GALLUP

Anna-Maija

Minkä maalaisia pareja täältä löytyy? täällä Suomi-Englanti.

166

13123

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kaneli

      Suomi-Albania pari

      • Tanja

        Suomi- Uusi-Seelanti


      • hellou..

        Niin täälläkin (Kosovon albaani)


    • IIda77

      Taallakin suomi-uusi-seelanti.... missa pain asutte??

    • Laura

      löytyy Suomi-Tsekki

    • *mi*

      suomi-kolumbia....

      • mamita

        suomi-chile täällä :o)


      • pusuiita
        mamita kirjoitti:

        suomi-chile täällä :o)

        mistäpäin chiilee olet


    • Tanja

      asutaan Aucklandissa talla hetkella, muutetaan pian takas Eurooppaan, taa on liian kaukana.. entas te? miten sattuiki et ollaan yhta aikaa talla palstalla. nyt nukkumaan, kello on kohta puoli yo, laita mulle meilia [email protected]

      • IIda77

        Me asutaan Lontoossa, mutta tarkoituksena olisi muuttaa Wellingtoniin vuoden sisalla. Millaista elama Aucklandissa on????


      • Tanja
        IIda77 kirjoitti:

        Me asutaan Lontoossa, mutta tarkoituksena olisi muuttaa Wellingtoniin vuoden sisalla. Millaista elama Aucklandissa on????

        elo Aucklandissa on oikeen rentoa ja hauskaa, nytkin on niin ihanan lamminta. ainoa miinus puoli on etta matkat maksaa ja kestaa eurooppaan niin isovanhemmat ei oikeen usein nae lapsenlapsiaan. nyt nukkumaan joten laitahan mulle meilia, ties vaikka tormataan.


    • ...

      Suomi-Slovakia

      • BeitMary

        muita suomi-lähi-itä pareja?!


      • Ria
        BeitMary kirjoitti:

        muita suomi-lähi-itä pareja?!

        Meillä on suomalais-venäläinen perhe.
        Onko täällä muita vastaavia


      • eva
        Ria kirjoitti:

        Meillä on suomalais-venäläinen perhe.
        Onko täällä muita vastaavia

        Kyllä, löytyy suomalais-venäläinen perhe Turusta!


      • Orvokki
        BeitMary kirjoitti:

        muita suomi-lähi-itä pareja?!

        Suomi-Irak


      • Jenna
        BeitMary kirjoitti:

        muita suomi-lähi-itä pareja?!

        Meilläkin Suomi-Libanon


      • Jenna
        Ria kirjoitti:

        Meillä on suomalais-venäläinen perhe.
        Onko täällä muita vastaavia

        Mekin olemme Suomi-Libanon


      • tiitu
        BeitMary kirjoitti:

        muita suomi-lähi-itä pareja?!

        ..suomi-libanon


    • Ria

      Mihin nämä viestit joutuvat. Joskus kun tulet tähän foorumiin täällä on paljon enemmän viestejä näkyvissä, joskus taas ei paljon mitään ja alkupään viestit ovat täysin hävinneet. Ei auta mitään vaikkaa painelee "edellinen" tai "seuraava"
      Oletteko huomanneet?

    • Matti

      Täällä on Suomi-Thaimaa mennään meinaan kuukauden päästä naimisiin:)

      • kirppu

        Olettehan te pari nyt jo vaikka ette naimisissa olekaan, eikö vain? Onneksi olkoon häiden johdosta ja kaikkea hyvää!


    • kata

      Täällä toinen Suomi-Englanti pari. Vuosi yhteistä taivalta takana. Yhteinen kotimaa Euroopasta hakusessa tällä hetkellä. Tähän asti oleskeltu kahdessa maassa, tosin mies on ollut pitkiä aikoja Suomessa kun etätyöt on sen sallinut.

    • Mommy78

      suomi-Wales!

      • wqedrtfyguhiop

        http://www.youtube.com/ watch?v=BeGCusfqF8c&feature=related 9/11: Ashleigh Banfield reports secondary explosions

        Huomaa taustalla taas samat kaverit, pitkätukkainen ja laukkumies, tällä kertaa ilman pölysuojaimia, ja yrittävät peittää näkyväisyyden tapahtumapaikkaan.

        LAUK KUMIES NYÖKKÄÄ MERKIT.SEVÄSTI HIP PITUKKAISELLE.

