Koti Geelaus?

Crystall-

Joo eli löysin yheltä sivulta tämmösen http://www.top-kosmetiikka.com/verkkokauppa/tuotetiedot.tmpl?id=466 eli pystyisi kotikonsten tekee geelikynnet.. kyll vähän epäröin mutta eihän tuo ole kallis koklata. Mutt onko kokemuksia kellää tuosta ja otan mielellään ammatilaisilta vastauksia paitsi niitä et "Mene ammatilaiselle ni saat hyvät ja kestävät" Tiedän kylll ja menisinki jos vain rahat riitäisivät ja oulusta löytyisi edullinen tekijä jonka kynnet sit pysyykin kauemmin entä kaks viikkoa ( toisin kin postiaukion kynsistudios -.-)

29

3067

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ....

      Aika heppoiselta setiltä kuulostaa... :)

      Ei millään pahalla, mutta jos haluat kynnet, jotka kestävät edes 2 viikkoa, niin tuolla setillä niitä ei taida saada aikaiseksi.
      En siis kehota menemään studioon, jos et halua, mutta kehotan hankkimaan kunno välineet (ja mielelllään vähintään opetusvideon kynsien tekoon, että on joku haju miten toimia).

      Ja kun tuossa ei ole uunia, niin mietin, että onko tuo kuitenkin jotain akryylityyppistä.. vai tosiaan ilmakovetteista geeliä, onhan niitäkin tosiaan olemassa.
      Mutta tarvitset kestävien kynsien tekoon vähintään hyvän kynsienpuhdistusvälineen (manikyyriavustaja esimerkiksiki), desinfiointiainetta, mielellään jotain primeria/bonderia (riippuen merkistä), erilaisia viiloja, geelejä joiden viskositeetillä on eroja (en oikein ole sitä kuppikuntaa, joka perustaa 1-vaiheen geeleistä), eri tippejä eri tarpeisiin ja kynsiin, liimaa, ranskista varten valkoista geeliä, jäkihoitoon kynsiharjan (alustoille), öljyä, käsivoidetta...
      Ja tosiaan suurin osa kunnon geeleistä on UV-kovetteisia, joten kalleimpana kaikista - UV-lampun.
      Ja sitten tietoa siitä, miten kynnet tehdään. Sanovat mitä sanovat, jos lätkäiset maallikon eteen kunnon kynsirepertuaarin, niin eivät todellakaan tiedä mistä edes aloittaisivat. ;)

      Mutta kokeile tuota ihmeessä, ja kerro meillekin että miten onnistui... hinta on niin olematon, että ei sitä kokeilemalla ainakaan menetä (jos tietää mitä tekee).

      • Kh-ki

        Mikä on manikyyriavustaja? Onko se joku henkilö, joka avustaa manikyyrin teossa?

        Koittakaahan löytää oikea sana cuticle pusherille, pliis.

        Oma harrastuneisuus rakennekynsien teossa on ihan jees, mutta suosittelen silti kurssin käymistä. Rakennekynnen tekeminen on astetta haastavamapaa kuin kynsilakan levittäminen, joka ei sekään monelta onnistu oikein.

        Onnea matkaan!


      • .....
        Kh-ki kirjoitti:

        Mikä on manikyyriavustaja? Onko se joku henkilö, joka avustaa manikyyrin teossa?

        Koittakaahan löytää oikea sana cuticle pusherille, pliis.

        Oma harrastuneisuus rakennekynsien teossa on ihan jees, mutta suosittelen silti kurssin käymistä. Rakennekynnen tekeminen on astetta haastavamapaa kuin kynsilakan levittäminen, joka ei sekään monelta onnistu oikein.

        Onnea matkaan!

