En saa ikinä poikaystävää, kun oon näin ruma ja läski!

Lottaa93

Oon tänä vuonna 16-vuotta täyttävä tyttö, enkä ole ikinä seurustellut tai edes suudellut. Musta tuntuu, että sen varmaan saa ikinä poikaystävää, koska olen ruma ja läski ( 166 cm/80 kg). Yritän kyllä panostaa ulkonäköön (meikkaan sopivasti ja käytän semmosia suht. muodikkaita vaatteita) Jätkät, voisiitteko seurustella isokokoisen tytön kanssa? Onko täällä isokoisia tyttöjä, jotka seurustelevat? Vai onko suurin osa läskeistä tytöistä aina yksin.. :S

183

14272

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • asgsasgs

      oot kyl sen verran lihava, et tarttis laihduttaa. Mut sehän on helppo homma, kun tutustut aiheeseen kunnolla.

      • morovaatyyppi

        Kuules, voiha tän viestiketjun alottanu näyttää ihan kivalt. Älä ny vittu ala mollaa tuntematont tyyppii ja vetää sen itsetuntoo lokaa. Et vitut sulle


      • pieniohjevainlol
        morovaatyyppi kirjoitti:

        Kuules, voiha tän viestiketjun alottanu näyttää ihan kivalt. Älä ny vittu ala mollaa tuntematont tyyppii ja vetää sen itsetuntoo lokaa. Et vitut sulle

        166cm pitkä ja 80kg, todella lihava. Jotain kannattaisi tehdä, pojat eivät edes katsele ylipainoisia vaan haukkuvat ja nauravat niille selän takana, ja varsinkin jos yrittää muotivaatteita ja meikkejä käyttää niin nauretaan vielä enemmän... en puhu itseni puolesta vaan kaikkien poikien. Kenestäkään ei voi pitää säälistä. Olen varma että saisin vastaukseksi jotain "itsekkö luulet täydellinen olevasi" shittiä, niin en luule. Sanon vaan täysiä faktoja siitä ettei lihavia ja lyhyitä pidetä seksikkäinä, ällöttävinä vaan. Itse olen 176 cm pitkä ja painan paljon vähemmän kun kyseinen 166cm... LAIHDUTA


      • Nappisilmä
        pieniohjevainlol kirjoitti:

        166cm pitkä ja 80kg, todella lihava. Jotain kannattaisi tehdä, pojat eivät edes katsele ylipainoisia vaan haukkuvat ja nauravat niille selän takana, ja varsinkin jos yrittää muotivaatteita ja meikkejä käyttää niin nauretaan vielä enemmän... en puhu itseni puolesta vaan kaikkien poikien. Kenestäkään ei voi pitää säälistä. Olen varma että saisin vastaukseksi jotain "itsekkö luulet täydellinen olevasi" shittiä, niin en luule. Sanon vaan täysiä faktoja siitä ettei lihavia ja lyhyitä pidetä seksikkäinä, ällöttävinä vaan. Itse olen 176 cm pitkä ja painan paljon vähemmän kun kyseinen 166cm... LAIHDUTA

        mielipide kysymys. Käsittääkseni lyhyt tyttö voi olla hyvinkin seksikäs, ja 166cm ei ole lyhyt!!
        Jos taas on kovin pitkä, voi olla pojille enemmän paineita, jos kaikki tytöt ois jotain 170cm.
        Kaikki pojat kun ei olekauhean pitkiä. Sit toisaalta se ei mun mielestä haittaa jos poika on enemmänkin pidempi kuin 10cm, mutta se on vähän hassua(en tarkoita että "huono juttu" tai mitään)jos tyttö on 20cm pitempi kuin poika.


      • asdadsdsaasdsa
        pieniohjevainlol kirjoitti:

        166cm pitkä ja 80kg, todella lihava. Jotain kannattaisi tehdä, pojat eivät edes katsele ylipainoisia vaan haukkuvat ja nauravat niille selän takana, ja varsinkin jos yrittää muotivaatteita ja meikkejä käyttää niin nauretaan vielä enemmän... en puhu itseni puolesta vaan kaikkien poikien. Kenestäkään ei voi pitää säälistä. Olen varma että saisin vastaukseksi jotain "itsekkö luulet täydellinen olevasi" shittiä, niin en luule. Sanon vaan täysiä faktoja siitä ettei lihavia ja lyhyitä pidetä seksikkäinä, ällöttävinä vaan. Itse olen 176 cm pitkä ja painan paljon vähemmän kun kyseinen 166cm... LAIHDUTA

        oot poika, 176cm ja painat alle 80 kg?

        oot säälittävä tikku.

        sullekki varmaan nauretaan selän takana


      • pieniohjevainlol kirjoitti:

        166cm pitkä ja 80kg, todella lihava. Jotain kannattaisi tehdä, pojat eivät edes katsele ylipainoisia vaan haukkuvat ja nauravat niille selän takana, ja varsinkin jos yrittää muotivaatteita ja meikkejä käyttää niin nauretaan vielä enemmän... en puhu itseni puolesta vaan kaikkien poikien. Kenestäkään ei voi pitää säälistä. Olen varma että saisin vastaukseksi jotain "itsekkö luulet täydellinen olevasi" shittiä, niin en luule. Sanon vaan täysiä faktoja siitä ettei lihavia ja lyhyitä pidetä seksikkäinä, ällöttävinä vaan. Itse olen 176 cm pitkä ja painan paljon vähemmän kun kyseinen 166cm... LAIHDUTA

        Kylläpä ihan hyvin itekki kelpasin ku sattu sopiva mies eteen. Tietty jos tahtoo olla noin ulkonäköriippuvainen kusipää nii ihan vapaasti mun puolesta.


      • ...

        jätkät on justiin tollasia, ne kahtoo ulkonäköä eikä sitä luonnetta, kaikkien tyttöjen pitäis olla sellasia mallinmitoissa. miks ihmeessä?
        olin nähnyt yhen ihan kivan jätkän kaverin rippijuhlissa, ja ruvettiin sitten juttelee facebookissa, no sitte juteltiin sen kans ja oltiin ihastuneita toisiimme, kunnes päätettiin nähä toisemme. no me nähtii ja sitten kysyin siltä facebookissa mitä mieltä se on musta, ja sano että ei oo kiinnostunut.
        Kyllä se vähän pahalta tuntuu, koska on kuvistä nähny mut ja kerran tosiaan sielä kaverilla ja juteltu netissä ja vanno jopa jo rakastavansa mua. mutta heti ku näkee ihmisen ni lempataan. Me ei kyllä oikeen puhuttu mitään ku nähtiin koska sillä oli pikkusen verran niitä sen omia kavereita mukana ja siinä sivussa seurasin niitten touhuja ku ne mopoja värkkäilee. jätkät on kusipäitä! harvassa enää näkee semmosia kunnollisia ja ihania.


      • abhyucbhn
        ... kirjoitti:

        jätkät on justiin tollasia, ne kahtoo ulkonäköä eikä sitä luonnetta, kaikkien tyttöjen pitäis olla sellasia mallinmitoissa. miks ihmeessä?
        olin nähnyt yhen ihan kivan jätkän kaverin rippijuhlissa, ja ruvettiin sitten juttelee facebookissa, no sitte juteltiin sen kans ja oltiin ihastuneita toisiimme, kunnes päätettiin nähä toisemme. no me nähtii ja sitten kysyin siltä facebookissa mitä mieltä se on musta, ja sano että ei oo kiinnostunut.
        Kyllä se vähän pahalta tuntuu, koska on kuvistä nähny mut ja kerran tosiaan sielä kaverilla ja juteltu netissä ja vanno jopa jo rakastavansa mua. mutta heti ku näkee ihmisen ni lempataan. Me ei kyllä oikeen puhuttu mitään ku nähtiin koska sillä oli pikkusen verran niitä sen omia kavereita mukana ja siinä sivussa seurasin niitten touhuja ku ne mopoja värkkäilee. jätkät on kusipäitä! harvassa enää näkee semmosia kunnollisia ja ihania.

        50/50, turhaan yleistät. ensin kaikki on kusipäitä ja sitten sanot että harvassa on kunnollisia. eli JOTKUT on kusipäitä, myönnän että valitettavan monet on kyllä kusipäitä, mutta moni myös ei.


      • Wait me!
        pieniohjevainlol kirjoitti:

        166cm pitkä ja 80kg, todella lihava. Jotain kannattaisi tehdä, pojat eivät edes katsele ylipainoisia vaan haukkuvat ja nauravat niille selän takana, ja varsinkin jos yrittää muotivaatteita ja meikkejä käyttää niin nauretaan vielä enemmän... en puhu itseni puolesta vaan kaikkien poikien. Kenestäkään ei voi pitää säälistä. Olen varma että saisin vastaukseksi jotain "itsekkö luulet täydellinen olevasi" shittiä, niin en luule. Sanon vaan täysiä faktoja siitä ettei lihavia ja lyhyitä pidetä seksikkäinä, ällöttävinä vaan. Itse olen 176 cm pitkä ja painan paljon vähemmän kun kyseinen 166cm... LAIHDUTA

        Hyvä sun on sanoo!Minä oon 167cm pitkä ja painan 80kg ,reiluu sanoo vaa et "vitun läski oot,LAIHDUTA"kivaa juu.Mee ittees


      • jeesjeeshhh
        ... kirjoitti:

        jätkät on justiin tollasia, ne kahtoo ulkonäköä eikä sitä luonnetta, kaikkien tyttöjen pitäis olla sellasia mallinmitoissa. miks ihmeessä?
        olin nähnyt yhen ihan kivan jätkän kaverin rippijuhlissa, ja ruvettiin sitten juttelee facebookissa, no sitte juteltiin sen kans ja oltiin ihastuneita toisiimme, kunnes päätettiin nähä toisemme. no me nähtii ja sitten kysyin siltä facebookissa mitä mieltä se on musta, ja sano että ei oo kiinnostunut.
        Kyllä se vähän pahalta tuntuu, koska on kuvistä nähny mut ja kerran tosiaan sielä kaverilla ja juteltu netissä ja vanno jopa jo rakastavansa mua. mutta heti ku näkee ihmisen ni lempataan. Me ei kyllä oikeen puhuttu mitään ku nähtiin koska sillä oli pikkusen verran niitä sen omia kavereita mukana ja siinä sivussa seurasin niitten touhuja ku ne mopoja värkkäilee. jätkät on kusipäitä! harvassa enää näkee semmosia kunnollisia ja ihania.

        no itse en halua ainakaan että oma tyttöystäväni olisi "mallimitoissa" sillä se näyttää aivan kauhealta. Sellainen sopiva. ei että käsi uppoaa mahaan kyynärpäätä myöten mutta sopivan pehmeä mutta silti sileä ja kiinteä. kuulostaa jännältä mutta noin itse kuvailisin... :D ja aloittaja... älä vaivu tuollaiseen epätoivoon. koeta olla vahva, ryhdistäydy ja elä. kyllä löytyy kaikenlaisia ihmisiä.


      • vsdfasgf
        ... kirjoitti:

        jätkät on justiin tollasia, ne kahtoo ulkonäköä eikä sitä luonnetta, kaikkien tyttöjen pitäis olla sellasia mallinmitoissa. miks ihmeessä?
        olin nähnyt yhen ihan kivan jätkän kaverin rippijuhlissa, ja ruvettiin sitten juttelee facebookissa, no sitte juteltiin sen kans ja oltiin ihastuneita toisiimme, kunnes päätettiin nähä toisemme. no me nähtii ja sitten kysyin siltä facebookissa mitä mieltä se on musta, ja sano että ei oo kiinnostunut.
        Kyllä se vähän pahalta tuntuu, koska on kuvistä nähny mut ja kerran tosiaan sielä kaverilla ja juteltu netissä ja vanno jopa jo rakastavansa mua. mutta heti ku näkee ihmisen ni lempataan. Me ei kyllä oikeen puhuttu mitään ku nähtiin koska sillä oli pikkusen verran niitä sen omia kavereita mukana ja siinä sivussa seurasin niitten touhuja ku ne mopoja värkkäilee. jätkät on kusipäitä! harvassa enää näkee semmosia kunnollisia ja ihania.

        Se johtuu siitä ku ihastuminen kuulemma riippuu hajusta


      • weliwiiwa
        ... kirjoitti:

        jätkät on justiin tollasia, ne kahtoo ulkonäköä eikä sitä luonnetta, kaikkien tyttöjen pitäis olla sellasia mallinmitoissa. miks ihmeessä?
        olin nähnyt yhen ihan kivan jätkän kaverin rippijuhlissa, ja ruvettiin sitten juttelee facebookissa, no sitte juteltiin sen kans ja oltiin ihastuneita toisiimme, kunnes päätettiin nähä toisemme. no me nähtii ja sitten kysyin siltä facebookissa mitä mieltä se on musta, ja sano että ei oo kiinnostunut.
        Kyllä se vähän pahalta tuntuu, koska on kuvistä nähny mut ja kerran tosiaan sielä kaverilla ja juteltu netissä ja vanno jopa jo rakastavansa mua. mutta heti ku näkee ihmisen ni lempataan. Me ei kyllä oikeen puhuttu mitään ku nähtiin koska sillä oli pikkusen verran niitä sen omia kavereita mukana ja siinä sivussa seurasin niitten touhuja ku ne mopoja värkkäilee. jätkät on kusipäitä! harvassa enää näkee semmosia kunnollisia ja ihania.

