AA
A A A
Opastus ja palaute
liity jäseneksi!

 /   /  /  / säästökarit

säästökarit

51 Vastausta 7 577 Lukukertaa
no nii säästökarit saa alkaa pakkaamaan kamojaan kun hong kong aukee

muuttaako

samaan paikkaan vai mitä

niinpä

silloin kun muuttivat isoihin kalliisiin tiloihin vaikka tiesivät että honkkari tulee ja myynti riksussa putoo puoleen entisestä ainakin tai enemmän!

Ostajat

Me ostajathan siitä päätämme, joutuuko Säästö-Karit lopettamaan vai ei. Samaa kamaa niissä varmaan myydään ainakin osittain, me päätämme kumpaa halutaan tukea. Isoa ketjua vai pienempää yrittäjää.

mulle

mulle on ainakin aivan selvää kumpaa näistä yrityksistä tuen ostoillani..hong kong ehdottomasti

honkkarin

sanotaan et hinta ratkaisee ainakin mun kohal et kummas tulee käytyyn. Nummelan honkkaris on tullu sillontällön käytyyn, mut ei se tavara mitenkään halpaa ole. Joitain tuotteita saa prismastakin halvemmalla...et sillee

säästökarit

säästökarit se kallein krääsä kauppa on mitä riihimäeltä löytyy...eikä sieltä löydy valikomista yhtään mitään..tarjoustalo tai hong kong minun eurot vie

säästisskarien perusongelmat riksussa...

Riksun säästisskarien muutettua vanhaan äss-markettiin on pari asiaa nyppinyt alusta asti..

1. miksi hyllyjä ei koskaan järjestellä ja hintalappujen sijoituksia tarkasteta, hyllyt sotkuiset ja laput hukassa

2. miksi tavaroita ei ole järjestetty selkeästi edes johonkin järjestykseen

3. miksi hintataso on jokaisessa tuotteessa kovempi kuin tarjoustalolla tai vaikka prisman osastoilla..

ja miksi ei ole ihan oikeita alennuksia vaikka myydään sitä samaa kuraa mitä muut myyvät edes "sisäänvetona" alennuksella!

Kysyn

ruikuttajat, miksi ette tee työtä Suomen halvimmalla
palkalla.
Vai eikö työnteko kiinnosta?.

Säästökarit vastaan HongKong

Miksi Säästökareilla tuote todellisuudessa lähes aina maksaa enemmän kuin tarjouksessa tai hyllynreunassa mainitaan??????
Toivottavasti Hong Kongissa hintamerkinnät ja tarjoukset pitävät paikkansa. Ainakin muilla paikkakunnilla Hong Kongeissa asioidessani hinnat ovat aina täsmänneet. Joten plussat siitä HongKongille!!!

Työnteko kiinnostaa

Työnteko kiinnostaa kyllä, mutta jos ainoa vaihtoehto on Säästökarit niin antaa olla...
Tervemenoa kokeilemaan millaista herkkua työnteko siellä on!
honkkariiiiiiiin!

Oletko huomannut

Olet varmaan ammattilaisena huomannut, mistä kannattaa tavaraa liiveihinsä laittaa.

Eihän sitä voi vielä tietää

Eihän sitä voi vielä tietää, miten tulee käymään. Aluksi uudessa kaupassa käy väkeä, mutta sitten sielläkin hiljenee.

Laadukkaat tavarat, hyvä palvelu ja kilpailukykyiset hinnat ratkaisevat, mikä kauppa kannattaa ja mikä ei.

taidan

taidan lähtee honkkariin ostoksille..moro

Juuri niin!

Näin on näreet. Säästö-Karien hinnat ja palvelu eivät todellakaan vastaa minkään tason ammattitaitoa, eivätkä taitoa. Asiakas on siinä paikassa kasa paskaa, eikä sellainen houkuttele moisen paikan asiakkaaksi.

kävin

kävin eilen piruuttani säästökareilla kun olin matkalla honkkariin niin ei ollu yhtään asiakasta..loppu tulee kareille ainaski riihimäellä

Asiakkaita oli iltapäivällä

Asiakkaita oli iltapäivällä säästökareilla kymmeniä, kun siellä kävin.