        Siis näiden juutalaisten selän takana tapahtuu vuosituhannen spektaakkelimaisin terrori-isku, mutta miehet eivät ole kiinnostuneita siitä, kaveruksia kiinnostaa enemmän kuvausryhmän työskentely, ja sen toiminnan häirintä.
        Kuvausryhmän jäsen joutuu työntämään miehet sivuun, ja naisreportteri on juuri näyttämässä jotain reunoilta palanutta paperia, ja selittämässä siitä jotain, kun yhteys katkeaa.
        Olisiko noilla kavereilla ollut jotain tekemistä tuohon häiriöön.

        Löytyykö samat, S I V A N and P A U L. K U R Z B E R G, O D E D. E L L N E R, O M E R. M A R M A R I, ja Y A R O N. S H M U E L mo ss adin ag entit tästä videosta. Tanssivat is ra elin juu talaiset, joiden -tehtävänä oli dokumentoida 911 tapahtumat. Kuka antoi heille tämän tehtävän? Heidän pakettiautostaan löytyi rä jäh teitä, po rukka pidädettiin 71 päiväksi, mutta laskettiin sitten vähin äänin vapauteen


    • Ivory

      Suomi-Norsunluurannikko. Naimisissa ja ekaa lasta odotellaan syntyväksi reilun kuukauden päästä :)

      • sissi

        Muitakin Länsi-Afrikasta, kiva juttu! Mulla on mies Nigeriasta ja vauva tulossa "any day now" :) Onnea teillekin. Katsotaan, kumpi ehtii ensin!


      • Mathilde

        Meillä Suomi-Kamerun


      • afropojan äiti

        Suomi - Ghana perhe. Meillä n. 4kk ikäinen poika.

        Onnea odotukseen!


      • anyta2010
        afropojan äiti kirjoitti:

        Suomi - Ghana perhe. Meillä n. 4kk ikäinen poika.

        Onnea odotukseen!

        Suomi-Ghana, mutta poika jo kohta 6kk :))


    • Lynne

      :o)

    • annu

      täällä Varsinais-Suomessa jo yli 10v!

      • irkku

        Irlannissa asustaa irlantilais-suomalainen aviopari lapsen kanssa. Suomeen muuttoa ollaan harkitsemista...


      • annu
        irkku kirjoitti:

        Irlannissa asustaa irlantilais-suomalainen aviopari lapsen kanssa. Suomeen muuttoa ollaan harkitsemista...

        Moikka, minkä ikäinen lapsi teillä on?
        Miksi tulette Suomeen? Osaako miehesi suomea?

        Meillä on kaksi lasta, 6 ja 8 v, ja olemme aina olleet Suomessa, siis mieheni muutti tänne minun perässäni. Sopeutuminen ei ole aina helppoa...


      • suoscot

        missäpäin V-S asutte?
        uudenvuodenluopauksena yritämme löytää brittejä ympäristöstä...


    • abc

      Ketaan Floridassa?

      • Laura

        Ollaa mun miehen kanssa pohdittu tulevaisuudessa muuttoa floridaan....meille syntyy syksyllä vauva ni asutaa nyt ainakii jonkii aikaa suomessa mut tulevaisuudessa ois kiva lähtä miehen kotimaahan jenkkeihin....asutko ite floridassa??
        Mun mies on Atlantasta mut jos lähtää jenkkeihi ni asetutaa varmaa floridaa....tai mietitää täs viel eri vaihtoehtoja....jos asut siellä ni millasta elämä siellä on??
        Mulle tulee turvallisuus kysymykset ekana mielee ku on toi lapsi tulossa.


      • Duffster
        Laura kirjoitti:

        Ollaa mun miehen kanssa pohdittu tulevaisuudessa muuttoa floridaan....meille syntyy syksyllä vauva ni asutaa nyt ainakii jonkii aikaa suomessa mut tulevaisuudessa ois kiva lähtä miehen kotimaahan jenkkeihin....asutko ite floridassa??
        Mun mies on Atlantasta mut jos lähtää jenkkeihi ni asetutaa varmaa floridaa....tai mietitää täs viel eri vaihtoehtoja....jos asut siellä ni millasta elämä siellä on??
        Mulle tulee turvallisuus kysymykset ekana mielee ku on toi lapsi tulossa.

        Asutaan Manalapan Beachilla(Palm Beach)ja on tää kyl niiin täydellinen Unelma Paratiisi kaikin puolin:)))

        tänne vaa!!