        Ei ne kaikki pojat ole kuvauksesi mukaisia kusipäitä, monikin syvällä sisimmässään kyllä ajattelee tytön luonnetta eikä pelkkää tissejä ja persettä. Kaveriporukassa kyllä katellaan ja vihellellään, mutta monesti kahden kesken keskustellaan ihan mukavasti eikä vaan räplätä vilkuilla. Näin ainakin Espoossa, muista paikoista en tiedä ;)


      • 3g5334
        asdadsdsaasdsa kirjoitti:

        oot poika, 176cm ja painat alle 80 kg?

        oot säälittävä tikku.

        sullekki varmaan nauretaan selän takana

        oon 185cm ja 65 ja en oo ees laiha


      • weliwiiwa kirjoitti:

        Ei ne kaikki pojat ole kuvauksesi mukaisia kusipäitä, monikin syvällä sisimmässään kyllä ajattelee tytön luonnetta eikä pelkkää tissejä ja persettä. Kaveriporukassa kyllä katellaan ja vihellellään, mutta monesti kahden kesken keskustellaan ihan mukavasti eikä vaan räplätä vilkuilla. Näin ainakin Espoossa, muista paikoista en tiedä ;)

        espoossa, eli kylässä jossa ajetaan vielä hevos kärryillä


      • Ette oikeesti jaksa.
        ... kirjoitti:

        jätkät on justiin tollasia, ne kahtoo ulkonäköä eikä sitä luonnetta, kaikkien tyttöjen pitäis olla sellasia mallinmitoissa. miks ihmeessä?
        olin nähnyt yhen ihan kivan jätkän kaverin rippijuhlissa, ja ruvettiin sitten juttelee facebookissa, no sitte juteltiin sen kans ja oltiin ihastuneita toisiimme, kunnes päätettiin nähä toisemme. no me nähtii ja sitten kysyin siltä facebookissa mitä mieltä se on musta, ja sano että ei oo kiinnostunut.
        Kyllä se vähän pahalta tuntuu, koska on kuvistä nähny mut ja kerran tosiaan sielä kaverilla ja juteltu netissä ja vanno jopa jo rakastavansa mua. mutta heti ku näkee ihmisen ni lempataan. Me ei kyllä oikeen puhuttu mitään ku nähtiin koska sillä oli pikkusen verran niitä sen omia kavereita mukana ja siinä sivussa seurasin niitten touhuja ku ne mopoja värkkäilee. jätkät on kusipäitä! harvassa enää näkee semmosia kunnollisia ja ihania.

        Yleistystä ilmassa.


      • 04r7r4r
        3g5334 kirjoitti:

        oon 185cm ja 65 ja en oo ees laiha

        MItä nyt katoin netistä, niin oot normi painoinen, mutta lähellä alarajaa. Sinuna pitäisin pääni kiinni.


      • Osmabinladen
        vsdfasgf kirjoitti:

        Se johtuu siitä ku ihastuminen kuulemma riippuu hajusta

        Läskit haisee lähinnä sipulilta ja paistinrasvalta.


      • Oletilkeä
        pieniohjevainlol kirjoitti:

        166cm pitkä ja 80kg, todella lihava. Jotain kannattaisi tehdä, pojat eivät edes katsele ylipainoisia vaan haukkuvat ja nauravat niille selän takana, ja varsinkin jos yrittää muotivaatteita ja meikkejä käyttää niin nauretaan vielä enemmän... en puhu itseni puolesta vaan kaikkien poikien. Kenestäkään ei voi pitää säälistä. Olen varma että saisin vastaukseksi jotain "itsekkö luulet täydellinen olevasi" shittiä, niin en luule. Sanon vaan täysiä faktoja siitä ettei lihavia ja lyhyitä pidetä seksikkäinä, ällöttävinä vaan. Itse olen 176 cm pitkä ja painan paljon vähemmän kun kyseinen 166cm... LAIHDUTA

        Jos olisit itse hieman lihava olisiko kiva jos tytöt eivät katsoisi sinua sen takia tai jos oot ees poika mutta ihansama oot varmaan ite tikku ja kuolet siihenja ei oo kiva että haukut muita kun ne vaan kysyy neuvoasinä senki!!


    • tuollaisia

      ala murehtimaan,minusta ainakin tuntui heti että olet varmaan ihan mukava nuori nainen ja ulkoisestikin aivan ihana. Aistin sinulla olevan varmasti sisäistäkin kauneutta vaikka muillekin jakaa,olisin varmaan onnesta mykkänä jos saisin sinua suudella ja kuiskata hiljaa korvaasi kuinka ihana sinä oletkaan......

      • xxxxxsssssssllllllll

        Itse en ainakaan halua läskiä! Jos olet läski niin voin jo kuvitella minkälainen olet 1 vuoden pöööst


      • drtgstryuhaewtrsrtu

        taas näitä sääliä pursuavia viestejä ei hyvää päivää


    • Hengenheimolainen...

      Itse olen kooltani samaa luokkaa (168cm/82kg) ja silti minulla on maailman ihanin poikaystävä. Hän on itse hyvännäköinen ja laihakin (ei kuitenkaan luuta ja nahkaa, hyi) ja silti on kanssani - vaikka ympärillä pörrää jonoksi asti paljo nätimpiä ja laihempiakin tyttöjä. Itsekin olen tosin tässä juuri aloittamassa vakavasti laiduttamisen, eihän se ikinä pahitteeksi olisi.. ainakaan minulle. Pointtini siis on, että kyllä sä vielä löydät poikaystävän, ei ne kaikki tykkää vain laihoista isotissiseistä blondeista, vaan loppupeleissä sisäisellä kauneudella on väliä. Itsekään en todellakaan ole nätti, vaan tyyliltäni karumpi ja omaperäinen, enkä laihakaan, ja luonnekin vähän niin ja näin ja silti minulla on rakas. Joten tsemppiä sinullekin, kyllä säkin vielä löydät sen oman rakkaan ja huomaat miten turhaa olikaan hukata aikaa valittelemalla ulkonäöstään kun sisäinen kauneus on se joka loppupeleissä ratkaisee, paitsi joillakin wnb-fruittareilla.. Mutta jos pojalle ulkonäkö on tosiaan tärkeämpi kuin luonne, vinkkini on että älä hukkaa sellaisiin jätkiin aikaa! Kaikkea hyvää sulle! ;)

      • vailll

        "ei ne kaikki tykkää vain laihoista isotissiseistä blondeista"

        No tuota, aika stereotyyppistä. Tälläistä tapahtuu useimmiten vain yläasteiässä ja niissä "kovien jätkien" porukoissa. Eli toisinsanoen ei kannata yleistää tätä millään lailla. Laihat kyllä ovat enemmän suosiossa, mutta ei liian laihat. Toisaalta taas useimmat pojat myöntää että rintojen koolla ei ole väliä. Ja brunetet on paljon paremman näkösiä :P

        Pointti oli lähinnä se, että ei pojilla ole olemassa mitään yhtenäistä mielipidettä siitä, mikä on hyvännäköistä ja mikä ei.

        Ja viestiketjun aloittajalle, omasta mielestäni sinulla olisi syytä laihduttaa. Ei ehkä poikien tai suosion vuoksi vaan ihan oman terveyden vuoksi. Liikunta on aina hyvä asia ja se tuo myös hyvää oloa. Tiedetään, että tuo kuulostaa kliseiseltä mutta niin se vain on. Samalla jonkilainen laihdutus lisää itsetuntoa. Mutta laihdutuksessakaan ei sitten saa mennä liiallisuuksiin!!!


    • fasfas

      No pakko sanoa, että koska itse rakastan urheilua ja haluan pitää itseni ns. hyvässä kunnossa, niin itse en haluaisi kovin ylipainoista tyttöystävää tai pikemminkin vaikeampaa häneen olisi ihastua. Tämä ei kuitenkaan todellakaan tarkoita etteikö maailmasta löydy lukuisia miehiä, joille tuolla seikalla ei ole merkitystä! Ja se, kun aina sanotaan että luonne on se tärkein, niin kyllä se todella pitää paikkaansa. Oli tyttö kuinka kaunis tai ei niin kaunis tahansa, niin jos luonne on oikea ja persoona oikea, niin eipä sillä painolla ole enää tässä vaiheessa väliä. Ulkonäkö merkkaa vain siinä (omasta mielestäni) että kuink helposti henkilöön menee tutustumaan ja sitä kautta ihastuu. Rakkaus ei kysy ulkonäköä! Mutta muista että tuohon painoosi voit itse vaikuttaa jos se sinua häiritsee! Pelkästään toisten takia älä tietenkään ala laihduttamaan, mutta viestistäsi saa sellaisen kuvan että itsetuntosi on vähän heikolla mallilla, kun pidät itseäsi "rumana ja läskinä". Eli jos painosi on nimenomaan sinulle itsellesi ongelma tai näet sen ongelmana, niin eikun salille ja lenkille vaan niin todella nopeasti ensimmäiset kilot lähtevät pois ja siitä se sitten lähtee! Muista että jokainen voi laihtua, ikävä kyllä jopa alipainoiseksi. Kyllä Se Oikeia vielä kävelee vastaan. Olet noin nuorikin vielä. Itse olen mies, 20v ja olen ensimmäisen kerran alannut seurustelemaan 19 vuotiaana ja eikä tilanne siitä ole muuttunut. Et todellakaan ole ainoa joka ei ole vielä 16 vuotiaana seurustellut, huoli pois!!!!

      • I wanna help you

        Sanoit, ettei rakkaus kysy ulkonäköä. Tuolla oli minulle merkitystä. En ole ketjun aloittaja, vaan yksi tyttö vain joka ei usko olevansa kaunis. Aika jännä, että jotkut pojat vielä ajattelevat noin. Kuinkahan moni ihastuisi tyttöön, joka on "seinäruusuna"? Ihan näin ajatellakseni.

        Aloittajalle. Olen itse 16-vuotias tyttö, enkä ole ikinä seurustellut, vaikka mua on kehuttu nätiksi (ei pidä paikaansa) ja olen laiha. Tiedän pari tyttöä, jotka ovat ylipainoisia, mutta joiden ympärillä pörrää poikia. Jos haluat itsellesi paremman mielen, niin kannattaa kokeilla lenkkeilyä. Ei ne kilot heti lähde, mutta mieli virkistyy ja alat voimaan paremmin. Itselleni lenkkeily tuulettaa ajatuksia ja musertavat ajatukset muuttuvat häviävän pieniksi esteiksi. Joten, ehdotan lenkkeilyä.


    • Poikamies91

      Kyllä minä voisin styylata sinunlaisesi tytön kanssa. Minulle on aivan yksi ja sama, minkä näköinen seuralaiseni on, sisäinen kauneus on tärkeämpää. Minulle tärkein ominaisuus tytössä on, että hän hyväksyy minut sellaisena kuin olen. Olemme kohtalotovereita, minä olen aina ollut poikamies (joulukuussa olen jo 18), en ole koskaan seurustellut enkä päässyt halaamista pidemmälle. Olen ehkä hieman pulska, mutta sydämeni on vatsaakin suurempi :) Olen myös erittäin ujo. On se vaan kumma, kun kukaan ei pidä minusta. Olen sentään kiltti, hyväntahtoinen, helläkätinen, 100 % raitis ja laulutaitoinenkin.

      • lkjljklj

        "Minulle on aivan yksi ja sama, minkä näköinen seuralaiseni on" -kuulostaa siltä ku olisit vaan seksin perässä


    • ****

      mä iteki siun iässäs mietin samaa et tuskin koskaan saan ketään jätkää itelleni kun oon ruma ja läski.. no.. sitten alko niitä miehiä tulee mut mut.. niistä löyty liian monesta se puoli että ne halus musta laihan muotia seuraavan tytön (joka ei missään nimessä ole mua itseäni).. nyt olen löytäny miehen joka rakastaa mua just näin kiloineni ja muutenkin.. ei tahdo muuttaa.. :) joten niitä miehiä kyllä löytyy jotka todellakin kahtoo naisestaan muutakin kuin ulkonäköä.. :) ei ihan joka nurkalta, mut kuitenkin... :) oota jokunen vuos ni kyllä sieki sen rinssisi löydät.. ;) ja muista et olitpa minkänäköin tahansa ni ole sinut ittes kanssa.. rakasta itseäsi juuri sellaisena kuin olet niin miestenkin on helppo silloin sinua rakastaa.. :)

    • poikamies92

      Mä en ainakaan vois seurustella vähänkään läskin kanssa, koska olen itse laiha. Koita laihduttaa. Salilla kun treenaamassa käyt niin samalla tulee vetävä vartalo. Ja tuo ei ole mitenkään epänormaalia, että et ole koskaan seurustellut. Ei ole moni muukaan. Kuulut valtaenemmistöön. Itsekään en ole koskaan seurustellut, vaikka fyysisesti en ole mikään kauhean ruma.

