tjäreborgin palvelut

matkailija

Hei kaikki Tjäreborgin matkalla olleet!
Kertokaa, onko palvelu hotellien taso niin huonoa kuun puhutaan? Esimerkiksi olisin kiinnostunut Kyproksen matkoista ja Garden-hotelleista yleensä. Järjestääkö Tjäreborg mitään samanlaista ohjelmaa lapsille iltaisin kuin esimerkiksi Finnmatkat, jonka palvelutaso on erittäin hyvä! Tjäreborg pystyy hinnoilla ainakin vielä joissain tapauksessa kilpailemaan.

9

1762

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mak

      Olin viime kesänä Kyproksella Ayia Napassa Tjäreborgin matkalla.Palvelussa ei ollut mitään valittamista.Mutta lentokentältä lähtiessä opas ei tullut mukaan kohteeseen.Mikä tapahtuu kyllä Finnmatkoilla ja Aurinkomatkoilla.Eli bussikuski vei meidät hotelleihin ja loppu oli omin päin tehtävä.Tämä oli mielestäni miinuspuoli.En siinä,että osaan kyllä kirjautua hotelliin,mutta matkalla lentokentältä kohteeseen olisin mieluiten kuullut oppaalta kerrottavia asioita kohteesta ym..Tulopäivänä oli tervetulo-tilaisuus Tjäreborgin Garden hotellissa ja näin ensi silmäyksellä voin sanoa,että hotelli oli todella siisti ja tasokas.Ja ohjelmasta lapsille kerrottiin tuossa tilaisuudessa ja mielestäni ohjelmaa oli yllinkyllin.Muuta en osaa sanoa.

    • mia

      Oltiin El paraderossa Teneriffalla Tjäreborgin matkalla. Matka oli unelmien loma ja ainoa "outo" asia tosiaan oli se, että opaan aikataulu oli tehty niin rankaksi, ettei ehtinyt mukaan linja-autoon lentokentältä.
      Lensimme Finnairilla ja tunti pari koneemme Teneriffalle laskeutumisen jälkeen, laskeutui saman lomamatkan toinen kone Brittish Airways, joten oppaan piti olla odottamassa heitä myös. Jos haluutte linja-autokyydille opastusta matkalla hotellille, niin valitkaa matkaa varatessanne se jälkimmäinen lento (ainakin Kanarialle lennettäessä). Jospa sillä tavoin saisi oppaan mukaan.
      Täällä on paljon puhuttu myös Tjäreborgin konkurssista (=palstalla: yleistä matkailusta), mutta en nyt tiedä aiheuttaako se riskiä matkan varaajalle. Lukekaa artikkeli, joka kertoo, miksi.

    • memmu

      Hei!
      Olen ollut Tjäreborgin matkoilla Turkissa, Fuerteventuralla, Gran Canarialla ja Egyptissä eikä moitteen sijaa löydy.
      Ainoa miinuspuoli on ainakin Kanarialle lentävät My Travelin koneet jotka ovat todella ahtaita.

    • matkajokeri

      Kentällä ja päivystyksessä on usein kokematon nulikka ja retkillä aivan huippuopas. Kentälle eivät ole jääneet seuraavaa konetta odottamaan, mutta hotellin porttia pidemmälle niillä ei ole aikaa. Yhdenkin "listan ulkopuolisen" hotellin edessä saatiin odotella yli puoli tuntia koska respa oli siestalla. Sitten norjalaiset hermostu ja siesta loppu siihen. Jokerimatkustajista ei Tjäreborgilla juuri olla kiinnostuneita.

    • Heksa48

      Aino miinus (ja iso sellainen) on My Travelin todella ahtaasti kalustetut lentokoneet. Mutta palvelu lentokoneessa milelestäni parempaa kuin Finnairilla.
      Madeiran kaikki suomalaisoppaat 10 . Muiden pohjoismaiden on tyydyttävä milloin vain tanskan tai norjan tai ruotsin kieliseen oppaaseen. Retkillä me suomalaiset olemme oma ryhmämme ja muut kaikki yksi iso ryhmä.

