Miehet ja sukkahousut?

Siis, täh?

Ihan tosissani kysyn, kun naisena hieman ihmettelen tätä tälläkin palstalla esiintyvää miesten sukkahoususekoilua, kun toiset hihkuu innoissaan ja toiset sitten vihaavat näitä hihkujia. Mikä niissä siis on niin erityistä, mitä miehet saavat sukkahousuista ja niiden käytöstä? Ymmärrän kyllä, jos joku käyttää niitä ihan vain vaatteena ja lämmikkeenä, mutta jotenkin tuntuu, että täällä monen mielestä niihin liittyy jotain muutakin. Naisena koen sukkahousut lähinnä välttämättömänä pahana. :D Melko epämukavat ja harvoin erityisen kauniitkaan, mieluummin käytän stay up -sukkia.


Antaako ne sitten niin jänniä tuntemuksia vai onko vaan ajatuksessa vetäistä sukkikset jalkaan jotain erityistä, vai onko palsta yksinkertaisesti täynnä provoilijoita, jotka haluavat ärsyttää tai muuten vain tuoda pervouksiaan nimettömästi esille.


Ei ehkä liity täysin palstan aiheeseen, mutta jos joku osaisi sanoa asiaan jotain asiallista.

184

14013

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olla...

      ...hyvin pitkälti yhden ihmisen kirjoituksia suurin osa. Joku prosentti miehistä on sellaisia, jotka eivät ehkä kokonaan haluaisi muuttua naisiksi, mutta ikään kuin haluaisivat poimia rusinat pullasta. Naisilla on kauniimmat alusvaatteet, hienommat kengät ja upeita koruja. Ei se sinänsä ihmeellistä ole jos joku mies joskus yksinäisyydessä haluaisi ehkä kokeilla miltä tuntuisi pukea niitä päälleen. Joskaan eivät ne tietenkään näytä miehen päällä yhtä kauniilta, kun puuttuu se naisen vartalon muodokkuus ja kauneus, että sikäli ainakin itse olen luopunut ajatuksesta hankkia naisten vaatteita itselleni. Paremmin niistä pääsee nauttimaan rakastamalla omaa tyttöystäväänsä, ja kertomalla hänelle että olen erityisen hyvilläni aina kun hän pukee tuollaisia vaatteita, ja jos vielä saan hieman hypistelläkin niitä hänen yllään, niin se riittää minulle naisten maailmasta.
      Sukkahousut ja stay upit ovat siinä mielessä helppo fetissi, että niitä voi käyttää tavallisten vaatteidensa alla, eikä se häiritse ketään. Naisten koruja ja korkokenkiä käyttävällä on jo huomattavasti vaikeampaa toteuttaa itseään salaa.
      Mutta sitä en ymmärrä mitä tarkoitusta palvelee se, että spämmää jonkun keskustelupalstan täyteen sukkahousutarinoita. Mielestäni on ihan ok, jos pukeutuu itsekseen millaisiin vaatteisiin haluaakin, mutta jos siitä on pakko kuukausi tolkulla jauhaa netissä, niin ehkä kannattaisi hetkeksi pysähtyä miettimään että ovatko ne salaiset sukkahousut sittenkään se minun oma fetissini, vai kiihottaako minua enemmän se että kaikki tietäisivät minun käyttävän niitä.

      • miesnen

        kyllä sukkahousut on ihan oikeasti hyvä vaate miehellä. Tai paremminkin legginsit. Miettikääpä työtä jossa joutuu olemaan välillä sisällä ja välillä ulkona. Kaikki tietää miltä tuntuu pelkkä kylmä esim. farkku päällä. Tai päin vastoin miltä tuntuu olla sisä töissä pitkät paksut kalsarit jalassa. Siis 50-60 den legginsit jalkaan niin hyvältä tuntuu sisä- ja ulkotöissä. Hyvä keskiarvo alusvaate ja en ainakaan minä näe enkä koe niissä mitään fetissiä tms. Kyllä paksu sukkahousu on vaate muiden joukossa. Ohuet nylonit on sit naisellisia ja niistä jokainen omat ajatukset.


      • Säärikarvat ajanut
        miesnen kirjoitti:

        kyllä sukkahousut on ihan oikeasti hyvä vaate miehellä. Tai paremminkin legginsit. Miettikääpä työtä jossa joutuu olemaan välillä sisällä ja välillä ulkona. Kaikki tietää miltä tuntuu pelkkä kylmä esim. farkku päällä. Tai päin vastoin miltä tuntuu olla sisä töissä pitkät paksut kalsarit jalassa. Siis 50-60 den legginsit jalkaan niin hyvältä tuntuu sisä- ja ulkotöissä. Hyvä keskiarvo alusvaate ja en ainakaan minä näe enkä koe niissä mitään fetissiä tms. Kyllä paksu sukkahousu on vaate muiden joukossa. Ohuet nylonit on sit naisellisia ja niistä jokainen omat ajatukset.

        Kyllä se vaan niin on että sukkahousut tulee yhä enemmän myös miesten asuksi.Sanokoot ken mitä tahtoo.


      • pikkuhiljaa
        Säärikarvat ajanut kirjoitti:

        Kyllä se vaan niin on että sukkahousut tulee yhä enemmän myös miesten asuksi.Sanokoot ken mitä tahtoo.

        Olen samaa mieltä


      • miesnen
        pikkuhiljaa kirjoitti:

        Olen samaa mieltä

        loppu viimein nythän on vain kyse siitä että tämän päivän vaateteollisuuden tuotteista saa nauttia molemmat sukupuolet. Pitää muistaa että elämme 2000-lukua eikä 70-lukua jolloin oli vain nylon sukat tai raappa housut. Muutama vuosi sitten oli miehille myynnissä city slickers-nimellä hyviä kalsareita. Ne oli kalliit ja samat tai vähintäänkin vastaavat sai naisen osastolta alle puoleen hintaan. Eli kalsarin paksuus kelin mukaan myös miehille. Tasaarvoa tämäkin.


      • Pantyhosefan

        linjoilla tästä asiasta olen minäkin. En todellakaan halua vetää ylleni sukkahousuja, vaikka toisaalta tykkäänkin niistä paljon naisen jalassa. Kaunisjalkainen vaimoni onneksi usein ilahduttaa meikäläistä pukeutumalla lyhyehköihin hameisiin, korkokenkiin ja nätteihin kiiltäviin sukkiksiin ja vieläpä lisäksi pitää jalkojensa hieromisesta ja silittelystä. Tästä on aikaa myöten tullut meille ihan mukava yhteisen kanssakäymisen muoto josta molemmat pitävät ja saavat "viboja". Suosittelen kaikille sukkiksista pitäville miehille yksinäisen transuilun sijaan.


      • Denier
        Säärikarvat ajanut kirjoitti:

        Kyllä se vaan niin on että sukkahousut tulee yhä enemmän myös miesten asuksi.Sanokoot ken mitä tahtoo.

        Sanon saattaa, kun mikään ei ole ihan varmaa.
        Toiveen ainakin ihan hyvä, kun meitä, jotka ei
        saa mitään seksuaalisia tunteita niitä käyttä-
        essään kuitenkin on.

        Mutta kohta talvi on ohi ja sukkahousut ei
        asusteena niin tarpeelliset, kylmää vastaan.

        Vaan, millaiset on miehekkäät sukkahousut?
        Onko värillä väliä? Sepaluksella vai ilman?
        Kantapää ja varvas vahvikkeet? Kuvioita?


      • M.59
        Pantyhosefan kirjoitti:

        linjoilla tästä asiasta olen minäkin. En todellakaan halua vetää ylleni sukkahousuja, vaikka toisaalta tykkäänkin niistä paljon naisen jalassa. Kaunisjalkainen vaimoni onneksi usein ilahduttaa meikäläistä pukeutumalla lyhyehköihin hameisiin, korkokenkiin ja nätteihin kiiltäviin sukkiksiin ja vieläpä lisäksi pitää jalkojensa hieromisesta ja silittelystä. Tästä on aikaa myöten tullut meille ihan mukava yhteisen kanssakäymisen muoto josta molemmat pitävät ja saavat "viboja". Suosittelen kaikille sukkiksista pitäville miehille yksinäisen transuilun sijaan.

        Suomihan on vapaamaa ilmaista mielipiteitään.Miehilläkin on kaikenaikaa ollut ja tulee olemaan jalkaongelmia.Jos siihen auttaa tukisukkikset,niin asia on kunnossa.Itse en ymmärrä vääristyneitä mielipiteitä,koska joudun itse pitämään kevyttukisukkiksia jopa kesälläkin.Siitä on seksuaaliset tunteet harvinaisen kaukana.


      • Salainen Santeri

        Haarakiilaa saisivat vain valmistajat ajatella kun tekevät sukkahousuja miehille.Semmonen erilainen haarakiila on miehille parempi kuin naisille tarkoitettu haarakiila.


      • Paakkila
        M.59 kirjoitti:

        Suomihan on vapaamaa ilmaista mielipiteitään.Miehilläkin on kaikenaikaa ollut ja tulee olemaan jalkaongelmia.Jos siihen auttaa tukisukkikset,niin asia on kunnossa.Itse en ymmärrä vääristyneitä mielipiteitä,koska joudun itse pitämään kevyttukisukkiksia jopa kesälläkin.Siitä on seksuaaliset tunteet harvinaisen kaukana.

        Samaa mielta!Minulla tavalliset sukat haittaavat verenkiertoa nilkoissa koska ne puristavat.Paksut sukkahousut eivät sitä tee ja ovat myös tosi lämpimät ja pysyvät paremmin jalassa kuin pitkät kalsarit


    • Rysäpöksyt

      olen ihmetellyt tätä. Lisäksi, kun täällä Suomi24:llä on tämän alan(transuilun)harrastajille ihan omakin keskustelupalstansa, niin mikseivät nämä sukkapöksyissään sipsuttelevat "miehet" pysyttele kaltaistensa seurassa siellä, vaan väen väkisin tunkevat tänne normaalien ihmisten keskusteluun.

      • sinulle.

        millä tavalla sinä tunnet olevasi normaali?


      • Ei transsuile sukkahousissa
        sinulle. kirjoitti:

        millä tavalla sinä tunnet olevasi normaali?

        Siis lyhyesti noin.Miehille on olemassa pitkät kalsarit ja kesäsin bokserit.Jos ette nyt satu tietämään.


      • Sukkahousuja käyttävä mies

        Ajattelin olla ensin provosoitumatta ja kommentoimatta, kun en täällä muutenkaan paljoa jaksa kirjoitella, mutta...
        1. luultavasti useampi kuin yksi tällä palstalla käyvistä miehistä käyttää sukkahousuja.
        2. sukkahousut sopivat miehelle aivan yhtä hyvin kuin naiselle. Ne ovat paljon mukavammat kuin lököttävät ja liian paksut kalsonkit. Mun mielestä jotkut miesten pitkät jussikalsarit näyttää lähinnä huvittavilta. On niitä tosin hyviäkin miesten yksivärisiä (mustia) pitkiä kalsareita, mutta sukkahousut päihittää ne usein mennen tullen. Sukkahousuja löytyy montaa paksuutta eri lämpötilaolosuhteita varten. Pitkät kalsarit ovat liian kuumat muulloin paitsi kovalla pakkasella.
        3. miksi miestä kutsutaan "transuksi" jos hän käyttää jotain alunperin naisten vaatekappaletta, mutta nainen saa käyttää mitä tahansa miesten vaatetta olematta "transu"?? Eiköhän siihen "transuiluun" kuulu muutakin kuin pelkkä vaatekappale, eli se että haluaa esiintyä naisen hahmossa.
        Itse olen käyttänyt vuosikausia housujen alla sukkahousuja, enkä todellakaan pidä itseäni transuna. Kertokaa mulle yksi hyvä syy miksei mies voisi niitä käyttää. Oma ennakkoluulo ei kelpaa vastaukseksi.
        4. Sukkahousut olivat alunperin myös miesten vaate.


      • vielä...
        Sukkahousuja käyttävä mies kirjoitti:

        Ajattelin olla ensin provosoitumatta ja kommentoimatta, kun en täällä muutenkaan paljoa jaksa kirjoitella, mutta...
        1. luultavasti useampi kuin yksi tällä palstalla käyvistä miehistä käyttää sukkahousuja.
        2. sukkahousut sopivat miehelle aivan yhtä hyvin kuin naiselle. Ne ovat paljon mukavammat kuin lököttävät ja liian paksut kalsonkit. Mun mielestä jotkut miesten pitkät jussikalsarit näyttää lähinnä huvittavilta. On niitä tosin hyviäkin miesten yksivärisiä (mustia) pitkiä kalsareita, mutta sukkahousut päihittää ne usein mennen tullen. Sukkahousuja löytyy montaa paksuutta eri lämpötilaolosuhteita varten. Pitkät kalsarit ovat liian kuumat muulloin paitsi kovalla pakkasella.
        3. miksi miestä kutsutaan "transuksi" jos hän käyttää jotain alunperin naisten vaatekappaletta, mutta nainen saa käyttää mitä tahansa miesten vaatetta olematta "transu"?? Eiköhän siihen "transuiluun" kuulu muutakin kuin pelkkä vaatekappale, eli se että haluaa esiintyä naisen hahmossa.
        Itse olen käyttänyt vuosikausia housujen alla sukkahousuja, enkä todellakaan pidä itseäni transuna. Kertokaa mulle yksi hyvä syy miksei mies voisi niitä käyttää. Oma ennakkoluulo ei kelpaa vastaukseksi.
        4. Sukkahousut olivat alunperin myös miesten vaate.

