Bemaristit kokevat näköjään Audin kovana uhkana. Ei ihme, onhan Audi menestynyt yleensä paremmin. Missä vaiheessa olen kertonut että millä autolla ajan? Se ei ole Audi eikä BMW, mutta silti saksalainen.
palstoja, siis Audi ja BMW. Aika paljon niitä bemaristeja viihtyy myös Audi palstalla, esim. se RS6 keskustelu. Ihme lapsellinen ja naurettava "sota" on Audi ja BMW palstojen välillä. Säälittävää.
näille keskusteluille. Ei, en aja Audilla. Enkä Bemarilla, edelleenkään. En jaksa tässä ruveta kinaamaan, mutta luulen että valta osa kirjoittelijoista palstasta riippumatta on jotain teinejä.
Joo BMW:llä on ilmeisesti myös huomattu että Audi R8:lle on ollut niin paljon kysyntää, että sitä joutuu odottelemaan, oliko se tällä hetkellä suunnilleen vuoden ennen kuin saa. Hyvä että sille tulee vaihtoehtoja.
* The R8 was awarded Best Handling Car and Fastest Car In The World of 2007 by Autocar magazine.
* It was awarded SportsCar of the year by German magazine Autobild.
* Playboy Magazine awarded it Car of The Year for 2008.
* The Automobile Journalists Association of Canada (AJAC) named the R8 Canadian Car of the Year, and, in addition, awarded it Best Prestige Car and Most Coveted Car of 2008.
* Top Gear Magazine named the Audi R8 the 2007 Car of the Year.
* Fifth Gear named the R8 both the Best fast car and the Car of the Year 2007.
* Automobile Magazine awarded the R8 the 2008 Automobile of the Year
* The Audi R8 was named 2008 "MSN Car of the Year", with 42% of the votes, beating the Ferrari F430 into 2nd with 13%, and the BMW M3 into 3rd with 11%.
* The JB car pages awarded the Audi R8 its maximum rating of 5 stars. * In the 2008 World Car of the Year awards, the R8 was awarded World Performance Car of the Year and World Design Car of the Year.
* European Car Magazine rated the R8 as Car of the Year
Mutta kyllähän S24:n amisviiksibemaristi tietää paremmin...
Tällä palstallahan on kaikki rikkaat, maailman parhaat kuskit ja mekaanikot, tai niin ne ainakin luulee. Pahinta soopaa mitä olen pitkään aikaan lukenut oli se kun joku teinibimmeristi väitti että 200 000 euroa maksava R8 on halpa ja köyhille suunnattu. Tämä BMW palsta on ehkä säälittävin palsta mitä olen koskaan nähnyt. Onneksi oman merkin palstalla on sentään asiallista keskustelua.
heh... PS: Se teho ei rata-ajossa ole edelleenkään kaikki kaikessa. Eikö se ole todettu kun m3 420hp hakkaa rs6 sedanin 580hp. No pian se nähdään... M3 ei jää edes r8 huimia, niin mitä tämä meinaa tulevalle?
Teho ei ole kaikki kaikessa. Tuossa Top Gearin listassa Golf R32 vei edellisen mallista M3 Bemaria vaikka Bemussa on melkein 100 heppaa enemmän. Eli Golf on siis onnistuneempi auto kuin M3?
märkä, mutta bemaristit väittävät aina silloin että on asvaltti on märkä kun joku BMW ei mennytkkän radalla niin lujaa ja kilpailijoilla on aina muka ollut ihanteellinen kesäkeli kierrosta ajettaessa.
Muunnellaan juttuja niin paljon, että löpputulos miellyttää kirjoittajaa.
Näinhän se meni, vai mitä...
Jos bemari häviää, syy on huonossa kuskissa tai olosuhteissa, jos taas sattuu voittamaan, kuvaa se auton ylivoimaisia ajo-ominaisuuksia ja loistavaa teknillistä osaamista.
tulossa on
yleensä nuo bemarin consept autot tulevat hyin pienin muutoksin tuontoon... ja yllättävän nopeasti.http://videos.streetfire.net/video/BMW-talks-about-the-M1_159268.htm
Huh huh :)
odetellaan... Ei sillä että sillä joskus ajaisin mutta BMW:n tuntien tästä voi tulla mieletön radan nieliä.Niin ja hyväksi on käytetty mitä on opittu formuloissa... TIEDOKSI ANTO jotka aina hehkuttavat ettei sieltä tule mitään!
................
Opettele kirjoittamaan.Kymmensormijärjestelmä
hukassa. Mutta kiitos asiallisesta kommentista, audimies.voi voi
Bemaristit kokevat näköjään Audin kovana uhkana. Ei ihme, onhan Audi menestynyt yleensä paremmin. Missä vaiheessa olen kertonut että millä autolla ajan? Se ei ole Audi eikä BMW, mutta silti saksalainen.Koska BMW palstalla
ovat aukomassa nassua ja jos ei ole järkevää sanottavaa, muutetaan aukominen esimerkiksi juuri äidinkieleen... PS:BMW palstalla :)olen lukenut
palstoja, siis Audi ja BMW. Aika paljon niitä bemaristeja viihtyy myös Audi palstalla, esim. se RS6 keskustelu. Ihme lapsellinen ja naurettava "sota" on Audi ja BMW palstojen välillä. Säälittävää.On kyllä
joka keskusteluissa... Itselläni on mennyt myös vähän hilseen yli että miksi sinä olet täällä "säälimässä" Ettet nyt vaan ajele sillä audilla.. :)Lisäystä
Pysytään aiheessa... Mitä olet mieltä ratahirmusta? Onko tietoakin asiasta?Lueskelen
näille keskusteluille. Ei, en aja Audilla. Enkä Bemarilla, edelleenkään. En jaksa tässä ruveta kinaamaan, mutta luulen että valta osa kirjoittelijoista palstasta riippumatta on jotain teinejä.Varmasti on!
