Hot Or Not

Kysymys?

Teinpä tänään aamupäivästä tunnuksen tuonne hotornottiin, napsaisin erittäin edustavan kuvan ja iskin sen sinne. Myöhemmin kävin tarkastelemassa kertyneitä ratingeja. Ei siinä mitään, mutta kun kävin vielä myöhemmin uudestaan ja rating oli noussut, tuli vastaan tämmöinen: "IMPORTANT NOTICE FOR YOU: Hi! You can be HOT or NOT's Person of the Week, and have your picture and profile featured in our email newsletter, which has over 500,000 subscribers!" ...(jatkuu) Kysymys kuuluukin, tuleeko tämä kaikille vai olenko vaan tylysti niin hot? ;) Jos joku HotOrNot-tietäjä voisi vastata, olisin erittäin kiitollinen.

12

8471

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ulkoisista avunannoista;>

      Yks kuva on miehille pettymyksien pohja.Ne kattoo et mihin nainen kykenee,ja jos ilme on se,että halusin kuvan kanssa nettiin,ne pähkäilee julkkisuraasi.Hot or not kuten facebook on pohjatyö semi-julkisuudelle.Et ehkä koskaan palaa lähtöruutuun,jos hyppäät henk.koht. kuvalla nettiin.Varovaisuutta pelissä tarkoittaa,että säilyttää integriteettejä.Voit saada hyvin mälsiä miehiä netin kautta. Aito ihmisen naamahan ei pysy samana,tunnista toiseen.Siinä on vinoutumia liiasat hymyilemisestä,joskus aamukahvin maidon kalkki näkyy.Et tsemppii.Olet liian kipsissä yhden valokuvan takia.Älä mittaile kuvilla ulkonäköäsi,vaan peilaa katsojien silmiä.Oikeassa siis,elämäs.

    • ulkoisista avunannoista;>

      Työnsitkö perseesi kameraan kiinni? Ehkä säikytit 302302329032 203230 143890 432 432 lasta kuvallasi?

      • Ap.

        Avartavia ja asiallisia kommentteja, mutta vastausta kysymykseeni en vielä kyennyt löytämään.


      • Pöyristynyt
        Ap. kirjoitti:

        Avartavia ja asiallisia kommentteja, mutta vastausta kysymykseeni en vielä kyennyt löytämään.

        Minä en osaa poistaa kuviani hot or notissa iphonellani
        Osaisiko kukaa neuvoa


    • no,,

      No olen joskus huvikseni käynyt antamassa arvosanoja Hot Or Notissa ja lähes kaikki antamani arvosanat menivät muistaakseni alakanttiin henkilöiden muun ulkonäköpisteytyksistä saaman keskiarvon kanssa. Kymppiä en tainnut antaa kuin parille, korkeintaan. Huomasin, että sillä sivustolla näkyy esimerkiksi paljastelu olevan kovassakin kurssissa. Jos esimerkiksi naisella on vähänkin tissivakoa vilauttava kuva, pitkät vaaleat hiukset ja vaikka hyvinkin tavanomainen amerikkalaisen lähiö-prinsessan naamavärkki, niin kyllä näkyy pisteitä ropisevan. Ja miespuolisilla näemmä näkyvä hauiksen esittely, farkkujen raosta pilkistävä Calvinin logo ja tatuoinnnit mitä ilmeisimminkin nostavat pojomäärää. Saahan sellaisille varmaan kuviaan laittaa, mutta musta aika aivoton sivusto siinäkin. En ymmärrä, että miksi joku haluaa esiintyä sellaisella. Ja olen sitäpaitsi satavarma, että ne jotka siellä ajasta toiseen pyörivät kuviensa kanssa, varmaan usein vielä valjastavat koko kaveripiirinsä ja sukunsakin kehumaan itseään... Sivusto lienee puoliksi vitsi, koska paitsi ettei makuasioista oikeasti ihan kovin hirveästi voi kiistellä, voi kyllä kysyä sitäkin, että kuka niitä laskureita pystyy valvomaan, kuinka monta kertaa joku äänestäisi vaikka itseänsäkin...

      • no,,

        En ole Hot Or Not- tietäjä ( en kerrassaan minkäänlainen), mutta sen voin sanoa, että toi aloituksessasi mainitsemasi ote saamastasi viestistä näyttäisi puhtaasti vain mainokselta.


      • Ap.
        no,, kirjoitti:

        En ole Hot Or Not- tietäjä ( en kerrassaan minkäänlainen), mutta sen voin sanoa, että toi aloituksessasi mainitsemasi ote saamastasi viestistä näyttäisi puhtaasti vain mainokselta.

