miten kesyttää erakkomies

kysyy hän

ihana mies kiikarissa, sanoo olevansa erakkoluonne, yksi mahtava yö vietetty, miten kesytän sen?

52

7876

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • antamalla tilaa,

      yritämällä ymmärtää,
      ei saa loukkaantua vaikka hän ei kovin usein ainakaan alussa ottaisi yhteyttä,
      tekemällä selväksi kuinka paljon hänestä välität...

      • alkup.

        olen ottanut yhteyttä. kai sille on selvinnyt miten paljon siitä välitän. (välitän niin paljon että tekisi mieli syödä se mies mutta hillitsen itseni)
        onkohan mahdollista saada ujoa erakkoa seurustelemaan vakavammin? tietysti hitaasti edeten, antamalla tilaa.


      • alkup. kirjoitti:

        olen ottanut yhteyttä. kai sille on selvinnyt miten paljon siitä välitän. (välitän niin paljon että tekisi mieli syödä se mies mutta hillitsen itseni)
        onkohan mahdollista saada ujoa erakkoa seurustelemaan vakavammin? tietysti hitaasti edeten, antamalla tilaa.

        Jos tää mies on oikeasti erakko (eikä vain leiki erakkoa kun kukaan ei ole koskaan välittänyt hänestä) niin et tule ikinä saamaan hänestä mitään huliviliä. Se ei tarkoita, etteikö tämä mies voisi oikeastai rakastua suhun tai seurustella vakavasti. Hän ei vain osoita sitä samalla tavalla kuin "normaalit" ihmiset.
        Hän voi usein olla monia päiviä ottamatta mitään yhteyttä, mutta ei silti tarkoita sillä mitään pahaa ja voi pitää sinusta todella paljon. Se on vain hänen luonteensa.
        Jos sä kaipaat sellaista sussa kiehnäävää pikkupuudelia mieheks niin voin sanoa, että ongelmia on luvassa. Sun pitää ensiksi pystyä hyväksymään se että tämä mies ei ole kovinkaan seurallinen eikä aktiivinen vaan tykkää olla itsekseen todella paljon. Jolloin sä et ala vaatimaan sitä miestä tekemään mitään mikä on hänen luonteensa vastaista. Eli esim. et pakota häntä lähtemään joka vkl johonki baariin juhlimaan tai kavereiden luoksi istumaan. Hän varmasti tykkää olla vain rauhassa kotona.

        Eli kyse ei ole siitä voiko erakkoa saada seurustelemaan vakavammin vaan siitä jaksatko sä odottaa rauhassa ja antaa sen mahdollisuuden seurustella. Jos sä haluat räiskyvää ja tapahtumarikasta suhdetta niin voin jo heti sanoa, että sitä ei ole luvassa.


      • alkup..
        beefcake kirjoitti:

        Jos tää mies on oikeasti erakko (eikä vain leiki erakkoa kun kukaan ei ole koskaan välittänyt hänestä) niin et tule ikinä saamaan hänestä mitään huliviliä. Se ei tarkoita, etteikö tämä mies voisi oikeastai rakastua suhun tai seurustella vakavasti. Hän ei vain osoita sitä samalla tavalla kuin "normaalit" ihmiset.
        Hän voi usein olla monia päiviä ottamatta mitään yhteyttä, mutta ei silti tarkoita sillä mitään pahaa ja voi pitää sinusta todella paljon. Se on vain hänen luonteensa.
        Jos sä kaipaat sellaista sussa kiehnäävää pikkupuudelia mieheks niin voin sanoa, että ongelmia on luvassa. Sun pitää ensiksi pystyä hyväksymään se että tämä mies ei ole kovinkaan seurallinen eikä aktiivinen vaan tykkää olla itsekseen todella paljon. Jolloin sä et ala vaatimaan sitä miestä tekemään mitään mikä on hänen luonteensa vastaista. Eli esim. et pakota häntä lähtemään joka vkl johonki baariin juhlimaan tai kavereiden luoksi istumaan. Hän varmasti tykkää olla vain rauhassa kotona.

        Eli kyse ei ole siitä voiko erakkoa saada seurustelemaan vakavammin vaan siitä jaksatko sä odottaa rauhassa ja antaa sen mahdollisuuden seurustella. Jos sä haluat räiskyvää ja tapahtumarikasta suhdetta niin voin jo heti sanoa, että sitä ei ole luvassa.

        mitä kukakin erakolla tarkoittaakaan..omien sanojensa mukaan hän on erakko..eli viihtyy kotona yksikseen, käy viihteellä tosi harvoin, eli ei siis juo viinaakaan usein. käy töissä ja harrastaa urheilua ja kavereitakin sillä on. onko sellainen erakko? jos se heitti sen vitsinä?
        huliviliä en siitä ole tekemässä, itsekään en tykkää bailaamisesta kuin sillointällöin, olen samanlainen kotona viihtyvä.
        mutta uskaltaisinko pyytää sitä vaikka hiihtämään kanssani, tai ulos yleensä? tai luokseni iltaa viettämään?


