Baba de Caracol-etanaseerumi

ja akne&raskausarvet

37

20912

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ruusufinni

      Ostin juuri purnukan kaupasta ja aion kokeilla sitä tuon 3 kuukautta ruusufinniini. Katotaan kuinka käy...

      • koakokako

        No onko ollut etanaseerumilla mitään vaikutusta? Ei viitsisi noin paljoa rahaa laittaa menemään, jos ei ole mitään apua.

        Itsellä punaisia jälkiä jäänyt finneistä ja niiden haalentaminen olisi toivelistalla.


      • yx ruusu-finni kans

        onko auttanu ruusu-finnin taltuttaminen etana-voiteella?


      • Josefiina 84
        koakokako kirjoitti:

        No onko ollut etanaseerumilla mitään vaikutusta? Ei viitsisi noin paljoa rahaa laittaa menemään, jos ei ole mitään apua.

        Itsellä punaisia jälkiä jäänyt finneistä ja niiden haalentaminen olisi toivelistalla.

        Ostin etana naama voidetta, jossa kuulemma vain 10% vaikuttavia aineita. Joka aamu ja ilta olen sitä laittanut. Ostin kokeilumielessä, kun nenään ilmestyi 2 isoa punoittavaa täplää (näyttää aivan joltakin pienien verisuonten purkautumiselta) ei peittynyt meikillä. muuten en välittäisi, mutta kun on keskellä naamaa! Nyt 2-3 viikon käyttämisen jälkeen läiskät ovat huomattavasti haalistuneet. Iho muutenkin tullut terveemmän näköiseksi ja pehmeämmäksi! Kallis purkki, mutta tässä vaiheessä näyttää siltä että rahoille on kyllä vastinetta :)


      • Anonyymi

        Mun mielestä ei saa käyttöö jos on ruusufinni...


    • Ujo mutta tiedonhaluinen

      Hei. Paraniko ihosi? Mistä ostit voiteen? löysin itse sen ainakin nettex-verkkokaupasta mutta en vielä tilannut. Kerro kokemuksia.

    • Tuula

      Olen käyttänyt ainetta (ostin luontaistuotekaupasta) noin kuukauden. Voide rauhoittaa finni-ihoa ja pahin arpikuoppa naamassani näyttäisi madaltuneen jonkin verran. Vanhoihin valkoisiin arpiin aine ei ole vaikuttanut vielä mitenkään. Tuoreeseen palovammaan siitä oli apua, ehkä jonkinverran myös tuoreisiin arpiinkin.

      Purkista ei käy ilmi, millainen pitoisuus siinä on etanaseerumia. Se on mainittu kolmantena ainesosalistassa veden ja aloen jälkeen.

      Mietiskelen tässä, viitsinkö ostaa toista purkkia. Vaikutusta on, mutta vaatii aika pitkäaikaista käyttöä ja mitä laajemmat arpialueet, sitä enemmän joutuu ostelemaan puteleita. Aika riittoisaa toi kuitenkin on.

      • Pirkko

        tuotetta täytyy käyttää ainakin 3 kk jotta selviää todelliset vaikutukset. Tarjoukselle LIFE kaupoissa ensiviikolla 48 e 100 ml ja tuote on riittoisaa. Itse ostin vasta purkin joten ei kokemusta mutta toivottavasti auttaa :) Sain LIFE kaupasta kaksi esitettä tuotteesta joissa on tosi paljon tietoa.

        Kannattaa käydä LIFE kaupassa
        ps. en ole itse töissä kyseisessä kaupassa vain asiakas :)


      • "Entinen nuori"
        Pirkko kirjoitti:

        tuotetta täytyy käyttää ainakin 3 kk jotta selviää todelliset vaikutukset. Tarjoukselle LIFE kaupoissa ensiviikolla 48 e 100 ml ja tuote on riittoisaa. Itse ostin vasta purkin joten ei kokemusta mutta toivottavasti auttaa :) Sain LIFE kaupasta kaksi esitettä tuotteesta joissa on tosi paljon tietoa.

        Kannattaa käydä LIFE kaupassa
        ps. en ole itse töissä kyseisessä kaupassa vain asiakas :)

        Näin kyseistä tuotetta jokin aika sitten apteekissa, oli siellä mielestäni halvempaa (43,-tai jotain). Olen siinä iässä, että ryppyjä alkaa tulla, ja couperosaakin on. Ihmeisiin en usko, mutta aion kokeilla em. tuotetta. Ensimmäisiä tuloksia kannattanee odotella 4-6 viikon kuluttua. Ihonhoito on pitkäjänteistä hommaa. Onko joku muuten saanut etanavoiteesta apua ihon vanhenemisoireisiin (ryppyihin yms.)?


