Häät

Mikkelissä

Onko kenelläkään tietoa mikä olisi hyvä paikka viettää häitä Mikkelissä...? Itseä kiinnostaisi Puuskanniemi, mutta tietääkö kukaan siitä paikasta mitään ja onko tietoa minkä hintaista siellä on juhlia pitää...? Muitakin ehdotuksia otetaan kiitollisena vastaan varsinkin jos on antaa jotain tietoa hinnoista ja siitä kuinka paljon paikkaan mahtuu ihmisiä...=)

27

5693

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vielä...

      Myös Myyrylän kartano kiinnostaa, mutta en löytänyt mitään nettisivuja sinne... heillä ei kai sitten ole? Osaisiko joku kertoa tästä paikasta enemmän...? Hintaa jne...?

      Tärkeää juhlapaikan valinnassa on myös se, että saisi tuoda OMAT ruoat ja juomat!!! eli kun ehdottelette paikkoja niin ottakaa tuo seikka huomioon... saako myyrylään tuoda omat ruoat ja juomat... tietääkö kukaan...?

      • &&&&&

        meinaatte talkoilla vääntää ruuat vai otitteko pitopalvelun?


      • norola

        www.norolanms.fi


    • Naimisissa..

      Loukeen koulu. Kysy kaupungintalolta hintoja.

      • nyt...

        jossain hikisessä koulussa haluaa juhlia pitää?


      • ole`
        nyt... kirjoitti:

        jossain hikisessä koulussa haluaa juhlia pitää?

        Éi kaikilla ole koulutraumoja.


    • Hyvä kokemus

      Käypä Googlaamassa Oolrait Safarit ja sieltä Läsäkoski. On kylläkin Kangasniemen puolella jokea, mutta aivan upea paikka kesähäille, jos haluaa veden ääreen ja maalaisidylliä... Heittämällä mahtuu 170 henkeä ja lisääkin...

      • mp

        onko jollain tietoa, voiko täällä läsäkoskella pitää juhlia muualla kuin navetassa tai ulkona? ainakin nettisivujen kuvat navetasta (pöydät ym) ovat aika ankeita... onko päärakennus millainen sisältä??


    • jooo:)

      http://www.urpolankartano.fi/

      Mahtava paikka, viime kesänä olin vieraana häissä siellä ja tahtoisin omanikin pitää ko. paikassa sit joskus tulevaisuudessa :)

      • nyt linkittänyt

        jotain aivan muuta kuin Urpolan Kartanon Mikkelissä.

        Tuo linkkisi on Urpolan Kartanoon HUMPPILASSA.


      • mp

        käytiin vasta katsomassa urpolan kartanoa häitä varten, ja paikka ihan ok, mutta taitaa vaatia aika paljon koristeluja ja muuta rekvisiittaa että saa saleista viihtyisät. onko urpolan häissä käyneillä kokemuksia millaisella laittamisella siitä saa viihtyisän vai onko sellaisenaan ok? miten muut ovat sen paikan koristelun toteuttaneet?


    • -mä-

      Suosittelen erittäin lämpimästi Puuskanniemeä, meillä oli siellä häät viime kesänä! Sinne saa viedä omat ruoat/juomat, kuin myös Myyrylään. Myyrylänkartano on myös kiva paikka mutta siellä vaan on aika suurena ongelmana hyönteiset(paikka on metsän keskellä...) Puuskanniemi on siitä mahtava paikka kun se on saimaan rannalla =)

      • -mä-

        juhlatilaan mahtuu 100 hlö


    • emmy.h

      Puuskanniemi vaikuttaa oikein kauniilta ja romanttiselta paikalta, vuodelle 2010 hinta on viikonlopulta 500e, sisältäen pe-su tilojen vuokran, astiat ja pöytäliinat. Tiloina siis vanha upeasti remontoitu kivinavetta sekä aivan uusi tanssilato. Itse kyselin viime viikolla ensi vuoden heinä-/elokuulle vapaita vkloppuja, mutta kaikki on jo kuulema varattu. Suosittu paikka siis ilmeisesti!!! Kesälle 2011 alkavat ottamaan varauksia vasta tammikuussa 2010.

      • &&&&

        ovat Suomalaiset häät? Lato, navetta? YÄK! Juts tuosta syystä inhoan kaikkia Suomalaisia hääohjelmia. Eletään 2010-lukua ja silti suomalaiset nuoret naiset haluaa naimisiin jollain maatilalla, ja sitten ihmetellään kun Suomalaisia pidetään maailmalla juntteina.


