kokemuksia dermaroller -hoidoista

40 +

Oletteko käyneet ns. mikroneulashoidossa, jolla lisätään ihon kollageenisäteiteä?
Onko tehoa? Mitä kokemuksia?

46

22846

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tiedän

      Mielenkiintoista, juuri kun kuulee jotain ihan uutta niin sitten siihen törmääkin joka paikassa.

      Tarkoittaen sitä, että hyvä ystäväni muutti pääkaupunkiseudulle työn perässä ja kertoi käydessään kylässä työkaveristaan: aikuisen veltostunut iho, kenties vähemmän hoidettua ja suht suuria ihohuokosia. Oli ottanut juuri tällä Dermarollerilla sarjahoidon ja iho on kuulema todella upea! Iho on kiinteän näköinen ja hyvänvärinen eikä tämä naishenkilö enää kärsi isoista ihohuokosistakaan. Nyt kuulema koko työporukka tahtoo saman sarjahoidonkevääksi.

      Kuulin myös kampaajalla samaan aikaan olleen naisen aloittaneen ko.hoidon, en kyllä kehdannut ottaa osaa keskusteluun. Ja sitten heti sinun kysymyksesi täällä, nyt itsekin ajattelin katsoa josko tuolla kotipuolen Lahden suunnalla löytyisi Dermaroller -hoitolaa.., ei muuta kuin googlettamaan.

      • netistä

        Katselin netistä, että rollereita voi tilata ulkomailta. ( Laittaa Googleen hakusanaksi dermaroller) Hinnat alkaen noin 20 euroa! Suomessa kun menee hoitoon niin ensin ostaa kosmetologta 120 eruoa maksavan rollerin ja sitten hoidon 120 euroa, jatkossa ei tarvi maksaa kuin hoito hinnan kun rollerin saa omakseen. Onko kukaan kokeillut?


      • vinkkejä
        netistä kirjoitti:

        Katselin netistä, että rollereita voi tilata ulkomailta. ( Laittaa Googleen hakusanaksi dermaroller) Hinnat alkaen noin 20 euroa! Suomessa kun menee hoitoon niin ensin ostaa kosmetologta 120 eruoa maksavan rollerin ja sitten hoidon 120 euroa, jatkossa ei tarvi maksaa kuin hoito hinnan kun rollerin saa omakseen. Onko kukaan kokeillut?

        en onnistunut googlettamaan, anna osoiste mistä pääsee tilaamaan, kiitos. Pääsee ees tutustumaan...


      • löytynyt
        netistä kirjoitti:

        Katselin netistä, että rollereita voi tilata ulkomailta. ( Laittaa Googleen hakusanaksi dermaroller) Hinnat alkaen noin 20 euroa! Suomessa kun menee hoitoon niin ensin ostaa kosmetologta 120 eruoa maksavan rollerin ja sitten hoidon 120 euroa, jatkossa ei tarvi maksaa kuin hoito hinnan kun rollerin saa omakseen. Onko kukaan kokeillut?

        kotiin myytävä rolleri maksaa "clubihintaan" 114,737 egee!!

        Niitä korealaisia kopioita kyl on myynnissä mutta kuka niitä uskaltaa käyttää??

        Kyselin pääkaupunkiseudun hoitolasta ja he kertoivat, ettei hoitolarolleria edes saa ostaa kotiin!!!? Kotiin saa ostaa sellasen, jossa on lyhyemmät neulat.


      • jotain...
        löytynyt kirjoitti:

        kotiin myytävä rolleri maksaa "clubihintaan" 114,737 egee!!

        Niitä korealaisia kopioita kyl on myynnissä mutta kuka niitä uskaltaa käyttää??

        Kyselin pääkaupunkiseudun hoitolasta ja he kertoivat, ettei hoitolarolleria edes saa ostaa kotiin!!!? Kotiin saa ostaa sellasen, jossa on lyhyemmät neulat.

        global.ebay.com

        Sorry kysyn tyhmänä, että onko tässä myynnissä olevat rollerit tarkoitettu ammattiaisille. Ja jos siinä lukee että "Home use" ja "Free Shipping" niin silloin sen voi ostaa kuka tahansa. Mutta miten ne selvittää onko tilaaja kosmetologi vai kotihöylääjä? En tosin varmaan itse uskaltaisi tilata ja kokeilla. Olis kiva jos joku tekis sen ensin ja kertoisi sitten kokemuksia...