Honkkarissa on pari viikkoa kaikenlaisia tarjouksia, kun se on uusi kauppa. Mutta onko sen parin viikon jälkeen hinnat yhtään halvempia kuin muuallakaan.

luulen

luulen että hinnat on halvemmat niin kauan että säästökarit lähtee nurkilta eli hong kong pakottaa karit lähteen

Henkilökunta edelleen

Kyllä Riksun Säästäreissä aina vaan näyttää olevan osalla henkilökunnasta pärstä rutussa tai sitten sirkutetaan niin että pahaa tekee...
Pientä asiakkaan aliarvioimista se on sekin.

Näin pääsiäisen tullessa älkää peljästykö jos se noidan näköinen mustanpuhuva eukko jossain nurkassa nouseekin seisomaan ja alkaa puhua :)

Hyvä havainto

Riihimäen Säästö-Karit Oy:n työntekijöiden töykeä asenne asiakkaita kohtaan on pääsyy siihen, miksi itse asioin mieluimmin Hong Kongissa tai Tarjoustalossa, joissa hinnat ovat edullisempia ja valikoima parempi.

Vai

Olitko peräti töissä siellä ja yrität nyt selitellä, että hyvin menee??

Ei se kaupan vika ole

Ei se kaupan vika ole, jos asiakas on kasa paskaa. Asiakkaan pitää katsoa miltä näyttää, ja kun kauppaan menee olisi hyvä olla rahaakin mukana.

eiköhän

eiköhän säästökarit ole ryöstänyt riihimäkeläisiä ihan tarpeeksi kauan on jo aikakin saada lähtee täältä

Onko honkkarin

sitten hyväksyttävämpiä?

On se varmaan niille

On se varmaan niille, jotka eivät vielä ole "honkkarissa" jääneet näpistyksestä kiinni.

hohhoijaa

voi helvetti mitä mäkätystä! eipä taida honkkarilla mennä hyvin! nauran vaan mitä paskaa siellä myydään säkärit paljon parempi kauppa! menkää sanomaan suoraan jos asiakaspalvelu ei toimi! mitä vittua te sitä täällä jauhatte! on riksun säästö-karitki parantunu siitä mitä ne oli joskus! ;D miettikääs ämmät sitä!!!!!

havainnoitua säästökareilla

Aika näyttää kumpi vetää pidemmän korren, mutta julma tosiasia on sekin, että asiantunteva, ystävällinen asiakaspalvelu saattaa vetää eurot puoleensa vaikka hinta olisi kalliimpi kuin kilpailijalla.

Säästäreillä ainakin asiakasta paikoitellen aliarvioidaan aika pahasti.

Liikkeeseen on nyt vihdoista viimein tullut opastekyltit näyttämään mistä mitäkin löytyy.
Eihän niitä ole kaivattukaan kuin avaamisesta asti.
Kartan ja kompassinhan siellä olisi jo aiemmin tarvinnut osa myyjistäkin...

Henkilökunnan vaihtuvuus säästäreillä on ollut melkoinen.
Käyttävätkö härskisti jotain harjoittelijoita hyväkseen vai onko ilmapiiri todella niin huono henkilökunnan keskuudessa, että sieltä joko lähdetään oma-aloitteisesti tai pahimmassa tapauksessa pistetään lähtemään pienen painostuksen ja / tai kieroilun jälkeen niinkuin valitettavan usein naisvaltaisissa paikoissa käy.

Asiakkaat kiinnittävät useinkin huomiota myymälän toimivuuteen ja siisteyteen.
Kannattaneeko antaa tavaroiden olla hujan hajan, hyllyjen tupattuna liian täyteen ja pahimmassa tapauksessa kasata myytävän tuotteen päälle sellainen määrä muita tuotteita ettei siihen alimmaiseen kykene kajoamaan ennenkuin puskutraktori on käynyt paikalla.

