkän ole voimaa! Pullasahoja kaikki tyynni..

        Tais A Hinesin V-Rod olla nopein pyörä luokassaan
        varttimaililla. Taakse kauas jäivät sukisukit ja muut. Katso tilastoja. Perusvehje 115 hv TAKAPYÖRÄLTÄ


      • voin olla
        peruskäsitteitä.. kirjoitti:

        Hölynpölyä. Etkö tiedä edes käsitteitä ilmajäähdytys ja vesijäähdytys. Olet sata vuotta jäljessä ajasta.

        sata vuotta jäljessä.. Mutta sen satavuotiaan käsityksen mukaan se vesikin jäätyy ilmalla?!? Tuossa sun keuhkoamisessa on kysymys ainoastaan primaaripiirin lämmön siirosta, ei koko prosessin..


      • omaan
        A Hines kirjoitti:

        Tais A Hinesin V-Rod olla nopein pyörä luokassaan
        varttimaililla. Taakse kauas jäivät sukisukit ja muut. Katso tilastoja. Perusvehje 115 hv TAKAPYÖRÄLTÄ

        luokassaan! HD:lle on perustettu omat luokat, kun eivät yleisessä pärjää! Katos kun kadulla ja tiellä lähetettäessä sun on aivan turha hävitessäsi alkaa selvittään, että me ollaan eri luokassa... Vai että oikeen 115 takapyörältä... Wau, on se rajusti "A Hinestetty" :))))


      • ...mun...
        omaan kirjoitti:

        luokassaan! HD:lle on perustettu omat luokat, kun eivät yleisessä pärjää! Katos kun kadulla ja tiellä lähetettäessä sun on aivan turha hävitessäsi alkaa selvittään, että me ollaan eri luokassa... Vai että oikeen 115 takapyörältä... Wau, on se rajusti "A Hinestetty" :))))

        ...pitäisi pärjätä ja minkä vitun takia? Ennen kaikkea kysyisin mihin helvettiin sulla on kiire? Omaan hautaas kiire? Huhhuh! Mulle riittää oman Softailini n. 80hp. Aja sä vaikka kurvista kahtasataa koivikkoon - mikä urpo! Turha myöskään itkeä "HD:n työntämisestä" tai "irtoavista muttereista", sillä tällä koneella on ajettu liki 150000 ja eipä ole vielä auki käytetty eikä kertaakaan työnnetty. Muovilelua en ottaisi mistään hinnasta, mieluummin bussikortti - nöfnöf pikkupossut!


      • eivät...
        voin olla kirjoitti:

        sata vuotta jäljessä.. Mutta sen satavuotiaan käsityksen mukaan se vesikin jäätyy ilmalla?!? Tuossa sun keuhkoamisessa on kysymys ainoastaan primaaripiirin lämmön siirosta, ei koko prosessin..

        Hei haloo. Nyt ja yleensäkin puhutaan yleisistä käsitteistä, joita käyttävät niin valmistajat kuin kuluttajatkin. Inttämisesi tekee vain sinusta idiootin, kun yrität jurnuttaa yleisiä käsitteitä vastaan. Vesijäähdytykseksi kutsutaan systeemiä, jossa vesti toimii väliaineena jäähdytyksessä, vaikka ilma sen veden jäähdyttääkin. Ihme haraamista, typerää.


      • vastaan
        eivät... kirjoitti:

        Hei haloo. Nyt ja yleensäkin puhutaan yleisistä käsitteistä, joita käyttävät niin valmistajat kuin kuluttajatkin. Inttämisesi tekee vain sinusta idiootin, kun yrität jurnuttaa yleisiä käsitteitä vastaan. Vesijäähdytykseksi kutsutaan systeemiä, jossa vesti toimii väliaineena jäähdytyksessä, vaikka ilma sen veden jäähdyttääkin. Ihme haraamista, typerää.

        että .. Tullankin siihen että mitäs vikaa on tuossa vedessä (jos täsmällisiä ollaan vesi/klygoli seoksesta) lämmönsiirrossa? Yleisen käsityksen mukaan nesteenkäyttö lämmön primaari siirossa on suoraa siirtoa parempi! Koska lämpötilaerot ja niistä johtuvat materiaalien jännitykset ovat pienempiä...


      • ,mitäs
        ...mun... kirjoitti:

        ...pitäisi pärjätä ja minkä vitun takia? Ennen kaikkea kysyisin mihin helvettiin sulla on kiire? Omaan hautaas kiire? Huhhuh! Mulle riittää oman Softailini n. 80hp. Aja sä vaikka kurvista kahtasataa koivikkoon - mikä urpo! Turha myöskään itkeä "HD:n työntämisestä" tai "irtoavista muttereista", sillä tällä koneella on ajettu liki 150000 ja eipä ole vielä auki käytetty eikä kertaakaan työnnetty. Muovilelua en ottaisi mistään hinnasta, mieluummin bussikortti - nöfnöf pikkupossut!

        vittua sitten keuhkoat jostain 115hv:n luokansa nopeimasta harrikasta!!! Vati? Mutterit sulla on löysällä päässäsi. Minä en ole puhunut mitään työtämisestä, irronneista muttereista sen kummenmin kuin muovileluistakaan!