        "4. Sukkahousut olivat alunperin myös miesten vaate."
        Alunperin sukkahousut olivat VAIN miesten vaate. Silloin eivät naiset käyttäneet housuja ja kun joku nainen (prostituoitu) alkoi niitä käyttää kiihotusmielessä, se oli aivan ennenkuulumatonta eikä missään nimessä sopinut hienolle naiselle.

        Kun katsotaan nykyisiä ohuita miesten kalsareita, ne ovat melkoisen lähellä naisten leggingsejä ja sukkahousuista erottaa vain sukkien puuttuminen.


      • Ei transsu
        vielä... kirjoitti:

        "4. Sukkahousut olivat alunperin myös miesten vaate."
        Alunperin sukkahousut olivat VAIN miesten vaate. Silloin eivät naiset käyttäneet housuja ja kun joku nainen (prostituoitu) alkoi niitä käyttää kiihotusmielessä, se oli aivan ennenkuulumatonta eikä missään nimessä sopinut hienolle naiselle.

        Kun katsotaan nykyisiä ohuita miesten kalsareita, ne ovat melkoisen lähellä naisten leggingsejä ja sukkahousuista erottaa vain sukkien puuttuminen.

        Sukkahousut eivät ole miesten vaate.Edelleenkään.


      • Rysäpöksyt
        Sukkahousuja käyttävä mies kirjoitti:

        Ajattelin olla ensin provosoitumatta ja kommentoimatta, kun en täällä muutenkaan paljoa jaksa kirjoitella, mutta...
        1. luultavasti useampi kuin yksi tällä palstalla käyvistä miehistä käyttää sukkahousuja.
        2. sukkahousut sopivat miehelle aivan yhtä hyvin kuin naiselle. Ne ovat paljon mukavammat kuin lököttävät ja liian paksut kalsonkit. Mun mielestä jotkut miesten pitkät jussikalsarit näyttää lähinnä huvittavilta. On niitä tosin hyviäkin miesten yksivärisiä (mustia) pitkiä kalsareita, mutta sukkahousut päihittää ne usein mennen tullen. Sukkahousuja löytyy montaa paksuutta eri lämpötilaolosuhteita varten. Pitkät kalsarit ovat liian kuumat muulloin paitsi kovalla pakkasella.
        3. miksi miestä kutsutaan "transuksi" jos hän käyttää jotain alunperin naisten vaatekappaletta, mutta nainen saa käyttää mitä tahansa miesten vaatetta olematta "transu"?? Eiköhän siihen "transuiluun" kuulu muutakin kuin pelkkä vaatekappale, eli se että haluaa esiintyä naisen hahmossa.
        Itse olen käyttänyt vuosikausia housujen alla sukkahousuja, enkä todellakaan pidä itseäni transuna. Kertokaa mulle yksi hyvä syy miksei mies voisi niitä käyttää. Oma ennakkoluulo ei kelpaa vastaukseksi.
        4. Sukkahousut olivat alunperin myös miesten vaate.

        mies sukkahousuissa olisi aika hupaisa ilmestys, eipä(onneksi)ole tuollaista sipsuttelijaa vastaan tullut. Ja naisten vaatteissa koikkelehtiva mies on kyllä epäilemättä transvestiitti tyttöilijä. Käytätkö muuten myös korkkareita ja kukkamekkoa sukkapöksyjesi kanssa?
        No, loppujenlopuksi mulle on kyllä varsin yhdentekevää, vaikka pukeutuisit perunasäkkiin, mutta älä viitsi jauhaa täällä sukkahousuistasi, ei se tee transuilusta yhtään vähemmän perverssiä.


      • Sukkahousuja käyttävä mies
        Rysäpöksyt kirjoitti:

        mies sukkahousuissa olisi aika hupaisa ilmestys, eipä(onneksi)ole tuollaista sipsuttelijaa vastaan tullut. Ja naisten vaatteissa koikkelehtiva mies on kyllä epäilemättä transvestiitti tyttöilijä. Käytätkö muuten myös korkkareita ja kukkamekkoa sukkapöksyjesi kanssa?
        No, loppujenlopuksi mulle on kyllä varsin yhdentekevää, vaikka pukeutuisit perunasäkkiin, mutta älä viitsi jauhaa täällä sukkahousuistasi, ei se tee transuilusta yhtään vähemmän perverssiä.

        No, mistäs tiedät etten ole tullut vastaan missään? Vai oletko katsonut kaikkien vastaantulijoiden housujen alle?
        Tämä oli muuten eka kerta kun olen tänne kirjoittanut ainakin vuoteen, joten en täällä "jauha" mitään. En myöskään aio "jauhaa" täällä tämän enempää, koska se on aivan turhaa ja sinunlaisesi saavat siitä vain enemmän vettä myllyyn. Toivottavasti sinäkin muutat joskus tuota yksisilmäistä ajatusmaailmaasi. Vai saatko jotain kiksejä muiden solvaamisesta?


      • ?????
        Ei transsu kirjoitti:

        Sukkahousut eivät ole miesten vaate.Edelleenkään.

        Kuka on määrännyt että sukkahousut eivät ole miesten vaate. Naisetko (eli tanssit naisten pillin mukaan) vai toiset miehet (pelkäät homoksi leimaantumista) vai onko se transuilu se kaikkein pahin asia.


      • Ja ehkä varhaisin
        Sukkahousuja käyttävä mies kirjoitti:

        No, mistäs tiedät etten ole tullut vastaan missään? Vai oletko katsonut kaikkien vastaantulijoiden housujen alle?
        Tämä oli muuten eka kerta kun olen tänne kirjoittanut ainakin vuoteen, joten en täällä "jauha" mitään. En myöskään aio "jauhaa" täällä tämän enempää, koska se on aivan turhaa ja sinunlaisesi saavat siitä vain enemmän vettä myllyyn. Toivottavasti sinäkin muutat joskus tuota yksisilmäistä ajatusmaailmaasi. Vai saatko jotain kiksejä muiden solvaamisesta?

        Mies joka sukkahousuissa tepasteli oli 1100 luvulle sijoitettu Robin Hood!


      • Robhod sukkiksissa
        Ja ehkä varhaisin kirjoitti:

        Mies joka sukkahousuissa tepasteli oli 1100 luvulle sijoitettu Robin Hood!

        Vautsi RobHod sukkiset joka ukolle :)


      • urokset
        Rysäpöksyt kirjoitti:

        mies sukkahousuissa olisi aika hupaisa ilmestys, eipä(onneksi)ole tuollaista sipsuttelijaa vastaan tullut. Ja naisten vaatteissa koikkelehtiva mies on kyllä epäilemättä transvestiitti tyttöilijä. Käytätkö muuten myös korkkareita ja kukkamekkoa sukkapöksyjesi kanssa?
        No, loppujenlopuksi mulle on kyllä varsin yhdentekevää, vaikka pukeutuisit perunasäkkiin, mutta älä viitsi jauhaa täällä sukkahousuistasi, ei se tee transuilusta yhtään vähemmän perverssiä.

        ilman sukkahousuja kusee vessat siivottomaan kuntoon, miten naiset kestää vuodesta toiseen katsella keltaisia pisaroita. Sukkahousujen käyttäjät ovat vähän siistimpiä, oli sitten nainen tai mies!!


      • Aikas hauska
        urokset kirjoitti:

        ilman sukkahousuja kusee vessat siivottomaan kuntoon, miten naiset kestää vuodesta toiseen katsella keltaisia pisaroita. Sukkahousujen käyttäjät ovat vähän siistimpiä, oli sitten nainen tai mies!!

        näkökulma, varmaankin totta?


      • vain...
        Aikas hauska kirjoitti:

        näkökulma, varmaankin totta?

        että kyllä niitä roiskeita voi syntyä sukkahousuja käyttävällä miehelläkin.

        Tuttu arvoitus: Mistä tietää että transvestiitti on käynyt vessassa? Rengas on ylhäällä.


      • vaatetustarkastaja
        vain... kirjoitti:

        että kyllä niitä roiskeita voi syntyä sukkahousuja käyttävällä miehelläkin.

        Tuttu arvoitus: Mistä tietää että transvestiitti on käynyt vessassa? Rengas on ylhäällä.

        No sitten meidän duunissa puolet äijistä on transistoreita. P.S. Kiitos vinkistä ;-)


      • rysäpöksy2
        Rysäpöksyt kirjoitti:

        mies sukkahousuissa olisi aika hupaisa ilmestys, eipä(onneksi)ole tuollaista sipsuttelijaa vastaan tullut. Ja naisten vaatteissa koikkelehtiva mies on kyllä epäilemättä transvestiitti tyttöilijä. Käytätkö muuten myös korkkareita ja kukkamekkoa sukkapöksyjesi kanssa?
        No, loppujenlopuksi mulle on kyllä varsin yhdentekevää, vaikka pukeutuisit perunasäkkiin, mutta älä viitsi jauhaa täällä sukkahousuistasi, ei se tee transuilusta yhtään vähemmän perverssiä.

        Käytän toki!


      • abnormal

        Tosiaankin,"hyvä kysymys", millä kriteereillä olet muka ns. normaali?


      • Olet epänormaali
        abnormal kirjoitti:

        Tosiaankin,"hyvä kysymys", millä kriteereillä olet muka ns. normaali?

        Miten jonkin vaatekappaleen käyttäminen tekisi ihmisen epänormaaliksi? Muuttuuko tyttö lesboksi kun lainaa poikakaverinsa kauluspaidan illan bileisiin.


      • nahkiss

        40 den sukkikset / l.baronin pitkät kalsarit .....sama lämmöntunne ja ihan eri fiilis ....:)


    • Pajanvadda

      Olen 63v ukko ja olen huomannut miten kätevät sukkahousut on. Ainoat alushousut, jotka pysyy paikallaan,kun joutuu paljon kyykkimään;esim tal-
      viverkoilla ja varsinkin metsätöissä ja eivät perhekalleudet hinkkaa lahkeessa.Lisäksi lenkkeilessä pidän sukkiksia.Valmistajat,tehkää meille miehille omat sukkahousut, ei tarvitse kaupassa luimistella. Tasa-arvoa please!

      • on jo

        Miehille on olemassa monenkin valmistajan sukkahousuja. Ongelma on vaan se, että niitä ei löydy kauppojen hyllyltä vaan on tilattava netistä. Toinen juttu on se, että kotimainen valmistaja ei ole uskaltautunut miesten mallistoa tekemään, vaikka saattaisi helposti päästä parempaan hinta/laatusuhteeseen kuin useimmat kilpailijansa.


    • Nimetön

      Kaikki tulevaisuuden hyvät asiat aiheuttavat ennen kansan suosituksi tulemistaan "valtaisan keskustelun".Luulen muutaman vuoden kuluttua olevan miehillä runsaasti sukkahousuja.(ei minulla).

      • sukat

        Sukkahousut ovat varman ihan mukavat käyttää Itse kuitenkin käytän stayup sukkia ja sukkanauhaliivejä lähes joka päivä vaikka olen mies


      • taas..
        sukat kirjoitti:

        Sukkahousut ovat varman ihan mukavat käyttää Itse kuitenkin käytän stayup sukkia ja sukkanauhaliivejä lähes joka päivä vaikka olen mies

        käytän hyvin harvoin stay-up sukkia, sukkia ja sukkanauhaliivejä niiden epäkäytännöllisyyden vuoksi vaikka olenkin nainen.


      • Bathose
        taas.. kirjoitti:

        käytän hyvin harvoin stay-up sukkia, sukkia ja sukkanauhaliivejä niiden epäkäytännöllisyyden vuoksi vaikka olenkin nainen.

        for ever !


      • Sleepyhose
        Bathose kirjoitti:

        for ever !

        saunassa veteli ja ketä mitä häh olitkose sinääää vai olinkose minäää kuka mitä häh ?


      • sukkismies
        taas.. kirjoitti:

        käytän hyvin harvoin stay-up sukkia, sukkia ja sukkanauhaliivejä niiden epäkäytännöllisyyden vuoksi vaikka olenkin nainen.