      • hieman pyöreä tyttönen

        Kyllä monet pojat tykkää vähän muodokkaista tytöistä, ei sillä loppupeleissä oo niin paljon merkitystä onko laiha vai ei. Ja mä en ainakaan haluis olla pojan kans, jolle on tärkeetä vaan se et oon ja pysyn laihana. Itellä eka suhde oli vasta äskettäin, täytin 18 loppuvuodesta ja nyt vasta alkanu miehiä elämään ilmaantua. :D nauti nuoruudestas, kyllä se oikee ihminen vielä vastaan tulee :)


      • samantha94

        Kuules en tajuu teikäläisiä jos 16-vuotias ei seurustele teidän mielestä henkilössä on jtn vikaa tai se on sairas mielestäni ei pide mitään kiirettä


    • neuvon annan en muuta

      sun olis ensin tiputettava painoo 15-25kg. ja sekin on helppoo kun käsket äitis tekee sulle ruokavalion, ja ne meikkeihin muotirätteihin tuhlaamasi rahat laitat vaikka kuntosalin kausikorttiin. käyt ahkerasti salilla ja lenkkeilet 2 kertaa päivässä niin sitten kun olet 17v niin eiköhän homma ala sujua niin että voit töniä innokkaimpia finninaamoja pois jaloista. vaatii kovaa itsekuria mutta sekin on vaan eduksi tulevaisuudessa ja aikuistumisessa.

    • josajdoiabs

      En nää siinä mitään ongelmaa , eiköhän se luonne ratkaise isommalta osalta , ite oon vuonna 1995 syntyny ja en nää mitää ongelmaa jos ihminen on tukevahko ei se sitä ratkase .

      • hahhahahga

        No nyt repes!!! VUONNA 1995 SYNTYNY!! Meehän sinne lastenosastolle täältä nuorten osastolta.!!


      • -petruska-
        hahhahahga kirjoitti:

        No nyt repes!!! VUONNA 1995 SYNTYNY!! Meehän sinne lastenosastolle täältä nuorten osastolta.!!

        ...14-vuotiashan ei ole nuori.. Aloittajalle: Älä huoli, jokainen ei todellakaan ole laihojen naisten perään :) moni tykkää vähän muodokkaimmista, esim. itsekään en ole mikään langanlaiha tyyppi, ja silti löysin itselleni ihanan ja täydellisen poikaystävän jota ei tunnu minun muutamat ylimääräiset kilot haittaavan. :) Nykyään kaikki tuntuvat ajattelevan, että ne laihoimmat tytöt ovat parhaita tyttöystäväkanditaatteja, mutteihan se todellakaan ole niin, ellei sitten ole täysi ääliö ja katso vain ulkonäköä. Ihmisen sisin merkkaa loppupeleissä eniten :) (ja tällä nyt en tarkoita, etteikö langanlaihoissakin tyypeissä olisi ihania ihmisiä). Olen varma että sinulle olisi kovastikin vientiä. ;) Olet varmasti todella ihana ja viehättävä ihminen, jonka monikin on jo varmasti huomannut :)


      • ?
        hahhahahga kirjoitti:

        No nyt repes!!! VUONNA 1995 SYNTYNY!! Meehän sinne lastenosastolle täältä nuorten osastolta.!!

        Saaden sanoa itse -95 että jotkut meistä voivat olla jopa kyspsempiä ja aikuismaisempia kuin sinä,ainakin viestistäsi päätellen. Älähän arvioi ihmisiä iän perusteella esim. Minä olen sytynyt tammikuussa jos olisin syntynyt laskettuna aikana olisin -94 joten mitä vitun väliä sillä iällä on?

        - Sori poikkes nyt aiheesta


      • jmm-
        hahhahahga kirjoitti:

        No nyt repes!!! VUONNA 1995 SYNTYNY!! Meehän sinne lastenosastolle täältä nuorten osastolta.!!

        Hei!!

        95´-syntyneet ei oo enää mitään lapsia ! ainakaan pikkusiskoni on todella kehittynyt niin henkisesti kuin fyysisestikkin.älä luule olevasi viisaampi kuin todellisuudessa olet.Saat monet vihat päälle täällä ku alat päätä aukoo !! Tsemppiä elämään ku sinulla meinaa olla niin suuri ego.minkä ikäinen itse olet ?? -94- ??


      • ajdosgf
        hahhahahga kirjoitti:

        No nyt repes!!! VUONNA 1995 SYNTYNY!! Meehän sinne lastenosastolle täältä nuorten osastolta.!!

        Nuoret. Teinit kuuluvat NUORIIN, ei enää lapsiin sillä kyllä 14-vuotiailla on jo murrosikä menossa ja aikuistuminenkin lähellä/alkamassa/ALKANUT.
        Luulet vain nuorempien olevan niin pikkuisia, vaikka ei asia ole niin. Luulet olevasi parempi ja vaikka mitä muuta, opitko koskaan arvostamaan nuorempiasi niin? Toivottavasti, muuten elät harhaan.
        huoh


    • adonissssss

      sust ei koskaan voi tulla mitään, oot koko elämäs ihan täysi nolla ja sä oot aina yksin!!!

      • Poikamies91

        Älä usko adonissssssta. Sä olet nuori vielä ja sulla on kaikki vielä avoinna. Sinullekin joku vielä löytyy. Minulle on ihan sama, minkä näköinen likka on eikä seksi ole minulla KOSKAAN päälimmäisenä mielessä. Tsemppiä.


    • .......

      Älä ole huolissasi. En minäkään ole suudellut/seurustellut ja olen siis 17v. tyttö vaikken olekaan mikään "läski" (en tarkoita tätä millään pahalla sinua kohtaan). Tarkoitan vaan sitä, että ei se ulkonäöstä ole kiinni. Varmasti sinäkin tulet saamaan sen poikaystävän. Loppujen lopuksi se on vaan siitä kiinni millainen ihminen muuten olet luonteeltasi ym. Jotkut pojat ovat pinnallisia, mutta ei niistä kannata välittää, sillä kaikki eivät todellakaan ole. Tottakai voit aina laihduttaa (ihan itsesi takia se olisi hyvä juttu). Ei sun tietenkään tarvitse olla mikään hoikka, mutta muutama kilo olisi hyvä pudottaa. Ainakin pidä huoli, ettet tuosta enää liho, sillä se ei ole hyväksi sulle. Nyt vaan liikkumaan ja syömään terveellisesti. Kannataa käydä terkkarin luona juttelee asiasta. Hän osaa sua auttaa varmasti. Mutta painotan siis, että yhdenkään pojan takia ei pidä alkaa laihduttamaan vaan ihan oman itsesi vuoksi.

    • asdsasasasfsa

      Naapurissani asuu ihan sairaan läski nainen, joka käyttää aina verkkareita ja rumia huppareita, mutta on silti naimisissa tosi komean miehen kanssa, ja he ovat onnellisia yhdessä.

    • pane toimeksi itsesi takia!

      Ajattelet todella typerästi. Ensinnäkään kukaan ei ole ruma, kaikkia kiinnostaa erilainen ulkonäkö, turha siis leimata itseäsi rumaksi. Toiseksi, miksi helvetissä ajattelet POIKIA, kun olet ylipainoinen! HE eivät liity lihavuuteesi mitenkään, vaan ylipainoisuus liittyy terveyteen ja ehkäpä sinun pitäisi ajatella ITSEÄSI ja TERVEYTTÄSI ja alkaa elää terveellisemmin, Sitä ennen, unohda pojat, niille on aikaa myöhemmässäkin elämässä. Nykymaailmassa media painostaa liikaa laihuuteen ja laihuuteen ja tikkujalkoihin ja seksikkyyteen, huoh. Etenkin Amerikassa. Ihankuin maailmassa ei olisi muuta kuin ulkonäkö, seksi ja himokkaat, pinnalliset miehet, hyi.

    • ellulellu-92

      älä vaan poikien takii rupee laihduttaan. voit tehä sen ihan ittelles jos haluat. Mäkin seurustelin ja sain ekan suudelman ja koin ekan kerran sillon kun olin vielä läski (=normaalipainoinen).Tää on niin klisee ja muutenkin raivostuttava neuvo, mutta kyllä se aika oikeesti koittaa sitten joskus. Varmasti maailmassa on rumempiakin ihmisiä kuin sä. Tunnen muutaman TODELLA ylipainoisen tytön jotka seurustelevat ihan suosittujenkin poikien kanssa. Se taitaa oikeesti olla aika lailla karismasta kiinni se poikien iskeminen (: (kaveri painaa about 90 kg ja alle 170 cm) ja silti on joka viikko uus äijä pyörityksessä.

    • mä vaaaaaa :):)

      Moi,mä oisin vapaa mä asun Espoossa missä päi sä? mulle sä kelpaisit hyvin :)

    • repomies589
    • Eräs tyyppi

      Minäkin ajattelin noin jossain vaiheessa sinun ikäisenäsi. Ajattelin etten tule ikinä löytämään naista. Nyt olen 22 ja ihan kohta täytän 23, eikä tilanne ole muuttunut miksikään. Tutustun hyvin uusiin ihmisiin mutta naisten kohdalla, jos yritän tutustua syvemmin, saan aina kaverikortin. Sellasta on elämä.

    • khjjjjjjjjjjjhhhhhh

      Mitä mä oon katellu/huomannu ni kyllä "isokokosemmat" tytöt on aina niitä mukavimpia... Ainaki ite tunnen muutaman vähän "isomman" tytön/naisen niin niiden kaikkien luonteet/persoonat on niin ihania :).

    • kolipakteeri

      Mieti miten pikku juttu Jumalalle olisi antaa sinulle se oikea mies, mutta sinulla ei ole mitään kiirettä vielä. Kuuntele nämä ja hanki itsellesi jotakin tärkeämpää.

      Vaimoni oli hyvin paljon ylipainoinen, mutta kun hän tuli uskoon häneltä ylipaino lähti. Jumalalla on sittenkin ylivalta ja tällä ei kannata verrata itseään toisiin, joku pitää varmasti juuri sinusta ja juuri sellaisena kuin olet. Eikä muuta tarvitakaan. Kiitä, Jumalaa jo etukäteen ja anna hänen hoitaa asia. Onhan Jeesus kiinnostut kaikista asioistasi, mutta tärkein asia kuntoon ensiksi:

      http://www.youtube.com/watch?v=lZWhGmQL-Ec&feature=related

      Miksi et laittaisi asioitasi kuntoon?

      http://www.youtube.com/watch?v=b-g2MkK_MaU&feature=related

      sinä päätät

      http://www.netmission.fi/fi/kristillinen_elama/uskoontulo/?id=108


      Yksikään ihminen, eikä edes Jumala ei voi uskoa ja tehdä parannusta sinun puolestasi, valinta on sinulla, missä vietä loputtoman ikuisuuden.

      http://www.onlyoneway.net/sarjakuv3.htm

      Sadat miljoonat ovat kokeneet Jeesuksen pelastavan armon.

      http://www.youtube.com/watch?v=Pe4c30rgU7I&feature=related


      näppää päälle, tämä saksalainen täyttyi Pyhällä Hegellä Kukkulan rukoillessa 1951 Saksassa, kuuntele mitä Jumala on tehnyt hänen elämässään:

      http://mp3.netmission.fi/netmission/7.mp3

      • jeesuslapsone

        NIIN JUURI! JEESUS PELASTAA SUT YLIPAINOLTA! UUSI LAIHDUTUSMENETELMÄ: TUU USKOON NII KILOT KARISEE! JOS EI, NIIN SAAT KILOSI TUPLATEN TAKAISIN!


      • jumala on ratkaisu
        jeesuslapsone kirjoitti:

        NIIN JUURI! JEESUS PELASTAA SUT YLIPAINOLTA! UUSI LAIHDUTUSMENETELMÄ: TUU USKOON NII KILOT KARISEE! JOS EI, NIIN SAAT KILOSI TUPLATEN TAKAISIN!

        kaikkeen! :-------------DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

        kolipakteeri, tämä on nyt ehkä vähän väärä paikka tulla levittämään uskoa...


      • the way it goes
        jumala on ratkaisu kirjoitti:

        kaikkeen! :-------------DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

        kolipakteeri, tämä on nyt ehkä vähän väärä paikka tulla levittämään uskoa...

        " Menkää kaikkialle maailmaan ja julistakaa evankeliumia kaikille luoduille. " Revi siitä sitä väärää paikkaa :P


    • Angihii

      Ensinnäkin, olet vielä kovin nuori, ja jos tuntuu siltä, että kaikki muut ovat jo kokeneempia, niin se ei ole laisinkaan totta.

      Itse olen tällä hetkellä parikymppinen, enkä ole koskaan ollut mikään laiheliini. Yläasteella ja vielä lukion ekallakaan kukaan miespuolinen ei minuun kiinnittänyt huomiota, mutta pari vuotta sitten näitä kaksilahkeisia on ruvennut pyörimään ympärillä oikein ruuhkaksi asti. Luulen, että se johtuu siitä, että hyväksyin itseni, korostin parhaita puoliani ja sisäinen sädehdintä ja itsevarmuus näkyi ulospäin.

      Sinkkuus on oma valintani, en ihastu kovin helposti enkä halua olla kenenkään kanssa sen takia että "olis vain joku". Silti minulla on ollut lyhyempiä suhteita, esimerkiksi yhden huippu-urheilijan kanssa.

      Pysykää lujina, siskot! Ei se koko, vaan se asenne! Ja se, miten itsensä kantaa. ;)

      Sitä paitsi, jos mies ei minussa muuta näe kuin muutaman ylimääräisen kilon, hän ei todellakaan ole sitä mitä etsin. Hieman älykkäämpää kaveria kun olen hakemassa...

    • ......

      Älähän murehdi. Ite oon saman ikäinen, eli 16 ja olen laiha. Silti minulla ei koskaan ole ollut poikakaveria eikä kukaan ole ollut minuun ihastunut. Ei se siis todellakaan riipu painosta vaan suurimmalti osin luonteesta. Jos joku todella pitää sinusta, hän pitää sinua kauniina ja nättinä.

