AA
A A A
Opastus ja palaute
liity jäseneksi!
 /   /  /  /  / Amanda Löfman
10 Vastausta 2 466 Lukukertaa

Amanda Löfman

Kuka kattoi eilen telkusta sitä dokkaa Amanda Löfmanista joka tahtoi tulla kuuluisaksi. sama mimmihän on tuttu myös idolsista. Mikä tätä ja näitä muitakin pyrkyreitä vaivaa. Miten joku voi olla niin itseään täynnä, että kuvittelee että joku on kiinnostunut heistä?? Selittäkää. Hyi hyi yök Amandat ym. sairaat narsistit jotka luulee että heidän elämästään ollaan kiinnostuneita..ketä kiinnostaa??

Esim. sinua...

Sinua ilmeisestikkin kiinnostaa... no ei nyt sentään. Satuin kattoon saman dokumentin... Kyllähän se Amandaki joskus kohtaa "kovan ja ilkeän" maailman jossa tähdeksi tulemiseen ei riitä vain se että "mä ite tykkään niin paljon omasta saundistani että haluaisin että muutki saa nauttia siitä..." -uskomatonta itseriittosuutta. Tuommoset MINÄMINÄMINÄ-tyypit saa toisinaan mahassa vellomaan. -Hyi-yök- Sanon minäki!

RE:

Ei jestas, nytkö siitä on tehty joku dokumentti!! Mä inhosin koko Amandaa alusta asti Idolsissa. Toinen mun anti-suosikki oli Aurora ("mulla on hyvä perse"). Yack! Onneks molemmat tippu finaalista!!!
voicessa
ei ole pelkoo että voittais on siellä sen verran kovia kiinnostavia vaatimattomia nuoria lahjakkaita kauniita laulajia ja sanon edelleen että löffy ei voita tätä skabaa .
Heh, 8 vuotta myöhemmin Amanda yrittää edelleen läpimurtoa, nyt Voice of Finlandissa :)
juu saman totesin mös minä. Hitto mikä ämmä.
Onko hän mustalainen?
Hieno laulajahan Amanda on!
Mitä vikaa siinä on että tavoittelee unelmiaan?
En minäkään ymmärrä minkä takia ihmisiä haittaa noin paljon. Musta Amanda on hyvä! Sitä paitsi kansahan hänet jatkoon äänesti perjantaina.
Miksi se vaivaa että joku laulaa ihan sairaan hyvin, ja on lahjakas näyttelijä, ja sanoo suoraan että haluaa huomiota?! Miten se voi muita ihmisiä häiritä niin paljon? Laittakaa telkkarin kiinni jos ette kestä. Tää on ihme maa kun täällä ei sais tuoda itsensä esille ei siis millään tavalla. Olla nöyrä ja näkymätön vaan. Jotkut haluavat käyttää hyväksi niitä lahjakkuuksia mitä on, eikä siinä ole mitään väärää. Amanda on todella lahjakas ja jännä ja kiva nainen!
 /   /  /  /  / Amanda Löfman

Keskusteluhaku

Laaja haku

Facebookissa suositeltua