Mikä kyykkymopo? Yamaha TZR, Aprilia RS 50 Street vai Derbi GPR?

Tuleva mopoilija

Kertokaapa joku jolla on kokemusta, että miten käytännöllisiä nämä kyykkymopot ovat? Todella komeita, mutta onko paljon vikoja, entä hyviä ominaisuuksia?

Mikä kyykkymopo on paras mielestänne? KERTOKAA MIELIPITEENNE ASIALLISESTI! TULEN OSTAMAAN JONKUN NÄISTÄ KOLMESTA JOS NE OVAT MIELESTÄNNE HYVIÄ!

Muista perustelut!

118

10484

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ehkäpäpäpä

      Se on siisti mutta en tiiä onko hyvä.

    • sdsadsadsadsa

      1. Kyykkymopot on turhia.
      2. Kyykkymopot on painavia.
      3. Kyykkymopot on laiskoja.
      4. Kyykkymopot on ylihinnoiteltuja.
      5. Kyykkymopot on noloja.
      6. Kyykkymopoja on vittumainen huoltaa, ku niissä on vitusti katteita.
      7. Kyykkymopoilla on TOSI vittumainen ajaa talvella.
      kyykkymopoissa ei ole järkeä.

      • fsdfdsfdsfdsfds

        kyykkymopot on vitun noloja varsinkin jos ajaa vakiolla. ymmärrän kyl jos kyykky on kevarina.


      • some guy

        mistä tiedät jos sulla ei oo ollu kyykkyä ikinä?


      • vitun dorka huora

        vitun dorka.
        aprilia rs replica jättää varmasti sun mopos ku keulii 4vaihteelle saakka


      • kyykkymopot xD

        hei molopää kyykkymopot on kaikkee muuta ku noloja... aiot kai iteki hankkii jonku vitun mopoauton :p


      • älänolaaitseäsi

        tässä olen niiiin samaa mieltä kyykyn pitää olla vähintään 600cc että sillä kehtaa ajaa


      • Anonyymi

        Itse olen sitä mieltä että supermoto pitää olla alle 125cc että sillä kehtaa ajaa


    • jedv32

      TZR ja GPR on 4-tahteja, RS on 2 tahti. päätä ensin kumman haluat. GPR:rrää en suosittele, ei ole kuulemma kovin hyvä.
      Jos haluat 4-tahdin,silloin suosittelen TZR:rrää.
      Noista vaihtoehdoista paras, jos ei verrata onko nelari vai 2tahti. Jos taas haluat 2-tahdin, ota Aprilia RS.

      • väärä tieto

        kannattais tarkistaa tietosi ennenkuin kirjoitat niitä tänne,esim tarkistappa onko GPR 50 R nelitahtinen?EI OLE.


      • kdsodkaldso

        tzr ei todellakaan oo 4 tahti mul on oma ja se on ihan 2 tahti ja en suosittele ostaa jos ei oo rahaa maksaa katteit tai ei oo täys kaskoo


      • kyykkypaskalla...

        Kuuleppas hemmo, Yamaha, Aprilia ja Derbi eivät ole tehneet yhtään 4-tahtista mopoa 2000-luvulla!!! Siis TZR (jonka omistan), RS ja GPR kaikki ovat 2-tahteja!!! Ja mul on jampun ohjekirja jos et usko!!


      • protieto

        ai ei oo tehny, entä yamaha neos 4 vuoden 2016 että jos sillä lähetää


    • kokemusta on!!

      kyykkymopo on iha siistin näkönnen. Mutta sitte jos/kun kaatuu niin on yli 50% mahollisuus että sivu kate menee paskaks. ja esim. pyörätiellä ajamiin on aika vittumaista, koska sen kääntyvyys on todella huono, etenkin jos oot tekemässä uukkarin.
      Mutta on se ihan hieno ja varmasti saa kaduilla huomiota. Mutta jos et oli 100% varma ettet tuu ikinä kaatumaa etkä jaksa korjata katteita jos menee hajalle tai et halua maalata koko ajan uuestaan katetta niin ei kannata.

    • oisadrfhjwettjhoer

      Oikeasti, älä osta mitään kyykkymopoa! Paljon katu-uskottavampi on joku perus enduro. Osta kyykky sittenkun siirryt isompiin pyöriin mutta mopona kannattaa ostaa enduro/supermoto. Mieti kun menette metsään tms ajeleen nii siinähä on jo pallit kovilla, muutenki paljon vaikeampi mettäsä ajaa kyykyllä kuin endurolla/supermotolla. Myös enduroihin saa helpommin ellei vara-, niin tuuninki- ja viriosia.

      • .......

        jos on hyvä ajaja niin kyykkymopo ostamaan , niin eipähän tartee kateita ostaa uusi ja toi yamaha tzr on ykkönen :D


      • OsTa RäSä
        ....... kirjoitti:

        jos on hyvä ajaja niin kyykkymopo ostamaan , niin eipähän tartee kateita ostaa uusi ja toi yamaha tzr on ykkönen :D

        Osta vaa kyykky siin ei oo mitää noloo ja kurittomana kulkee hyvi. Siin on iso tankki nii ei tartte käydä koko aja tankkaas ja se on nii v**** nätti!!Suosittelen!!