aiheettomiä vistejä ja mitä ihmellisinpiä kommentteja, vai mitä? M1 siis, varmaan nopea peli?Sen
sitten kun se tulee. Mitä järkeä siitä olisi tehdä hidas?joo
Joo BMW:llä on ilmeisesti myös huomattu että Audi R8:lle on ollut niin paljon kysyntää, että sitä joutuu odottelemaan, oliko se tällä hetkellä suunnilleen vuoden ennen kuin saa. Hyvä että sille tulee vaihtoehtoja.Joo se
Itse olen aikalailla 100 varma että r8 on mitätön tämän rinnalla. Sille kun pärjää jo miltein BMW:n sporttiset perheautot.Alat
nyt kinastelemaan mutta on Audilta tulossa parempi painos R8:sta, eli 5.2 V10 jossa on Lamborghinin tekniikka.Joo,
Lamborghinin tekniikkaa.Audin ihan oma 5.2, joitain yhtäläisyyksia, mutta eri moottori.
R8 on
* The R8 was awarded Best Handling Car and Fastest Car In The World of 2007 by Autocar magazine.* It was awarded SportsCar of the year by German magazine Autobild.
* Playboy Magazine awarded it Car of The Year for 2008.
* The Automobile Journalists Association of Canada (AJAC) named the R8 Canadian Car of the Year, and, in addition, awarded it Best Prestige Car and Most Coveted Car of 2008.
* Top Gear Magazine named the Audi R8 the 2007 Car of the Year.
* Fifth Gear named the R8 both the Best fast car and the Car of the Year 2007.
* Automobile Magazine awarded the R8 the 2008 Automobile of the Year
* The Audi R8 was named 2008 "MSN Car of the Year", with 42% of the votes, beating the Ferrari F430 into 2nd with 13%, and the BMW M3 into 3rd with 11%.
* The JB car pages awarded the Audi R8 its maximum rating of 5 stars. * In the 2008 World Car of the Year awards, the R8 was awarded World Performance Car of the Year and World Design Car of the Year.
* European Car Magazine rated the R8 as Car of the Year
Mutta kyllähän S24:n amisviiksibemaristi tietää paremmin...
No totta
Tällä palstallahan on kaikki rikkaat, maailman parhaat kuskit ja mekaanikot, tai niin ne ainakin luulee. Pahinta soopaa mitä olen pitkään aikaan lukenut oli se kun joku teinibimmeristi väitti että 200 000 euroa maksava R8 on halpa ja köyhille suunnattu. Tämä BMW palsta on ehkä säälittävin palsta mitä olen koskaan nähnyt. Onneksi oman merkin palstalla on sentään asiallista keskustelua.Audipalstalla
heh... PS: Se teho ei rata-ajossa ole edelleenkään kaikki kaikessa. Eikö se ole todettu kun m3 420hp hakkaa rs6 sedanin 580hp. No pian se nähdään... M3 ei jää edes r8 huimia, niin mitä tämä meinaa tulevalle?Ei niin
vanha Subaru voitti Z4M:n jossa on paljon enemmän tehoa.Samaa
Teho ei ole kaikki kaikessa. Tuossa Top Gearin listassa Golf R32 vei edellisen mallista M3 Bemaria vaikka Bemussa on melkein 100 heppaa enemmän. Eli Golf on siis onnistuneempi auto kuin M3?Pitää muistaa
tekee nopeustestin vaikka olisi märkä asfaltti... Mikä ei tarkoita että kaikki on ajettu märällä :)Ai jaa
Eli jos BMW:llä on hyvä aika niin se on ajettu kuivalla. Jos taas huono aika niin se on ajettu märällä? Bemaristit ne jaksaa vaan selittää.Noin juuri
Mutta siis sinun mielipide on vissiin että asfaltti ei voi olla märkä? Miksi ei? Kiitos asiallisesta vastauksesta... :)Totta kai
märkä, mutta bemaristit väittävät aina silloin että on asvaltti on märkä kun joku BMW ei mennytkkän radalla niin lujaa ja kilpailijoilla on aina muka ollut ihanteellinen kesäkeli kierrosta ajettaessa.Anteeksi vain.
koska kyllähän ero on selvä bmw:n puolelle näillä kahdella...Niinkun ihan maalaisjärjellä ajatellen. Se oli mikä tuli mieleen että voisi olla syy.Tai
Muunnellaan juttuja niin paljon, että löpputulos miellyttää kirjoittajaa.Näinhän se meni, vai mitä...
Jos bemari häviää, syy on huonossa kuskissa tai olosuhteissa, jos taas sattuu voittamaan, kuvaa se auton ylivoimaisia ajo-ominaisuuksia ja loistavaa teknillistä osaamista.
;D
Minusta taas kummallisinta
aloittaa tälläisenkin kysely onko tietoa, niin tulee jotai vr golffeja ja audi testejä vastaukseksi... Missä se peili oli...teiniviiksiamisaudi
idiootti veti heti herneen nenään