Egyptin kaatopaikoilta tapetaan siat jotka pistävät kaatopaikan ravinteita suihinsa. Muslimit eivät syö sianlihaa, vaan uskottomat käyttävät sitä ravinnokseen, ja ovat vihoissaan sitä koskevasta laista. Jeesus syöksi siat jyrkänteeltä alas, ja nyt pelätään, että siat syöksevät ihmiset jyrkänteeltä alas kuolemaan. Eläintaudit lisääntyvät ja siirtyvät ihmisiin. Mikä oli terveellistä Mooseksen aikana on terveellistä vieläkin, ellei ihminen omalla toiminnallaan saastuta sitä mikä on ruuaksi tarkoitettu.
Kaatopaikka siat tuomiolla !
18
267
Vastaukset
- Ellen kuoleman väärä profeetta
Jumala kiivastui vääriin profeettoihin Pandemia eli kulkutauti tappoi väärän profeetan Elleni Whiten eläessä n. 50 miljoonaa ihmistä (espanjan tauti). Myös Jumala salli että Elleniltä kuoli kaksi hänen omaa lastaan.
- sianlihaa
ja muuta inhoittavaa, sekä hiiriä niistä kaikista tulee loppu sanoo "HERRA". Tämä on Jumalan tuomio. Niihin inhoittaviin kuuluu myöskin rapeat torakat ja silkkiäistoukat joista mainittiin, oliko se nyt Iltasanomat vai Iltalehti, jompi kumpi näistä mainitsi kirjoituksessaan.
- on syöty
sianlihaa kirjoitti:
ja muuta inhoittavaa, sekä hiiriä niistä kaikista tulee loppu sanoo "HERRA". Tämä on Jumalan tuomio. Niihin inhoittaviin kuuluu myöskin rapeat torakat ja silkkiäistoukat joista mainittiin, oliko se nyt Iltasanomat vai Iltalehti, jompi kumpi näistä mainitsi kirjoituksessaan.
koko elämän ajan, noin 60v.ja terve olen ollut. Kuolee niitä ihmisiä nuorempinakin. Uskossakin olen ollut yli 30v.,eipä ole Jumala hyljännyt. Onhan meille annettu lupa syödä kaikkea, mitä lihakaupassa myydään. No, jos se "possulenssu" iskee, liekö tuo possun syy, ei kai minunkaan? Jos kuolen, niin taivaaseen pääsen, en sen tähden, olenko syönyt tai ollut syömättä possua, vaan sen tähden, mitä Jeesus on puolestani tehnyt, kun Hän Golgatalla sovitti minunkin syntini!
- ja syövät
on syöty kirjoitti:
koko elämän ajan, noin 60v.ja terve olen ollut. Kuolee niitä ihmisiä nuorempinakin. Uskossakin olen ollut yli 30v.,eipä ole Jumala hyljännyt. Onhan meille annettu lupa syödä kaikkea, mitä lihakaupassa myydään. No, jos se "possulenssu" iskee, liekö tuo possun syy, ei kai minunkaan? Jos kuolen, niin taivaaseen pääsen, en sen tähden, olenko syönyt tai ollut syömättä possua, vaan sen tähden, mitä Jeesus on puolestani tehnyt, kun Hän Golgatalla sovitti minunkin syntini!
minkä kiinni saavat, aina kärmeistä lähtien. Siinä menee hiiret, rotat, myyrät, sammakot, siat, jänikset, ketut, karhut, saukot, kilpikonnat, ravut, hevoset, koirat, kissat, kengurut, krogotiilit, etanat, torakat, toukat, sudet, jne... Ei pakanoilla lihasta ole puutetta sitä kyllä riittää. Jumala on toista mieltä puhuessaan Moosekselle ja Aaronille. 3.Moos.11 Luku Laki puhtaista ja saastaisista eläimistä. 1.Ja HERRA PUHUI Moosekselle ja Aaronille sanoen heille. 2. Puhukaa Israelilaisille ja sanokaa: Nämä ovat ne eläimet, joita te saatte syödä kaikista nelijalkaisista eläimistä maan päällä Jne........ Jesaja: Jotka syövät sianlihaa ja muuta inhoittavaa, sekä hiiriä niistä kaikista tulee loppu sanoo "HERRA". Jeesus ei syönyt sianlihaa eikä muita saastaisiksi luokiteltuja eläimiä. Seuratkaamme Jeesuksen esimerkkiä. Monta tulee minun nimessäni ja he eksyttävät sanoo oikea Jeesus... Väärät antikristukset syöttävät palvelijoilleen tosiaan minkä kiinni saavat.
