lämmitys takkuilee

päreet palaa

ostin syksyllä uuden hobby 560 prestigen. jossa on alde 3010 vesikeskuslämmitys. missä vika vaunun lämpötilaksi asetin 19,5 ja laitoin sähkö/kaasu toiminnon päälle, yöllä vaunun lämpö tila olikin muutaman päivän kuluttua yllätys yllätys 8*C:ta vaikka sen pitöis olla n. 20 astetta, mikä se oli alussa, pannu pimeänä? tätä on tapahtunut monesti, kokeilin pelkällä kaasulla asetukset samat lämpötila asetus sama toimii taas muutaman päivän ja eiku sammuksissa, vaikka alussa se toimii. välillä ohjauspanelin näyttö näyttää jopa 26 astetta vaikka asetukset on laitettu 19,5 ja pannu pauhaa täysillä eikä sammu automaattisesti niinkuin pitäis ja taas päinvastoin asetukset on 19,5 ja vaunun pannu ei lähde päälle vaikka vaunussa on pari astetta lämmintä, kokeilin sähköllä toimii " mutta jonkin aikaa menny ei toimikkaan. olen saanut pelaamaan kun olen katkaissut pää virrat ja kytkenyt uudestaa ja nollannu "store reset" napista, pitääkö tää alden p....e nollata joka päivä uudestaan ja katkaista pää virta viimeistään viikon välein että toimii. ilkeetä tulla sekä olla kylmässä vaunussta jonka lämmityksen uskoo toimivan Priimus sentään toimi kuin ajatus jos "kaasu" ei ollu loppunu. jos jollakin on samanlaisia ongelmia tai ollu alden kanssa niin kertokaa vinkkejä missä mahdollinen vika. asun n. 365 päivää vaunussa eikä ole kiva tulla illalla tai herätä kylmässä vaunussa "PITÄI TOIMIA KUIN AJATUS 24 TUNTIA "ellei kaasu ole loppu", muuten hyvä vaunu lattia lämmitys on pelannu ei varpaita palele.

15

8254

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MMM

      Ostan pois halvalla.
      Haen myös pois kotoa.
      Ennen kuin luen noita sekavia vikaselityksiå.

      • täyspaska

        ja vanhanaikainen viritys pattereineen ja putkineen, aletaan elää tätä päivää ja varustetaan vehkeemme nopealla, kätevällä ja varmatoimisella Trumaticin kiertoilmalämmityksellä, ei tarvi palella eikä temppuilla, ei silti, siinä temppuillessahan tulee samalla lämmin ja jopati tuskan hiki.


      • kipinäsytyksellä
        täyspaska kirjoitti:

        ja vanhanaikainen viritys pattereineen ja putkineen, aletaan elää tätä päivää ja varustetaan vehkeemme nopealla, kätevällä ja varmatoimisella Trumaticin kiertoilmalämmityksellä, ei tarvi palella eikä temppuilla, ei silti, siinä temppuillessahan tulee samalla lämmin ja jopati tuskan hiki.

        on tällä hetkellä paras


      • mertta muori
        täyspaska kirjoitti:

        ja vanhanaikainen viritys pattereineen ja putkineen, aletaan elää tätä päivää ja varustetaan vehkeemme nopealla, kätevällä ja varmatoimisella Trumaticin kiertoilmalämmityksellä, ei tarvi palella eikä temppuilla, ei silti, siinä temppuillessahan tulee samalla lämmin ja jopati tuskan hiki.