Hintalaput ovat mitä ovat ja niitä ei turhan usein taideta päivittää, eikö riitä taidot, aika vaiko viitseliäisyys?
Mitäpä se asiakas sillä hintatiedolla tekisikään...

Myyjien käytös ja yleinen olemus vaikuttaa hyvin paljon asiakasviihtyvyyteen.
Hyvältä ei näytä eikä kuulosta myyjän istuessa jakkaralla hinnoittelemassa ja hyllyttämässä tuotteita siinä samalla huokaillen kuulostaen siltä ettei elämä enää juurikaan voisi olla tylsempää ja työ turhempaa.
Asiakkaan kysyessä jotakin vastaa "asiantuntevasti ja ystävällisesti" ilman hymyn häivääkään "en mä vaan tiedä"....
Jippii, tätähän se asiakas haluaa, tai sitten ei....

Ei uskoisi kellään olevan varaa tuollaiseen työntekijään, joka kuulostaa tietämättömältä ja näyttää niin tehottomalta, että voisi valua ulos omista sandaaleistaan, jos niissä olisi vähänkin isompi aukko varpaita varten.

Kovalla äänellä kailottava myyjä on toki huonokuuloisen asiakkaan unelma, mutta muille voi tulla jännäkakka housuun, kun hyllyn takaa kajautetaan oikein kunnolla vaikkapa toiselle myyjälle.

Jossain vaiheessa päivää ei löydy myyjän myyjää mistään muualta kuin kassalta.
Siellä saa sitten asiakas haahuilla etsimässä sekä myyjiä, että haluamaansa tuotetta.
Ääniä kyllä kuuluu jostain (ei välttämättä asiakkaan päästä) vaan ketään ei näy.
Eikä ihan aina tiedä sitäkään kuka siellä ihan oikeasti on töissä ja kuka asiakkaana...

Kyseisessä paikassa voi saada sellaisen kuvan, että jokainen liikkeeseen astuva ei todellakaan ole potentiaalinen asiakas vaan potentiaalinen varas.
Tottahan sekin tietysti on, mutta saattaa joitakin kunnon kansalaisia alkaa ahdistaa, kun myyjä hiipii kantapäillä koko sen ajan, kun myymälässä viivähtää.

Valitettavasti joidenkin myyjien naamoista (tai ainakin kasvoista)ja silmien asennosta voi ilman isompia vaikeuksia lukea päivän ketutuksen tason.
Tässä kohden täytyy kyllä sanoa sekin, että miehet siellä tekevät poikkeuksen edellämainitussa.
Pitäisikö sitten kuitenkin paremmin vaikutuksen aikaansaamiseksi vääntää hymyä huuleen vaikka pissaisikin vastatuuleen.

Toivottavasti henkilökunta ei vedä hernettä nenään vaan ottaa kritiikin kasvunpaikkana, virheistään oppii, sanotaan.
Pankaahan palautelaatikko myymälään ja paljon paperia mihin kirjoitella...

Tänään sain kyllä poikkeuksellisesti hyvää palvelua, liekö sitä tarjolla vain viikonloppuisin ja vain tietyiltä ihmisiltä;)

totta

juuri näiden asioiden takia valitsen mieluummin muun kaupan kuin säästökarit ja sit toisekseen kareilta ei löydy koskaan sitä mitä sieltä lähtee hakemaan huonoa tuuriako vai mitä??

alle 2000€/kk

kenellekään mitään möis mutta jos ei muutakaan ole tarjolla kun karit, niin kaipa sitä siellä voi vähän aikaa käydä haukottelemassa. Tosin eipä taida kareilla kukaan saada edes 1600€/kk????