        No voi voi, onkos pientä pilkun rakastelua ilmassa? ;)

        Manikyyriavustaja on Suomessa yleisesti käytetty termi samalle välineelle, joka on englanniksi cuticle pusher. Mutta nusaillaan nyt, ja sanotaan, että käytä kynsinauhantyöntäjää.
        Ainoa vain, että tämä termi ei kuvaa manikyyriavustajan koko käyttöä - sillähän saa sekä työnneltyä kynsinauhoja varovasti, että poistettua kynsilevyn päällä ns. kuollutta kynsinauhaa, mikä kuuluu perusmanikyyriin (ja varsinkin rakennekynsien tekoon, jotteivat liftaa heti).

        Että helpottiko yhtään?
        Kh-ki voisi sen kynsiteknikkokurssin lisäksi käydä vaikkapa pienen rentouttamiskurssin, tarvittaessa terapiaa, ettei tarvitse terminologiaeroista noin ahdistua.

        Hyvää päivänjatkoa! :)


      • Anonyymi
        ..... kirjoitti:

        No voi voi, onkos pientä pilkun rakastelua ilmassa? ;)

        Manikyyriavustaja on Suomessa yleisesti käytetty termi samalle välineelle, joka on englanniksi cuticle pusher. Mutta nusaillaan nyt, ja sanotaan, että käytä kynsinauhantyöntäjää.
        Ainoa vain, että tämä termi ei kuvaa manikyyriavustajan koko käyttöä - sillähän saa sekä työnneltyä kynsinauhoja varovasti, että poistettua kynsilevyn päällä ns. kuollutta kynsinauhaa, mikä kuuluu perusmanikyyriin (ja varsinkin rakennekynsien tekoon, jotteivat liftaa heti).

        Että helpottiko yhtään?
        Kh-ki voisi sen kynsiteknikkokurssin lisäksi käydä vaikkapa pienen rentouttamiskurssin, tarvittaessa terapiaa, ettei tarvitse terminologiaeroista noin ahdistua.

        Hyvää päivänjatkoa! :)

        Voi kylläpä olet tyhmä vastaaja. Mene kasvamaan henkinen kääpiö


    • täältä

      Heips!

      Mä tilasin saksasta, naildesigneuropediscountsuomi on tuo sanahirviö, joka on firman nimi. Tilasin sieltä tarvikkeet, sai melko täydellisen geelisetin 4 uv putken uunilla ja kaikilla välineillä hintaan 49,90e ja tilasin muita geelejä päälle vielä. Tein kynnet eilen. Ihan ensimmäistä kertaa ikinä. Tuli ihan yllättävän hyvät! Ja varmasti jälki paranee pidemmän päälle.

      Geelit levittyi ihan hyvin. Tosin purkit sottasivat ja geeliä tuntui olevan kaikkialla, vaikka kuinka varoi. Kynnet kuitenkin onnistuivat ihan ok!

      • lertaako teit?

        en mitenkään pahalla, mutta haluaisin tietää kauan aikaa tommoset ekaa kertaa itsetehdyt kynnet pysyvät hyvän näkösinä? kerro ihmeessä kun selviää :)


      • tein itse
        lertaako teit? kirjoitti:

        en mitenkään pahalla, mutta haluaisin tietää kauan aikaa tommoset ekaa kertaa itsetehdyt kynnet pysyvät hyvän näkösinä? kerro ihmeessä kun selviää :)

        tein rakennekynnet ihan itse ensimmäistä kertaa ja kesti pari viikkoo hyvänä. muutamat nyt kerenny tekemään ja parhaimmillaa kestäny sen kolmisen viikkoo.. täydelliset ne ei tietenkää ole mut siistit ja kestää.. olen itse käynyt aiemmin laitattamassa monet rakennekynnet ammattilaisella (ja todella hyvällä sellaisella) joten tiedän millon jälki on siistiä. ja koulutukseen olen menossa.


      • Niin tein
        lertaako teit? kirjoitti:

        en mitenkään pahalla, mutta haluaisin tietää kauan aikaa tommoset ekaa kertaa itsetehdyt kynnet pysyvät hyvän näkösinä? kerro ihmeessä kun selviää :)

        Nyt on pari päivää olleet, joten vielä ei ole tapahtunut muutoksia :)

        Kerron sitten!