      • sehän on
        alkup.. kirjoitti:

        mitä kukakin erakolla tarkoittaakaan..omien sanojensa mukaan hän on erakko..eli viihtyy kotona yksikseen, käy viihteellä tosi harvoin, eli ei siis juo viinaakaan usein. käy töissä ja harrastaa urheilua ja kavereitakin sillä on. onko sellainen erakko? jos se heitti sen vitsinä?
        huliviliä en siitä ole tekemässä, itsekään en tykkää bailaamisesta kuin sillointällöin, olen samanlainen kotona viihtyvä.
        mutta uskaltaisinko pyytää sitä vaikka hiihtämään kanssani, tai ulos yleensä? tai luokseni iltaa viettämään?

        sinusta kiinni uskallatko pyytää. Olet ottanut liian vakavasti miehen puolileikillään heittämän lauseen. Ei todelliset erakot käy töissä ja urheile, mutta tarkoitti kai viihtyvänsä hyvin yksinkin.


      • alkup..
        sehän on kirjoitti:

        sinusta kiinni uskallatko pyytää. Olet ottanut liian vakavasti miehen puolileikillään heittämän lauseen. Ei todelliset erakot käy töissä ja urheile, mutta tarkoitti kai viihtyvänsä hyvin yksinkin.

        se tarkoitti, ollut jo kauan yksin eron jälkeen.
        no se on huumorimies, olen huomannut, eli vitsinä taisi heittää olevansa erakko.
        mutta - pitää jatkaa sen 'kesyttämistä'..on meinaan sellainen mies että katuisin jollen ole ainakin yrittänyt! ;)


      • alkup.. kirjoitti:

        se tarkoitti, ollut jo kauan yksin eron jälkeen.
        no se on huumorimies, olen huomannut, eli vitsinä taisi heittää olevansa erakko.
        mutta - pitää jatkaa sen 'kesyttämistä'..on meinaan sellainen mies että katuisin jollen ole ainakin yrittänyt! ;)

        sanan varsinaisessa muodossa

        http://fi.wikipedia.org/wiki/Erakko

        Mikäli hän olisi erakko, hänellä ei olisi ystäviä, ei sellaisia harastuksia, missä muita henkilöitä.

        Mikäli ihminen käy töissä, mutta ei kaupassa käyntiä ja muista pakollisia menoja lukuunottamatta ole yhteyksissä, kyse on syrjäytyneestä ihmisestä.

        Mikäli taas hän olisi erakko, hänellä ei olisi ihmiskontakteja, todennäköisesti olisi eläkkeellä omassa asunnossa, mistä ei käy ulkona kuin ruuan ja muun pakollisen haussa.

        Mikäli suhteenne menee vakavammaksi, älä ylläty jos hän ei halua muuttaa lopullisesti yhteen.
        Eli, vaikka asuisitte yhdessä, hän haluaa pitää nykyisen kotinsa. Jotta hänellä olisi paikka, missä tarvittaessa voi olla itsekseen.


      • JEEpillä
        alkup. kirjoitti:

        olen ottanut yhteyttä. kai sille on selvinnyt miten paljon siitä välitän. (välitän niin paljon että tekisi mieli syödä se mies mutta hillitsen itseni)
        onkohan mahdollista saada ujoa erakkoa seurustelemaan vakavammin? tietysti hitaasti edeten, antamalla tilaa.

        Siinä se.


    • StippaS

      Jos yrität väen väkisin erakkoa "kesyttää" saat hänet loittonemaan sitäkin kauemmaksi! Hyväksy ja rakasta häntä sellaisena kuin hän on.. Sen lisäksi se vaatii vain sitä että myös sinä uskallat olla aito ja rehellinen oma itsesi :)

      • eräs sinkku n....

        Aivan.....ei ketään pakolla oteta!!! Ja tiedän tapauksia....jos sanoo olevansa erakko syitä voi olla monia...vaikea suhde takana ei halua toista samanlaista pettymystä jne...se on hänen valinta!!! Olen itsekkin ihastunut eräällä tavalla erakko luonteiseen mieheen....sitten kun naista tahtoo....ottaa sen ainakin sänggyssä TOSI IHANASTI!! mulle kelpaa vain erakko!!!


    • aito erakko..

      Jos se sinun kanssa on petiin eksynyt?

    • itsenäinen M

      sellainen mies erakko joka haluaa olla kotonaan illat rauhassa?käyttäisin mielummin sanaa itsenäinen tässä tapauksessa sitäpaitsi suosittelen kaikille lämpimästi tuollaista edes puolen vuoden jaksoa ihan omissa kuvioissa..tekee hyvää minä kuvalle...