      Itse oon omasta mielestäni ruma. Mussa on kaikki mahdolliset viat: Naama ja selkä sekä rintakehä täynnä näppyjä ja mustapäitä, jotka ei lähde pois hyvästä ihonhoidosta huolimatta, silmälasit, iso nenä!, ihottumaa myös naamassa(argh!), outo suu, rumat miehen kädet, paksut vinot jalat, huono ryhti, siitepölyallergia, ainainen nuha, huono iho, silmien alla ihmeelliset "pussit", keltaiset hampaat, pienet rinnat, herkkä iho johon tulee ihottumaa heti karvojen ajelun tai hajustetun rasvan käytön jälkeen, kamalat kulmakarvat, huonot kynnet, hiuspohjassa jotain patteja ja hilsettä, korvat joihin tulee tulehdus heti korvisten käytön jälkeen, oon ujo, hiljanen, mulla on pieni heiveröinen ääni, mahan kohalle on kertynyt ylimääräinen uimarengas... Luettelenko vielä lisää??

      Ei ihmekään ku mulla ei oo poikakaverii. Paljon mieluummin oisin pyöreähkö ja nätti ku tämmönen ruipelo kammotus.

      Ja monet pojat/miehethän tykkäävät vähän muodokkaammista naisista! Tsemppiä sulle! :)

      • vähän sama tilanne

        minulla on vähän sama tilanne.
        en ole seurustellut ikinä.
        olen myös ujo ja hiljainen.
        minä olen myös hoikka, mutta ei se minusta ainakaan haittaa.
        minusta ulkonäkö ei ole tärkeä asia vaan mieluummin luonne.
        saanko kysyä mistä päin olet?
        itse olen pohjois savosta.


      • ......
        vähän sama tilanne kirjoitti:

        minulla on vähän sama tilanne.
        en ole seurustellut ikinä.
        olen myös ujo ja hiljainen.
        minä olen myös hoikka, mutta ei se minusta ainakaan haittaa.
        minusta ulkonäkö ei ole tärkeä asia vaan mieluummin luonne.
        saanko kysyä mistä päin olet?
        itse olen pohjois savosta.

        oon pohjois-pohjanmaalta. en viitti sanoo tarkemmmin ku tää on kuitenki nii pieni paikka. miksikäs kyselet? 8)


      • muuten vaan
        ...... kirjoitti:

        oon pohjois-pohjanmaalta. en viitti sanoo tarkemmmin ku tää on kuitenki nii pieni paikka. miksikäs kyselet? 8)

        muuten vaan.


      • ...
        vähän sama tilanne kirjoitti:

        minulla on vähän sama tilanne.
        en ole seurustellut ikinä.
        olen myös ujo ja hiljainen.
        minä olen myös hoikka, mutta ei se minusta ainakaan haittaa.
        minusta ulkonäkö ei ole tärkeä asia vaan mieluummin luonne.
        saanko kysyä mistä päin olet?
        itse olen pohjois savosta.

        mäki oon savosta, ja oon myös hieman ylipainoinen kun aloittajakin(176/80) enkä oo seurustellu koskaan saati sitten mitään kontaktia poikiin.. tää on niin pieni paikka että tuntuu ku kaikki seurustelis ja ite ei.. muutenki paskapuhe kiertää täällä enkä ees tiiä kaikkee mitä musta puhutaan ja muutenki mua pidetään hiljasena hikuna vaikka kyllä mä puhun kun oikeessa seurassa oon, ois vaan niin helppoo muuttaa johonki muualle jossa muilla ei musta mitää tietoo ja ne näkis millanen mä oikeesti oon.. munki mielestä luonne ratkasee ei ulkonäkö ja kaveripiirit....


    • ikuisesti sinkku?

      Voi kuule. :D Mä oon 18-vuotias, alotan abivuoteni kohta. Mä oon hoikka ja sinut ulkonäköni kanssa ja mun ulkonäköö kehutaan usein. Musta jopa pidetään luonteeni takia, kaikki sanoo, että oon tosi helposti lähestyttävä. Ja mä en ole seurustellut koskaan. Joten, älä murehdi. Kyllä sutkin joku vielä löytää, sitten kun on sen aika. ;>

      • ,.......

        "Voi kuule. :D Mä oon 18-vuotias, alotan abivuoteni kohta. Mä oon hoikka ja sinut ulkonäköni kanssa ja mun ulkonäköö kehutaan usein. Musta jopa pidetään luonteeni takia, kaikki sanoo, että oon tosi helposti lähestyttävä. Ja mä en ole seurustellut koskaan. Joten, älä murehdi. Kyllä sutkin joku vielä löytää, sitten kun on sen aika. ;>"

        Veit sanat suustani eli juuri näin :)

        -Tyttö, 18v.


    • Tempsa.

      ..mutta se ei ole ulkonäöstä vaan asenteestas kiinni.
      Jos maailman "virallisesti" läskein ihminen pääsi naimisiin, mikset sinä?
      Eli nouse ylös siitä penkistäs ja lähde ulos. Juttele jollekkin vastaantulevalle ihmiselle. Hymyile. Kyllä se sun aikas joskus koittaa.
      Ja jos lohduttaa, esimerkiksi minä olen normaalikokoinen, en lihava, eikä minullakaan ole poikaystävää. :/
      Enkä tosiaankaan ole ainoa täällä.

    • *random

      Hyvä että tiedostat tilanteen itsekkin :)

      • minävain..

        .. no , minäkin olen suht . koht. isokokoinen ja minulla on aivan ihana poikakaveri , ja hän on LAIHA !

        Eli toisinsanoen koko ei merkitse mitään.. ainakaan minulle.


      • hehieia
        minävain.. kirjoitti:

        .. no , minäkin olen suht . koht. isokokoinen ja minulla on aivan ihana poikakaveri , ja hän on LAIHA !

        Eli toisinsanoen koko ei merkitse mitään.. ainakaan minulle.

        Itse olen mitoiltani suht samankokoinen ja seurustellut jo melkein vuoden ihanan kundin kanssa! Ulkonäköä ja kroppaa löytyy, sekä luonnetta(!). Ei seurusteleminen ulkonäköä katso, kaikki on kiinni luonteestasi!


    • neulatsuonissa

      Luulisin, että poikaystävänhakua vaikeuttaa ulkonäkösi,
      jonka vuoksi itsetuntosi on nollilla.

      En halua vaikuttaa tökeröltä, mutta totuushan on että
      "kyllä se oikea sieltä vastaan tulee!" on enemmänkin turhaa lohduttelua.
      En väitä ettetkö voisi löytää poikaystävää vaikka olisit ylipainoinen, en tietenkään, mutta itsetuntosi parantuisi huomattavasti kun vain ottaisit
      itseäsi niskasta kiinni ja aloittaisit laihduttamaan.
      Mieti, jos nyt kesällä saat laihdutettua vaikka 15 kg painostasi pois,
      ja menet syksyllä kouluun ja kaikki kääntävät katseensa uuteen sinuun,
      se olisi varmasti mahtava tunne!

      Nyt otat itseäsi niskasta kiinni, laihdutat ja otat kontaktia poikiin!
      Näytä itsellesi että sinusta on siihen.
      Itse olen 174 cm/50 kg, mutta minulla on ollut
      vain yksi poikaystävä monta monta vuotta sitten,
      ja suutelin silloin viimeksi.

      Tuskin siis pojat etsivät painoa katsoen tyttöystävää.
      Mutta oma itsetuntosi tässä on tärkeintä, ja sen jo mainitsinkin.

      Tsemppiä ! : )

    • Emmiina...

      moi!
      mun ei oo tarkotus dissaa sua, mut oon rehellinen. Mä oon 16 ja mul on paljon kavereit ja oon aika laiha, ku pelaan lentist ja juoksen pitkii matkoi. Eli suosittelen sul laihduttamist. Se on ihan heippoo ja urheilu on kivaa. Läskit ihmiset on mun mielest hiukan ällöjä ja ainakin meijän koulus läskei hiukan syrjitään. En vois kuvitellakkaan et joku mun parhaist kamuist olis läski! Eli LAIHDUTA!!!!!!!!
      Ja sun itsetuntos ei varmaan oo ihan pilvis eli koita parantaa sitäki.. ONNEE!!!

      • marjaana :}}

        tollaset emmiinan kaltaset bimpot jotka on todella pinnallisia sä voit unohtaaja älä välitä tollasten kommenteista. muutenkin ne sellaset fruittaripaskat voit jättää ihan omaan arvoonsa. ne ettii vaan sellasia kunnon pimatsuja joillaon saakeli dd kuppi ja blondeja ja timmissä kunnossa. mutta jos avartaisit näkö kenttääs niin varmasti löytäois monia upeita miehiä jotka olis susta kiinnostuneita. kato miehet tulee just sillon kun niitä vähiten odottaa.
        ja mitä tohon laihduttamiseen tulee,niin mäkin oon ylipainonen muija. mut oon vaan ottanu sen asenteen et mä oon tämmönen,noi on tollasia ja varmasti löytyy mua kauniimpia,mun näkösiä ja mua rumempia muijia. mut mä nyt satun oleen tän näkönen. ja jooo kyllä mullakin on nyt laihdutus meneillä :D ett ovoi olla ett oon sit vuoden päästä ihan erinäkönen,mut miten musta tuntuu että vaikkao llisin kuinka hoikka tää miesten metsästys pysyis aika samanlaisena. koska mä ainakin haluun sellasen miehen joka arvostaa mun luonnetta eikä välitä mun kropasta,näytin mä sitten pamela andersonilta tai noita akalta :)


    • moikkassss

      ite oon 165/76 eikä mulla oo mtn ongelmii poikien löytämisessä, elikkä ei siis johdu mitenkään painosta. tai rumuudesta. on sellasiikii poikii ketkä oikeesti tykkää :> semmoset on vaan pellei jotka haluu isotissisii pissismalli teinei

    • FATTY ?

      okei, itse olen 168/77 (olen laihtunut noin 7kiloa) ja vaikka painoni haittaa suuresti minua, olen kuitenkin sellainen joka haistattelee laihdutuskuureille pitkät. paino tippuu jos on tippuakseen, itse vaan muutin ruokavaliota. herkuttelu vähemmälle, paaaljon kasviksii ja hedelmii (nam), rasvatont maitoo ja muit tuotteit.. en ole ikinä seurustellut, enkä suudellut. kännissäkään en ole helppo nakki, valitettavasti (anteeksi tälläinen huomio). ensisuudelma tänne heti nyt! :DD olen siis -93 tyttö, 16wee. 8) olen saanut painonpudotukseni yhteydessä itsevarmuutta ja jätkät ovat onnekseni huomanneet sen. flirttiä kehiin ! 8) löydä jostain sisäinen itsevarmuutesi ja popsi popsi porkkanaa ellei muu auta!

      • plöähgirl

        itse olen melkein samoissa mitoissa kun sinä, mutta sentin tai pari pidempi, ja kilon vähemmän.
        En ole itseni mielestä NIIN läski ja isokokoinen, mutta silti tuntuu jotkun haukkuvan "läski", ja se ei ole kivaa. Miksi te edes vaivudutte haukkumaan isokokoisempia, ihmisiä hekin ovat !

        Ja ulkonäöllä ei ole mielestäni merkitystä, paitsi , että olen huomannut, että poikien on vaikea tulla tutustumaan, koska ulkonäköön ihastutaan ja sisimpään rakastutaan


      • plöähgirl

        FATTY ?

        ^^

        tarkoitin häneen, että samoissa mitoissa.


    • tämmönenjuu

      Älä masennu!!! oon ite sua vähä pitempi ja painavampi ja mulla on poikaystävä normaali vartaloinen. Meijän juttu alko vähä vahingos mut ollaan tyytyväisii et nii kävi. Sitten kun se oikea tulee kohalle ei se sun painoos kysy oo oma ittes vaan!!

      -T-

    • shiney

      Mä tiedän yhdän parin, jossa tyttö on ylipainoinen ja poika täysin vastakohta. Mielestäni tämä tyttö (tai no voisi sanoa nainen, on sen verran ikää, mutta jatkan nyt kuitenkin...) ei edes ole mikään hirvittävän nätti. Poika taas on todella urheilullinen ja lihaksia löytyy. Olin itse asiassa positiivisesti yllättynyt, kun näin heidät. :) Yleensä näen hyvännäkösiä naisia ja ei niin hyvännäkösiä miehiä yhdessä.
      Eli sinulla ei ole mitään hätää. Vaikka omasta mielestäsi et olisikaan nätti niin monen mielestä varmasti olet. Monet ihmiset eivät näe itsessään sitä kauneutta, mitä heissä todella on, ja taas toiset näkevät sen. :)

      • plöähgirl

        Vaikka omasta mielestäsi et olisikaan nätti niin monen mielestä varmasti olet. Monet ihmiset eivät näe itsessään sitä kauneutta, mitä heissä todella on, ja taas toiset näkevät sen. :)

        ^^
        samaa mieltä, itse aina välillä katsoo peiliin, hyi ******** kuinka ruma olen!
        Mutta muut ovat sitä mieltä, että olet nätti.


        Ja hei, älä käytä aikaasi kusipäisiin jätkiin, jos he eivät pidä sinusta tuollaisena!