        Mua ei oikeastaan haittaakaan, jos eivät kestä niin superkauan, koska noista tarvikkeista riittää oikeasti tosi pitkäksi aikaa, joten voin myös korjailla hiukan useammin, eikä tule kalliiksi :) Mieluummin korjaan 3 viikon välein itse, kuin 5 viikon välein kynsistudiossa hinnan vuoksi.


      • edelliseen..
        Niin tein kirjoitti:

        Nyt on pari päivää olleet, joten vielä ei ole tapahtunut muutoksia :)

        Kerron sitten!

        Mua ei oikeastaan haittaakaan, jos eivät kestä niin superkauan, koska noista tarvikkeista riittää oikeasti tosi pitkäksi aikaa, joten voin myös korjailla hiukan useammin, eikä tule kalliiksi :) Mieluummin korjaan 3 viikon välein itse, kuin 5 viikon välein kynsistudiossa hinnan vuoksi.

        Tuli vielä jatkoa mieleen, eli jostainhan on pakko aloittaa. En mä kuvittelekaan tekeväni mitään suurta taidetta tässä. Kyllästyin vaan, kun väkersin lakoilla hienon ranskalaisen manikyyrin ja se lohkeili aina parissa päivässä.

        Päätin siis vaihtaa kestävämpään tavaraan :)

        Oon aina ollut tällainen omatoiminen, joten teen kaiken minkä voin, itse.

        Jos tästä nyt innostuu kokeilujen jälkeen, menen varmaan kurssille ja opettelen ihan virallisesti kaiken :) Muussa tapauksessa tyydyn vaan ilahduttamaan itseäni hiukan kestävämmillä kynsillä.


      • huolloista
        Niin tein kirjoitti:

        Nyt on pari päivää olleet, joten vielä ei ole tapahtunut muutoksia :)

        Kerron sitten!

        Mua ei oikeastaan haittaakaan, jos eivät kestä niin superkauan, koska noista tarvikkeista riittää oikeasti tosi pitkäksi aikaa, joten voin myös korjailla hiukan useammin, eikä tule kalliiksi :) Mieluummin korjaan 3 viikon välein itse, kuin 5 viikon välein kynsistudiossa hinnan vuoksi.

        3 tai 4 viikkoa on ihan normaali huoltoväli


      • Nyt on
        huolloista kirjoitti:

        3 tai 4 viikkoa on ihan normaali huoltoväli

        Kynnet on olleet nyt parin päivän vajaa viikon ja oikein hyvältä näyttää edelleen. Ainoa mitä huomaan on, että oma kynsi on hiukan alkanut kasvaa. Minulla kasvaa kynnet nopeasti.

        Kiilto on vieläkin upea, strassit paikallaan ja kaikki ehjänä :) Pari kertaa olen iskenyt sormen täysillä oveen tms. omaan tapaani, mutta mikään ei ole hajonnut tai osoittanut mitään haurastumisen merkkejä näissä kynsissä.

        Ja tosiaan tolla naildesignkaupan setillä tehdyt.

        Kyllä nää tässä vielä varmaan pari viikkoa menee ja sitten on jo normaali huoltoaika muutenkin.

        Voin raportoida lisää myöhemmin :)


      • geelaaja
        Nyt on kirjoitti:

        Kynnet on olleet nyt parin päivän vajaa viikon ja oikein hyvältä näyttää edelleen. Ainoa mitä huomaan on, että oma kynsi on hiukan alkanut kasvaa. Minulla kasvaa kynnet nopeasti.

        Kiilto on vieläkin upea, strassit paikallaan ja kaikki ehjänä :) Pari kertaa olen iskenyt sormen täysillä oveen tms. omaan tapaani, mutta mikään ei ole hajonnut tai osoittanut mitään haurastumisen merkkejä näissä kynsissä.

        Ja tosiaan tolla naildesignkaupan setillä tehdyt.

        Kyllä nää tässä vielä varmaan pari viikkoa menee ja sitten on jo normaali huoltoaika muutenkin.