    • Nipsu

      Minä olen suomalainen, mieheni bangladeshilainen :)Esikoista odottelemme syntyväksi kesällä

      • iloinen

        minä olen suomalainen,avomieheni vietnamilainen.
        kohta kaksi vuotta ollaan asuttu yhdessä ja mukavasti on mennyt.ollaan tosi samanlaisia,ihme kyllä.samat arvot kummallakin.lapsia hankimme sitten joskus.tällähetkellä kolmas perheenjäsenemme on koira =)


      • Chili_mama

        suomi-intia.


      • Suomi+bangladesh

        Itellä myös bangladeshilainen mies :P


      • espoo
        Chili_mama kirjoitti:

        suomi-intia.

        Täällä myös suomi-intia.


    • Niinu

      Minä suomalainen ja mies Tansaniasta. Perheeseemme kuuluu myös 1v tyttö. Löytyykö muitas Suomi- Itä-Afrikka perheitä??

      • Pia:D

        ja yhdessä jo 19 vuotta :D


    • aicha

      täällä suomi-marokko huhuileepi itä-helsingistä.
      puolivuotias pikku-rinsessa löytyy myös.

      • cara

        suomi-marokko. Tosin asumme toistaiseksi vielä eri maissa. vuosi yhdessäoloa.
        Luultavasti muutan miehen luokse, ranskaan.


    • mamma

      Täältä löytyy Suomi-USA avioliitto.
      Me menimme avioon jo vuonna 1968.

      • uusaiti

        mistapain usasta oot? minakin oon amerikkalainen siis musta amerikkalainen. mies suomalainen. meilla on 3kk poika


    • Pasi

      Terve Anna-Maija,
      Galluppisi osoittaa että naiset hakee useammin miehensä ulkomailta. Joku mies on löytänyt thaimaalaisen ja ehkä joku venäjältä.
      Mielenkiintoista on että erittäin harvoin suomalainen mies löytää vaimonsa länsieuroopasta. Mistä tämä johtuu? Yhtä harvoin suomalainen nainen löytää miehensä venäjältä tai thaimaasta.

      • kirppu

        ...tätä palstaa lukee enemmän naiset kuin miehet. Uskon, että palstalle "äidit ja isät" eksyy enemmän naisia kuin miehiä.


      • sharon
        kirppu kirjoitti:

        ...tätä palstaa lukee enemmän naiset kuin miehet. Uskon, että palstalle "äidit ja isät" eksyy enemmän naisia kuin miehiä.

        suomi-iran perhe on täällä....


      • Marko 135 kg

        Moi

        Olin Venäjällä töissä pariin otteeseen 90- luvulla.

        http://www.otz.ru/

        Mielestäni on ihan loogista, et 20- 30 v rupee seurustelemaan ja menee naimisiin siinä iässä. Katsos meillä isoilla pojilla on kaksi sääntöä kesä kissasta

        1. Kesä kissaa ei jätetä
        2. Kesä kisaa ei oteta......... Turhan rajusti

        Itsellä jo avioliittoa takana yli 5 v Tytär 3 v posottaa suomea ja venäjää. Kotikielenä meillä on Venäjä.

        Tässä täytyy muistaa, mitä tapahtui eräissä pikku jouluissa. Yks maalari rupes haukkuu ja vittuilee akalleen muitten juhlijoiden kuulen, jolloin muori hermostui ja veti äijää oikein kunnolla turpaan. Aamulla yhden muurarin kommentit tapahtumasta:

        " No voi v...u kun oli tyhmä äijä, itsehhän se on akkansa valinnut vapaaehtoisesti, v...tuuk se siitä muille itkee.

        Eli mitä tästä opimme, emme yhtään mitään...

        Mutta kiva huomata, että tälläisetkin elämää suuremmat asiat kiinnostaa ihmisiä. Itse mietin miten kivaa on se, että keskiverto liksasta jää niin vähän ostovoimaa täällä skekkoslovakiassa...


    • Eloveena

      Taalla on Suomi-Japani-pariskunta. 2,5 vuotta yhdessa.

      • taäällä 10v+

        Esikoinen tulossa syssymmällä.
        Kulttuurieroja ei niin valtavasti ole ollut, ainakaan konfliktiksi asti.
        Ainoa silmiinpistävä ongelma on ollut että Japani on 100% kaupallinen/palvelu yhteiskunta, joten (Japanissa) kaupassa "purkkaa jauhavat kassaneidit" olis aikaa sitten saaneet potkut - tätä puitiin about 5 vuotta,
        Suomessakin hyvää palvelua saa joskus, mutta miten sen huomaa on joskus "vaikeaa" ulkomaalaisille - itse osaan vielä erottaa vivahde-erot.
        Varsinaista rasismia ei vaimoni kohdalle ole tullut, mutta tottakai hän on muukalainen/erilainen täällä Suomessa (niinkuin minäkin Japanissa)
        Japanissa on muuten mielestäni ulkomaalaisvastaisuutta on samoissa määri kuin Suomessa, ei niin merkittävästi mutta huomaat sen kyllä.


