Yamaha tzr 50?

Ostamassa

Elikkäs mitäs ootte mieltä Yamaha tzr:rästä? ite oon kiinnostunut siitä jo pidemmän aikaan ja mitä olen lukennut niin sellasen pitäis kestääkkin jos 4000e maksaa mut mitäs te "kokeneemmat" olette mieltä? kyse on -09 mallista. mä en ole nyt varma onks tää oikeella palstalla mut ei kai sillä nyt niin väliä ole.

27

7078

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Isäukko

      Moi!

      meidän pojalle ostettiin viime kesänä TZR50 ja hyvin on pelittänyt. Älä maksaa 4000, sillä jopa suositushinta on paljon alle tuon..........

      • Yamaha 50cc

        Jos tommonen peli on lapsella niin varmaan on kokeillut ajaa täysillä sillä. Onks sulla tiedossa huippu nopeutta että meneekö yli sen 50km/h? Mä jostain joskus olin lukevinani että pultit katkeilee helposti et onko mitään tällästä tapahtunut siellä päin?


      • Isäukko
        Yamaha 50cc kirjoitti:

        Jos tommonen peli on lapsella niin varmaan on kokeillut ajaa täysillä sillä. Onks sulla tiedossa huippu nopeutta että meneekö yli sen 50km/h? Mä jostain joskus olin lukevinani että pultit katkeilee helposti et onko mitään tällästä tapahtunut siellä päin?

        Noin 50 mittariin. Ajettu 4800 kmja kaikki OK.


      • Omistajan isä
        Isäukko kirjoitti:

        Noin 50 mittariin. Ajettu 4800 kmja kaikki OK.

        Hyvä mopohan tuo on. Ainut ongelma joka koko mopon elin-iän myötä tuli oli tuo putken keskivaiheilla oleva katalysaattori tukkiutui ajan myötä ja mopo lakkasi vetämästä, eli ei jaksanut mennä mäkiä ylös. Noin 13000 km paikkeilla rupesi haittaamaan selvästi. Ongelma oli helppo korjata kotikonstein. Alkukäyrä irti ja pitkällä ja leveällä poranterällä katalysaattori pois ja sillä homma hoitui. Mopo kulki mittariin taas komeat 52 km/h. Pulttien kanssa ei mitään ongelmaa ole ollut. Yleensä ne katkeavat kun kokematon "säätäjä" niitä vääntelee liian lujaa, luulossa että mitä kireämpi sen parempi ja varmempi. Yamahan mopot ja moottoripyörät ovat korkealaatuisia ja varmoja. Vikoja ei tule jos ajaa normaalisti.

        Puolueetonta tekstiä on vaikea kirjoittaa, itse olen töissä Yamaha Centerissä Pirkkalassa, niin taitaa toi Yamaha olla jo veressä. Mutta kaikkea saa kysellä mikä askarrutta, tietoa kyllä pitäisi jonkin verran olla.


      • tzr 50
        Omistajan isä kirjoitti:

        Hyvä mopohan tuo on. Ainut ongelma joka koko mopon elin-iän myötä tuli oli tuo putken keskivaiheilla oleva katalysaattori tukkiutui ajan myötä ja mopo lakkasi vetämästä, eli ei jaksanut mennä mäkiä ylös. Noin 13000 km paikkeilla rupesi haittaamaan selvästi. Ongelma oli helppo korjata kotikonstein. Alkukäyrä irti ja pitkällä ja leveällä poranterällä katalysaattori pois ja sillä homma hoitui. Mopo kulki mittariin taas komeat 52 km/h. Pulttien kanssa ei mitään ongelmaa ole ollut. Yleensä ne katkeavat kun kokematon "säätäjä" niitä vääntelee liian lujaa, luulossa että mitä kireämpi sen parempi ja varmempi. Yamahan mopot ja moottoripyörät ovat korkealaatuisia ja varmoja. Vikoja ei tule jos ajaa normaalisti.

        Puolueetonta tekstiä on vaikea kirjoittaa, itse olen töissä Yamaha Centerissä Pirkkalassa, niin taitaa toi Yamaha olla jo veressä. Mutta kaikkea saa kysellä mikä askarrutta, tietoa kyllä pitäisi jonkin verran olla.

        mistähän sais halvalla katteet tessuun?


      • tzr 50
        Omistajan isä kirjoitti:

        Hyvä mopohan tuo on. Ainut ongelma joka koko mopon elin-iän myötä tuli oli tuo putken keskivaiheilla oleva katalysaattori tukkiutui ajan myötä ja mopo lakkasi vetämästä, eli ei jaksanut mennä mäkiä ylös. Noin 13000 km paikkeilla rupesi haittaamaan selvästi. Ongelma oli helppo korjata kotikonstein. Alkukäyrä irti ja pitkällä ja leveällä poranterällä katalysaattori pois ja sillä homma hoitui. Mopo kulki mittariin taas komeat 52 km/h. Pulttien kanssa ei mitään ongelmaa ole ollut. Yleensä ne katkeavat kun kokematon "säätäjä" niitä vääntelee liian lujaa, luulossa että mitä kireämpi sen parempi ja varmempi. Yamahan mopot ja moottoripyörät ovat korkealaatuisia ja varmoja. Vikoja ei tule jos ajaa normaalisti.

