vesimies ja skorpioni?

skorpioni

Hei, voisiko kukaan kertoa miten vesimies-mies ja skorpioni-nainen tulevat toimeen keskenään?
Entä sängyssä? Kiitos vastauksista jo etukäteen.

12

8985

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vesimies

      vain omakohtainen mielipide,eroni astui voimaan 2 viikoa sitten suhde kesti 6 vuotta.seksi oli koko liiton muutamaa poikeusta lukuunottamatta jokseenkin rutiininomaista ja konservatiivistä.hae toinen kumppani jos haluat olla onnellinen pidempään ja sitä paitsi ota huomioon vesimiehen ikuinen vapauden kaipuu,se tuskin koskaan on kokonaan uskollinen kenellekkään.liitto toimii jos skorppari saa olla itsekäs ja vesimies vapaa, hullua vai mitä?

      • skorpioninainen

        Kiitos vastauksesta! Olen 40 eronnut,viehättävä nainen. Tapasin tämän vesimiesmiehen netin kautta, viestit olivat aivan mielettömän ihania. En enää edes pystynyt keskittymään työhöni, eikä hänkään. Viimeisenä päivänä ennen treffejä hän soitti ja meinasin pyörtyä. Tunnelma oli niiiin jännittävä, etten muista kokeneeni (skorpioninaisena!) sellaista.
        Tapasimme, hän kaatoi punaviinit pitkin pöytää (saimme uuden pöytäliinan), juttelimme 2.5h söimme toisiamme silmillä.
        Vein autollani hänet hotelliin, jossa hän yöpyi. Suutelimme ja auto oli täynnä kipinöitä.
        Seuraavat päivät lipuivat samoissa merkeissä, viestejä...... pää ihan sekaisin.
        Seuraavat treffit, juttelua, tutustumista,...emmekä enää voineet hillitä toisiamme. Hän sanoi odottavansa kunnes olen valmis - ja kai minä olin jo "selvää pässinlihaa".
        Hotelliin...uskomattoman eroottista. Hän kehui itseänsä (eikä minua), lupasi näyttää jotakin ennenkokematonta,... eikä hän pystynytkään.
        Olimme muuten kilttejä toisillemme, jonka kaiken jälkeen hän alkoi kertoa firmansa menestyksestä!
        Kaikki mihin hän ryhtyy, toimii, hän on lyömätön liikemies......
        Hän saattoi minut autolle, pusut, ja kotiin.
        Sen jälkeen en ole hänestä kuullut mitään. Lähetin viikkoa myöhemmin mailin ja kerroin, mitä ajattelin tästä Crash:istä. Nätisti ja asiallisesti, ei mitään yksityiskohtia. Kerroin olleen pitkään yksin ja hän sai minut niin kuumaksi viesteillään ja puheillaan, etten voinut enää toisella tavalla käyttäytyä.
        Ei vastausta.
        Käyttäydyinkö nyt tosiaankin kuin jokin pentu??


      • 28.10
        skorpioninainen kirjoitti:

        Kiitos vastauksesta! Olen 40 eronnut,viehättävä nainen. Tapasin tämän vesimiesmiehen netin kautta, viestit olivat aivan mielettömän ihania. En enää edes pystynyt keskittymään työhöni, eikä hänkään. Viimeisenä päivänä ennen treffejä hän soitti ja meinasin pyörtyä. Tunnelma oli niiiin jännittävä, etten muista kokeneeni (skorpioninaisena!) sellaista.
        Tapasimme, hän kaatoi punaviinit pitkin pöytää (saimme uuden pöytäliinan), juttelimme 2.5h söimme toisiamme silmillä.
        Vein autollani hänet hotelliin, jossa hän yöpyi. Suutelimme ja auto oli täynnä kipinöitä.
        Seuraavat päivät lipuivat samoissa merkeissä, viestejä...... pää ihan sekaisin.
        Seuraavat treffit, juttelua, tutustumista,...emmekä enää voineet hillitä toisiamme. Hän sanoi odottavansa kunnes olen valmis - ja kai minä olin jo "selvää pässinlihaa".
        Hotelliin...uskomattoman eroottista. Hän kehui itseänsä (eikä minua), lupasi näyttää jotakin ennenkokematonta,... eikä hän pystynytkään.
        Olimme muuten kilttejä toisillemme, jonka kaiken jälkeen hän alkoi kertoa firmansa menestyksestä!
        Kaikki mihin hän ryhtyy, toimii, hän on lyömätön liikemies......
        Hän saattoi minut autolle, pusut, ja kotiin.
        Sen jälkeen en ole hänestä kuullut mitään. Lähetin viikkoa myöhemmin mailin ja kerroin, mitä ajattelin tästä Crash:istä. Nätisti ja asiallisesti, ei mitään yksityiskohtia. Kerroin olleen pitkään yksin ja hän sai minut niin kuumaksi viesteillään ja puheillaan, etten voinut enää toisella tavalla käyttäytyä.
        Ei vastausta.
        Käyttäydyinkö nyt tosiaankin kuin jokin pentu??