      • Nimetön
        jotain... kirjoitti:

        global.ebay.com

        Sorry kysyn tyhmänä, että onko tässä myynnissä olevat rollerit tarkoitettu ammattiaisille. Ja jos siinä lukee että "Home use" ja "Free Shipping" niin silloin sen voi ostaa kuka tahansa. Mutta miten ne selvittää onko tilaaja kosmetologi vai kotihöylääjä? En tosin varmaan itse uskaltaisi tilata ja kokeilla. Olis kiva jos joku tekis sen ensin ja kertoisi sitten kokemuksia...

        Minun ystävä tilasi tällaisen "halvan" rollerin netistä..
        Aluksi oli ihan ok..kunnes neulat "vääntyivät"
        ja rikkoi ihon..tulos oli ihan kamala..

        En suosittele kellekkään tilaamaan jotain sellaiseta mille ei ole suomeen tuontia..siihen on syynsä..ei kukaan sellaista roskaa halua myydä. Kannattaa mennä ammattilaiselle, niillä on koulutus siihen.. ;)


      • Ola-

        Joo itsekin olen juuri tilaamassa kyseistä gadgettia kotikäyttöön (1,5 mm neuloilla) ja mietinkin että pärjääköhän mitenkään ilman puudutusainetta? Itsellä ongelmana raskausarvet rinnoissa ja niihin ajattelin kokeilla, muka pitäisi tehota niihinkin.


    • täti-täti

      Kävin Hesassa Maritan salongissa hoidossa ja voin vain hehkuttaa ihoni heleyttä.
      Isot huokoset ovat todella pienentyneet ja ihon väri on tasaisempi.
      Roikkuva poskiheltta on kohonnut melkein entiselle paikalle.
      Otin neulattoman mesoterapiahoidon ja kotiin neularullan voiteet.
      http://www.bmspa.fi/
      Vähänhän tuo sattuu, mutta on sen väärti, tuloksia tulee.
      Työkaverit ovat vähän katselleet sillä silmällä, että jotain tuolle on tapahtunut, mutta mitä...?
      Ei se oo ainakaan leikkauksessa ollut, kun ei ole ollut pois töistä...
      Jääköön salaisuudeksi.
      Tilasin netistä 1,5 millisen neulalaitteen, puudutusaineen ja 6 kerran hoitolitkut erikseen hintaan 158 $, eli jotain 110 € sisältäen toimituskulut. Virosta tulevat.
      Rollaaminen hieman sattuu ja varmaan tuo puudutusaine on paikallaan pidemmälle neulalle.
      On ihmehoito ja tuloksia näkyy melkein heti.

      • Dermarollerissakäyny

        Minulla on omaa kokemusta asiasta, sekä kosmetologin tekemästä ja myös lääkärin tekemästä Dermarollerhoidosta. Kosmetologin hoito tehtiin ilman puudutusta sarjahoitona 6 viikon välein ja se tasoitti ihoa ja teki siitä paremman värisen, mutta hoidon tekeminen oli kyllä kipukynnysrajalla, se sattui todella paljon kun olen vähän herkkänahkainen. Sitten halusin vielä vahvemman hoidon ja kävin lääkärin tekemässä Dermarollerissa. Siinä iho puudutettiin Emlalla ja sitten tehtiin se hoito. Yllättäen iho puutui niin hyvin että hoito sattui vähemmän kuin kosmetologin tekemä pinnallisempi Dermaroller! Hoidon jälkeen olin tosi punainen ja myös turvonnut, enemmän kuin osasin odottaa, mutta se laski jo seuraavaan päivään mennessä. Seuraavaksi päiväksi ja ehkä sitä seuraavaksikaan ei pidä kyllä olla töitä tai mitään juhlia että pitää meikata, iho on hyvä pitää ihan puhtaana. Tämän hoidon jälkeen ihostani madaltui syvemmätkin rypyt ylähuulesta ja silmien ympäriltä ja ihosta tuli "täyteläisemmän" tuntuinen, tosi ihana. Rypyt ei hävinneet kuitenkaan kokonaan, mutta en sitä odottanutkaan. Olen ihan koukussa ja aion mennä seuraavaan hoitoon sen 6 vk kuluttua. Ja aion jatkaa sekä kosmetologin ja lääkärin hoitoja, vaikka ne onkin eritehoisia. En halua mitään aineita (siis ruiskutetaan ihoon sisälle) ja senkin vuoksi tykkään tuosta Dermarollerista.