En edes haukottelisi

Mulla ei muuta ole, mutta sinnekkään en todellakaan menisi edes haukottelemaan. Noista palkoistakin taitaa osa unohtua välillä maksaa, kun luulevat ettei nuoret tiedä mistään mitään...

säästö-karit Hyvinkää

Säästö-Karit Hyvinkää menkääpä katsomaan heidän uutta myymälää on tavarat hyllyissä hintalaput ja hinnat asiallisesti esillä,henkilökuntaa paikalla ja avustavat hyvin ja asiallisesti hymyilevätkin mikä on harvinaista nykyään missään kaupassa,joissain tuotteissa on liikaakin vaihtoehtoja on halpoja ja vielä halvempia se tekee ostamisen hiukan epävarmaksi,kirppispuoli on ihan ok on tilaa ja tavaraa,joku kirjoitti että on avattuja pakkauksia hyllyissä,ei henkiläkunta niitä revi auki vaan asiakas vaikka nyky pakkauksista kyllä oikea ostaja pystyy kyvasta näkeen mikä kalikka siellä on sisällä eikä kaikkea tarvii hiplata ja saada uusituote käytetyn näkoiseksi ja kyllä osan hyllyjen sekotuksesta saa ottaa asikas ihan omaan piikkiin :tsemppiä Hyvinkää

Eipä Riihimäellä

No riksun säästäreiltä voitaisiin varmaan tehdä opintoretkiä hyvinkäälle, jos siellä kerran homma toimii.
Taitaa olla taitavampaa porukkaa siellä töissä, lienevätkö saaneet oikein jotain koulutusta asiakaspalveluun???

Olen,,

mieltä kanssasi.Usein käynyt Säästö-Karissa Hyvinkäällä.Henkilökunta ammattitaitoista.Ei löydy moitteelle sijaa.

sähkökamat

halvempia säästö kareilla kuin honkkarissa.kandee vertailla hintoja!!

kyllä ne siellä osaa

komppaan tätä minäkin...Hyvinkään myynälä taitaa olla siisteimmästä päästä verrattuna kaikkiin myymälöihin. Ja henkilökuntakin on sentään näkyvillä. Juuri eilen siellä käydessäni sain erittäin hyvää palvelua...

Samaa

Mieluummin ajelen Tarjoustaloon ja teen ruokaostokset samalla käynnillä Sittarissa. Molemmissa osaavaa henkilökuntaa riittävästi ja sopivan edulliset tuotteet!
Hong Kong oli tänään täynnä väkeä, mutta Säästö-Kareilla ei juuri ketään! Mikähän on syynä moiseen tilanteeseen? Voisikohan se löytyä siitä, että Säästö-Karit eivät juurikaan ole panostaneet asiakkaisiin, jotka tuntuvat vain olevan hirveä rasite yrityksen henkilökunnalle vuodesta toiseen?
Paskan marjat sillä asiakaspalvelulla ole mitään väliä. Annatte säästökarien johtajille aivan väärää kuvaa. Kyllä kyse on imagosta. Säästökarit on ollut riihimäellä ties kuinka monta vuosikymmentä. Nimi "säästö-karit" nyt on mitä on, vai eiköä trendikäs ja kansainvälinen "hongkong" kuulostakin paremmalta. Kun mennään hongkongiin niin se antaa kuvan että kaikki on halpaa ja säästetään. Mutta yksi tärkeä seikka on mielikuva. Jos ei saa hongkongista halvalla jotakin tuotetta, voi pysähtyä miettimään ja todeta oman mielikuvan vääräksi, nyt ei oltu säästökaupaussa. Kun firman nimi on "säästökarit" niin silloin ei tarvitse edes mielikuvaa ja voi olettaa että tuotetta saa halvalla, ja jos ei saa niin firman nimi on pettänyt, ei oma mielikuva. Lisäksi hongkong on uusi rakennus, jossa valotaulu on koko säästökärien rakennuksen kokoinen. Eli se huomataan. Kun illan pimeydessä loistaa se lohikäärme niin tuohan se tietynlaista magiaa tunnelmaan. Säästökareilla olisi jo korkea aika tehdä nimenvaihdos. Ei ketään kiinnosta kauanko säästökarit ovat riihimäellä ja lähikunnissa olleet. Uusi nimi kehiin ja koko rakennuksen ympärille uuden firman nimeä sun muita teippauksia läpi julkisivun. Se halli täytyisi järjestellä uusiksi.