        Voin raportoida lisää myöhemmin :)

        Moi, ois tosi kiva nähdä kuvia tekemistänne kynsistä! Onnistuiskos laittaa linkkiä tänne, esim aijaa.com on hyvä paikka.

        Ties vaikka itekkin innostuisin!


      • uskalla
        geelaaja kirjoitti:

        Moi, ois tosi kiva nähdä kuvia tekemistänne kynsistä! Onnistuiskos laittaa linkkiä tänne, esim aijaa.com on hyvä paikka.

        Ties vaikka itekkin innostuisin!

        En uskalla edes laittaa kuvia :D
        Kaikenmaailman kriitikot tulee sitten tänne kirkumaan :)

        No joo, katsotaan, voisin vaikkapa laittaakin :) Tai sitten odotan, että huollan kynnet ja otan sen jälkeen kuvan. Nyt alkaa olla jo hiukan kasvaneet :)


      • Tinytooney
        uskalla kirjoitti:

        En uskalla edes laittaa kuvia :D
        Kaikenmaailman kriitikot tulee sitten tänne kirkumaan :)

        No joo, katsotaan, voisin vaikkapa laittaakin :) Tai sitten odotan, että huollan kynnet ja otan sen jälkeen kuvan. Nyt alkaa olla jo hiukan kasvaneet :)

        En tiennyt että geelikynnet voi itsekin tehdä! Olen niin kyllästynyt tavallisen lakan huonokestoisuuteen. Innostuin kovasti, sillä kovasta halusta huolimatta en ole ehtinyt ammattilaiselle. Ja kun on jonkin sortin lastenhoito-ongelmakin =) Jos sitä sit vaikka joskun yön pimeinä tunteina ehtisi itse väkertämään... Ja youtubestahan niitä tekoohjeita löytyi?
        Olisin juuri siitä ihan perusranskalaismanikyyristä kiinnostunut. Jos jollain vielä vinkkejä ennekuin alan tilaan pakettia, niin otetaan miellään vastaan :)


      • widjowkd
        Tinytooney kirjoitti:

        En tiennyt että geelikynnet voi itsekin tehdä! Olen niin kyllästynyt tavallisen lakan huonokestoisuuteen. Innostuin kovasti, sillä kovasta halusta huolimatta en ole ehtinyt ammattilaiselle. Ja kun on jonkin sortin lastenhoito-ongelmakin =) Jos sitä sit vaikka joskun yön pimeinä tunteina ehtisi itse väkertämään... Ja youtubestahan niitä tekoohjeita löytyi?
        Olisin juuri siitä ihan perusranskalaismanikyyristä kiinnostunut. Jos jollain vielä vinkkejä ennekuin alan tilaan pakettia, niin otetaan miellään vastaan :)

        Ystävän neuvona: Jos haluat oikeasti kauniit ja kestävät kynnet ranskalaisella manikyyrillä, niin mene jonnekin hyvämaineiseen kynsistudioon. Kysele suosituksia tekijöistä, kuka on taitava. Maksat kynsistäsi enemmän, ja saat paljon paremman lopputuloksen kuin itsetehtynä. Taso vaihtelee kynsipaikoissa kamalan paljon. En uskalla linkittää tänne sivuja, mutta hakusanalla "kynsigalleria" löytyy joitakin sivuja, joissa on ihan oikeiden "kynsistudioiden" kuvia kynsistä ja lopputuos saa haukkomaan henkeä -järkytyksestä. Niin kamalia geeliklönttejä siellä on!

        Eli:
        Kysele suosituksia ja valitse paikka sen mukaan!

        Tai! Mene peruskurssille, jolla opit oikeasti rakennekynsien tekemisen PERUSTEET! Huom, kurssin jälkeen ET ole valmis mestari! Tällä alalla ei ole koskaa täysinoppinut tai valmis!
        Käsityöammatti, katsos...


