tuontirajoitukset

rajalla-

onko näin että tankki täyteen ja 20 litraa vielä jerryyn.kartsa röökiä ja taskut täyteen irto toppia.80 eurolla nuuskaa ja pari lavaa olutta.sitten vielä 125 grammaa kaviaaria.????

32

8779

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • mitä, minäkö

        tyhmä, nyt minä en ymmärrä
        sitä tullin sivulla olevaa laskutehtävää.
        Mitä tarkoittaa se että " verottomista enimmäismääristä käytettyjen prosentuaalisten osuuksien yhteenlaskettu määrä on enintään 100 prosenttia"
        Ja mikä on väkevän viinin ja terävän prossaraja?
        Laskin romahti...


      • rajalla-
        mitä, minäkö kirjoitti:

        tyhmä, nyt minä en ymmärrä
        sitä tullin sivulla olevaa laskutehtävää.
        Mitä tarkoittaa se että " verottomista enimmäismääristä käytettyjen prosentuaalisten osuuksien yhteenlaskettu määrä on enintään 100 prosenttia"
        Ja mikä on väkevän viinin ja terävän prossaraja?
        Laskin romahti...

        ostan noi edellä mainitut tuottee ja ajan tullista läpi takaisin suomeen.jos tarkastaja kyselee sanoo että täyttää määräykset??????????


    • nuuskaa?

      Se pitäis kokeilla. Sialle, jos se siitä tykkäis.
      Saako nuuskaa tuoda Suomeen? Laivalla kaupittelivat, mutta ne oli ruottalaisia ja ajattelin, että huijaavat kuitenkin.
      Tankki täyteen rusubensaa ja 10 litraa kanisteriin. Litra viinaa, 4 litraa viiniä, 16 litraa olutta. Tupakkia 200 kpl. Menikö ne viinat ja rusupensat sekaisin?
      Kaviaarista en tiedä, ostan aina "salaa" savustettua sikaa kaviaarin tilalle.

      Ressu

      • koruja???

        Onko niillä mitään rahallista tuontirajoitusta?


      • rajalla-
        koruja??? kirjoitti:

        Onko niillä mitään rahallista tuontirajoitusta?

        puhe on ollu että:
        -1 kartsa röökiä
        -80 eurolla nuuskaa
        -tankki täyteen plus 10 litraa kannuu
        -125 grammaa kaviaaria
        -16 litraa olutta plus väkevät ja sltä väliltä

        nyt tarkotan laillisesti!!!!!!!!!!!!!!!!


      • i joplaa!
        rajalla- kirjoitti:

        puhe on ollu että:
        -1 kartsa röökiä
        -80 eurolla nuuskaa
        -tankki täyteen plus 10 litraa kannuu
        -125 grammaa kaviaaria
        -16 litraa olutta plus väkevät ja sltä väliltä

        nyt tarkotan laillisesti!!!!!!!!!!!!!!!!

        200 kappaletta savukkeita, siis yksi kartonki.
        Nuuskasta en tiedä. Onko siellä ostettavana nuuskaa?
        Tankki täyteen ja 10 litran kanisteri rusupensaa.
        Kaviaarista en tiedä, enkä tykkää. Syön mielummin muikkuja.
        Saa tuoda myös 4 litraa mietoja viinejä ja 16 litraa olutta.

        Viinien sallittu raja on noussut neljään litraan. Aiemmin se on ollut kaksi litraa.


      • nuuskaa
        i joplaa! kirjoitti:

        200 kappaletta savukkeita, siis yksi kartonki.
        Nuuskasta en tiedä. Onko siellä ostettavana nuuskaa?
        Tankki täyteen ja 10 litran kanisteri rusupensaa.
        Kaviaarista en tiedä, enkä tykkää. Syön mielummin muikkuja.
        Saa tuoda myös 4 litraa mietoja viinejä ja 16 litraa olutta.

        Viinien sallittu raja on noussut neljään litraan. Aiemmin se on ollut kaksi litraa.

        saa tuoda omaan käyttöön rajoituksetta. euromääräinen rajoitus korkeintaan.


      • pietarin vävy
        koruja??? kirjoitti:

        Onko niillä mitään rahallista tuontirajoitusta?

        viime vuonna oli vielä 170 arvosta sai ostaa tavaraa verotta ja tullitta,tarkasta tullin sivulta nousiko raja tänä vuonna


      • menee näin
        pietarin vävy kirjoitti:

        viime vuonna oli vielä 170 arvosta sai ostaa tavaraa verotta ja tullitta,tarkasta tullin sivulta nousiko raja tänä vuonna

        ennen oli tuontiraja 175€ ja nyt maanteitse 300€ lentäen ja meriteitse 430€.