        Itse olen mies ja käytän talvella usein sukkahousuja farkkujen alla. En väitä, että sukkahousut olisi mukavat jalassa. Mielummin olisin ilman, mutta aina ei tarkene. Sukkahousut on kuitenkin paljon mukavammat kuin miesten pitkät kalsarit. Sukkahousut istuu ihonmyötäisesti, ne ei ole sisällä niin kuumat kuin miesten kalsarit. Puuvillaiset kalsarit ei luista farkkujen alla, vaan liikkuvat farkkujen mukana, kun liukkaat sukkahousut pysyy paikallaa farkujen liukuessa niiden päällä.

        Miesten kalsarit ovat lähes aina puuvillaa. Puuvilla on mukava materiaali, kunnes joutuu olemaan vähän aikaa sisällä ja tekemään jotain missä tulee kuuma. Tällöin puuvilla kastuu hiestä ja varastoi sen ihoa vasten ja olo tuntuu todella epämukavalta. Sukkahousut ovat tekokuitua, joka toimii kuten urheilualusasut, ja kuljettaa hien ulkopuolella oleviin kerroksiin, jolloin iho tuntuu kuivalta.

        Itse ihmettelen, miksi naiset käyttävät niinkin paljon 15-20 den sukkahousuja. Olen itsekkin kokeillut tuollaisia, mutta ne hajoavat todella helposti, eivät lämmitä juuri ollenkaan ja ovat usein ikävät jalassakin (varsinkin halppis tuotteet). Itse käytän pääasiassa 40-100 den laadukkaita sukkahousuja. Nuo kestävät hyvin ja ovat mukavat käyttää. 40 den sukkahousuissakin löytyy sellaisia, joita ei juuri huomaa jalassa, joten en nää mitään pointtia 15 den sukkahousujen käytössä talvella.


      • Janita E
        sukkismies kirjoitti:

        Itse olen mies ja käytän talvella usein sukkahousuja farkkujen alla. En väitä, että sukkahousut olisi mukavat jalassa. Mielummin olisin ilman, mutta aina ei tarkene. Sukkahousut on kuitenkin paljon mukavammat kuin miesten pitkät kalsarit. Sukkahousut istuu ihonmyötäisesti, ne ei ole sisällä niin kuumat kuin miesten kalsarit. Puuvillaiset kalsarit ei luista farkkujen alla, vaan liikkuvat farkkujen mukana, kun liukkaat sukkahousut pysyy paikallaa farkujen liukuessa niiden päällä.

        Miesten kalsarit ovat lähes aina puuvillaa. Puuvilla on mukava materiaali, kunnes joutuu olemaan vähän aikaa sisällä ja tekemään jotain missä tulee kuuma. Tällöin puuvilla kastuu hiestä ja varastoi sen ihoa vasten ja olo tuntuu todella epämukavalta. Sukkahousut ovat tekokuitua, joka toimii kuten urheilualusasut, ja kuljettaa hien ulkopuolella oleviin kerroksiin, jolloin iho tuntuu kuivalta.

        Itse ihmettelen, miksi naiset käyttävät niinkin paljon 15-20 den sukkahousuja. Olen itsekkin kokeillut tuollaisia, mutta ne hajoavat todella helposti, eivät lämmitä juuri ollenkaan ja ovat usein ikävät jalassakin (varsinkin halppis tuotteet). Itse käytän pääasiassa 40-100 den laadukkaita sukkahousuja. Nuo kestävät hyvin ja ovat mukavat käyttää. 40 den sukkahousuissakin löytyy sellaisia, joita ei juuri huomaa jalassa, joten en nää mitään pointtia 15 den sukkahousujen käytössä talvella.

        Täyttä asiaa.Mitä kummallista siinä on että miehetkin pitävät sukkahousuja.


      • ihmetellyt
        sukkismies kirjoitti:

        Itse olen mies ja käytän talvella usein sukkahousuja farkkujen alla. En väitä, että sukkahousut olisi mukavat jalassa. Mielummin olisin ilman, mutta aina ei tarkene. Sukkahousut on kuitenkin paljon mukavammat kuin miesten pitkät kalsarit. Sukkahousut istuu ihonmyötäisesti, ne ei ole sisällä niin kuumat kuin miesten kalsarit. Puuvillaiset kalsarit ei luista farkkujen alla, vaan liikkuvat farkkujen mukana, kun liukkaat sukkahousut pysyy paikallaa farkujen liukuessa niiden päällä.

        Miesten kalsarit ovat lähes aina puuvillaa. Puuvilla on mukava materiaali, kunnes joutuu olemaan vähän aikaa sisällä ja tekemään jotain missä tulee kuuma. Tällöin puuvilla kastuu hiestä ja varastoi sen ihoa vasten ja olo tuntuu todella epämukavalta. Sukkahousut ovat tekokuitua, joka toimii kuten urheilualusasut, ja kuljettaa hien ulkopuolella oleviin kerroksiin, jolloin iho tuntuu kuivalta.

        Itse ihmettelen, miksi naiset käyttävät niinkin paljon 15-20 den sukkahousuja. Olen itsekkin kokeillut tuollaisia, mutta ne hajoavat todella helposti, eivät lämmitä juuri ollenkaan ja ovat usein ikävät jalassakin (varsinkin halppis tuotteet). Itse käytän pääasiassa 40-100 den laadukkaita sukkahousuja. Nuo kestävät hyvin ja ovat mukavat käyttää. 40 den sukkahousuissakin löytyy sellaisia, joita ei juuri huomaa jalassa, joten en nää mitään pointtia 15 den sukkahousujen käytössä talvella.

        "Itse ihmettelen, miksi naiset käyttävät niinkin paljon 15-20 den sukkahousuja."

        Tuota olen minäkin ihmetellyt. Esimerkiksi uimahallissa näkee talvella kuinka monella naisella on siellä toppahousujen alla 20 den. sukkahousut ja niiden pariksi tarvitaan paksummat nilkkasukat. Minä taas käytän mieluummin paksuja talvisukkahousuja ja vielä näilläkin pakkasilla selviän tavallisilla suorilla housuilla tai farkuilla. Vasta sitten kun joudun olemaan pitkään ulkosalla, vedän noiden talvisukkahousujen päälle toppahousut.

        15-20 den. sukkahousuja käytän keväällä ja syksyllä housujen alla ja kesän viileämmillä ilmoilla hameen kanssa. Kun ilmat kylmenee, sukkahousut vahvenee housujen alla (40, 60, 80-100 den.). Joihinkin juhliinkin voi lähteä melko kylmälläkin säällä hameessa ja näyttävissä (värikkäät tai kuviolliset) paksuissa sukkahousuissa. Ulkona on käytössä pitkävartiset saappaat jotka vaihdetaan sitten sisäkenkiin.


      • JohannesAnneHomo
        ihmetellyt kirjoitti:

        "Itse ihmettelen, miksi naiset käyttävät niinkin paljon 15-20 den sukkahousuja."

        Tuota olen minäkin ihmetellyt. Esimerkiksi uimahallissa näkee talvella kuinka monella naisella on siellä toppahousujen alla 20 den. sukkahousut ja niiden pariksi tarvitaan paksummat nilkkasukat. Minä taas käytän mieluummin paksuja talvisukkahousuja ja vielä näilläkin pakkasilla selviän tavallisilla suorilla housuilla tai farkuilla. Vasta sitten kun joudun olemaan pitkään ulkosalla, vedän noiden talvisukkahousujen päälle toppahousut.

        15-20 den. sukkahousuja käytän keväällä ja syksyllä housujen alla ja kesän viileämmillä ilmoilla hameen kanssa. Kun ilmat kylmenee, sukkahousut vahvenee housujen alla (40, 60, 80-100 den.). Joihinkin juhliinkin voi lähteä melko kylmälläkin säällä hameessa ja näyttävissä (värikkäät tai kuviolliset) paksuissa sukkahousuissa. Ulkona on käytössä pitkävartiset saappaat jotka vaihdetaan sitten sisäkenkiin.

        Käytän topattuja rintaliivejä siis palleatuellisia ja myös sukkahousuja hameitten kera.Ihana tämä sukkahousufoorumí jolle löysin itseni myös.Ihant sääret Denierillä.Toivoisin että "muut" miehet menisivät muille sivústoille eivätkä tulisi tänne solvaamaan.


      • trangborougtingbong
        JohannesAnneHomo kirjoitti:

        Käytän topattuja rintaliivejä siis palleatuellisia ja myös sukkahousuja hameitten kera.Ihana tämä sukkahousufoorumí jolle löysin itseni myös.Ihant sääret Denierillä.Toivoisin että "muut" miehet menisivät muille sivústoille eivätkä tulisi tänne solvaamaan.

        Indiassa mondi mies kule hamesa ja subbhouusissa ja vetelevät pilveä...snuusk pimpeli pom Idiana dong hasshis hassis rama rama


      • Tzömm
        trangborougtingbong kirjoitti:

        Indiassa mondi mies kule hamesa ja subbhouusissa ja vetelevät pilveä...snuusk pimpeli pom Idiana dong hasshis hassis rama rama

        Ei ole asiallinen pilvenpolttaja ;)


      • Käyttäjä3
        Tzömm kirjoitti:

        Ei ole asiallinen pilvenpolttaja ;)

        Sukkahousut ovat paljon käytännöllisemmät kuin pitkät kalsarit.


      • ,,,
        Käyttäjä3 kirjoitti:

        Sukkahousut ovat paljon käytännöllisemmät kuin pitkät kalsarit.

        Olen tämän talven ajan käyttänyt ainoastaan sukkahousuja eikä tulisi mieleenkään laittaa pitkiä kalsareita sukkahousujen sijasta. Sukkahousut eivät tunnu sisätiloissa ollenkaan hiostavilta, mutta kuitenkin ulkona liikkuessa on tarjennut hyvin pelkillä farkuilla ja sukkahousuilla. Plussaa on myös se, että lämpöä riittää sukkahousujen kanssa jalkateriin asti.


      • myös yksi käyttäjä
        ,,, kirjoitti:

        Olen tämän talven ajan käyttänyt ainoastaan sukkahousuja eikä tulisi mieleenkään laittaa pitkiä kalsareita sukkahousujen sijasta. Sukkahousut eivät tunnu sisätiloissa ollenkaan hiostavilta, mutta kuitenkin ulkona liikkuessa on tarjennut hyvin pelkillä farkuilla ja sukkahousuilla. Plussaa on myös se, että lämpöä riittää sukkahousujen kanssa jalkateriin asti.

        Käytän aina välillä 20- tai 40-denierisiä sukkahousuja pitkien housujen alla ja ne ovat tosi hyvät, kunhan ovat oikeaa kokoa. Arkikäytössä ilman muuta paremmat jalassa kuin tyypilliset miesten peruskalsarit. Tuosta sukkahousujen paksuudesta olen eri mieltä joidenkin edellisten kirjoittajien kanssa. Minusta 20-denieriset ovat farkkujen alla useimmiten ne parhaat. Paksumpien kanssa tulee sisällä helposti kuuma aivan kuten peruskalsareissakin. Tänä talvena on kyllä ollut sen verran pakkasia, että on tarvinnut pitää paksumpiakin sukkahousuja.

        Mutta niin kuin tästäkin viestiketjusta käy ilmi, ei mies voi sukkahousuja julkisesti käyttää leimautumatta ties miksi. Joskus käy aivan helvetisti kateeksi naisia, jotka pystyvät sukkahousujen paksuutta vaihtelemalla aluspukeutumaan mukavasti kelillä kuin kelillä. Jos miehille olisi saatavissa 20-30 denierin sukkahousujen paksuutta vastaavia kalsareita, voisin ajatella siirtyväni niihin sukkahousujen sijasta.


      • Tumputtajatar
        myös yksi käyttäjä kirjoitti:

        Käytän aina välillä 20- tai 40-denierisiä sukkahousuja pitkien housujen alla ja ne ovat tosi hyvät, kunhan ovat oikeaa kokoa. Arkikäytössä ilman muuta paremmat jalassa kuin tyypilliset miesten peruskalsarit. Tuosta sukkahousujen paksuudesta olen eri mieltä joidenkin edellisten kirjoittajien kanssa. Minusta 20-denieriset ovat farkkujen alla useimmiten ne parhaat. Paksumpien kanssa tulee sisällä helposti kuuma aivan kuten peruskalsareissakin. Tänä talvena on kyllä ollut sen verran pakkasia, että on tarvinnut pitää paksumpiakin sukkahousuja.

        Mutta niin kuin tästäkin viestiketjusta käy ilmi, ei mies voi sukkahousuja julkisesti käyttää leimautumatta ties miksi. Joskus käy aivan helvetisti kateeksi naisia, jotka pystyvät sukkahousujen paksuutta vaihtelemalla aluspukeutumaan mukavasti kelillä kuin kelillä. Jos miehille olisi saatavissa 20-30 denierin sukkahousujen paksuutta vastaavia kalsareita, voisin ajatella siirtyväni niihin sukkahousujen sijasta.