      • ylpeä juntti
        &&&& kirjoitti:

        ovat Suomalaiset häät? Lato, navetta? YÄK! Juts tuosta syystä inhoan kaikkia Suomalaisia hääohjelmia. Eletään 2010-lukua ja silti suomalaiset nuoret naiset haluaa naimisiin jollain maatilalla, ja sitten ihmetellään kun Suomalaisia pidetään maailmalla juntteina.

        suomalaiset vähän olekin juntteja. riippuu tietysti keltä kysyy, mut mitä vikaa junttiudessa?


    • &&&

      Puuskanniemi? En ole koskaan kuullutkaan.

    • susanh

      Olin vieraana syntymäpäiväjuhlilla Puuskanniemiessa kesäkuussa. Ihan mukavantuntuinen paikka. Sateenkin sattuessa sisätilaa on aika hyvin. Saimaan ranta ei tosin ole ihan pihapiirissä, vaan sinne joutuu saunaltakin kävelemään jonkinmatkaa (alle 100 m), eikä ranta näy pihalle. Lapsille voi järjestää vaikka videoita päärakennukseen, jotta aika kuluu, pihalla on keinut ja hiekkalaatikko (ja tilaa juosta).
      Hinnasta minulla ei ole tietoa. Jos päädyt Puuskanniemeen, niin kannattaa ohjeistaa reitti vieraille todella tarkasti. Pelkän nettikartan avulla sinne on aika vaikea löytää. Tämän sanon ihan kokemuksesta, kun usko meinasi loppua :)
      Onnekasta etsintää Sinulle!

    • vastaa

      Paikaksi on nyt valikoitunut Myyrylän Kartano! Puuskanniemeen emme olisi mahtuneet.

      Joku kysyi miten teemme ruoat, niin itse teemme kaiken.

      • valinta hääpaikaksi

        Onnea nuorelle parille.


      • paikan

        olette valinneet. Onneksi olkoon. Samaa tietä vielä pidemmälle niin löytyy Loukeen toimintakeskus jonka me valitsimme tulevien häiden pitopaikaksi.


      • NiceWuori

        Siis naisvuoritalosta?? onko kokemuksia siellä hääjuhlia viettäneiltä? hinnat yms muut järjestelyt? sitä olen ajatellut ihan sen sijainnin takia...ei ole sitä kuljetusruljanssia sitten...


      • löydät netistä
        NiceWuori kirjoitti:

        Siis naisvuoritalosta?? onko kokemuksia siellä hääjuhlia viettäneiltä? hinnat yms muut järjestelyt? sitä olen ajatellut ihan sen sijainnin takia...ei ole sitä kuljetusruljanssia sitten...

        Tässä yhteystiedot:

        NAISVUORITALO
        Mikonkatu 23
        50100 Mikkeli
        Tilavaraukset puh 0440 889 102

        Terho Leinonen
        Hallinto, äänisuunnittelu
        358 (0)440 889104
        terho.leinonen(at)splservice.fi

        Janne Pajarinen
        valaistussuunnittelu, järjestelmäteknikko
        358 (0)440 889103
        janne.pajarinen(at)splservice.fi

        Raimo Savikurki
        valaistussuunnittelu, mekaniikkateknikko
        358 (0)440 889101
        raimo.savikurki(at)splservice.fi

        Anna Tarvainen
        Tapahtumatuottaja ja tilavaraukset
        358 (0)440 889 102
        myynti(at)naisvuoritalo.fi


      • Häät pidetty
        NiceWuori kirjoitti:

        Siis naisvuoritalosta?? onko kokemuksia siellä hääjuhlia viettäneiltä? hinnat yms muut järjestelyt? sitä olen ajatellut ihan sen sijainnin takia...ei ole sitä kuljetusruljanssia sitten...

        Naisvuoritalolla palvelu erinomaista, ruoka erinomaista sekä järjestelyt erinomaiset. Täydet 5 ***** tähteä.


      • Löydät netistä
        Häät pidetty kirjoitti:

        Naisvuoritalolla palvelu erinomaista, ruoka erinomaista sekä järjestelyt erinomaiset. Täydet 5 ***** tähteä.

        Olipa hauska kuulla;o)


    • Stalli

      Muistakaa myös ravintola Talli, lähiruokaa yms..Lähellä keskustaa, ei tosin kaunein mahdollinen ympäristö,mutta sisältä tunnelmallinen, kivasti saisi laitettua ja ruoka hyvää!

    • Hääsuosittelija

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      373
      4674
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      86
      1894
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      67
      1631
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1566
    5. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      225
      1445
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1410
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      60
      1386
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      54
      1367
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1235
    10. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      8
      1228
    Aihe