      • derma_akne
        Dermarollerissakäyny kirjoitti:

        Minulla on omaa kokemusta asiasta, sekä kosmetologin tekemästä ja myös lääkärin tekemästä Dermarollerhoidosta. Kosmetologin hoito tehtiin ilman puudutusta sarjahoitona 6 viikon välein ja se tasoitti ihoa ja teki siitä paremman värisen, mutta hoidon tekeminen oli kyllä kipukynnysrajalla, se sattui todella paljon kun olen vähän herkkänahkainen. Sitten halusin vielä vahvemman hoidon ja kävin lääkärin tekemässä Dermarollerissa. Siinä iho puudutettiin Emlalla ja sitten tehtiin se hoito. Yllättäen iho puutui niin hyvin että hoito sattui vähemmän kuin kosmetologin tekemä pinnallisempi Dermaroller! Hoidon jälkeen olin tosi punainen ja myös turvonnut, enemmän kuin osasin odottaa, mutta se laski jo seuraavaan päivään mennessä. Seuraavaksi päiväksi ja ehkä sitä seuraavaksikaan ei pidä kyllä olla töitä tai mitään juhlia että pitää meikata, iho on hyvä pitää ihan puhtaana. Tämän hoidon jälkeen ihostani madaltui syvemmätkin rypyt ylähuulesta ja silmien ympäriltä ja ihosta tuli "täyteläisemmän" tuntuinen, tosi ihana. Rypyt ei hävinneet kuitenkaan kokonaan, mutta en sitä odottanutkaan. Olen ihan koukussa ja aion mennä seuraavaan hoitoon sen 6 vk kuluttua. Ja aion jatkaa sekä kosmetologin ja lääkärin hoitoja, vaikka ne onkin eritehoisia. En halua mitään aineita (siis ruiskutetaan ihoon sisälle) ja senkin vuoksi tykkään tuosta Dermarollerista.

        Miten, jos on epäpuhtauksia ihossa, niin auttaako miten paljon niihin? Vai pitääkö epäpuhtaudet olla ensin poistettu muuten ja sitten tällä haetaan vaan kiinteyttä, juonteiden poistoa sekä ihohuokosten pienenemistä?

        Auttaako aknearpiin? Kokemusta?


      • 21
        derma_akne kirjoitti:

        Miten, jos on epäpuhtauksia ihossa, niin auttaako miten paljon niihin? Vai pitääkö epäpuhtaudet olla ensin poistettu muuten ja sitten tällä haetaan vaan kiinteyttä, juonteiden poistoa sekä ihohuokosten pienenemistä?

        Auttaako aknearpiin? Kokemusta?

        Saako dermarollauksella tosiaan pysyviä tuloksia aikaiseksi? Olisin kovin kiinnostunut, mutta netti on täynnä tarinoita joissa kerrotaan sen auttaneen ainakin alkuun, mutta miten on pysyvyyden laita? Pitääkö rollausta jatkaa itse?


      • mina563
        21 kirjoitti:

        Saako dermarollauksella tosiaan pysyviä tuloksia aikaiseksi? Olisin kovin kiinnostunut, mutta netti on täynnä tarinoita joissa kerrotaan sen auttaneen ainakin alkuun, mutta miten on pysyvyyden laita? Pitääkö rollausta jatkaa itse?

        Kyllä sillä saa pysyviä tuloksia aikaseks.. ite tilasin just tuolta http://beautyqueen.valmiskauppa.fi/dermaroller-p-771.html kun oli tosi paljon halvempi ku muualla. Raskausarvet ainaki vaalenee sillä 1 mm telalla ja kaveri kuka alunperin suositteli mulle dermarolleria oli saanu kasvoista sillä 0.5 mm telalla aknearpia naamasta vaalennettua. Toimii todella kannattaa koittaa.