        Kiitos vain kommentistasi, olenpa itsekin huomannut että juurikin tuo vähäpukeisuus nostaa pisteitä. Olen huomannut myös sen, että omasta mielestäni todella kauniitkin naiset saavat huonoja pisteitä jos ei ole aivan sieltä laihimmasta päästä. Tein jatkotutkimuksia googlessa kysymykseni suhteen ja taisin löytää vastauksen. Joku sälli kertoi blogissaan pistäneensä sivulle Obaman ja McCainin nuoruuden kuvat. No, McCainin rating hipoi pilviä, mutta Obama sai melko vaatimattomia pisteitä. Sälli mainitsi myös, että McCain sai samaisen important noticen, mutta Obama ei. Näin päättelisin, että se ei ollut mainos, eivätkä sitä aivan kaikki saa. Jos jotain kiinnostaa sen sällin höpinät: http://captaincapitalism.blogspot.com/2008/09/mccain-vs-obama-at-hot-or-not.html Vielä, vaatteet on minulla kuvassa visusti päällä, persettä ei näy ollenkaan, ei rinnan tyveäkään, Calvineita en ole ikinä omistanutkaan, hauis ei ole jännitystilassa, eivät myöskään vatsalihakset, tatuointeja ei ole, hiukset päin persettä kuvassa, tavalliset vaatteet, tavallinen kuva. Olen mies ja tekemisen puutteessa, niin sanotusti pilke silmäkulmassa sen kuvan sinne laitoin. Onhan siellä se treffiosiokin samassa, ei sitä tiedä vaikka tärppäisi.


      • no,,
        Ap. kirjoitti:

        Kiitos vain kommentistasi, olenpa itsekin huomannut että juurikin tuo vähäpukeisuus nostaa pisteitä. Olen huomannut myös sen, että omasta mielestäni todella kauniitkin naiset saavat huonoja pisteitä jos ei ole aivan sieltä laihimmasta päästä. Tein jatkotutkimuksia googlessa kysymykseni suhteen ja taisin löytää vastauksen. Joku sälli kertoi blogissaan pistäneensä sivulle Obaman ja McCainin nuoruuden kuvat. No, McCainin rating hipoi pilviä, mutta Obama sai melko vaatimattomia pisteitä. Sälli mainitsi myös, että McCain sai samaisen important noticen, mutta Obama ei. Näin päättelisin, että se ei ollut mainos, eivätkä sitä aivan kaikki saa. Jos jotain kiinnostaa sen sällin höpinät: http://captaincapitalism.blogspot.com/2008/09/mccain-vs-obama-at-hot-or-not.html Vielä, vaatteet on minulla kuvassa visusti päällä, persettä ei näy ollenkaan, ei rinnan tyveäkään, Calvineita en ole ikinä omistanutkaan, hauis ei ole jännitystilassa, eivät myöskään vatsalihakset, tatuointeja ei ole, hiukset päin persettä kuvassa, tavalliset vaatteet, tavallinen kuva. Olen mies ja tekemisen puutteessa, niin sanotusti pilke silmäkulmassa sen kuvan sinne laitoin. Onhan siellä se treffiosiokin samassa, ei sitä tiedä vaikka tärppäisi.

        No sitten: juhli.:D Olet hyvännäköinen ( tai ainakin oletan).:) Mutta kuitenkin: niinpä niin.;) En mitenkään halua aliarvioida Hot Or Not- sivustolta saamaasi huomiota ( äläkä vain loukkauksena ota seuraavaa, et toivottavasti), mutta jotenkin sen sortin mielikuva itselläni kys. em. sivustosta on ollut, että kohderyhmä olisi juurikin aika pitkälti amerikkalaisista perusläskiperseisistä asuntovaunu- asuinkansasta koostuvaa huomioarvonsa mittaaja-kansaa. Tätä mielikuvaani saattaisi mahdollisesti(?) todentaa ehkä tuokin (viitaten nyt siihenkin, mistä sä kerroit), että Obaman komeuskäyrä ei mitenkään tavoittanut McCainin käyrää, nuoruuskuvilla mitaten (joskaan linkkiäsi en nyt juuri katsonut)...Obamahan on musta mies. Ja: minkätyyppiset ihmiset äänestivät McCainia, minkälaiset Obamaa? (Tule tietysti toki sekin kuitenkin muistaa, että musta väestönosa aika lailla vähemmän maailmassa on vihkiytynyt virtuaalikulttuuriin, että se näistä. En yrittänyt vetää minkäänlaisia vakavia johtopäätöksiä:). Sulla voi olla vientiäkin kys. sivustolla.;) Valitsehan parhaat päältä, jos innostut treffailemaankin. Tsemiä.