      • A. Hines
        omaan kirjoitti:

        luokassaan! HD:lle on perustettu omat luokat, kun eivät yleisessä pärjää! Katos kun kadulla ja tiellä lähetettäessä sun on aivan turha hävitessäsi alkaa selvittään, että me ollaan eri luokassa... Vai että oikeen 115 takapyörältä... Wau, on se rajusti "A Hinestetty" :))))

        et ymmärrä lukemaas etkä osaa lukea näköjään.
        andrew oli nopein luokassaa ja ainoa v-rodi.
        muut olivat japanipellejä.
        oikea teho mitataan takapyörältä, ei kytkimeltä niinkuin japsihärpättimissä on tapana.

        koita ymmärtää ja hyväksyä totuus.


      • vielä,
        A. Hines kirjoitti:

        et ymmärrä lukemaas etkä osaa lukea näköjään.
        andrew oli nopein luokassaa ja ainoa v-rodi.
        muut olivat japanipellejä.
        oikea teho mitataan takapyörältä, ei kytkimeltä niinkuin japsihärpättimissä on tapana.

        koita ymmärtää ja hyväksyä totuus.

        missä luokassa? (Lähetä vaikka joku web-linkki josset muuten osaa asiaa kuvailla). Andrew & hd-vakio kerrotko mitä oikeastaan tarkoitat, kun en oikein osaa lukea puhumattakaan sen ymmärtämisestä? Onko niin että HD:ta rakennellaan Adrew nimellä ja sitten kisataan muiden rakentamattomien kanssa? "Japaninpelle ja japsihärpätin" onko sulla joku ongelma niiden suhteen? Mulla ei ole mitään ongelmaa minkään merkin suhteen (tilastot ja testit puhukoot karua kieltään!).


      • ilmajäähdytteinen..
        vastaan kirjoitti:

        että .. Tullankin siihen että mitäs vikaa on tuossa vedessä (jos täsmällisiä ollaan vesi/klygoli seoksesta) lämmönsiirrossa? Yleisen käsityksen mukaan nesteenkäyttö lämmön primaari siirossa on suoraa siirtoa parempi! Koska lämpötilaerot ja niistä johtuvat materiaalien jännitykset ovat pienempiä...

        No niin. Nyt kun sinullekin alkaa yleiset käsitteet valjeta, niin todettakoon vain, että aito HD on ja tulee aina olemaan ilmajäähdytteinen. En aio selittää enempää, koska jos tällaista pitää selittää, et ymmärtäisi.


      • lisäksi..
        ilmajäähdytteinen.. kirjoitti:

        No niin. Nyt kun sinullekin alkaa yleiset käsitteet valjeta, niin todettakoon vain, että aito HD on ja tulee aina olemaan ilmajäähdytteinen. En aio selittää enempää, koska jos tällaista pitää selittää, et ymmärtäisi.

        Aito HD on ilmajäähdytteinen, pitkäiskuinen V-twin. Ei mikään lyhytiskuinen vesipyssyvingutin. Jos olet sellaisen ostanut ja kuvittelet olevas Harley mies, olet täysin hakoteillä. Joku mielistelijä voi kasvotusten kehua pyörääsi, mutta V-rod saa HD -harrastajapiireissä aina osakseen vähän samanlaista hymyä kuin 60 -luvun kaksitahti "Harley" härpättimet.


      • A. Hines
        vielä, kirjoitti:

        missä luokassa? (Lähetä vaikka joku web-linkki josset muuten osaa asiaa kuvailla). Andrew & hd-vakio kerrotko mitä oikeastaan tarkoitat, kun en oikein osaa lukea puhumattakaan sen ymmärtämisestä? Onko niin että HD:ta rakennellaan Adrew nimellä ja sitten kisataan muiden rakentamattomien kanssa? "Japaninpelle ja japsihärpätin" onko sulla joku ongelma niiden suhteen? Mulla ei ole mitään ongelmaa minkään merkin suhteen (tilastot ja testit puhukoot karua kieltään!).

        http://en.wikipedia.org/wiki/Pro_Stock_Bikes
        Vaikka tuolta.
        Pro Stock luokka ameriikan ihmemaassa.
        Ajetaan Euroopassa ja Suomessakin mutta A. Hines ajaa kovimmassa sarjassa jenkeissä ja on voittanut 2004, 20055, 2006 ja aika 6,991.
        Sillasta


      • linkissä
        A. Hines kirjoitti:

        http://en.wikipedia.org/wiki/Pro_Stock_Bikes
        Vaikka tuolta.
        Pro Stock luokka ameriikan ihmemaassa.
        Ajetaan Euroopassa ja Suomessakin mutta A. Hines ajaa kovimmassa sarjassa jenkeissä ja on voittanut 2004, 20055, 2006 ja aika 6,991.
        Sillasta

        asia kerrottiin erittäin selvästi -> The class has for years been dominated by inline-4 cylinder Suzuki based bikes but in recent years Harley-Davidson based V-twin machines have become more competitive DUE TO FAVOURABLE RULE CHANGES. Että silleen.. Tosi elämässä ilman "jenkkisuosiosääntöjä" asia sitten onkin niin, että 115hv takapyörältä on paperia!


      • tuohon
        lisäksi.. kirjoitti:

        Aito HD on ilmajäähdytteinen, pitkäiskuinen V-twin. Ei mikään lyhytiskuinen vesipyssyvingutin. Jos olet sellaisen ostanut ja kuvittelet olevas Harley mies, olet täysin hakoteillä. Joku mielistelijä voi kasvotusten kehua pyörääsi, mutta V-rod saa HD -harrastajapiireissä aina osakseen vähän samanlaista hymyä kuin 60 -luvun kaksitahti "Harley" härpättimet.

        lisää muuta kuin että Belarus on ainoa oikea traktori! Ja nimenomaan ainoastaan vanha Belarus, siinä kun on suora ilmajäähdytys. Tuo fanaattisuus mikä sunkin päässä jyllää on sairasta! Pitää vissiin myydä XL:nikin pois, ettei tuo tartu. Kun ainakin toistaiseksi mulle on aivan sama millä vesi tai kusi -pyssyllä kukin ajelee.


