maalaaminen??

...............

Itse luin netistä että vesiohenteisilla maaleilla saisi maalta?No appiukko ei sit oikee tykänny ku olin maalaamassa vaan ajo mut pois maalaamasta koska sano et siitä tulee kuitenkin myrkyllistä hajua,eikä tee hyvää että sitä haistelee raskaana?
Mites muut onko muut maalanneet? rv21 3

5

1246

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

      Maalasin eilen ja toissapäivänä. (en pitkiä aikoja kerrallaan) Toki suojasin kädet ym. Maalina oli vesiohenteinen Joker, mikä on mm. allergia- astmaliiton hyväksymä maalia. Yllättävän pian maalinkatku hävisi tilasta, josta maalasin. Niin ja olen 20. viikolla.

    • minä80

      Maalit ovat vuosien varrella kehittyneet, eivätkä ole enää niin vaarallisia. Silti en itse raskausaikana maalaisi. Samasta syystä jätän hiuksetkin värjäämättä, vaikka tiedän että osa värjää huoleti. Jokaisen pitää itse miettiä mille riskeille haluaa lapsensa altistaa. Itse olen mielummin tarkkana tämän 9kk, niin ettei sitten tarvitse mahdollisesti vammaisen lapsen kohdalla potea huonoa omaa tuntoa, että olisiko lapsi terve, jos en olisi tehnyt sitä taikka tätä...

      • hoio

        malaa ihanrauhassa, siitä ei ole haittaa ,tietysti jos on lakkamaalia (eli tärpättiohenteista) välttäisin täät. Raskaus EI ole sairaus, vauva ei vahingoitui normaalista elämisestä, luonto karsii kyllä jossain vaiheessa "elinkelvottomat" pois.
        jatkakaa siis arvon mahakkaat lähes normaalia elämää!!!


      • ...
        hoio kirjoitti:

        malaa ihanrauhassa, siitä ei ole haittaa ,tietysti jos on lakkamaalia (eli tärpättiohenteista) välttäisin täät. Raskaus EI ole sairaus, vauva ei vahingoitui normaalista elämisestä, luonto karsii kyllä jossain vaiheessa "elinkelvottomat" pois.
        jatkakaa siis arvon mahakkaat lähes normaalia elämää!!!

        itse ensimmäistä lasta odottaessani kävin taidekoulua ja opettajani kehotti olemaan varovainen akryylimaalin kanssa. Sehän on hermostomyrkky eikä tee pitkään haisteltuna kellekään kovin hyvää (vaikka melko hajuton kyllä onkin). Elikkä maalailin itse hyvin ilmastoiduissa tiloissa enkä kovin pitkiä aikoja kerrallaan.


      • älkää täällä kyselkö
        hoio kirjoitti:

        malaa ihanrauhassa, siitä ei ole haittaa ,tietysti jos on lakkamaalia (eli tärpättiohenteista) välttäisin täät. Raskaus EI ole sairaus, vauva ei vahingoitui normaalista elämisestä, luonto karsii kyllä jossain vaiheessa "elinkelvottomat" pois.
        jatkakaa siis arvon mahakkaat lähes normaalia elämää!!!

        Täällä taas "asiantuntijat" latelee viisauksia. Maalit ovat keinotekoisia kemikaaleja joiden vaikutuksia kehittyvään sikiöön ei tiedetä. Kaikenlainen maalaus ON kiellettyä. Eikä maalien haisteleminen nyt ole mitään "normaalielämään" kuuluvaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6163
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3936
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      255
      2319
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1920
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1373
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1296
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1077
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1040
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      986
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      951
    Aihe