        Puolueetonta tekstiä on vaikea kirjoittaa, itse olen töissä Yamaha Centerissä Pirkkalassa, niin taitaa toi Yamaha olla jo veressä. Mutta kaikkea saa kysellä mikä askarrutta, tietoa kyllä pitäisi jonkin verran olla.

        mikä on vakio suutin tzr50? ja paljo se syö pansaa sillä?


    • omistaja23

      2006 ostin uutena, sillon makso jotain 3300e. Vakiona ärsytti kun peli on tienoon upein, mut hyytyy ylämäkiin ja aina sai päästellä ranne suorana et se kulki sen taajamanopeuden (kuluttikin sit sen edestä).

      Satasella löyty technigasin tehari, eikä sen jälkeen oo tarttennut jäädä kertaakaan jalkoihin. Ei kiinnosta paljon se kulkee, varmaan 90kmh, mut nyt on paljon vaivattomampi ajaa muiden joukossa eikä jokainen mahdollinenkaan ohita turhautuneena vaarallisissakin paikoissa.

      Jo intin käyneenä ja auton omistavana ei tota raski myydä poies, kyl se kevarista menee :)

    • biscoto

      EI VOITA APRILIA RS : SSÄÄ !!

      • Tessun omistaja >><<

        Ei voita, jos pistettäs vakio Tessu ja Räsä viivoille ni tessuha se voittas!!! Mut viritettynä se voi olla toisin. Ostin talvella tessun, joka kulkee tasasella mittariin 59-62km/h ja alamäkeen n.70-85km/h. Aikas jännä, luulis, et vauhti ei kovin kasvas, mut ajoin eilen mäkee 85km/h, 6. vaihde ja 9 250rpm.


    • apua.......

      oon katellut yamaha tzr50 nyt jo jonkin aikaa itse olen tänä vuonna 15 täyttänyt ja ajattelin näin tyttönä joka ei oikein osaa määritellä hintoja niin kysyä että jos ostaa käytetyn noin 10000 km ajettu tzr50 09- malli niin paljonko siitä kannattaa maksaa ?

    • auttakaa.....

      mitenkäs tähän tzr:ään sais rajoittimen asennettua ja mistä saa rajoittimen halvalla? mopo on viritetty ja kulkee sataakymmentä...

    • JuVu97

      Kumpi on parempi tehoissa ja kumpi kuluttaa enemmän Aprilia rs 50 vai Yamaha tzr 50

      • Tessun omistaja >><<

        Aprilia RS50 - 1,3kW (kuristettu) / 6.25kW (kuristamaton)
        Yamaha TZR50- 2.1kW (kuristettu) / 6-6.5kW (kuristamaton)
        Luulisin, että Apikka kuluttaa vähemmän, koska se on kevyempi ja vähätehoisempi kuin Yamaha. Yamahan tankki on 13.8l ja Apikan 13l, eli Yamahassa on suurempi tankki.


    • mopoilija69

      Paljonkohan Yamaha tzr kulkee vakiona aikeissa ostaa kyseisen mopo

    • mopoilija_tyttö

      paljonko istunkorkeus tzr:ssä??
      olisin ostamassa kyseisen mallista mopoa ja pituutta itseltäni löytyy vain 157cm.
      ja että kuinka paljon paljon painuu alas päin kun siihen istuu??

    • yep

      Kulkua yli 60km/h jo vakiona

    • yamaha_fani

      Mul menee 110km/h :D...viriä ei muutakun tehari ja 95 suutin...ja välit 12/47 vai olikoha se ny 13/47..Ja vielä ku koskis vähäsen ryyppyy nii meni ehkä vähäsen lujempaa mutta mitä isompi suutin nii ryyppy ei vaikuta paljoo hevon paskaa...

    • kiinnostunut.....

      Valmistaaks Yamaha enää tota tzr:ää? Ei ainakaan Suomessa vissiin uusia myydä! Onko kellään mitään havaintoja asiasta?

    • Anonyymi

      Oon kolmetoista ja jossain vaiheessa pitäis niitä mopojakin katsella. Onko jollain tietoa jos menee ylä-kouluun tommoselle vehkeellä nolottaako? koska toihan on mopo mutta näyttää kevarilta tai moottoripyörältä vai kannattaako ostaa kevari?

      • Anonyymi

        ei vitussa hävetä kova vehehän tuo on!


    • Anonyymi

      Miksi kaikki jonnet väittää että 50cc kyykyt on paskoja hanki supermoto jee jee vittu omasta mielestä kyykyt ihan vitudti hienompia voisko joku jonne tääl kertoo et mitä noloa ajaa kyykyllä

      • Anonyymi

        Kertoisko joku et kumpi on parempi toi yamaha tzr50 vai aprilia rs50


    • Anonyymi

      samaa mieltä, itse omistan tuollaisen -09 vuosimallin ja on se vaan törkeen hieno.

    • Anonyymi

      mitä pitäs tälläseen laittaa et sais kulkemaan sen 70-90kmh

    • Anonyymi

      Onko siis yamaha tzr 50 mopo vai 50cm³ moottoripyörä?

      • Anonyymi

        se on mopo ainakin mun tieto lähteiden perusteella.


      • Anonyymi

        Se on mopo ja sitä ajetaan mopokortilla.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6263
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      4006
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      263
      2416
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1960
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1413
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1316
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1087
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1060
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      996
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      971
    Aihe