      • joku vitun
        OsTa RäSä kirjoitti:

        Osta vaa kyykky siin ei oo mitää noloo ja kurittomana kulkee hyvi. Siin on iso tankki nii ei tartte käydä koko aja tankkaas ja se on nii v**** nätti!!Suosittelen!!

        wannabe kevari. ei jeesus ei nolompaa mopoa oo keksitty. vitun kallis kaiken pääle...


      • dsdss
        joku vitun kirjoitti:

        wannabe kevari. ei jeesus ei nolompaa mopoa oo keksitty. vitun kallis kaiken pääle...

        Kyllähän ne kyykyt ihan hienoja on mut tyhmän näkösiä jos ajat 45-55km/h.


      • sddad
        dsdss kirjoitti:

        Kyllähän ne kyykyt ihan hienoja on mut tyhmän näkösiä jos ajat 45-55km/h.

        kaikki ketkä haukkuu kyykyi esim tzr niin on vaan kateellisii. tzr ohjaus on loistava, asento istua ,jarrut hyvät . aivan loistava mopo ,ainut huono vakiona laiska mut osaahan porukka virii laittaa ? :D ja ne ketkä haukkuu niin niille " JOS TEILLÄ OIS VARAA TEILLÄ OIS JO TZR


      • Metrimela
        sddad kirjoitti:

        kaikki ketkä haukkuu kyykyi esim tzr niin on vaan kateellisii. tzr ohjaus on loistava, asento istua ,jarrut hyvät . aivan loistava mopo ,ainut huono vakiona laiska mut osaahan porukka virii laittaa ? :D ja ne ketkä haukkuu niin niille " JOS TEILLÄ OIS VARAA TEILLÄ OIS JO TZR

        Vittu lol ootte noloja :DD pitäskö tollee alottaa :DD en kuiteksaa

        Kyykky on hieno jos osaa tuninggia vetää mutta mopona se näyttää aika hassulta ku kokee aika vähäsen mutta ulkonäkö on paras!


      • yamaha on paras
        Metrimela kirjoitti:

        Vittu lol ootte noloja :DD pitäskö tollee alottaa :DD en kuiteksaa

        Kyykky on hieno jos osaa tuninggia vetää mutta mopona se näyttää aika hassulta ku kokee aika vähäsen mutta ulkonäkö on paras!

        Kuuleppas mela, minä en ajanu kun PV'llä kaverin luona joskus ja sit ostin TZR'n 15-vuotiaana ja oon ajanu sillä jo 1500km....ENKÄ OLE KAATUNUT KERTAAKAAN EIKÄ OLE TARVINNU KU BENSAA LISÄTÄ TANKKII JA VÄHÄ ÖLJYY!!! Kyykky ei ole nolo kylällä/kaupungissa, eikä se maantielläkään ole paha!!! Ja onhan tuota jo muutama motoristi kättäkin nostanu, toisin kun ajasit jollai Sendalla tai DT'llä!!!


      • vittuuntunut lukija

        öö kuka vittu ajattelis mennä ajelee mettään kyykyllä.
        Bliis kertokaa.
        Eiköhän järki jo sano että älämene kyykyllä mettään ajelee


      • papiska667
        joku vitun kirjoitti:

        wannabe kevari. ei jeesus ei nolompaa mopoa oo keksitty. vitun kallis kaiken pääle...

        ai eikö supermotot ja enskat ookkaa yhtää kevarin näkösiä? ;D


      • Anonyymi
        vittuuntunut lukija kirjoitti:

        öö kuka vittu ajattelis mennä ajelee mettään kyykyllä.
        Bliis kertokaa.
        Eiköhän järki jo sano että älämene kyykyllä mettään ajelee

        Semmone menee mettää kyykyllä jolla on kovat pallit ja jne. Kyykyt on kyl siiste ja
        iha hyviiki ne on.


    • Paprikaaa...........

      Aprilia ja Yamaha on melko tasavertasia, mutta Aprilia on aika h********* nätimpi!

      • <<>>

        Uus Aprilia näyttää paska kasalta!! Vanhempi ol parempi, mut tezzu vie voiton!!! Derbi on taas ruma!


      • pinkkiesponi

        Mut aprilia on kiinalainen, joten ei kiitos.


      • Valluboi

        Aprilia on italialainen laatu peli


    • öapgmlksgrs9uhgsrä'h

      Voi luoja! :-D mitähän noloo on kyykkymopossa? Älyttömän siistin näkösiä on ja ne jotka haukkuu niin ei taida vaan olla varaa

    • TZROMISTAJA

      TZR suosittelen. Sillä on hyvä ajaa! Eikä oo mun mielestä mitään noloa kulkea sillä 55km/h Ehtiipähän ihmiset ihastelemaan ku ei mee nopiaa ohi ;)

      • villuski

        tiedän joo että on vanha kommentti mutta kiitos tuosta! olen itse miettinyt kyykkymopoa enkä oikein halua virittää koska jos jää kiinni nii tulee sakkoo ja saattaa kortti siirtyy sitte. oon lukenu nii paljo kommentteja kyykyistä ja aika paljo jengi sanoo et paska se on, vaikka ei heillä itsellään todennäköisesti ole kyykkyä. vahvistit mielipiteeni! kiitos!


