mistä/mikä alusta paras

Antza

mikä alusta ois paras seat leoniin ja mistä sais edullisimmin? tarkoitus olis laittaa 40mm koko alusta..eli mikä merkki olis huvä?

7

387

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Se se on

      Veikkaan että alkuperäinen tehtaan laittama alusta on paras... Sahatuilla jousilla et saa aikaiseksi kuin tukivarret sellaisiin asentoihin joissa ne ei ole tarkoitettu toimivaksi.

    • Auto-Antero©

      Leonista et mitään vakiota kummempaa saa millään alustalla. Eli ihan vakioalusta on siihen paras. Mikä vitun into tuohon autontunarointiin teillä on? Siitä teidän kotteroista ei yhtään sen kummempia tule, huonompia vain noilla matalammilla alustoilla. Ja kuitenkin se autonne on kuin silikonitisseillä varustettu nainen; kyyti on yhtä huono kuin ennenkin...

      • Antza

        ihme keskustelijoita tällä palstalla näköjään on. minä ku käsitin että täältä voi kysellä neuvoja ja yms niin ei muutaku hirveetä pään aukomista saa takasi. jos minun harrastuksiin kuuluu auton rakentelua niin miks en muka sais sitä tehdä,kysympä vaan????? tarkoitus olis madaltaa auto ja sillä sipuli. ajettavuus jossai mielessä heikkenee mut jos haluaa että näyttää hyvältä niin jostai on tingittävä.mut toki jossai mielessä ajettavuus taas paranee..tälläsia neuvoja tai kommentteja ei tarvi laitella jos ei ymmärrä mistä on kyse..ja minähän sillä autolla ajan et sinä..


      • Nämä vastaukset
        Antza kirjoitti:

        ihme keskustelijoita tällä palstalla näköjään on. minä ku käsitin että täältä voi kysellä neuvoja ja yms niin ei muutaku hirveetä pään aukomista saa takasi. jos minun harrastuksiin kuuluu auton rakentelua niin miks en muka sais sitä tehdä,kysympä vaan????? tarkoitus olis madaltaa auto ja sillä sipuli. ajettavuus jossai mielessä heikkenee mut jos haluaa että näyttää hyvältä niin jostai on tingittävä.mut toki jossai mielessä ajettavuus taas paranee..tälläsia neuvoja tai kommentteja ei tarvi laitella jos ei ymmärrä mistä on kyse..ja minähän sillä autolla ajan et sinä..

        Hop hop.... katsoppas mitä kysyit... Kysyit että mikä alusta paras ja mistä edullisemmin... Ainakin tuo oma vastaukseni ja viittaus vakioalustan paremmuuteen on mielestäni aivan asiallinen, lisäksi se on käytännössä ilmainen, jos sellainen autossasi jo on. Paremmuutta on monenlaista ja et ainakaan tuossa ensimmäisessä viestissäsi määritellyt mitä tuo paremmuus tarkoittaa. Olen edelleen sitä mieltä että se vakioalusta on "paras". Madallusjousilla saat vain ongelmia, muutoskatsastukset, kuormankantokyky olematon, jälleenmyyniarvon aleneminen ja vaikeutuminen, renkaiden kuluminen, puslien nopeampi kuluminen ym ym. Tuunaus on varmaankin mukava harrastus, mutta en silti näe tuossa järkeä. Etenkin jos ainoana perusteluna on ulkonäön kohentuminen. Sekin kun on kas, mielipidekysymys. Ainakin minun mielestäni nuo maata laahaavat teiniräpellykset ovat karmean näköisiä.


      • Antza
        Nämä vastaukset kirjoitti:

        Hop hop.... katsoppas mitä kysyit... Kysyit että mikä alusta paras ja mistä edullisemmin... Ainakin tuo oma vastaukseni ja viittaus vakioalustan paremmuuteen on mielestäni aivan asiallinen, lisäksi se on käytännössä ilmainen, jos sellainen autossasi jo on. Paremmuutta on monenlaista ja et ainakaan tuossa ensimmäisessä viestissäsi määritellyt mitä tuo paremmuus tarkoittaa. Olen edelleen sitä mieltä että se vakioalusta on "paras". Madallusjousilla saat vain ongelmia, muutoskatsastukset, kuormankantokyky olematon, jälleenmyyniarvon aleneminen ja vaikeutuminen, renkaiden kuluminen, puslien nopeampi kuluminen ym ym. Tuunaus on varmaankin mukava harrastus, mutta en silti näe tuossa järkeä. Etenkin jos ainoana perusteluna on ulkonäön kohentuminen. Sekin kun on kas, mielipidekysymys. Ainakin minun mielestäni nuo maata laahaavat teiniräpellykset ovat karmean näköisiä.

        kyse oli just auton madalluksesta eikä mistään vakio alustasta. eli mikä olis paras madallussarja..mut antaa olla. en tarvi sulta mitään neuvoja..


      • AE111

      • Realismia peliin
        Antza kirjoitti:

        kyse oli just auton madalluksesta eikä mistään vakio alustasta. eli mikä olis paras madallussarja..mut antaa olla. en tarvi sulta mitään neuvoja..

        Aikoinaan kun itse olin nuorempi, eli juuri kortin saanut, oli tarve saada autoon perää korkeammalle, poppikonetta, kaksiovista coupekoria, 5-vaihteista laatikkoa, sähkölasia ym ym tarpeellista. Nyt ei voi kuin ihmetellä että mitähän siellä päässä silloin liikkui vai liikkuiko juuri mitään. Saman rahan laittamalla johonkin vähänajettuun 4-oviseen sedan malliin, olisin ollut paljon tyytyväisempi autoni kanssa. Tulee vaan mieleen että uudet sukupolvet tekevät edeltäjiensä virheet.... Ei kai se selitys auta mihinkään. Ja sitten se vastaus, kun nyt kysyt sitä parasta madallussarjaa niin uskoisin sen löytyvän tuolta: http://www.eibach.fi/ Hinnastosta löytyy mallikohtaiset sarjat.... Nuo palikat kun ruuvaat autoosi niin ajo-ominaisuudet voivat jopa "parantua" (jos siis ajat rata-ajoa). Kannattaa huomioida että samalla tulee vaihtaa iskunvaimentajat ja puslat, myös renkaiden mitoitukseen kannattaa kiinnittää huomiota. Hintaluokka liikkunee asennuksineen 1000 euron paikkeilla, iskunvaimentajat ja puslat vaihtamalla mennee 2000 euron paikkeille. Tuon jälkeen voit varautua rankempaan rengaskulutukseen joka on tietysti matalaprofiilinen malli, eli sarja kesässä, kustannukset noin 800 euroa/kesä. Jaa, että piti halvalla päästä.... No miten olisi bilteman "NOSTO- JA LASKUSARJA". Yhteen kulmaan maksaa 3,99 euroa, joten kokonaiskustannukset olisivat sangen kohtuulliset. Mikä parasta, nuo on helppo poistaa ja palauttaa auto alkuperäiseen kuntoon. Tuossa nyt kaksi ääripäätä siitä miten asian voi hoitaa. Jos olisit kertonut budjetistasi niin vastaukset olisivat toki voineet olla järkevämpiäkin. Toisen edullinen kun voi olla helposti jollekin kallis ja päinvastoin...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      271
      2636
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      73
      1431
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      41
      1421
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      23
      1179
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1154
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1153
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1146
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1131
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1083
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      9
      1063
    Aihe