        Tumputatko usein sukkahousuissa ?


      • jotain6
        myös yksi käyttäjä kirjoitti:

        Käytän aina välillä 20- tai 40-denierisiä sukkahousuja pitkien housujen alla ja ne ovat tosi hyvät, kunhan ovat oikeaa kokoa. Arkikäytössä ilman muuta paremmat jalassa kuin tyypilliset miesten peruskalsarit. Tuosta sukkahousujen paksuudesta olen eri mieltä joidenkin edellisten kirjoittajien kanssa. Minusta 20-denieriset ovat farkkujen alla useimmiten ne parhaat. Paksumpien kanssa tulee sisällä helposti kuuma aivan kuten peruskalsareissakin. Tänä talvena on kyllä ollut sen verran pakkasia, että on tarvinnut pitää paksumpiakin sukkahousuja.

        Mutta niin kuin tästäkin viestiketjusta käy ilmi, ei mies voi sukkahousuja julkisesti käyttää leimautumatta ties miksi. Joskus käy aivan helvetisti kateeksi naisia, jotka pystyvät sukkahousujen paksuutta vaihtelemalla aluspukeutumaan mukavasti kelillä kuin kelillä. Jos miehille olisi saatavissa 20-30 denierin sukkahousujen paksuutta vastaavia kalsareita, voisin ajatella siirtyväni niihin sukkahousujen sijasta.

        Minusta tuo 20den on ihan turha farkkujen alla. Niiden lämmittävyys ei kylmillä ilmoilla riitä. Toisekseen niiden kanssa pitää pitää ainakin nilkkasukkia. Paksumpia
        yli 40 den voin ainakin minä pitää ilman lisä sukkia. Ovat myöskin huomaamattomat
        nilkkojen näkyessä.

        Ainakin tänä talvena olen pitänyt kovilla pakkasilla miesten pitkiä kalsareita silloin
        kun villasukkikset olisi saattaneet aiheuttaa hämmennystä muissa miehissä työ-
        paikan pukuhuoneessa.


      • hamemies sukissa
        jotain6 kirjoitti:

        Minusta tuo 20den on ihan turha farkkujen alla. Niiden lämmittävyys ei kylmillä ilmoilla riitä. Toisekseen niiden kanssa pitää pitää ainakin nilkkasukkia. Paksumpia
        yli 40 den voin ainakin minä pitää ilman lisä sukkia. Ovat myöskin huomaamattomat
        nilkkojen näkyessä.

        Ainakin tänä talvena olen pitänyt kovilla pakkasilla miesten pitkiä kalsareita silloin
        kun villasukkikset olisi saattaneet aiheuttaa hämmennystä muissa miehissä työ-
        paikan pukuhuoneessa.

        Itse käytän sukkahousuja lähes päivittäin vain niiden lämmön takia. Ei jalat palale pienellä pakkasella.


      • ironman123
        hamemies sukissa kirjoitti:

        Itse käytän sukkahousuja lähes päivittäin vain niiden lämmön takia. Ei jalat palale pienellä pakkasella.

        Sukkikset tuntuu vaan niin "hyvältä" jalassa , paljon mukavammat kuin jotkut jussikalsarit!


      • tumppujamppa
        Tumputtajatar kirjoitti:

        Tumputatko usein sukkahousuissa ?

        Toki tumputan useinkin, viimeksi tänä aamuna kolmesti ja teki pirun gutaa!


      • abnormal
        Tumputtajatar kirjoitti:

        Tumputatko usein sukkahousuissa ?

        toki, "hakkaan tattia", säännöllisen epäsäännöllisesti, ja tekee jopa gutaa?


    • mies hameessa

      Itse kuljen hameessa ja sukkahousuissa niiden käytännöllisyyden takia

      • Upeaa

        Sulle täytyy antaa täydet pointsi. Toivoisin enemmän hamemiehiä kaduille, silleen saadaan tasa-arvoa myös miehille vaatetukseen.


      • Bärttil
        Upeaa kirjoitti:

        Sulle täytyy antaa täydet pointsi. Toivoisin enemmän hamemiehiä kaduille, silleen saadaan tasa-arvoa myös miehille vaatetukseen.

        Tuskin koskaan on tasa-arvoista miehen käyttää sukahousuja ja hametta vain naisella on oikeus käyttää näitä molempia ja vaikka suoria housuja ja krakaa ja....


    • Tossun alla

      Sukkahousut, tämä ikuisuus kysymys. Naisen vai miehen vaate saatiko sitten molempien?. Itse kokeilleena voin todeta, että toimivat kapineet, Sopivat myös miesten kuin naistenkin käyttöön. Mukavat jalassa, lämpivät, kylmillä keleillä ehdottoman hyvät. No mitä tekee tosimies.... kiskoo täyspitkät Kyy kuvioiset kalsarit jalkaan ja sitten sukan ja sukanvarret vedetään liki puoleensäären kalsareiden pääle! Miten tämä eroaa sukkahousuista? ainut ero on se, että eivät ole yhteen neulottuja ....

    • Kätevät

      Käytän myös sukkisia tälläisellä väli kelillä,syksyllä/keväällä.Antavat sopivasti lämmintä ku välillä sisällä ja ulkona.Musti 40 den,ei heti muut erota,jos vähän näkyy.Onko muita paikkoja mistä saa kuin postimyynti ferillo?

      • löytyyhän niitä

        Jokaisesta tavaratalosta löytyy mustia 40 den sukkahousuja ja muitakin värejä. Mutta jos olet niin mahdottoman iso ettei suurimmat naisten koot riitä niin sitten pitää käydä alusasuliikkeessä joissa yleensä myydään muitakin kokoja, numeroituja.


    • A.mislainen

      Musti 40 den .....onks ne koirille tarkoitettuja ....

    • kätevät

      Onkelma on lähinnä siinä et pituutta on 185,kyllähän leveyttä riittä mut ei pituutta.

      • kätevät2

        Minulla on pituutta 191, koko 44-48 istuvat hyvin.


      • Olenko pitkäsäärinen
        kätevät2 kirjoitti:

        Minulla on pituutta 191, koko 44-48 istuvat hyvin.

        Eli sinulla on ilmeisesti suomalaistyypillisesti lyhyet jalat muuhun pituuteen verrattuna. Minulla tuota kokoa olevat sukkahousut valuvat helposti haarasta, riippuen valmistajasta. Joku 3D kudontamalli voi venyä riittävästi ja pysyä ylhäälläkin. Olen 178 cm pitkä ja säärien pituus haarasta lattiaan 86 cm.


    • onklelma otas

      Onklelma ku amis oon ja osa kirotaa

    • Käyttäjä vaan

      On se ihan normaalia jos mies pitää sukkiksia, varsinkin tukisukkiksia.

      • 2125222

        Tukisukkahousuista en sano mitään, mutta sellaiset paksut sukkahousut kylmällä ilmalla varmasti ihan ookoo, ulkotöissä ainakin. Saattavat vaikka kalsaritjasukat- yhdistelmän voittaa, ei ainakaan luulisi sukkien kengän kärjestä löytyvän.
        Sellaiset ohuenohuet pitsikoristeet kyllä naisille jättäisin.
        Tämä nyt vaan mielipiteenä.


    • SukkisWoMen

      Ihan tosissani kysyn, kun miehnä hieman ihmettelen tätä tälläkin palstalla esiintyvää naisten sukkahoususekoilua, kun toiset hihkuu innoissaan ja toiset sitten vihaavat näitä hihkujia.

    • 2125222

      Jäi tämä asia sen verran vaivaamaan että äsken kun kävin kaupassa sitten otin ja ostin 60 den sukkahousut ja kokeilen viikonloppuna ulkotöissä kun kylmää ilmaa lupasi. Vähän huvittaa kyllä mutta saapa nähdä miten käy!

      • Ei outoa

        Mitä huvittavaa tuossa olisi. Muutenhan varmaankin vetäisit jalkaan samanpaksuiset pitkät kalsarit ja nilkkasukat.


    • 2125222

      Nyt ne on sitten testattu, ne sukkahousut nimittäin. Jos tässä nyt sitten jonkinlaista vertailua tai sellaista tehdä niin...
      Mitä tässä nyt osaisi sanoa. Yllättävän mukavat jalassa ja sopivan lämpimätkin vielä. Päivänselvää ettei kengänkärjestä sitä mytyssä olevaa sukkaa löytynyt. Pukeminen jonkin verran hankalampaa, mutta onnistuihan sekin lopulta kiitos asiantuntevan neuvojan. Hiemanhan tuo hymynkareita aiheutti, tälle neuvojalle siis.
      En nyt varsinaisesti sanoisi että koukkuun olisin jäänyt, mutta kaiken kaikkiaan positiivinen yllätys sukkahousut olivat. En nyt varmaan ala sukkahousuja päivittäisenä vaatteena käyttämään mutta yhtenä vaihtoehtona kuitenkin joissakin olosuhteissa. Ei mikään mahdottomuus että talveksi vielä paksumpiakin hankin. Mutta kuitenkin, sellaiset seitinohuet pitsijutut vielä kuitenkin naisille jättäisin.

      • yksi sukkismies

        Hyvä että olet löytänyt uuden mukavan vaatteen. Itse käytän näillä ilmoilla useimmiten 40 den sukkiksia. Ne on jo sen verran paksut, että ei hajoa helposti, mutta paljon viileämmät kuin pitkät kalsarit.

        Yksi suosikkini on paksut puuvilla-polyamidi-lycra sukkahousut. Saunan tai suihkun jälkeen sukkahousut ja saunatakki on mukava yhdistelmä. Vielä jos löytyy vastaavaan asuun pukeutunut puoliso, niin mikä on mukavampaa kuin kietoa sukkahoususääret yhteen.


      • Klökkå
        yksi sukkismies kirjoitti:

        Hyvä että olet löytänyt uuden mukavan vaatteen. Itse käytän näillä ilmoilla useimmiten 40 den sukkiksia. Ne on jo sen verran paksut, että ei hajoa helposti, mutta paljon viileämmät kuin pitkät kalsarit.

        Yksi suosikkini on paksut puuvilla-polyamidi-lycra sukkahousut. Saunan tai suihkun jälkeen sukkahousut ja saunatakki on mukava yhdistelmä. Vielä jos löytyy vastaavaan asuun pukeutunut puoliso, niin mikä on mukavampaa kuin kietoa sukkahoususääret yhteen.

        Eli vähäks niinkut ransuilla pervosti..


      • Olisko sittenkin
        yksi sukkismies kirjoitti:

        Hyvä että olet löytänyt uuden mukavan vaatteen. Itse käytän näillä ilmoilla useimmiten 40 den sukkiksia. Ne on jo sen verran paksut, että ei hajoa helposti, mutta paljon viileämmät kuin pitkät kalsarit.

        Yksi suosikkini on paksut puuvilla-polyamidi-lycra sukkahousut. Saunan tai suihkun jälkeen sukkahousut ja saunatakki on mukava yhdistelmä. Vielä jos löytyy vastaavaan asuun pukeutunut puoliso, niin mikä on mukavampaa kuin kietoa sukkahoususääret yhteen.

        Eiköhän paljaat sääret ole mukavammat.


      • kari IIII
        yksi sukkismies kirjoitti:

        Hyvä että olet löytänyt uuden mukavan vaatteen. Itse käytän näillä ilmoilla useimmiten 40 den sukkiksia. Ne on jo sen verran paksut, että ei hajoa helposti, mutta paljon viileämmät kuin pitkät kalsarit.

        Yksi suosikkini on paksut puuvilla-polyamidi-lycra sukkahousut. Saunan tai suihkun jälkeen sukkahousut ja saunatakki on mukava yhdistelmä. Vielä jos löytyy vastaavaan asuun pukeutunut puoliso, niin mikä on mukavampaa kuin kietoa sukkahoususääret yhteen.

        Minä myös olen ohuempien kuin 60 den sukkahousujen kannalla. 60-denieriset ovat jo likimain yhtä paksut kuin peruskalsarit, ja alkavat olla aika kuumat pitkien housujen alla. 20 tai 40 den ovat minun mieleen. Nyt on jalassa 40 -denieriset.


    • 2125222

      Nojaa, transua tai ei, hällä väliä. Kun kerran oma siippa ei sen kummemmin (pahalla ainakaan) outona pitänyt, niin kukapa muukaan housujeni alle kurkistelisi mitä siellä milloinkin pidän. Kokeilkoon ken haluaa ja tykätköön ken tykkää ynnä käyttäköön ken käyttää. Kokeiltuani voin vain todeta, että ei hassummat, mutta en nyt menisi sentään mitään taivaallista ihanuuttakaan hehkuttamaan. Käyttökelpoinen vaate monien muitten joukossa, ei kai siinä sen enempää.