      • Tinytooney
        widjowkd kirjoitti:

        Ystävän neuvona: Jos haluat oikeasti kauniit ja kestävät kynnet ranskalaisella manikyyrillä, niin mene jonnekin hyvämaineiseen kynsistudioon. Kysele suosituksia tekijöistä, kuka on taitava. Maksat kynsistäsi enemmän, ja saat paljon paremman lopputuloksen kuin itsetehtynä. Taso vaihtelee kynsipaikoissa kamalan paljon. En uskalla linkittää tänne sivuja, mutta hakusanalla "kynsigalleria" löytyy joitakin sivuja, joissa on ihan oikeiden "kynsistudioiden" kuvia kynsistä ja lopputuos saa haukkomaan henkeä -järkytyksestä. Niin kamalia geeliklönttejä siellä on!

        Eli:
        Kysele suosituksia ja valitse paikka sen mukaan!

        Tai! Mene peruskurssille, jolla opit oikeasti rakennekynsien tekemisen PERUSTEET! Huom, kurssin jälkeen ET ole valmis mestari! Tällä alalla ei ole koskaa täysinoppinut tai valmis!
        Käsityöammatti, katsos...

        siksi olenkin kiinnostunut itse tekemään, koska minä olen taitava käsillä tekemisessä, ja olen erittäin tarkka. Melkeinpä alan kuin alan ammattilaisen jälki ei ole oikein minun kriteerien mukaista ja useimmiten olen ajatellut, että itse olisin tehnyt parempaa jälkeä ja paljon halvemmalla. Ehkä kyse on vain siitä kuinka pikkutarkka jälkeä vaatii, ja minulla se tarkkuus on melkeinpä ongelma :)
        Mutta kiitos, googletan suosittelemasi.


      • onnistuu
        Tinytooney kirjoitti:

        siksi olenkin kiinnostunut itse tekemään, koska minä olen taitava käsillä tekemisessä, ja olen erittäin tarkka. Melkeinpä alan kuin alan ammattilaisen jälki ei ole oikein minun kriteerien mukaista ja useimmiten olen ajatellut, että itse olisin tehnyt parempaa jälkeä ja paljon halvemmalla. Ehkä kyse on vain siitä kuinka pikkutarkka jälkeä vaatii, ja minulla se tarkkuus on melkeinpä ongelma :)
        Mutta kiitos, googletan suosittelemasi.

        Heips!

        Itse tein itselleni ja tuli yllättävän hyvät! Kukaanhan ei ole mestari syntyessään, mutta huomasin kehityksen jo oikean ja vasemman käden välillä, kun totuin tekemiseen.

        Nyt on kynnet olleet 2 viikkoa ja pysyneet erittäin hyvin! Ainoastaan vaan oma kynsi kasvaa kovaa vauhtia, joten ensi viikolla huollan nämä.

        Tilasin Saksasta Nail Design Euro kaupasta ja minulla geelit ovat toimineet hyvin. Ne siliävätkin ihan itsestään ja kiiltävät upeasti.

        Jos olet käsistäsi taitava ja pidät huolen hygieniasta, onnistut varmasti, jos nyt et ensimmäisellä tekokerralla, niin ajan myötä kyllä. Ei tuo mitään tähtitiedettä ole. Kerroksia toisen päälle, huolellisesti levitettynä.

        Tilasin myös värillisiä geelejä ja glittergeelejä sekä koristeita. Nyt on kiva, kun voi tehdä oikeastaan millaiset tahansa ja käyttää ihan omaa mielikuvitusta. Ei tule kalliiksi :)

        Ja on myös palkitsevaa!


      • Pysyneet hyvin
        lertaako teit? kirjoitti:

        en mitenkään pahalla, mutta haluaisin tietää kauan aikaa tommoset ekaa kertaa itsetehdyt kynnet pysyvät hyvän näkösinä? kerro ihmeessä kun selviää :)

        Lupasin tuossa raportoida kynsien kestoa. Nyt on olleet kaksi viikkoa nämä itse tehdyt geelikynnet Saksan tuotteilla. Ranskalainen manikyyri ja strassit.

        Hyvin on pysyneet.

