AA
A A A
Opastus ja palaute
liity jäseneksi!

4 Vastausta 430 Lukukertaa

Toteemieläimet?

Onko jollakulla kokemuksia toteemieläimistä? Olen etsinyt nettiä, ja saanut selville että oman toteeminsa voi saada tietoon meditoimalla.
Minä olen hämääntynyt, ja kaipaisin muiden kokemuksia.

Silmät auki

Kun luin itse eka kertaa toteemieläimistä, rupesin näkemään kettuja joka paikassa! Televisiossa, lehdissä, automatkoilla...kyllä sen sitte huomaa, mikä eläin on se sun omasi.

Kiitos

..neuvoista. Pitääpi tarkkailla mitä eläimiä tielle sattuu. :)
Niin, meditoidessani pari päivää sitten näin silmien sisäpuolen "ruudulla" hevosenpään sekä korpin/jonkun petolinnun ääriviivat.
Katsotaan miten edistyy...
Vanha ketju, mut mä pyysin illalla Jumalalta, että Hän näyttäisi toteemieläimeni unessa, turvallisesti ja etäältä ilman pelkoa ja näin kobran!
En olisi uskonut, mut näin sitten Luoja kertoi että yksi toteemieläimistäni on siis kobra.. :)
Hauskaa. Eikö Jeesus ole kertonut, että toteemieläimet eivät kuulu kristinuskoon ja ovat siksi epäjumalanpalvontaa?

Tähdelle sen verran, että toteemi/voimaeläintä kannattaa ennen muuta hakea muuntuneiden tajunnantilojen kautta, eli meditaatiolla ja transsilla, jos ei vähemmän laillisia tapoja ole valmis käyttämään (ja tämä sattumoisin on totta, oikeinkäytettynä suurin osa psykedeeleistä toimii transsia vahvistavana tekijänä - suurin osa huumeenkäyttäjistä vain käyttää aineitaan väärin). Tietysti myös uni on yksi muuntunut tajunnantila, varsinkin jos kykenee ns. selkouniin, joissa on enemmän hallinnassa tapahtumien kulusta. Omani löysin ensin transsin kautta ja myöhemmin varmistin asian spiritismi-istunnon avulla.

Kannattaa kuitenkin muistaa, että jotkut uskovat, ettei kaikilla edes ole voimaeläintä, vaan ihmismuotoinen henkiopas. Tietenkään näihin ei ole pakko perehtyä, jos voimaeläintä etsii pelkän pinnallisuuden nimissä, mutta pinnallisilla keinoilla löytää yleensä vain pinnallisia vastauksia - eli vain sellaisia, joita haluaa kuulla.

Keskusteluhaku

Laaja haku

Facebookissa suositeltua