      • NoobMaster
        plöähgirl kirjoitti:

        Vaikka omasta mielestäsi et olisikaan nätti niin monen mielestä varmasti olet. Monet ihmiset eivät näe itsessään sitä kauneutta, mitä heissä todella on, ja taas toiset näkevät sen. :)

        ^^
        samaa mieltä, itse aina välillä katsoo peiliin, hyi ******** kuinka ruma olen!
        Mutta muut ovat sitä mieltä, että olet nätti.


        Ja hei, älä käytä aikaasi kusipäisiin jätkiin, jos he eivät pidä sinusta tuollaisena!

        "Mutta muut ovat sitä mieltä, että olet nätti."

        Sori nyt vaan, mutta ainakaan mun mielestä läski ja hikinen tyttö ei oo mikään nätti. Teeppäs näin, ala laihduttaa, älä syö paljoo (nopea, mutta vaarallinen jos innostut liikaa) ja tietenkin kuntoile. Älä sitten missään nimessä syö niitä sun sipsei, ne on pelkkää rasvaa MYÖS RANSKALAISET on pelkkää rasvaa, ne jätät pois niin se on jo hyvä.


    • asdfasdfladsfölkajdsölkf

      WHOLE LOTTA ROSIE

    • awadawda

      en. ei siin pidä pokka ku ilmaa vapautuu sun läskie välistä

      • älä kuuntele

        ihan pakkomollata??? Älä kuuntele noita lapsellisia kakruja kuin tuo ^


    • dsgaweg

      "Jätkät, voisiitteko seurustella isokokoisen tytön kanssa?"

      Voisin, mutta mun tapauksessa tuo sana 'isokokoinen' ei tarkoittaisi lihavaa, vaan se tarkoittaisi pituudeltaan isokokoista ja normaalin painoindeksin omaavaa tyttöä.

    • mäki ooon jonkun verran isokokoinen ja oon kyllä seurustellu monesti, ja pojat on ihan tykänny :)

    • Fanni94

      ite oon 163cm/75kg, itselläni on käynyt usein sama mielessä etten saisi poikaystävää ikinä. mutta en ole silti luovutta, sillä olen niiin ihastunut minua 2 vuotta vanhempaa poikaa ja tänään aijon kysyä häneltä haluisko hän tulla käymää meil ny parin päivän pääst illalla jolloin kertoisin että pidän hänestä todella. Pelkään mitä hän vastaa tai miten reagoi, mutta annan hänelle aikaa miettiä tuleeko vai ei. tietysti on pettymys jos hän ei ole kiinnostunut.. Oon just aika pullukka mutta kyl mä mun mielest aika nätti silti oon. mutta riittääkö se pojalle? että tytöllä on valloittava luonne ja kaikki muut olisi kohdallaan paitsi ehkä ulkonäkö ei olisi hänen mieleen. Ne pojat jotka katsovan ulkonäköä voidakseen alkaa seurustelemaan niin haistakaa kukka! ulkonäkö ei todellakaan ole se tärkein asia ja toivon että ihastukseni ja muuta olisivat samaa mieltä, niinkuin sanonta on "ulkonäköön ihastutaan mutta sisimpään rakastutaan" tai jotenki tollee, mutta se ei oo totta. minun mielestäni useat tytöt ainakin ku kattoo miespuolista henkilöö ulkonäöltään, niin ei ole vakavissaan. mies/poika on silloin vain silmäruokaa. Anteeks täst ei tainnu olla sulle hirveesti apuu, mutta älä lannistu, ole rohkea ja ota ohjat omiin käsiisi. Pullukoihin rakastutaan myös, ei vain niihin pyykkilautoihin ja ollaan meki ihmisiä mut meil on vaa enemmän muotoja ;) jos olet sitä mieltä ettet saa poikaystävää lihavuutesi takia niin aina voi alkaa vähäse laihduttaa :P ite laihduin 10 kiloo sen jälkee ku ihastuin tohon nykysee :D silloin kun tahdonvoimaa löytyy, itseluottamus kasvaa eikä enään ajattele niin negatiivisesti itsestään :))) sori kauhee romaani, mua ei sais päästää kirjottaa :D

      • huoh....

        Ne pojat jotka katsovan ulkonäköä voidakseen alkaa seurustelemaan niin haistakaa kukka!
        Miksi pitäisi alkaa seurustelemaan omasta mielestä vastenmielisen näköisen ihmisen kanssa?


    • kannustava:)

      Mun veljen vaimo on isokokoinen ja silti mun veli on rakastunut tuohon naiseen!! Rakkaus ei katso pelkästään ulkonäköä vaan myös sitä luonnetta!! niinku sanalaskukin kertoo: Ulkonäköön ihastutaan mutta sisimpään rakastutaan! Kyllä säkin saat vielä poikaystävän usko pois!!

    • minä:)

      Kuule,ei tarvis aina mollota toisia!!!!!!! Älä kuuntele noita ääliöitä jotka ei tajua tosta asiasta yhtään mitään tai mistään muustakaan!!!!!! Olen mäkin pikkasen isokokoinen tyttö ja musta tuntuu kans että en saa ikinä poikaystävää mutta ajattelen silti positiivisesti että joskus mullaki on se oma kulta kainalos :)

      sitä paitsi ulkonäkö on vaan yks seikka,LUONNE on paljo tärkeempi!!!!!

      • gajkgmsmkfgj

        Kyllä luonne on tärkeämpi, mutta ulkonäkö kertoo jo jotain myös luonteesta. Näin ajattelen ku näen läskin; ei itsekuria, ei pidä liikunnasta ja eikä välitä terveydestään. Ei hirveästi iske tuollaiset luonteenpiirteet.


    • .:.!.:.

      Riippuu paljon siitä miten huolehdit itsestäsi. Eräs luokkalaiseni tyttö on aika pyöreä mutta pukeutuu itselleen sopivasti (ei pidä kireitä vaatteita jotka vain korostaisivat ns "vararenkaita") ja huolehtii ulkonäöstään ja hän on todella nätti, luultavasti yksi suosituimpia koulussamme. Hänellä on normaalivartaloinen poikaystävä, joka varmasti kelpaisi monelle muullekin.

      Mutta toki se laihduttaminen voi aina auttaa, onnistuminen varmasti kohottaisi itsevarmuuttasi ja karismaasi, joten suosittelen. Tsemppiä ;)

    • Voin varmaan hyvällä omantunnolla sanoa, että jossain vaiheessa meillä kaikilla on sellanen tunne, että ei varmaan koskaan saada tyttö-/poikaystävää.

      Ja ei kaikki pojat näitä vähän "isokokoisempia" tyttöjä kierrä kaukaa. Jotkut ihmiset oikeasti pystyvät katsomaan ulkomuodon läpi ja keskittyä siihen mitä on sisällä.

      Odotas vaan! Kyllä se jätkä sieltä lopulta löytyy. =)

    • poikavain

      no riippuu onko joku yyberläski...

      ei laihduttaminen kovin vaikeaa voi olla

      • Joillekin se on. Asiaan sen enempää perehtymättä ei kannata vetää johtopäätöksiä.


    • ..............

      Itse olen hoikka ja ihastuin pahasti yhteen kaveriini lukiossa sen jälkeen, kun oltiin eräs bileilta eksytty mun asunnolle ja sänkyyn. Ystävyytemme jatkui ja myöhemmin uskalsin avautua tunteistani, mutta vastakaikua en saanut, koska jätkä oli pahasti ihastunut erääseen oikeasti lihavaan tyttöön. Tyttö tosi mukava ja lihavuudestaan huolimatta kovin nätti.. Nyt tuosta on aikaa parisen vuotta, pari alkoi seurustella aika pian jätkän mulle tunteistaan paljastettua, kun sai kai lisärohkeutta ko kannustin tytön iskemiseen.. Seurustelevat edelleen ja ovat onnellisia :)

    • 15 vuotias

      Mun oli nyt kyllä pakko vastata tähän! Mulla on aivan sama tunne että kukaan ei tuu koskaan muhun rakastumaan, koska olen ruma ja läski. Oon pahasti ylipainoinen ja olen yrittäny nyt 2 vuotta laihduttaa, mut ei siitä tule mitään. Eli niille ketkä sanoo et laihduttaminen on helppoa, voin sanoa että ei ole varsinkaa jos omatunto on alhaalla! On vaikeaa totutella uusia tapoja vanhojen jälkeen, mut jos ihan tosissaan päättää laihtua niin kyllä onnistuu!

      Mä olen 15-vuotias ja painan 92 kiloa (oon 170cm pitkä..) ja mulla ei ole missään määrin helppoa. On päiviä jolloin katson itteeni peilist ja sanon et hyi helvetti miten ruma ja läski mutta jos joku mua kauniiks kehuu, katson peiliin aivan toisella tapaa! Silloin sieltä voikin löytyä kaunis ja hieman pyöreä, luonteeltaan reipas, pirteä ja iloinen henkisesti kasvava tyttö! (: Laihdutus on omalta osaltani TAAS alkamassa, ja jos tällä kertaa tulisi vaikka tuloksia! Sitä toivoen ja tsemppiä JOKAISELLE joka kamppailee paino-ongelman kanssa, kyllä se vielä iloksi muuttuu!! ;) Ja varmasti on poikia jotka näkevät luonteen, kunhan sen osaat heille näyttää!

      Älä vetäydy kuoresi sisään vaan loista ulkonäöstä huolimatta! Vain sinä saat sen hyvän olon kasvoillesi! (:

    • itsellä nimittäin on

      Itse omistan ihan nätin vartalon, minulla on pitkät hiuksen ja tissit ja perse on kohdallaan, kasvotkaan eivät ole rumat. Harrastan taitoluistelua ja minulla on laaja kaveripiiri, olen hyvä koulussa ja huolehdin ulkonäöstäni.

      Mutta oma ongelmani onkin luonne. Ketään ei tunnu ihastuvan siihen. Olen vähän hiljainen ja ujo, ja luonteessani on ilmeisesti jotakin ärsyttävää, tai kanssani on vaivautunut keskustella... en osaa oikein sanoa.
      Ja minustä tämä on vielä masentavampaa, kun luonnetta ei voi katsos muutta, ulkonäköä taas voi. Olisin mielummin aloittajan asemassa, hänellä on varmasti ihana luonne ja on "sisäisesti kaunis".
      Olen lopen kyllästynyt "hyvä perse, kivat tissit" huuteluihin sun muihin. Surullista kun luonne ei kuitenkaan kiinnosta ketään, tuntuu että minut tunnetaan vain ulkokuoreni takia! :(

      Sanon vaan sitä että kaunis luonne ja muutama ylimääräinen kilo ei ole ollenkaan huono vaihtoehto! :)

    • poeka 175/55

      Itse tavallaan KAMMOKSUN lihavia ihmisiä. En ymmärrä miten he päästävät itsensä siihen jamaan. Toki on ymmärrettävää, jos on jokin kilpirauhasen vajaa toiminta tai käyttää esim. masennuslääkkeitä. Muuten halveksun lihavuutta

      En itse pystyisi seurustelemaan lihavan ihmisen kanssa. Se taas johtuu siitä kun omistan muutenkin hieman ongelmia :D

      www.pakkotoisto.com on hyvä paikka keskustella foorumilla erilaisista treeni tavoista ja jaksoista yms... Siellä on myös aloittelijoiden ja naisten osio erikseen joten siitä on hyvä lähteä. Mutta ennen kaikkea: RUOKAVALIO KUNTOON!

    • 656565

      Itse en itseäni suurempaa tyttöä haluaisi ainakaan :)

      • bfoews

        minäkään en haluaisi itseäni pienempää poikaa!

        mutta aloittajakin löytää aivan helposti itselleen suuremman pojan mitä itse on! jos näin haluaa!


    • honey

      mulla on useampi hyvin isokokoinen ystävä, jotka seurustelevat :) ei se vyötärönympärys kerro tytöstä kaikkea, kunhan poika oppii kuinka hyvä tyyppi olet sisältä, niin hän ei välitä siitä, vaikka olisitkin vähän lihava

      tsemppiä!

    • rqjb

      Ihan turhaan panikoit asiasta, niin suuri osa teiniseurusteluista kusee kuitenkin.
      Itse en ole seurustellut vaikka ikää on 17, ei sillä ole kiirettä. Sittenkun se oikea löytyy, niin panostaa siihen 100%.

      Rehellisesti sanottuna pojat eivät välitä vaatetuksista paljon mitään. Kaikki on niille "ok"; millään merkillä ei oikeasti ole väliä >_>

      Paino on vaikeampi asia. Tälläsessä nykyihanteessa kun naisten oletetaan olevan erittäin pienessä rasvaprosentissa, helposti tuhdimmat ovat esillä. Kaikki suurikokoisemmat tytöt joita oon tavannut, ovat olleet aika erikoisia (en oleta todellakaan että kaikki näin olisivat, vain mitä itselle sattunut). Jotenkin ylipaino kertoo vain huonosta itsekurista :S

      Mutta vastatakseni kysymykseesi: Kyllä voisin, mutta siinä tytössä pitää olla sitten kunnolla sisältöä =)

    • .....

      Mä luulin et en vois kuvitella olevani läskin kanssa mutta väärässä olin kun rakastuin yhteen tukevampaan tyttöön. tärkein rooli on luonne. et ei oo ujo vaan avoin, ainakin sillon on helpompaa.

      Mäolin kyll kanns ennen ylipainoinen mutta sitten yhtenä kessänä vaan treenasin ja hikoilin jokapäivä niin kylle kilot sitten lähtee.