        Oma kynsi on alkanut kasvaa aika reippaasti, joten huollan nämä ensi viikolla ja laitan taas uudenlaisen koristelun. Kivaa :)


      • sanni76

        Moi!

        Minäkin harkitsen ko.paikasta aloituspaketin tilaamista, juuri tuollaista, kun olit tilannut. Kysyisin tuleeko paketin mukana työohje? Onko selkeä ja hyvä, vai tarvitseeko ohjeita kalastella muualta?


      • on vihko
        sanni76 kirjoitti:

        Moi!

        Minäkin harkitsen ko.paikasta aloituspaketin tilaamista, juuri tuollaista, kun olit tilannut. Kysyisin tuleeko paketin mukana työohje? Onko selkeä ja hyvä, vai tarvitseeko ohjeita kalastella muualta?

        Siellä sivuilla on jossain kohdassa erikseen myynnissä vihkosia, joissa on kai ohjeita. Muuten ei ohjeita tullut. Paitsi itse sivuilla on aina tuoteryhmän kohdalla ohjeita kyseisistä tuotteista. Suosittelen lukemaan englanninkielisiltä sivuilta. Tuolla babel suomella saan vaan vatsakrampit kun nauraa niin kauheasti :D

        Katsoin itse You Tubesta ohjeita ja sitten kyseisten tuotteiden ohjeet sivuilta :)


      • jhgeuoga
        on vihko kirjoitti:

        Siellä sivuilla on jossain kohdassa erikseen myynnissä vihkosia, joissa on kai ohjeita. Muuten ei ohjeita tullut. Paitsi itse sivuilla on aina tuoteryhmän kohdalla ohjeita kyseisistä tuotteista. Suosittelen lukemaan englanninkielisiltä sivuilta. Tuolla babel suomella saan vaan vatsakrampit kun nauraa niin kauheasti :D

        Katsoin itse You Tubesta ohjeita ja sitten kyseisten tuotteiden ohjeet sivuilta :)

        Eli siis ihan noilla perus euro discount geeleillä tein, jotka tuli setissä. Nyt on reilun 2 viikkoa olleet ja oikeasti kestäneet hyvin!

        Minulla ilmeisesti ei ole sitten kauhean ongelmakynnet. Tietenkin siinä ensimmäistä kertaa tehdessä meni hiukan sivuille geeliä, ja tämän vuoksi on vähän ilmaantumista tullut, mutta geelit eivät ole murentuneet tai lähteneet hajoilemaan. kiilto on pysynyt tämän n. 2,5 viikkoa hyvin.


      • hannelele

        kiinnostuin geelikynsien teosta... kerrotko vielä geelin laittamisesta. tuleeko ensin joku pohjageeli ja mitä sitten? eli järjestys miten geelit kynsiin laitetaan...


      • näin...
        hannelele kirjoitti:

        kiinnostuin geelikynsien teosta... kerrotko vielä geelin laittamisesta. tuleeko ensin joku pohjageeli ja mitä sitten? eli järjestys miten geelit kynsiin laitetaan...

        Eli katselin ihan you tubesta ohjeen. Kannattaa sieltä googlettaa :)

        Primer
        Pohjageeli
        Rakennegeeli
        Ranskalainen geeli kärkeen
        Rakennegeeli
        Päällisgeeli


      • hannelele
        näin... kirjoitti:

        Eli katselin ihan you tubesta ohjeen. Kannattaa sieltä googlettaa :)

        Primer
        Pohjageeli
        Rakennegeeli
        Ranskalainen geeli kärkeen
        Rakennegeeli
        Päällisgeeli

        mikä se sellainen kertageeli on se mainitaan siellä firman sivuilla? ja päälisgeelillä ilmeisesti tarkoitat viimeistelygeeliä...