      • alkup..

        itse hän sanoi olevansa erakko, leikillään kai. tiedän että viihtyy kotona, onhan hällä kaunis ja siisti koti eikä mikään paskainen poikamiesluukku. :)
        mitä tarkoitit puolen vuoden jaksolla? ettäkö odotan sen puoli vuotta ja sitten... ?


      • mielenkiinnolla,
        alkup.. kirjoitti:

        itse hän sanoi olevansa erakko, leikillään kai. tiedän että viihtyy kotona, onhan hällä kaunis ja siisti koti eikä mikään paskainen poikamiesluukku. :)
        mitä tarkoitit puolen vuoden jaksolla? ettäkö odotan sen puoli vuotta ja sitten... ?

        koska olen itsekin tavannut samanlaisen miehen. En siis tarkoita että saman, kaikki yksityiskohdat vaan täsmää. Miten jutussa kävi vai kävikö mitekäänn..?


      • ap..
        mielenkiinnolla, kirjoitti:

        koska olen itsekin tavannut samanlaisen miehen. En siis tarkoita että saman, kaikki yksityiskohdat vaan täsmää. Miten jutussa kävi vai kävikö mitekäänn..?

        ei oo käyny mitenkään, siellä se vaan kotonaan nyhvää yksinään. en mä ikuisuuksia aio odottaa.
        mistä tietää vaikka saman oltais tavattu, missä päin suomea? ;)


      • -----------
        ap.. kirjoitti:

        ei oo käyny mitenkään, siellä se vaan kotonaan nyhvää yksinään. en mä ikuisuuksia aio odottaa.
        mistä tietää vaikka saman oltais tavattu, missä päin suomea? ;)

        Helsingissä?


      • edell..
        ----------- kirjoitti:

        Helsingissä?

        ei hesassa vaan lännessä.


      • ap....
        alkup.. kirjoitti:

        itse hän sanoi olevansa erakko, leikillään kai. tiedän että viihtyy kotona, onhan hällä kaunis ja siisti koti eikä mikään paskainen poikamiesluukku. :)
        mitä tarkoitit puolen vuoden jaksolla? ettäkö odotan sen puoli vuotta ja sitten... ?

        No niin, nyt on kohta vuosi odoteltu, leikitty kissa-hiiri -leikkiä. mies on sentään pitänyt yhteyttä, jopa neljä tai viisi kertaa vuoden aikana! ja itsekin olen soitellut, useimmin kyllä. ihan kivasti meillä synkkaa vaikka emme ole tapailleet, kesällä muutaman kerran näimme tutuilla.
        että voikin sitten olla hidas mies! sillä tiedän että hänkin on kiinnostunut mutta niin pirun ujo! kaksi kertaa pyysi luokseenkin (kännissä) mutten voinut lähteä.
        no jos toisen vuoden vielä odotan (nauraa*)
        hiljaa hyvää tulee!
        p.s muutaman viikon päästä ollaan näillä näkymin menossa samoihin bileisiin joten...aika näyttää..JOS siellä näemme niin en minä ainakaan seiso tumput suorana, mutten aio 'vihillekään' viedä samantien.
        Onnentoivotukset tervetulleita =)


      • hämeen hitaat
        ap.... kirjoitti:

        No niin, nyt on kohta vuosi odoteltu, leikitty kissa-hiiri -leikkiä. mies on sentään pitänyt yhteyttä, jopa neljä tai viisi kertaa vuoden aikana! ja itsekin olen soitellut, useimmin kyllä. ihan kivasti meillä synkkaa vaikka emme ole tapailleet, kesällä muutaman kerran näimme tutuilla.
        että voikin sitten olla hidas mies! sillä tiedän että hänkin on kiinnostunut mutta niin pirun ujo! kaksi kertaa pyysi luokseenkin (kännissä) mutten voinut lähteä.
        no jos toisen vuoden vielä odotan (nauraa*)
        hiljaa hyvää tulee!
        p.s muutaman viikon päästä ollaan näillä näkymin menossa samoihin bileisiin joten...aika näyttää..JOS siellä näemme niin en minä ainakaan seiso tumput suorana, mutten aio 'vihillekään' viedä samantien.
        Onnentoivotukset tervetulleita =)

        Hohhoh, näitä miehiä tuntuu olevan liikenteessä :D
        Itsellä myös ollut pitkään ihan kummallista kissa-hiiri-leikkiä yhden tyypin kanssa.
        Saas nähä mihin kehittyy. Tiedän että hän pitää kyllä minusta, mutta en tiedä miten monesta hän pitää samaan aikaan. Kummallinen yhdistelmä pelimiestä, ujoa poikaa ja erakkoutta. Kyseessä siis on todella tyyppi ja tietenkin vei minulta jalat alta.