      • pinkkiesponi
        villuski kirjoitti:

        tiedän joo että on vanha kommentti mutta kiitos tuosta! olen itse miettinyt kyykkymopoa enkä oikein halua virittää koska jos jää kiinni nii tulee sakkoo ja saattaa kortti siirtyy sitte. oon lukenu nii paljo kommentteja kyykyistä ja aika paljo jengi sanoo et paska se on, vaikka ei heillä itsellään todennäköisesti ole kyykkyä. vahvistit mielipiteeni! kiitos!

        Hommaa nappirajoitin NII ei tuu poliiseilt sanomista


    • Enduro11

      Itse suosittelen enduro mopoa koska sillä pääse mettässä, jäällä jne.

      • jonnejou53

        entäpä kun on olemassa sellasia joita ei mehässä pyörittely innosta?


    • J78.

      Onhan se noloa ajaa kyykkymopolla, kun ajoasento on vähän sama kuin istuisi sonnalla.

      • Ankka

        Niin no ei tiiä vaikka tulis sit paskat housuu


    • Tämmöinensellainen

      Tietääks kukaa paljo painoo Derbi Gpr 50 sietää? Vaikkapa 2 ihmistä, niin paljon saa olla se yhteispaino?

      • N1kotiny

        mulla on derbi gpr 50, MAX paino saa olla 290kg


    • J78.

      Erittäin mielenkiintoinen kysymys :) Yleensä sillä ajetaan yksin ja en tiedä yhtään mopoa mikä ei jaksaisi vetää myös sitä kyyditettävää.

    • tämmöinensemmoinen

      aprilia kestää 180kg 2 ihmist. Ohjekirjasta luin :P

      • <zzx

        Heh heh Yamahassa on 183kg!!! XD


    • JA VITUT!!!!!!!!

      Kyykky mopot laiskoja? Menkää vittu imemään Peeveitänne kakarat, esim. Aprilia RS 50 siit ku ottaa kurit pois ja laittaa 12 / 47 välit ni liikkuu päälle satasta! Ja kiihtyy aika helevetin pirteesti.

      • fg4cv

        Voi vitun ääliö ei todellakaan kulje kurien poistolla ja välien vahdolla päälle satasta...

        Max. 90 km/h pitkällä suoralla.

        P.S noissa kyykyissä on joko rabasa tai minarelli joten ihan yhtä tehokkaita on kuin muutkin mopot. Tai pitäisikö sanoa yhtä tehottomia, sillä eihän 50cc omenaporassa mitään tehoa ole.


      • qazsezz
        fg4cv kirjoitti:

        Voi vitun ääliö ei todellakaan kulje kurien poistolla ja välien vahdolla päälle satasta...

        Max. 90 km/h pitkällä suoralla.

        P.S noissa kyykyissä on joko rabasa tai minarelli joten ihan yhtä tehokkaita on kuin muutkin mopot. Tai pitäisikö sanoa yhtä tehottomia, sillä eihän 50cc omenaporassa mitään tehoa ole.

        ja kyl mun kaveri yamahal pääsee suoral 101KM/H!!


      • Ankka
        fg4cv kirjoitti:

        Voi vitun ääliö ei todellakaan kulje kurien poistolla ja välien vahdolla päälle satasta...

        Max. 90 km/h pitkällä suoralla.

        P.S noissa kyykyissä on joko rabasa tai minarelli joten ihan yhtä tehokkaita on kuin muutkin mopot. Tai pitäisikö sanoa yhtä tehottomia, sillä eihän 50cc omenaporassa mitään tehoa ole.

        Kuules kaveri tiedä mistä puhut tai älä puhu


      • öööäääööö
        fg4cv kirjoitti:

        Voi vitun ääliö ei todellakaan kulje kurien poistolla ja välien vahdolla päälle satasta...

        Max. 90 km/h pitkällä suoralla.

        P.S noissa kyykyissä on joko rabasa tai minarelli joten ihan yhtä tehokkaita on kuin muutkin mopot. Tai pitäisikö sanoa yhtä tehottomia, sillä eihän 50cc omenaporassa mitään tehoa ole.

        hahhah paskapuhetta!!!


      • apikkamääään
        fg4cv kirjoitti:

        Voi vitun ääliö ei todellakaan kulje kurien poistolla ja välien vahdolla päälle satasta...

        Max. 90 km/h pitkällä suoralla.

        P.S noissa kyykyissä on joko rabasa tai minarelli joten ihan yhtä tehokkaita on kuin muutkin mopot. Tai pitäisikö sanoa yhtä tehottomia, sillä eihän 50cc omenaporassa mitään tehoa ole.

        Haista sä homo vittu onneks et edes tiä että minkä kokone paisari apikas on otin kuule kurin pois laitoin 105 suuttimen ja 12-48 rattaat niin 110kmh otti gepsiin


    • Kundithey

      Onko kyykyillä helppo ajaa tyylii 164cm

    • juuuuuuugdgh

      Itseasiassa kyykky on passeli vehje lyhyelle. Siis mopokyykyt koska ovat matalia ja sillai. Näyttävät hyvältäkin lyhyen kuskin ajaessa. Sillasta se on =)

    • Kokemusta on

      Kyykkymopolla ei ole noloa ajaa ja muutenkin muijat haluu kyytiin ja muutenkin eikö ole aika nolooo ajaa jollain tossumopolla?

