Ja on ihastunut asiakkaaseen, niin nimen näkee helposti vaikka pankkikortista. Täten ihastus on helppo löytää vaikka facebookista, jos haluaa kontaktia ottaa? :)
jos nainen on kaupan kassalla töissä..
31
5699
Vastaukset
- I_ndigo_
Mies onkin vähän vanhempi (30) eikä perusta facebookista? Jos saa ongittua s-postin tietoonsa, onko liian tungettelevaa sinne kirjoitella? Ei tossa kassalla mitään oikein koskaan kerkiä juttelemaan..
- ap..
Itse olen 30 ja feisbookista löytyy profiili. Mutta kuten edelliselle kerroin, voihan sitä tedä väliaikaisen e-maili osoitteen ja kirjoitella sillä. Tännekkin voi helposti luoda vaikka [email protected] :)
Monesti kassatytöt ihastunut meikeläiseen (ainaskin tuntuu siltä) ja niiden olis paljon helpompi ottaa näin kontaktia meikeläiseen kuin minun alkaa siinä kassalla jonon edessä lähestymään :D - make
kirjoita hänelle lappu jossa on esim.sähköpostisi/puhelinnumero/nimi tai jotain muuta kerro vaikka ajatuksiasi hänestä ,halusta tutustua tai pyydä yhteydenottoa jos hän ajattelee samoin sinusta anna hänelle se seuraavalla kerralla kun näette ja sano että saa lukea vasta kotona.
- heippa1
make kirjoitti:
kirjoita hänelle lappu jossa on esim.sähköpostisi/puhelinnumero/nimi tai jotain muuta kerro vaikka ajatuksiasi hänestä ,halusta tutustua tai pyydä yhteydenottoa jos hän ajattelee samoin sinusta anna hänelle se seuraavalla kerralla kun näette ja sano että saa lukea vasta kotona.
nainen antaa miesmyyjälle samalla lailla lapun?
Olen kiinnostunut hänestä, mutta en uskalla lähestyä. - make
heippa1 kirjoitti:
Olen kiinnostunut hänestä, mutta en uskalla lähestyä.miksei voisi? kuka sen estää?
heippa1 kirjoitti:
Olen kiinnostunut hänestä, mutta en uskalla lähestyä.Mutta kannattaa olla aika puhdas ja tyyni mieli tätä tehdessä. Voi olla, että tyttö ilmoittaa että kiitos, mutta ei kiitos. Nim:kokeiltu on
Onneksi likalta meni plasmat enemmän sekasin. Myyjän vieno hymy voi olla myös asiakaspalvelua, ei kiinnostusta juuri sinua kohtaan.- 30+mftghfghnh
Ei minua ainakaan haittaisi, jos s-postia naiskassalta saisin. Rohkeesti vaan...
- Anna mennä flikka
Parempi se on nyt vaan kirjottaa.
Ei tarvi sit jossitella myöhemmin...
Ja niin vanha sanonta ku onkin niin ei se kato ota jos ei se annakkaan.
- alkaisi
sähköpostia laittamaan. Kassan ei kuulu urkkia mitään tietoa asikaasta yksityistarpeisiin, vaikka kuinka tekisi mieli. Jospa kaveri saa epäluotettavan kuvan koko kaupasta ja liikkeestä, pahimmassa tapauksessa voi tehdä rikosilmoituksen, jos ei sattumalta ole lainkaan kiinnostunuttai ymmärtäväinen.
itse kassalla istuvana pyrin olemaan aina neutraali niin flirteille kuin muillekkin asiakkaille. jos joku asikas enempi alkaisi miellyttämään, niin juttelisin hänele sen verran kuin ehdin ja pyrkisin löytämään hänen puheistaan tms vinkin, mistä hänet voisi löytää työajan ulkopuolella.- ap.
Voihan sitä tekasta väliaikaisen e-maili osoitteen ja yrittää tutustua mysteeri ihmisenä! Ei tarvitse välttämättä heti kertoa, että juu minä olen se kassa siitä kaupasta ja haluaisin tutustua? :)
- make
en kyllä menettäisi kauppaan luottamusta vaikka joku nainen onkisikin tietojani..mutta arvostaisin tytön halua tutustua koska hän näki vaivaa vuokseni.olen kyllä nähnyt tapauksen jossa tapahtui seuraavaa:kaverini ihan ok näköinen mies oli ihastunut kassa tyttöön ja ehdoitti tapaamista seurauksena tämä:seuraavalla kerralla kun hän meni kauppaan vartia ohjasi hänet ulos ja kertoi hänen olevan porttikiellossa kyseiseen markettiin...