    • mimmu

      täällä suomi turkki pari

    • sissi

      Pari vuotta yhdessä, vauva tulossa. Elämä hymyilee!

      • Mathilde

        Suomi-Kamerun 18 vuotta yhdessä

        Menkääs kaikki tonne rasismi sivuille taistelemaan niitä hulluja rasistinatseja vastaan. Siellä on joku Emma joka on afrikkalaisen kanssa naimisissa, puolustaa ihan yksin monikulttuurisia perheitä. Tehkää kaikki maihinnousu sinne, niin eikö lopu natseilta argumentit.
        MOi


      • rippe
        Mathilde kirjoitti:

        Suomi-Kamerun 18 vuotta yhdessä

        Menkääs kaikki tonne rasismi sivuille taistelemaan niitä hulluja rasistinatseja vastaan. Siellä on joku Emma joka on afrikkalaisen kanssa naimisissa, puolustaa ihan yksin monikulttuurisia perheitä. Tehkää kaikki maihinnousu sinne, niin eikö lopu natseilta argumentit.
        MOi

        PARI TÄÄLLÄ.


    • Minä

      Mieheni on kreikkalainen, Kosin saarelta kotoisin. Itse olen suomenruotsalainen.

    • '''''

      Belgia-Venäjä

    • onnellinen

      Aivan upea mies, jota rakastan kaikesta sydämestäni.

    • Irwi

      ...

    • busty

      lapsi syntyy toukokuussa.

    • stb

      Suomi-USA

      • uusaiti

        mistapain amerikasta


    • aziza

      minä: suomalais/venäläis/ranskalais/persialaista alkuperää, syntynyt ja kasvanut suomessa ja suomalaiseen kulttuuriin, rakkaani Iranilainen,poikansa persilais/arab.
      tyttäreni isä suomalais-englantilainen, tuleva poikamme persialainen (adoptio lapsi).... Ihanaa olla todellinen sekamelska, ei pienet eikä niin isotkaan kulttuurierot paljon enää heilauta, friikiksi minua on haukuttu lastentarhasta saakka,mutta sen olen kääntänyt voitokseni :)

    • Stellina

      EIkö tosiaan ole ketään suomi - italia pareja?

    • Ansku

      Jep.. Eli Minä Suomalainen ja mies Bosnialainen. Yhdessä oltu reilu 5 vuotta...

    • bint

      suomalais-arabialainen pariskunta

    • löytyy

      Suomi-Itävalta, Itävallassa asumme.

    • Sveitsi-Italia

      Minä Helsingistä ja milanolaisen mieheni kansallisuus italia-sveitsi.

    • Mirian

      10v naimisissa ja kolme poikaa =)

      • joania

        täällä myös . 2 poikaa ja 1 tyttö.


    • BSE

      tosin asumme espanjassa. Yhdessa 2 vuotta, naimisissa ja ensimmainen vaavi tulossa. Elama on ihanaa :)

      • mmm*

        suomi-sveitsi


      • kuopion seudulta
        mmm* kirjoitti:

        suomi-sveitsi

        Habibi :)


      • 12 vuotta yhdessä
        kuopion seudulta kirjoitti:

        Habibi :)

        onnellisessa avioliitossa :)


      • 1234543234
        12 vuotta yhdessä kirjoitti:

        onnellisessa avioliitossa :)

        kohta 4 vuotta yhdessä, ei lapsia.


      • finlandesinha

        Täälläkin Suomi-Brassi pari yhdessä kolmatta vuotta = )

        Kerropas vinkkiä miten olet portugalia opetellut? Mies kun puhuu jo täydellistä suomea eikä jaksa minulle sitten opettaa portugalia :s vuoden päästä ois tarkotus Brasiliaan lähteä väh. puoleksi vuodeksi ja ei ole kiva jos sukulaisia ym ei ymmärrä.. Perustaidot osaan, mutta mistä opetella verbejä ja niiden taivutuksia, sanoja ja adjektiivejä :S ?? Kirjastosta löytyy vain turisti-portugalia eikä se juuri ole mitä haen.

