K-kaupan ikärasismi

ällöntynyt

Äitini on ostanut ruokansa k-kaupasta
40 vuotta.Hän nautti plussa-kortti pelista
ja pirkka lehti oli hänelle hyvin tärkeä,
kun se tuli omalla nimellä postluukusta.
Sitte tuli vanhuus ja sairastui,niin ettei
enää voi valita ostopaikkaansa. Kas nopeasti
reagoi tässä kohtaa k-kauppa. Lehden tulo
loppui,mistä hän oli hyvin pahoillaan.
Tiedän,että ostoraja on 600 e vuudessa,jotta
saa lehden.NYT ASIAAN:
itse en käytä plussa korttia ollenkaan,
minulla on pankki kortti plussa ominaisuudella.
Kappas vaan lehti tulee minulle nimellä
postitse ilmaiseksi.EN KÄYTÄ KORTTIA OSTOSTEN
MAKSAMISEEN,EN IKINÄ OLE SAANUT MITÄÄN
PISTEITÄ. ÄITILLÄ ON MYÖS PANKKIKORTTI
PLUSSA OMINAISUUDELLA. vaan ei tule lehteä.
Otin yhteyttä K-kaupan asiakaspalveluun,
jätin sinne kaikki kortti ja osoitetiedot.
Eivät vaivautuneet edes vastaamaan.Ehdotin,
että lähettävät minulle tulevan lehden äitille.
Eihän täm tunnu suurelta asialta,mutta
se merkitsisi äitille paljon jos lehti tulisi
omalla nimellä postiluukusta. Meitä on iso
porukka sukua, siirryimme kaikki LIDL asiakkaisi,
siellä ei tarvitse pelata plussapokeria ja kohtelu
on kaikille sama.se siitä asiakas palvelusta.

43

1721

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vahalla ei arvoa

      K-kauppa sortaa vanhuksia, moneella lailla,
      eiväi kai sovi nuorekkaaseen imagoon. HYI:

    • ei arvoa

      JO on härskiä.

      • Vanhaa tuottamatonta

        Asiakasta? Kesko on liikeyritys! Sääli on sairautta!


      • ei sitä
        Vanhaa tuottamatonta kirjoitti:

        Asiakasta? Kesko on liikeyritys! Sääli on sairautta!

        ikää kerry joka vuosi? Hahhaa,naurettavaa!
        Vanhan asiakkaan raha on ihan samanarvoista kuin sun rahas. Vanhemmilla on sitä rahaa enemmän käytettävänä kuin sulla, mutta on eri asia mihin he sen rahansa käyttävät. Talvet Kanarialla ja sinä kylmässä suomalaisohjossa.


      • taholta!
        Vanhaa tuottamatonta kirjoitti:

        Asiakasta? Kesko on liikeyritys! Sääli on sairautta!

        Joltakin K-Konsernin tiedotuksessa lipsahti totuus?


      • Opiskelija
        ei sitä kirjoitti:

        ikää kerry joka vuosi? Hahhaa,naurettavaa!
        Vanhan asiakkaan raha on ihan samanarvoista kuin sun rahas. Vanhemmilla on sitä rahaa enemmän käytettävänä kuin sulla, mutta on eri asia mihin he sen rahansa käyttävät. Talvet Kanarialla ja sinä kylmässä suomalaisohjossa.

        Itse asiassa liiketaloudellisesti se raha ei ole samanarvoista jos sen eteen joutuu tekemään töitä enemmän..


    • tai sitten Vedättäjä

      Kirjoitus tyyli ja kolme seuraavaa perättäistä viestiä on kirjoitettu muutaman minuutin sisällä. TODELLA alhaista vedätystä! Sivistys on kaukana sinun kaltaisista ihmisistä! Taidat olla vain kateellinen kilpailija, jolla ei ole selkärankaa(liero), vaan keksii jo itse vastauksetkin omaan aloitukseen..Jos saat tällaisesta hyvän mielen, niin diagnoosikin on jo valmis =heikko itsetunto.

      By the way Pirkka-lehti tulee kaikille, joilla on säännölliset plussaostokset jos osoitetiedot ovat ajantasalla. Se on Plussa Oy joka hoitaa sitä lehteä, eikä K-kauppa tai Kesko. Meneekö käsitteet sekaisin?

