hayabusaan..

Jupani

-Mistä löytyis hayabusaan kirkkaat etuvilkut?? yhdessä filmin pätkässä oli sellaiset ja passas todella hyvin!

-toinen kysymys että voisko joku selvittää miten hayabusan rajoitin pelaa... elektronisesti vai miten, eli kun 300km/h on taulussa niin mistä kone tietää alkaa rajoittaan menoa...!?!

17

1868

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eheh

      >-toinen kysymys että voisko joku selvittää miten >hayabusan rajoitin pelaa... elektronisesti vai >miten, eli kun 300km/h on taulussa niin mistä >kone tietää alkaa rajoittaan menoa...!?!

      Meinaatko sitten poistaa tuon rajoittimen jos saat tietää, mikä asian hoitaa?
      Muista sitten ottaa testeistä videota ja eikun nettiin...

      E.E.

      • Jupani

        itsehän en edes kyseistä pyörää omista, vaan yks tuttu jolla ei ole netti mahdollisuutta kyseli asiasta ja on semmosen tilannu ja sitä kiinnostaa.. Että jos esim. vaihdetaan välityksiä niin miten se sitte käyttäytyypi.. mittaakohan tuo kierroksista vai miten lie... se tässä askarruttaa.


      • anonyymi
        Jupani kirjoitti:

        itsehän en edes kyseistä pyörää omista, vaan yks tuttu jolla ei ole netti mahdollisuutta kyseli asiasta ja on semmosen tilannu ja sitä kiinnostaa.. Että jos esim. vaihdetaan välityksiä niin miten se sitte käyttäytyypi.. mittaakohan tuo kierroksista vai miten lie... se tässä askarruttaa.

        se ole tuo TRE mode millä se rajoitin poistuu,katsoppa www.hayabusazone.com lötyy jotain muutakin sälää pyörään.


    • 330d ja hajis
      • jupani

        sieltä löytys filkut... vaan ei ollut kovin lähellä jälleenmyyjää, ellen väärin katsonut niin englannista pitäs tilata..


    • 300km/h

      Joooo 300 taulussa ja suurin nopeusrajoitus 120 kesällä....

      Siinä se rajoitin toimii, kortti hyllylle, kunnon sakot ja autokouluun.

      Kivaa touhua.

      • 330d ja hajis

        saa ajaa ihan niin lujaa kun haluaa. Kunhan vain katsoo että ei satu olemaan rajoitettu alue bahnalla... Kivaa! 300km/h mittarinopeudessa piti lopettaa mittariin vilkuilu... 270km/h ajettiin mittariin 2 kamat päällä ja vielä olis menny, mutta ei uskaltanut kun oli vielä silloin alumiininen takarunko...


      • pallinaama

        Noi sakot ei ny ole mikään ongelma sinänsä. Ei tarvii muuta kun varata muutama tonttu ajokautta varten sakkoihin niin saa sitten ajella vähän vapaammin. Liitetään normaaleihin ajo/huoltokuluihin mokoma... ja eihän sitä kortilla ajeta...


    • 01 busa

      on muuten viimenen busa missä ei rajotinta

      • 01 busa

        ...


    • Ande

      Ihan vaan pienenä vinkkinä ja rajoittamattoman Busan omistajana sellanen juttu, että:

      Sälli ajoi viime kesänä Pyörällä 150 km/h ja pyörään oli juuri asennettu uudet ketjut rattaat! No, ketjut meni poikki ja jumitti takapään. Kaveri ulos moottoritieltä --> lepikkoon ja 6 kk saikkuu!!! Pyörä vitun paskana!


      Miten olis käyny 250 - 300 km/h:n vauhdissa???

      ...Kerran oon ottanu Busalla huiput, en tee sitä enää koskaan...

    • iide

      Kyllä Busa on pyöristä selvä ykkönen, niin upeen brutaali vehje. Ei mitään välii ajaako yksin vai kaks päällä. Mulla jo 6. sellanen, enkä aio merkkiä vaihtaa.

      • luulen tietäväni

        Ikävä kyllä joudut vaihtamaan merkkiä jos haluat oikeasti brutaalin vehkeen.Tällä hetkellä busa on selvästi altavastaajan asemassa,siinä vähän ikävää faktaa bussi kuskeille.

        http://www.zx-10r.net/forum/showthread.php?t=109352

        Kawa ilmoittanut vaatimattomasti konetehoksi 200Hv vaikka todellisuudessa koneessa on löylyä vakiona n.220-225Hv Tuolla on jo mahdollisuus pysyä uusien tonnisten (S1000RR tai ZX-10R 2012) rinnalla,vakiolla busalla se nimittäin ei onnistu,edes suoralla...


      • busan rumilus

        Busahan on nykyään täys teini pyörä, kaikilla pojan .....llä on nykyään sellaanen,eri juttu tosin 10vuotta sitten.


    • busakingi

      taas se kawa kuski tulee pommittamaan busa topikkia, taitaa tosiaan olla hyvä pyörä tuo kawa, kun siitä on pakko joka paikkaan kertoa. :D

      • luulen tietäväni

        Kawaa en omista vaikka "pommitan busa topikkia" kiehtoo vain kyseinen moottoripyörä ja mielenkiinnolla seurailen mitä tästä uutukaisesta kirjoitellaan.

        Väitän edelleen etttä gen2 ei pärjää suorituskyvyssä vakiona tälle uudelle kawalle tai mainitsemilleni 1000cc pyörille. Ehkäpä gen3 pärjää...

        Voi olla sinulle "busakingi" melkoinen yllätys mikä moottoripyörä minulla tallissa odottaa ajokauden alkua,annan pari vinkkiä. Moottori on säädetty ecu editorilla ja suunnittelen etujarrun päivittämistä parempaan.


    • lowlife

      Lopettakaa jätkät toi lässyttämine 'mun mopo on parempi ku sun blabla' hei iha oikeesti suomalaiset on kyl aivan ihme porukkaa. Pitäkää hauskaa ja olkaa kavereita jos osaatte sisäsiittosta jengii ei voi muuta todeta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1495
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1301
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1282
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      30
      1227
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      29
      1204
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1106
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1087
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1076
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1074
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1052
    Aihe