- pitää mennä
make kirjoitti:
en kyllä menettäisi kauppaan luottamusta vaikka joku nainen onkisikin tietojani..mutta arvostaisin tytön halua tutustua koska hän näki vaivaa vuokseni.olen kyllä nähnyt tapauksen jossa tapahtui seuraavaa:kaverini ihan ok näköinen mies oli ihastunut kassa tyttöön ja ehdoitti tapaamista seurauksena tämä:seuraavalla kerralla kun hän meni kauppaan vartia ohjasi hänet ulos ja kertoi hänen olevan porttikiellossa kyseiseen markettiin...
toiset voivat olla tosi tunkeilevia ja on hyvä muistaa, jos kassoja ym. asiakaspalvelussa olevia aletaan vapaasti iskemään,niin kauneimilla on paha riesa käsillä.
- make
pitää mennä kirjoitti:
toiset voivat olla tosi tunkeilevia ja on hyvä muistaa, jos kassoja ym. asiakaspalvelussa olevia aletaan vapaasti iskemään,niin kauneimilla on paha riesa käsillä.
itse sitä mieltä että jos ei kestä PIENTÄ flirttailua niin ei kannata hakea koko asiakas palvelu alalle.toiset kassat on sellaisia että ne lisää vielä vettä myllyyn ja sitten kun alat kiinnostua/heittää jotain juttua takaisin niin pian ollaan vartia selässä ulkona.kyllä mä sen ymmärrän että töissä siinä ollaan eikä hakemassa seuraa ja monet luulevat kun kassa tyttö hymyilee on kohtelias ja katsoo silmiin että se on rakkautta nyt mutta kun sehän on sen ammatti.... kerätä hymyillen rahasi.ymmärrän kyllä senkin jos liian tunkeilevat heitetään mäkeen.itsellänikin on ihastuksen tynkää erään pienemmän kaupan kassatyttöön mutta en voi sanoa mitään koska haluan käydä siinä kaupassa.se on lähi kauppani ja asiat vaikeutuisivat huomattavasti.
- kassa
minä taas olen kassa myyjä ja kiinnostunut yhdestä meidän asiakkaasta.. ujostuttaa aina kun hän tulee kassalleni, vaikken muuten kovin ujo olekkaan. harmittaa kun en törmää häneen ikinä työn ulkopuolella, jotta voisin mennä hänen kanssaan puhumaan. mutta siis olen täysin samaa mieltä, että meidän myyjien ei kuulu tonkia asiakkaiden tietoja, vaikka kuinka tekisi mieli, eikä itse tarjota puhelinnumeroa asiakkaalle, tuollainen olisi täysin epäammattimaista mielestäni.
- pattitilanne
kassa kirjoitti:
minä taas olen kassa myyjä ja kiinnostunut yhdestä meidän asiakkaasta.. ujostuttaa aina kun hän tulee kassalleni, vaikken muuten kovin ujo olekkaan. harmittaa kun en törmää häneen ikinä työn ulkopuolella, jotta voisin mennä hänen kanssaan puhumaan. mutta siis olen täysin samaa mieltä, että meidän myyjien ei kuulu tonkia asiakkaiden tietoja, vaikka kuinka tekisi mieli, eikä itse tarjota puhelinnumeroa asiakkaalle, tuollainen olisi täysin epäammattimaista mielestäni.
Asiakkaana katson, että on annettava työrauha myyjille.
- terveisiä prrseestä
make kirjoitti:
itse sitä mieltä että jos ei kestä PIENTÄ flirttailua niin ei kannata hakea koko asiakas palvelu alalle.toiset kassat on sellaisia että ne lisää vielä vettä myllyyn ja sitten kun alat kiinnostua/heittää jotain juttua takaisin niin pian ollaan vartia selässä ulkona.kyllä mä sen ymmärrän että töissä siinä ollaan eikä hakemassa seuraa ja monet luulevat kun kassa tyttö hymyilee on kohtelias ja katsoo silmiin että se on rakkautta nyt mutta kun sehän on sen ammatti.... kerätä hymyillen rahasi.ymmärrän kyllä senkin jos liian tunkeilevat heitetään mäkeen.itsellänikin on ihastuksen tynkää erään pienemmän kaupan kassatyttöön mutta en voi sanoa mitään koska haluan käydä siinä kaupassa.se on lähi kauppani ja asiat vaikeutuisivat huomattavasti.
Meijän kylällä ei kyllä kassat hymyile, hyvä jos murahtavat tervehdystäkään...
:( - nbvnbv
pattitilanne kirjoitti:
Asiakkaana katson, että on annettava työrauha myyjille.