      • ap...
        hämeen hitaat kirjoitti:

        Hohhoh, näitä miehiä tuntuu olevan liikenteessä :D
        Itsellä myös ollut pitkään ihan kummallista kissa-hiiri-leikkiä yhden tyypin kanssa.
        Saas nähä mihin kehittyy. Tiedän että hän pitää kyllä minusta, mutta en tiedä miten monesta hän pitää samaan aikaan. Kummallinen yhdistelmä pelimiestä, ujoa poikaa ja erakkoutta. Kyseessä siis on todella tyyppi ja tietenkin vei minulta jalat alta.

        Tällä mun 'erakolla' tuskin on ollut muita naisia, kotonaan vaan nyhvää..tai mistä minä tiedän? pelimiestä siitä ei löydy, tai voinko sitäkään varmaksi tietää. mutta ujo on! hyvä kun selvinpäin kehtaa suunsa avata. mutta niin ihana ja hellyyttävä mies, joka vei myös jalat alta..ja tosiaan katuisin ellen ainakin yritä 'iskeä' sitä..mielestäni olen antanut aikaa jo tarpeeksi enkä ole ollut tyrkky.
        tekisi mieli taas soittaa sille mutta pallo on nyt sillä..katsotaan nyt niihin bileisiin asti. ;)


      • hämeen hitaat
        ap... kirjoitti:

        Tällä mun 'erakolla' tuskin on ollut muita naisia, kotonaan vaan nyhvää..tai mistä minä tiedän? pelimiestä siitä ei löydy, tai voinko sitäkään varmaksi tietää. mutta ujo on! hyvä kun selvinpäin kehtaa suunsa avata. mutta niin ihana ja hellyyttävä mies, joka vei myös jalat alta..ja tosiaan katuisin ellen ainakin yritä 'iskeä' sitä..mielestäni olen antanut aikaa jo tarpeeksi enkä ole ollut tyrkky.
        tekisi mieli taas soittaa sille mutta pallo on nyt sillä..katsotaan nyt niihin bileisiin asti. ;)

        No ei tostakaan tyypistä pelimiestä uskoisi, koska on niin ujo selvinpäin!
        Mutta aikalailla olen kuullut (yhteisiltä tuttavilta) että on "sen" perään kun tarpeeksi alkoholia saa :D
        Että ei toikaan mikään perinteinen pelimies oo. Noh, ihana ja hellyyttävä tuokin on ja siksi tässä vielä jahkaan että laittaisiko ittensä alttiiksi vai ei.


      • ap...
        hämeen hitaat kirjoitti:

        No ei tostakaan tyypistä pelimiestä uskoisi, koska on niin ujo selvinpäin!
        Mutta aikalailla olen kuullut (yhteisiltä tuttavilta) että on "sen" perään kun tarpeeksi alkoholia saa :D
        Että ei toikaan mikään perinteinen pelimies oo. Noh, ihana ja hellyyttävä tuokin on ja siksi tässä vielä jahkaan että laittaisiko ittensä alttiiksi vai ei.

        kysymys kuuluukin nyt että mitä me niitten nahjuksien kanssa oikein tehdään, tai miten isketään ne???? ;)
        en soittanut tänään, nukkuu kai jo joten en enää tohdi.
        mutta kun tuollaisen on löytänyt (mutta ei saanut) niin kannattaa jatkaa odottamista/yrittämistä.


      • Restless2
        hämeen hitaat kirjoitti:

        Hohhoh, näitä miehiä tuntuu olevan liikenteessä :D
        Itsellä myös ollut pitkään ihan kummallista kissa-hiiri-leikkiä yhden tyypin kanssa.
        Saas nähä mihin kehittyy. Tiedän että hän pitää kyllä minusta, mutta en tiedä miten monesta hän pitää samaan aikaan. Kummallinen yhdistelmä pelimiestä, ujoa poikaa ja erakkoutta. Kyseessä siis on todella tyyppi ja tietenkin vei minulta jalat alta.

        Hauska kommentti naiselta, "yhdistelmä pelimiestä, ujoa poikaa ja erakkoutta", et taida sinäkään ihan mikä tahansa tusinatyttö olla ; )


      • yritys
        ap.... kirjoitti:

        No niin, nyt on kohta vuosi odoteltu, leikitty kissa-hiiri -leikkiä. mies on sentään pitänyt yhteyttä, jopa neljä tai viisi kertaa vuoden aikana! ja itsekin olen soitellut, useimmin kyllä. ihan kivasti meillä synkkaa vaikka emme ole tapailleet, kesällä muutaman kerran näimme tutuilla.
        että voikin sitten olla hidas mies! sillä tiedän että hänkin on kiinnostunut mutta niin pirun ujo! kaksi kertaa pyysi luokseenkin (kännissä) mutten voinut lähteä.
        no jos toisen vuoden vielä odotan (nauraa*)
        hiljaa hyvää tulee!
        p.s muutaman viikon päästä ollaan näillä näkymin menossa samoihin bileisiin joten...aika näyttää..JOS siellä näemme niin en minä ainakaan seiso tumput suorana, mutten aio 'vihillekään' viedä samantien.
        Onnentoivotukset tervetulleita =)

        täyttää vuoden :) Onko se mies kuin fakta homman Heka, olisitte sitte kuin Heka ja Hansu.
        (videoklippejä löytyy elävästä arkistosta, Aulis oli sitten se,kun housut oli monesti puolitangossa..)
        Jos saisit, ootko miettinyt, mitä teet miehelle, oisko hyvä sellasenaan vai yrittäsitkö kouluttaa, komentaa ja kohentaa jotenkin...
        Symppiksen ohella voi joltain kantilta olla myös aikamoinen tahko, eli haaste kiikarissa
        Muuten, lieneekö edellinen suhteensa kaatunut tuohon 'toisenlaisuuteen'.