      • punaiset pilkut
        mina563 kirjoitti:

        Kyllä sillä saa pysyviä tuloksia aikaseks.. ite tilasin just tuolta http://beautyqueen.valmiskauppa.fi/dermaroller-p-771.html kun oli tosi paljon halvempi ku muualla. Raskausarvet ainaki vaalenee sillä 1 mm telalla ja kaveri kuka alunperin suositteli mulle dermarolleria oli saanu kasvoista sillä 0.5 mm telalla aknearpia naamasta vaalennettua. Toimii todella kannattaa koittaa.

        että millaisiin akne arpiin olet sitä rolleria käyttänyt? toimiiko se ns. kuoppiin kasvoissa, vai kamaliin punaisiin pisteisiin? Itselläni on kyseisiä pisteitä, jotka eivät lähde pois ja todellakin haluan ne pois! Tätä dermarolleria ajattelin sitten niihin..


      • kokeilla

        Hei, mitkä nimiset hoitolitkut ovat ja saako niitä muualta kun Virosta?


      • 15

      • clinicare
        kokeilla kirjoitti:

        Hei, mitkä nimiset hoitolitkut ovat ja saako niitä muualta kun Virosta?

        Clinicare valmistaa myös erityisesti mikroneulaukseen käytettäviä voiteita ja naamioita..

        http://www.mikroneulaus.net/


    • neulat kaunisti

      Kävin kasvoakupunktiossa luontaishoitolassa. Hoitaja suositteli termaroller-mikroneulausta ihoni nuorentamiseksi. Aluksi ajatus tuntui hurjalta mutta pari päivää mietittyäni varasin hoitoajan.
      Nyt useamman hoidon jälkeen tuntuu että joka hoidolla ihoni on nuorentunut vuodella.
      Tämä luontaisterapeutti, sairaanhoitaja ei pidä kotirullausta tarpeellisena sillä kotikäyttö rullien neulat ovat niin lyhyet että eivät yllä dermikseen ja siten niitden käyttön merkitys on olematon, Hoidon hinta on edullinen ja hoitaja selvästikkin osaa työnsä.

    • Tiittiskin

      Tilasin pari erikokoista rolleria www.beautyqueen.fi sivustolta. On todella laadukkaat vehkeet ja näkyviä tuloksia tuli heti ensimmäisen käyttökerran jälkeen (kasvoja oon siis vasta kokeillut). Rollereiden mukana tuli hyvät ohjeet..

      • 45+

        vielä mitään tuloksia:(( Olenko liian vanha?? Mistä litkuja, joku olikin jo kysynnyt??


    • kotivakuutus 7

      hei

    • schlüsselloch

      kiitos

    • iloinen ylläri

      hei! Olen kokeillut ja olen ollut erittäin tyytyväinen! iho paranee ja rypyt madaltuu =)- teen kotihoitona kerran viikossa ja olen silminnähden nuorentunut. Kokeilkaa ihmeessä siihen tarvittavia tarvikkeita voi tilat ruskeat ja kauniit.

    • milla+

      Tilasin jo vuosi sitten UK:n ebaysta ja nyt kokeilin ensimmäistä kertaa, kun siinä on 1 mm piikit ja se on arveluttanut eniten. Vaikutuksesta en vielä osaa sanoa muuta kuin kevyesti rullaamalla iho menee punoittavaksi, mistään veritirskuista ei ole tietoakaan, mutta tosiaan 1 mm piikeillä nipistelee vähän liikaa ilman mitään puuduttavaa. Voi olla että ärsytyksen sietää paremmin jatkossa kun tietää mitä on odotettavissa. Hoidoksi käytin itsetehtyä C-vitamiinivoidetta. Täytyy vielä tsekata voidepohjan koostumus paremmaksi.

      http://www.ebay.co.uk

      • iho ok

        Voi tilata mm sinun.apteekki.fi dermarollereita ja ovat halvempia..


    • Hannah

      Olen käynyt nyt kaksi kertaa.Hoito kesti n.2 tuntia. Iholle laitettiin puuduttava geeli ja sen jälkeen neulattiin 0,5mm rollerilla.
      Iho punoitti pari päivää,jonka jälkeen alkoi hilseillä. Vielä en osaa sanoa vaikutuksista,eilen kävin toisen kerran. Tuloksia odotellessa. Aion ottaa sarjahoitona 6 krt.

