Oinasmies - ihana!

joukkari-tyty

Hei
Voiko ihanampaa olla kuin oinasmies - täynnä energiaa, kilpailunhalua, intohimoa ja rakkautta. Minulle joukkarille hän on täydellinen. Hänen kanssaan voi riidellä ja rakastella, matkustella ja loikoilla ja harrastaa juuri sitä mikä kumpaakin kiinnostaa: urheilua myös penkillä poristen.Eikä kulttuurikaan oinasta huimaa ja sivistystä köytyy.
Olemme kiinnostuneet samoista asioista eikä hän minua pahemmin kyllä pomottele, tietää että häivyn jos pomottelu alkaa ja arkinen aherrus yhdessä onnistuu ihmeen hyvin. Tällainen on oinasmieheni.

11

2450

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oinaat jyrää :)

      Itse olen ollut kohta 2v oinaan kanssa ja kyllä aivan totta puhut että ihania ovat :). Meillä tosin hän kyllä osaa näyttää oinaan piirteitään myös tulisella luonteelaan riidellessämme, jolloin kipinät varmasti sinkoilee. Itse kaksosena lyön vähän vettä myllyyn, mutta osataan sopia riitamme. Rakastelu oinaan kanssa on taivaallista! Sen varmaan tiedät jo itsekkin :) Meillä ei tosin nuo harrastukset ole kohdanneet, mutta aina löytyy kivaa tekemistä ja oinaalta ei todellakaan ideoita puutu. Oma mieheni on aika herrasmies (avaa joskus ovetkin :)) Meillä molemmat yrittävät myöskin tehdä oman osan kotitöistä ja mieheni on maailman paras kokki :)! Joskus voisin sanoa että hän on MELKEIN siistimpi kuin minä :D Hän on huolellinen ja minä sinkoilen paikasta toiseen. Itse kun olen usein haavemaailmassa, niin hän osaa palauttaa maanpinnalle ja muutenkin saa minut pitämään jalat maassa. On ihanaa hullutella hänen kanssaan, mutta välillä iskee tylsyyskin. No se ei maailmaa kuitenkaan kaada. Ja ne kaikki jotka sanoo, että oinaat pettää niin älkää yleistäkö sitä asiaa. Eivät kaikki. Omani on ollu 110%.sti uskollinen ja aivan mahtava avokki kaikin puolin hyvine ja huonoine puolineen.
      Näin meillä :) Ja onnea teille tulevaisuuteen :)Sulla on hyvä mies, pidä siitä kiinni!

    • Oinasmies-345

      aivan mahtavaa olla oinas.

    • 15 vuotta yhdessä

      Kuulostaa minun mieheltäni joka tällekin joukkarinaiselle on osoittautunut lähes täydelliseksi. On hyvän itsetunnon omaava ja täten antaa minulle vapautta olematta mustasukkainen, epäluuloinen tai epävarma itsestään. Kiinnostunut samoista asioista ja silti osaa myös rakastaa ja rakastella. Kyllä mies jolla on itsetunto kunnossa ilman imelää itsekehua on vahvalle joukkarinaiselle paras vaihtoehto. Kokemusta mm. rapumiehestä, joka takertuva kotikissa ja kaksosesta joka lipevä mustasukkaisenakin.

    • ..oinasmiehestä...

      ..että hän on myös narsistinen egoisti ja hyvin määrätietoinen naisten suhteen. Hänelle kelpaa vain hyvin toimeentuleva, kaunis ja lapseton nainen. Marikki

      • sini 38

        on pirullisin ja omahyväisin skitso mitä tunnen.


    • tinttilii

      jos et muuta saa niin ota oinas.

    • kuule 10 vuoden

      jälkeen olla kaikkea muuta kuin hyvä piirre. Aluksi ehkä hienoa, mutta pidemmän päälle ei kiitos pomottavalle oinaalle.

      • Niin..

        Jos haluat parhaan, ota oinas. Jos et oinasta saa, ota joku hissukka.


      • Millie80
        Niin.. kirjoitti:

        Jos haluat parhaan, ota oinas. Jos et oinasta saa, ota joku hissukka.

        Kahden ensimäisen kirjoittajan kanssa täysin samaa mieltä. Itse olen härkä ja mies oinas eikä yhdistelmän pitäisi sopia yhteen ollenkaan, mutta kovempaa kipinöintiä ei itseni ja kenenkään muun välillä ole koskaan ollut. Sarvet kolisee, mutta oinaastani löytyy myös se hellä ihana puoli. En vaihtaisi....


    • Gwenhvyfar

      Täällä samanlainen kombo ja hienosti menee! Mahtava oinas antaa tilaa vapaudenkaipuulleni ja tekmistä riittää joka saralla. Tylsää ei tämän miehen kanssa ole. Oinaan tökeryys ja pässinpäisyys ei pääse valloilleen, kun vastassa on tasavertainen nainen :)
      Onnea teillekin

    • oikku4

      kyllähän oinaassa noita hyviäkin puolia on ,mutta osaamme toisinaan suuttuessa lähteä ovet paukkuen, mutta silti olen suhteellisen ylpeä ollessani oinasmies ,mutta on kyllä totta ,etttä ollaan toissinaan aika itsepäisiä ja kyllä särmissä olisi hhiomisen varaa, mutta kyllähän oinaissa on paljon taiteilijoita ja luovantyön tekijöitä mainittakoon spede pasanen charlie chaplin marlon brando jne kaikki elokuvan parissa tekemisissä joten hyvässä seurassa olllaan nim oinas.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      14
      1392
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1265
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1182
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1062
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1016
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1005
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      993
    8. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      979
    10. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      971
    Aihe