10v yökyläkemut!

Äityli

Moi!
Olen järkkäämässä tyttöni kanssa yökyläpippaloita 10-vuotis synttäreitten kunniaksi.
Ja kaipaisinkin vinkkejä siitä, mitä kaikkea kivaa siellä vois tehdä: pelejä, leikkejä, herkuttelu vaihtoehtoja ym.

Ja mitä luulette,
kuinka monen 8-12 vee tytön kanssa minä pärjään?
Eli ei mitään jättipartyja.
Luokkakavereille järkätään omat "kevyemmät" juhlat : )

24

5540

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • meillä

      Meillä oli pyjamabileet tuon ikäisillä tytöillä. Tytöt itse tekivät jotain syömistä, pizzaa tai jotain helppoa, mistä tykkäsivät ja oli helppo tehdä. En muista mitä.
      Sauna päälle ja ostin erilaisia hunaja-vartalovoiteita ja kasvonaamioita joita läträsivät itseensä saunassa. Niitä saa ainakin Saunashopista (vai mikä se onkaan..) Saunan jälkeen he olivat pyjamissaan kikattelemassa..

      Nuoria oli vain jotain 4, mutta enemmänkin voisi olla, meillä vaan ei kavereita löytynyt sen enempää. Ehkä joku max 6 kpl pysyisi vielä hallittavissa ja petipaikkakin löytyisi kaikille?

      • evian

        mahtava muisti.....


      • Tane

        Järki käteen teiniäidit. Vaikka itse juhlittekin tuon ikäisenä kaljapullo kädessä niin ei kunnon perheen 10-v lapsi vielä biletä missään.


      • tyhmyrille
        Tane kirjoitti:

        Järki käteen teiniäidit. Vaikka itse juhlittekin tuon ikäisenä kaljapullo kädessä niin ei kunnon perheen 10-v lapsi vielä biletä missään.

        Suosittelen sinulle Tane lukemaan opettelemista. Tai ainakin voisit edes yrittää ymmärtää kirjoitettuja viestejä, jotta vastauksesi ei puhuisi aivan muista asioista kuin muut viestit..


    • 13 wee

      totuus vai tehtävä,leffan katselu,mässyn syönti...yms. juniori-kivaa!Mun syntsät kyl oli tälläset: Ne oli kertsillä ja oli bileet,juomana viina-sprite boolii,siiderii,mässyy,kielaripullo-leikki (oma keksimä),tanssimista,dokaamista yms. hauskaa! Kannattaa varautuu tollasiin partyihin,sillä sun lapsesta voi tulla samanlainen!

    • Enni

      Eipä kannata ottaa tosissaan tommosia 'jee juotii siideriixx' juttuja. 10 vuotiaathan on (hmm) 3:llä vai 4 luokalla:)

      no omia ehotuksia olis:
      *videon vuokraus (elokuvii meno paras tietty mutta kallis:/)
      *musiikkia
      *vaikka pitsan teko jos kiinnostaa tyttöjä
      *karkin ja poppareiden syönti
      *vaikka jotai meikkileikkejä:D

      eipä oikein tuu mieleen kummallisempia..niitä perusjuttuja

    • @jenni@

      ...Elokuvan katteluu(olkkarii laitettu valkokangas, ja sit joku leffa siihen), poppareit, pizzaa, karssuu, sipsejä, juustosuikeroita jne.tekemistä oli:Lastenshamppanjaa ennen nukkumaanmenoa, Pullonpyöritystä, ym pientä kivaa... Henkilöitä oli 10 mä.(en asu missää JUMBO-talossa, mut meil on tarpeeks huoneit ja 2 kerroksiin talo).sä pärjäisit varmaa 8-kaa.kun mul oli noi, nii mä täytin 11, ja mä oon nyt 12.

      • Äityli

        Moikka, vähän samantapaisiksi kun sun kemut,
        on nämäkin juhlat muotoutumassa.

        Tehdään mukuloiden kanssa itse pizzaa,
        sitten syödään poppareita, chipsejä, limuu.

        Joukkuetietokilpailu - palkintona karkkia!

        Pullonpyöritystä, pelejä, vitsien ja kummitustarinoiden kerrontaa...

        Lopuksi illalla ennen nukkumaan
        menoa video pyörimään.

        Laitetaan patjat olkkarin lattialle,
        ja siihen omiin makuupusseihin nukkumaan.
        Ja sain kivasti ystäväni mukaan,
        joten meitä on 2 aikuista
        ja n. 8-10 tyttöä (7-12vuotiaita).

        Odotan itsekin kemuja innolla!


    • fox69

      käy carnevalin sivuilla, www.carneval.net sieltä löytyy lapsille kaikkee kivaa esim. tarjoiluehdotuksia, leikkejä ja lauluja.. voisit pyytää jotain ystävääsi teille auttamaan ja silmällä pitämään näitä juhlijoita jos niitä sattuu olemaan senverta paljon ettet välttämättä itse pysty kaikkia silmällä pitämään.. sauna ja meikki ehdotukset oli mielestäni hyviä..

    • Minä vain

      Minä ehdottaisin kaikkia tyttöjen juttuja esim.
      -muotinäytös
      -meikkaamista, kynsimanikyyria, hiustenlaittoa ym.
      -elokuvan katselua
      -tyynysota
      -tanssimista
      Enempää ei nyt tule mieleen, mutta oli tuossa nyt jotain :-)

      • ....................