      • Vaihda rukkaset

        ennenkuin "palvelet" asiakkaita, tai pese kätesi.


    • mitä ihmettä??

      Vai niin :D Kyllä minä vaan saan joka kuukausi pirkka-lehden, vaikka näin opiskelijana en noihin ruokaostoksiin kovin paljon voi rahaa syytää (= saan ehkä juuri sen yhden viiden euron plussa-setelin vuodessa).

      Taidat olla vähän tyhmä :D

      • elliivo

        Tyhmää on alkaa nimitellä ketjun aloittajaa.

        Etkö itse älyä että juuri tästä oli kyse?

        Sinä olet nuori, hänen äitinsä on vanha.

        K-ryhmä harjoittaa ikäterroria.

        "Nykynuorille pitää aina kaikki vääntää rautalangasta" *hän jupisee itsekseen*....


      • ymmärrä
        elliivo kirjoitti:

        Tyhmää on alkaa nimitellä ketjun aloittajaa.

        Etkö itse älyä että juuri tästä oli kyse?

        Sinä olet nuori, hänen äitinsä on vanha.

        K-ryhmä harjoittaa ikäterroria.

        "Nykynuorille pitää aina kaikki vääntää rautalangasta" *hän jupisee itsekseen*....

        että aloittaja on henkisesti sairas. Surullista on nykyinen avohoitopolitiikka. Mielipuolet on jätetty kotiin ilman hoitoa, ja hilluvat sitten kaupoissa ja näillä palstoilla.


    • ikäraja on?

      Itse täytän 60v ensi kuun alussa. Plussakorttia käytän, koska K-market on lähikauppa.
      Pirkka-lehti tulee ja plussaseteleitäkin aika usein. Eräs iäkkäämpi rouva oli pahoillaan, kun ei saanut lähikauppiaalta joulukorttia, eli se paljollako rahalla ostat vuodessa merkitsee, luulisin.

      • .....

        Asioin usein Intersportissa tai Citymarketissa, mutta paikkakunnan oma k-supermarket on harvoin ostospaikka, koska työmatkakaan ei kulje sitä kautta. Olen välillä saanut heiltä alennuskuponkeja joulun alla: -15 % kaikista ostoksista ( ei tupakka, ei lehdet, ei olut, jne). Ollaan ehkä juuri ja juuri ehditty käydä ostamassa kinkku tai muita jouluruokia, viimeksi se taisi olla voimassa 20.12. asti eli kinkun kun osti silloin se ehti sulaa hyvin ennen paistamista. V. 2008 tuli semmoinen, viime vuoden lopulla ei. Saan tuon 5 euron plussasetelin ehkä 5x vuoden aikana.


    • Tukonko osaamattomuutta

      Pahimmillaan se on mikäli yrityksellä ei ole moraalisa. Keskon moraali on ainoastaan sanojen helinää. Arki on karmee.

    • plussapalllo

      jos olet ottanut plussa ominaisuuden vuoden sisällä niin saat pirkan yhden vuoden (vaikket käyttäisi korttia lainkaan) ennen kuin alkaa se 600€ raja

      • Pirkkaa en kaipaa

        Eipähän pirkassa oo enään mitään luettavaakaan. Pelkkää mainoslöpotystä. Säästät mikäli pirkka ei tule, maksaisit sen kalliisti tavaroiden hinnassa.
        Lisäksi roskiin viemis vaiva ja kuluttaisit luontoa.


      • kekoko
        Pirkkaa en kaipaa kirjoitti:

        Eipähän pirkassa oo enään mitään luettavaakaan. Pelkkää mainoslöpotystä. Säästät mikäli pirkka ei tule, maksaisit sen kalliisti tavaroiden hinnassa.
        Lisäksi roskiin viemis vaiva ja kuluttaisit luontoa.

        pirkka on pelkkää mainontaa ja roskalehti!


    • ihmettelen*

      En juurikaan koskaan asio K-kaupassa. Kortti on ollut vuosia. Vuositasolla ostoksia ei todellakaan kerry tuota 600 euroa. Nyt kuitenkin on alkanut lehti tippua luukusta! Tuleekohan tuosta nyt lasku?