      • hämeen hitaat
        Restless2 kirjoitti:

        Hauska kommentti naiselta, "yhdistelmä pelimiestä, ujoa poikaa ja erakkoutta", et taida sinäkään ihan mikä tahansa tusinatyttö olla ; )

        Restless2: Nooooh ;) en kyllä pidä itseäni ihan tusinatyttönä.


      • hämeen hitaat
        ap... kirjoitti:

        kysymys kuuluukin nyt että mitä me niitten nahjuksien kanssa oikein tehdään, tai miten isketään ne???? ;)
        en soittanut tänään, nukkuu kai jo joten en enää tohdi.
        mutta kun tuollaisen on löytänyt (mutta ei saanut) niin kannattaa jatkaa odottamista/yrittämistä.

        ap:lle Nii-i, mitä niitten kans tekis :D Mulla tosin saattaa olla se, että oon hieman tahallaankin tavoittelematon. Tai niin kauan oon tavoittelematon kun keksin miten sen isken tainnuksiin :D Ettei tämä ole kehittynyt vielä kummoiseksikaan. Mutta tuolla beefcake:llä oli muutamia hyviä pointteja. Varsinkin puhe hyväksymisestä. Ja joskus pitää hyväksyä, että "ei tästä nyt tule mitään" ja jatkaa matkaa.
        Puhuit, että sinulla on bileet tiedossa. Itse tekisin niin, että odottaisin niihin bileisiin, en ottaisi yhteyttä. Enkä myöskään olisi siellä bileissä iholla, vaan olisin hymyilevä iloinen minä porukassa mukana. Hän huomaisi, että olen hyvä tyyppi, hurmaava jne. Josta kannattaisi pitää kiinni. Jos ei onnistuisi niin en jäisi ikuisuuksia odottelemaan. Näin olen omalla kohdalla ajatellut. En ole tosin koskaan soittanut enkä vastaavaa. Näemme yleensä tuttujen kautta jossain ja joskus päädymme yhtä matkaa ja joskus ei ;)


      • pojat ei tanssi
        hämeen hitaat kirjoitti:

        Hohhoh, näitä miehiä tuntuu olevan liikenteessä :D
        Itsellä myös ollut pitkään ihan kummallista kissa-hiiri-leikkiä yhden tyypin kanssa.
        Saas nähä mihin kehittyy. Tiedän että hän pitää kyllä minusta, mutta en tiedä miten monesta hän pitää samaan aikaan. Kummallinen yhdistelmä pelimiestä, ujoa poikaa ja erakkoutta. Kyseessä siis on todella tyyppi ja tietenkin vei minulta jalat alta.

        Mullakin on kiikarissa yks "hidas" hämeestä. Toivottavasti ei oo sama tyyppi :D


      • hämeen hitaat
        pojat ei tanssi kirjoitti:

        Mullakin on kiikarissa yks "hidas" hämeestä. Toivottavasti ei oo sama tyyppi :D

        toivottavasti, sillä jäisit lehdelle soittelemaan yksin :P


      • pojat ei tanssi
        hämeen hitaat kirjoitti:

        toivottavasti, sillä jäisit lehdelle soittelemaan yksin :P

        Sen näkee sitten, kuka soittelee ja mitä ;)
        Mistäs päin Hämettä se sinun miekkonen on?


      • hämeen hitaat
        pojat ei tanssi kirjoitti:

        Sen näkee sitten, kuka soittelee ja mitä ;)
        Mistäs päin Hämettä se sinun miekkonen on?

        ei sillä ole väliä mistä päin hän ja minä ollaan :D


      • lolololololololo
        hämeen hitaat kirjoitti:

        ei sillä ole väliä mistä päin hän ja minä ollaan :D

        hahhah XDDD
        joku ei taida kestää kilpailua!! =DDD "en kerro mitään, ettet vie mun miestä" hahhah, naurettavaa =DD


      • ap...
        pojat ei tanssi kirjoitti:

        Mullakin on kiikarissa yks "hidas" hämeestä. Toivottavasti ei oo sama tyyppi :D

        ei ole sama tyyppi, mun nahjus on 02-alueelta. ;)