voi hyvää päivää

Ai ei ole asiakaspalvelulla mitään väliä?
Olet varmaa sitten itse töissä siellä säästö-kareilla, kun noin ajattelet.Kyllä Asiakaspalvelu vaikuttaa paljonkin kaupan "puska-radioon".Mitä enemmän myyjät on siistejä,iloisia,palvelualttiita niin kyllä ennemmin menen siihen kauppaan kuin yhteenkään säästö-karien myymälään, jossa yhdenkään myyjän naama ei taida vääntyä edes vahingossa hymyyn.Saatikaan siihen palveluun.Mikäli niistä joku erehdyksissään sattuu olemaan asiakaspalvelutuulella,niin raahautuvat näyttämään jotain etsimääni tavaraa, niin että oikeasti vaikuttaa siltä että asia ei oikeasti kiinnosta vittuakaan.
Joku kehui Hyvinkään myymälää että siellä hyvä palvelu, niin menkääs kattomaan nyt sinne.
Kuun vaihteessa erehdyin käymään siellä ja tulihan todettu taas että voi luoja.
Jos asiakaspalvelu merkitsee sitä että myyjät notkuu etuovella röökillä, ja puhua pälpättää puhelimeen isoon ääneen että kuinka tyhmiä ja kusipäitä asiakkaat on. On luultavasti joku sanonut sille kähisijälle suorat sanat asiakaspalvelusta.
Tommoinen myyjä sietäisi saada leiman otsaansa, että vuoden idiootein myyjä! Kyllä tuolta työttömistä löytyy asiakaspalvelu alttiita myyjiä,joilla se hymykin irtoaa ja miellyttävä käytös.
Ja taas kerran kaupan hyllyt tyhjänä, ei myyjiä missään esillä.Kassalla sama kyseinen nainen joka ei jumalauta osannu edes kassaa käyttää.Soitti toiseen myymälään että mihin tavara lyödään, kun ei tule koneelta. Ja muistan että kyseinen täti on ollut jo moni-torin aikana talossa töissä...luulis jo osaavan palvelun...

Mutta luojan kiitos suomi on vielä vapaa maa ja ei ole pakko käydä kyseisen "ketjun" hyvissä ja epäsiisteissä myymälöissä ollenkaan.
Toivottavasti joku niistä myyjistä sattuu näitä aina lukemaan silloin tällöin, niin ehkäpä sielläkin firmassa joskus joltain myyjältä hymy irtoaa, ja asiakaspalvelu alttius paranee...

valikoima surkea

riksussa kun säästökarit oli keskustassa niin siellä oli ihan kaikkea mahdollista ja mahdotonta. nyt kun säästökarit on muuttaneet vanhan ässä tiloihen, niin eihän sieltä löydäkään oikeastaan mitään. tarjontaa on paljon, mutta suurin osa turhaa tilpehööriä.

oikeastaan ikävä sitä keskustan pölyistä ja sotkuista myymälää, josta sentään sai kaikkea.

launosissa tilanne ei ole sen parempi, tosin launosissa on sellaisia mukaan ostettavia tuotteita kuten venäläisiä suolakurkkuja, jota ei muualta saa.
mutta itse tarvitsemani liittimet jäivät ostamatta ja ne kai sit pitää netistä tilata.

tässä tulee väkisinkin kyseenalaistettua sisäänostajien ammattitaito. onko sellaista olemassakaan enää?

säästö-karit

On se nyt kumma kun kauppaan mennään arvioimaan myyjän, kassan... ilmeitä. Niin Hämeenkadulla kuin nykyisessä paikassa oon käynyt, löytänyt, ostanut sen mitä olen tarvinnutkin. Eikä myyjiä, kassoja ole tarvinnut sättiä ja arvostella.

Saattaahan se olla asiakkaassakin jotain, jos ovesta mennään kuin molootti, ei osata kysyä, puhua yleensäkään, sitten ihmetellään ja odotellaan myyjien naaman ilmeitä ja hyvänen aika koko kauppaa pitää alkaa moittimaan tietenkin, entä jos vaikka itsellä sattui olemaan ne vääntynyt ilme naamalla.