      • äläosta

        mielummin joku timmi tossumpo,
        itse en kehtaisi 50cc kyykyllä ajella


    • tietuiskuXXD

      mä suosittelen apriliaa sillai aika edullenen ja hieno...ja ne nuijat jotka sanoo jotai "huonoa" kyykkäreistä:

      1.ei koskaa oo ajanukkaa kyykkäriä
      2.on kateellisia ku itel ei oo varaa...
      ja kyykkäri kulkee kyl melko sutjakkaasti jos vaa jaksaa virittää:D

    • qazsezz

      voisko joku kertoo ku oon hankkiis kyykkymopo ny kumpi kannattas ostaa mielummi:aprilia ra vai yamaha ztr ja toivon että kaikki vastaa 100% asiallisesti!

      • Paprikaaa...........

        Apriliaa kehiin. Hiukan halvempi ja näyttää paremmalta.
        Huom. tämä on minun mielipiteeni, muut voivat ajatella mitä haluavat


      • 12345blabla

        Suosittelisin Yamaha TZR:ää. Ulkonäöstä voi olla eri mieltä, mutta uusi räsä on todella ruma verrattuna tezzariin. Yamahassa on lähes 100% varmasti vähemmän vikoja kuin apikassa. Ja apikan moottori on tekniikan maailman testissä (enduro/sm, mut sama kone täs) sanottu huonoksi. Niin siis näissä vehkeissä on eri koneet. Yamahan osat ovat halvemmat kuin Aprilian. TÄMÄ ON SIIS MINUN MIELIPIDE!


    • afrdaf

      Aprilia rs 2007 malli ja sit kun siit tekee viel street fighterin niin vähä helvetin hieno ja kyl sillä lujaa pääsee jos vähän virittää

    • Paprikaaa...........

      Onha se kyykky nätimpi ku joku hitto skootteri. On sitä paitsi kivempi ajaa pitkäl matkal. Sitä paitsi onhan se aika mahtava fiiis ku kaverit menee tankkaa ja itel o viel puol tankkii jäljel... Emmä tosta derbistä tiedä mut onha yammu ja räsä ihan v***n nätei ja kätevii. Ainoo huono juttu o et jos se kaatuu nii uudet katteet tai maalaamaan.

      • 42g4hhf

        "Hyvä ajaa pitkäl matkal"

        Kyykyn ajoasento on oikeasti todella huono pitkälle matkalle.


      • N1kotiny
        42g4hhf kirjoitti:

        "Hyvä ajaa pitkäl matkal"

        Kyykyn ajoasento on oikeasti todella huono pitkälle matkalle.

        Vitut ole, mun kyykky Deban ajoasento ei oo ees puuduttava, ja tuli ajeltuu kesäl yhtenä päivänä 155 kilsaa melkee putkee. Et puhu kuule pukille :D ei voi mitää jos on neljän kerroksen kokone jääkaappi, ei ihme et puutuu :D


      • huhhahhei
        42g4hhf kirjoitti:

        "Hyvä ajaa pitkäl matkal"

        Kyykyn ajoasento on oikeasti todella huono pitkälle matkalle.

        ime lettuu, et oo ite es kokeillu. tuo on taas noita kylän juoruja!!!


      • hihhei
        42g4hhf kirjoitti:

        "Hyvä ajaa pitkäl matkal"

        Kyykyn ajoasento on oikeasti todella huono pitkälle matkalle.

        vitut. tiedän tyyppei jotka ajaa kyykyllä tampereelta meri karvialle ja takasin huvin vuoks...


    • gilera dna 50

      joo
      Aprilia on paras, mutta olis yks kysymys.
      Onko gilera dna kyykky?
      Ite ostaisin sen mutta en tiedä onko se kyykky?

      • yksvaan

        Osta Aprilia RS, koska se on oikea kyykkymopo. Gilera DNA ssa on skootterin tekniikka, joten ei nii hyvä.


    • KYYKYT ON NOLOJA

      KYYKYT OVAT VITUN NOLOJA

      • Ghostages

        Ite oot. Olit nolo jo syntyessäs


    • Suitta 4 ever

      SUZUKI PV-R. Se on KYYKKYmopo. Tehty pygmille. Voisinpa semmoisen myydä talvihintaan.

    • mietippä

      Gilera dna 50cc on kyykky automaatti eli skootterin toimintaperiaate. Vakionakin 4.69 hp ja ei laiskakaan ole. Virillä kulkee 100 km/h.
      Ja aiempiin ei noloja oo, kukaan hölmö ei aja kyykyllä metsässä tai jäällä. ja ei tarvii sanoo mitää vastaan jos on varaa ostaa vaan joku pv. (ja ei siinä pevekissä mitää vikaakaan ole) Mutta alunperinhän täällä kysytään mikä pitäs noista 3 : sta vaihtoehdosta valita =\