        Kirjustelehan jos pystyt, [email protected]


    • Suomessa

      Suomi-Italia/Sveitsi...

      • ?

        Yhdessä kolme vuotta kaksi lasta ja suomessa asustellaan


    • 11v

      Pari

      • Salam 2

        Täälläkin Suomi-Egypti, Espoosta


    • kyntrt

      Suomessa asutaan ja pysytään!

    • Tbilisi

      suomalainen vaimo ja georgialainen mies

      • Januratza

        Yhdessä 3 vuotta ja naimisissa 1,5v ja maailman ihanin mies tulee Intian Punjabista.


      • Bale, bale
        Januratza kirjoitti:

        Yhdessä 3 vuotta ja naimisissa 1,5v ja maailman ihanin mies tulee Intian Punjabista.

        Naimisissa ja perheeseen kuuluu tytar. Mies myos omalla kohdalla Punjabista.


      • indialove
        Bale, bale kirjoitti:

        Naimisissa ja perheeseen kuuluu tytar. Mies myos omalla kohdalla Punjabista.

        Suomi-Intia myös :)

        Olen menossa tapaamaan miestä Intiaan parin kuukauden päästä Kolkataan!


    • Enna----

      Suomi-Australia

    • Kosovo

      • pikku Myy

        Suomi- Kreikka täällä 30 vuotta ja risat! 6 komeeta poikaa, jo aikuisia. Asutaan salonikissa. Eläkepäivät ova ihania.


      • 15v yhdesssä
        pikku Myy kirjoitti:

        Suomi- Kreikka täällä 30 vuotta ja risat! 6 komeeta poikaa, jo aikuisia. Asutaan salonikissa. Eläkepäivät ova ihania.

        suomi-Sambia pari täällä


      • o
        15v yhdesssä kirjoitti:

        suomi-Sambia pari täällä

        suomi-somalia :)
        4vuotta yhdessä yksi lapsi


    • S6

      Suomi - Sierra Leone

      Freetown

    • ja hyvin menee

      Minä Suomalainen, vaimo Kiinalainen. Kiinassa tavattiin ja mentiin siellä naimisiin. Nyt asumme Suomessa. 2 vuotta avioliittoa takana, ja vauva tulee loppuvuodesta. Kotikielemme on englanti.

      • Tytti_

        Meillä myös Suomi-Kiina.
        Minä suomalainen ja avomieheni alunperin kiinalainen, mutta on asunut Suomessa lapsesta asti. Kohta 2 vuotta oltu yhdessä :)


    • 65446

      Täällä on suomi - Ghana

      • Suomi-Ghana

        Suomi - Ghana,
        asuinpaikka UK


    • 1 lapsi

      suomi-kamerun

    • pinoy

      Suomi-Filippiinit

      • pppa

        pitää saada tämäkin kansallisuusyhdistelmä tänne :)


      • happyhappy
        pppa kirjoitti:

        pitää saada tämäkin kansallisuusyhdistelmä tänne :)

        meillä Suomi-Nigeria 5v. yhdessä ja esikoinen tulossa


      • Susie86
        happyhappy kirjoitti:

        meillä Suomi-Nigeria 5v. yhdessä ja esikoinen tulossa

        täällä toinen Suomi-Nigeria pariskunta :) 2 vuotta yhdessä, esikoisen laskettu aika 16.2. :)


    • punjabilainen mies

      Suomi-Intia

    • Taiah

      ..mutta vastaan silti..
      Suomi-Tunisia ja poika kohta 2v

      • pk-seutu

        myös suomi-tunisia, lapsi 6v


      • Anonyymi
        pk-seutu kirjoitti:

        myös suomi-tunisia, lapsi 6v

        Suomi-Tunisia ja lapsosia odotellaan syntyväksi.
        Asutaan tunisiassa.


    • tatjana.kinnari

      Onko muita suomi-nepal pareja

    • ejh7

      suomi-irak

    • mama11

      suomi-nigeria. ensimmäinen lapsi tulossa.

    • XirishX

      suomi-irlanti

      7v takana, asuinpaikka irkut ja ensimmäinen lapsi melkein 1v

    • LINNUNLEHTI

      Suomi-Egypti

    • Tiiinu83

      Suomi-Englanti myös täällä :)

    • Nguyen

      Suomi-Vietnam. E-karjala

    • blackandwhite29

      Suomi-Nigeria, yksi yhteinen lapsi nyt 1viikon ikäinen poika:)

    • Chom chom

      (Etelä-)Suomi - (Etelä-)Vietnam :)

    • Otromundoesposible

      Suomi-Algeria pari täällä. Kotimaana Espanja.

