Ovatko retrohotellit laillisia?

Rölli32

Saako retrohotelleja tehdä noin vain?

15

1214

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • viiala

      No, ne rikkovat sulakkeen joka on siis tehnyt alkuperäisen habbohotellin tekijänoikeuksia, joten eivät periaatteessa ole laillisia.

      • TomatosTomatos

        Eivät ole laillisia. Mutta siinä on se huono puoli että siitä saa sakot. :( :-D


      • -.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-...
        TomatosTomatos kirjoitti:

        Eivät ole laillisia. Mutta siinä on se huono puoli että siitä saa sakot. :( :-D

        Sinäänsä on laillista tehdä habbo retro, mutta toisaalta TAAS ei, holocms nimisellä ohjelmalla tehdään useita retroja joten jos vaikka suunnittelet oman tekemistä niin eikuin Holocmsällä tekemään.


    • fone

      Otsikko

    • Nooblolhell

      Ei niitä saa tehdä laillisesti, ne rikkoo tekijänoikeuslakia ja siitä saa kai sakot jos joku sulakkeen jäsen löytää sellasen tai sit joudut oikeutee. Itelläni oli joskus mutta lopetin kun sain kuulla tästä.

      • kkly

        kyl mää retron oon tehny


      • akiba
        kkly kirjoitti:

        kyl mää retron oon tehny

        kyllä sä retron voit tehdä mutta ei sitten tarvitse miettiä kun tulee sakkoo tai oikeuden käyntiä koska retrot rikkoo tekijän oikeuksia


      • .....
        akiba kirjoitti:

        kyllä sä retron voit tehdä mutta ei sitten tarvitse miettiä kun tulee sakkoo tai oikeuden käyntiä koska retrot rikkoo tekijän oikeuksia

        Itse tiedän aika paljon Retro Hotelleista. Retro Hotellit rikkovat tekijän oikeuksia, mutta jos olet alle 15 et saa sakkoja, koska lain mukaan alle 15 vuotias ei voi tehdä rikosta, mutta vahingon korvaukset on ykllä makesettava jos esim kauppaat kolikoita oikealla rahalla. Habbo Hotel sallii jotku retrot tai tekijän oikeudet voi esim osta, mutta maksaa paljon.


    • asdksdojxflgjfd

      NO EI HELVETISSÄ OLE LAILLISIA. ooks vähä c8 heidaa muulit

      • PoliisiTURKU123

        Nytten on pojat sillälailla et IP scanni on tehty ja tullaa vierailemaan teiän kotona ensiviikon aikana. Syyteet ovat RETROHOTELLIN suunnittelusta josta pykälä 34/5 mukaan tuomittava 3vuoden vankeusrangaistukseen ja 3000e päiväsakkoihin. Tämä ei ole leikin asia jos pistätte vastaan käytämme tulivoimaa. Meillä on II maailmansodan aikaisia tykkejä, pommittajia, tankkeja joten jäätte varmasti alakynteen RIKOLLISET!!!!!! KUOLKAA!!! WE ARE COMING!!!! TAISTELEMME VIIMEISEEN MIEHEEN SAATANA TALVISODAN HENGELLÄ!!! VALLANKUMOUS!!! RÄTÄTÄTÄ PUMPUM!!! We may have lost the battle but not the WAR - Poliisi konstaapeli Saarinen


      • Rölli32
        PoliisiTURKU123 kirjoitti:

        Nytten on pojat sillälailla et IP scanni on tehty ja tullaa vierailemaan teiän kotona ensiviikon aikana. Syyteet ovat RETROHOTELLIN suunnittelusta josta pykälä 34/5 mukaan tuomittava 3vuoden vankeusrangaistukseen ja 3000e päiväsakkoihin. Tämä ei ole leikin asia jos pistätte vastaan käytämme tulivoimaa. Meillä on II maailmansodan aikaisia tykkejä, pommittajia, tankkeja joten jäätte varmasti alakynteen RIKOLLISET!!!!!! KUOLKAA!!! WE ARE COMING!!!! TAISTELEMME VIIMEISEEN MIEHEEN SAATANA TALVISODAN HENGELLÄ!!! VALLANKUMOUS!!! RÄTÄTÄTÄ PUMPUM!!! We may have lost the battle but not the WAR - Poliisi konstaapeli Saarinen

        - Mulla ei sitten ole retroa, mutta kysyin kysymystä, koska niin monet tekevät. Olen myöskin kuullut että joistain retroista voi saada viruksia. Etää turha sitten ajatella mitään, koska en oikein tiedäkkään, mitä retrot ovat.


    • RIKOLLINENTURKU123
    • :D

      LOLLED

    • LOL paska

      no ei vitus urpo!

    • hgjkfdl

      Ei minun mielestäni voi.
      Muuten miksi kaikki tulevat haukkumaan tämän iestin lähettäjää
      Muuten vielä yks juttu nyt on vuosi 2014 ja toi on lähetetty 2009 XDDD
      5 VUOTTA SITTEN HOHHOIJAA OMPAS SIITÄ KUAN AIKAA

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      237
      3671
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      26
      2248
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2101
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1995
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      90
      1675
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1391
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1291
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1277
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1208
    Aihe