    • Räsä -07

      Itselläni on ollut vuoden ajan Aprilia rs50 vm.2007 hyvin on toiminut ja tielle ei ole jättänyt. Aluksi porukka dissas kyykkyä, mutta sitten kun otin alkukäyrästä pillin ja holkin pois ja tukin hukkaputken. Huiput nousi 94.7 gps. pitkällä suoralla ryyppy päällä, kun en ole vielä saanut ostettua uutta suutinta:D. Annoin kylän kankstojen testata niin johan loppu dissaus ja porukka halus testailla sitä yhä uudelleen ja uudelleen. He olivat hyvin tyytyväisiä kiihtyvyyteen ja ajo- ominaisuuksiin. Vakio Räsä ottaa huippuja n60 ja kiihtyy melko hyvin. Kaks päällä ei ole kumminkaan mikään laiska vehje vaan jaksoi kulkea melkein yhtä hyvin kuin yksi päällä. Ajoin toissa päiväänä suurikokoisen kaverin kanssa 82 kokonais painoa meille tuli 120kg. Kiihtyvyys laski mutta jaksoi silti kiertää 10500rpm. Aprilia rs50 on helppo ja mukava ohjata. Ja kurittomana ei kakkoseksi jää:D itse olen ollut tyytyväinen ostokseeni. Kyykyllä on aika vaikea kääntyä, vaikka olen 164cm. Pitkä. Moottoripyöräilijät morjestavat vastaan tulle ja muutenkin päät kääntyvät ohi ajaessa :) 5/5

    • fuuuuuuuuuuuuu

      asdasdasdasdasd muyuten samaa mieltä mutta kyykkymopot on kyl iha yhtä painavii ku kaikki muutki mopot. suunnillee. ja omistan derbi gpr ja ehtiny tulee kaikellaista vikaa ja vakiona iha vitun laiska ja en suosittele että ostatte, varsinkaa älkää pitäkö vakiona. ja kyytsäämine on kans iha helvettiä ku ei puske kunnolla ja kassit liiskaantuu ja takanaolevalla on polvet leuassa ja muutenki liikkuu sielä ku ois satiaisia perseessä

      • Derbit on paskoi

        Derbi on derbi. Itelläni aprilia, eikä mitään vikaa ole ollut.


    • kojuuuuuuuuuuu

      vitun spurdot lakatkaa tappelemasta ettekste tajuu et kyykkymopois ei oo mitää muuta hyvää ku se et sä voit virittää niitä ihan vitusti ilman et poliiseja ees kiinnostaa, lyöt vaikka alakauttasen nii eihä sitä tajuu?

    • vittuES

      vitun nolot, kyykyt turhia? paskan marjat! ne on just vitun siistei, ne kulkee totaalisesti paremmin viritettybä ku end/sm, koska katteet

    • rielkgjoweqgöhorghow

      vittu vittu vittu vittu
      vittu vittu vittu vittu
      vittu vittu vittu vittu
      vittu vittu vittu vittu
      vitun homot saatan perkele painukaa jo vittu helvettii kyyykkykyky mopot on siiish tosih ihq

    • tzr <3<3

      kyykyt o just parhaita! itte oon ostamas tetzii

    • tyhmäät

      jaa... vittu mitä paskaa ostakaa mun polupyörä.

    • viddu mikä luuseri

      mikä polu pyörä? :D vittu puhu suomee tai opi kirjottaa koneella :D

      • asiallinen ihminen

        vittu tiiätkö että polupyörät ovat just kovii juttui tääl suomes! keulii pintakaasust 21:sell joten haist vittu munapää!


      • osoite on blowjob 2b
        asiallinen ihminen kirjoitti:

        vittu tiiätkö että polupyörät ovat just kovii juttui tääl suomes! keulii pintakaasust 21:sell joten haist vittu munapää!

        ja paskat ota poskee


      • seoseppo
        osoite on blowjob 2b kirjoitti:

        ja paskat ota poskee

        seppo on bi sexsuali...


      • täys hetero
        seoseppo kirjoitti:

        seppo on bi sexsuali...

        homot vastatkaa! runkut....


      • fuuu
        täys hetero kirjoitti:

        homot vastatkaa! runkut....

        ff



























































        f


      • Tääl on yks kyggygay
        fuuu kirjoitti:

        ff



























































        f

        Kyykkymopot on homoille miksei suoraa piikki? nimim vieres on kyggygay


    • pähkinä 007

      ite ainaki ottasin nopsan

      • pappaaaaa

        vittu mä ottaisin ainaki pappa tunturi niin kova juttu


      • me no troll
        pappaaaaa kirjoitti:

        vittu mä ottaisin ainaki pappa tunturi niin kova juttu

        Btw ootteks huomannu et gilera kulkee vakiona mittariin 119 ja gepsiin 179 ku laittaa heliumii renkaisii ja syö ruispuuroo aamupalaks ja sit viel et tää ei oo mikää trolli kanddee poraa renkaisii 20millin reikii painaa vähemmä ja sit kans penkki väärinpäin ja runkoon kans 25millin reikii sentin päähä toisistaan nii menee gps sen 181 ku ilman tota 179 kannattaa oikeesti tosipaljon muistakaa sitte että ku otatsellasen munakyhpärän nii johan lähtee 183 mut muistakaa ett jos kytät tulee niin multa ette kuullu mitää vinkkejä ja en ota vastuuta mistänn mitäteette mun ohjeilla joten OMALLA VASTUULLA lähtee nimittäin kilvet poliisiauton kyytiin