- olivat haudoista lähteneet
on syöty kirjoitti:
Matteus 8:28 Kun Hän tuli toiselle rannalle, Gadaralaisten alueelle, tuli Häntä vastaan kaksi riivattua, jotka olivat haudoista lähteneet ja olivat kovin raivoisia, niin ettei kukaan voinut sitä tietä kulkea. 29. Ja katso, he huusivat sanoen: Mitä sinulla on meidän kanssamme tekemistä, sinä Jumalan Poika? Oletko tullut tänne vaivaamaan meitä ennen aikaa? 30. Ja etäällä heistä kävi suuri sika lauma laitumella. 31. Niin riivaaja henget pyysivät häntä sanoen: Jos ajat meidät pois, niin lähetä meidät sikalaumaan. 32. Ja hän sanoi niille: Menkää. Silloin ne lähtivät heistä ja menivät sikoihin. Ja katso, koko lauma syöksyi jyrkännettä alas järveen ja hukkui veteen. 33. Mutta paimentajat pakenivat, ja he menivät kaupunkiin ja ilmoittivat kaikki, myöskin sen, miten riivattujen oli käynyt. 34. Ja katso, koko kaupunki lähti Jeesusta vastaan, ja KUN HE NÄKIVÄT HÄNET, PYYSIVÄT HE HÄNTÄ MENEMÄÄN POIS HEIDÄN ALUEELTAAN. Siellä alueella on ollut myös sianlihan syöjiä, koska he paimensivat sikoja. Kun he Jeesuksen näkivät pyysivät he Häntä menemään pois heidän alueeltaan. Näinhän se on tänäkin päivänä, he eivät tunne oikeata Jeesusta, oikea Jeesus ei syönyt sianlihaa. Antikristityt tänäkin päivänä syövät sianlihaa ja muita saastaisia eläimiä. Jeesus varoittaa eksyttäjistä. Eksyttäjät pettävät monia julistamalla oikeaakin evankeliumia sekaan, eihän he muuten voisi pettää.
- miksi meitä
olivat haudoista lähteneet kirjoitti:
Matteus 8:28 Kun Hän tuli toiselle rannalle, Gadaralaisten alueelle, tuli Häntä vastaan kaksi riivattua, jotka olivat haudoista lähteneet ja olivat kovin raivoisia, niin ettei kukaan voinut sitä tietä kulkea. 29. Ja katso, he huusivat sanoen: Mitä sinulla on meidän kanssamme tekemistä, sinä Jumalan Poika? Oletko tullut tänne vaivaamaan meitä ennen aikaa? 30. Ja etäällä heistä kävi suuri sika lauma laitumella. 31. Niin riivaaja henget pyysivät häntä sanoen: Jos ajat meidät pois, niin lähetä meidät sikalaumaan. 32. Ja hän sanoi niille: Menkää. Silloin ne lähtivät heistä ja menivät sikoihin. Ja katso, koko lauma syöksyi jyrkännettä alas järveen ja hukkui veteen. 33. Mutta paimentajat pakenivat, ja he menivät kaupunkiin ja ilmoittivat kaikki, myöskin sen, miten riivattujen oli käynyt. 34. Ja katso, koko kaupunki lähti Jeesusta vastaan, ja KUN HE NÄKIVÄT HÄNET, PYYSIVÄT HE HÄNTÄ MENEMÄÄN POIS HEIDÄN ALUEELTAAN. Siellä alueella on ollut myös sianlihan syöjiä, koska he paimensivat sikoja. Kun he Jeesuksen näkivät pyysivät he Häntä menemään pois heidän alueeltaan. Näinhän se on tänäkin päivänä, he eivät tunne oikeata Jeesusta, oikea Jeesus ei syönyt sianlihaa. Antikristityt tänäkin päivänä syövät sianlihaa ja muita saastaisia eläimiä. Jeesus varoittaa eksyttäjistä. Eksyttäjät pettävät monia julistamalla oikeaakin evankeliumia sekaan, eihän he muuten voisi pettää.
ei adventisteja kutsutaan antikristityiksi? Tuossa edellä kerroin, miten olen syönyt sianlihaa koko elämäni ajan, eikä Jumala ole siitä minua tuominnut. Olen köyhästä, isosta perheestä ja silloin oli maalla omavaraisuus arvossaan. Meilläkin oli possu kasvamassa, joka syksyllä teurastettiin ja siitä sitä ruokaa isolle joukolle laitettiin talven mittaan. Äitini täti oli adventisti ja lapsuudesta muistan, kun hän joskus kävi meillä, niin nenä nyrpyssä oli, kun oli sianlihasta valmistettua ruokaa, ja kahvia hän vähän otti, vedellä laimentaen. No, lapsena ei ymmärtänyt asioita, mutta ei hän koskaan Jeesuksesta puhunut meille. Minä tulin uskoon seitsemänkymmentäluvun loppupuolella, sitten tulivat kaksi siskoani, veljeni ja äitini. Sitten mummoni, äidinäiti, tuli luokseni ja sanoi, että hänkin tahtoo pelastua. Siinä rukoilimme ja hän tuli uskoon oikein kirkkaasti. Hän ei elänytkään enää monta vuotta sen jälkeen, iäkäs kun oli. Suunnilleen samanikäisinä mummoni ja hänen adventistisiskonsa kuolivat. Mummoltani sain todistuksen, että hän tuli uskoon, toinen ei puhunut Jeesuksesta mitään. En ole tuomari, toivottavasti molemmat iankaikkisen elämän perillisiä ovat. Itse ymmärrän, että Jeesuksessa auttaa vain rakkauden kautta vaikuttava usko. Jokainen oman isäntänsä edessä seisoo tai kaatuu. Uskon, että Jumala on minutkin voimallinen pystyssä pitämään loppuun asti.