    • yksi kokeilija

      Tyttöystävälläni oli viimeviikolla syysloma koulusta. Hän asuu äitinsä kanssa kaksistaan. Olin sitten heidän luonaan muutaman yön. Siinä yhtenä aamuna olin lähdössä töihin, kun tyttöystävän äiti kysyi, onko minulla pitkät kalsarit, ulkona kun on yli 10 astetta pakkasta, joten on aika vilpoisaa kävellä töihin. Totesin siihen, ettei tullut mieleen ottaa sellaisia mukaan, kun pakkaset tuli niin yllättäen. Hetken päästä hän haki sukkahousut, ojensi ne minulle, ja sanoi että laita nuo jalkaasi. Sanoin, että enhän minä voi sukkahousuja laittaa. Hän vaan totesi, että ihan turha palella, eihän kukaan töissä tiedä mitä sinulla on housujen alla, ja tarvittaessa helppohan ne on käydä vessassa ottamassa pois. Niin laitoin sukkahousut jalkaan ja pidin niitä koko päivän. Tyttöystävältä tuli muuteman tunnin päästä viesti, jossa hän kysyi miltä sukkahousut tuntuu. Äitinsä oli kertonut hänelle tuosta kanssa, ja tyttöystävälle se oli ihan ok. Minunkin mielestä ne oli ihan hyvät, ja ajattelin, että voisin ihan hyvin käyttää niitä talvella pitkien alushousujen sijasta.

      • Onkohan totta

        Jotenkin haiskahtaa kaupunkilegendalta. Tuollainen kertomus esiintyy hyvin yleisesti. Mies ei voisi ajatellakaan sukkahousujen käyttöä mutta kun vaimo/tyttöystävä on ehdottanut niin sitten on kokeiltu ja hyväksi havaittu. Näitä lähes samanlaisia kertomuksia ilmestyy aina välillä tälle palstalle. Hieman epäilyttää miten tälle palstalle on löydetty ja mitä kertomuksella haetaan. Jos joku mies on todellakin satunnaisesti "löytänyt" sukkahousut, ei hän tule siitä kertomaan tänne vaan käyttää kaikessa hiljaisuudessa eikä todennäköisesti kerro siitä kenellekään.

        Vastaavasti ihmetyttää miksi eräät miehet tulee tälle palstalle kertomaan naisten alusasujen käyttämisestä. Onkohan taustalla eräänlaista exhibitionismia ja halutaan kertoa naisille asiasta. Naisten vaatteita käyttäville miehille on Suomi24:llä oma keskustelualueensa, joten nuo kertomukset tuntuu oudolta täällä.


      • Sukkis-Seppo
        Onkohan totta kirjoitti:

        Jotenkin haiskahtaa kaupunkilegendalta. Tuollainen kertomus esiintyy hyvin yleisesti. Mies ei voisi ajatellakaan sukkahousujen käyttöä mutta kun vaimo/tyttöystävä on ehdottanut niin sitten on kokeiltu ja hyväksi havaittu. Näitä lähes samanlaisia kertomuksia ilmestyy aina välillä tälle palstalle. Hieman epäilyttää miten tälle palstalle on löydetty ja mitä kertomuksella haetaan. Jos joku mies on todellakin satunnaisesti "löytänyt" sukkahousut, ei hän tule siitä kertomaan tänne vaan käyttää kaikessa hiljaisuudessa eikä todennäköisesti kerro siitä kenellekään.

        Vastaavasti ihmetyttää miksi eräät miehet tulee tälle palstalle kertomaan naisten alusasujen käyttämisestä. Onkohan taustalla eräänlaista exhibitionismia ja halutaan kertoa naisille asiasta. Naisten vaatteita käyttäville miehille on Suomi24:llä oma keskustelualueensa, joten nuo kertomukset tuntuu oudolta täällä.

        No on se nyt kumma, kuinka jonkun miehen sukkahousutarinat vaivaavat ihmisten mieltä. Jos joku mies kertoo pitävänsä sukkahousuja tai sukkahousuista, niin ei sen takia nyt sentään ihan puuhun tarvitse kiivetä.


      • Ei vakavaa
        Sukkis-Seppo kirjoitti:

        No on se nyt kumma, kuinka jonkun miehen sukkahousutarinat vaivaavat ihmisten mieltä. Jos joku mies kertoo pitävänsä sukkahousuja tai sukkahousuista, niin ei sen takia nyt sentään ihan puuhun tarvitse kiivetä.

        Tuossa aiemmassa viestissä vihjaistiin (ihan aiheellisesti) että näille sukkahousfetisteille on erillinen keskustelualue. Mutta jos mies kertoo käyttävänsä talvella sukkahousuja vain pitkien kalsareiden korvaajana, sellainen kuuluu tälle alueelle.


    • Prätkäjätkä/liivit

      No ihan vitun homoa tää on. Vetäkää hameet vielä päälle ja kehukaa miten "miesmäistä" se on = NEIDIT . Eiks näille NEIDEILLE vois perustaa ihan omaa vitun sukkahousujuttupalstaa HÄH !

    • On ihan jokaisen miehen oma asia käyttääkö sukkahousuja vai ei. Hölmöö vaahdota tällasesta asiasta. Se, että sukkahousut yleisesti mielletään enempi naisten asusteeksi, ei mun mielestä kuitenkaan tee miehestä (sentakia) yhtään vähemmän miehekkäämmäksi. Talvella sukkahousut on paikallaan kaikille, olipa denieri sitten mitä vahvuutta tahansa. Kesällä harvoin tulee pidettyä sukkahousuja, paitsi juhlissa mekon ja hameen kanssa. Jos mies menee juhliin mekossa ja hameessa lienee siinäkin tapauksessa sukkahousut sitten paikallaan. Tosin en oo juhlissa nähnyt miehiä hameessa tai mekossa...

      • Hametta kehiin

        Harmi. Olisihan se vaihtelua, positiivista sellaista.


      • Hametta kehiin kirjoitti:

        Harmi. Olisihan se vaihtelua, positiivista sellaista.

        Voisi ainakin sitten vertailla säärien soreutta.


      • Kaunissääri mies
        shadylady kirjoitti:

        Voisi ainakin sitten vertailla säärien soreutta.

        Miehillä on kauniit sääret.mustat sukkikset kruunaavat miesten sääret.


      • Kyllä löytyy

        Joskus on tullut nähtyä. Ei ole mahdottomasti aikaa kun olin juhlissa missä oli n. 50 upeaa naista pitkissä iltapuvuissa. Itseni lisäksi muutama nainen (puolisoita), suurin osa "naisista" oli miehiä ja useimpia oli vieläpä vaikeaa tunnistaa alunperin miehiksi.


    • Amaria jalkaan

      SopNainen liike Riihimäellä,jos miehenä haluaa ostaa sukkia.Tosi ammattimainen liike ja palvelu loistavaa(ei arvostele vaan neuvoo).Ja asioinnissa tulee plussana se mukava kutina ja kihelmöinti,kuin omenavarkaissa...

    • sukkismies1

      Sukkahousut miehellä, Minullakin on sukkikset olleet alus housuina jo vuosia. Ovat meinaan lämpimämmät,kuin roikkuvat kalsongit. Olisi kiva,jos myös miehille tulisi omat koot. Kokoni on miesten alushousuissa s Naisten sukkikset L/ XL samoin olisi kiva jos sukkikset tulisi myös miesten osastolle kauppoihin.

    • 0-keli

      Leggarit tai sukkikset 0-keleillä ja pikkupakkasilla hyvät pitkien alushousujen sijasta, etenkin kun vielä joutuu olemaan päivät sisätöissä.

      • ei ransusetä

        Kaikkea sitä ransut kirjottelee


      • Olit tai et
        ei ransusetä kirjoitti:

        Kaikkea sitä ransut kirjottelee

        No ainahan voit palella tai hikoilla, jos sopivat vaatteet ei kelpaa.


    • ransujen hommaa

      Kyllä minä olen ostanut kaupasta ohuet pitkät kalsarit, enkä niiden kanssa hikoillut sisälläkään. Mutta. En ihan heti haluaisi itselleni, enkä työkavereillekaan tilannetta, jossa aamulla pukuhuoneessa vaihdetaan työhousut jalkaan ja jollakin äijistä olisi sukkahousut jalassa. Niissä kun vielä olisi pari silmäpakoa, niin vot. Kyllä siinä sukkahousumiehen kello matelisi, ennen kuin työpäivä loppuisi. Taitaisi olla saikun paikka ja työpaikan vaihto. Ikuinen lempinimi, jota ei pakoon pääsi, kuin ryöstämällä pankin ja käyttämällä sukkiksia naamiona.

      • Ei tarvetta

        Elämä on valintoja ja ei tarvitse vaihdella kimppapukkarissa vaatteita.


    • Vittu mitä jenskua

      Kyllä jensku tietää :)))

    • aikoih eletty

      hevoneeviheltämäaapa. mun puolest voivat vetää hameenki päälle ynnämuuta. miehilä sukkahousut joo heitä ei saa haukkua itkevät pian...

    • 121212

      Tämä palsta on alusvaatteet.

      • Mitäs valitatte

        Sukkahousut on miehillä nimenomaan alusvaatteet. Naiset pitää sukkahousuja päällysvaatteenakin.

        Mitä enemmän itketään siitä kuinka miehet käyttää sukkahousuja niin sitä enemmän naiset ovat siirtyneet pitkiin kalsareihin, pikkutyttöjä myöten. Juuri osui silmiin uimahallissa muutaman vuoden vanha pikkutyttö pukuhuoneessa niin oli pitkikset ja nilkkasukat. Harva nainen käyttää enää nykyisin talvisukkahousuja alusvaatteena, vain silloin ne otetaan käyttöön jos mennään ulos hameessa (ja silloinkin monella on leggarit).


    • mies 63

      Sukkahousut on kyllä ihan jees, niitä on joka tilanteeseen sopivaa paksuutta ja mallia. Olen ollut vakikäyttäjä jo pitkään, mieskalsarit on yäk!

    • sepaluskin

      ""Mitä enemmän itketään siitä kuinka miehet käyttää sukkahousuja niin sitä enemmän naiset ovat siirtyneet pitkiin kalsareihin, pikkutyttöjä myöten." "
      Näyttääkin siltä, että sukkahousutehtailijat koettavat kirjoituksillaan saada miehet hyväksymään tuotteensa. Ei onnistu. Me kieltäydymme jyrkästi ja jätämme moiset hepeneet niille, jotka luonto on muovannut sellaisiksi, että he niitä haluavat .

      • Lääkkeet

        Me sukkahousujen käyttäjät kieltäydymme jyrkästi kuuntelemasta tuollaista pessimistiä ja jatkamme sukkahousujen käytttöä.


      • Jotgtrut

        Haista sinä vittu jota tuskin olet peräkammarin mies koskaan edes haistanut :))
        Sääli Jalluja olet tilannut , menneet hukkaan :))


      • peräkamaripoika
        Jotgtrut kirjoitti:

        Haista sinä vittu jota tuskin olet peräkammarin mies koskaan edes haistanut :))
        Sääli Jalluja olet tilannut , menneet hukkaan :))

        Eihän jallut hukkaan ole toki menneet!
        Olen tumputtanut alvariinsa, tänä aamuna viimeksi vedin käteen kahdesti!


    • mukavat.

      Mitä sitten, sukkahousut ovat vaate siinä missä muutkin. Kerran olen pitänyt ja mukavilta tuntuivat.

    • motoristi.

      Prätkäjätklle vain maininta, että mitä helvettiä tällä sivustolla roikut. Tiedän että monet motoristit käyttävät ajohaalareiden alla sukkanousuja. Käytät itse tai et uskalla?

    • Axel Donis

      Sukkahousut sopivat miehille parhaimmillaan aivan yhtä hyvin kuin naisillekin. Talvella voi käyttää vaikkapa näitä lämpimiä fleece-sukkiksia, niin eivät pallitkaan palele.

      Suomalaisten miesten ja toisinaan näemmä myös naisten junttiutta kuvastavat hyvin nämä monet sukkahousuja käyttäjien miesten pilkkaamiseksi kirjoitetut vastaukset.

      • Mistä löysit?

        Mistä löytyy fleecestä tehtyjä sukkahousuja? Leggingsejä olen kyllä löytänyt.


      • Denit riittää

        Kuluva talvikausihan on ollut sukkahousujen/leggarien optimiaikaa lun kelit ovat keikkuneet nollan tuntumassa ja kohta vähän pakkasella. Pitkiä kalsareita ei ole kaivannut kuin parina päivänä.


      • Kirsikat

      • Mistä löysit?

    • Naaperoboy

      Samaa mieltä.