        Avaajan tytär on nyt 19 vuotias, joten ....


      • haaasukki
        .................... kirjoitti:

        Avaajan tytär on nyt 19 vuotias, joten ....

        Muillakin on tyttäriä kuin vain avaajalla...


    • MinäVaa

      No, mä oon menossa yhen luokkalaisen bileisiin,se kutsu varmaa koko luokan tytöt(14) mut toivottavasti ei tuu ku jotn 9... En oo iha varma mitä se on sinne järkänny..Ja se on ihan kiva tilaisuus tutustuu luokkaan vähä tarkemmin... (: (EN TIIÄ MIKS KIRJOTIN TÄN TÄNNE)

    • pimppi.

      Pilapuheluiden soitteleminen toimii aina!

      • ---------------

        Ei oikein enää näin kännykkäaikakautena.


    • Tuntematon,Nimetön!!

      Meikkaaminen onnistuu,
      Totuutta ja tehtävää
      puhutaan pojista
      lueteen tyttöjen lehteä
      kuunnellaa musiikkia
      läppäri/tietokoneesta pyöritetään leffaa jos ei löydy jotain sellaista kotona mitä Molemmat/muut haluavat katsoa: Suosittelen Elokuvaa: LOL

    • 12w tytsy:))

      Moikka! Mä oon 12w ja oon pitämässä pyjamabileitä ensviikolla. Pidän ne vrm pe-la tai pe-su... tai la-su. Ja kavereita ois tulossa sinne 4 minä eli meitä olis 5 :) Mä ja mun kamu suunniteltiin että me:

      -herkutellaan
      -katsotaan kauhuleffa
      -mässytellään
      -juoruillaan yms.
      -puhutaan pojista ;D
      -valvotaan
      -paahdetaan vaahtokarkkeja
      -meikataan
      -hillutaan ulkona yöllä (XD) (siis tossa pihan ja tontin lähettyvillä)
      -kerrotaan kauhutarinoita

      Tossa olis jtn :) Mutta tarviiko vielä jtn? :D

    • seko skidi

      Pyjamabileissä juorutaan kaikkea maan ja taivaan välillä. Hehheh...

      • 10v kakara

        ! Oon järkkäämässä joulukuussa ittelleni yökyläsynttäreitä ja totuutta ja tehtävää on vaan niin pakko pelata!!!


    • Marelyy

      Käydään vuokraamas leffa, to&te, hymy pyllyyn, otetaan kuvia toisistamme jne... ;)
      Tossa nyt jotain, toivottavasti apui!

    • ideoita ja mitä olen

      Moi meil on tulos byjama bileet henkilöitä tulee 10.meil on herkuissa ja ruuissa donitseja, karkkia, sipsii, limuu, mehuu, pirtelöö, muffinsii, kakkuu, pizzaa, ranuja, hamppareita, hodareja, nakkeja, makkaraa ja jotain muuta olla totuutta ja tehtävä, katotaa elokuvaa ja jotain muuta.mutta mulla on ideoita voitte tehdä lista johon kirjoitat ruokia mitä teillä on ja voitte tehdä viaraiden kanssa pizzaa kattoo elokuvaa to ja te toki voitte käydä syömässä jossain jos ette halua tehdä pizzaa voitte tilata.eipä muuta tule mieleen.

      • Oksettavaa

        Jaaha, taidattekin olla ihan superläskejä! Kuka tai ketkä jaksaa syödä tuollaisen kuormallisen tuollaista sontaa ellei ole aiemmin harjoitellut ja kunnolla! Yäk!

        Ps. Opettele kirjoittamaan.


    • mrdf

      Mulla oli just bileet ja meillä oli
      Musiikkii,sauna,herkut,hämärä valaistus,leffa,ilmapalloja,kampausten tekoa,tyynysotaa yms.
      Täytin 13w.😝

    • kakkupohja

      Yökyläsynttärit on parhaita 😊
      Me ollaan tuikkusta. Eli kaikki menee ulos ja kaikilla on taskulamput.
      Yks on etsijä ja muut menee piiloon.
      (pitää olla pimeää)
      Etsijä lähtee etsimään ja jos ei löydä millään ketään huutaa "valomerkki" ja piilossa olevat avaavat ja sulkevat lamppunsa.
      Oon tossa monta kertaa säikähtäny tosi pahasti kun joku on tullu selän taakse.😉
      Suosittelen n.9-16 vuotiaille.😃
      Sit me mennään saunaan ja tehdään kasvonaamiot. Ja sen jälkeen kuunnellaan musaa ja ollaan totuutta vai tehtävää.
      Eikä oo kiire nukkumaan vaan valvotaan ainakin klo 24.00 asti 😎
      Ja tietenkin katotaan joku elokuva ja mässäillään 🍩🍕 ja jutellaan pojista🙊 ja kaikesta muusta.
      En malta odottaa.
      Ne synttärit on 9.-10.9.2016 😊 🎁 🎂
      Joo ja täytän 11w.👍

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1635
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      16
      1499
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      66
      1398
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      34
      1363
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      49
      1314
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      15
      1238
    7. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1136
    8. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1116
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1104
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1092
    Aihe