    • bitted

      Mun on vähän paha vastata tähän, ku itselläni ei ole minkäännäköistä kokemusta seurustelusta, mutta pakko kuitenkin kertoa parhaasta kaveristani.
      Tää tyttö on siis 15-vuotias. Se on lihava, ylipainoinen, ja oon kuullu miten mun luokkalaiseni teinikanat haukkuu sitä hyllyväks ja ties mikskä. Mut se seurustelee tosi kivan jätkän kanssa. Täl jätkällä ois mahollisuuksia laihempiin ihmisiin, mut ei.

      Mä olen itse hmm.. läski, vaikka normaalipainoinen oonki (170cm/61kg) ja mulla oli vielä viime vuonna tosi alhanen itsetunto just sen takia et aattelin et ihmiset pitää mua kauheen vastenmielisenä. Nah, laihduin siitä sen 10 kg näihin nykyisiin mittoihin. Ja kyllä se vaa toi itsevarmuutta. Mun elämänasenne muuttu kokonaan, nykyään ajattelen et kyllä mä joskus vielä löydän jonku kivan jätkän joka arvostaa mua tällasena ku olen.
      Kaikki lähtee siitä että sä saat itsevarmuutes ylöspäin ja muutat elämänasennettas.

    • chinookie

      älä huoli et oo ainoo... täytän tänä vuonna 17 enkä mäkään oo ikinä vielä seurustellu. en ees oikeestaan tiiä miksen oo, ei vaan oo osunu silleen sopivaa kohdalle vielä. mut eihän tässä mikään kiire oo.

      lol oon tyhmä mut oonko läski oon 173/62? tulee ihan idiootti olo kun kyselen tällästä mut haluisin kuulla vaan jonku rehellisen mielipiteen :D

    • läskipissis

      mulla sama ongelma, itse oon 14 vuotias n. 167 painan about 60 kiloo. oon pikkasen pullee tai pidän itteeni oikeestaan läskinä ja koulun pojat haukkuu mua läskiks, ei kyllä päin naamaa mutta saattaa sanoo kun meijän koulussa on monia mun nimisiä tyttöjä että jos musta puhutaan nii ne sanoo ' ai se läski ' ja saattavat heittää jonkinlaista läppää jossa oon paikalla ja mut ilmastaan läskiks .. en kyllä pidä itseeni minään todella läskinä mut kyllä mä vähän läski oon ja mua pelottaa et sen takii tuun jäämää yksin enkä saaa ikin poikaystävää )= oon kyllä laihtunu jotai 3 kiloo, painoin ennen 63 ja nyt 60 mutta en usko että pystyn laihduttaa enempään .. ja sama juttu pukeudun hyvin käytän merkkivaatteitta ja oon koulun tyylii suosituimpien kaveri etten nörttityttö mut kaikki mun kaverit on tosi laihoja

      • hilipitappi

        sulla saattaa olla hyvä/kiva luonne mut moni poika(myös itte) ei oikee tukevan tytön kans haluaasi olla, kyllä pieni liikalihavuus menee mutta oon itte saman pituune poika ja painan 55 kg ja se tuntuu vähä tyhmältä et tyttö painaa melkee puolet enämmä... täs asias eretekses sun kannattaas ehkä laihruttaa se parikytäkiloa pois ja kattoo sitte niitä muorikkaita vaatteita...


      • lollll

        itse olen 167/63 ja luut ja lihakset kuultaa läpi ihon vaikka jalat on hieman pyöreähköt (osittain rasvavarastoa, osittain lihaksisto) eikä peppukaan ole mitenkään ihanteellisen kiinteä. Paino on hyvin hyvin suhteellista, sinä 'läskipissis' olet tilastollisesti normaalipainoinen, terveellä naisella nyt on vähän sitä kertymää jokapuolella, varsinkin alakropassa joten älä ole huolissasi.
        Yläasteella pojat useimmiten ihannoivat juuri mallikroppaisia naisia, mutta odotas vain 20 vuoden päähän. Hyvin monella saattaa olla hyvinkin tukeva nainen puolisonaan (: lukiossa olen huomannut poikien katselevan ihan kaiken kokoisten naisten perään. Ei tarvitse olla niitä mallien tikkujalkoja eikä kiinteää vatsaa tai takapuolta.


    • sadddd

      kyl sä viel joskus löydät sellasen joka ei mieti ootko pihvi vai vaahtokarkki!
      usko pois vaan :) kaikki ei aattele ulkonäköö

    • 14v. tyttö...

      No, mä oon 14 vuotias tyttö, ja pukeudun ku poika.. ja pelkään etten sen takii vois koskaan seurustella jonkun semmosen pojan kans josta oikeesti tykkäisin, ja se tykkäis musta. :(((

      • 14v.tyttö...taas

        enkä tosiaan meikkaa, hiljanen oon ja ehkä vähän ujo.. tää asia saa mut aina masentumaan.. :(((


    • girliiiiiiii

      Oon tyttö ja sun kaa suunnillee saman pitunen. Mut painan 55. Ja silti mullaki makkaroita ja tarttis laihduttaa. :(( No otan osaa sun painosi puolesta. :))

      • muorikkaatvaatteet

        moi mä kirjotin tänne aikasemmi ton kirjotusvirhe MUORIKKAATVAATTEET .dD:D:D: mut nii etten mä ainakaa enää jaksa aatella etten saa ketää ikin cuz kyl mä uskon et tylii kaikki saa jonku sit joskus (== ja vaik painanki jotai 60 nii mä alan harrastaa enemmä liikuntaaa jne ettei jaksa angstailla aina ettei tuu saamaa ikin ketää, life goes on JAHEI MUUTE tiiätteks lihottaaks cocacola zero paljoki ku emmä noist mitää tiiä ku meil on ain himas limuu mut mä juon aina vaaa sitä zeroo et vaik oliski normaalii vaihtoehton =)


      • muorikkaatvaatteet
        muorikkaatvaatteet kirjoitti:

        moi mä kirjotin tänne aikasemmi ton kirjotusvirhe MUORIKKAATVAATTEET .dD:D:D: mut nii etten mä ainakaa enää jaksa aatella etten saa ketää ikin cuz kyl mä uskon et tylii kaikki saa jonku sit joskus (== ja vaik painanki jotai 60 nii mä alan harrastaa enemmä liikuntaaa jne ettei jaksa angstailla aina ettei tuu saamaa ikin ketää, life goes on JAHEI MUUTE tiiätteks lihottaaks cocacola zero paljoki ku emmä noist mitää tiiä ku meil on ain himas limuu mut mä juon aina vaaa sitä zeroo et vaik oliski normaalii vaihtoehton =)

        JA HALUSIN VIEL SANOO SIIS OON TOI EDELLINE MUORIKKAATVAATTEET TYYPPI, nii etten mä käytä merkkivaatteit poikien takii =) et mä käytän niit koska ne on hianoi ja onha ofc ain kivaa et on merkkivaatteit tai siis sillee kyl te tiiätte _D::D:D:D


    • java

      Mutta, onko mielestänne 160cm/62kg läski, tai siis sanokaa mitä ajattelette tästä...?

      • friddye

        java7.3.2010 14:22 Mutta, onko mielestänne 160cm/62kg läski, tai siis sanokaa mitä ajattelette tästä...?




        Itse olen 163cm/59kg, 55 kg olisi kevään tavoitepaino, mutta et kuulosta ylipainoiselta, ihan normaali olet :)


      • erthjhytjrkthm

        kyllä 160cm/62 kiloa on ehkä vähän läski... sillä itse olen 165cm/60kg, joten olen sinua yli 5 senttiä pidempi, ja parisen kiloa laihempikin ja pidän itseäni läskinä, tavoitteena olisi kyllä saada vielä kiloja pois... 55 olis ihannepaino itselleni :)


    • fcdcd

      hemmetti teijän kaa....

    • Jos ny vaikka alkasit siitä että tommosella asenteella et varmana saakkaan ketään. Itsevarmuus ku on valttia miesasioissa. Meikkaat sopivasti ja käytät suht muodikkaita vaatteita - ok. Itse en läheskään aina meikkaa, enkä käytä muodikkaita vaatteita vaan persoonaani ja mielentilaani sopivia, itseni näköisiä vaatteita. Ja silti minulla jotenkin kummasti on mies enkä hänet löytäessään painanut sinua paljoakaan vähempää.

      Remember - self-confidence! ;)

      • 13+4

        Se on aika tosiasia että ei monikaan halua läskiä ja sitten jos on vielä ruma. Mut ei kannata lannistua, kannattaa rupee laihduttamaan vaan vaikkei se ehkä ookkaan ihan helppoa kun tuloksia ei heti näy. Ostosteeveessähän on joku ihme vyö mikä laihduttaa, en sitten tiedä tehooko se mutta mä ainakin sanon että kannattaa kokeilla kaikkea. Sitten kun oot laihtunut siihen omaan ihannepainoos niin sit on jo aika paljon kaikki paremmin. :) Ja tohon rumuuteen, hmm.. Mä oon itse mielestäni ruma. Koska finnejä naamassa. Tai no kaikillahan niitä finnejä on mutta mulla oli yhdessä vaiheessa tosi pahas kunnos naama ja haukuttii rumaks. Noo eipä ole enää haukuttu. Vaikka on vieläkin finnejä. Mut mä oon kokeillu kaikkea et naamast lähtis noi hiton finnit. Ja on se naama vähän parantunu. Tai no itseasias aika paljonkin. Mut joo yks syy varmaan etten oo kertaakaan seurustellu on noi finnit. Että semmosta.. Ihmiset ei tajuu et haukkumisel voi saada pahaa jälkee aikaa mut mä en ottanu itteeni tota ku haukuttii rumaks. Ja sit viel ku kaverit puolusti. :)


    • asvdrhtj34

      Painon saat aina pois liikunnalla. Itsesääli ei ainakaan kaunista. Muoti on perseestä, hanki tyyli.

    • kalle.kovero

      en kyllä minäkään saaa

    • 544

      Tiedoksi 166cm ja 80kg on lievästi lihava. Menkää te haukkujat itseenne vähän ja miettikää mitä sanotte voitte oikeesti vetää toisen itsetuntoa aika matalaks noilla puheillanne. Ei nyt tollanen ketään voi haitata paitsi näitä nyky ajan säälittäviä nuoria

    • 17kshi

      Ikävä kyllä sanoa että en voisi mitenkään seurustella sinunlaisesi kanssa, minulla on suuret vaatimukset kun kyseessä on rakkaus suhteet. Mutta muista että vain sinä itse voit asialle jotain. Näe vaivaa itsesi vuoksi niin kyllä minä uskon että sinustakin tulee kaunis.

      Anteeksi sydämmettömyyteni mutta sinun tulisi tietää että olen torjunut enemmän kuin tullut torjutuksi ja sanon nyt että olen torjunut kauniitakin tyttöjä. Joten uskallappas väittää minua pinnalliseksi, sillä minä etsin jotain parempaa kuin joku yleinen hölmö naikkosen alku kadulla. Vielä kerran pyydän anteeksi.

    • ....................

      Joo mäki oon superruma ja läski ja kaikkea kamalaa ja silti tossa vieressä tököttää poikaystävä jonka kanssa olen seurustellu kohta kaksi vuotta. Samainen poika(mies?) joskus hengaili sellasen yököttävän läskin kanssa joka oli pallompi ku minä. Joten eiköhän sullaki oo toivoa. Plussaa vieläpä seki että mun ei ole todellakaan tarvinu tyytyä yhtään mihinkään vaan oon saanu komeimman ja ihanimman.

    • jessepesse

      oot kyllä todella lihava. siis en tarkota pahalla, mut haluun vaan olla reheellinen :)
      mä oon 17 vuotias poika ja mulla on ihana tyttöystävä. tyttöystäväni on ihan normaalipainoinen, ehkä vähän alipainoa löytyy. yleensä en niinkään ennen välittänyt siitä, onko tytöllä ylipainoa vai ei. mutta nyt oon huomannu, että nykyään en kato ylipainosia sillä silmällä. äläkä yritä kaunistaa itteäs sen enempää niillä "muotivaatteilla" tai runsaalla meikinkäytöllä. mäkin tykkään, kun mun tyttöystävä on mun seurassa oma ittensä, ja uskaltaa esittäytyä mulle ilman meikkiäkin. anteeks, jos tää kuulostaa törkeeltä sun korvaan, mutta mä en osaisi kuvitella itteäni seurustelemassa tosi ylipainosen tytön kanssa. mua ällöttäis, sillä ajattelisin aina vaan, että eikö tuokaan tyttö osaa pitää itsestään huolta. mun tyttöystävä on niin ihana, sen lisäks, että se on luonteeltaan kun enkeli, huumorintajuinen ja ihana, se osaa pitää itsestään huolta (käyttää sopivasti meikkiä, pukeutuu oman tyylin mukaan, eikä yritä käyttää "muotivaatteita" niinkun sä sanoit, ja hän urheilee). käymme aina yhdessä monen kilometrin juoksulenkillä pari kertaa viikossa, ja se on kivaa. tätä samaa en varmaankaan pystyisi ylipainoisen tytön kanssa tekemään :S eihän sillä kunto kestäis juosta edes kilometriä putkeen!

      anteeks, jos kuulostaa siltä, että viestissäni koitan haukkua sua jollakin tavalla. koska niin ei muuten ole. haluan vaan opastaa sua pitämään ittestäs huolta, ÄLÄKÄ PUKEUDU MUOTIVAATTEISIIN JA KÄYTÄ VITUSTI MEIKKIÄ vaan sen takia, että jätkät tykkäis. todellisuudessa asia on niin, että me jätkät ei edes huomata onko sulla meikkiä vai ei, sen takia, koska meitä ei vois vähempää kiinnostaa. tietysti sen huomaa jos sulla on kilo meikkivoidetta naamassas, eikä se oo hyvä juttu ollenkaan. laihduta, ja vähennä meikkaustas, ja pukeudu oman tyylin mukaan, niin et ällötä jätkiä.

      sori, mutta kun luin sun tekstis, mun suuhun tuli oksennuksen maku :S läski joka käyttää vitusti meikkiä, ei koskaan kuulosta hyvältä jätkien korvaan. LAIHDUTA HYVÄ IHMINEN!!