    • Justus1979

      Paksut leggingsit tai sukkahousut ovat parhaat pitkät kalsarit. Istuvat hyvin ja joustavat. Ihan must juttu pilkillä, kelkkaillessa tai muuten vaan kylmällä!
      Aloin käyttämään sukkahousuja pitkien epämukavien kalsonkien tilalla vaimon kehotuksesta. Hän ihmetteli kun aina kirosin epämukavia ja huonosti istuvia pitkiä kalsareita ja kehotti ostamaan isokokoiset naisten paksut sukkahousut (hänen kun ei minun päälle mahdu) ja kun ne ostin, niin sen jälkeen nakkasin kaikki kalsarit roskiin ja sukkahousuja ja leggingsejä tilalle.
      Suosittelen kaikkia miehiä ainakin kokeilemaan, ennen kuin haukkuvat homoksi/transuksi/perverssiksi...! Niin siis minä en niistä mitään kiksejä saa vaan ne ovat talvella vain pitkien kalsareiden korvike.

      • Ihmettelijä

        Täytyy ihmetellä miksi ei miehet voi käyttää Sukkahousuja? Sukkahousujen valikoima etenkin tukisukkahousujen valikoimaa voisi laitaa miesten vaateosastoille.
        Kotimaisa valmistajia tuntuisi löytyvän.
        Sukkahousujen valmistajat voisi lisätä myös pakkauksiin "sopivat myös miehille".

        Aika moni mies käyttää uskoakseni tukisukkahousuja eikä siinä ole mitään häpeämistä. Ostaminen naisten osastoilta, herättää arvosteluita.


      • ihmettelijä
        Ihmettelijä kirjoitti:

        Täytyy ihmetellä miksi ei miehet voi käyttää Sukkahousuja? Sukkahousujen valikoima etenkin tukisukkahousujen valikoimaa voisi laitaa miesten vaateosastoille.
        Kotimaisa valmistajia tuntuisi löytyvän.
        Sukkahousujen valmistajat voisi lisätä myös pakkauksiin "sopivat myös miehille".

        Aika moni mies käyttää uskoakseni tukisukkahousuja eikä siinä ole mitään häpeämistä. Ostaminen naisten osastoilta, herättää arvosteluita.

        Miehet ja sukkahousut?

        Ostin Amarin 40 den tukisukkahousut yllätys miten hyvin istuvat, netistä piti tilata, koska ei oikein viitsi naisten sukkavaikoimia mennä penkomaan. Joku aika sitten onnistuin ostamaan naisten sukkahyllysta yhdet sukkahousut, pari vanhempaa rouvaa katsoivat siihen malliin, että voi niitä ajatuksia heidän päässään mitä he ajattelivat. Piti etsiä kokoa 40-44 siinä meni aikaa plärätessä.
        Tukisukkahousuja, miks tosiaan ei ole miesten osastoilla sukkavalikoimissa, vanhat käsitteet naistensukkahousuista muuttuisi. Itse käytän tukisukkahousuja liikunnan yhteydessä muutenkin väsyneisiin jalkoihin oiva vaihtoehto, miellyttävät, mukavat, ei särje pohkeita jaloille parempi vaihtoehto kuin puuvillaiset lökäpöksyt.


      • HAHAHAAAA
        ihmettelijä kirjoitti:

        Miehet ja sukkahousut?

        Ostin Amarin 40 den tukisukkahousut yllätys miten hyvin istuvat, netistä piti tilata, koska ei oikein viitsi naisten sukkavaikoimia mennä penkomaan. Joku aika sitten onnistuin ostamaan naisten sukkahyllysta yhdet sukkahousut, pari vanhempaa rouvaa katsoivat siihen malliin, että voi niitä ajatuksia heidän päässään mitä he ajattelivat. Piti etsiä kokoa 40-44 siinä meni aikaa plärätessä.
        Tukisukkahousuja, miks tosiaan ei ole miesten osastoilla sukkavalikoimissa, vanhat käsitteet naistensukkahousuista muuttuisi. Itse käytän tukisukkahousuja liikunnan yhteydessä muutenkin väsyneisiin jalkoihin oiva vaihtoehto, miellyttävät, mukavat, ei särje pohkeita jaloille parempi vaihtoehto kuin puuvillaiset lökäpöksyt.

        Just ni ;)))))


      • ---4444
        ihmettelijä kirjoitti:

        Miehet ja sukkahousut?

        Ostin Amarin 40 den tukisukkahousut yllätys miten hyvin istuvat, netistä piti tilata, koska ei oikein viitsi naisten sukkavaikoimia mennä penkomaan. Joku aika sitten onnistuin ostamaan naisten sukkahyllysta yhdet sukkahousut, pari vanhempaa rouvaa katsoivat siihen malliin, että voi niitä ajatuksia heidän päässään mitä he ajattelivat. Piti etsiä kokoa 40-44 siinä meni aikaa plärätessä.
        Tukisukkahousuja, miks tosiaan ei ole miesten osastoilla sukkavalikoimissa, vanhat käsitteet naistensukkahousuista muuttuisi. Itse käytän tukisukkahousuja liikunnan yhteydessä muutenkin väsyneisiin jalkoihin oiva vaihtoehto, miellyttävät, mukavat, ei särje pohkeita jaloille parempi vaihtoehto kuin puuvillaiset lökäpöksyt.

        Tuo hyllyarkuus menee nopeasti ohi kun muistaa, että et ole vastuussa katselijoille.


      • Sukkapöksy.
        ---4444 kirjoitti:

        Tuo hyllyarkuus menee nopeasti ohi kun muistaa, että et ole vastuussa katselijoille.

        Sukkahousujen käyttö vastuullista miehiltä?Sukka Tehtaille myynnin lisäystä ottaisivat myös mies asiakkaat huomioon. Markkinarako se on.


      • Ihan outoa
        Sukkapöksy. kirjoitti:

        Sukkahousujen käyttö vastuullista miehiltä?Sukka Tehtaille myynnin lisäystä ottaisivat myös mies asiakkaat huomioon. Markkinarako se on.

        Kuka käyttää sukkahousuja? Naiset kehuvat etteivät he käytä sukkahousuja kun ne ovat todellisia inhokkeja. Sitten kun miehet kertovat käyttävänsä sukkahousuja, naiset haukkuvat kuorossa pervoksi. Kuka siis loppujen lopuksi käyttää sukkahousuja.


    • Sukkahousut ovat ihanantuntuiset jalassa ja antavat anakin minulle seksuaalista tyydytystä. Pitää tietysti olla sopivankokoiset etteivät ahdista.

      Olen kokeillut vain naisten malleja, en miesten. Valikoima on naisten malleissa aivan ylivoimainen.

      Vielä kun löytäisi jonkun mukavan kaverin, jonka kanssa voisi yhdessä pukeutua.

    • Pragmatisti.

      Sukkahousut ovat käytännöllisemm't kuin legginsit/piukeet miesten kalsarit.

      Ei missään vaiheessa tarvitse ainakaan vedellä sukkia pitkisten lahkeen päälle, ja kaikkihan sen talvipakkasilla tietää, että viima sukan ja lahkeen mahdollisesti välille ilmenevään rakoon on huonoksi nilkoille ja siten ollen myös terveydelle.

      Pragmaattisena miehenä olen lisäksi yleensä saanut vain kehuja kauniista jaloistani, mutta mun tyttöystävät nyt kuuluukin fiksuun vähemmistöön.

      • sukkiksiin

        Itse siirryin sukkiksiin juuri samoista sysitä


    • ....

      .

    • Monni jätkä

      "Sukkahousut ovat käytännöllisemm't kuin legginsit/piukeet miesten kalsarit."

      Kyllä sukkahousut vasta piukeat ovatkin ! Kalsarit ovat mukavemman löysät.

      • Peltipöksyt monnilla

        Ei tarvitse ostaa halvimpia yhdenkoon sukkahousuja. Kun ostaa oikeaa kokoa (riittävän suuret), sukkahousut eivät ole yhtään tiukemmat kuin miesten nykyaikaiset pitkät kalsarit. On aivan eri asia jos haluaa käyttää pari numeroa liian suuria raappahousuja.


      • Ei tranuilua
        Peltipöksyt monnilla kirjoitti:

        Ei tarvitse ostaa halvimpia yhdenkoon sukkahousuja. Kun ostaa oikeaa kokoa (riittävän suuret), sukkahousut eivät ole yhtään tiukemmat kuin miesten nykyaikaiset pitkät kalsarit. On aivan eri asia jos haluaa käyttää pari numeroa liian suuria raappahousuja.

        Siirtykää transupalstalle sukkahousuinenne. Kiitos.


      • Pieni selvennys
        Ei tranuilua kirjoitti:

        Siirtykää transupalstalle sukkahousuinenne. Kiitos.

        Eli ne miehet jotka hakevat sukkahousuista seksuaalista mielihyvää voivat siirtyä seksipalstalle. Sieltä löytyy runsaasti keskustelutovereita.

        Mutta ne miehet jotka käyttävät sukkahousuja mm. pitkien kalsareiden sijasta voivat jatkaa keskustelua tässä ketjussa koska palsta ei ole tarkoitettu pelkästään naisten keskinäiseen keskusteluun (eikä sukkahousut ole pelkästään naisten asuste).


      • Ihmettelijä
        Pieni selvennys kirjoitti:

        Eli ne miehet jotka hakevat sukkahousuista seksuaalista mielihyvää voivat siirtyä seksipalstalle. Sieltä löytyy runsaasti keskustelutovereita.

        Mutta ne miehet jotka käyttävät sukkahousuja mm. pitkien kalsareiden sijasta voivat jatkaa keskustelua tässä ketjussa koska palsta ei ole tarkoitettu pelkästään naisten keskinäiseen keskusteluun (eikä sukkahousut ole pelkästään naisten asuste).

        ihmettelee, miksi puhutaan seksistä ja sukkahousuista?

        Itse olen mies ja käytän Sukkahousuja esimekiksi hiihtotrikoiden alla, oikein hyvät, ja muutenkin tukevat oikein hyvin jalkoja antaen joustavuutta.

        Tukisukkahousujen hyviä puolia on niiden pehmeys, joustavuus antaen tukea pohkeisiin ym ..ihmettelen edelleen miksi sukkahousujen käyttö miehillä joidenkin mielestä vastenmielistä tai epäsopivaa. Ei sukkahousut ole kuin alusvaate siinä missä lökäpöksykalsarit, sukkahousujen niiden joustavuus ja keveys on mun mielipide.

        Naisten sukkahousut ovat edullisempia kuin miesten vastaava tuote, sukkahousujen saatavuus olisi tehtävä miehillekkin helpommaksi kuin naisten alusvaate osastot.

        Sukkahousut on ok tuote myös miehille.


      • Please go away
        Ihmettelijä kirjoitti:

        ihmettelee, miksi puhutaan seksistä ja sukkahousuista?

        Itse olen mies ja käytän Sukkahousuja esimekiksi hiihtotrikoiden alla, oikein hyvät, ja muutenkin tukevat oikein hyvin jalkoja antaen joustavuutta.

        Tukisukkahousujen hyviä puolia on niiden pehmeys, joustavuus antaen tukea pohkeisiin ym ..ihmettelen edelleen miksi sukkahousujen käyttö miehillä joidenkin mielestä vastenmielistä tai epäsopivaa. Ei sukkahousut ole kuin alusvaate siinä missä lökäpöksykalsarit, sukkahousujen niiden joustavuus ja keveys on mun mielipide.

        Naisten sukkahousut ovat edullisempia kuin miesten vastaava tuote, sukkahousujen saatavuus olisi tehtävä miehillekkin helpommaksi kuin naisten alusvaate osastot.

        Sukkahousut on ok tuote myös miehille.

        Tänne on nyt sitten pesiytynyt kaikenmaailman fettarit ja tranut kertomaan päiväunistaan.


      • Olet ahdasmielinen
        Please go away kirjoitti:

        Tänne on nyt sitten pesiytynyt kaikenmaailman fettarit ja tranut kertomaan päiväunistaan.

        Vika löytyy sinusta itsestäsi kun luulet edellistäkin asiallista tekstiä jotenkin vinoutuneeksi. Tuossa aiemmin fettarit toivotettiinkin jo seksiosastolle koska sieltä löytyy oma osastonsa fetisseille.


      • oletoikeassa
        Please go away kirjoitti:

        Tänne on nyt sitten pesiytynyt kaikenmaailman fettarit ja tranut kertomaan päiväunistaan.

        Tuolla toisessa ketjussa joku myy (likaisia?) käytettyjä alusvaatteitaan.


    • Hoooooooo

      "Naisten sukkahousut ovat edullisempia kuin miesten vastaava tuote, sukkahousujen saatavuus olisi tehtävä miehillekkin helpommaksi kuin naisten alusvaate osastot."