      • hämeen hitaat
        lolololololololo kirjoitti:

        hahhah XDDD
        joku ei taida kestää kilpailua!! =DDD "en kerro mitään, ettet vie mun miestä" hahhah, naurettavaa =DD

        Tässä ketjussa ei mielestäni ole kyse "kuka asuu missäkin". Eikä minulla ole mitään kilpailua vastaan. En halua jaella mitään yksityisempiä tietoja itsestäni missään Suomi 24:ssä. Ei millään pahalla, mutta en usko että samasta tyypistä puhumme. Näytät ainakin oman tasosi :D


      • pojat ei tanssi
        hämeen hitaat kirjoitti:

        ei sillä ole väliä mistä päin hän ja minä ollaan :D

        Eipä siinä sitten mitään.
        Onnea miehen metsästykseen :)


      • hämeen hitaat
        yritys kirjoitti:

        täyttää vuoden :) Onko se mies kuin fakta homman Heka, olisitte sitte kuin Heka ja Hansu.
        (videoklippejä löytyy elävästä arkistosta, Aulis oli sitten se,kun housut oli monesti puolitangossa..)
        Jos saisit, ootko miettinyt, mitä teet miehelle, oisko hyvä sellasenaan vai yrittäsitkö kouluttaa, komentaa ja kohentaa jotenkin...
        Symppiksen ohella voi joltain kantilta olla myös aikamoinen tahko, eli haaste kiikarissa
        Muuten, lieneekö edellinen suhteensa kaatunut tuohon 'toisenlaisuuteen'.

        oletko siis tuo ap? Kiinnostaa tietää miten siellä menee. Täällä edelleen säädetään ja kattellaan, tosin etenevissä merkeissä ;)


    • ..........-

      nosto! Miten kävi?

    • Miesmontavuotta

      Naisten logiikkaa on, että mies voidaan "kesyttää". Tosiasiassa näin miehenä on pakko kertoa, että mikäli meitä väkisin yritetään muovata kuin muovailuvahaa, jää siitä pitkät arvet josta ei IKINÄ kuitenkaan viitsitä puhua kumppanille.

      Joten lopettakaapa jo tämä Sinkkuelämää-tyylinen elämän oppinne ja keskittykää vaihteeksi johonkin järkevään, kuten työhön tai yrittämiseen.

    • Onnellinen nainen

      Erakon tyyppiset on kaikkein parraista päästä, ei mitää turhan paskan jauhajia,
      sieltäne luotettavimmat ukot löytyy.
      Ei tartte pelätä että vieraissa kävisivät, viihtyvätpähä ainaki kotona ja tekevät
      kotihommatki, ei tartte joka asiaa olla käskemässä.
      Jos kattelee vähänki luotettavampaa miestä niin suosittelen, ei tartte ainakaa
      katua jälkeenpäin, kesytys vaatii oman aikansa, kuukausia ainaki..
      Normaalin hulivili miehenhän saa ihan silmiä räpäyttämällä

    • Rakastunutko

      Tiedän yhden erakkoluonteen, ei vielä mikään erakko ole, siisti kämppä sillä on,
      töissäkin käy, kaikin puolin siisti hyvännäköinen mies.
      Kuulemma aika fiksuki, näen sitä aina joskus ja alkanut tuntumaan että siihen voisi vaikka rakastua, mitenhän sitä koittas lähestyä, olen itse pohjimmiltani aika ujo

    • mariella*

      Oih, mistä erakkomiehen löytää! Haluaisin yhden kiitos... :)
      Kaipailen kovasti rauhallista miestä joka viihtyy myös yksinään, sillä minäkin viihdyn. Olen tosiaan outo nainen, kun en jaksa kissanristiäisiä? :)

      • ooooooooooo

        täällä olis lähestulkoon erakko on rauhallinen raitis ikää 52v mies


    • onnea!

      Veikkaan ettei ainakaa mistää isosta kaupungista, voi olla että viihtyy jossain
      rauhallisella paikalla, niitä on varmaa vaikea löytää, kunne ei oo mitään tyrkkyjä.
      Toivottavasti löydät omasi

    • Tällä kertaa toisin

      Taidan olla liittymässä samaan joukkoon ;-) mukava mies ja juttua meillä piisaa, mutta voi armias, että on hidasta :) Mutta tiedän, että tämä on juuri sitä mitä elämäni nyt kaipaa. Vauhtia ja vaarallisia tilanteita on muualla riittämiin, joten hyvä, että yksi osa-alue voi edetä omaa tahtiaan.
      Ei hosumalla ole ennenkään tullut kuin niitä kus'päisiä lapsia. Minä ainakin olen oikeastaan aika kihelmöivissä tunnelmissa. Nautitaan Naiset, kun kaikki ei mene fast-foodina :D