- todistaa Jeesuksesta
miksi meitä kirjoitti:
ei adventisteja kutsutaan antikristityiksi? Tuossa edellä kerroin, miten olen syönyt sianlihaa koko elämäni ajan, eikä Jumala ole siitä minua tuominnut. Olen köyhästä, isosta perheestä ja silloin oli maalla omavaraisuus arvossaan. Meilläkin oli possu kasvamassa, joka syksyllä teurastettiin ja siitä sitä ruokaa isolle joukolle laitettiin talven mittaan. Äitini täti oli adventisti ja lapsuudesta muistan, kun hän joskus kävi meillä, niin nenä nyrpyssä oli, kun oli sianlihasta valmistettua ruokaa, ja kahvia hän vähän otti, vedellä laimentaen. No, lapsena ei ymmärtänyt asioita, mutta ei hän koskaan Jeesuksesta puhunut meille. Minä tulin uskoon seitsemänkymmentäluvun loppupuolella, sitten tulivat kaksi siskoani, veljeni ja äitini. Sitten mummoni, äidinäiti, tuli luokseni ja sanoi, että hänkin tahtoo pelastua. Siinä rukoilimme ja hän tuli uskoon oikein kirkkaasti. Hän ei elänytkään enää monta vuotta sen jälkeen, iäkäs kun oli. Suunnilleen samanikäisinä mummoni ja hänen adventistisiskonsa kuolivat. Mummoltani sain todistuksen, että hän tuli uskoon, toinen ei puhunut Jeesuksesta mitään. En ole tuomari, toivottavasti molemmat iankaikkisen elämän perillisiä ovat. Itse ymmärrän, että Jeesuksessa auttaa vain rakkauden kautta vaikuttava usko. Jokainen oman isäntänsä edessä seisoo tai kaatuu. Uskon, että Jumala on minutkin voimallinen pystyssä pitämään loppuun asti.
elämällään, vaiko korostaa Jeesusta vain puheissaan? Monet pastorit ja julistajat toistavat Raamatun lauseita totuudesta ja hengestä, mutta ovat itse kaukana aiheesta ja heistä voisi sanoa: Kyllä sinäkin sanat osaat, mutta et säveltä ja sanatkin jäävät ilman vaikutusta jotka korostavat vain heitä itseään, eikä niitä joille sana kuuluu. Äänenpainonsakin pastorit ovat opetelleet teologian kursseilla, ja ovat kaukana siitä miten vanhat maallikko saarnaajat puhuivat kansalle. Syyttäisitkö Jeesusta siitä, että Hän syöksi sikalauman riivaja-henkineen rotkoon, vai olisiko parempi tänä aikana, että siat syöksisivät riivatut ihmiset riivaajineen rotkoon? Antikristillisyys on Jeesuksen oppien kumoamista ja asettamista omat oppinsa totuuden paikalle johon kuuluu myöskin terveyslait.
- pois sika pöydästä
on syöty kirjoitti:
Nimimerkille on syöty
Ei tupakkaankaan kaikki kuole samoin kuin ei viinaankaan. Juomarithan ei kuitenkaan peri taivastenvaltakuntaa. Sianlihan syöntiinkään ei kaikki kuole, vaikka niistä kaikista tulee loppu sanoo Herra. - 10 käskyä
Kirjoitat Ellen kuoleman väärä profeetta.
Jumala antaa sataa niin hyville kuin huonoillekin, siis lapsia kuolee niin uskovilta kuin uskomattomiltakin.
Elleni kehoitti tutkimaan Suurempaa valoa Raamattua. Elleni ei koskaan kumonnut Jumalan antamaa kymmentä käskyä, niinkuin tekevät monet väärät profeetat.
- Te käärmeen sikiöt!
Kyllä te olette valkeiksi kalkittuja hautoja!
Päältä yritätte koristaa ja valkaista omaa kehoanne kehuskelemalla, ettemme syö sikaa, juo viiniä, kahvia tai teetä jne.