      • A. Hines
        linkissä kirjoitti:

        asia kerrottiin erittäin selvästi -> The class has for years been dominated by inline-4 cylinder Suzuki based bikes but in recent years Harley-Davidson based V-twin machines have become more competitive DUE TO FAVOURABLE RULE CHANGES. Että silleen.. Tosi elämässä ilman "jenkkisuosiosääntöjä" asia sitten onkin niin, että 115hv takapyörältä on paperia!

        Voi kun sua pikkuista nyt pännii.
        115 hv takapyörältä tehdasvalmisteisesta Harrikasta on varmaan ihan hyvä teho eikö?
        Kerro kaikki merkit ja mallit joissa päästään samaan takapyörätehoon. Itseasiassa muutama HD malli antaa yli 125 hv takapyörältä.
        Kaikki kaupasta ostettavissa. Ne kiihdytyspyörät ovat sittenkin vissiin asia erikseen.
        6,991 kertoo kuitenkin puolestaan.

        Mitens Ducatin tehopainosuhde kamppailu täällä piskuisessa pierun kokoisessa euroopassamme?
        Meillähän tämä moottoriurheilu on aika vaatimatonta luokkaa jenkkilään verrattuna.


      • pieni,
        A. Hines kirjoitti:

        Voi kun sua pikkuista nyt pännii.
        115 hv takapyörältä tehdasvalmisteisesta Harrikasta on varmaan ihan hyvä teho eikö?
        Kerro kaikki merkit ja mallit joissa päästään samaan takapyörätehoon. Itseasiassa muutama HD malli antaa yli 125 hv takapyörältä.
        Kaikki kaupasta ostettavissa. Ne kiihdytyspyörät ovat sittenkin vissiin asia erikseen.
        6,991 kertoo kuitenkin puolestaan.

        Mitens Ducatin tehopainosuhde kamppailu täällä piskuisessa pierun kokoisessa euroopassamme?
        Meillähän tämä moottoriurheilu on aika vaatimatonta luokkaa jenkkilään verrattuna.

        eikä pänni. Kaikki merkit ja mallit = Kaikki uudehkot 1000cc ja yli olevat kyykyt. Lisäksi hv/euro on huomattavasti paremmalla tolalla. Kaiken kukkuraksi niillä pystyy sitä tehoa käyttämäänkin.

        Mikäli lama jatkuu kyllä se ajelu jenkkilässäkin vähenee...


      • Olen HD-MIES!!!
        vastaan kirjoitti:

        että .. Tullankin siihen että mitäs vikaa on tuossa vedessä (jos täsmällisiä ollaan vesi/klygoli seoksesta) lämmönsiirrossa? Yleisen käsityksen mukaan nesteenkäyttö lämmön primaari siirossa on suoraa siirtoa parempi! Koska lämpötilaerot ja niistä johtuvat materiaalien jännitykset ovat pienempiä...

        (jos täsmällisiä ollaan vesi/klygoli seoksesta)
        Vaikka olisi vesi/GlyKoli-seosta syylarissa, ei pillua saa kuin oikealla HDlla.
        Siinä ei ole syylaria, mutta pakoputket paukkuu saaden pillut valumaan kiimanesteitä. Sitten vain tallille takomaan...


      • A. Hines
        pieni, kirjoitti:

        eikä pänni. Kaikki merkit ja mallit = Kaikki uudehkot 1000cc ja yli olevat kyykyt. Lisäksi hv/euro on huomattavasti paremmalla tolalla. Kaiken kukkuraksi niillä pystyy sitä tehoa käyttämäänkin.

        Mikäli lama jatkuu kyllä se ajelu jenkkilässäkin vähenee...

        Kyykyt ei paini samassa sarjassa.
        Etsi powercustom joka on yhtä tehokas.
        Et vieläkään pysty ymmärtämään.
        Miten niillä pystyy käyttämään tehoa mutta V-Rodilla ei???
        Olekto paljon ajanut itse Rodilla???
        HV ja Euroa eivät liity tähän mitenkään, jos et sitten tarkoita että Rodin eurot eivät sovi sun kukkaroon kun on just sulle liian kallis.

        Eikä jenkkilän lama eikä ajelu liity mitenkään myöskään tähän miten V-Rodin teho on takanakista 125hv.

        Edelleenä kysyn missä kustomissa on ....


      • toi v-rodhan
        A. Hines kirjoitti:

        Kyykyt ei paini samassa sarjassa.
        Etsi powercustom joka on yhtä tehokas.
        Et vieläkään pysty ymmärtämään.
        Miten niillä pystyy käyttämään tehoa mutta V-Rodilla ei???
        Olekto paljon ajanut itse Rodilla???
        HV ja Euroa eivät liity tähän mitenkään, jos et sitten tarkoita että Rodin eurot eivät sovi sun kukkaroon kun on just sulle liian kallis.

        Eikä jenkkilän lama eikä ajelu liity mitenkään myöskään tähän miten V-Rodin teho on takanakista 125hv.

        Edelleenä kysyn missä kustomissa on ....

        on eurohärpätin made in Porsche. Ekoissa pyörissä oli lohkoon jopa stanssattu porgen logo, et silleen.


