Hyvä kampaaja vantaalla?

kammattava

Hakusessa olisi HYVÄ ja kohtuuhintainen kampaaja Vantaalla. Mistä sellaisen löytää?

Bombom tikkurilassa ja Caritan kauneuspiste Rekolassa on testattu ja molempiin en enää jalallanikaan astu. Todella huonoa palvelua molemmissa.

50

24353

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • "suosittelen"

      Salon Fantasiassa, Minna on todella hyvä kampaaja ja leikkaaja. Saa tukasta erilaisia vaihtoehtoja, ihan tovomustesi mukaan. Osaa kyllä leikata jokaiselle sopivat hiukset. Kaikki olleet tyytyväisiä, joille olen suositellut.

      • tyyty-väinen

        Mä oon käyny vuosia tuolla ja eritoten Helin käsittelyn oon aina ollu tyytyväinen


    • tästä..

      puhua palstalla, viimeksi kun kysyin hyviä partureita niin viesti poistetiin kun joku tiukkis tulkitsi sen markkinoinniksi.

      • nnaas

        vero modan yläkerrassa ..tykkään..nuorekas...


    • kantiskävijä

      Mä oon käyny Carusellissa tikkurilassa pari vuotta. Kampaamo on kauppakeskuksessa Prisman yhteydessä. Siellä on useitakin eri kampaajia jotka on hyviä, itse pidän eniten JOnnasta ja Sannasta.
      Heillä on kätevä nettiajanvaraus, toki voi soittaakin ja varata ajan.

      • Testattu

        Peijaksen vieressä olevassa Foiben palvelutalossa on vaihtunut kampaaja, olen muutaman kerran käynyt ja voin suositella Jonnaa..


    • olen ollut...

      ninuzi orientalhousen vieressä!!

    • Martsari-Myyrmäki

      Nuo ehdotetut ovat kaikki Keski-Vantaalta. Täältä länsipuolelta on pitkä matka sinne. Hyvä kampaaja olisi mukava löytyä lähempää, joten sattuisiko joku tietämään länsipuolelta hyvää kampaajaa?

      Paria paikkaa olen kokeillut Myyrmäessä mutta en ole ollut tyytyväinen. Toisessa tulos ei ollut sitä mitä piti (väri oli kauhea) ja toisessa taas kampaaja ylipuhui ja suostutteli ottamaan jonkun ihme animating-käsittelyn, jota en olisi halunnut ja jota kirosin jälkikäteen monta viikkoa kun tukka hapsotti kuin halvan permiksen jäljiltä, jos ei joka pesun jälkeen föönannut. Ja kalliiksikin se tuli.

      • Anonyymi

        Myyrmäen kympin tukka ilman ajan varausta on hyvin parata


    • niin tietenkin

      HiusKulma Pakkalassa,hotelli Bonus Innin kivijalassa.

      • minäm

        Kävin Sir & Ladyssa ja työn jälki oli ihan hyvä. Mutta se hinta, pesu, leikkaus, föönaus 55egee!!! Olen käynit vakikampaajallani stadissa halvemmalla.


      • bää

        'niin tietenkin', Hiuskulmassa on ynseä palvelu - kävin pelkässä leikkuussa ja vaikka suoritus oli rivakka ja ammattitaitoinen, päätin olla menemättä toiste. Hammaslääkärikin on ystävällisempi :/


      • asiakas 62
        bää kirjoitti:

        'niin tietenkin', Hiuskulmassa on ynseä palvelu - kävin pelkässä leikkuussa ja vaikka suoritus oli rivakka ja ammattitaitoinen, päätin olla menemättä toiste. Hammaslääkärikin on ystävällisempi :/

        Hiuksenhienoon Ristipuroon, oikeesti hyvä paikka, edullinen ja hieno palvelu!!


      • jonnaantyytyväinen
        asiakas 62 kirjoitti:

        Hiuksenhienoon Ristipuroon, oikeesti hyvä paikka, edullinen ja hieno palvelu!!

        Zaraan menen ehdottomasti! Hinta on kohdallaan! Aikaisemmin olen useita vuosia käynyt Carusellissa tikkurilassa. Mutta kun lyhyeen tukkaan maksaa yli 95€ 2väri värjäys, leikkaus... HUI..
        Zarassa olen nyt käynyt muutamia kertoja, erittäin tyytyväinen työnjälkeen! Hinta ei toki ratkaise, mutta tekee paljon parempaa jälkeä kuin ketään Carusellissa ja lähes puolet edullisemmin


      • Anonyymi
        minäm kirjoitti:

        Kävin Sir & Ladyssa ja työn jälki oli ihan hyvä. Mutta se hinta, pesu, leikkaus, föönaus 55egee!!! Olen käynit vakikampaajallani stadissa halvemmalla.