      No eihän "nämä" "miehet" enää sukkiksia ostaisi kun se jännitys olisi poissa...

      • Ostettaisiin!

        Jos sukkahousuja olisi saatavilla miesten osastolla miesten mitoituksella, niitä ostettaisiin runsaammin. Jotkut firmat (yleensä ulkomailla) ovat tämän huomanneet ja tarjontaa löytyy. Ja kyseessä on nimenomaan tavanomaiseen alusasukäyttöön tarkoitettuja.

        Tämä suomalainen homoksi tai transuksi leimautumisen pelko tekee sen ettei uskalleta kysyäkään ja myymälöiden sisäänostajat eivät halua hankkia hyllyntäytettä.


      • Ihmettelijä
        Ostettaisiin! kirjoitti:

        Jos sukkahousuja olisi saatavilla miesten osastolla miesten mitoituksella, niitä ostettaisiin runsaammin. Jotkut firmat (yleensä ulkomailla) ovat tämän huomanneet ja tarjontaa löytyy. Ja kyseessä on nimenomaan tavanomaiseen alusasukäyttöön tarkoitettuja.

        Tämä suomalainen homoksi tai transuksi leimautumisen pelko tekee sen ettei uskalleta kysyäkään ja myymälöiden sisäänostajat eivät halua hankkia hyllyntäytettä.

        Näin olisi, itse olen tyytynyt naisten valikoimaan, etsiessä meni aikaa sopivien löytymiseen, haarakiila (kotimainen merkki) on hieman ongelmallinen koko luokissa 40-44, saisi nousta hieman ylemmäksi, löysin erään valmistajan 44-46 tukisukkahousut joiden istuvuus on hyvä, koska suuremmat eivät tue,(itse olen aika solakka ja pieni peppuinen), niissä kiilakin oli hieman parempi, 40 D sukkahousut ovat kestävämmät, turha repiä ohuempia eivät kestä. En satsaa kallimpiin, käytän muutaman kerran ja heitän pois.

        Nykyiset ns: lämpöä pitävät/ sanoisiko tuulettuvat määrätyistä kohdin kalsarit ovat epämiellyttävät ihoa vasten, niiden jousto polviin, pohkeisiin aiheuttaa etenkin hiihtosuorituksen tai pyöräilessä iholle kutinaa mutta sukkahousut alle niin nekin muuttuvat ok tuotteeksi.

        Outoa on sukkahousuja käyttävät miehet leimata omituiseksi, koska on ne mukavammat kuin puuvilla kalsarit, ainakin itsellä mihin tarkoitukseen ostan.

        Sukkahousut alle,kun käyttää teknillisiä alusasuja, huomaa eron käyttömukavuudessa, ei tarvitse ylimääräisiä lämpöasuja ja liikkuvuus on mukavampaa, helpompaa.

        Kaupat tai marketit voisi ottaa myyntituoteeksi Sukkahousut miehille, tai sukkavalmistajat korjaisivat haarakiilan (naistenmalleihin) pituutta eteenpäin hieman pidemmäksi, siihen olisi pätevä syykin. Ei varmaan tuotantokustannukset olisi niin suuretkaan ja hintakin pysyi edullisena.


      • Täti pitkäsääri
        Ihmettelijä kirjoitti:

        Näin olisi, itse olen tyytynyt naisten valikoimaan, etsiessä meni aikaa sopivien löytymiseen, haarakiila (kotimainen merkki) on hieman ongelmallinen koko luokissa 40-44, saisi nousta hieman ylemmäksi, löysin erään valmistajan 44-46 tukisukkahousut joiden istuvuus on hyvä, koska suuremmat eivät tue,(itse olen aika solakka ja pieni peppuinen), niissä kiilakin oli hieman parempi, 40 D sukkahousut ovat kestävämmät, turha repiä ohuempia eivät kestä. En satsaa kallimpiin, käytän muutaman kerran ja heitän pois.

        Nykyiset ns: lämpöä pitävät/ sanoisiko tuulettuvat määrätyistä kohdin kalsarit ovat epämiellyttävät ihoa vasten, niiden jousto polviin, pohkeisiin aiheuttaa etenkin hiihtosuorituksen tai pyöräilessä iholle kutinaa mutta sukkahousut alle niin nekin muuttuvat ok tuotteeksi.

        Outoa on sukkahousuja käyttävät miehet leimata omituiseksi, koska on ne mukavammat kuin puuvilla kalsarit, ainakin itsellä mihin tarkoitukseen ostan.

        Sukkahousut alle,kun käyttää teknillisiä alusasuja, huomaa eron käyttömukavuudessa, ei tarvitse ylimääräisiä lämpöasuja ja liikkuvuus on mukavampaa, helpompaa.

        Kaupat tai marketit voisi ottaa myyntituoteeksi Sukkahousut miehille, tai sukkavalmistajat korjaisivat haarakiilan (naistenmalleihin) pituutta eteenpäin hieman pidemmäksi, siihen olisi pätevä syykin. Ei varmaan tuotantokustannukset olisi niin suuretkaan ja hintakin pysyi edullisena.

        Olet ilmeisesti mieheksi keskimääräistä lyhyempi koska voit käyttää noin pieniä sukkahousukokoja. Itse olen pitkäsäärinen (nainen) ja joudun käyttämään vähintään kokoa 48, useimmiten 52 jotta säären pituus on riittävä eikä haarakiila roiku puolireidessä. Koska lantionympärykseni on kuitenkin kohtuullinen, isojen sukkahousujen leveä yläosa venyy puettaessa niin korkealle että riittää lähes rintoihin saakka. Nykyisin nuoret naiset venähtää pituutta jopa ohi miesten joten naisetkin kaipaisivat pidempisäärisiä sukkahousuja jotka olisivat siis miehillekin sopivaa kokoa. Ei siis ihme että nuoret naiset ovat siirtyneet runsaasti käyttämään leggings-nilkkasukka -yhdistelmää.

        PS. Sukkahousut ei ole erisnimi joten sanaa ei tarvitse aloittaa isolla kirjaimella ellet sitten todellakin tarkoittanut sukkahousumerkkiä Sukkahousut.


      • hoitsu.
        Täti pitkäsääri kirjoitti:

        Olet ilmeisesti mieheksi keskimääräistä lyhyempi koska voit käyttää noin pieniä sukkahousukokoja. Itse olen pitkäsäärinen (nainen) ja joudun käyttämään vähintään kokoa 48, useimmiten 52 jotta säären pituus on riittävä eikä haarakiila roiku puolireidessä. Koska lantionympärykseni on kuitenkin kohtuullinen, isojen sukkahousujen leveä yläosa venyy puettaessa niin korkealle että riittää lähes rintoihin saakka. Nykyisin nuoret naiset venähtää pituutta jopa ohi miesten joten naisetkin kaipaisivat pidempisäärisiä sukkahousuja jotka olisivat siis miehillekin sopivaa kokoa. Ei siis ihme että nuoret naiset ovat siirtyneet runsaasti käyttämään leggings-nilkkasukka -yhdistelmää.

        PS. Sukkahousut ei ole erisnimi joten sanaa ei tarvitse aloittaa isolla kirjaimella ellet sitten todellakin tarkoittanut sukkahousumerkkiä Sukkahousut.

        Täällä ei kaupoista löydä miesten sukkahousuja, joutuu ostamaan naiste sukkahousuja en viitsi netistäkään tilata, en häpeile mennä naistenvaateosastoille koska joudun kuitenkin kotona hoidettavalle naispuoliselle vanhukselle vaatteet ja muut hygieniatuotteet ostamaan.
        Mukavia nämä sukkahousut on pitää, ei hiosta niikuin tekee tavalliset kalsarit, Itsellä ongelmia hiostavien kalsareitten kanssa ollut vuosikausia, nyt sitten päätin kokeilla sukkahousuja enkä taida enää kalsarehin takaisin siirtyä.


      • Hyvä
        hoitsu. kirjoitti:

        Täällä ei kaupoista löydä miesten sukkahousuja, joutuu ostamaan naiste sukkahousuja en viitsi netistäkään tilata, en häpeile mennä naistenvaateosastoille koska joudun kuitenkin kotona hoidettavalle naispuoliselle vanhukselle vaatteet ja muut hygieniatuotteet ostamaan.
        Mukavia nämä sukkahousut on pitää, ei hiosta niikuin tekee tavalliset kalsarit, Itsellä ongelmia hiostavien kalsareitten kanssa ollut vuosikausia, nyt sitten päätin kokeilla sukkahousuja enkä taida enää kalsarehin takaisin siirtyä.

        päätös. Itse siirryin sukkiksiin muutamia vuosia sitten enkä ole todellakaan joutunut katumaan.


      • hoitsu.
        Hyvä kirjoitti:

        päätös. Itse siirryin sukkiksiin muutamia vuosia sitten enkä ole todellakaan joutunut katumaan.

        Ei ole tänäänkään mieli tyhnyt kalsareita laittaa, mokasin mitään sukkahousuista tietämättömänä ostin liian ohuet 20 den, piti kuitenkin netstä tilata uusia muutamat 40 den ja 70 den tukisukkahousuja oli vielä eilen -50% tarjouksessa nansoshopissa, tuollaisia tulee kun ehtii nansoshop.com/Vogue/Support-40den/p/VG-02-37640-1210


      • Noin
        hoitsu. kirjoitti:

        Ei ole tänäänkään mieli tyhnyt kalsareita laittaa, mokasin mitään sukkahousuista tietämättömänä ostin liian ohuet 20 den, piti kuitenkin netstä tilata uusia muutamat 40 den ja 70 den tukisukkahousuja oli vielä eilen -50% tarjouksessa nansoshopissa, tuollaisia tulee kun ehtii nansoshop.com/Vogue/Support-40den/p/VG-02-37640-1210

        40-60 D yleensä tuntuisi olevan se suositeltava keskitie. Voguesta en kuitenkaan omaa kokemusta, joten testaamallahan asia selviää.


      • hoitsu.
        Noin kirjoitti:

        40-60 D yleensä tuntuisi olevan se suositeltava keskitie. Voguesta en kuitenkaan omaa kokemusta, joten testaamallahan asia selviää.

        Voquen tukisukkahousuissa laatu tuntuu ja näkyy, Norlynit saa vastaisuudessa jäädä markettien hyllyyn eihän ne edes pysy jalassa kunnolla vaan niitä joutuu jatkuvasti korjailemaan.
        44-46 koko tuntuu aika tiukalle mutta niin kai näitten kuuluukin tuntua kun tukisukkahousuista on kysymys, yläosa peittää hyvin välttämättä ei alle pikkareita tarvitse laittaa, itsellä pidän alla slogin tangoja.


      • erikoista..
        hoitsu. kirjoitti:

        Voquen tukisukkahousuissa laatu tuntuu ja näkyy, Norlynit saa vastaisuudessa jäädä markettien hyllyyn eihän ne edes pysy jalassa kunnolla vaan niitä joutuu jatkuvasti korjailemaan.
        44-46 koko tuntuu aika tiukalle mutta niin kai näitten kuuluukin tuntua kun tukisukkahousuista on kysymys, yläosa peittää hyvin välttämättä ei alle pikkareita tarvitse laittaa, itsellä pidän alla slogin tangoja.

        Kuulin kyllä muidenkin puhuvan asiasta, mutta itselläni ei ole ollut vastaavaa ongelmaa saman kaliberin Norlynin peittävien kanssa edes kovassa käytössä.

        kaikki härpäkkeet sukkisten alta olen vähitellen jättänyt pois


      • voguemies
        Täti pitkäsääri kirjoitti:

        Olet ilmeisesti mieheksi keskimääräistä lyhyempi koska voit käyttää noin pieniä sukkahousukokoja. Itse olen pitkäsäärinen (nainen) ja joudun käyttämään vähintään kokoa 48, useimmiten 52 jotta säären pituus on riittävä eikä haarakiila roiku puolireidessä. Koska lantionympärykseni on kuitenkin kohtuullinen, isojen sukkahousujen leveä yläosa venyy puettaessa niin korkealle että riittää lähes rintoihin saakka. Nykyisin nuoret naiset venähtää pituutta jopa ohi miesten joten naisetkin kaipaisivat pidempisäärisiä sukkahousuja jotka olisivat siis miehillekin sopivaa kokoa. Ei siis ihme että nuoret naiset ovat siirtyneet runsaasti käyttämään leggings-nilkkasukka -yhdistelmää.

        PS. Sukkahousut ei ole erisnimi joten sanaa ei tarvitse aloittaa isolla kirjaimella ellet sitten todellakin tarkoittanut sukkahousumerkkiä Sukkahousut.

        olen 178cm/65kg sukkahousuja käyttävä mies minulle sopii yleensä hyvin naisten koko 36-40


    • Lopeta jo

      Sama runoilija täällä vaan jaksaa.