      • Tuula123

        Olen nyt käyttänyt sitä 3kk eikä edelleenkään mitään vaikutusta. Voi olla, että tuoreisiin arpiin oli jotain apua, mutta voi olla subjektiivista harhaakin. Kokeilin punoituksiin, finneihin, kuoppiin, vanhoihin arpiin ja tuoreisiin haavoihin. Ryppyjä minulla ei ole, mutta "naururyppyihin" ei ollut vaikutusta. Joko seerumia ei ole riittävästi tuossa valmisteessa tai sitten koko juttu on huuhaata. Luulen, että aloe vera vaikuttaa tuossa valmisteessa enemmän kuin etanaseerumi.


      • Popsu
        Tuula123 kirjoitti:

        Olen nyt käyttänyt sitä 3kk eikä edelleenkään mitään vaikutusta. Voi olla, että tuoreisiin arpiin oli jotain apua, mutta voi olla subjektiivista harhaakin. Kokeilin punoituksiin, finneihin, kuoppiin, vanhoihin arpiin ja tuoreisiin haavoihin. Ryppyjä minulla ei ole, mutta "naururyppyihin" ei ollut vaikutusta. Joko seerumia ei ole riittävästi tuossa valmisteessa tai sitten koko juttu on huuhaata. Luulen, että aloe vera vaikuttaa tuossa valmisteessa enemmän kuin etanaseerumi.

        Käytin viime kevään aikana yhden purkin etanavoidetta, mutta sillä ei ollut mitään ihmevaikutusta kasvojeni kuoppa-arpiin. Toimi kyllä kosteusvoiteena, vaikken tuoksusta pitänytkään.


    • kätvä

      olen käyttänyt 1 purkillisen baba de caracolia melkein loppuun eikä se ole vaikuttanut aknearpiini millään lailla.epäilenkin vahvasti.että vaikuttavaa ainetta eli etanaseerumia tuotteessa on minimaalisesti.

      • etanavoiteesta

        Minä taas huomasin, kun käytin voidetta, että ihoni huononi...näppyjä alkoi tulla lisää. Joten jätin voiteen käyttämättä. Onko tälläistä havaintoa kellään?


      • huuhuuulooo
        etanavoiteesta kirjoitti:

        Minä taas huomasin, kun käytin voidetta, että ihoni huononi...näppyjä alkoi tulla lisää. Joten jätin voiteen käyttämättä. Onko tälläistä havaintoa kellään?

        tottakai iho alkaa kukkia kun se alkaa puhdistua.


      • Anonyymi
        etanavoiteesta kirjoitti:

        Minä taas huomasin, kun käytin voidetta, että ihoni huononi...näppyjä alkoi tulla lisää. Joten jätin voiteen käyttämättä. Onko tälläistä havaintoa kellään?

        Se johtuu tuotteessa olevasta retinolista, retinoli ei sovi kaikille.


    • MirjaS

      Mulla tuli etanaseerumi voiteesta iho tosi hyvään kuntoon. Iho parani pitkään vaivaavasta ihottumasta ja tuli paljon elinvoimaisemmaksi ja pehmeämmäksi. Ehdoton suosikki! Lahden Toriapteekista sen ostin ja siellä se oli paljon halvempikin, kuin muualla. Suosittelen =)

      • rokonarpi

      • leena78

      • Crystal06
        leena78 kirjoitti:

        Hei, nyt sitä saa myös huuli voiteena Baba de Caracol Lip Care. On vain tosin kallista 9.90e, onko kukaan kokeillu vielä?

        Vaikuttavat aineet ja pitoisuudet ei päätä huimaa eikä tuokaan ole mikiään ihmevoide. Vaikka lupaakin tehdä vaikka mitä, niin kannattaa suhtautua vähän kriittisesti näihin tuotteisiin joissa luvataan vähän liikaa ja tepsivän kaikkeen mahdolliseen ongelmaan.


      • Kuivaihoinen
        leena78 kirjoitti:

        Hei, nyt sitä saa myös huuli voiteena Baba de Caracol Lip Care. On vain tosin kallista 9.90e, onko kukaan kokeillu vielä?

        HUULIHOIDE ON IHAN ÄLYTTÖMÄN RIITOISAA JA TOIMII.
        KÄYTÄN ROHTUNEISIIN HUULIIN, KYNSINAUHOIHIN SEKÄ IHON PIENIIN KUIVALÄISKIIN.
        tilaan tuotetta postitse www.studioelegant.fi
        Vartalovoide on todella riittoisaa ja kolmen kuukauden käyttö on vähentänyt pikmenttimuutoksia käsivarsissani. SAIN RAHOILLENI VASTIKETTA.