    • sienimagneetti

      ite ottasin scootin ku ne on homoille

      • kassimiess

        ite ostasin sieniilmapalloja täetetään lyijjyllä ilman räkää


      • vaginatyttö
        kassimiess kirjoitti:

        ite ostasin sieniilmapalloja täetetään lyijjyllä ilman räkää

        mitä teen kun on paha haju vaginassa


      • sieniäsulle
        vaginatyttö kirjoitti:

        mitä teen kun on paha haju vaginassa

        sieniä sulle, sieniä mulle


    • räsänomistajahappy

      Suosittelen ite Aprilia RS50. Ja kaikki jotka dissaa kyykyjä, on kateellisia koska ittellää on joku derbienska tai joku skoba. Ja tommosista dissaavista jonneista on viivassa menty niin hyvin ohi että kyllä niitte suut loksahtaa ja pää muuttuu kateudest vihreeks. Ite omistan ''räsän'' ja olen hyvin tyytyväinen ostokseeni. Ja voisitteks te 11v lapset mennä pois täältä ku ette puoliikaa puheist ymmärrä tääl ja mieles on vaa pissa ja kakka. :D

    • mietippä

      Oon ajellu shillä gilera dna aalla montullaki nii ei se sillä ees vaikeeta oo. Koska se on kyykkyskobe ja vääntää nii saa sutii sen si himpsutin pitkään ku ajaap vaan.

    • mietippä

      Ostin RS vm -04 ja ku lekee noita ekoja viestejä pitää nauraa kyl sille urpolle ku väitti että laiskoja on =D

    • pv poika

      oon homo panin omaa pv:tä pakoputkeen. oli muna kyl musta sen jälkee

    • 421124

      1. Kyykkymopot on turhia.
      2. Kyykkymopot on painavia.
      3. Kyykkymopot on laiskoja.
      4. Kyykkymopot on ylihinnoiteltuja.
      5. Kyykkymopot on noloja.
      6. Kyykkymopoja on vittumainen huoltaa, ku niissä on ******* katteita.
      7. Kyykkymopoilla on TOSI vittumainen ajaa talvella.
      8. Ne eivät ole millään tavalla ketteriä
      9. Ajoasento on ihan perseestä mopon nopeuksilla ajettaessa, ajoasento alkaa tuntumaan oikealta vasta 100km/h jälkeen jota et tule koskaan saavuttamaan koska et saa siihen viripalikkaa kiinni.
      10. Huolto maksaa koska et sitä ite osaa tehdä
      11. Varmaan kivaa kun kaverisi kurvaa mettää mopoilla ja sä jäät räplää asvaltille kännykkääs vitu homo :D
      kyykkymopoissa ei ole järkeä.

    • suzuki r

      Suzuki R50 on paras! :)

    • Rässää

      Itse en suosittele kyykkymopoa kaverilla aprilia rs ja ajoasento on tosi epämukava, mutta jos tuo ei haittaa niin muuten tosi laatupeli saa helposti viritettyy jne

    • Geepeeär

      Mulla on ainaski vuon 09 Derbi gpr. Hyvin on palvellun ja pienellä virillä saanu vauhtiaki lisää. Kone jaksaa väntää siinä missä muutki laitokset. Kun tulee tuulenvastusta nii vehje osaa jakaa hyvin, eli suoraan voi ajaa hyvin mielin. Tosi mukava ajaa! Huolto tietty voi tapauskohtaisesti maksaa ja onhan kaikissa laitteissa huonoja puolia. Sähköstartti toimii kylmälläki tosi hyvin! Siistin näkönen vehje, lähes identtinen apriliaan.

      Jos teil on jotain valittamist, nii menkää parkuu jonnekki muualle, ei tää oo mikää iltapäiväkerho! :)

    • yamaha tzr

      yamaha tzr 50 on paras!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      • lulz1

        kaikki kyykkymopot ovat turhia, joten parhaudesta lienee turha väitellä. enskamopot ftw!


      • mr.papi
        lulz1 kirjoitti:

        kaikki kyykkymopot ovat turhia, joten parhaudesta lienee turha väitellä. enskamopot ftw!

        Siis tulet tänne sanomaan että kyykkymopot on turhia, noloja, paskoja yms ja sitten kehuskelet kuinka enduromopot on hienoja. No eiköhän kaikki mopot ole noloja ja niiden kuskit vielä nolompia, joten turhaan koitat puolustella sitä omaa mopoasi.

        Se on vaan karu totuus, että jos omistaa jonkun huonon kulkuvälineen, niin sitten on pakko koettaa haukkua muiden ajoneuvoja ihan surkeiksi. Esimerkkinä vaikka mopoilijat jotka eivät muuta teekkään kuin hauku toistensa mopoja ja kehuskele kuinka omansa kulkee AINAKIN 2km/h kovempaa. Toinen hyvä esimerkki on nämä customien kuskit, jotka haukkuu kyykkyjä muoviohjuksisksi ja kertovat kuinka niitä tarvitsee korjata kokoajan. Tässäkin muodostelmassa sillä katkeralla osapuolella on 100hv tehottomampi pyörä alla.


      • lulz1
        mr.papi kirjoitti:

        Siis tulet tänne sanomaan että kyykkymopot on turhia, noloja, paskoja yms ja sitten kehuskelet kuinka enduromopot on hienoja. No eiköhän kaikki mopot ole noloja ja niiden kuskit vielä nolompia, joten turhaan koitat puolustella sitä omaa mopoasi.

