Tallukka

pettymys tosiaan

Muurahaisia aamupalapöydällä, joka paikassa.Ovet lukossa käytävillä yöllä palomääräysten vastaisesti.Hätäuloskäytävät lukittuna kokoajan.

28

2229

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sianruokaa

      olen syönyt Tallukassa vuonna 1970, 1984, 1992, ja 2008 seka kuukausi sitten ja ruoka on ollut aina suuri pettymys! Salaatteihin sekoitetaan aina uutta päälle ja sotketaan, ruoka tasoltaan ala-arvoista. Muistan Lasse Pohjan, joka kertoi perustavansa Asikkalaan hotellin nimeltään Tallukka. Hotelli Salpauksessa oli kunnon ruokaa, Tallukassa ei koskaan.

    • lupasi käydä

      tutkimassa läävän

    • pölinää

      Tallukka on ihan hyvä paikka.Esim.tiistai iltapäivisin parkkipaikat täynnä autoja ,ettein pihaan tahdo päästä.Olen Tallukan vakiasiakas ja minulla ei ole moitittavaa.

      • ei niin väliä

        Onko hotelli paloturvallinen ja syöt muurahaisten kanssa samalta lautaselta??!!
        Huoneissakin näytti kulkevan muurahaisia pääsiäisenä, eikös se kuvaa jonkin moista kosteusvauriota/homevauriota??


      • nain
        ei niin väliä kirjoitti:

        Onko hotelli paloturvallinen ja syöt muurahaisten kanssa samalta lautaselta??!!
        Huoneissakin näytti kulkevan muurahaisia pääsiäisenä, eikös se kuvaa jonkin moista kosteusvauriota/homevauriota??

        en välitä murkuista enkä sianruuasta, mulle riittää kun saan naia keskellä päivää.


      • hyvä.
        nain kirjoitti:

        en välitä murkuista enkä sianruuasta, mulle riittää kun saan naia keskellä päivää.

        Kyllä niitä muurahaisia voi kotonaankin katsella. Myös ruoka sivu-seikka, pääasia esitetty ylempänä.


      • lallaa....
        nain kirjoitti:

        en välitä murkuista enkä sianruuasta, mulle riittää kun saan naia keskellä päivää.

        Tiistaisin on Tallukassa meno päällä.sillä parkkipaikat on viimistä parkkiruutua myöten täynnä......ja musiikki soi.....


      • tulkaa tytöt
        lallaa.... kirjoitti:

        Tiistaisin on Tallukassa meno päällä.sillä parkkipaikat on viimistä parkkiruutua myöten täynnä......ja musiikki soi.....

        panemaan panemaan


      • NtiLiisaM

        Niin se on hyvä paikka jättää auto jos on menossa Aniantielle kylään, kun ei ole taloissa kunnolla vieraspaikkoja...


    • sukulan ohjelmassa

      Tästä ongelmasta kerrottiin jo aiemmin 2009 eikä opittu mitään :-)

    • Hyvää mainosta

      Miten ihmeessä ravintolapäällikkö voi olla noin pirun tyhmä?Olen muutaman kerran ohimennen käynyt siellä paripaukkua juomassa,onneksi en ole edes harkinnut syömistä siellä.

    • sukujuhla

      Kävin eilen, siis 15.12.12 Tallukassa. Ruoka on ala-arvoista edelleenkin. Tuntuu siltä, että tuo tytteli ei osaa olla jämäkkä tai ei viitsi tehdä mitään keittiön eteen. Kokeilta puuttuu motivaatio ruoan tekemiseen. Se näkyy ja maistuu!

    • Kompoust Gurmee

      Tallukka on se mikä se on aina ollut, kurja kuppila.
      Ei Sukula ole mikään sateentekijä.
      Homma ajautuu takaisin kompostilinjalle aika pian.
      Ravintoloitsija vaihtuu ja uusi tulee uusin toivein.
      Ei tuosta 70 luvun lentokenttäkolossista saa viihtyisää enää millään.
      Maine on mennyt, jos sitä koskaan on ollutkaan.