        Mitä mä olen oppinut näistä neljästä veskarista joihin olen tutustunut, on se, että he tarvitsevat pientä "työntöä". Eli jos he eivät vastaa, ei se välttämätt tarkoita sitä etteikö he olisi enää kiinnostuneita (näin mulle on MONTA kertaa tapahtunut). Eli kysyppäs(tai siis kerro) vielä toinen kerta, mutta älä missään nimessä rupea veskaria syyttelelmään siitä, että se ei ollut ekalla kerralla vastannut... Sehän tarkoittais sitä et sä olet riippuvainen siitä, ja se jos mikä ajaa veskarin tiehensä! Näin mun kokemusten mukaan.


      • skorpioninainen
        28.10 kirjoitti:

        Mitä mä olen oppinut näistä neljästä veskarista joihin olen tutustunut, on se, että he tarvitsevat pientä "työntöä". Eli jos he eivät vastaa, ei se välttämätt tarkoita sitä etteikö he olisi enää kiinnostuneita (näin mulle on MONTA kertaa tapahtunut). Eli kysyppäs(tai siis kerro) vielä toinen kerta, mutta älä missään nimessä rupea veskaria syyttelelmään siitä, että se ei ollut ekalla kerralla vastannut... Sehän tarkoittais sitä et sä olet riippuvainen siitä, ja se jos mikä ajaa veskarin tiehensä! Näin mun kokemusten mukaan.

        Kiitos nätistä vastauksestasi! Seikkailuni jatkuu: sain tältä vesimieheltä vastaksen mailiini 2 päivää myöhemmin. "Hei xxx, en ymmärtänyt viimeistä tekstiviestiäsi ja vaikenin koska ajattelin, että sinä tarvitset vähän aikaa itsellesi tämän kaiken käsittelemiseen. Mailisi perusteella ymmärrän, ettet tahdo enää jatkaa kanssani. Se olisi minusta hyvin ikävää. Rakkain terveisin,xxx."
        Okay, vastasin tähän mailiin ja kerroin pitäväni miehestä ja tahtovani tavata uudelleen. Sanoin myös että kiireiltäni (hän tietää) en pysty niin usein tapaamaan, mutta että voisimme edetä hitaasti. Siitä on nyt 3 päivää, enkä ole kuullut enää mitään.
        Pitäisikö heittää koko mies roskikseen?


      • 28.10
        skorpioninainen kirjoitti:

        Kiitos nätistä vastauksestasi! Seikkailuni jatkuu: sain tältä vesimieheltä vastaksen mailiini 2 päivää myöhemmin. "Hei xxx, en ymmärtänyt viimeistä tekstiviestiäsi ja vaikenin koska ajattelin, että sinä tarvitset vähän aikaa itsellesi tämän kaiken käsittelemiseen. Mailisi perusteella ymmärrän, ettet tahdo enää jatkaa kanssani. Se olisi minusta hyvin ikävää. Rakkain terveisin,xxx."
        Okay, vastasin tähän mailiin ja kerroin pitäväni miehestä ja tahtovani tavata uudelleen. Sanoin myös että kiireiltäni (hän tietää) en pysty niin usein tapaamaan, mutta että voisimme edetä hitaasti. Siitä on nyt 3 päivää, enkä ole kuullut enää mitään.
        Pitäisikö heittää koko mies roskikseen?

        Tuohon kysymykseen vastauksen tiedät vain itse! Eli haluatko todella edetä HITAASTI (veskarin kanssa) vai ottaa jonkun, joka etenee vaatimaasi vauhtia. Mun mielestä on aina kiva kuulla veskarista juuri silloin, kun sitä vähiten odottaa. Yks veskari teki meille "näkymättömän" tavan, eli hän mailasi minulle VAIN maanantaisin, vaikka olisikin voinut jossain muussakin vaiheessa mailata... Onkohan se sitten veskarin tapa pitää pientä etäisyyttä..? Veskarit vastatkaa ja auttakaa!


    • veskari

      Ikäväkseni täytyy sanoa: ei tuu mitään. Ainakaan omalla kohdalla ei tullut. Veskari elää liikaa pilvissä ja skorppari on omistushaluinen ym.