      • herkkähipiä

        Mielenkiintoista, puudutus 0.5 mm rollerille. Itse kävin kosmetologilla,( tai kuka lie) tehtiin 1 mm rollerilla ilman puudutusta, eikä multa kysyttykään että haluunko puudutteen. Kieltämättä KOSKIhan tuo hieman. Menen kuitenkin uudelleen.


    • aliinade

      Ostin mikroneulaustelan ja seerumin www.kotikosmetologi.com sta. Siellä myydään englantilaista seerumia, joka on nimenomaan tarkoitettu käytettäväksi mikroneulaushoidoissa. En ole vielä testannut...

    • Apua!!!!!!!!!!!!!!!!

      Olin mesoterapiassa ja naamani on täynnä punaisia viiruja ja läikkiä, siis ihan selviä jälkiä mistä se rolleri on kulkenut, ja siitä on jo kaksi päivää aikaa! Onko muilla ollut näin?

    • Rullaati rullaa

      Onko uusia kokemuksia rollereista? Itse ostin juuri 0,5 mm telan ja voisin kyllä kokeilla sitä 0,75 millistäkin. Onko kellään tuota 0,75 mm telaa käytössä? Entä kuinka usein rullaatte tuolla 0,5:llä.? Käytättekö rullauksen yhteydessä jotain seerumia tms. Kaikki kiinnostaa! Ikää on minulla 50 vuotta ja kokeilen mieluummin jotain kotikonsteja kuin lähden leikkaukseen...

    • vähän yli 40

      Mä aion tilata itselleni (sinun apt.) 0.5 mm rollerin. Aikaisempaa kokemusta ei neulauksesta ole. Kertokaas "asiantuntijat" kokemuksianne ko toimenpiteestä, kiitos :)
      Ja mielellään tuloksia myöskin!
      Itse aion hankkia Bionin kollageeniseerumin tehoaineeksi.
      Toiveenani olisi saada ihoon hehkua, heleyttä ja kenties vanhoja aknearpiakin saisi häivytettyä!

    • alan opiskelija

      pieni varoitus tuosta rullaamisesta: on syy miksi iho on elimistön suoja, eli kun alat sitä reittämään ilman parempaa tietoa asiasta (koulutusta) ja vielä pitkillä nettirullilla, otat selkeän riskin ihon vaurioitumiseen ja tulehtumiseen. Jos rollaat kotona, käytä vain tosi lyhyitä neuloja ja putsaa ja desinfioi rulla hyvin jokaisen käytön jälkeen. Pidempiä neuloja käyttävät ammattilaiset käyttävät rullaa vain kerran (ainakin paremmissa ja koulutetuissa paikoissa) koska haluavat tehdä hoidon mahdollisimman puhtaasti. Ja tuloksia tulee ilman riskejä!

    • arveluttavaa

      Olen käynyt mikroneulauksessa kosmetologin hoidossa kahdesti kolmen kerran sarjan. Haittavaikutuksia ei ollut, muita vaikutuksia on vaikea arvioida. Ei kovin selvää muutosta, mutta iho tuntuu hyvältä kuitenkin. Kallista oli, mutta en uskaltaisi itse ryhtyä siihen. Kasvojen iho on kuitenkin niin näkyvä kohde, että tulehdusvaara pelottaa. Epäilyttää myös hiukan tällaisen pistelyn vaikutus pitemmän päälle, jos sitä tehdään usein. Alkaako iho herkistyä, paksuuntua tai tuleeko muita yllättäviä muutoksia joskus vanhempana. Yleensähän iho alkaa kuivua, hilseillä ja paksuuntua kohdasta, josta se rikkoutuu usein.

      Saatan käydä hoidossa taas joskus, mutta usein toistuvaan neulaukseen en uskalla.

    • rullaati'

      Miten käytätte tuota rolleria? Veivatteko vaan yhteensuuntaan vai edestakaisin? Myyjä käski rullata vain yhteensuuntaan,mutta tuntuu paljon helpommalta rullata edestakaisin? Onkohan siitä sitten jotain haittaa vai miksiköhän tuollainen ohje...

    • muumi101

      rollasin kasvot puudutusvoiteen kera ja menivät ihan kamalan punaisiksi. seuraavana aamuna aristivat. sitten iho kuivahti, kesti n. 2 viikkoa. Sen jälkeen ollut tosi hyvä. ajattelin rollata uudestaan mutta mitenkähän pitkä väli pitää olla ennen aurinkolomaa?? jossain oli asiasta mainittu...