    • öölöö

      hyvä te, painukaa pellolle K-kaupoista ja vaatikaa oikeuksianne maksavina asiakkaina! Minua vitut kiinnostaa Pirkka-lehdet, en ole koskaan yhtä ainutta saanut kannesta kanteen luettua, mutta kuintenkin! Rahat saksalaisille sijoittajille tai toiselle markkinoisen hinnanmäärääjille S-Ryhmään! Älkää unohtako Lähikauppa ryhmää! Alkaa mennä niin vituiks hommat että ruuan hinta lähentelee jo normaalihintoja! Ja ehkä jopa 6 ekee vuoden kaupassa käynnin jälkeen Bonus-setelillä :DD::D:D:D:D:D:D

      • Ajatteleva

        Olen myös sijoittajana luopunut Keskon osakkeista!
        Keskon harjoittama ikärasismi on sitä luokkaa, että olen liian monen kuullut sanovan ettei enää koskaan käy K-Kaupassa. En halua omistaa sellaisen yhtiön osakkeita, joka sanoo työntekijöitä irti pari vuotta ennen eläkeikää, työntekijöitä jotka ovat palvelleet yhtiötä kymmeniä vuosia! Sitten Kesko kehuskelee yhteiskuntavastuullaan. Keskon tapauksessa se tarkoittanee sitä, että sysätään ihmiset veronmaksajien ylläpidettäviksi. Toiminta ei muutenkaan kestä päivänvaloa, esimerkiksi NetAnttila käyttää sivuillaan alennusten vertailuhintoina hintoja, joita kyseisestä tuotteesta ei ole koskaan pyydetty! Ihme etteivät kuluttajaviranomaiset tartu moiseen toimintaan!


      • Vertaileva
        Ajatteleva kirjoitti:

        Olen myös sijoittajana luopunut Keskon osakkeista!
        Keskon harjoittama ikärasismi on sitä luokkaa, että olen liian monen kuullut sanovan ettei enää koskaan käy K-Kaupassa. En halua omistaa sellaisen yhtiön osakkeita, joka sanoo työntekijöitä irti pari vuotta ennen eläkeikää, työntekijöitä jotka ovat palvelleet yhtiötä kymmeniä vuosia! Sitten Kesko kehuskelee yhteiskuntavastuullaan. Keskon tapauksessa se tarkoittanee sitä, että sysätään ihmiset veronmaksajien ylläpidettäviksi. Toiminta ei muutenkaan kestä päivänvaloa, esimerkiksi NetAnttila käyttää sivuillaan alennusten vertailuhintoina hintoja, joita kyseisestä tuotteesta ei ole koskaan pyydetty! Ihme etteivät kuluttajaviranomaiset tartu moiseen toimintaan!

        Tuo on aivan totta! Viimeksi kuluneen vuoden aikana Kesko Oy on pikkuhiljaa vähentänyt väkeä ja irtisanomiset kohdistuvat pääasiassa yli 50-vuotiaisiin! Osaaminen on karannut monilta osastoilta kokonaan!
        Oveluutta on myös se, että irtisanomiset tapahtuvat niin pienissä erissä ettei pörssiyhtiön tiedottamiskynnys ylity!
        En ole enää vuosiin käynyt K-Kaupassa minäkään ja miksi kävisin, S-Ryhmän liikkeet ovat mielestäni paljon edullisempia, jopa ABC-myymälät, vaikka ovat lähes aina auki!


      • enää!
        Vertaileva kirjoitti:

        Tuo on aivan totta! Viimeksi kuluneen vuoden aikana Kesko Oy on pikkuhiljaa vähentänyt väkeä ja irtisanomiset kohdistuvat pääasiassa yli 50-vuotiaisiin! Osaaminen on karannut monilta osastoilta kokonaan!
        Oveluutta on myös se, että irtisanomiset tapahtuvat niin pienissä erissä ettei pörssiyhtiön tiedottamiskynnys ylity!
        En ole enää vuosiin käynyt K-Kaupassa minäkään ja miksi kävisin, S-Ryhmän liikkeet ovat mielestäni paljon edullisempia, jopa ABC-myymälät, vaikka ovat lähes aina auki!