Molemmilla teillä on ihan hyvä näkemys omalta puoleltanne nähtynä, mutta jotenkin sitä vaan ajattelee, että myyntitilanteessa nyt ei kuitenkaan ole samasta asiasta kyse kuin vaikka jos kyseessä olisi lääkäri ja potilas tai opettaja ja oppilas. Silloin tosiaan olisi jo sopimatonta alkaa ehdottelemaan mitään, mutta onko tosiaan sopimatonta jossain muussa palvelutilanteessa, jossa ei ole vallankäyttöasetelmaa tai muuta vastavaa mukana?
Sääli, jos hyvä suhde jää syntymättä vaan liiallisen korrektiuden tai asiallisuuden takia. Tietysti se vaatii aika tarkkaa pelisilmää ja pitkäaikaista toisen osapuolen tarkkailua, jos yrittää ensin vaikka selvittää löytyisikö toiselta mielenkiintoa itseään kohtaan ja halukkuutta tapaamiseen. Ja jos alkaa tuntua, että toisellakin voisi olla, niin ei minusta ainakaan ole sopimatonta tällöin kysyä suoraan treffeille tai lähestyä toista osapuolta, mutta se pitää hienotunteisesti ja niin, ettei toinen joudu hankalaan välikäteen tai tule yllätetyksi. Se on eri asia, jos alkaa jankkaamaan vaikka toinen selvin sanoin sanoo, että ei kiitos. - vielä töissä
kassa kirjoitti:
Ei meil myyjil kyl oo mitään työ koodii tai moraalii,
en itse nyt voinut liittymiä avatessa alkaa niihin soitteleen mutta noin
muuten sana on vapaa kun kohdille osuu.
Olit sitten myymässä piirakkaa tai vibraa niin,
ainoa merkitys on sillä että asiakas tulee ...Takaisin.
Jos kuvittee, että omaa jotain ammattietikkaa niin huh huh.
Kuten jo isä vainaakin tapas sanoo, niin myyjäks ja huoraks
ei tarvi kun heittäytyy... Ja tätä olen menestyksellä noudattanut.
- heippa
Olen nainen ja kiinnostunut miesmyyjästä/kassasta.
- Enni
Kuin myös :) Pikku hiljaa alkaa ehkä edetä.. tai sit ymmärrän ihan väärin! Mut kaupassakäyntikerrat on lisääntyny kummasti.. Aina on "unohtunu" jotain pientä ostettavaa, että pääsee iloisesti flirttaileen ja tuntemaan pehmeät sormet ;)
On kyl jo kokemusta tilanteesta toisinpäin, että ite olin kassa ja tilanne eteni mukavaan pieneen tapailuun :) Jotenka positiivisin ja rohkein mielin vaan kaikki muutkin liikkeelle!
- trf543d
oon joskus kuullut kassaneidon puhuvan viereiselle kassalle, että "nyt muuten tiedän sen komean kaverin nimen ja työpaikan". tämä sen jälkeen kun edelläni ollut miesasiakas oli vinguttanut korttejaan kassalla. uteliaita usein nuo yh-naiskassat.
- ei enää ikinä kassal
Me taas tehtiin sellaista että tyttöporukalla "jaettiin" komeat miesasiakkaat vuoron perään toisillemme. Jos kundi ei syttynyt siitä kenekä vuoro oli muillakaan ei ollut asiaa tuohon kundiin. Systeemi toimi ja ei toiminut mutta sillä nyt olikin tarkoitus luoda vain hupia tylsiin työpäiviin.
Sitten oli nämä vakio flirttailijat. Joskun kun huomasimme ko. tyypin tulevan kauppaan sovimme että kun sen vuoro on kassalla vaihdamme kassan just sen nenän edestä. Joko sulkemalla kassan tai vaihtamalla henkilön kassalle. Tylsää pidemmän päälle mutta toi hetken hupia. - 4w6h5ryjuk
Meikä maksaa aina käteisellä.
Good luck.- Ei mitään väliä!
Kuin myös =D
- Poitsupoju
En uskalla tulla sinne enää? kauppaan siis
- lippilii
Huhhuh... Ok, tuossa lähikaupan kassalla on aina välillä aika kivan oloinen mies. Mutta aika ahdistaava olisi, jos hän olisi kiinnostunut minusta ja urkkisi tietojani. Alkaisi epäilyttää toimintansa muutenkin. Tai jos ei olisikaan niin kivan oloinen, mitäs sitten. Tai jos olisin varattu, pitäisi vaihtaa kauppaa tai vältellä sen jälkeen.
Joo, suosittelen vähän muunlaisia iskemiskonsteja. - kassanti
kassalla minäkin vietän päiväni.. yksi mies vie jalat alta ja vaikea pysyä pokkana hänen mentyään. Pitää yrittää peitellä käsien tärinää... :D Hänen kanssaan ollut muutakin ja muitten yhteyksien kautta kuin työni...