    • reissuroope

      olin viime kesänä kreetalla tjäreborgin matkalla.Opas ei ollut mukana bussissa,ei käynyt hotellissa päivystämässä,palvelutoimistossa ei suomenkielistä opasta.Tervetulotilaisuuteen ei kuljetusta, vaan 5km päähän taksilla, jonka maksun sai infossa takaisin.Ainoa palvelu oli oppaan kännykkänumero.Paluumatkalla opas kertoi toiminnat lentokentällä bussin ovelta ja häipyi toisiin busseihin.Todella surkeaa "palvelua".

      • matkailija

        kiitos vastauksista.
        Monenlaisia kokemuksia mutta enpä taida ottaa riskiä vaan matkustan edelleen finnmatkoilla, jonka palvelut toimii aina.


      • Lomaan_pettynyt

        ei,
        Pieni varoituksen sana on varmaan paikallaan mennessänne tähän Troulakis Village hotelliin. Tjäreborg myy tätä hotellia neljän tähden hotellina, mutta valitettavasti hotelli on tasoltaan todella surkea, ei kahta tähteä enempää. Huoneessamme oli kosteusvaurio, hometta ja vaimoni sairastui pahaan hengitystie infektioon. Seuraava viikko meni sairaslomalla 38 asteen kuumeessa. Kun kysyimme Tjäreborgilta asiaa, vastasi Customer & Sales service manager Ruonala asiaan niin, että " Oppaamme kävivät tarkastamassa huoneenne nyt jälkikäteen, eivätkä he havainneet huoneessa hometta. Huoneessa saattoi olla kosteusvaurioita, jotka ovat etelän lomakohteissa yleisiä. Kosteusvauriot johtuvat paikallisesta rakennustekniikasta. Paikallisten mielestä kyseiset kosteusvauriot eivät kuitenkaan ole hometta ja ongelma poistuukin useimmissa tapauksissa sääolosuhteiden muutuessa sekä tuulettamalla" .

        Vastaus on aivan tyrmistyttävä! Ensinnäkin Tjäreborgilta on asiakaspalvelu unohtunut jo aikoja sitten! Asiakkaana me valitsemme nimenomaan neljän tähden hotellin, jotta tällaisia ongelmia ei olisi!. Luokittelulla kun ei näytä olevan mitään väliä!. Ehkä siksi, että Tjäreborg voi myydä hyväuskoisille suomalaisille huonompitasoisia huoneita ja kalliimmat kohdentaa muu maalaisille. Tiedetäänhän, että suomalaiset ovat hyväuskoisempaa porukkaa. Näin yritys saa paremman katteen, myydessään sontaa neljän tähden luokituksella.

        Hei, kosteusvauriot, jotka Tjäreborg myöntää, eivät todellakaan kuulu neljän tähden hotelliin. Jos vertaatte Imperialiin, mikä on kolmen tähden hotelli, on palvelu siellä oleellisesti parempaa, hotelli on korkeatasoinen, eikä kosteusvaurioita ole, lisäksi asiakkaalla on huoneistossa poreamme jo valmiina! Ja tämän hotellin saa halvemmalla, mitä Troulakis Villagen!

        Tjäreborgin oppaita ei näkynyt koko viikon aikana, joten voin sanoa, että ostaessanne matkan Tjäreborgilta netistä, vastuu siirtyy just sillä hetkellä ostajalle :D

        Bussissa takaisin tullessa tapasimme vanhemman lahtelaispariskunnan, jolla loma oli myös mennyt Tjäreborgin ansiosta pilalle. Heille oli myyty huoneisto merinäköalalla, mutta paikalle tultaessa merinäköalaa ei sitten ollut ja huone oli ollut aivan kamala.

        Näyttää siltä, että Tjäreborg ei piittaa asiakkaiden odotusarvoista loman suhteen lainkaan! Siksi toivon, että varmistatte hotellin tason tarkemmin varaessanne seuraavan kerran matkaa, etenkin jos myyjänä on Tjäreborg.

        Me emme enää ikinä koske kepilläkään kyseiseen matkatoimistoon, emmekä Troulakis Villageen.

        Toivon Teille muille mukavaa ja odotusarvojanne täyttävää lomaa!