    • ..............

      Mina Suomesta ja mieheni Hollannista. Kolmisen vuotta yhdessa ja asutaan Hollannissa.

    • te dua<3

      Suomi-Kosovo :)

    • vastaja 177

      Viro-Ghana

    • suomeenpian

      suomi-usa muutto suomeen edessa

    • geisharinna

      Suomi- Nagoya (Japani)^^

      Kielikurssilla istuskelen ja olis tarkoitus mennä kylään huhtikuussa

    • Lissu1568

      Suomi- Kiina

    • Fin+Bg

      Suomi-Bulgaria

    • missmadriiiid

      Suomi-Espanja ja asumme Espanjassa

    • kris

      Suomi-Nigeria, viisi vuotta naimisissa ja kolmevuotias lapsi.

    • JK

      EI MINKÄÄNLAISIA

    • chellam

      suomi- sri lanka :) onko muita??

    • yeah..

      Suomi-kosovo

      • liiiliii

        kosovo-suomi täälläki :)


    • aurinkoinen

      Täällä Suomi-Nigeria :)

    • lola12

      Siperia ja Syyria

    • Picanha

      Suomi-Brasilia

    • SWE man FIN kvinna

      Suomi-Ruotsi. Asumme Suomessa. Ruotsalaiset mieheni on uskomattoman ihana ja huomaavainen. Suomi-Ruotsi suhteita ei täällä näkynytkään. Me suomalaiset ja ruotsalaiset olemme niin lähinaapureita, niin samanlaisia, ettei kyse ole mistään monikulttuurisesta suhteesta. Mutta kansainvälisestä kuitenkin.

    • nainen23v.

      suomi - israel :) olen tooodella onnellinen.

    • iolavaimo

      suomi-azerbaidzan (lezgin) onko ketään Pohjois-Kaukasukselta?

    • kutty

      Täällä myös Suomi- Sri Lanka perhe, jossa yksi lapsi

    • Black&White

      Suomi-Etiopia ja meillä on kaksi ihanaa suklaasilmäistä lasta...

    • solong1

      Suomi-Kamerun, ja meillä kaksi alle 2-vuotiasta lasta :)

    • harv3

      suomi - USA
      kaksi alle 3v.lasta ja asumme suomessa pk-seudulla.

    • Mikooooo

      Suomi-Venäjä

    • jihuu2

      Suomi-Kuuba aviopari

    • Jossu993

      Suomi-Irak

    • omaymaummAli

      Suomi-Marokko

    • mies 38

      Suomi - Kiina
      2v poika

    • soome naine

      naapurirakkautta- suominainen ja eestimees

    • Ettumamoor

      Suomi-Intia asumme Keralassa. Tosi vanha ketju naimisissa 4v.

      • indialove

        Oi ihanaa! Minä (suomalainen nainen) olen tulossa parin kuukauden päästä tapaamaan Intialaista miestä. Jos kaikki menee hyvin, muutan hänen luokseen vuodeksi ja sitten tulemme Suomeen yhdessä:) Minulle ensimmäinen kerta Intiaan, jännää!

        Eli suomi-intia pari, toivottavasti naimisissa joku päivä :)


    • Lioubov13

      Suomi - Ukraina/Valkovenäjä, minä nainen siis poikkeuksellisesti suomalainen ja mies slavikko ;)

    • aida4

      Suomi-Kroatia

    • Neiti Kesäheinä

      Kamerun-Suomi

    • Narina Apricot

      Suomi - Iran (kurdi)

    • Hele

      Täällä Suomi-Wales pari Helsingissä:)

    • Chap

      Suomi-Kamerun ja meillä on puoli vuotias lapsi

    • punjabi

      Suomi-Intia ja esikoinen tulossa :)

    • AdreaStiff
    • BraaschBritteny
    • Tomhill
      • Suomi - Serbia

        Suomi - Serbia, eli suomalainen mies, ja serbialainen nainen.


    • Ven-Ukr

      Venäjä (Suomi) - Ukraina
      Esikoinen tulossa :)

    • r_ssatpois

      Ei kiitos enempää r_ssiä suomeen!

    • Nadezda

      Kuopiossa ollaan,olen venäläinen ja isäntä on suomalainen.Meillä on kaksi mukeloa :) Itse olen(karjalais valkovenäläinen)

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      138
      1945
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1908
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1858
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1640
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1160
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1137
    Aihe