      • Tuulipuku ukko

        Suomalaiselle miehelle sopii kolmenumeroa suuremmat tuulipukuhousut,
        on todettu että addiddas raidat virossa tehdyt, kaljamaha,lenkki,peseytymisestä
        puhumattakaan.
        ei saa muuttaa suomalaistamiestä eurooppalaiseen muotiilmiöön miahet ja sukkahousut.


      • Ihmettelijä

        Ok, mielipiteeni vain ilmaisin, en muuta. Jääköön nämäpalstat osaltani. Yritin valaista sukkahousujen eri käyttömahdollisuuksia myös miehille kuka harrastaa esim, liikuntaa tai jne. Sukkahousut ei ole kuin vaate siinä missä muutkin vaatteet.

        Itse käytän sukkahousuja edelleen, ostan netistä, kun kaupoissa ei löydy miesten osastoilta.

        Naiset tuntevat kokojen suhteen paremmin kuin miehet, mutta olkoon tämä tässä ja piste .


      • SORI VAAN
        Ihmettelijä kirjoitti:

        Ok, mielipiteeni vain ilmaisin, en muuta. Jääköön nämäpalstat osaltani. Yritin valaista sukkahousujen eri käyttömahdollisuuksia myös miehille kuka harrastaa esim, liikuntaa tai jne. Sukkahousut ei ole kuin vaate siinä missä muutkin vaatteet.

        Itse käytän sukkahousuja edelleen, ostan netistä, kun kaupoissa ei löydy miesten osastoilta.

        Naiset tuntevat kokojen suhteen paremmin kuin miehet, mutta olkoon tämä tässä ja piste .

        Sinulla on SUKKAHOUSU fetissi jost et näemmä pääse eroon.


      • sorgenvaan
        SORI VAAN kirjoitti:

        Sinulla on SUKKAHOUSU fetissi jost et näemmä pääse eroon.

        ja sinulla homofobia kun pelkäät että leimataan homoksi jos käytät sukkahousuja.


      • !"#¤%&¤#
        SORI VAAN kirjoitti:

        Sinulla on SUKKAHOUSU fetissi jost et näemmä pääse eroon.

        miksi ei miehet saa käyttää sukkahousuja?vanhemmat naiset tykkää sukkahousumiehistä tiukoista treenatuista miehistä


    • Mä va Turust

      Joo kyl tää menee ihan överiks et miehet joutuu käyttä sukkahousuja.
      Mä on Turust ja varmast Tampereltki ois myätätunto tommottisel jut vaik tiiä häntä...
      ko no en tiä ossa sano

    • Tekis mieli kokeilla

      Ajattekste säärikarvanne ?

      • Hameeton

        En, ne ei haittaa kun ei kulje lisäksi hameen kanssa.
        Nyt on sukkiksille taas optimikelit.


      • sukkis

        Alapään karvat on hyvä sheivata jos sukkiksia käyttää, karvat tunkee ikävästi ohuemmista sukkiksista läpi, jotkut ohuet tangat tai stringit alle jos ei halua että munaskut näkyy läpi.


      • Pukevat

        Ajan säärikarvat jolloin jaloista/sääristä tulevat hyvännäköiset
        haluamissani eri sävyjen sukkahousuissa.


    • Puristaa vitusta

      Kokeilin Control top sukkahousuja, puristaa ikävästi.Miten te pystytte pitämään noita.Naiset on erijuttu ku nillä ei o palleja.

      • Oletko hölmö

        Miksi ostit tuollaiset? Ne on tarkoitettu läskimahaisille ämmille että röllykkämahan saa kuriin että kävisi flaksi. Tavalliset sopii paremmin miesten käyttöön.


      • Kokotaulukko
        Oletko hölmö kirjoitti:

        Miksi ostit tuollaiset? Ne on tarkoitettu läskimahaisille ämmille että röllykkämahan saa kuriin että kävisi flaksi. Tavalliset sopii paremmin miesten käyttöön.

        Ja ostaa riittävän suuret...


    • Jo riittää transut

      Kyllä on mennyt sairaaksi tämä palsta kun sukkahousutranut alkaneet valloittaan jutuillaan.Aina vaan samaa sukkahousutranujuttua !

      Kyllä riittää sheriffille työtä jos vaan viitsii näiden tranujen juttuja poistaa !

      • Valitat turhaan

        Palstalla ei ole luotsia, ylläpito poistaa lukijoiden tekemien ilmiantojen perusteella. Mutta nämä jonkun mielestä ällöttävät jutut eivät mene läpi jos pyytää ylläpitoa poistamaan ne asiattomana. Ehkäpä nuo muutamat fetissijutut voisi ylittää poistokynnyksen.

        Onneksi kaltaisiasi transfoobikkoja on sittenkin hyvin vähän Suomessa, mutta näköjään kovin äänekkäitä.

        Vielä pieni selvennys että tämä palsta ei ole tarkoitettu vain naisille.


    • jou blac man

      Joo, normaali miehet saa suunvuoroa näiltä pantyhoseshemaleita.

      • Luupäiset idiootit

        Voithan sä aloittaa keskustelun mistä haluat. Vaikka raappahousuista, lökäpöksyistä tai olenko idiootti kun puutun toisten keskusteluun vaikka aihe edes kiinnosta. En minäkään tunge raappahousukeskusteluun kun aihe kiinnosta.


    • m42mi

      sukkahousut on ihanat jalassa,itse voin pitää sukkahousuja silloin kuin vaan haluun vaimo ei suutu vaikka mulla on ne jalassa,vaikka kyllähän ne kiihottaa kun ne on jalassa,mut viis siitä,ovat hyvät ja sexyyyt päällä,,niissä on jotain taivaallista ja ihanaa,,,,,,kokeillkaa niin huomatte,,laitappa miesten paksut välihousut jalkaan niin kyllä on surkee olo,,,sukkahoust menee ihon myönteisesti ja puristaa sopivasti...jouluna sain vaimolta sukkhousut lahjaksi,oöi itselleen ostanut liian isot,,oil ihanaa pukee ne jalkaan,,joulun punaiset,,,vaude et meillä oli ihanaaaaa,,,,

      • ...

        Viestisi sopii paremmin tuonne seksipalstalle.


    • Transuttelija

      Voi miten söpöä.

    • Kuppinaama

      " sukkahoust menee ihon myönteisesti ja puristaa sopivasti...jouluna sain vaimolta sukkhousut lahjaksi "

      Kunnon tranumeininkiä ! Yeah !

    • Munapussit rulaa

      Kunnon munapussit noi yhis sukkapökissä :)

    • satinit

      Norlyn Satin Control 15den, ai että on mukavan tuntuiset just sopivan tiukat, pysyys hyvin jalassa.

    • kalsari Kalle

      Miksi miehet ei voi pitää joidenkin mielestä sukkahousuja?
      Alus asuihin käsittääkseni katsotaan myös sukkahousut.

    • Uskokaa nyt

      No ei hitossa ! Raappahousut on oikeat miesten alkkarit. Sukkahousut on naisten juttu koittakaa nyt pellet uskoa !

      • Kuka käyttää

        Niin mutta kun naiset ei halua pitää sukkahousuja. Katsokaa vain kuinka moni nainen haukkuu sukkahousut maan rakoon ja kertoo ettei halua pitää niitä. Käyttävät mieluummin pitkiä kalsareita (kutsutaan leggingseiksi). Eikös miehet voi käyttää sukkahousuja kun ne ei kepaa naisille.


    • VITUN RUNKKU !

      Niin mutta kun miehet ei halua pitää sukkahousuja. Katsokaa vain kuinka moni mies haukkuu sukkahousut maan rakoon ja kertoo ettei halua pitää niitä. Käyttävät mieluummin pitkiä kalsareita (kutsutaan leggingseiksi). Eikös nainen voi käyttää sukkahousuja kun ne ei kepaa miehille.

    • SeijaT

      Mitä vikaa sukkahousuissa on?

    • ReijoT

      Ei niissä muuta olekkaan !

    • .,.

      Moi Reijo!
      Olet ilmeisesti asiantuntija.

    • Reinolds

      Näin miehisestä näkökulmasta tarkastellen sukkahousujen suurin vika on niiden synnyttämät voimakkaat tunteet joko puolesta tai vastaan. Asiallisesti ottaenhan kyseessä on ainoastaan vaatekappale.

      • Aatteet on mun

        Sama juttu vaatteiden värisävyt...


    • ReijoT

      Olen asiantuntija siinä että en käytä sukkahousuja koska ne OVAT NAISTEN VAATTEET !

      • Määkö kans

        Naiset käyttää kuitenkin miesten vaatteita, vaikka olisivat asiantuntijoita.


      • Pelkkää homofobiaa

        MISSÄÄN EI OLE MÄÄRÄTTY että sukkahousut on naisten asuste. Jotkin asusteet voivat olla käyttötavan perusteella vain naisille suunniteltuja, kuten rintaliivit. Mutta joskus ylipainoisen miehenkin olisi syytä käyttää rintaliivejä.


      • 147835
        Pelkkää homofobiaa kirjoitti:

        MISSÄÄN EI OLE MÄÄRÄTTY että sukkahousut on naisten asuste. Jotkin asusteet voivat olla käyttötavan perusteella vain naisille suunniteltuja, kuten rintaliivit. Mutta joskus ylipainoisen miehenkin olisi syytä käyttää rintaliivejä.

        Samaa mieltä, sukkahousut on alusasu, ihmetellä täytyy miten ei miehet vois käyttää sukkahousuja.

        Miksi ei sukkatehtaat vois sukkahousujen pakkauksiin maininnan" Sopivat myös miehille" Tuntuu oudolta vanhoiliseltä käsitteeltä, että naisten sukkahousut on seksiasu, mutta näin ei ole.

        Esimerkiksi tukisukkahousut? Yleensä sukkahousujen käyttö. Mitä häpeämistä niiden käytössä olis miehille.

        Ei mitään häpeämistä.


      • satinit
        147835 kirjoitti:

        Samaa mieltä, sukkahousut on alusasu, ihmetellä täytyy miten ei miehet vois käyttää sukkahousuja.

        Miksi ei sukkatehtaat vois sukkahousujen pakkauksiin maininnan" Sopivat myös miehille" Tuntuu oudolta vanhoiliseltä käsitteeltä, että naisten sukkahousut on seksiasu, mutta näin ei ole.

        Esimerkiksi tukisukkahousut? Yleensä sukkahousujen käyttö. Mitä häpeämistä niiden käytössä olis miehille.

        Ei mitään häpeämistä.

        En mä ainakaa häpeä, sama se alkkareista nämä käy paremmin kuin perinteiset puuvilla-alkkarit.

        Nyt repes mä ostin pinkkipunaiset Norlynit 60den tukisukkikset, mukavan lämpimät näillä säillä, ihmeen pehmeät ja tuntuu mukaville ja tukee hyvin sääriä kassejakaan ei kiristä yhtää. suosittelen


    • Miettikää vähän

      Ihan sairasta ! Eihän naisetkaan käytä miesten Jussi kalsareita !

      • Ei sitten

        Moniko mies käyttää sitten jussikalsareita tai raappahousuja tai whatever...


      • yks
        Ei sitten kirjoitti:

        Moniko mies käyttää sitten jussikalsareita tai raappahousuja tai whatever...

        ei monikaan, vaan sukkahousut tekevät uuden tulemisen myös miesten muotiin.


      • Käyttäähän

        No jos ei aivan Jussi kalsareita niin suurin osa naisista käyttää pitkiä kalsareita. Niitä kutsutaan vaan leggingseiksi ja nykyiset miesten pitkät kalsarit ovat yhtä tiukat.


      • ihmes
        Käyttäähän kirjoitti:

        No jos ei aivan Jussi kalsareita niin suurin osa naisista käyttää pitkiä kalsareita. Niitä kutsutaan vaan leggingseiksi ja nykyiset miesten pitkät kalsarit ovat yhtä tiukat.

        Tiukkoja voi olla mutta se kangas ei samaa kuin naisten legginseissä, naisten 60den legginsejä itte käytän talvella alkkareina, miesten alkkarit on puuvillaa ja ne ei mulle käy.


    • miehillekkin

      Olen käyttänyt 20 vuotta naisten sukkahousuja . kuka niitä housujen läpi näkee. kerran sovitin housuja , pukukopin ovi oli mallia polveen asti. pois tullessani täti odotti vuoroansa, suu auki tuijotti tulijaa. Oletti tietysti naisen tulevan pois, kun mustat sukkissääret näkyi.Alennusmyynnistä penkomalla tulee hamstrattua kasapäin värillisiä ja kuviollisia.

      • kuviolliset

        Mutta eikö kuviollisissa huvi ole eniten siinä että ne näkyvät?
        Itse käytän hameen kanssa


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      144
      2161
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1938
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1888
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1690
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1498
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1276
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1180
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1168
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1157
    Aihe