    • Ihan ok

      Olen käyttänyt tätä kyseista etanaseerumia nyt noin kuukauden, viimeisenä vaihtoehtona arpiin ja näppyhin. On auttanut tähän menessä jo jossain määrin, luulen, että pidemmällä ajalla tulokset vain paranevat. On myös tehnyt ihosta pehmeän ja paljon kirkkaamman en tarvitse enää niin paljoa meikkiä.
      Mutta suosittelen ehdottomasti, jos mikään muu ei toimi.

    • tuloksia

      Olen käyttänyt kasvoille jo purkillisen 100 ml, mutta minusta ryppyjä tuli sinä aikana lisää. Ikää 52, mutta 3 vuotta vanhempi ystäväni kertoi, että hänen ryppynsä vähenivät heti. Ehkä tehoaa eri lailla eri ihotyypeille.

      • Pikku Myy

        Olen käyttänyt jo monta purkillista tätä voidetta. En ole huomannut ihossani erityistä, mutta hinta on jo sellainen, että sillä hintaa ei saa mitään voidetta 50ml purkissa ja tässä on tuplaten, eli hinta tulee hyvin edulliseksi. Eikä kukaan huomaa, käytätkö ehkä Diorin yms. kalliita (olen niitäkin käyttänyt kymmenien vuosien ajan), mutta nyt heti tuon Etanavoiteen tultua markkinoille aloin käyttää sitä ja ei ole ollut huonompaa kuin muutkaan. Ja hienoa, että tulee halvaksi. Dior kyllä kynsilakoisssa on paras.


      • maijuliini9
        Pikku Myy kirjoitti:

        Olen käyttänyt jo monta purkillista tätä voidetta. En ole huomannut ihossani erityistä, mutta hinta on jo sellainen, että sillä hintaa ei saa mitään voidetta 50ml purkissa ja tässä on tuplaten, eli hinta tulee hyvin edulliseksi. Eikä kukaan huomaa, käytätkö ehkä Diorin yms. kalliita (olen niitäkin käyttänyt kymmenien vuosien ajan), mutta nyt heti tuon Etanavoiteen tultua markkinoille aloin käyttää sitä ja ei ole ollut huonompaa kuin muutkaan. Ja hienoa, että tulee halvaksi. Dior kyllä kynsilakoisssa on paras.

        Huomasin uuden yrityksen joka myy etanaseerumituotteita (Olive Leaf). On näköjään paljon enemmän etanaseerumia kuin bab de caracolissa. Onko kukaan kokeillut?


      • s
        maijuliini9 kirjoitti:

        Huomasin uuden yrityksen joka myy etanaseerumituotteita (Olive Leaf). On näköjään paljon enemmän etanaseerumia kuin bab de caracolissa. Onko kukaan kokeillut?

        Olive Leafin myymä D'elixine on vasta aluillaan, mutta vaikutus näkyi jo viikossa, mustapäitä tuskin enää ollenkaan, vanhat näpyt kuivuivat pois, uusia ei ole tullut ollenkaan. Vielä en tiedä onko pysyvä vaikutus. Hyvin pieni määrä riittää, kerran laitoin hieman enemmän yöksi ja aamulla oli aika liukkaan tuntuinen naama. Muttei siitäkään vahinkoa iholle aiheutunut. Arpien ja ryppyjen osalta en uskalla sanoa mitään, näyttäisivät häipyneen hieman, mutta saattaa olla kuvitteluakin. Todella korkea etanaseerumipitoisuus. Eikä haju ole minusta ollenkaan epämiellyttävä.


      • Etanageeli
        maijuliini9 kirjoitti:

        Huomasin uuden yrityksen joka myy etanaseerumituotteita (Olive Leaf). On näköjään paljon enemmän etanaseerumia kuin bab de caracolissa. Onko kukaan kokeillut?

        Itse tilasin juuri sieltä d'exiline etanarasvaa(90%) ja etanageeliä (97%), katsellaan josko alkaa tuloksia näkyä haaveena on häivyttää raskausarpia..


    • Snail

      Olisi kiva tietää minkä merkkistä tuotetta olette käyttäneet. Ei voi yleistää ettei toimi, sillä vamistajia ja koostumuksia on erilaisia.
      Itse ostin Baba de caracolia ruusufinnin jättämiin lievästi punottaviin arpiin, mutta koska laiton ekan kerran vasta tänään, en tiedä toimiiko :) Naamaa ainakin kuumottaa rasvan jäljiltä ja punottaa entistä enemmän :/ Ehkä se vähenee kun olen käyttänyt tätä useamman päivän?!

    • chamomilgrl

      Kiitos tuosta Olive Leaf -vinkistä! Itse olen käyttänyt Baba de caracolin geeliä (pitoisuus 35%) nyt noin kolmen viikon ajan. Suurin näkyvä muutos on ollut ainakin ihohuokosten selkeä pienentyminen, iho on todella sileä ja pehmeä. Aion kyllä seuraavaksi kokeilla tuota Olive Leafia.