        vai on alde vanhanaikainen ja paska lämppäri kyllä asia vain on niin että minä ja monet muut lopettaisimme asuntovaunuilun jos ei muuta lämmitys laitetta olisi tarjolla kuin truma se sopii ehkä johonkin etelän maahan jossa ei ymmärretä muutenkaan lämmityksestä ja asuin mukavuudesta juuri mitään . mitä olen katsellut vaunuliikkeissä tätä niin kutsuttua lämmityslaitetta niin kyllähän siellä kiertää putki koko vaunun ympäri ( ja on suurempi kuin oikeassa lämmityslaitteessa ) ja puhaltimen ääni on melko kova ja mahdollista lämmintä ilmaa tulee ehkä 1-2 paikasta ja muista paikoista kylmää tai helvetin kylmää lämmön jakaantuminen on hyvin epätasaisata toisessa paikassa vaunua tuskaisen kuuma ja toisessa melkein pakkasta . elämme sentään ns sivistysvaltiossa jossa suurin osa ihmisistä on tottunut mukavaan ja tasaiseen lämpöön eikä mihkään ihmeen hiustenkuivaajaan joka puhaltaa hyvin epätasaisesti kuumaa/kylmää ilmaa asuntovaunuun . truma ei sovi mielestäni lämmityslaitteeksi mihinkään missä asuu ihmisiä jotka välittävät asuin mukavuudesta , mutta jos haluaa olla vaunussa jossa on vetoa ja lämmityslaitteen meteliä sekä suuria lämpötila eroja ja on teltta tunnelma siinä tapauksessa truma on oikea valinta .


      • ymmärrän...
        mertta muori kirjoitti:

        vai on alde vanhanaikainen ja paska lämppäri kyllä asia vain on niin että minä ja monet muut lopettaisimme asuntovaunuilun jos ei muuta lämmitys laitetta olisi tarjolla kuin truma se sopii ehkä johonkin etelän maahan jossa ei ymmärretä muutenkaan lämmityksestä ja asuin mukavuudesta juuri mitään . mitä olen katsellut vaunuliikkeissä tätä niin kutsuttua lämmityslaitetta niin kyllähän siellä kiertää putki koko vaunun ympäri ( ja on suurempi kuin oikeassa lämmityslaitteessa ) ja puhaltimen ääni on melko kova ja mahdollista lämmintä ilmaa tulee ehkä 1-2 paikasta ja muista paikoista kylmää tai helvetin kylmää lämmön jakaantuminen on hyvin epätasaisata toisessa paikassa vaunua tuskaisen kuuma ja toisessa melkein pakkasta . elämme sentään ns sivistysvaltiossa jossa suurin osa ihmisistä on tottunut mukavaan ja tasaiseen lämpöön eikä mihkään ihmeen hiustenkuivaajaan joka puhaltaa hyvin epätasaisesti kuumaa/kylmää ilmaa asuntovaunuun . truma ei sovi mielestäni lämmityslaitteeksi mihinkään missä asuu ihmisiä jotka välittävät asuin mukavuudesta , mutta jos haluaa olla vaunussa jossa on vetoa ja lämmityslaitteen meteliä sekä suuria lämpötila eroja ja on teltta tunnelma siinä tapauksessa truma on oikea valinta .

        tuon tilityksesi pelkkänä provona, koska puhut täyttä p..... Nykyaikaisessa trumatic lämmitteisessä kulkimessa on jopa nestekiertoisia lattialämmityksia, emme siis enää elä vuotta 1969 jolloin kuvaamasi asia saattoi olla totta.


      • ruma tikki
        mertta muori kirjoitti:

        vai on alde vanhanaikainen ja paska lämppäri kyllä asia vain on niin että minä ja monet muut lopettaisimme asuntovaunuilun jos ei muuta lämmitys laitetta olisi tarjolla kuin truma se sopii ehkä johonkin etelän maahan jossa ei ymmärretä muutenkaan lämmityksestä ja asuin mukavuudesta juuri mitään . mitä olen katsellut vaunuliikkeissä tätä niin kutsuttua lämmityslaitetta niin kyllähän siellä kiertää putki koko vaunun ympäri ( ja on suurempi kuin oikeassa lämmityslaitteessa ) ja puhaltimen ääni on melko kova ja mahdollista lämmintä ilmaa tulee ehkä 1-2 paikasta ja muista paikoista kylmää tai helvetin kylmää lämmön jakaantuminen on hyvin epätasaisata toisessa paikassa vaunua tuskaisen kuuma ja toisessa melkein pakkasta . elämme sentään ns sivistysvaltiossa jossa suurin osa ihmisistä on tottunut mukavaan ja tasaiseen lämpöön eikä mihkään ihmeen hiustenkuivaajaan joka puhaltaa hyvin epätasaisesti kuumaa/kylmää ilmaa asuntovaunuun . truma ei sovi mielestäni lämmityslaitteeksi mihinkään missä asuu ihmisiä jotka välittävät asuin mukavuudesta , mutta jos haluaa olla vaunussa jossa on vetoa ja lämmityslaitteen meteliä sekä suuria lämpötila eroja ja on teltta tunnelma siinä tapauksessa truma on oikea valinta .