      • pärjännyt
        A. Hines kirjoitti:

        http://en.wikipedia.org/wiki/Pro_Stock_Bikes
        Vaikka tuolta.
        Pro Stock luokka ameriikan ihmemaassa.
        Ajetaan Euroopassa ja Suomessakin mutta A. Hines ajaa kovimmassa sarjassa jenkeissä ja on voittanut 2004, 20055, 2006 ja aika 6,991.
        Sillasta

        moto-gp,ssä missä tarvitaan voimaa,vauhtia, kestoa, ajo-ominaisuuksia? Tommonen kiihdytysajo on perseestä sama mikä siellä voittaa, ja sama koskee myös autoja. Ajotaitoakaan ei tarvita lainkaan jos sitä verrataan oikeaan kilvanajoon joka tapahtuu radalla. Pitäähän radassa mutkia olla muuallakin kuin varikkotiellä.


      • on kyllä
        pärjännyt kirjoitti:

        moto-gp,ssä missä tarvitaan voimaa,vauhtia, kestoa, ajo-ominaisuuksia? Tommonen kiihdytysajo on perseestä sama mikä siellä voittaa, ja sama koskee myös autoja. Ajotaitoakaan ei tarvita lainkaan jos sitä verrataan oikeaan kilvanajoon joka tapahtuu radalla. Pitäähän radassa mutkia olla muuallakin kuin varikkotiellä.

        kaksi maailamanmestaruutta RR sarjan edeltäjässä TT:ssä. Suomessa on yksi sellainen pyörä. Mestaruudet ajoi Walter Villa.


      • kyykyt
        A. Hines kirjoitti:

        Kyykyt ei paini samassa sarjassa.
        Etsi powercustom joka on yhtä tehokas.
        Et vieläkään pysty ymmärtämään.
        Miten niillä pystyy käyttämään tehoa mutta V-Rodilla ei???
        Olekto paljon ajanut itse Rodilla???
        HV ja Euroa eivät liity tähän mitenkään, jos et sitten tarkoita että Rodin eurot eivät sovi sun kukkaroon kun on just sulle liian kallis.

        Eikä jenkkilän lama eikä ajelu liity mitenkään myöskään tähän miten V-Rodin teho on takanakista 125hv.

        Edelleenä kysyn missä kustomissa on ....

        paini samassa sarjassa, sanoiko jenkit niin häviön jälkeen? Sitä paitsi mitä kustomia on v-rod:ssa, ei mitään? Kierrä rataa rodilla ja sitten kyykyllä, huomaat eron voiman käytössä yms. ellet ole täysin seniili.


      • hinestäjä
        A. Hines kirjoitti:

        Kyykyt ei paini samassa sarjassa.
        Etsi powercustom joka on yhtä tehokas.
        Et vieläkään pysty ymmärtämään.
        Miten niillä pystyy käyttämään tehoa mutta V-Rodilla ei???
        Olekto paljon ajanut itse Rodilla???
        HV ja Euroa eivät liity tähän mitenkään, jos et sitten tarkoita että Rodin eurot eivät sovi sun kukkaroon kun on just sulle liian kallis.

        Eikä jenkkilän lama eikä ajelu liity mitenkään myöskään tähän miten V-Rodin teho on takanakista 125hv.

        Edelleenä kysyn missä kustomissa on ....

        Esmes uudessa v-max:ssa on taatusti takapallolla enemmän, ai niin mutta sehän on sitten eri sarjassa... heh


      • huonosti
        on kyllä kirjoitti:

        kaksi maailamanmestaruutta RR sarjan edeltäjässä TT:ssä. Suomessa on yksi sellainen pyörä. Mestaruudet ajoi Walter Villa.

        on pärjännyt. vai kaksi mestaruutta ja tt.ssä eli 30v sitten hahhah


    • Olen HD-MIES!!!

      Kyllä se pitää olla oikee paukkurauta BigTwin, jos haluaa Kaivarista naisia. Moiselle singerille nauraa pikkukunditki.
      Mäki aina repeen, ku nään niitä Urpoja uusissa narisevissa nahkoissaan, tai pellegoret suhisten hinkkaamassa Porscheaan.

      Oikea HD-MIES käyttää kicksiä ja kopeloi naisten haarakiiloja. Siihen ei V-Rod sulkamunat kykene.
      Pillua lohkee vain reteelle BigTwin kuskille!

      • nainen haluaa tietää

        missä maassa aito hd on tehty? Pörän kyytiin olen kyllä tyytyväinen tutullani on hd.Mutta vaikka en siitä mitään ymmärrä annan sille silti ilman prassailuja.


      • sulla on

        tarkoitus ostaa oma ja ensimmäinen? Toivottavasti ei koskaan!


      • Olen HD-MIES!!!
        sulla on kirjoitti:

        tarkoitus ostaa oma ja ensimmäinen? Toivottavasti ei koskaan!

        Paukkurautoja jo parikin, mut V-Rod, ei kiitos!
        Prätkällä pitää saada pillua!


      • varmaan,
        Olen HD-MIES!!! kirjoitti:

        Paukkurautoja jo parikin, mut V-Rod, ei kiitos!
        Prätkällä pitää saada pillua!

        mutta ei yhtään H-D:ta.


      • Olen HD-MIES!!!
        varmaan, kirjoitti:

        mutta ei yhtään H-D:ta.