    • kannattavaa

      Hidasta mutta sen arvoista

    • JK

      VAIKEA SANOA

    • mä ite

      Ainaki yksi hyvä ois tuolla treffi palstalla, etsivä löytää

    • erakkoerkki

      "Erakkomiehen" ajatuksia: tulkaa alas niistä pilvilinnoista, nyt luulette että tällainen on se juuri oikeantyyppinen mies, muovataan ja juonitaan ja hiostetaan sitä, niin se kypsyy. Väärin, jos noin tekee itse ainakin loittenen koko ajan kauemmaksi ja vetäydyn omaan maailmaani. "Erakot" on aika tarkkavaistoisia ja usein erittäin rehellisiä, joten juonia ja valheita miehen saamiseksi tekevä kaivaa maata itsensä alta. Älkää juoniko mitään vaan kysykää rehellisesti suoraan, itseä inhottaa, kuvottaa ja jopa pelottaa sellainen kissa-hiiri leikki. Tätä kun tekee, niin olette menettäneet pelin jo ajat sitten. Etsikää erilainen mies, kuin "erakko", luulette tyhmyyksissänne, että tällainen mies on se paras mitä on olemassa. Voi mies raukkaa, joka teidän koukkuun lankeaa, arki kun alkaa ja miehen tylsyys, saamattomuus, omissa oloissa olo, nörttimäisyys ja muu sellainen saa teidät alkamaan nalkuttamaan ja moittimaan miestä, kun ei löydy "äijää" miehestä. Varokaa "erakkomiehet", moni kakku päältä kaunis!

    • Erakko-Vantaa

      Ei erakkomiestä isketä. Ei kukaan ole onnistunut iskemisessäni koko elämäni aikana. Nyt olen 27-vuotta, myös täysin kokematon kaikissa seurusteluun tai seksiin liittyvässä. Yrittäjiä ollut kuitenkin rasittavan paljon. Ja ei, en ole mikään nörtti, läski, tai hiljainen kaveri. Minä en vain kaipaa seuraa, se on niin yksinkertaista. Nautin asioista yksikseni. Superurheiluautooni olisi varmasti naisia tulossa kyytiin, mutta mitä ihmeellistä on siinä, jos etupenkillä istuu jokin kaunis nainen? Minä en näe siinä mitään hienoa. Onneksi ei ole ollutkaan. Rakastan hienoja autoja niiden itsensä vuoksi, enkä ajele niillä sen takia, että saisin jotain naisia kyytiini. Mieluummin ajelen yksin ja nautin autoilusta ja hienoista ajokeleistä. Olen aina halunnut pitää oman pääni tässä asiassa,, en tarvitse ketään, enkä mitään kokemuksia, tai aio kiinnostua koskaan kenestäkään. Silloin ei voi olla mitään mahiksia minua kohtaan, vaikka tekisi tai yrittäisi mitä. Sori vaan kaikki ihanat naiset, mutta elämäni on yksinäisenä polkuna se tie, jonka haluan kulkea.

    • huffurrurrur

      Erakkomies 2 .täällä kysyykin mihin naisia oikeastaan tarvitaan?
      Siis muuhun kuin seuraksi tai lastentekokoneeksi?Siivoakin osaan ihan itse....

      Viihdyn hyvin yksin ja rahaakin riittää mukavasti :D.
      Voi tehdä mitä haluaa,mennä mihin haluaa yms.
      Ikää myös 27 vuotta,enkä ole mikään örkki.
      Eikä siinä vielä kaikki:
      Jos seksin puute vaivaa, voi veivata Kaisaa tai käydä huorissa,no problem.
      Siis oikeasti,mihin tarvitsisin naista?

      Vituttaa tosin maksaa veroja lapsiperheille!
      Rakkaus on eräänlainen kemiallinen mielenhäiriö,se on jopa vaarallinen.
      Uusi ihminen ei tarvitse sellaista.

      • Tosi ihastunut

        Jos erakkomiehen tapaa yllättäen ja hän halaa, niin tarkoittaako se mitään? Tunnen siis tämän miehen eräältä kurssilta, joka oli vuosia sitten ja jolla tutustuimme. Emme pitäneet sen jälkeen yhteyttä. Minusta tuntui silloin kuitenkin, että välillämme oli jotain vipinää, mutta asia ei edennyt silloin mihinkään. Asuimme eri paikkakunnilla ja mies "valitteli" erakkouttaan. Oikeasti onkin aika erakko.

        Nyt näin miehen lyhyesti ja yllättäen tilanteessa, jossa ei voinut jäädä pitkäksi aikaa juttelemaan. Mutta tunnistaessaan minut hän siis halasi minua :) Minä pyysin häneltä puhelinnumeroa ja hän kaivoi paperia esiin ja alkoi pyytää minun numeroani. Miten se pitäisi tulkita? (Ei siis sanonut numeroaan, vaikka sitä kysyin.)
        Mä pyysin kuitenkin hänen numeronsa, ja hän antoi sen. (Toivottavasti oikean :) )
        Sitten sanoin, että olisi kiva tavata, siihen hän ei sanonut mitään kielteistä ainakaan. Mutta kun pyysin puhelinnumeroaan hän sanoi, että on edelleen sellainen erakko, eli ymmärsin että tarkoitti että puhelinyhteys saattaisi olla "liian vaikeaa".
        Mutta voiko hän olla silti kiinnostunut edes jollain tasolla? Hän tietää, että minä olin häneen kiintynyt silloin aikanaan.