        Muuan tuttavani irtisanottiin Keskosta yli 30 palvelusvuoden jälkeen. Tosi törkeää päähänpotkimista!

        Olen opettanut lapsilleni, että ei ikinä K-Kauppaan ostoksille eikä Keskoon töihin!


      • Suomen
        enää! kirjoitti:

        Muuan tuttavani irtisanottiin Keskosta yli 30 palvelusvuoden jälkeen. Tosi törkeää päähänpotkimista!

        Olen opettanut lapsilleni, että ei ikinä K-Kauppaan ostoksille eikä Keskoon töihin!

        firmoista on potkittu pois varsinkin pitkään palvelleita.

        Sille perusteella et voi ostaa minkään suomalaisen firman tuotteita tai palveluita. Minkä operaattorin laajakaistalla olitkaan yhteydessä tälle palstalle? Kuinka monta työntekijää se onkaan irtisanonut?


      • Pirkan boikotoima
        Suomen kirjoitti:

        firmoista on potkittu pois varsinkin pitkään palvelleita.

        Sille perusteella et voi ostaa minkään suomalaisen firman tuotteita tai palveluita. Minkä operaattorin laajakaistalla olitkaan yhteydessä tälle palstalle? Kuinka monta työntekijää se onkaan irtisanonut?

        Ei poispotkituista työntekijöistä!
        Samoin kävi minulle, lehti lakkasi tulemasta, koska ostokseni vähenivät K-kaupassa (Lidl syynä).
        Kiitin heitä kirjeellä jossa aika suoraan ilmaisin ajatukseni K-systemistä olinhan kuitenkin Keskoa käyttänyt useita vuosikymmeniä ja edelleenkin, tosin vähemmän!
        Kas kummaa, jostain syystä lehti alkoi jälleen tulla, vaikka ostot eivät yllä lähellekkään 600 euroa!
        Muuten, lehden taso putosi siinä vaiheessa kun poistivat ristikon! Niksi Pirkka on edelleen hupaisaa luettavaa!


      • mitään asiaa!
        Pirkan boikotoima kirjoitti:

        Ei poispotkituista työntekijöistä!
        Samoin kävi minulle, lehti lakkasi tulemasta, koska ostokseni vähenivät K-kaupassa (Lidl syynä).
        Kiitin heitä kirjeellä jossa aika suoraan ilmaisin ajatukseni K-systemistä olinhan kuitenkin Keskoa käyttänyt useita vuosikymmeniä ja edelleenkin, tosin vähemmän!
        Kas kummaa, jostain syystä lehti alkoi jälleen tulla, vaikka ostot eivät yllä lähellekkään 600 euroa!
        Muuten, lehden taso putosi siinä vaiheessa kun poistivat ristikon! Niksi Pirkka on edelleen hupaisaa luettavaa!

        Minusta Pirkka on pelkkä tavaraluettelo.

        Olen verrannut S-Ryhmän Yhteishyvään. S-Ryhmän lehdessä on paljon enemmän toimituksellista sisältöä.

        Pirkka on kuin joku Cittarin katalogi, kanteen on vain vaihdettu nimi!


      • K kuin 80-luvulla
        mitään asiaa! kirjoitti:

        Minusta Pirkka on pelkkä tavaraluettelo.

        Olen verrannut S-Ryhmän Yhteishyvään. S-Ryhmän lehdessä on paljon enemmän toimituksellista sisältöä.

        Pirkka on kuin joku Cittarin katalogi, kanteen on vain vaihdettu nimi!

        pirkassa ei ole mitään luettavaa city ihmiselle ainakaan.

        K - kauppa vetee täällä Helsingissä muutenkin viimisiään.


      • ex-koo
        K kuin 80-luvulla kirjoitti:

        pirkassa ei ole mitään luettavaa city ihmiselle ainakaan.

        K - kauppa vetee täällä Helsingissä muutenkin viimisiään.