      • ei koskaan enää
        Lomaan_pettynyt kirjoitti:

        ei,
        Pieni varoituksen sana on varmaan paikallaan mennessänne tähän Troulakis Village hotelliin. Tjäreborg myy tätä hotellia neljän tähden hotellina, mutta valitettavasti hotelli on tasoltaan todella surkea, ei kahta tähteä enempää. Huoneessamme oli kosteusvaurio, hometta ja vaimoni sairastui pahaan hengitystie infektioon. Seuraava viikko meni sairaslomalla 38 asteen kuumeessa. Kun kysyimme Tjäreborgilta asiaa, vastasi Customer & Sales service manager Ruonala asiaan niin, että " Oppaamme kävivät tarkastamassa huoneenne nyt jälkikäteen, eivätkä he havainneet huoneessa hometta. Huoneessa saattoi olla kosteusvaurioita, jotka ovat etelän lomakohteissa yleisiä. Kosteusvauriot johtuvat paikallisesta rakennustekniikasta. Paikallisten mielestä kyseiset kosteusvauriot eivät kuitenkaan ole hometta ja ongelma poistuukin useimmissa tapauksissa sääolosuhteiden muutuessa sekä tuulettamalla" .

        Vastaus on aivan tyrmistyttävä! Ensinnäkin Tjäreborgilta on asiakaspalvelu unohtunut jo aikoja sitten! Asiakkaana me valitsemme nimenomaan neljän tähden hotellin, jotta tällaisia ongelmia ei olisi!. Luokittelulla kun ei näytä olevan mitään väliä!. Ehkä siksi, että Tjäreborg voi myydä hyväuskoisille suomalaisille huonompitasoisia huoneita ja kalliimmat kohdentaa muu maalaisille. Tiedetäänhän, että suomalaiset ovat hyväuskoisempaa porukkaa. Näin yritys saa paremman katteen, myydessään sontaa neljän tähden luokituksella.

        Hei, kosteusvauriot, jotka Tjäreborg myöntää, eivät todellakaan kuulu neljän tähden hotelliin. Jos vertaatte Imperialiin, mikä on kolmen tähden hotelli, on palvelu siellä oleellisesti parempaa, hotelli on korkeatasoinen, eikä kosteusvaurioita ole, lisäksi asiakkaalla on huoneistossa poreamme jo valmiina! Ja tämän hotellin saa halvemmalla, mitä Troulakis Villagen!

        Tjäreborgin oppaita ei näkynyt koko viikon aikana, joten voin sanoa, että ostaessanne matkan Tjäreborgilta netistä, vastuu siirtyy just sillä hetkellä ostajalle :D

        Bussissa takaisin tullessa tapasimme vanhemman lahtelaispariskunnan, jolla loma oli myös mennyt Tjäreborgin ansiosta pilalle. Heille oli myyty huoneisto merinäköalalla, mutta paikalle tultaessa merinäköalaa ei sitten ollut ja huone oli ollut aivan kamala.

        Näyttää siltä, että Tjäreborg ei piittaa asiakkaiden odotusarvoista loman suhteen lainkaan! Siksi toivon, että varmistatte hotellin tason tarkemmin varaessanne seuraavan kerran matkaa, etenkin jos myyjänä on Tjäreborg.

        Me emme enää ikinä koske kepilläkään kyseiseen matkatoimistoon, emmekä Troulakis Villageen.

        Toivon Teille muille mukavaa ja odotusarvojanne täyttävää lomaa!

        Meille kävi ihan samalla tavalla, mutta Teneriffalla. Huoneistohotellissa asuttiin ja sehän oli homeessa, ihan näkyvässä. Lämminvesi varaaja valutti vedet keittiön kaappiin, oli valuttanut varmaan iät ja ajat. Järkyttävää touhua oppailta, saatiin vuorokausi yrittää vaihtaa huonetta tai hotellia. Hotellin vaihto ei onnistunut, huone vaihtui samassa hotellissa ylemmäksi. Ei paljoa kosteuteen auttanut, mutta näkyvää hometta ei ollut.
        Mekään emme aio enää asioida Tjäreborgin kanssa. Eivät ne välitä saako joku todella hengenvaarallisen reaktion homeesta, reaktio on vähän että mitäs lähit, kärsi nahoissas.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5700
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3607
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      212
      1765
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1722
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      93
      1188
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      29
      1145
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      927
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      876
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      72
      849
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      838
    Aihe