        Onpas muorilla pitkäaikainen kokemus vaunuilusta. Kumma kun ei ole satuttu koskaan samoille paikoilla leireilemään. Alde on ostanut kilpailijansa (Primus ja Trumatic) omaan valikoimaansa. Uusi Alde syrjäytti Primuksen valmistuksen, mutta Trumaticin kehittely on jatkunut edelleen Alden toimesta.

        Molemmilla lämmitysmuodoilla (ilmapuhallus- ja vesipatterilämmittimillä) on oma vannoutunut kannattajakuntansa.

        Näiden lämmitysmuotojen paremmuudesta on käyty kinaa iät ja ajat. Ratkaisemattomaan tilanteeseen ollaan päädytty. Molemmat lämmitysmuodot täyttävät tehtävänsä pohjolan hyisissä oloissa riittävän hyvin.


      • mertta muori
        ruma tikki kirjoitti:

        Onpas muorilla pitkäaikainen kokemus vaunuilusta. Kumma kun ei ole satuttu koskaan samoille paikoilla leireilemään. Alde on ostanut kilpailijansa (Primus ja Trumatic) omaan valikoimaansa. Uusi Alde syrjäytti Primuksen valmistuksen, mutta Trumaticin kehittely on jatkunut edelleen Alden toimesta.

        Molemmilla lämmitysmuodoilla (ilmapuhallus- ja vesipatterilämmittimillä) on oma vannoutunut kannattajakuntansa.

        Näiden lämmitysmuotojen paremmuudesta on käyty kinaa iät ja ajat. Ratkaisemattomaan tilanteeseen ollaan päädytty. Molemmat lämmitysmuodot täyttävät tehtävänsä pohjolan hyisissä oloissa riittävän hyvin.

        no saahan sitä lämmittää vaunua millä haluaa mutta kyllä ainut oikea lämppäri on alde / primus . ostin erään uuden vaunun muutama vuosi sitten jossa oli truma lämmitin ( minun mielestä hiusten kuivain )se oli pakko vaihtaa alde lämmityksellä olevaan vaunuun ekana talvena koska siinä ei pärjätty ilman lisä lämppäriä ja isoa kasaa talvi vaatteita vaunu/ lämppäri sekoilu maksoi noin 5 tuhatta euroa että kyllä tuli kalliiksi tämä super puhallin lämmitin kokeilu . ja muuten vaunu oli vuosimallia 2006!!!! eikä vm 1969 niin kuin joku näsäviisas täällä kirjoitti . kai se on vaikea myöntää että on ostanut vaunun jossa on paska lämmitin tai sitten vain on muuten vaihtolämpöinen . kyllä sitä vituttaa itteäkin kun meni noissa vaunu/ lämppäri sekoiluissa 5 tonnia taivaan tuuliin . enkä ole kyllä kerinnyt tutustumaan kaikkiin ihmisiin kaikilla leirintä alueilla joissa olen käynyt tietysti vaunuharrastukseni on alkanut vasta vuonna 1974 vaunuja on ollut noin kymmenkunta yhdessä truma myyjän kovista vakuutteluista että kyllä trumalla pärjää talvella mutta ääni oli jo toinen kun menin vaihtamaan vaunua seuraavana talvena jo myyjäkin myönsi että kyllä truma lämppärillä oleva vaunu on korkeintaan 3 vuoden ajan vaunu mutta saipahan jymäytettyä mun ostamaan trumallisen vaunun vaihtokauppoja en kuitenkaan tehnyt tässä truma lämppäri liikkeessä .