        Hän sentään kysyi, milloin olin muuttanut nykyiselle paikkakunnalle, jolla tapasimme, ja kertoi milloin oli itse muuttanut sieltä pois. Hassua kyllä huomasimme asuvamme nyt 30km päässä toisitamme, kun aiemmin matkaa oli 130km :)

        Kannattaako minun ottaa yhteyttä häneen? Sähköpostia ei kuulemma ole, koska ei käytä nettiä. Voinko kysyä hänen osoitteensa, että laittaisin postia (yhden jutun lehdestä)? En halua olla typerä tyrkky :/


      • Tosi ihastunut
        Tosi ihastunut kirjoitti:

        Jos erakkomiehen tapaa yllättäen ja hän halaa, niin tarkoittaako se mitään? Tunnen siis tämän miehen eräältä kurssilta, joka oli vuosia sitten ja jolla tutustuimme. Emme pitäneet sen jälkeen yhteyttä. Minusta tuntui silloin kuitenkin, että välillämme oli jotain vipinää, mutta asia ei edennyt silloin mihinkään. Asuimme eri paikkakunnilla ja mies "valitteli" erakkouttaan. Oikeasti onkin aika erakko.

        Nyt näin miehen lyhyesti ja yllättäen tilanteessa, jossa ei voinut jäädä pitkäksi aikaa juttelemaan. Mutta tunnistaessaan minut hän siis halasi minua :) Minä pyysin häneltä puhelinnumeroa ja hän kaivoi paperia esiin ja alkoi pyytää minun numeroani. Miten se pitäisi tulkita? (Ei siis sanonut numeroaan, vaikka sitä kysyin.)
        Mä pyysin kuitenkin hänen numeronsa, ja hän antoi sen. (Toivottavasti oikean :) )
        Sitten sanoin, että olisi kiva tavata, siihen hän ei sanonut mitään kielteistä ainakaan. Mutta kun pyysin puhelinnumeroaan hän sanoi, että on edelleen sellainen erakko, eli ymmärsin että tarkoitti että puhelinyhteys saattaisi olla "liian vaikeaa".
        Mutta voiko hän olla silti kiinnostunut edes jollain tasolla? Hän tietää, että minä olin häneen kiintynyt silloin aikanaan.

        Hän sentään kysyi, milloin olin muuttanut nykyiselle paikkakunnalle, jolla tapasimme, ja kertoi milloin oli itse muuttanut sieltä pois. Hassua kyllä huomasimme asuvamme nyt 30km päässä toisitamme, kun aiemmin matkaa oli 130km :)

        Kannattaako minun ottaa yhteyttä häneen? Sähköpostia ei kuulemma ole, koska ei käytä nettiä. Voinko kysyä hänen osoitteensa, että laittaisin postia (yhden jutun lehdestä)? En halua olla typerä tyrkky :/

        "mies "valitteli" erakkouttaan" Siis tarkoitan, että selitti erakkouden syyksi siihen, ettei uskonut pystyvänsä yhteydenpitoon minun kanssani, vaikka minä sitä toivoin. (Epäselväksi jäi, mitä hän halusi.)
        Ainakin ymmärsin hänen tarkoittavan, ettei halunnut että pahoitan mieltäni hänen kanssaan, kun syy yhteydenpitämättömyyteen on siinä, ei sinänsä minussa. Ei valittanut niin, että "hitsi kun oon erakko". Tiesi kai, ettei sille mahda mitään.


      • Sinulla ei mahiksia
        Tosi ihastunut kirjoitti:

        "mies "valitteli" erakkouttaan" Siis tarkoitan, että selitti erakkouden syyksi siihen, ettei uskonut pystyvänsä yhteydenpitoon minun kanssani, vaikka minä sitä toivoin. (Epäselväksi jäi, mitä hän halusi.)
        Ainakin ymmärsin hänen tarkoittavan, ettei halunnut että pahoitan mieltäni hänen kanssaan, kun syy yhteydenpitämättömyyteen on siinä, ei sinänsä minussa. Ei valittanut niin, että "hitsi kun oon erakko". Tiesi kai, ettei sille mahda mitään.

        Erakot eivät halua nykyaikaisia parisuhteita vaan ihan oikeaa rakkautta. Ikuista ja ehdotonta, uskon että olemme viimeisiä romantikkoja.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      341
      3841
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1709
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1510
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      59
      1473
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      28
      1318
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      51
      1302
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      58
      1285
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      194
      1231
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1190
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1167
    Aihe