        Se on vaan karu totuus, että jos omistaa jonkun huonon kulkuvälineen, niin sitten on pakko koettaa haukkua muiden ajoneuvoja ihan surkeiksi. Esimerkkinä vaikka mopoilijat jotka eivät muuta teekkään kuin hauku toistensa mopoja ja kehuskele kuinka omansa kulkee AINAKIN 2km/h kovempaa. Toinen hyvä esimerkki on nämä customien kuskit, jotka haukkuu kyykkyjä muoviohjuksisksi ja kertovat kuinka niitä tarvitsee korjata kokoajan. Tässäkin muodostelmassa sillä katkeralla osapuolella on 100hv tehottomampi pyörä alla.

        Noh, jos nyt pitää perustella niin jos pitääkin lähteä vaikka tieltä metsähallituksen puolelle tai edes vähän huonommin pidetylle hiekkatielle niin eiköhän se enska mene siellä hivenen paremmin kun kyykky, eikö näin? Enkä sanonut kertaakaan että kyykkymopot olisivat noloja/paskoja, joten äläpäs tunge sanoja mun suuhun. On tullut täällä palstoilla pyöriessä huomattua että olet pelkkä riidankylväjä jonka kanssa ei voi keskustella mistään ilman että se menee väittelyksi, joten koitappa ottaa iisisti ja hyvät syksynjatkot!


      • mr.papi
        lulz1 kirjoitti:

        Noh, jos nyt pitää perustella niin jos pitääkin lähteä vaikka tieltä metsähallituksen puolelle tai edes vähän huonommin pidetylle hiekkatielle niin eiköhän se enska mene siellä hivenen paremmin kun kyykky, eikö näin? Enkä sanonut kertaakaan että kyykkymopot olisivat noloja/paskoja, joten äläpäs tunge sanoja mun suuhun. On tullut täällä palstoilla pyöriessä huomattua että olet pelkkä riidankylväjä jonka kanssa ei voi keskustella mistään ilman että se menee väittelyksi, joten koitappa ottaa iisisti ja hyvät syksynjatkot!

        "Noh, jos nyt pitää perustella niin jos pitääkin lähteä vaikka tieltä metsähallituksen puolelle tai edes vähän huonommin pidetylle hiekkatielle niin eiköhän se enska mene siellä hivenen paremmin kun kyykky, eikö näin?"

        Totta, mutta tuossateoriassa on yksi iso reikä; miksi kenenkään tarvitsisi mennä kyykyllä metsään? En usko, että kenelläkään on mitään oikeaa tarvetta lähteä kyykyllä keskelle metsää. Ja jos sinne puskaan pitää oikeasti päästä ajamaan, niin kyllä siihen hommataan vähän järeämpi menopeli kuin mopo.

        "Enkä sanonut kertaakaan että kyykkymopot olisivat noloja/paskoja, joten äläpäs tunge sanoja mun suuhun."

        No tuo edellinen kommenttini oli kieltämättä hieman huonosti (väärin) muotoiltu ja tarkoitus oli osoittaa se niile, jotka oikein tavan takaa kyykkypyöriä haukkuivat.

        "On tullut täällä palstoilla pyöriessä huomattua että olet pelkkä riidankylväjä jonka kanssa ei voi keskustella mistään ilman että se menee väittelyksi, joten koitappa ottaa iisisti ja hyvät syksynjatkot!"

        Se onkin muuten aika kumma juttu, että alunperin oli tarkoitus tulla juttelemaan tänne järkeviä, mutta jälkeenpäin huomasin sen täysin mahdottomaksi. Syynä siihen on hyvin pitkälti se, että 90% tämän foorumin käyttäjistä on trolleja/muita paskanpuhujia. Syynä tähän lienee se, että tänne ei vaadita rekisteröitymistä.


    • yamaha tzr 50

      yamaha tzr 50 on paras.Siinä on PARHAAT JARRUT suht tehokas vakiona. painava jolloin on vakaa iso tankki niin ei tarvi käydä tankilla ku muut tankkaa sielä en hauku muita kyykkyjä kyykyt vaan on parhaita ja kyykyillä voi ajaa metsässä (hiljaa).sitä paitsi ne jotka menee metsään rikkoo moponsa aiemmin kuin ne jotka ei mene.

    • Ilmoitellen

      kummasti näitä kommentteja 》 "eivittu kyykyt on noloja ja ei voi ajaa metsässä ja ei keuli ja ei mene kovaa" miksi teidän 15 vuotiaiden pitäisi päästä keulimaan ja rikkomaan rajoja? mopolla on tarkotus ajaa se mikä laissa lukee ja päästä paikasta A paikkaan B....ja olette vielä niin nuoria ja niin pienet mopot sitten kun teillä on 1000 kuutioiset pelit niin sitten niitä naisia voi kyyditä ja näyttää miten se kulkee! :)

      • Ghostages

        Tossa olet oikeassa. Vaikka itse täytän kuukauden kulttua 15 ja hommaan kyykyn. En välitä mitä paskaa tulee niskaan, mutta sanon että kyykyt on hienoja. Kyllä endurotki on iha semi-hienoja, mutta kyykkäri vie. Asun keskellä keskustaa niin kaikki moottoripyörätkin ajaa samaa vauhtia mitä mopotkin.


    • Mitä mieltä?