        Rahastusta ja kysynkin: Miksi alalla, jos työ ei enää kiinnosta? Kiitos ei seuraavaa aikaa!


    • Tyytyväinen!!

      Löysin vihdoin itselleni kampaajan tikkurilasta, Hiusstudio näky. Olen nyt kaksi kertaa käynyt ja kampaaja on nyt kummallakin kerralla ehdottanut tosi rohkeita uusia juttuja! Tätä olen etsinyt, että kampaaja on oikeasti innokas tekemään työtään. Hinta on keskitasoa ja hiukset jokaisen euron arvoiset!
      On puuduttavaa aina vaihtaa pettyneenä kampaamoa ja heittää rahat hukkaan!
      Meni hehkutukseksi :) mutta suosittelen!!!!!

    • myös tyytyväinen

      Kiitos tyytyväinen "hehkutuksestasi". Kävin kokeilemassa ja voin yhtyä sanoihisi. Olen myös oikein tyytyväinen ja varasin jo uuden ajan.

    • LeenaM.

      Nyt kävin minäkin kokeilemassa Hiusstudio Näkyä kun suosittelitte. Kiitos siitä! Olen oikein tyytyväinen myös! Olen kuullut muualta kehuja kyseisen paikan ripisen pidentäjästä. Taidan seuraavaksi kokeilla sitäkin!

    • oli pakko

      moi

      • Sagali

        Voin lämpimästi suositella Hiusstudio Näky:ä! Kävin siellä pari päivää sitten ja olen kyllä todella tyytyväinen.

        Minulle ei juuri muuta tehty, kuin värjättiin hieman ja leikattiin hippasen. Pelkästään Johannan antamilla kampausvinkeillä sain uutta potkua hiuksiini.

        Pidin erittäin paljon Johannan ammattitaidosta ja varmuudesta kampaajana. Ei kauan haronut hiuksiani, kun jo ryhtyi toimeen.


    • Kasvatan takaisin

      Mäkin etsin samalta alueelta hyvää parturia. Pari viime kertaa kävin Koivuhaan Carusellis ja molemmilla kerroilla olin niin pettynyt! Eri tyttö teki ja lopputulos oli yhtä surkea... Se miestyöntekijäkin oli aika ihme tapaus! Molemmilla kerroilla hiihteli siellä vaan ympäriinsä ja näytti inhoavan jokaista hetkeä. Onkohan hän joku harjoittelija ? Ei näyttänyt ainakaan asiakkaita saavan tehdä.

      • Anonyymi

        Käyn a k na sammlal kotiparturilla ian sama edulline hinta ja malli
        Potta päähän.

        Sami


    • AnskuK.

      Mä oon käynyt carusellissa tarjousten perässä koivuhaassa ja tikkurilassa. Kummallakin kerralla jättimäinen pettymys. En astu jalallanikaan enää. TIkkurilassa hiukseni leikattiin aivan liian lyhyiksi ja vaikka toivoin kylmää ruskeaa sain todella punaisen tukan. Koivuhaassa hiuksiini jäi pitkiä tupsuja ja tuntui ettei kampaaja tiennyt ollenkaan mitä teki.

    • Suosittelen

      Omalla kohdallani hiuksia alkaa olla vähän, mutta Maarit hoitaa meidän koko perheen hiukset. Vaimo tyytyväinen, myös teinit tytär ja poika.

      Suosittelen lämpimästi, hinnatkin on kohdallaan ja Maaritilta irtoaa aina hymy
      https://www.facebook.com/SalonKataMarin

    • tyytväinen

      Minä olen jo vuosia käynyt Isomyyrissä SalonPiitassa. Siellä on kaikki leikanneet hiukseni hyvin. Henkilökunta on vuosia ollut sama eikä vaihdu jatkuvasti. Osaavat myös mukavasti käsitellä meidän varhaisteiniä ja ottavat hänenkin toiveet oikeasti huomioon.

    • kauhu tukka

      vanhassa silkkitehtaan talossa sijaitsee myös aivan ihana liike Beauty Room missä saa kampaaja palveluita siellä on töissä niin ihanan pirtee Juska jolla ammattitaito todellakin hyppysissä ja kaiken vielä kruuna halvat hinnat suosittelen lämpimästi.

    • Kannattaako?

      Koska tukka vaatisi taas jotain kohennusta mietin kokeilisinko nyt tätä Carusellia...silmään on kyllä ottanut että joka kerta tiskillä oleilee eri tyttö. Miksi siellä on niin kova työntekijöiden vaihtuvuus? Mikä siellä on vikana?