      • Ap.
        no,, kirjoitti:

        No sitten: juhli.:D Olet hyvännäköinen ( tai ainakin oletan).:) Mutta kuitenkin: niinpä niin.;) En mitenkään halua aliarvioida Hot Or Not- sivustolta saamaasi huomiota ( äläkä vain loukkauksena ota seuraavaa, et toivottavasti), mutta jotenkin sen sortin mielikuva itselläni kys. em. sivustosta on ollut, että kohderyhmä olisi juurikin aika pitkälti amerikkalaisista perusläskiperseisistä asuntovaunu- asuinkansasta koostuvaa huomioarvonsa mittaaja-kansaa. Tätä mielikuvaani saattaisi mahdollisesti(?) todentaa ehkä tuokin (viitaten nyt siihenkin, mistä sä kerroit), että Obaman komeuskäyrä ei mitenkään tavoittanut McCainin käyrää, nuoruuskuvilla mitaten (joskaan linkkiäsi en nyt juuri katsonut)...Obamahan on musta mies. Ja: minkätyyppiset ihmiset äänestivät McCainia, minkälaiset Obamaa? (Tule tietysti toki sekin kuitenkin muistaa, että musta väestönosa aika lailla vähemmän maailmassa on vihkiytynyt virtuaalikulttuuriin, että se näistä. En yrittänyt vetää minkäänlaisia vakavia johtopäätöksiä:). Sulla voi olla vientiäkin kys. sivustolla.;) Valitsehan parhaat päältä, jos innostut treffailemaankin. Tsemiä.

        Vahvistan kyllä mielikuvasi tuosta kohderyhmästä. Tummaihoisilla ja muilla "eksoottisilla" on siellä pisteet tiukassa, itsekin sitä jo päivittelin. Mainitsit että antamasi pisteet ovat alakanttiin siihen "keskiarvoon" nähden. Mitä itse olen huomannut, ei se kyllä mikään keskiarvo ole vaikka itsekin niin luulin. Omassa profiilissaan näkee saamiensa äänien jakaumat, ja ne eivät kyllä lainkaan tue sitä varsinaista arvosanaa. Itse olen saanut määrällisesti eniten, 8,7 ja 5 ääniä, mutta kokonaisarvosanani on lähempänä kymppiä kuin ysiä. Tiedä sitten mistä se tulee, hatustako vedetty. Tuosta viennistä en kyllä menisi sanomaan yhtään mitään, saisi olla kaikki tähdet kohdillaan ja planeetat sekä asteroidit että lähtisin Texasiin treffeille. Jos nyt vaikka aloittaisi Suomesta. :)


    • --->

      Tuollaiset oman naamavärkin rating-sivustot ymmärtää ehkä alle 25-vuotiailla, mutta tätä vanhemmilla huomion haku noissa on lähinnä säälittävää/surkuhupaisaa tai vedonlyönti kaverien kanssa.

    • näinmeillä

      Kanssasi samaa mieltä. Nuorille tuo sopii ja sinkuille. Miesystävä jäi kiinni ja poisti sen, kun löysin hänet sieltä vähä aijemmin tai piilotti profiilinsa ja väitti ettei muka ole ollut siellä vähään aikaan. Joopa joo.
      Luuli, että uskon ihan tuosta noin.

      On jännää, että miehet saa tehä mitä huvittaa, jos mä oisin tehny sivuston
      meidän yhdessä olon aikana, se ois eri juttu ollut.
      Mulla ei oo ollu mitään mielenkiintoa ettiä tai ees muuten vaan seurailla deittisovellutuksissa.
      Ja vielä kuulemma pitäisi kunnioittaa ja vitut

    • jaakkos

      itsekki koin liityttyäni tulleeni kaikin puolin kusetetuksi. luvatusta jäsen määrästä minulle näytettii vain alkuun noin kummenen kuvan valikoimaa, ja pian kun muutamista tykkäsi oli enää 5si eikä koskaa millään alellani ollut lisää!!!
      ehdotan joukko kanteen tekemistä
      jaakko s

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5730
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3607
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      215
      1804
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1732
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      94
      1192
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      29
      1155
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      927
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      263
      910
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      74
      867
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      848
    Aihe