      • ei vapaasti
        menee näin kirjoitti:

        ennen oli tuontiraja 175€ ja nyt maanteitse 300€ lentäen ja meriteitse 430€.

        tupakka kartonki tai 10 rasiaa nuuskaa. Ei siis molempia. molemmat tupakkatuotteita


      • rajalla-
        ei vapaasti kirjoitti:

        tupakka kartonki tai 10 rasiaa nuuskaa. Ei siis molempia. molemmat tupakkatuotteita

        jossain sanottiin että nuuska luokitellaan elintarvikkeeksi..


      • höpöhöpötin
        ei vapaasti kirjoitti:

        tupakka kartonki tai 10 rasiaa nuuskaa. Ei siis molempia. molemmat tupakkatuotteita

        nuuska ei ole tullille tupakkatuote...höpötihööööö....


      • nata

        voit ostaa heti kun meet rajan yli, oikeella puolella on kauppoja... hintaa nyt en muista! ja 10 purkkia voit tuoda, ei lasketa tupakaksi vaan elin tarvikkeeksi! värtsilästä... puhun!


      • oligarkki
        nata kirjoitti:

        voit ostaa heti kun meet rajan yli, oikeella puolella on kauppoja... hintaa nyt en muista! ja 10 purkkia voit tuoda, ei lasketa tupakaksi vaan elin tarvikkeeksi! värtsilästä... puhun!

        Nuuskaa saa kai tuoda sen 300 €:n arvosta (- muut tuliaiset)..


      • plooo100
        oligarkki kirjoitti:

        Nuuskaa saa kai tuoda sen 300 €:n arvosta (- muut tuliaiset)..

        eli yli 100 rasiaa?


      • tietoa on
        plooo100 kirjoitti:

        eli yli 100 rasiaa?

        Nuuska luokitellaan elintarvikkeeksi ja sitä saat tuoda 170e:n arvosta.


      • justiinsa
        tietoa on kirjoitti:

        Nuuska luokitellaan elintarvikkeeksi ja sitä saat tuoda 170e:n arvosta.

        ennen oli toi 170euron raja,nyt se on noussut tosiaan tonne 300euroo että sillain..


      • tullista
        ei vapaasti kirjoitti:

        tupakka kartonki tai 10 rasiaa nuuskaa. Ei siis molempia. molemmat tupakkatuotteita

        nuuska juttua. ainakin vartiuksen tullin mukaan saa tuoda omaan käyttöön vaikka 10 putkea.


      • rajalla-
        justiinsa kirjoitti:

        ennen oli toi 170euron raja,nyt se on noussut tosiaan tonne 300euroo että sillain..

        missä lukkee että 300e on se raja


      • sivuilta
        rajalla- kirjoitti:

        missä lukkee että 300e on se raja

        http://www.tulli.fi/fi/03_Yksityishenkilot/01_Matkustajat/index.jsp

        EU:n ulkopuolelta matkustaja saa vain rajoitetusti tuoda Suomeen tullitta ja veroitta alkoholijuomia ja tupakkatuotteita omaan tai perheensä käyttöön tai lahjaksi. Määrällisesti rajoitettujen tuotteiden lisäksi lento- ja meriliikenteen matkustaja saa tuoda muita tuotteita tullitta ja veroitta enintään 430 euron arvosta. Muun liikenteen matkustajille enimmäisraja on 300 euroa. Tätä 300 euron rajaa sovelletaan myös silloin, kun matkustaja saapuu huvikäytössä olevalla ilma- tai vesialuksella.


      • plöööööööööööööö
        sivuilta kirjoitti:

        http://www.tulli.fi/fi/03_Yksityishenkilot/01_Matkustajat/index.jsp

        EU:n ulkopuolelta matkustaja saa vain rajoitetusti tuoda Suomeen tullitta ja veroitta alkoholijuomia ja tupakkatuotteita omaan tai perheensä käyttöön tai lahjaksi. Määrällisesti rajoitettujen tuotteiden lisäksi lento- ja meriliikenteen matkustaja saa tuoda muita tuotteita tullitta ja veroitta enintään 430 euron arvosta. Muun liikenteen matkustajille enimmäisraja on 300 euroa. Tätä 300 euron rajaa sovelletaan myös silloin, kun matkustaja saapuu huvikäytössä olevalla ilma- tai vesialuksella.

        niin saako


      • Mota
        plöööööööööööööö kirjoitti:

        niin saako

        KUinka paljon saa tuoda nuuska Venäjältä? jotkut sanovat että sen raja on euroissa.... mitenkä voi rajota se euroilla.. jos mä vaikka saan ostettua sieltä 2tornia 10eurolla....