        Toisen tankissa ei lue HD, mutta toisen tankissakaan ei lue. Silti paukkuraudat ovat HD:ta
        Arvaapa miksi?
        Siksi, että kiimaisten pillujen nesteet ovat huuhtoneet logot pois!


      • tarvi
        Olen HD-MIES!!! kirjoitti:

        Toisen tankissa ei lue HD, mutta toisen tankissakaan ei lue. Silti paukkuraudat ovat HD:ta
        Arvaapa miksi?
        Siksi, että kiimaisten pillujen nesteet ovat huuhtoneet logot pois!

        arvata mitään. Only in your dreams!


      • HD Man

        Minä en ole huomannut mitään.Nussin keskimäärin 3 eri muijaa kuukaudessa.Onko sun nuorekas äiti niitä ketä nussitaan??


      • muistomerkki.

      • normi motoristi

        Oikea mies ei tarvitse moottoripyörää saadakseen pillua.
        Pyörän pointi on että sen ajamisesta nautii.


    • Panheads forever

      Jep. Aina naurattaa, kun kokoontumisiin tulee näitä hemmoja HD:n tekemällä ompelukone-rodilla :)

    • vain 

      ennen sotaa rakennellut mallit, kaikki muut on väärennöksiä.

      Ai minkä sodan?

      No sen ensimmäisen.

      Ai nuijasodan?

    • on se

      umpivanteilla oleva VRSCA vaan pirun siistin näköinen! Ainakin mulle kelpaisi, ei tosin oo mitään noita vanhojakaan vastaa. Ainoastaan ylimieliset "pannupäiset ja lapionaamaiset" omistajat ärsyttää.

      • Olen HD-MIES!!!

        Sillä ei saa pillua, mutta pannulla saa. Senhän todistaa lukuisat Kaivarin reissuni.
        Viime kesänä nussin joka kerta käytyäni Kaivarissa pillujahdissa.
        Kerran lainasin yhdeltä sulkamunalta V-Rodin Kaivariin ja vain vaivoin pääsin pakenemaan raiskaajahomojen käsistä.
        Toiste en enää pyöriä lainaile!


      • lapsia
        Olen HD-MIES!!! kirjoitti:

        Sillä ei saa pillua, mutta pannulla saa. Senhän todistaa lukuisat Kaivarin reissuni.
        Viime kesänä nussin joka kerta käytyäni Kaivarissa pillujahdissa.
        Kerran lainasin yhdeltä sulkamunalta V-Rodin Kaivariin ja vain vaivoin pääsin pakenemaan raiskaajahomojen käsistä.
        Toiste en enää pyöriä lainaile!

        pyörälläkö sitä pillua haetaan. Mitäs jos meet ilman pyörää?!. Mahtaneeko edes pulu päällesi paskantaa?!
        Eikö se ole ihan sama jäähtyykö se vedellä vai ilmalla?
        Eikö merkki toimi yhdistävänä tekijänä pois lukien kaikenmaailman liivipellet!.
        Muutenkin ollaan täällä pers pohjukassa ja ollaan sitten olevinaan niin amerikkaa johon edes itse amerikkalainen ei pysty.
        Pää pois perseestä ja elääkää kuin ihmiset. Itse ajellut Rodilla jo vuodesta 2002 eikä tällaista hölmöilyä tapaa kuin täällä palstalla.


      • HD Man
        Olen HD-MIES!!! kirjoitti:

        Sillä ei saa pillua, mutta pannulla saa. Senhän todistaa lukuisat Kaivarin reissuni.
        Viime kesänä nussin joka kerta käytyäni Kaivarissa pillujahdissa.
        Kerran lainasin yhdeltä sulkamunalta V-Rodin Kaivariin ja vain vaivoin pääsin pakenemaan raiskaajahomojen käsistä.
        Toiste en enää pyöriä lainaile!

        Sinä pentu et ole IKINÄ edes AJANUT HD:llä.Vedä äitisi vittu päähän


      • Olen HD-MIES!!!
        lapsia kirjoitti:

        pyörälläkö sitä pillua haetaan. Mitäs jos meet ilman pyörää?!. Mahtaneeko edes pulu päällesi paskantaa?!
        Eikö se ole ihan sama jäähtyykö se vedellä vai ilmalla?
        Eikö merkki toimi yhdistävänä tekijänä pois lukien kaikenmaailman liivipellet!.
        Muutenkin ollaan täällä pers pohjukassa ja ollaan sitten olevinaan niin amerikkaa johon edes itse amerikkalainen ei pysty.
        Pää pois perseestä ja elääkää kuin ihmiset. Itse ajellut Rodilla jo vuodesta 2002 eikä tällaista hölmöilyä tapaa kuin täällä palstalla.

        Kiertelen pakkasilla kapakoita joista irtoaa HD-MIEHELLE yhtä hyvin, kuin kesällä Kaivarista !
        Saapastellessani baaritiskille, mimmit tunnistavat minut bootsien kopinasta jo kaukaa.
        Vaikutus on kuin Big-Twinin soundeilla, pöksyt kostuvat hetkessä!

        Gonzot nahkaliiveissäni häikäisevät ja helisevät vienosti.
        Hulppea vyönsolki korostaa miehuuttani, astellessani tiskille tilaamaan Whiskyn.
        Naiset kerääntyvät heti ympärilleni, kuin takiaiset ja pian upotan sormeni härskisti, roplaamaan märkää haarakiilaa.

        Kiimasta huohottavat suut hamuavat huuliani tehdessäni ahneilla sormillani valintaa yön huippuhetkiin.
        Hetkessä poistun yöhön, lyyli molemmissa kanaloissani.