      • käyttötarkoituksen mukaan
        näin... kirjoitti:

        Eli katselin ihan you tubesta ohjeen. Kannattaa sieltä googlettaa :)

        Primer
        Pohjageeli
        Rakennegeeli
        Ranskalainen geeli kärkeen
        Rakennegeeli
        Päällisgeeli

        Primeria on hapollisena ja hapottomana. Hapoton hapottomille geeleille ja hapollinen akryyleille ja hapollisille geeleille.

        kaikki primer ei ole samaa


      • Ihan varma
        hannelele kirjoitti:

        mikä se sellainen kertageeli on se mainitaan siellä firman sivuilla? ja päälisgeelillä ilmeisesti tarkoitat viimeistelygeeliä...

        Siitä kertageelista.

        Päällisgeeli on joo se viimeistely :)


      • plaapaa89
        käyttötarkoituksen mukaan kirjoitti:

        Primeria on hapollisena ja hapottomana. Hapoton hapottomille geeleille ja hapollinen akryyleille ja hapollisille geeleille.

        kaikki primer ei ole samaa

        Ajattelin nostaa tämän vanhan keskustelun. mitenkäs tytöt on kehittyneet kynsien teossa? miten teette ranskalaisen manikyyrin, tai siis että miten saatte hymystä siistin? itsellä käsi ei kovin vakaa ole joten saankohan siistiä reunaa? voisikohan apuna käyttää jotain kaupan muotteja? mistähän niitä sais.' toivottavasti joku auttaa...


      • 8+9=17
        onnistuu kirjoitti:

        Heips!

        Itse tein itselleni ja tuli yllättävän hyvät! Kukaanhan ei ole mestari syntyessään, mutta huomasin kehityksen jo oikean ja vasemman käden välillä, kun totuin tekemiseen.

        Nyt on kynnet olleet 2 viikkoa ja pysyneet erittäin hyvin! Ainoastaan vaan oma kynsi kasvaa kovaa vauhtia, joten ensi viikolla huollan nämä.

        Tilasin Saksasta Nail Design Euro kaupasta ja minulla geelit ovat toimineet hyvin. Ne siliävätkin ihan itsestään ja kiiltävät upeasti.

        Jos olet käsistäsi taitava ja pidät huolen hygieniasta, onnistut varmasti, jos nyt et ensimmäisellä tekokerralla, niin ajan myötä kyllä. Ei tuo mitään tähtitiedettä ole. Kerroksia toisen päälle, huolellisesti levitettynä.

        Tilasin myös värillisiä geelejä ja glittergeelejä sekä koristeita. Nyt on kiva, kun voi tehdä oikeastaan millaiset tahansa ja käyttää ihan omaa mielikuvitusta. Ei tule kalliiksi :)

        Ja on myös palkitsevaa!

        Itseasiassa on se, tähtitiedettä jos pyrkii täydellisyyteen.

        Olen itse aloittanut kotiharrastajana, irse opiskellen ja harjoitellen. Mitä pidemmälle asiaa vie, sitä enemmän oppii. Ihan koko ajan, vuosienkin jälkeen.

        Nykyään diplomien ja vuosien työn jälkeen voin vain ihmetellä kuinka itsekin ajattelin alussa että ei tää mitään tähtitiedettä ole! Itselle ei vaan riittänyt että kynsi pysyy tai on seleä, halusin oppia kaikki mallit ja tyylit _täydellisesti_.... enkä ole vieläkään oppinut niin että voisin sanoa osaavani kaiken :)


    • nails

      Itse ostin viime joulukuussa geelipaketin täältä ja olen ollut hyvin tyytyväinen. Toki kuulin "puskaradion" kautta ensin positiivista niin uskaltauduin itsekin ostamaan. Riippuu paljon miten laadukkaisiin kynsiin pyrkii, mutta halvalla ei saa hyvää, sen olen oppinut kantapään kautta. Suosittelen!

      http://www.jtcosmetics.fi/mia-secret-aloituspaketit/

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      75
      3414
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      562
      3210
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      41
      2822
    4. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      49
      2072
    5. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      315
      1876
    6. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      120
      1855
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      12
      1835
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      140
      1460
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      26
      1281
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      65
      1260
    Aihe