    • lätkämaila pillussa

      Venäläinen jääkiekkoilija harrasti siellä seksiä paikallisen prostituoidun kanssa. muistan lukeneeni lehdistä sellaista

      • tallukan-astuja

        saiskos sen "paikallisen" yhteystiedot jotenkin...?


    • sfaebe etgwethg

      laita viesti k-kaupan ilmoitustaululle.

    • hiippppuuunmies

      Viimeisin juttu on, että työmiehelle oli kahvilan puolella sanottu : Seuraavan kerran kun tulet, niin pukeudu! OHHOOHHHOIjjaa!!!!

    • zoronoo

      Eikä tämä kyseinen työmies ole sen koommin Tallukassa ruokaillut, enkä minäkään, ihan periaatteesta. Ei luulisi Tallukalla olevan varaa valita asiakkaita. No, kuitenkin joskus viime vuosikymmenellä muistan yhden seisovan pöydän ruuat, uunimakkaraa ja broilerin koipia..

      • pormestarin pitko

        Täytyy nyt sen verran puolustaa Tallukkaa, että totta helvetissä pitää pukeutua jos syömään menee. jopa rahvaan duunarin pitää ymmärtää että ei alasti voi julkisilla paikoilla heilua, lapsiperheitäkin paikalla kuitenkin.

        Menkööt rahvas duunari johonkin naku-rannalle jos täytyy alasti olla.


      • olet sairas

        eli sanot että olit tallukassa makkara seisokissa ? olet hävytön mies ja sulla ei pitäs mitään asiaa olla minnekään


    • vieras tallukassa

      Tallukassa hiljattain vierailleena yhdyn joihinkin aikaisempiin kommentteihin, mm. rakennus vanha ja hiukan nuhruinen. Mutta erityisenä plussana koin ruuan ja palvelun laadun! Kokki joka oli työvuorossa teki ihmeitä! Olen itse toiminut kokkina ja syönyt aika paljon ulkona, ja voin sanoa että vain hyvin harvoin olen saanut niin hyvää ruokaa kuin Tallukassa. Toki tämä tietty "kokkikohtaista". Suosittelen kokeilemaan. Siisteys normi ja tallukan porukalla tuntui olevan hyvä fiilis. Muurahaiset varmasti mennyttä aikaa, mutta huoneet kaipaisivat piristystä ja hieman ehostusta.

      • karu totuus

        aha,, taitaa kokki siellä itse kirjoitella.

        Viimeisin mitä kuulin on se että ihan samaa paskaa siellä tarjotaan ku ennen Sukulan visiittiä

        Ett sillee


      • Päivi
        karu totuus kirjoitti:

        aha,, taitaa kokki siellä itse kirjoitella.

        Viimeisin mitä kuulin on se että ihan samaa paskaa siellä tarjotaan ku ennen Sukulan visiittiä

        Ett sillee

        Ruoka oli oikein hyvää viime viikolla käydessäni, etenkin aamiaispuuro oli ihanaa. Peukut pystyyn Tallukan puolesta, on vaihtoehti isoille ketjuille kuitenkin.


    • EIKS TALLUKASSA TAPAHTUNU MURHA

    • Jjjjhtg

      Kaipaako Asikkalan vähiin käyneet ruokakunnat muuta kuin leipäkeittoa, maitovelliä tai kerran kuussa silakkalaatikkoa? Nämä toiveet olisi hyvä esittää suoraan keittiömestarille.

    • paskapaikka

      Täytyy olla aika tyhmä jos Tallukassa käy. Eikä siellä nykyään kukaan käykkään. Sieltä saa taudin, jonka matut ovat sinne jättäneet.

    • ripsipiirakka

      Kyllä se entiselleen tulee. Jotain tansseja siellä jo järjestetään. Toivoisin niitä perjantaitansseja. Siellä oli mukavia naisia tanssitettavaksi. Muutaman kerran pääsin saatille, aamupalan kera.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      62
      5992
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      24
      3774
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      232
      2076
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1830
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1269
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1256
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      298
      1049
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1000
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      929
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      878
    Aihe