        Usein alkavat kateelliset miehet räksyttää viemieni naisten perään, väittäen heitä omakseen.
        Moisen erehdyksen tehdessään, he pian huomaavat makaavansa kanveesissa taju kankaalla.
        HD-MIES on kunkku myös "kuivalla" maalla !!!


    • ne perkeleet

      menneet ja asentaneet siihen jopa jarrut!
      Ei niitä ennen semmosia...häpeä.

      • FLTRSE

        kun H-D on mennyt tekee oikeesti hyvän pyörän ja erinomaisen moottorin ( ei se ääni tee moottorista hyvää!)se on tätä päivää ja pelkäämpä pahoin,että sama moottori löytyy jo 2010 jostakin toisesta rungosta mahdollisesti isommilla pytyillä/pidemmällä iskulla.

        ps.mulle on ihan sama,jos joku haluu kuunnella putkiradjoo tai katella mustavalko teeveetä nekin on 50-luvulta,mutta niistäkin löytyy myös parempia versioita...on se ihmeellistä.


      • se on
        FLTRSE kirjoitti:

        kun H-D on mennyt tekee oikeesti hyvän pyörän ja erinomaisen moottorin ( ei se ääni tee moottorista hyvää!)se on tätä päivää ja pelkäämpä pahoin,että sama moottori löytyy jo 2010 jostakin toisesta rungosta mahdollisesti isommilla pytyillä/pidemmällä iskulla.

        ps.mulle on ihan sama,jos joku haluu kuunnella putkiradjoo tai katella mustavalko teeveetä nekin on 50-luvulta,mutta niistäkin löytyy myös parempia versioita...on se ihmeellistä.

        Joopa joo. Veikkailla saa, mutta korea hyousung ja japanin v-max kopioristeytys se on. Huvittava peli, jolla kosiskellaan niitä, jotka ovat mieltyneet muihin kuin HD:hen. V-rodilla pääsee HD kokoontumisiin, mutta sellaisella tuleva saa myötätuntoista hymyä osakseen, kun ajelee sähkömoottorisella vesipyssyllä :) Voit olla ihan varma, että tuota lyhytiskuista papattajavingutinta ei muihin runkoihin HD:lla laiteta, se olisi lorun loppu. V-rod häviää HD:n valikoimasta kuten taannoin nuo aermacchi kokeilut, noloina harharetkinä historian saatossa. V-rod myy vielä jonkun verran, mutta oikeat HD harrastajat ei siihen koske.


      • spooora
        se on kirjoitti:

        Joopa joo. Veikkailla saa, mutta korea hyousung ja japanin v-max kopioristeytys se on. Huvittava peli, jolla kosiskellaan niitä, jotka ovat mieltyneet muihin kuin HD:hen. V-rodilla pääsee HD kokoontumisiin, mutta sellaisella tuleva saa myötätuntoista hymyä osakseen, kun ajelee sähkömoottorisella vesipyssyllä :) Voit olla ihan varma, että tuota lyhytiskuista papattajavingutinta ei muihin runkoihin HD:lla laiteta, se olisi lorun loppu. V-rod häviää HD:n valikoimasta kuten taannoin nuo aermacchi kokeilut, noloina harharetkinä historian saatossa. V-rod myy vielä jonkun verran, mutta oikeat HD harrastajat ei siihen koske.

        joopa joo, ei sillä oo valiä mistä se on ,kun se on OK pyörä ja v-rod oli silloin 2002 erittäin onnistunut (muotoilu/moottori/ajo-omimaisuudet)
        Pitäis vaan pysyä kehityksen mukana (nykyään vaan pitäis noita kuutiotuumia olla vähän enemmän) ees yhdellä mallilla :)
        Ja eiköhän noi vedet tonne moottoriin oo kuulunu jo monta kymmentä vuotta( ei taida kuplassakaan olla ilma jäähdytystä nykyään???)
        Ja totuus on et kaikki H-D moottorit(Myös v-rod)
        on naurettavia "sähkömoottoreita",kun lyödään käyntiin BOSS HOSS....SE ON AMERIIKKAA SE!(niissä on kanssa vettä moottoriss)
        PS. ilmajäähdytteiset H-D on hienoja pyöriä,mutta
        kyllä se valmistusvuosi vaan pitää olla toinen maiilmansota viiva 70-luvun puoliväli ja miksei vanhempikin?Ei ymmärä että saa myös 2009 mallia.


      • kuin HD
        se on kirjoitti:

        Joopa joo. Veikkailla saa, mutta korea hyousung ja japanin v-max kopioristeytys se on. Huvittava peli, jolla kosiskellaan niitä, jotka ovat mieltyneet muihin kuin HD:hen. V-rodilla pääsee HD kokoontumisiin, mutta sellaisella tuleva saa myötätuntoista hymyä osakseen, kun ajelee sähkömoottorisella vesipyssyllä :) Voit olla ihan varma, että tuota lyhytiskuista papattajavingutinta ei muihin runkoihin HD:lla laiteta, se olisi lorun loppu. V-rod häviää HD:n valikoimasta kuten taannoin nuo aermacchi kokeilut, noloina harharetkinä historian saatossa. V-rod myy vielä jonkun verran, mutta oikeat HD harrastajat ei siihen koske.

