Kellon nahkarannekeita mistä?

Love_Leather

Moi

Mistä netistä löytäisi kellon nahkaranneita ?

Vanhasta alkaa olla ranneke jo huonossa kunnossa.

L

12

6926

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • onko työkalut?

      Miksi haluat ostaa netistä? Onko sinulla taito ja työkalut rannekkeen vaihtoon?

      Itse käväisin kelloliikkeessä vaihdattamassa uuden rannekkeen, aitoa nahkaa titaanisoljella (olen nikkeliallerginen) ja maksoi vaihtoineen 12 euroa eli en joutunut vararikkoon ;D palveli oli hyvää ja rannekkeita oli kymmenittäin mistä valita.

      • Seamaster mies

      • Love_Leather

        - Etsin määrätynlaista ranneketta
        - Olen vaihtanut itse useammankin rannekkeen, eli työkalut & tieto on
        - Paikallisissa kelloliikkeissä oli "vain muutamia malleja"


    • olenn

      ostanut kymmeniä rannekkeita www.wathcbandcenter.com osoitteesta. Ja nimenomaan niitä eksoottisempia ja ehkä hiukka arvokkaampia.Hyviä kokemuksia..

    • kynnellä vaan

      Kyllähän tuo ranneke menee ihan kynnellä pinnistäen paikoilleen. Jostain clahs ohlsonilta taisin ostaa perus mustan miestenrannekkeen tyyliin viitosella. Useimmissa kellosepänliikkeessä on vain sitä Hirsch..Kirsch...joku...ne maksaa helposti kolmekymppiä laitettuna. Patteri maksaa sitten kympin päälle. Kannattaa, jos on merkkikello, mutta ikävä kyllä esimerkiksi lapselle on pitänyt ostaa kaksi Leijona-kelloa peräjälkeen kun molemmilla kerroilla uusi kello on tullut halvemmaksi kuin hihnan ja patterin vaihto vanhaan...kauheaa kertakäyttökulttuuria.

    • Mauni

      Sitä minäkin ihmettelen, kun ranne maksaa 2x niin paljon kuin uusi kello ranteineen?

      • ei vaihdettavissa

        Ranteethan ovat arvokkaat, korvaamattomat.


      • kura vs. laatu

        On halpisrannekkeita ja laadukkaita rannekkeita.


      • hinta-laatu
        kura vs. laatu kirjoitti:

        On halpisrannekkeita ja laadukkaita rannekkeita.

        Omega Seamaster kellojen rannekkeet valmistetaan nykyään kiinassa. Saattavat olla kalliita, mutta valmistuskustannukset 1 sentin. Ohlssonin nahkaranneke on halvempi, mutta varmasti ihan yhtä laadukas.


      • melkein tietoa
        hinta-laatu kirjoitti:

        Omega Seamaster kellojen rannekkeet valmistetaan nykyään kiinassa. Saattavat olla kalliita, mutta valmistuskustannukset 1 sentin. Ohlssonin nahkaranneke on halvempi, mutta varmasti ihan yhtä laadukas.

        mene prolopoika takas metsään.


      • hinta-laatu
        melkein tietoa kirjoitti:

        mene prolopoika takas metsään.

        Kyllä minuakin ärsyttäisi, jos on ostanut 500-600€ maksavan Omegan rannekeen, mutta se onkin kiinassa valmistettua rihkamaa josta laatu on hyvin kaukana. Yleisesti ottaen kaikki tuon hintaluokan rannekkeet ovat täyttä kuraa, lähinnä jostain patekista vielä löytyy sveitsiläinen ranneke.
        Prologuen kelloa minulla ei edes ole, joten en ole jäävi toteamaan faktoja. Jos joku tarvitsee muutaman tonnin arvokelloon uutta ranneketta, niin ohlsonilta saa kyllä laadultaan ihan yhtä hyvän, mitä kellokauppojen ylihintaiset merkkirannekkeet ovat.
        Ne arvokellojen rannekkeet valmistetaan samassa tehtaassa, jossa viereiseltä liukuhihnalta tulee halpahallin tilaamia akuankka-kelloja.


      • kouluun siitä rölli
        hinta-laatu kirjoitti:

        Kyllä minuakin ärsyttäisi, jos on ostanut 500-600€ maksavan Omegan rannekeen, mutta se onkin kiinassa valmistettua rihkamaa josta laatu on hyvin kaukana. Yleisesti ottaen kaikki tuon hintaluokan rannekkeet ovat täyttä kuraa, lähinnä jostain patekista vielä löytyy sveitsiläinen ranneke.
        Prologuen kelloa minulla ei edes ole, joten en ole jäävi toteamaan faktoja. Jos joku tarvitsee muutaman tonnin arvokelloon uutta ranneketta, niin ohlsonilta saa kyllä laadultaan ihan yhtä hyvän, mitä kellokauppojen ylihintaiset merkkirannekkeet ovat.
        Ne arvokellojen rannekkeet valmistetaan samassa tehtaassa, jossa viereiseltä liukuhihnalta tulee halpahallin tilaamia akuankka-kelloja.

        Laadun näkee ja tuntee, laatua pystytään tekemään ihan missäpäin maailmaa jos halutaan. Tietosi ei ole kummoisella tasolla muutenkaan.

        Miksi haluat olla tuollainen huomionkipeä rölli?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      14
      1332
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1255
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      62
      1150
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1032
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      996
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      995
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      8
      974
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      962
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      961
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      960
    Aihe