      • minullakaan.,
        mertta muori kirjoitti:

        no saahan sitä lämmittää vaunua millä haluaa mutta kyllä ainut oikea lämppäri on alde / primus . ostin erään uuden vaunun muutama vuosi sitten jossa oli truma lämmitin ( minun mielestä hiusten kuivain )se oli pakko vaihtaa alde lämmityksellä olevaan vaunuun ekana talvena koska siinä ei pärjätty ilman lisä lämppäriä ja isoa kasaa talvi vaatteita vaunu/ lämppäri sekoilu maksoi noin 5 tuhatta euroa että kyllä tuli kalliiksi tämä super puhallin lämmitin kokeilu . ja muuten vaunu oli vuosimallia 2006!!!! eikä vm 1969 niin kuin joku näsäviisas täällä kirjoitti . kai se on vaikea myöntää että on ostanut vaunun jossa on paska lämmitin tai sitten vain on muuten vaihtolämpöinen . kyllä sitä vituttaa itteäkin kun meni noissa vaunu/ lämppäri sekoiluissa 5 tonnia taivaan tuuliin . enkä ole kyllä kerinnyt tutustumaan kaikkiin ihmisiin kaikilla leirintä alueilla joissa olen käynyt tietysti vaunuharrastukseni on alkanut vasta vuonna 1974 vaunuja on ollut noin kymmenkunta yhdessä truma myyjän kovista vakuutteluista että kyllä trumalla pärjää talvella mutta ääni oli jo toinen kun menin vaihtamaan vaunua seuraavana talvena jo myyjäkin myönsi että kyllä truma lämppärillä oleva vaunu on korkeintaan 3 vuoden ajan vaunu mutta saipahan jymäytettyä mun ostamaan trumallisen vaunun vaihtokauppoja en kuitenkaan tehnyt tässä truma lämppäri liikkeessä .

        ole kokemusta matkailuvälineistä kuin vuodesta 1988.Kaikissa niissä on ollut Trumatic, niinkuin on nykyisessäkin. Kaikki ovat olleet ympärivuotisessa käytössä, samoin nykyinen.
        Kyllä Trumatic puheistasi huolimatta on Suomen talveen riittävä lämmitys väline ja luotettava. Eikä puhaltimen ääni ole korvia huumaava, vaan hiljaista huminaa joka ei haittaa.
        Pienenä kuulopuheena eräältä alueelta, ei siellä keskellä viikkoa talvella käy kuin Alden huolto korjaamassa lämmittimiä.


      • jepulis
        mertta muori kirjoitti:

        no saahan sitä lämmittää vaunua millä haluaa mutta kyllä ainut oikea lämppäri on alde / primus . ostin erään uuden vaunun muutama vuosi sitten jossa oli truma lämmitin ( minun mielestä hiusten kuivain )se oli pakko vaihtaa alde lämmityksellä olevaan vaunuun ekana talvena koska siinä ei pärjätty ilman lisä lämppäriä ja isoa kasaa talvi vaatteita vaunu/ lämppäri sekoilu maksoi noin 5 tuhatta euroa että kyllä tuli kalliiksi tämä super puhallin lämmitin kokeilu . ja muuten vaunu oli vuosimallia 2006!!!! eikä vm 1969 niin kuin joku näsäviisas täällä kirjoitti . kai se on vaikea myöntää että on ostanut vaunun jossa on paska lämmitin tai sitten vain on muuten vaihtolämpöinen . kyllä sitä vituttaa itteäkin kun meni noissa vaunu/ lämppäri sekoiluissa 5 tonnia taivaan tuuliin . enkä ole kyllä kerinnyt tutustumaan kaikkiin ihmisiin kaikilla leirintä alueilla joissa olen käynyt tietysti vaunuharrastukseni on alkanut vasta vuonna 1974 vaunuja on ollut noin kymmenkunta yhdessä truma myyjän kovista vakuutteluista että kyllä trumalla pärjää talvella mutta ääni oli jo toinen kun menin vaihtamaan vaunua seuraavana talvena jo myyjäkin myönsi että kyllä truma lämppärillä oleva vaunu on korkeintaan 3 vuoden ajan vaunu mutta saipahan jymäytettyä mun ostamaan trumallisen vaunun vaihtokauppoja en kuitenkaan tehnyt tässä truma lämppäri liikkeessä .