Voi jessus

Yllättävän kovaäänisiä ovat Riihimäen persaukiset, joille ei mikään kelpaa.
Toivottavasti tämä ei ollut Säästö-Karien sisältä tullut kommentti asiaan.
Kappas, näyttää se tuokin firma uudistuvan.
Saa nähdä miten tuo homma toimii...

http://saastokarit.palvelee.fi
huono mainos, tai oikeastaan aika hyvä kun huutokaupassa ei ole edes takuuta.
noi on kaikki mestat ihan sekavia paikkoja niissä menee ihan jokaisessa pää pyörälle ja hinnat on melko samat et ihan sama missä noista käy mä suosin säästö-kareja ku se on lähin elikkä mukavasti hollilla
Itse en suostu enää kyseiseen puljuun menemäänkään, astun siihen laitokseen vain silloin kun pitää käydä Mustissa & Mirrissä.

Myyjät valittaa, jos on laukku tai reppu selässä, ja joku myyjä "ovelasti" seuraa kokoajan liikkeitä. Hong Kongiin sentään voi mennä, vaikka ei ostaisikaan mitään. Muutenkin on melekosen ruma paikka koko säästö-karit
kyllä teillä ongelmia riitää. Mä sitä mieltä et Riksulaisina eiks olis hyvä kanustaa Säästökareja.. Ne kuiteski ollu tääl kauemmin ja uskollisesti pysyny vaikka muuttoja ollut .säästäreillä on tosi hyvä palvelu..sen sanon mä koska asioin siel paljo aina kk.tain ja asioinu ikäni mitä myyntiä ollu riksus.. Mä löydän sielt suurimm osan mitä tarviin kk. kivempi asioidakki liikkeessä ku mahtuu edes liikkuu. eikä oo kauhee ryysis. mä toivon voimii ja haluu jaksaa duunii säästärien tytöt ja miesväki<3 ootte aivan tosi kultasii ihanii.. säästärit mun lempikauppa aina ollu ja tulee olemaan.. voit sanoo sinäkin asiakas jonkun kauniin mieltäpiristävän sanan kun kuljet liikkeessä.. ajatteles omalle kohd. jos ketä ei ees sua huomaa..so long..mikä sul fiilis.. tää henkilökunta tekee arvokasta duunii. tuotiin mulleki tuote launosten päästä viel duunin jälkee riksun myymälään.. kuin moni tekis samaa. siis oikeesti et mä pääsin lätkii amppareit. se on asiakaspalveluu jos mikä. oman kaupungin parasta olis järkevä ajatella.honkkarit on uus ilmiö ja en ollenkaa kannata koko ketjua.. mut jkaisen oma valinta. tää mun oma mielipide täs nyt.
soot hianoihmine.jasulovarmamopoauto.jatkalätkiiihanalkoneelampparei!tiätystsiälpeltsis.
Mitä enemmän kilpailevia kauppoja on, sitä parempi asiakkaille ja veronmaksajille.
Peltsimiulta hieno puolustuspuheenvuoro säästökareille.toivottavasti amppareita piisaa.........
Itse en ole asioinut kareilla pitkiin aikoihin. viimeksi käydessäni (ehkäpä joulu-tammikuussa) kaksi myyjätärtä sätti toisiaan minkä kerkisi. kesälomista oli akuutti riita päällä. yritin hienovaraisesti kysyä neuvoa, löytyisikö etsimääni tuotetta myymälästä. ei ehtinyt kumpikaan akoista vastata. marssin ulos ja kävelin honkongiin, johan löytyi palveleva ystävällinen asiakaspalveluhaluinen myyjä.
ja tämä tarina on tosi.
 /   /  /  / säästökarit

Asiantuntijat

  • SincityNaisille ja pariskunnille sunnattu intiimituotteiden erik...

Keskusteluhaku

Laaja haku



Lisää keskusteluja aiheesta

Tietoa mainosten kohdentamisesta