        Mitäs jos se v-rod pelastaakin koko HD-merkin katoamasta historiaan wanhanaikaisine ajattelutapoineen?
        Tekniikan kehittymisesssä venäläinen Uralkin on jo mennyt HD:n ohi.
        Kehitys menee eteenpäin - HD:stä huolimatta.
        Ja HD:ssäkin! Ei kehityksen pyörää voi pysäyttää


    • Ensin valittelut etta skandi kirjaimia ei ole; asun Amerikassa ja ne puuttuu nappaimistosta.

      Tyylista sen verran etta HD suunnitteli V-rodin paljon ennenkuin Hyosung teki omansa. HD lahetti heille uhkaavan viestin luullen etta Hyosung oli kopioitu V-rodista.

      Mina juuri ostin tanaan V-rod musclen ja se on hieno laite. Se on minulle aika sopiva kunhan vaihdan tapit ulommaksi pituuteni takia. Vuokrailin je testailin kaikenlaisia Harrikoita ja the V-rod oli selvasti fyysisesti sopivin, varsinkin kun minulla on repeytynyt L4-L5 ala-selka. Niinsanoituissa "normaaleissa" Harrikoissa istumis-tyyli on sellainen etta se pistaa kovan rasituksen ala-selkaan.

      Muita HD malleja joita olin kattellut vahvalla osto mielella oli Dyna Fat Bob ja Softail Crossbones, mutta vuokrailun jalkeen paatin etteivat olleet sopivia. Muista malleista melkein ostin Big Dog Motorcycle 2008 Mutt:in taikka 2008 Pitbull:in, mutta koska niita ei paase testaamaan, en sitten ostanutkaan - jos siina ei kesta selka niin meni rahat ponttoon (Pitbullissa esim on Rigid frame ja ainoastaan istuimessa on kaksi jousta). Minulla on myos tarkoitus muuttaa kohta-puoleen takaisin Suomeen asuttuani taalla puolet elamastani ja korjaukset ja vara-osat olisivat olleet kiven alla Big Dogin kanssa. Sen 117cc S&S kone olisi helposti pessyt HDn 96-sen, tosin, ja olis ollut sitten niin helkkarin erikoinen ja hieno peli Suomessa http://www.bigdogmotorcycles.com

      Harley diilerilta olen saanut sellaisia tietoja etta V-rod koneen tyyliin kohta lahtee kaikki malli linjat. Jos ja kun Jenkkeihin tulee moottoripyoriin pakokaasurajoitukset, niin vanhat koneet eivat paase testeista lavitse, eika varsinkaan paase isoilla suorilla putkilla lapi. Diilerin mukaan ensimmainen V-rod-koneen Touring bike tulee markkinoille 2012 tai 2013.

      Sita voi sanoa vaikka mita mista tahansa koneesta - kaikilla koneilla on ja oli rakastajansa seka vihaajansa. Panheadit, shovelheadit, jne ovat tulleet ja menneet ja AMF-ajan paskat on huussista siivottu pihalle. Harley on sijoittanut miljoonia seka toista-kymmenta vuotta V-rod koneen kehittamiseen "and it's here to stay, whether you like it or not".

      • Opettjaja

        Saadaan käyttöön Windowsin kielivalinnoista. Klikkaat vain defaultiksi suomen näppiksen, helppoa!


      • 1%
        Opettjaja kirjoitti:

        Saadaan käyttöön Windowsin kielivalinnoista. Klikkaat vain defaultiksi suomen näppiksen, helppoa!

        Onpas täällä sitten paskan jauhaamista ... Oikea harrikkamies tietäisi historiasta tonkin pienen faktan että Harley Davidson on valmistanut myös mopoja ja skootereita ... Jopa mootorikelkkoja se on joskus toimeen tullakseen ja uusia markkinoita koetellakseen valmistanut ...Jos ajettais HD kokontumiseen vaikka 60 luvulla valmistetulla hd-n skooterilla tai 50 luvun saksalaisvalmisteisella dkw-n mootorilla varustetulla hd-n mopolla niin ois kans varmaan monella parralla huuli pitkänä ... Olen itse rakentanut montakin pyörää knucklen ,pannun ,evon ja v rodin ,eikä v-rod ole ajo ominaisuuksiltaan ollenkaan paha pyörä ... Voisitte jätkät ymmärtää joskus senkin asian että ajat muuttuu ja pelit vaihtuu ... On muitakin mahdollisuuksia kulkemiseen ku 70 luvun apinankiikuttimilla varustettu hardtail ... Perse siinä hommassa puuttuu ja kädet venyy - joskus 70 luvulla oli tommosella varmaan kivaa jossain jenkkilän korvessa vetää ku joka puolen tunnin kuluttua oli kaljatauko ja välillä aina käytiin kusella ... Mut nyt kattelisin semmoitii kyl mielummin näytelyssä ... Arlen ness ,edellä mainittu big dog occ ja ties viel kuinka montaa valmistajaa teettää nykyisin osiansa kiinassa ... Siihen se maailma vaan on menny ja siks on muittenkin hd-n mallien hinnat laskeneet ...


    • bigdogmies

      heh heh hee big dog kiinassa =) just joo. Tutki ennenku hutkit

      • bigdogmies

        ja tiedän. Ikivanha ketju


    • testing hd

      V-Rod HD sopii suorille teille kuten moottoriteille ja bonnevillen suola-aavikolle. Etuhaarukan kulman takia mutkateille aivan liian raskas käännettävä tavalliseksi käyttöpyöräksi ajatellen. Ajoasennon takia selkä kipeytyy jo ensimmäisen kilometrin aikana. Ajoasennon takia ei sovi matka-ajoon. V-Rod on HD:n extream kokeilu äärimmäisyyttä haluaville. Taviskuskeille ei sovi. Pyörällä ajaminen vaatii kuljettajalta kivun sietoa ja voimaa.