Yritätte vain muille näyttää, että olette parempia kuin he, jotka syövät ja juovat elääkseen.
Ulkoista minäänne kiillotatte, mutta sisältä olette murhaajia ja täynnä kuolleitten luita. Elottomia riidankylväjiä kaikki tyyni.- oletko itse riidanky
Kirsinkukkahan tänne tuon sian syönti mellakan aloitti, hän ei ole adventisti, joten syytä häntä tästä riidankylvöstä.
- ylifariseus_1 ei kir
Vastine nimimerkille Te käärmeen sikiöt!
Se koira se älähtää, johon kalikka kalahtaa ! Älä syyttele itseäsi, äläkä toisia, vaan lue mitä Raamattu kertoo terveyslakien sisällössä.
Terveyslakeja ei ole kumottu, vaan seremonialaki on kumottu. ylifariseus_1 ei kir kirjoitti:
Vastine nimimerkille Te käärmeen sikiöt!
Se koira se älähtää, johon kalikka kalahtaa ! Älä syyttele itseäsi, äläkä toisia, vaan lue mitä Raamattu kertoo terveyslakien sisällössä.
Terveyslakeja ei ole kumottu, vaan seremonialaki on kumottu.Koska muslimit eivät myöskään syö sianlihaa, niin silloinhan teillä on sama muinainen terveyslaki.
Mitä tulee itseensä lakiin, niin se oli Jeesukseen saakka, sitten tuli usko ja armo.- nöff nöff nöff!
lappix kirjoitti:
Koska muslimit eivät myöskään syö sianlihaa, niin silloinhan teillä on sama muinainen terveyslaki.
Mitä tulee itseensä lakiin, niin se oli Jeesukseen saakka, sitten tuli usko ja armo.Ja terveys ei tunne armoa. Sikaa siihen täytyy olla.
- miten on
lappix kirjoitti:
Koska muslimit eivät myöskään syö sianlihaa, niin silloinhan teillä on sama muinainen terveyslaki.
Mitä tulee itseensä lakiin, niin se oli Jeesukseen saakka, sitten tuli usko ja armo.Lappix on kirjoittanut joskus, että laki on vielä Jeesuksen jälkeenkin ja se on pantu laittomille ja niskotteleville, jumalattomille ja syntisille, epähurskaille ja epäpyhille, isänsä tappajille.....
Kuulutoko lappix laittomien ja niskottelevien ryhmään? lappix kirjoitti:
Mitä tulee itseensä lakiin, niin se oli Jeesukseen saakka, sitten tuli usko ja armo.Tervehdys lappix
Jeesuksella ja Muslimeilla oli erilaiset ruokatottumukset ja Korvatunturin pukillekin kelpasi vain poronliha, sillä poro on parasta.
Pukilla on hyvät eväät matkassaan, sillä syömäporon saa teurastaa toisenkin paliskunnan poroista, jos eväät loppuvat niin pitkällä matkalla, ettei muuta vaihtoehtoa ole.
Sensijaan siat eivät juoksentele tunturin kupeella, sillä siellähän ne paleltuisivat kuoliaaksi joulun tienoilla.
Sotiemme aikana poromiehet toivat poronlihaa kotiimme, silloin kun kortilla pelattiin eritavalla kuin jätkät yleensä tekevät Lapin kairoilla nykyään.
Yksimielisesti Hyvää Joulua lappixelle onhan siellä seitakivien ympärillä muutakin ihmeteltävää revontulten leiskuessa.
- Hyvää matkaa
Laihialainen pariskunta lähti ostamaan ruotsista halpaa voita. Matkalla mies kysyi: "Koska me oikein oomma perillä, kun rantaa ei viäläkää näy?". Vaimo ärähti: "Ui vain äläkä kysele!".
- !! !! !!.
Niin se vain on, että kyllä ylifariseuksella järki juoksee ! Näin on tämänkin kirjoituksen kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kela tukee virallisesti Pride-liikettä
Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k1154392Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa
Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k783190- 1001453
- 861316
- 92858
Lähes kaikki keskustelut kasvotusten
on olleet tärkeitä. Hänen luonne ja ulkokuori, niiden yhdistelmä. Se kaiken keskellä oleva osa on minulle hänessä kaikk21696Omasp hakenut Fincapia ja Gapconia konkurssiin perjantaina 5.6
Ilkka ei ole vielä ehtinyt uutisoida, mutta Omasp on jättänyt 5.6 konkurssihakemuksen Fincapia ja Gapconia koskien. Ilka18693- 42677
Tämän palstan naiseksi esittäytyvät
Ovatkin kuulemma oikeasti sukupuoleltaan miehiä. Pitääkö paikkansa?111653- 43639