      • harasoo
        Mota kirjoitti:

        KUinka paljon saa tuoda nuuska Venäjältä? jotkut sanovat että sen raja on euroissa.... mitenkä voi rajota se euroilla.. jos mä vaikka saan ostettua sieltä 2tornia 10eurolla....

        Siis kolmella satkulla saa tuuva tavarata EUn ulkopuolelta.
        Jos saat halpaa nuuskaa jostain niin vaadi ja säilytä kuitti.
        Jos Suomen tulli jostain syystä onkin hereillä ja valppaana niin jos kysyvät niin
        esitä se.
        Siis se 300e kattaa kaikki tuliaiset.


      • höpönöpö
        ei vapaasti kirjoitti:

        tupakka kartonki tai 10 rasiaa nuuskaa. Ei siis molempia. molemmat tupakkatuotteita

        nuuskaa saa tuoda, ainaskin wärtsilästä 10 purkkia, ja hei sitä ei lasketa tupakka tuotteeksi, se on elintarvike:) ps, tota nuuskan tarkkaa tuonti määrää en muista!


      • keskustelu
        harasoo kirjoitti:

        Siis kolmella satkulla saa tuuva tavarata EUn ulkopuolelta.
        Jos saat halpaa nuuskaa jostain niin vaadi ja säilytä kuitti.
        Jos Suomen tulli jostain syystä onkin hereillä ja valppaana niin jos kysyvät niin
        esitä se.
        Siis se 300e kattaa kaikki tuliaiset.

        aina ja iankaikkisesti mitä saa tuoda ja paljonko ja sitten olen vielä kuullut.KATSOKAA WWW.TULLI.FI niin ei tartte jokaisen keksiä aina mitä saa tuoda ja mitä ei.Tullin sivuilta olen ainakin itse löytänyt aina ulkomailla käydessäni tiedot.


      • hyvät ihmiset!
        keskustelu kirjoitti:

        aina ja iankaikkisesti mitä saa tuoda ja paljonko ja sitten olen vielä kuullut.KATSOKAA WWW.TULLI.FI niin ei tartte jokaisen keksiä aina mitä saa tuoda ja mitä ei.Tullin sivuilta olen ainakin itse löytänyt aina ulkomailla käydessäni tiedot.

        Kysykää hyvät ihmiset suoraan tullista, kun olette menossa Venäjälle Ei se ole edes vaikeaa :) Nuuskaa ja Rizloja saa tuoda 300 euroon saakka vielä sen kartongin ja nämä kaikki siis omaan käyttöön. Itse ainakin Niiralassa olen kysynyt aina näissä epäselvissä tapauksissa ja aina olen vastaukset saanut.


    • Peggo

      Alle 20 h:n reissulta voit tuoda tankin täyteen bensaa, 10 litraa kanisterissa, sekä kartongin tupakkia.

      Yli 20 h reissulta voit tuoda tankin täyteen bensaa, 10 litraa kanisterissa, kartongin tupakkia, 16 litraa olutta, 4 litraa kuohumatonta viiniä, lisäksi 1 litra väkeviä TAI 2 litraa alkoholijuomia (max 22%).

      Kaviaarista, kahvista, teestä tms. en niin välitä etten niitten tuontirajoituksista perusta! :)

    • Näin se menee

      - toisesta EU-maasta hankittuja nuuskatuotteita saat tuoda omaan henkilökohtaiseen käyttöösi enintään 30 kappaletta 50 gramman rasioita. Lahjaksi nuuskaa ei saa tuoda.

    • Millähän ihmeen ajatuksella kuohuviinistä on tehty niin vaarallinen aine jotta ihan väkevän alkoholin veroista??? Ei ymmärrys riitä... täytyy olla ranskalaisten aikaansaannoksia EU;ssa...

    • raikke2501233231

      Just näin. Bensaa saa tuoda 100 litraa

      • 10kannu

        Mä tuon 310 litraa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      405
      4119
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      229
      2047
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      68
      1520
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      155
      1345
    5. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      61
      1003
    6. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      167
      1001
    7. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      127
      965
    8. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      913
    9. Hallitus korottaa yleisen arvonlisäveron 25,5 prosenttiin

      Yleisen arvonlisäveron kiristäminen 1,5 prosenttiyksiköllä on hallituksen järein toimi kehysriihessä. Se voi tuoda valti
      Perussuomalaiset
      222
      906
    10. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      51
      888
    Aihe