    • Poninhäntätyttö HKI

      Olen itse miettinyt Sportsterini vaihtoa uuteen V-Rod Muscleen, mutta etäisyysrajoitteisena (163cm poninhännän kanssa) saattaa tulla ohjaustangon kanssa ongelmia. Se nimittäin on melko kaukana, ja varpaatkin ovat melko edessä.

      Täytyypä tähtäillä asiaa; saahan siihen korotuspaloja yms ohjaustankoon, mutta sitten tyyli taas muuttuu.

      Miten muuten V-Rodin kestävyys ja huollot? Mieluiten pyörän omistajilta vastauksia, ei nettihörhöiltä.

      • Muuten hyvä

        jos tykkää erittäin epämukavasta ajoasennosta,mutta tuossa ei ole Harrikkaa kuin nimi tankissa. Lyhytiskuinen kierroskone,samalla ostaa sitten jonkun m1800 vaikka jos ei tartte olla "harrikkamainen". Saa paljon enemmän pyörää samalla-pienemmällä rahalla.


      • sportt1

        Minkälainen sportsteri sinulla on ja aiotko viedä vaihdossa liikkeeseen vai myymässä?


      • Ai jaa pitikö olla
        sportt1 kirjoitti:

        Minkälainen sportsteri sinulla on ja aiotko viedä vaihdossa liikkeeseen vai myymässä?

        Sporan omistaja tai muuten on nettihörhö? Olen niin iso mies,että en ikuna hommaisi Sporaakaan ajokikseni,silti olen kaikenlaisia pyöriä ajellut eli kokemusta on sen verran,että tiedän mistä puhun. Oletko sinä kokeillut M1800?


      • Anonyymi
        Muuten hyvä kirjoitti:

        jos tykkää erittäin epämukavasta ajoasennosta,mutta tuossa ei ole Harrikkaa kuin nimi tankissa. Lyhytiskuinen kierroskone,samalla ostaa sitten jonkun m1800 vaikka jos ei tartte olla "harrikkamainen". Saa paljon enemmän pyörää samalla-pienemmällä rahalla.

        Ja perseaukiset voi jättää suoraa v-rodin ostamatta. Teidän tarvitsee tyytyä parin tonnin shoveleihin =D


    • Poninhäntätyttö HKI

      Sporani menee alenevassa polvessa miehelle, jolle levitän jalkani hänen kysyessään piparia. Täältä hän sitä saa, muut eivät. Me HD-tytöt olemme merkkiuskollisia.
      Siltikin, V-Rod Muscle kiinnostaa. Sopiiko se 163cm poninhäntätytölle?

      • Mika.....

        Sopii


      • Hyvä kun mainitsit

        että sulla on poninhäntä,sit ei sovi mujuten ois sopinu!


      • kyllä

        V-Rod sopii ihan hyvin lyhyille ihmisille. V-Rod on on varsin matalapyörä ja painoltaan vähän kevyempi kuin suuremmalla moottorilla olevat harrikat.

        Minä olen 178cm pitkä ja V-Rod on aivan liian matala pyörä minulle.


    • Rikkahu

      Mites Street 750.

      Onko se edes harrikka?

      • strööt75555

        Kai se vissiin on.Tekihän harrikka moottorisahoja, moottorikelkkoja ja ilmeisesti myös jotain skootterintapaisiakin.
        Streetistä on kai kaavailtu halpismallia uusille pyöräilijöille.Kai se aloituspyöräksi käy tai naisille pikku pyrähtelyihin.


      • kyllä

        Street 750 moottori on vähän kuin pienennetty Vrod moottori vaikka osat ei taida olla keskenään yhteensopivia. Nestejäähdytteinen kierrosmoottori. Tehoa street 750 moottorissa on 57,6hv mikä on erittäin hyvä teho pieneltä vakioharrikalta, vain 1,5-2hv vähemmän tehoa kuin HD:n vakio ilmajäähdytteisellä twincam88 (1450cc) moottorilla.


    • Anonyymi
      • Ylpeästi harrikoivat letkassa ajamaan läpi kaupungin, onhan noita kokoontumisia mutta toki lisääkin voi mahtua.


    • Anonyymi

      Jo on baikkereita kerrakseen 🤣🤣🤣 Ja ikä oli?? kyllä mulla on parenpi pyörä kun sulla 🤔🤣🤣 isikin sano niin 🤡🤡 ja äiti tekee parenpaa ruokaa ku sun äiti 🤔😎😎

    • Anonyymi

      HD:t on kaljuuntuvien keski-ikäisten impotenttien kyrvänkorvikkeita. Naurettavia vehkeitä.

      • Anonyymi

        Piis mään. Katokku pittee olla sitä respektiä ja proterhuudia.


    • Anonyymi

      On se niin vaikeaa muille HD kuskeille kun V-Rod on ainoa toimiva Harrikka.

      • Anonyymi

        Se pitää paikkansa, ainoa toimivin mutta ei kuitenkaan toimi hyvin sekään. vrodilla pystyy kuitenkin ohittamaan esim linja-auton, normi ilmajäähdytteisellä 1700cc ei kiihdy ja vapinat hajottaa kaiken.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6729
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4360
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      272
      2783
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2090
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1643
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1437
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1141
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1127
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1114
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1081
    Aihe