      Ansku K: leikkasiko sinut se pyöreä Annastiina? Minun kaverilleni kävi myös juuri kuin sinulle ja tämän Annastiinan ansiosta. Taisi miettiä silloinkin vaan pullakahveja ;)

    • hiusstudio näky

      Luin täältä suosituksia ja kokeilin tuota hiusstudio näkyä. Ymmärrän miksi olette suositelleet niin teen minäkin nyt.
      Leikkautin hiukseni ja minulla värjättiin myös kulmakarvat ja ripset. Siellä on kaksi parturia ja minut leikkasi Johanna. Seuraavaksi värjäytän! Olen aina ennen värjännyt itse kotona.
      Kiva tunnelma, laadukas ja suomalainen paikka!

    • pettynyt kampaajiin

      Vantaalta et saa mieluistasi kampaajaa kaikki samanlaisia kusipäitä. Taitavat kaikki olla lukihäiriöisiä asia ei mene ei sitte millään perille. Jos pyydät parinsentin lyhennystä lopputulos on noin kymmenensenttiä pois jokapuolelta ja hinta aivan hirvittävä ja ei kuittia meinaa saada muuta kuin ruinaamisen jälkeen sittekin se on hyvin vaikeeta.

    • Valistunut10

      Carusell-kampaamo on tosiaan kauhea,vaikka asiakkaita niillä näyttää riittävän.

      Tikkurin lähellä oleva kampaamo Helmi on lähtenyt oikein julkkisbilelinjalle. Annassa kuvia kiinteistö-Kaisasta ja Miia Nuutilasta, ihmettelen miten ovat mahtuneet siihen valtavan pieneen tilaan. Olen käynyt siellä kasvohoidossa joskus liikkeen auettua, miettinyt lähtemistä uudelleen, mutta tuo julkkishörhötys muutti kyllä mieleni.

      • neliapila80

        Oi käykää kokeilemassa Leenaa siihen koivukylän Citymarketin yläkertaan.(en muista kampaamon nimeä) mutta aivan ihana kampaaja!!suosittelen!!!;-)


    • HoundDog32

      Leenaa minäkin suosittelen varsinkin jos yhtää on vähän räväkämpää mallia vailla! :)

    • happy5

      Kävin tikkurilan näyssä minäkin. Olen kyllä tosi tyytyväinen! Ikinä ei ole kampaaja näin hyvin ymmärtänyt mitä haluan!

    • Hei kaikki!

      Voiko joku suositella minullekkin jotain kampaamoa? Itse haluaisin
      lyhennetyt hiukset- ja kiharat. Ei ole mitään hajua että missä on hyvä palvelu jne.
      Carusellia olen kokeillut jo kaksi kertaa, ja on ollut suuri pettymys.
      Tuo näky kampaamo minua nyt lähti kiinnostamaan, mutta en tiedä toimiiko oikeasti.
      Ja tietenkin voi suositella erityisesti kampaajaakin :)

    • Pippuri

      Pepe Åhman Tikkurila, vuosia käynyt siellä ja ihan huippupaikka :) Ymmärtävät kyllä puolesta sanasta, ettei saa leikata kuin sen pari senttiä. Kävin kerran muualla ja samantien tukka lyheni 10 senttiä.. Ja muutenkin kivat ja taitavat kampaajat :)

    • Lady27

      Mä käynyt jo vuosia TT-Salongissa Martsarissa. Varmaa työtä ja uskaltavat ehdottaa aina väliajoin jotain uuttakin jos jämähdän johonkin vanhaan. Paljon huonoja kokemuksia muualta, joten nyt en vaihda kun löysin hyvän ja kohtuuhintaisen. Suosittelen!

    • punapää

      Kiitos suosituksista. Hiusstudio näky oli kannatti kokeilla. Taisin löytää itselleni hovikampaajan! Nyt suosittelen minäkin heitä!

    • iloinen12

      Suosittellen Salon Dayluxi, iloinen Carmen kampaaja sielä muutenkin tosi ihana ja kaunis paikka, myös kosmetologi Elen on tosi ammattitaidoinen

    • PässinpääP

      Niin mutta eikö Myyrmäessä hyvää kampaajaa? Ja sellaista joka ei höpöttäisi omiaan vaan kuuntelisi asiakasta ja antaisi kuitin pyytämättäkin.

      • Anonyymi

        Ei vantaalla ole kunnonkampaajia.ä
        Mene hesaan tai espooseen tai lontooseen.

        Mari s


    • Jennipkj

      Hiusstudio näky testattu! Sain huikeat hiukset ja olen niin tyytyväinen.

