Luottokortin numero?

tosityhmä

Useissa nettikaupoissa kuulemma Visa Electroni käy Visana. Mikä on kortin numero? Tilattaessa stä kysytään enkä ole varma mikä se on.

Eli siis miten Visa Electronilla tuo tilaus käytännössä tapahtuu? Itselläjni kun ei muuta korttia ole.

22

27073

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...että

      Kortin tietoja kysyttäessä kysytään seuraavat asiat, joista minulla ei ole mitään hajua mitä niihin tulisi laittaa:

      Payment method *
      Card number *
      Valid from
      Expiry date *
      Issue (Switch only)
      Security Number *
      Name on card *

      Ensimmäiseen siis valitsin Visan. Mutta nuo kaikki muut pakolliset tiedot (*-merkityt) ovat täysin tuntemattomia. Omasta Electronista itse kortistä löydän 4 eri numerosarjaa: Etupuolella sirun alla on yksi numerosarja (15 numeroa) ja kolme muuta ovat takapuolella, toinen oman nimeni alla (8 numeroa) ja toinen oikealla puolella korttia. (5 numeroa) ja viimeinen on allekirjoitukseni perässä (3numeroa)

      • hieman:

        Kortin numero on se pitkä numerosarja.
        Kelpoisuusaika on se nelinumeroinen luku, jossa on kauttaviiva välissä. Se kertoo kuukauden ja vuoden.
        Turvallisuuskoodi on kolmenumeroinen luku nimikirjoituksen perässä


    • homeromimmi

      joo voiskjokkertoa oman numeronsa niin voin käyttää sitä oostosten maksamiseen?

      • mumma19

        Minäki tarvitsisin sitä :S pitää ostaa lapsille joululahjoja mutta ei ole varaa... ):


    • mumma19

      Minusta luottokortit eivät sovi kellekkään! Te jotka sanotte että sopii niin väärässä olette!

    • brlelukauppa

      mä mietein ihan samaa että mikä se kortin numero oikeesti on, kun pistin just ton pitkän numerosarjan nettiostoksien maksun yhteydessä mutta ei hyväksy sitä. Aivan kuin olis väärä numero, mutta ihan oikee on. Ei ne vissii halua että tuhlaan rahojani. Olisin kans lapsille ostanu lahjoja muttei se nyt sit oikeen onnistu...:(

      • 114

        Joissakin pankeissa on Visa Electron ensin verkkopankissa aktivoitava nettimaksuihin.


    • ilmanen 13456788565e

      mun kortin numero on 6546665379 ja loppuosa on 9643 olen rikas!!! napatkaa

      • lolooooooolol

        ja nimi oli? xD


    • tyhmäloloonihku

      just

    • Kysymys

      Kertokaa pliis..Lottokortin numero se on Visa kortin nmr ! Pliis...
      Annan slle 20 e. Jos kertoo D:

    • luottoa
    • Tosi-ihminen

      Ei kanttis kertoo luottokorttinsa nmr! Muuten jos kertoisit netissä tuntemattomille,niin se voi käyttää kaikki rahas siitä luotto kortissa! Älkää missään nimes antako! T:Jutta

    • teacher12334

      Mistä lähtien "nmr" on ollut sanan "numero" lyhenne? opetelkaa suomea, tai edes ruotsia.

    • olenkakkainenmursu

      Ööh

    • maksamassa.

      citydealissa /groupissa on visa electronin kuva? onko nordea visa el. siis luottokortti kuten tuossa on yks vaihtoehto. ei siinä mitään cv numeroo mul kylä ooo.

    • homopolkka

      homoja kaikko

    • valrieburrqr
    • TomHill
    • sumutettu

      Oletteko tulleet ajatelleeksi että kun netissä näppäilette kortin etupuolella olevan kortin numeron ja takapuolella olevan numeron olette samalla allekirjoittaneet avoimen valtakirjan tilin käyttöön. Näin kävi minulle kun tilasin NORTON virusohjelman ja laitoin että tilaus uusitaan vuosittain.Mitään ilmoittamatta oli vuoden päästä veloitettu tiliä ,laikaan minulle ilmoittamatta tai että minulla olisi ollut
      mahdollisuutta hyväksyä tai hylätä maksu.
      Mikään ei estä tätä kautta rikollisia tyhjentämästä tiliäsi.Oltuani osuuspankkiin yhteydessä minulle vain sanottiin että olen hyväksymällä antanut avoimen valtakirjan tilini käyttöön kyseiselle Firmalle.TS.Näillä kortin näkyvillä luvuilla voi rikolliset avata käyttöoikeuden tilillesi.

      • Oletkö täysi tollo??

        "laitoin että tilaus uusitaan vuosittain"

        ????????????????????????????????????? No minkä ihmeen takia laitoit jos et oikeasti halunnut että se uusitaan??

        Totta kai jos tuon vaihtoehdon valitsee, niin se myös tarkoittaa sitä että se tilaus uusiutuu automaattisesti ja summa veloitetaan luottokortiltasi.

        Oletko todellakin niin hölmö että et ymmärtänyt tuota?? Nähtävästi olet, kun kerran pankillekin olet mennyt asiasta itkemään.

        Ei tuota automaattista jatkumista ole mikään pakko valita jos ei halua. Täysin vapaasti asiakkaan päätettävissä.

        "Mikään ei estä tätä kautta rikollisia tyhjentämästä tiliäsi.Oltuani osuuspankkiin yhteydessä minulle vain sanottiin että olen hyväksymällä antanut avoimen valtakirjan tilini käyttöön kyseiselle Firmalle.TS.Näillä kortin näkyvillä luvuilla voi rikolliset avata käyttöoikeuden tilillesi. "'

        Täysin silkkaa paskaa jolla ei ole mitään todellisuuspohjaa. Se, että annat jollekin firmalle oikeuden uudistaa tilauksesi automaattisesti ei todellakaan tarkoita että ne jotkut rikolliset pääsisivät käyttämään tiliäsi?


    • manu 1

      kyllä se vain niin on että ei ole firmaa joihin ei voi epärehellinen ihminen päästä töihin.oikeassa olet sumutettu

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1485
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1301
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1275
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1215
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      29
      1204
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      12
      1097
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1087
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1074
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1073
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1052
    Aihe