      • rshytytio

        Miksi yleistät että kaikki pojat on samaa mieltä kuin sinä? kuulostat ulkonäköpaineiselta tytöltä, "jätkä".


      • tervevaa
        rshytytio kirjoitti:

        Miksi yleistät että kaikki pojat on samaa mieltä kuin sinä? kuulostat ulkonäköpaineiselta tytöltä, "jätkä".

        Eipä tarvihe toista lukemien perusteella morkata. "Vittu en ite tuon kokosen kans seurustelis...jne"
        Itse olen 166cm/80kg, ja juoksen pari kertaa viikossa, yhtenä päivänä viikossa käyn jumpassa ja kahtena salilla. Joten voi sitä painoa olla, vaikka urheileekin!


    • Ei saa masnetua. etsi lihava poikaystävä.

    • onnetar94

      ...sinulla ei ole mitään kiirettä, se oikea ei vain ole tullut vastaan.Jos tunne on aito, ei poika välitä mittasuhteistasi :) Aito rakkaus ns. maistuu parhaalle. Terveytesi kannalta sinun kuitenkin olisi hyvä laihduttaa, jos et halua heti avioon päästyäsi joutua leikkaukseen, näin suoraan sanottuna. Mutta kyllä pojat voivat isokokoisiinkin rakastua :) Olen nähnyt yhden nuoren parin, joista tyttö oli erittäin pullea( paljon lihavampi kuin sinä) ja poika lihaksikas, ja onnellisesti nauroivat :D

      • i_m

        Oli varmaan sisarukset..laihduta ihmeessä!


    • minea95

      No eikse lihas paina enemmän ku läski? mulla ei oo tosin mitään kokemusta, ite oon iha normaalikokonen :D mutjooo, iteki oon nähny sulosia pareja, vähänku onnetar94 :) itelläkään ei ole poikaystävää, tosin on ollut.

      • kfkfkf

        Nyt kuule haluan sanoa tähän väliin jotain. Jos olet itse läski tyttö miksi ainsaitsisit laihan pojan? Olen varma ettei itsellesi kelpaisi joku läski poju jos kelpaa niin mene tutustumaan. Läskit pojat niitä epätoivoivoisimpia ovat.


    • ???

      Mitä mieltä ootte, onko lihava jos on 172cm ja 69 kg, kaikki ystäväni ovat 20kg laihempia ja äitini on 174cm ja 70kg ja on sitä mieltä, että on lihava.

    • [Sisu]

      HEI LOTTAA 93 !
      Älä välitä noista paskan jauhajista!
      Itse olin puolvuotta samassa tilanteessa, kuin sinä.
      Painoin 80kg vaikka olen 167pitkä, mut sitten laihdutin ja nyt painan 70kg. [aion laihduttaa vielä 10kg]
      Kyllä mullakin on ollut kaksi poikaystävää, mutta ne molemmat muutti, niin ajattelin ettei kaukosuhde toimisi joten oli paras erota.
      Mutta kyllä säkin vielä löydät jonkun ihan varmasti!
      Itse pidän muodokkaista tytöistä paaaljooon enemmän kuin langanlaihoista!
      Mutta mulla on hyvä vinkki laihdutukseen, ainakin mulle se toimi!

      1. Jätä karkit ja muut pois! Saat pitää yhden karkkipäivän viikossa.
      2. Syö säännöllisin väliajoin ja voit halutessasi käydä lenkillä...
      3. Itse syön joka päivä kaksi 250gramman purkkia maitorhkaa, jossa on paljon proteinia.


      Ja sitten painohan ei tipu yhdessä päivässä vaan siihen menee aikaa...
      Minä itse olen monta kertaa meinannu lopettaa, mutta kyllä mulla se paino tippuu kunhan vain syön niitä maitorahkoja ja käyn kolmen tai kuuden kilsan lenkillä päivittäin.
      EN TIETENKÄÄN PAKOTA SINUA LAIHDUTTAMAAN, MUTTA NÄMÄ VINKIT TOIMIVAT!
      Onnea sinulle!

    • tyttö95-

      Aloittajalle:
      Ole oma itsesi, älä vertaile itseäsi muihin tyttöihin. Kaikki me olemme erilaisia, ja loppupeleissä juuri se sisäinen kauneus ratkaisee. Jos pojat katsovat vain pelkkää ulkomuotoa, he eivät yleensä välitä luonteesta tippaakaan. Ulkokouri pettää, sanotaan :)

      Olen myös ylipainoinen, mutta tutustuin erääseen poikaan, jonka mielestä olen hyvin kaunis. Poikia on erilaisia, ja kauneus on katsojan silmässä..

    • ole oma itsesi

      Älä ole tuota mieltä! Olet varmasti kaunis nuori nainen, mutta itsetuntosi on heikko. Sillä ei ole väliä minkä kokoinen/painoinen olet, vaan luonteesi merkitsee! Sun täytyy yrittää kunnolla. Ei miehet tuu sun luokse jos et yritä tehä sen etee mitää. Jos olet ihastunut johonkin, mene puhumaan hänelle. Se on yrittämisestä kiinni, kuhan se toinen huomaa et yrität ni se lähtee mukaa. Mutta jos vain olet itse säälissä koko ajan ja valitat että olet läski niin ei kukaan sellaista halua. Sun täytyy olla itsevarma ja rohkea. Uskon että löydät vielä rakkauden! Tsemppiä. Ja vaikka useat sanoo että ulkonäkö merkkaa eniten niin ei, sisäinen kauneus ja luonne uppoavat eniten! Ole oma itsesi ja älä välitä muiden kommenteista!

    • SEOSEMMOSTTÄÄOELÄMÄÄ

      ANTEEKS EN KIRJOTA KOVIN PITKÄSTI KOSKA OON NIIN VÄSYNY MUT OON ITTEKI AJATELLU ETTEN SAA IKINÄ MIESTÄ KOSKA OON VÄHÄ PYÖREE EN NYT HIRVEESTI MUT JENKKAKAHVOJA VÄHÄN JA ON AKNEARPIA VÄHÄSEN POSKISSA :/ (MIKÄ HÄIRITSI KOKO NUORUUDEN JA ITSETUNTO OLI NOLLISSA :/) MUT KYLLÄ SE SIITÄ! NO OOT KIRJOTTANU TÄN JO KAKS VUOTTA SITTE MUTTA JOS VIELÄ SATTUISIT LUKEEN :D NIIN SE ON SE ITSEVARMUUS JOKA NÄYTTÄÄ HYVÄLTÄ!!! JA JOS JOKU JÄTKÄ/MIES AJATTELEE VAAN SUN KILOJA NIIN EI VARMAAN OLE IHAN PARHAIN MAHDOLLINEN :D JOS MIES OIKEESTI SUA RAKASTAA/TYKKÄÄ SUSTA NIIN SILLON ON SISÄINEN KAUNEUS TÄRKEINTÄ. JA KYLLÄ ON TUKEVILLAKIN IHMISILLÄ AVIOMIEHIÄ JA POIKAYSTÄVIÄ!!! MUTTA TIETYSTI TERVEYDEN KANNALTA ON HYVÄ OLLA SUHT NORMAALIPAINOINEN (= JA SORI TULIHAN TÄSTÄ AIKA PITKÄ :D AINIIN JA TOS OLI JOKU VIESTI ET MIEHET ON KUSIPÄITÄ JA SITTEN JOKU OLI LAITTANU ET ÄLÄ YLEISTÄ YMSYMS -,-,-,- SIIS KAIKKI IHMISETHÄN ON JOSSAIN VAIHEESSA TÄTÄ KESKIMÄÄRIN 75 VUOTTA KESTÄVÄSSÄ ELÄMÄSSÄ KUSIPÄITÄ TOISILLEEN!!! TOI NYT VAAN ON NAISTEN KESKUUDESSA ET MIEHET ON KUSIPÄITÄ :D NO EI MIEHETKÄÄN AINA YMMÄRRÄ MEITÄ! JA JOS ALOTTAJA LUET TÄTÄ NIIIIII TSEMPPII JA SUL ON KOKO ELÄMÄ EDESSÄ JA SÄ SAAT MIEHEN KYLLÄ JOSSAIN VAIHEESSA JA NIIN EDESPÄIN (==========

    • tyttö:)

      LOTTA!OOT KOHTALONTOVERI!! :-)))

    • Musikaalikeitto
    • vyöryvä nugetti

      Itse olen vuonna 1995 syntynyt tyttö, joka on 175cm ja painan n. 90kg. Ei ole minullakaan koskaan poikaystävää ollut, mutta sinäänsä se on alkanut nyt vasta haitata. Loppujen lopuksi eivät ne läskit paljoa vaikuta, jos joku tykkää susta kiloineen päivineen, se on se oikee jätkä eikä se, joka haluaa sut laihana. Sellaset voi heittää roskikseen, koska ne ei hyväksy sua omana itsenäsi. Ite oon sitä mieltä et vaatetuksella saa paljon piiloon, ja hyvällä itsetunnolla säteilee kauas!

    • lihavana syntynyt

      Yhdyn edelliseen; minullakaan ei ole koskaan poikaystävää ollut, mutta kaipa se sieltä sitten joskus eteen tulee tai sitten ei, eniten luonne vaikuttaa asiaan ja se että olet itsevarma ja tyytyväinen itseesi :) Itse olen 17v tyttö ja olen 168 cm pitkä ja painoakin sattuu olemaan reilut 130 kiloa. Olen aina ollut lihava ja kiusattu sen takia, pojat välttelee yms. Eihän se kivaa ole, myönnetään...laihtuakin pitäisi, mutta ei liikaa, tavoitteenani on päästä sinne jonnekin 80 kiepeille, en halua olla mikään tikku niin kuin monet samanikäisistä tytöistä, johtunee kai tanakasta olemuksesta... Ja muka onko 166/80 nyt loppujen lopuksi niin paha, itse olen 168/130 ja en näytä edes kamalalta? ihan kymmenisen kiloakin varmasti riittää jos laihduttaa, pääasia että olet tyytyväinen, ja kyllä niitäkin poikia varmasti on jotka hieman lihavammista tytöistä tykkää, jos ei ihan heti löydy voihan sitä aina kokeilla ilmaisia deittisivustoja, ainakin suomi24 voi jopa 16v rekisteröityä, eikä maksa vaivaa. :D

    • yksinäinen tyttö-97

      Heipä hei itse olen 15-vuotias tytto ja olen 163cm ja painan 85 kg. Meikaan normisti ei oo mitään pakkeila 2cm naamassa eikä oo mitää huomio-h'uora-meikkeijä.Tunnen olevani sopivan kokoinen. En ole koskaan seurustellut, suudellut ketään tai edes käynyt treffeillä. Minulla on nyt ihastus jonka kanssa olen halailut koulussa yms. meillä ei kuitenkaan ole mitään suhdetta, eikä edes puhuta koskaan, muuta kuin koulussa moi ja mitä kuuluu(kyllä kuullostaa toosi oudolta, en vaan tiiä mitä tekisin sen suhteen). On kyllä käynyt mielessä semmoinen ForEverAlone-fiilis, kun en ole koskaan kenenkään kassa seurustellut. Olisi mukava seurustella tai edes käydä trefffeillä jonkun kanssa, mutta kai tässä pärjäillen mennään...
      Ps..Muistakaahan kaikki, että kilot eivät kerro ulkonäköä, se riippuu onko täyttä lihasta tai läskiä, lihas ___painaa enemmän___ kun läski !!!

    • JOKURANDOMAPINA:)

      laihduta XD NO EI ITEKKI OON LÄSKI EIKÄ MUSTAKAA KUKAA TYKKÄÄ (172/57) joo oon läski tiiän ! ja muutenki mu hiukset pissii aina!! MUA EI TARVI SANOO PISSIKSEKS KU EN OO PISSIS!!! LÄHES KAIKKI TYTÖT JOKKA O YLÄASTEEL MIETTIII HIUKSIAA EES VÄHÄ!!!!!!!!!!!!!!

    • Joku vain..

      Kelpaisko 174cm/52kg?

    • Tudeeeee

      Mooips :)

      Mieluusti tutustuisin sinjuun :) mua ei tod. haittaa vaikka painasit vähän enemmän :) annax josnkun maili / mese oson niin otan yhteyttä :) ite oon siis -92 mallia. Tälläi aika tavallii kundi, riuskeillä silmillä jne...