    • raitapää

      Hair fame Pähkinärinteessä

    • Noorahh

      En pysty suosittelemaan carusell kampaamoa tikkurilassa. Maksoin 150 euroa ja he pilasivat hiukseni. Hiukseni olivat vaaleat ja halusin edelleen pysyä vaaleana. Kampaaja laittoi kuitenkin aivan liian tummaa väriä ja lopputulos oli vihertävä ruskeahko. Ammattilaiskampaajien ensimmäinen oppitunti on se, että liian tummaa väriä ei saa laittaa vaalennettujen hiuksien päälle, muuten ne alkavat vihertämään. Tätä ei carusellissa tiedetty. Ei lähelläkään hyvää tasoa. Rahojani en saanut takaisin vaikka virhe oli ilmiselvä. Lisäksi, paikan omistaja käyttäytyä todella epäammattimaisesti puhelimessa kohtaani huutaen ja syytti jopa minua tästä pieleen menneestä värjäyksestä. Valitettavaa että tällaista kohtaa vielä nykypäivänä. Ulkomailla ei tulisi kuuloonkaan tällainen käytös. Suosittelen harkitsemaan tarkasti caruselliin menemistä varsinkin, jos sinulle on oikesti väliä, millaiset hiukset saat.

    • Viveka89

      Enpä oo itsekään tiksin seudulta löytäny. Kävin vuosia Peltolantorin vieressä Salon Vivalissa omistajalla mutta siellä on kans koko ajan vaihtunut henkilökunta ja uusi työntekijä pilasi vaaleat hiukseni tummankirjavaksi. Kaamea leikkaus vaikka pyysin apua omalta leikkaajalta kun vapautui. Olen todella pettynyt myös reklamaationi huomioimattomuudesta. Istuin yli 3h eikä saatu nätiksi. Etsin nyt uutta....

    • Pitkätukka

      Hei! En ikimaailmassa suosittele Tikkurilan Carusellia. Älkää menkö siellä laittamaan Magoja. Ensin säästät rahaa kauan koska ne maksaa pidennyksistä varmaan eniten, en tiedä en ole kampaaja. Ja sitten saat tukan joka kirjaimellisesti näyttää 80-luvun takatukalle ja sitä on aivan liian vähän. Rahojen palautus hyvin hidasta ja hyvin vaikeaa, koska kukaan henkilökunnasta ja paikan omistajasta ei ole sitä mieltä että tukkasi on huono. Että mä olin vihainen ja pettynyt ja rahaton!!!! Se oli hirvein kokemus kampaajalla ikinä. Uskokaa tai älkää mutta säästä rahasi! Mietin magojen ottoa oikeasti kahden vuoden ajan ja voi että oli pojanoteeraus ja törkeä paikan omistaja. Ei uskonut kun sanotaan että tukka on hirveä.

    • Ellu-kana

      Salon Piita on hyvä, mutta kallis. Myyrmäessä ei ole paljon kampaamoja vaikka niin luulisi.

    • Sporttininni1

      Tikkurilassa suosittelen Salon Pohjarantaa (www.pohjaranta.com) Tikkurilantie 52

      • Pohjaranta oli aika karmea kokemus, todella tyly palvelu ja asiakkaan toiveilla ei mitään väliä. Sellainen kampaaja jonka jälkeen pitää mennä heti perään toiselle...


    • Kuusitii

      Ikinä en ole tällaiseen foorumiin kirjoittanut, mutta nyt on pakko. Eli myöskin kävin Tikkurilan Carusellissa. Ensimmäisellä kerralla kampaaja kyllä kuunteli ja leikkasi ihan sopivan mitan hiuksista. Mutta työn tekeminen oli todella hidasta eikä oikein vaikuttanut pitävän työstään. Tänään annoin paikalle vielä mahdollisuuden ja hiuksista lähti 30cm,puhe oli 10-20cm leikkuusta. Ymmärrän kyllä, että joskus pitää leikata kunnolla, ei siinä mitään. Mutta hiuslaatuni on myös karkea, paksu ja luonnonkihara, mille ei sovi perinteinen tasamittainen leikkaus. Kampaaja nyt välttämättä halusi tukan suoristaa, koska näyttää paremmalta näin. Koitin nätisti sanoa, että minä kun en suorista tukkaa edes joka viikko, ja seuraavan kun hiukseni pesen ja annan kuivua luonnostaan, näytän puudelilta. Koska siis ei ole kerrostettu tai kevennetty millään tavalla. Noh. Lopputulos on väriltään ok, aikaa meni 3,5h, ja tukka suoritettu, leikkaus latvasta viivasuora. Näyttää kaksi päivää kivalta. Varasin ensi kuulle uuden hiustenleikkausajan ihan muualle... Kaiken lisäksi, tuli tunne ettei henkilökunta tule toimeen keskenään. Kukaan ei edes tervehtinyt toistaan kun uutta porukkaa tuli iltavuoroon töihin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1565
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1194
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1036
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      985
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      957
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      892
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      870
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      714
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      670
    Aihe