        Moitin ollessa K-ketjussa miten väkisin mainostavat pelkästään tuotteitaan, eli
        mainoslehti se on nyttemmin. Asiakkat haluavat jotain muuta, kuin mainontaa!
        Pirkka tulee koiin vaikken toimi/ostele k-kaupassa vaan vaihdoimme kokonaan pois Keskosta
        ei oikein vaan hommat siellä toimi, kuin omaan napaan. Nyt loppuu koko aiempi ketjukin, eli lopun alkua se on ollut K-ryhmässä. Koittavat kai saada koko lehden loppumaan kannattamattomana kaiketi. Keskon toiminta ei miellytä asiakkaita eikä kauppiaita ja lopputulos selviää ..

        ex-k


      • opiskellaan taas

        Mietippä vähän ketkä sitä ruoan hintaa nostaa. Kesko ei ole lähelläkään markkinajohtajuutta niin miksi se nostaisi hintoja enempää kuin yleinen hinnannousu on ja söisi omaa tulevaisuuttaan. Kyllä se jokin muu taho ohjaa tuota hintaa ylös.


    • s-ryhmään siirtynyt

      k-supermarket viitasaarella en suosittele ketään asioimaan, kauppias kohtelee ihmisiä todella töykeästi.

    • JärkiKäteenJaOStoksi

      Lidlissä olen käynyt jo vuosikaudet hintojen vuoksi.

    • Ei Volkkaria enää...

      K-kuppala on joka suhteessa törkeä, kauppiaille, asiakkaille, ryöstöhinnoittely, välistä veto, toimittajien kiristys, en asioi K- kuppalassa ....... Kesko on hirvitys....

    • Aldi suomeen myös

      MENKÄÄ LIDLIIN.

    • Jaaaa säää vaiiii

      Minä en koskaan ollut K-asiakas ! Ei ole plussakortteja eikä dildopalloja, olen Prisman vaki asiakas, silti minulle on vuosia tullut tämä Pirkka "lehti" ????
      En ole sitä pyytänyt en osallistunut mihinkään kilpailuihin... ainut että minulla oli hetken aikaa kallis folkkari..... sieltä se lehti ja todellisen runsas mainospaska alkoi tulla, minulla on 4-askelta postilaatikolta roskikseen joten sinne ne mee suoraan lukematta. Karkean Kovaa Kohellusta Kaikenaikaa.

      • Timo tyytyväinen!

        Minäkin käyn vain S-kaupassa ja maksankin S-kortilla. Saan halpoihin hintoihin vielä lisäalennusta!!!


    • aappö123

      voi luoja teitä :DD

    • Kyllä näkyy!

      Keskon ikärasismi vaikuttaa, myynti sen kun tippuu.

      • kuusviisv

        Jonkinmoista ikärasismia kans lähi-koossa, kun esim. tomaattilaatikot sijoitettu lähes lattian rajaan. Kyyki siinä sitten ja yritä saada vaakanumero selville. Kysyin myyjärouvalta, että nääksä mikä tomaatin vaakanumero, niin hän sanos mulle että optikolle olis asiaa sulla. Pahvin läpi mä en näe, ja en ikän osta mitään mikä on alahyllyille sijoitettu siitä kaupasta.
        Tai oikeestaan enää muuta kun maidot, kun sitä auttamishalua ei ole.


    • Joku nousee!

      Meinaan minä käyn Lidlissä, tosi laadukasta tavaraa ja edullisesti!

    • vapaa sielu

      Taas on hobottajat liikkeellä. Lenkkimakkarastako sielunne möitte..

    • Vihaan Keskoa!

      Minä ainakaan en ole käynyt K-kaupassa moniin, moniin vuosiin!

    • Epäkesko!

      Miksi meillekin tulee Pirkka? Menee suoraan roskiin! Miten sen voisi estää?

      • raketti-inssi

        Ei mainoksia eikä ilmaisjakeluja -lappu luukkuun tai laatikkoon.


    • Että johan on!

      No joo, Kesko on Kesko joka suhteessa minusta, muistellaan nyt vaikka niitä pääjohtajan kokovartaloministeri-kommentteja....huh huh

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      233
      3615
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      25
      2214
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2101
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1995
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      89
      1670
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1381
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1281
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1277
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1208
    Aihe