Terve vaan Kaikille tasapuolisesti!
Olen hankkimassa ensimmäistä digikameraani ja ajattelin Canonin Ixus 400:ta.
Mitä mieltä olette kyseisestä mallista?
Onko hintansa väärti?
Mitä eroa on Jenkkilässä myytävässä S400 ja Ixus400:ssa?
Luulisin, että on sama kamera. Vaan mallimerkintä on eri. Saako S400:een suomenkieliset valikot?
Siinäpä olisi aluksi kysymyksiä pähkäiltäväksi.
Kiitos jo etukäteen asiallisista vastauksista!!
Ixus 400
Eka kamera
3
1505
Vastaukset
- Anti-Jenkki
osta suomesta
- ix400
Terve!
Sama kamera S400 ja Ixus 400. Eri tarrat vaan laitettu runkoon.
Molemmissa mukana suomenkieliset valikot.
Onko hintansa väärti? Riippuu hinnasta..Hyvä kamera. Osta vaan! - Canoni
Hintataso lienee noin 500 euroa. Kannattaa ottaa väh. 128 MB muistikortti, maksaa 30 - 40 e, ellei sitten saa kaupan päälle.
Canonin Ixukset on yleensäkin kaikki kelpo pelejä, itsellä Ixus 2 ja olen tyytyväinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kela tukee virallisesti Pride-liikettä
Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k1064287Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa
Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k663086Hitaille omat kassat
Kassoilla hidastelevat ärsyttävät. Menee heti loppupäivä pilalle, kun kauppareissu kestää hidastelijoiden takia. Näille3152841Jorma Lind kuollut
Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet622322- 771552
Mahdatko ymmärtää sitä
Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen771378- 981332
- 771138
Mitä yhteistä sinulla
on kaivattusi kanssa? Sama musiikkimaku, tai huumorintaju, tai ehkä työpaikka? Vai ettekö tunne vielä niin hyvin?691125Ensimmäisenä Helluntaina ei uudelleen kastettu KETÄÄN!
Raamattu kertoo, että Helluntaina kastettiin. Mutta vaikka Raamattu ei erikseen kerro tiedän VARMASTI Ettei6911121