AA
A A A
Opastus ja palaute
liity jäseneksi!

/   /  /  / Kuinka saan koiran ottamaan lääkkeet?

Kuinka saan koiran ottamaan lääkkeet?

6 Vastausta 269 Lukukertaa
Koirani sai tänään lääkekuurin ripuliin, caniluria.
Tabletit ovat tosi ISOJA ja koira on muutenkin aina ollut huono ottamaan lääkkeitä.
Olen yritänyt laittaa, koiranruuan, kinkun, lihan, veden, piimän, ja muiden mahdollisten ruokien mukana lääkkeet pienittyinä, mutta aina koira keplottelee ne pois ruuasta. ja koira vihaa sitä jos yritän antaa väkisin lääkeen suuhun, eikä sekään ole ikinä onnistunut, voissakin olen pyöritellyt.

minkä mukana voisin mahdollisesti yrittää antaa lääkkeet?

kokeile sellaisenaan

Nirsot koirat yleensä rouskuttaa canicurit ihan sellaisenaan, kun vaan tarjoaa.
En olisi itsekään uskonnut ennenkuin näin itse, meidänkin ripulista kipee nirppanokka söi ne ihan noin vaan.

yritin :/

yritetty on, koira on melko nirso eikä lääkkeet ilmeisesti olleet mitään herkkua. Toinen koiramme olisi kyllä ollut eri mieltä kun niitä salaa maisteli :D

sit toinen

Jauhat ne pieneen vesitilkkaan ja isolla ruiskulla syvälle suuhun, eipä siinä muuta vaihtoehtoa ole. Sellainen oli eläinlääkärin ohje meille, mutta usein koirat ne syö ongelmitta. Itsekin taivastelin tabujen kokoa jo apteekissa ja ostinkin ruiskun varalle.

Pyöritä

pullia ja laita tabletit niiden sisälle niin johan maittaa. Aina ekaksi yksi pieni pulla missä ei ole lääkettä, sitten lääkkeen kanssa. Meidän hauveli syö näin ja ainostaan näin lääkkeensä.

kiitos neuvoista

kiitos neuvoista :)
Luulen, että jokin näistä auttaa, olen saanut nyt syötettyä jo kolme tablettia! :D
veden kanssa meni yksi, leikkeleeseen käärittynä toinen ja jauhelihassa kolmas. ja tulos todella alkaa heti näkyä! mahtavaa että eläimillekin on kehitelty näin tehokkaita lääkkeitä :)

Minä annoin

suoraan kurkkuun, suu vain auki ja tabletti niin syvälle ettei se saa työnnettyä niitä pois, nostin päätä alaleuasta ylöspäin ja silittelin kaulasta toisella kädellä.
 /   /  /  / Kuinka saan koiran ottamaan lääkkeet?

Asiantuntijat

• SincityNaisille ja pariskunnille sunnattu intiimituotteiden erik...

Keskusteluhaku

Laaja haku

Lisää keskusteluja aiheesta

Tietoa mainosten kohdentamisesta