Kyllähän näitä jutun iskijöitä riittää, pakko vaan hymyillä ja nyökytellä.. :P - kassukka
kyllä sitä on vuosien saatossa osunut sekä omalle kohdalle että työkavereille kaikenlaisia ehdotuksia kymmenittäin. jotkut on olleet sanallisia ehdotuksia kahvittelun merkeissä ja jotkut kirjelapulla. Yksi ainut tapaus tiettävästi jatkui eteenpäin.
totuus on monasti kuitenkin se mitä jotkut ovat täällä kirjoittaneetkin että monesti se kassatytön hymy, silmiin katsominen ja ystävällisyys johtuu siitä että henkilö on asiakaspalvelualalla. Ystävällinen käyttäytyminen kuuluu alaan. Mutta pakko myöntää että itselläni rupesi aikoinaan hymy hyytymään kun miesasiakkaat rupesivat turhan suorasanaisiksi ja kävivät jopa iholle jos käytävällä sattui kulkemaan ohitse.
Itse en kuitenkaan asiallisia ehdotuksia pitänyt pahoina. Tuntui ihan kivalta tuo pieni huomionosoitus. Eihän se paha juttu oo jos kysyy vain siten saa tietää. Asiallinen kahvittelupyyntö ei voi ketään loukata, tai sitten on kassan päässä vikaa. - Zandy
Itse kassaneitinä sain tässä vasta sellaisen asiallisen kahvittelupyynnön eräältä erittäin miellyttävältä vakioasiakkaaltani. Yllätyin todella tästä kutsusta koska olin vähän ihastunut kyseiseen miesasiakkaaseen mutta en osannut odottaa mitään tällaista.Vastasin hänelle myöntävästi ja hän antoi minulle puhelinnumeronsa. Kuitenkin mietin vielä muutaman päivän että otanko yhteyttä mutta sitten uteliaisuus voitti ja laitoin hänelle viestiä. Tapasimme ja voin vain sanoa että en ole katunut hetkeäkään että suostuin siihen. Löysin elämääni ihanan ihmisen :)
- Pablo-84
Sanoisin kyllä että oli lähtökohtaisesti mikä tilanne tahansa, niin on aika luonnollista että toisesta kiinnostutaan. En näe yhtäkään syytä miksi olisi jotenkin kiellettyä lähestyä toista, vaikka sitten paperilapulla jossa on nimi ja puhelinnumero tai sähköpostiosoite.
Käyn itsekin useasti tiettyjen kassojen palveltavana, koska tiedän että heidän kanssaan on mukavaa asioida. Kiinnostusta voi syntyä ja on joskus syntynytkin.
Jos joku ihminen ei kestä flirttiä tai luonnollista lähestymisyritystä niin, että seuraavalla kerralla vartija tulee poistamaan kaupasta, niin mä lähtisin siitä että joko se työntekijä on puhunut vartijalle paskaa siitä mitä olet sille sanonut, tai sitten hän on vain kokenut lähestymisen negatiivisesti. Sellaiseen ihmiseen ei kannata satsata enempää.
Jos minua joku haluaa kaupassa lähestyä, niin aivan vapaasti saa katsoa tietoni järjestelmistä.
Mä todella toivon, että kukaan ei ole niin pidättyväinen tiukkapipo että tekee sellaisesta ongelman puhumattakaan mistään rikosilmoituksista.
Nykyäänhän maailma on tosin mennyt sellaiseksi, että jos mies lukee naisen paidassa olevaa tekstiä, niin se mies on heti ahdistelija ja tissien tuijottelija, mutta on ihan ookoo, että nainen tulee baarissa puristamaan miestä hanurista. - immaslut69
ite kans annoin pesää heti kassalla:D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kela tukee virallisesti Pride-liikettä
Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k984158Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa
Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k402944Hitaille omat kassat
Kassoilla hidastelevat ärsyttävät. Menee heti loppupäivä pilalle, kun kauppareissu kestää hidastelijoiden takia. Näille2652470Jorma Lind kuollut
Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet612166- 721466
Mahdatko ymmärtää sitä
Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen761310- 931181
Ensimmäisenä Helluntaina ei uudelleen kastettu KETÄÄN!
Raamattu kertoo, että Helluntaina kastettiin. Mutta vaikka Raamattu ei erikseen kerro tiedän VARMASTI Ettei6911101- 711004
Mitä yhteistä sinulla
on kaivattusi kanssa? Sama musiikkimaku, tai huumorintaju, tai ehkä työpaikka? Vai ettekö tunne vielä niin hyvin?57965