    • voide ja voide

      natura media etanavoide on aito ja alkuperäinen.

      Kannattaa myös verrata pakkauskokoja suhteessa hintaan. Monet ovat lähteneet "ratsastamaan" tällä tuoteella ja tuoneet maahan mitä ihmeellisempiä tuotteita. Toin aikoinaan ulkomailta yhden purkin kokeiltavaksi ystävälleni jolla on ollut paha ihottuma käsissä ja miten kävi, no ei toiminut.

      natura media etanavoide 100ml ja natura media etanaseerumigeeli 50ml, purkeissa. Monella näyttää olevan vain 30-50ml purkeissa.

    • 14+1

      50ml geeli on paras kasvoille. ei kuitenkaan silmienalusiin koska vaikuttava aine on jonkin verran "polttava" eikä näin ollen sovellu silmien ympärille.
      ihosolukko uudistuu huomottavasti nopeammin, mutta siinä tapauksessa täytyy unohtaa 100 millin purkki. 35% vaikuttavaa ainetta on jo tehokas ja se löytyy ainoastaan 50 millin geeliversiosta. tuotteissa, oli se sitten mitä tahansa näistä, on tietty sama tuoksu jota ei pois saada. hieman kuin energianjuomien ominaistuoksu. jotkut eivät voi sietää ja osalle ei tuota minkäänmoista ongelmaa.
      baba lip ja baba vartalo lotion ovat oheistuotteita joilta ei voi odottaa viodetta kummempaa tehoa. 100 millin voide on siinä ja siinä, liian rasvainen osalle, varsinkin kasvoille ei hyvä. akneen geeli joka imeytyy kyllä yllättävän nopeasti ja jättää mukavan tunteen iholle. pahaan akneen, hormonaaliseen ym. tästä maailmasta ei 100%:sta apua löydy.
      lievään akneen ja haavoihin geeli kyllä tehoaa hyvin. ei tätä tuotetta turhaan tajuttu, vahingossa löydetty ja myöhemmin tutkittu happo.
      naturamedian geeli mitä arpiin, haavoihin, ja akneen tulee, on ehdottomasti paras. itsellä huono iho parani selkeästi geelillä paremmin kuin sitä ennen kokeillulla apteekin respa-protopicilla. protopic onkin melko hurja myrkky. todettu aiheuttavan kasvaimia kaulan alueella joten tosi hyvä juttu tuo geeli.
      niin ja olen sitten miespuolinen : P

    • sisko1000

      älkää ikinä ostako etanaseerumia. turvottaa, syövyttää, ärsyttää, siinä vaikutus

      • etanatatina

        etanav
        Olen käyttänyt etanavoidetta yhden purkillisen silloin kun sitä alettiin mainostamaan, mulla oli kaulassa runttuinen arpi kun poistettiin kilpirauhanen ja haava tulehtu ja oli muutenkin rumasti ommeltu. Oli muistaakseni vähän yli vuoden ehtinyt parantua. Käytin muutaman viikon voidetta ja jossain vaiheessa huomasin että arpi oli madaltunut ja tullut melkein sileäksi. Vieläkin ihmettelen että voiko se tosiaan olla mahdollista että tehosi niin hyvin ja äkkiä. Pakko sen oli siitä johtua, kun en muutakaan syytä keksi. Nyt on alkanut tulla kaulan iho aika kurttuiseksi ajattelin ostaa taas voidetta ja kokeilla auttaisko siihenkin etanamönjä. Varmaan leikkaus ja ikä tehnyt tepposen.


    • parastuote

      Minulla on ainakin vain hyviä kokemuksia etanavoiteesta, olen kärsinyt pienestä asti atooppisesta ihosta ja tämä on ainoa tuote mikä siihen auttaa. Muista tuotteista on tullut lisää kutinaa ja punotusta.

    • ei auttanu

      Minä käutin koko purkillisen ja tarkoituksena vaalentaa maksaläiskät poskilta..vaan ei mitään tehoa! Menen seuraavksi happokuorintaan ja plastiikkakirurgi takasi että maksaläiskät lähtee ja rypyt madaltuu..

    • bingo10

      Mulla tuli etanavoiteesta naama täyteen pientä kohoumaa ja näppyä.. iho meni karheaksi. Onneksi parani, kun hylkäsin tuotteen :P

      Minulla ei ole herkkä iho, joten yllätyin todella.

    • oaikis
    • Etanan voittanut

      Kuinka etanaseerumi vaikuttaa, jos on pieniä verisuonia kasvojen alueella, tai niiden purkaumia ? Ei kai mitään vaaraa ole ?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1218
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      15
      1148
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1089
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      2
      1086
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1068
    6. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1065
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1064
    8. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      0
      1062
    9. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      0
      1057
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      0
      1055
    Aihe