    • miiu12

      Hei, Olen käynyt kahdesti kosmetologilla dermarollerissa 0,5 mm. Tulos näyttää hyvältä, kiinteämmältä ja paremman väriseltä, olen 50v. Käyn ehkä vielä kolmannen kerran ja sitten pidän taukoa, niin kauan, että iho alkaa taas näyttää roikkuvammalta. Ajettelen kuten aiemmin joku kirjoittaja, että pitkäaikaisvaikutuksia ei vielä tiedetä, enkä siksi uskaltaisi jatkuvasti rullauttaa ihoani. Mutta tyytyväinen olen!

    • 45-v

      Tehoaa! Iho on tosi hyvän ja tasaisen värinen ja syvällä poskissa olevat patit on poissa, lisäksi väittäisi että rypyt ei näytä niin syviltä, kannattaa ottaa itsestään valokuva niin eron huomaa sitten ihan faktoihin perustuen. Tänään hoidosta on kulunut pari viikkoa ja tuloksethan alkavat oikeasti näkyä vasta muutaman viikon päästä. Aika kallista lystiä, kävin kosmetologilla ja kyllähän se sattui ihan tolkuttomasti. Varmaan tuo kipu on ihosta kiinni, itselläni pisamainen ja ohut iho. Pakko ottaa kuitenkin vielä uusintahoito, jos tulokset on näin hyvät.

    • vähän yli 40

      Olen tehnyt rollauksen kasvoilleni 0.5 mm rollerilla n. 4 kertaa (muutaman kuukauden aikana, siis harvakseltaan olen tehnyt).
      Ihoni kunto on muuttunut parempaan. Iho näyttää siloisemmalta (arvet hälvenneet) ja
      ihon väri on tasaisempi.
      Mitenkäs aurinko ja rollaus, voiko tehdä kesäaikaan?

    • 27v...

      pitäkö ensiksi rullata ja sitten voide laitetaan? vai sen jälkein laitetaan voide. mulla on öljy joka pitäisi häivyttää arvet, mut lukee että ei saa laittaa rikkinäille iholle, mut rullauksen jälkein voi tulla vähän rikki, saako kuiteenkin laitaa sitä voidetta?
      Ei kukaan kerro miten pitää painaa, vähän vai niin että noi esim. 0,5mm piikit menisivät ihon sisään? kiitos!!!!!!!!!!!

    • aaa8

      Mistä olette tilanneet rollerinne? Onko "pakko" käyttää jotain lisävoiteita, että tulee tuloksia? Riittääköhän 0,5mm rolleri lieviin juonteisiin? Olen vielä nuori ja masentaa nämä lievät, mutta silti näkyvät juonteet..

    • Mimmi^^

      Vieläkö joku tekee näitä mikroneulauksia kotona? Kuinka usein ja minkälaisilla tuloksilla?

    • pelottaa

      Minulle teki kosmetologi rollauksen, joka sattui aikalailla. Seuraavana päivänä alkoi punoitus ja turvotus, jota kesti viikon, ja neulojen jäljet näkyivät selvinä näppyläriveinä. Sitten iho alkoi hilseillä. Vielä 2 viikon kuluttua on punottavia kohtia. Uusi kerta on sovittu ensi viikolle, uskallanko jatkaa, jos pyydän häntä olemaan varovaisempi? Toisaalta houkuttaa, kun rypyt ovat nyt vähentyneet.

      En ainakaan halua kulkea uutta viikkoa naama punaisena

    • thisstoryline
    • Kiinnostunut153

      Osaako joku kertoa näistä voiteista, joita käsittelyn jälkeen kannattaa käyttää? Voiko etanaseerumia käyttää?

    • SannaXYZ
    • apuaaaäää

      Osaakohan kukaan sanoa saako 0.5mm rollerilla rollailla useammin kuin 3-4 viikon välein...google ei nyt halua auttaa

      • eimerkitystä

        Tuo on niin onneton neulapituus, että vaikka vedät päivittäin, niin eipä haittaa.


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6323
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      4066
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      263
      2476
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1970
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      28
      1458
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1326
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1097
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1070
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1016
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      991
    Aihe