Äitienpäivälahja FLOPIT

tuskastunut äiti

Pian vietämme taas äitenpäivää ja mitä ihanaa MIEHET onkin taas keksineet lahjaksi äitikullalle, Aino tossuja, essuja, patalappuja, kattiloita, puukauhoja ym. muuta "kivaa", tälläisen lahjan jos itse saisin niin kyllä pitäisi pettymystään nieleskellä, tietenkään hyviin tapoihin sen näyttäminen ei kuulu asiaan vaan joka vuotinen nöyryytys pitää ottaa kiltisti vastaan!!! Eikö älli sen vertaa lahjaideoissa välähdä että naiset eivät välttämättä halua mitään perheeseen liittyvää lahjaa, joista rivien välistä voi lukea tekstin kas tässä sinulle kattila jotta voit viettää enemmän aikaasi keittiössä tehden meille ruokaa?? Miettikää mitä nainen tekee vapaa aikanaan harrastukset ym sieltä löytyy monesti jo hyvät lahjaideat. Petratkaa miehet tässä asiassa....

10

2536

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Miehet?

      Minusta se, että mieheltä yleensä odotetaan lahjaa, on osoitus siitä, että vaimo on äiti eikä vaimo. Ikinä ei mies ole äitienpäivälahjaa minulle ostanut enkä minä isänpäivälahjaa. Lapset toivat pienempänä koulussa tai päiväkodissa tehdyt kortit ja joskus oli ihania lahjojakin, itse tehtyjä. Minusta on pöljää, että ostetaan VAIMOLLE lahjoja äitienpäivänä, yleensä yhteisistä rahoista. Minä jos jotain tarvitse, eikä itsellä ole rahaa, niin sitten mies ostaa ilman mitään äitienpäivää. Puoliso osti vähän heikosti toimivatn kännykän tilalle uuden viime vuonna ilman mitään juhlapäivää, vaikka toppuuttelin; sanoi että nyt ostetaan uusi ja sillä hyvä. Tietty silloin kun lapset ovat pieniä, niin isä auttaa vähän lahjan kanssa, mutta lapselta sen lahjan pitäisi olla, ei aviomieheltä. Minä jos jotain joskus harvoin haluan äitienpäivälahjaksi, niin sanon ihan itse mitä tarvitsen. Olen aikuinen ihminen ja osaan puhua. Mutta olen alusta asti sanonut, etten tarvitse mitään muuta kuin mitä lapset tuovat kouluista ja päiväkodista. Omien lasteni päiväkodeilla ja kouluilla on kyllä ollut kivoja ideoida korttien lisäksi: On ollut itse kasvatettua ruukkukukkaa, pieni kuivakakku, oma päiväkodissa otettu valokuva kehystettynä. Nämä ovat sellaisia mitkä ovat jääneet mieleen. Ei-materialistiseen äitiin iskevät nämä varmaan kotonakin tehtyinä, jos on mahdollisuus kasvattaa kukkaa salaa vaikka jossain autotallissa.

      • samaa mieltä

        yleensä lahjat maksaa ja valitsee, nykynuoriso kun ei kykene töihin ennen 20.vee ikää!;)


      • Outooko?

        muistamme toisiamme äitien- ja isänpäivänä. Ihan vain siksi, että rakastamme lapsiamme ja olemme heistä kiitollisia, vaikka liittomme roon päätyikin.


      • Jatkuva ostorumba

        Meillä on lopetettu iät ja ajat sitten lahjojen ostamiset. Olkoon mikä tahansa isän tai äidinpäivä, syntymäpäivä, joulu tai mikä lie päivä. Ihan älyttömäksi mennyt ja koko ajan saisi rahapussi leväällään olla. Kertyy täysin turhaa roinaa nurkkiin jota raijataan kirpputoreille hetkenpäästä, myydään auton peräkontista tai viedään kaatopaikalle.


    • Mirja25

      Iso valikoima erikoisia lahjoja äitienpäiväksi löytyy www.elamyslahjat.fi

    • Äiti minäkin

      "...ja mitä ihanaa MIEHET onkin taas keksineet lahjaksi äitikullalle"

      Vai että miehet, miksi et maininnut että poika ja miksei tytär.

      Jos puhut miehestä, niin tarkoitatko että mitä he antaa omalle äidille?

      Mies ei voi sanoa omaa vaimoa äidiksi siinä iso ero!

      Lapsilta ei voi vaatia mitään eikä todallakaan omalta mieheltä, sillä miehelläkin on oma äiti!

    • Kaunis taulu
    • eevewr
    • Sain joskus äitienpäivälahjaksi
      höyrysilitysraudan! jepjep =(

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      52
      2854
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      531
      2696
    3. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      48
      1875
    4. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      32
      1857
    5. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      119
      1758
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      301
      1689
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      9
      1342
    8. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      61
      1149
    9. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      89
      1135
    10. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      22
      1112
    Aihe