    • sdfghnjkm,l.ö-ä

      VOI HYVÄ IHIME. Mikä kiire siihe seurustelusuhteeseen on? Kertokaa mulle. Sää oot 16-vuotias eli alaikänen eli LAPSI. Sulla on elämää vielä paljo edessä ja tässä vaiheessa en sinuna pitäis elämän tärkeimpänä kriteerinä POIKAYSTÄVÄÄ.
      Ja seurustelusuhteissa ulkonäkö ei missään nimessä ole se tärkein tekijä miksi aloittaa koko suhdetta vaan se ihminen joka on sen kuoren alla. Tuo on säälittävän pinnallista. Tiedän henkilön joka on selvästi ylipainoinen mutta meni naimisiin 19-vuotiaana.
      Niin ja määki oon 16-vuotias en oo ikinä suudellu kettään, en oo ikinä ollu seurustelusuhteessa, ja korostan että siihen ei oo mikkään kiire. Oo lapsi ku vielä voit olla.

    • jcdksla

      jos olisit mite laiha nii ei se tee susta yhtään sen halutumpaa ku oot nyt, sun pitää näyttää pojille et sussa on muutaki mitä kattooo, esim luonne ymsyms:) mut iha terveytesikin vuoksi olisi hyvä saada vähän painoa laskemaan, mutta ei luuranko vastalokaan oo kaunis.. omat mittani on 162cm & 45-47 kg .. ja en tiiä pitäskö saaha pari kiloo pois.. :D

    • Trolledfatäss

      xDDD VITUN LÄSKI TEE ITSARI TAI JOTAI MUUTA!!!! kuka sut haluis?? Joku homo peittääkseen homoutensa?? Hyi helvetti! ja varmaa vitun ruma ja saatanan läski...!






      hyi saatana jos joku idiootti ois sänkyyn asti tullu ni sehän litistyis ja kuolis sun alle!!!!!

    • jenna:3

      Terve kaikille.. Oon tämmönen 13 vuotias ( sori jos olen liian nuori tänne) mutta.. olenko lihava jos olen 164cm/57kg? Itse olen miettinyt että, onko se ulkonäön takia ? ettei saa poikaystävää?

    • HUOH..

      ite oon 15v / 163cm / 50kg ja oon aina ollu ruumiinrakeelteeltani "hoikka".
      En oo ikinä seurustellu kenenkään kanssa, että ei ainakaan minun mielestä sillä laihuudella NIIN paljoa väliä ole. tiedän paljon tyttöjä jotka on suoraansanottuna aika lihavia ja silti uus jätkä joka viikko pyörityksessä. kieltämättä itteeni vituttaa se että jokainen tän ikänen poika miettii vaan tissejä , persettä ja ulkonäköö .
      tuntuu siltä että sillä luonteella ei oo enää mitää merkitystä.

    • elämäjees

      itse en ole mikään hoikka tyttö, noin 7 kiloa on ylipainoa. Silti se on onneksi mennyt myös tisseihin, enkä ole saanut jättimäistä mahaa tms. Olen pitkä, niin sekin on auttanut että on paino jakaantunut tasasemmin. Ja olen kyllä saanut seuraa baarista (anteeksi jos olen liian vanha tänne keskusteluun :/ ) usein ja kehuttu on pyllyä ja sellaista. Ei ne kaikki tykkää vaan hoikista tytöistä, kyllä sillä, että hymyilee ja pitää muuten ulkonäöstä huolta, on vaikutusta. Tuleehan sitä välillä olo että miks kaikki on niin hyväkroppasia ja minä tällanen iso ja läski...
      Mutta olen nähnyt paljon isokokoisia naisia ja hoikkia miehiä yhdessä, ei se sitä kato.
      Varmasti saat joskus poikakaverin ! :)

      • mävain

        Ei se tosiaankaan oo painosta kii. Itse olen myös 16 ja en ole koskaan edes suudellut. Olen todella laiha 165/45 mutta ei ole vientiä. Minulla on pienet rinnat ja uskon sillä olevan osuutta asiaan. Ärsyttää kun tuntuu että kaikki vaatii hirveästi. Eikö pojat tajua että on miltein mahdotonta olla sekä tikku,että rinnakas(jos ei oo silareit).


    • dindindindin

      Jokaisella ihmisellähän on omat mieltymyksensä minkä näkee viehättävänä, ja jos ei tunne etukäteen ihmistä niin ulkonäkö on alussa se mikä vie huomion.
      Mutta sillä ei ole väliä että minkä kokonen on, jos se miellyttää katsojan silmää!
      SE millä on väliä, on se että huokuuko itsevarmuutta ja elämäniloa vai itseinhoa ja epävarmuutta. Jos kattelee maahan ja antaa itsestään huokua sellasen, pliis älkää vaan huomatko mua oon kauhea fiilikse, niin kyllä se vaikuttaa siihen miten muut näkee sut vai näkeekö ollenkaan. Ja tosta että jätkät tykkää vaan isoist tisseist, niin joo joillaki ehkä pitää paikkansa, mutta suurinosa ainaki mun kaveri jätkistä on sanonu ettei rintojen koko oo vaikuttava tekijä plussaa vaan.

    • läskipaskaolet

      olet.lihava.laihduta.pro ana.nyt.heti

    • Namumamu

      :DD

    • oonko liian läski

      Oonko liian lihava ku oon jotai 156cm ja painan 53.6kg

    • kundi hellyydenkipea

      Siis kyllä mun hormonit saa hyrräämään tukevampi ja lyhempikin naisihminen, kunhan on mukava, siitähän se kaikki lähtee, että miten kivaa meillä on yhdessä, kuinka tunnemme hellyyttä ja rakkautta toisiimme ym. ym.
      Itse olen taas hyvin pitkä ja laiha ja luulin yhteen aikaan että tytöt kiertää kaukaa tällaisen luurangon, mutta huomasinpa että on meitä muitakin, vaikka ei ole bodari niin kyllä jollekin kelpaa. Tosin olen 17 enkä ole vieläkään oikeastaan löytänyt ketään sopivaa, tai ainakaan en ole edes seurustellut kunnolla. Voin suoraan myöntää etten ole edes suudellut vielä ketään. En tiedä, olen minä paljon tekemisissä tyttöjen kanssa, juttelen heidän kanssaan ja yritän olla oma humoristinen itseni, useampi on sanonut minua söpöksikin mutta siihen se taitaa olla sitten jäänytkin. On joku oikeasti ollut kiinnostunutkin, luulen, yks tyttö pyysi mua kanssaan kauppaan, eli siis teki aloitteen, meillä oli paljon yhteisiä kiinnostuksen kohteita ym. mutta homma jostain syystä lopahti.
      Mutta ei se mitään, kyllä se vielä joskus löytyy, tunnen minä joskus olevani oikein pihkassa johonkin friiduun mutta toisaalta jos ne on jo varattuja tms. niin ei auta paljoa pulista. Joskus silti tuntuu niin yksinäiseltä kun ei ole ketään, mutta ollaanhan me kuitenkin nuoria, ja jos ei muuta niin ainakin optimistisia sellaisia!
      Terveisin hellyydenkipeä kundi

    • vinkkivaanvittu

      tuolta alusta luin tolta pieni ohje vain lol jäbältä joka on todella väärässä, itselläni on ollut aina vain lyhyitä tyttöjä ja sopusuhtaisia, tämä jätkä on todella lyhyt ja päätyy lyhyen tytön kanssa haluaa tai ei :D

    • komeamiessssssssssssssss

      lihava akka on ruma

    • Onkos nyt seitsemän vuoden aikana löytynyt?

    • lolololol18

      Mitä niil poikaystävillä tekee? Etsi itsellesi MIES älä pentua. Kaikille tämä jotka kitisee ettei saa poikaystävää. Hakekaa MIESTÄ

    • ronittajana

      Addaa mut snäpis: ronisamuel

    • Sjiskkfkdksls

      Jokainen on kaunis omalla tavallaan. Kaikki tykkää eri piirteistä naisessa ja tiiän selllasii jotka seurustelee isojen naisten kanssa. Ei se koko määritä vaan se miten käyttäydyt ja kuinka ulospäinsuuntautunut on.
      Tosi tyhmää tulla haukkuu koosta jonnekki suomi24, koska ei voi ikinä tietää miltä se näyttää irl. Ei numerot vaa'assa anna oikeeta kuvaa vaan sen minkä kuvan ite luot päässä sen kokosesta. Muodikkaat vaatteet ja meikki antaa itsevarman kuvan ja se on tärkeä asia ihmisessä, että siinä ei oo mitään huonoo.
      Ap:lle

    • Äälilöläski

      En mäkää. Näytän niin rumalle ja läskille. Ja olen tyhmä nolo.

    • Masentaaaaaa

      tulin tänne sivulle ahistukseni kanssa ja nyt vaan itsetunto laskee olen noin 10kg painavampi ja joku sanoi että jos kaikki naiset oisivat jotai 170cm pitkiä ja oon yli 170 tunnen itteni liian pitkäks ja läskiks hyi

    • Laihduttakaa

      Tässähän se ongelma on kun tytöt väittää että pojat tahtoo vain malleja, mutta kun itse ollaan "pikkusen muodokkaampia" ni ei silti voi edes harkita sitä "isoluista" jätkää. Itse olen erittäin tyytyväinen kroppaani eikä kukaan poika joka liikkuu/harrastaa urheilua halua ketään virtahepoa yksinkertasesti siksi, että et vaikuta oleva hirveen kiinnostunut ylipäätään pihalle menemisestä tai minkään tason liikunnasta ku oot ylipainonen. Jos itellänne on kriteerit on luokkaa sixpack ja pelaa huipputasolla lätkää ni kattokaa nyt vittu peiliin.

    • kiusattu.....läski

      Voitteko autaa muakin? Oon 10 v ja on ulkonäkö paineita. Lihavuus varsinkin. Makkarat on ja kiusaajia on. Painan 43kg. Mitä teen? Auttakaa mua jooko

      • Anonyymi

        hanki elämä läski
        vitun makkarat


    • gjuuuuuuu

      miksette ala liikkumaan normaaisti 5x viikko ja sit kuntosalia päällekylä läskit lähtee

    • Pekka334

      Mulla ei ole henkilökohtaisesti mitään ongelmaa seurustella kooltaan hieman isompien naisten kanssa useimmiten se on henkilöstä kiinni ja en ole tuomitseva

    • Laita viestii mulle tänne [email protected] mua ei kiinosta muodot vaa et on luonteeltaan kiva

    • fjhjhgjkjj

      aloittaja voisi tulla kertomaan nyt paljonko on painoa päällä enää
      luultavasti huomasi tisekin että liikkua pitää ja syödä kohtuullisesti
      ajattele tulevaisuuttasi

    • Anonyymi

      Mua kiusataan vitusti siitä että mä oon "läski" isoissa lainaus merkeissä. Mulle tehtiin vasta oharit päätin että mitä vitun väliä elämällä on jos kukaan ei välitä susta. Joten yritin itsari mutta jäin kiinni. Joten ne vitun muulit jotka hakkuu tätä ihmistä niin niillä viiraa varmaan aivan vitusti päässä! Oot varmasti kaunis just tollasena!! ❤️❤️

      • Anonyymi

        olet läskhi


    • Anonyymi

      Oon 178cm ja 108g

      • Anonyymi

        vittu sinä olet lihava


    • Anonyymi

      Ulkonäkö on turha asia. Hyvän näköisiä tyttöjä on joskus ihan kiva katsella, mutta oikeasti jos suhdetta miettii, niin ei sillä ulkonäöllä mitään väliä ole. Tärkeintä on se, että millainen ihminen on sisältä.

      Poika 17v

    • Anonyymi

      Sopivahan sinä oot :p

      p16

    • Kyllä mä varmaan ainakin pystyisin. Pystyyks suhun tutustuu jossain somes tai jtn? Ois kiva vähä tutustuu suhun esim. missäpäin asut, luonne, harrastukset.
      Ite oon tällänen 17v poika Tampereelta.

      Toivottavasti sua saa vielä kiinni. Mä haluisin nähä kans sun ulkonäön, ni se riippuu siitä kans. :)

    • Anonyymi

      Mun mielestä kaikkien pitää saada olla oma ittensä ei muuttua sen takia, että joku toinen ei tykkää sinusta omana ittenäsi. Se kuka suhun rakastuu, kun olet oma ittesi on reilu ja hyvä ihminen. Se on kauheaa, että naisten pitäisi jonkun typerän syyn takia olla todella hoikkia, että miehiä kiinnostaa. Liian hoikka voi olla vaarassa kuolla jos tulee syömishäiriöitä tai muita ongelmia. Useat mihet tarkotuksella etsii iso kokoisempia naisia ja se on väärin olettaa, että kaikki naiset on laihoja ja sitä ei voi kieltää, että on isokokoisempiakin naisia. Myöskään lihavuus ei meinaa etteikö voisi tehdä mitään. Tsemppiä niille joilla muillakin on ongelmia kroppansa kanssa sillä sinulla on oikeus olla oma itsesi! ✨

      • Anonyymi

        Ylipaino on epäterveellistä. Ei kukaan halua poika/tyttöystävää joka kohta kuolee sydäriin.


    • Anonyymi

      ok mutta kysyinkö

    • Anonyymi

      mulla ois hyvä vinkki syö vahemmän ruokaa

    • Anonyymi

      lol vitun läski

    • Anonyymi

      L BOZO laihduta

    • Anonyymi

      söis

    • Anonyymi

      Missä asut olisit hyvä mulle

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5630
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3567
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1692
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      207
      1690
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      91
      1156
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      28
      1119
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      917
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      846
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      829
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      828
    Aihe