        Trumatic lämmittimiä on montaa mallia. On C- E- ja S-mallit. Näistä kaikista malleista on vielä vähintään 2 eri teholuokan lämmitintä. Mikä malli- ja millä teholuokalla oleva muorilla oli vaunussa?


      • Jorma k
        täyspaska kirjoitti:

        ja vanhanaikainen viritys pattereineen ja putkineen, aletaan elää tätä päivää ja varustetaan vehkeemme nopealla, kätevällä ja varmatoimisella Trumaticin kiertoilmalämmityksellä, ei tarvi palella eikä temppuilla, ei silti, siinä temppuillessahan tulee samalla lämmin ja jopati tuskan hiki.

        ssakin kannattaisi lukea käyttöohjeet ennenkuin rupeaa noin monimutkaisia laitteita näpelöimään.Minä luin heti kun ostin uuden vaunun ,hyvin on pelannut noin 7 kk vuodesta eikä ole tarvinnut remonttia.että näin


      • Espanjaan
        Jorma k kirjoitti:

        ssakin kannattaisi lukea käyttöohjeet ennenkuin rupeaa noin monimutkaisia laitteita näpelöimään.Minä luin heti kun ostin uuden vaunun ,hyvin on pelannut noin 7 kk vuodesta eikä ole tarvinnut remonttia.että näin

        takaisin!!!!!!


      • mertta muori
        jepulis kirjoitti:

        Trumatic lämmittimiä on montaa mallia. On C- E- ja S-mallit. Näistä kaikista malleista on vielä vähintään 2 eri teholuokan lämmitintä. Mikä malli- ja millä teholuokalla oleva muorilla oli vaunussa?

        Trumatic-3000-ilmakeskuslämmitys ja vaunu oli eifelland 520 vm 2006 . vaunu ei tosiaa lämminnyt kunnolla kuin keskikesällä vaunussa oli takuu ja muut asiat kunnossa mutta sanottiin vain että tälläinen on ihan normaalia truma lämmitteisessä vaunussa . juttelin kohtalon toverin kanssa muistaakseni kunkulla joka oli retkahtanut samanlaiseen yhdistelmään ja hällä oli samat kokemukset trumasta ja eifellandista kuin minulla mutta sinänsä rauhallinen kaveri sanoi vain että tarvii elää vikojen kanssa itse kun olen tottunut lämpimään ja vedottomaan vaunuiluun siksi kai se kokeilu tuli niin pirun kalliiksi . ei satu olemaan ketään tuttua jolla olisi iso tehoinen truma lämmitin vaunussa vois mennä esimerkiksi yyteriin oikeen kunnon syysmyrskyn aikana niin saisin nähdä ja kokea onko sellaista truma lämmitintä joka tosiaan lämmittää vaunun tasaisesti ja kodikkaasti en kyllä usko tältä istumalta että sellasta löytyy . mitä vikoihin tulee niin truma sammuili itsestään pienelläkin tuulella useita kertoja yössä se oli sitten mukavaa rämpyttää sitä peukalo punaisena syttymään koko yön mun alde ei ole sammunu kertaakaan tuulessa eikä edes ajon aikana muutenkin on hyvin pelittänyt. eräällä alueella missä minulla on ollut joskus kesäpaikka on koko vaki porukalla ollut alde tai primus lämmitin eikä mun tietääkseni niitä juurikaan olla käyty korjaamassa ja tarpeen tullen alueelta löytyy asiantuntemusta ja apua mahdolliseen korjaukseen . olen ehkä jäärä ja mukavuuden haluinen mutta kahta en vaihda aldea ja ???? .