      Tää ei ole mikään jonnejen gallup, joten menkää litkii sitä es muualle.
      Olisin kiinnostunut TZR 50, mutta voiko tälläisellä ajaa talvella? Tiedän, smotoilla on aikas vittumaista, ja katteet ruvella, mutta onko laitonta ajaa talvi ilman katteita?
      Tämmösee tezzarii sit vissii saa kans vauhtia jos haluaa?:)
      Yök noille Riejuille ja Derbeille, TZR on nätti myös! Ja mikä valtava tankki.. huh!
      Joten, ilmoitelkaa asiallisin kommentein plussia ja miinuksia tzr TAI muista kyykkymoppeleista. :)

      • tzr :*

        Ei oo laitonta myt ostat piikki renkaat ni kylä lähtee !


      • sweden!!!
        tzr :* kirjoitti:

        Ei oo laitonta myt ostat piikki renkaat ni kylä lähtee !

        In hier sweden we har en mobilen law and du ich ro llo grande autopolish kadeed olla kyklän kermaset katteet ku autoplisila duflääät


    • soratieracing

      Ite ainaki ajan paljon sorateitä tzr.llä ja hyvin pysyy viritettyjenkin endurojen perässä (kyllä se on taidosta kiinni)! Kyllä tuolla jotenki mehtäpolkujakin ajelee pito on ainut ongelma siellä. Talvella vähän huono ajaa ainaki jäisillä teillä, mutta 15cm puuteri menee (sorateillä) vaikka kesärenkailla. Ite oon tykänny ajaa tällä pelillä... suosittelen erityisesti maaseudulle!

    • ..........

      Mikä on kyykkymopo

    • Että_silleen

      Kyykyn idea on se (kuten kaikki tiedätte), että ilmanvastus on mahdollisimman pieni.

      No...

      Tuleeko paljoa ilmanvastusta 45-55km/h :'D

      Ja muutenkin näyttää aika tyhmältä ku kyykkymopo tulee vastaan 50km/h ja ääni kuullostaa tältä:iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii...

      Ja kun ennakkoluulot kyykyistä on se, et ne pistää nollasta sataan parissa sekunnissa, niin kyykkymopo ei pääse edes sitä satasta (jollei viritä ja jolloin se onkin sitten jo kevari :'D)

      P.S. Kyykkymopot
      1. Painavat
      2. Ja siksi kuluttavat paljon
      3.Ovat laiskoja varsinkin kakspäällä (niinkuin kaikki mopot huom. kohta 1)

      Pääsyy varmaankin on se, miksi 15v. ostavat kyykkymopoja, että ne näyttävät hienoilta ja mikäs siinä jos haluat kyykkymopon.

      Kehotan itse odottamaan sen yhden vuoden ja hommaamaan sen kyykkykevarin. Sillä pääsee satasta ilman viriä :)

    • Mopolainen

      Kyykky on paras!!

    • Kyykytonihgui

      No niiin siis kyykyt on hyviä mutta niin on myös muut. 10v jonnet pois kun ette erota kakkaa pissasta.

      • Jutustelija1

        Mopo luokassa kyykky on aika Hard-Core valinta kun kulku kuitenkin on rajallista. Mutta jos haluaa sijoittaa kyykky mopoon ja ottaa kurit pois sekä laittaa säätöihin niin mikäs siinä.

        Tuosta voi katsella meikäläisen vanhoja vermeitä: http://mattiviikate.blogspot.fi/

        Tuossa vielä suorat linkit niihin juttuihin joissa on kuvia prätkistä Blogissa:

        http://mattiviikate.blogspot.fi/2011/02/pictures-from-suzuki-gsx-r-1000-03.html

        http://mattiviikate.blogspot.fi/2011/02/pictures-of-kawasaki-zx-9r-01.html


    • Siis kyllä kannattaa hommata aprilia rs 50 mopo on todella mukava ja vakaa ajaa pitkääkin matkaa. Kulkee ainakin itellä vakiona ihan kivasti, ei siis ole mikään laiska ja helppohan tota on virittää. 13 litraa bensaa tankissa pitää mopon liikkellä semmosen 200km tankkaamatta että siinähän naurat ku kaverit tankkaa 100km jälkee tai aijemmin :D Tosiaan mopo on ehkä vähän jäykempi ja kääntö on vähän hankalampaa kuin perus crossilla mutta kun vauhtiin pääsee nii pyörä tottelee ohjausta hyvin. Eli U-käännös vaikka parkkipaikalla on loivempi mitä crossilla mutta ei se itseä ole kyllä haitannu hei ihan oikeesti... miettikää niitä 1000cc harrikoita ja miten ne kääntää ne 300kiloset pyörät. Että ei sr ole ongelma....kyllä kannattaa tuommoinen rs 50 hankkia. Todella hieno ja katu-uskottava ja motoristitkin morjestaa kun luulee isommaksi pyöräkisi, mukava ajaa ja ei jätä tielle, varma peli :) ne jotka sanoo että huono ja typerä ja paska mopo on vain kateellisia ja eivät ole kokeillut :) siis oikeesti ite olen tyytyväinen että ostin tommosen.
      _Aprilia rs 50_

    • Anonyymi

      Näin tää menee aluksi mopot oli kova juttu sit tuli mopoauto eka dissattiin ja nyt mopoautot ovat kova juttu ja sit tää tätä dissataan jonkin aikaan sit porukat ostaa ne kuitenkin ittelleen.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1575
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1214
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1046
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      995
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      977
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      892
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      890
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      734
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      680
    Aihe