    • vesimiestyttö

      Hei, Minää itse olen vesimies-nainen ja olen seurustellut n.2 vuotta skorpioni-miehen kanssa. Me olemme ihan samalla aaltopituudella,seksi on täydellistä.. Me molemmat haluamme hullutella välillä(esim.leikkiä lumisotasta tai rymytä muuten vaan lumessa,iästä riippumatta) Minusta me olemme täydellinen pari..tottakai joka parisuhteeseen kuuluu riitely ja mököttäminen..mutta kaikella on rajansa! :)

      • nainen

        elääkö vesimies pilvissä? kertokaa siitä...


      • skorpionipimatsu
        nainen kirjoitti:

        elääkö vesimies pilvissä? kertokaa siitä...

        Mä olen ollut rakastunut veskarimieheen(mun kaveri) jo kolme vuotta ja mä en ota mitään selvää sen tunteista. Mä olen avautunut pari kertaa humalassa tekstarilla( nainen on aina nainen)...ja olen pyytänyt myös anteeksi.
        Mä pelkäsin, että noi mun toilailut ajaisi sen pois mun elämästä, mutta aina se on jaksanut mua katsella. Meillä on muutenkin hieman outo suhde, mutta jos se on kiinnostunut niin miten vesimies ilmaisee asian? Mun on niin vaikea välillä ymmärtää, kun on itse suoran toiminnan kannalla =)Mutta se on aivan mieletön ihminen! Ei kukaan muu saa mua suuttumaan ja nauramaan saman lauseen aikana. Ja pelkästään sen nauru saa mun maailmani kauniimmaksi. Mä jotenkin aistin, että senkin hymy on erilainen mun seurassa kuin muuten, jos tiedätte mitä mä tarkoitan? Auttakaa skorpparinaista hädässä! Kiitos kaikille jo etukäteen!


      • Mina myos

        Ma olen vesimies-nainen ja seurustelen skorpioni-miehen kanssa ja olemme menossa kahden viikon paasta naimisiin!!Me ollaan taydellinen pari ja ymmarretaan toisiamme taydellisesti ja ollaan taysin hulluja yhdessa!


      • peikkonainen
        skorpionipimatsu kirjoitti:

        Mä olen ollut rakastunut veskarimieheen(mun kaveri) jo kolme vuotta ja mä en ota mitään selvää sen tunteista. Mä olen avautunut pari kertaa humalassa tekstarilla( nainen on aina nainen)...ja olen pyytänyt myös anteeksi.
        Mä pelkäsin, että noi mun toilailut ajaisi sen pois mun elämästä, mutta aina se on jaksanut mua katsella. Meillä on muutenkin hieman outo suhde, mutta jos se on kiinnostunut niin miten vesimies ilmaisee asian? Mun on niin vaikea välillä ymmärtää, kun on itse suoran toiminnan kannalla =)Mutta se on aivan mieletön ihminen! Ei kukaan muu saa mua suuttumaan ja nauramaan saman lauseen aikana. Ja pelkästään sen nauru saa mun maailmani kauniimmaksi. Mä jotenkin aistin, että senkin hymy on erilainen mun seurassa kuin muuten, jos tiedätte mitä mä tarkoitan? Auttakaa skorpparinaista hädässä! Kiitos kaikille jo etukäteen!

        Niin, se skorpioni kaveri joka olin ollut hyvää kaveri n 6 vuotta vai yli.. niin nyt en luotta siihen koska HÄN pettää minun.. joten en voi jotenkin luotta koska se hän ei myöntää eikä kerro totuuden.. niin arvasin ja aavistin OIKEIN!!

        Niin, toivon älä luottaa siihen koska se haluaa omistaa toiseen eli varastamalla toiseen jos hän rakastuu niin se otta itsellesi.. varo sitä ja älä luotta siihen ainakin..

        joka minä nyt en olen tavánnut pian vuoden olen niin onnellinen!! Haluan hän pystyy kaukana minusta joten ei voi palauta luottamus eikä korjaa asiaa se on liian myöhässä. KIITOS Skorpioni että, ei kannatta luotaa ketään sellainen joka on skorpioni.. parempi joku muu horoskooppi kuin se pelkuri skorpioni naiset!!!


        Ketä mahdat rakastunut veskarimieheen siis jätkää niin sitten on eri asiaa mutta jos olisi nainen. höh tota en uskoo.. miten niin anteeksi oletko pettänyt joku vai?? jep


    • peikkonainen

      Minulla on monta vuotta hyvä ystävä skorpioni mies minusta se sopii vaan pelkästää hyvä ystävä kuin suhde.. koska jotenkin on PUUTTUU.. niin, jos skorpioni nainen en luotta TIPPAKAA VIHAAN TOTA skorpioni NAINEN!!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1821
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      20
      1734
    3. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      108
      1642
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      69
      1541
    5. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      72
      1518
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      20
      1409
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      58
      1405
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1212
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1150
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1145
    Aihe