      • Jorma k
        Espanjaan kirjoitti:

        takaisin!!!!!!

        en voi lähteä kun on taas niin paljon asiaa näille siivekkäille ymmärräthän sinä onneton sen.Minun neuvot jäivätkin aika vähiin kun en viitsinyt käydä kirjastoissa koneella kun ei ollut niitä ä pilkkuja,ja muutamat tolvanat eivät tajua sitä miksi ne puuttuivat.Nyt asiat ovat taas hyvin kun olen kotona ,pääsen jakamaan hyviä neuvoja teille kuljetettaville ääliöille.Saatte sitten taas uhkailla minua ,olen täällä kotona tavoitettavissa nyt ainakin kuukauden,että tänne vaan pieksemään .Sitten löydättekin minut hartolasta kesämökiltä vietän siellä kesän kalastellen ja rakennellen .saatan käydä myös rutukokouksessa vaikka ei kutsutakkaan kun en kuulu siivekkäisiin nokkijoihin.sinäkin voisit painua maan alle kun ei ole muuta sanottavaa,vaikka eihän sinulla ole siihen lahjojakaan.Sillä lailla tänään Jorma K


      • pysyy...
        mertta muori kirjoitti:

        Trumatic-3000-ilmakeskuslämmitys ja vaunu oli eifelland 520 vm 2006 . vaunu ei tosiaa lämminnyt kunnolla kuin keskikesällä vaunussa oli takuu ja muut asiat kunnossa mutta sanottiin vain että tälläinen on ihan normaalia truma lämmitteisessä vaunussa . juttelin kohtalon toverin kanssa muistaakseni kunkulla joka oli retkahtanut samanlaiseen yhdistelmään ja hällä oli samat kokemukset trumasta ja eifellandista kuin minulla mutta sinänsä rauhallinen kaveri sanoi vain että tarvii elää vikojen kanssa itse kun olen tottunut lämpimään ja vedottomaan vaunuiluun siksi kai se kokeilu tuli niin pirun kalliiksi . ei satu olemaan ketään tuttua jolla olisi iso tehoinen truma lämmitin vaunussa vois mennä esimerkiksi yyteriin oikeen kunnon syysmyrskyn aikana niin saisin nähdä ja kokea onko sellaista truma lämmitintä joka tosiaan lämmittää vaunun tasaisesti ja kodikkaasti en kyllä usko tältä istumalta että sellasta löytyy . mitä vikoihin tulee niin truma sammuili itsestään pienelläkin tuulella useita kertoja yössä se oli sitten mukavaa rämpyttää sitä peukalo punaisena syttymään koko yön mun alde ei ole sammunu kertaakaan tuulessa eikä edes ajon aikana muutenkin on hyvin pelittänyt. eräällä alueella missä minulla on ollut joskus kesäpaikka on koko vaki porukalla ollut alde tai primus lämmitin eikä mun tietääkseni niitä juurikaan olla käyty korjaamassa ja tarpeen tullen alueelta löytyy asiantuntemusta ja apua mahdolliseen korjaukseen . olen ehkä jäärä ja mukavuuden haluinen mutta kahta en vaihda aldea ja ???? .

        ajettaessa S-mallin Trumatic päällä, jos kaikki on tehtaalla tehty oikein, tosin nykyisin niitä ei enää autoissa ole.
        Kyllä S 3000 trumalla 540 luokan vaunu on meillä ollut talvikäytössä lämmin.
        Tuo sinun kokemuksesi on valitettavan ikävä, mutta tehtaan vialta tuo vaikuttais eli ei ole toteutettu kunnolla lämmitysjärjestelmää.


    • hihhuli

      Uudessa vaunussa on takuut voimassa. Hoida vaunun myyjän kautta Alde kuntoon.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      19
      1831
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1358
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      62
      1240
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      10
      1164
    5. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1115
    6. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      13
      1068
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1057
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1023
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      1019
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1012
    Aihe