Sukkanauhat ja sukat

Lisämauste

Olen onnenpekka, kun vaimoni pitää erityisesti korseteista, lantioliiveistä, sukkanauhaliiveistä ja tietenkin sukista. Valitettavasti niitä täytyy hankkia enimmäkseen ulkomailta, koska kotisuomesta löytyy niin suppea valikoima. Mutta erityisesti minua ihmetyttää sukkavalikoima suomessa, koska ulkomailla käydessämme näyttää sukkavalikoima alan liikkeissä olevan melkein aina isompi, kuin sukkahousujen. Olenko nyt väärässä arvon suomineidot, että suomessa naiset ovat mieltyneet enemmän sukkhousuihin kuin sukkiin? Valikoimasta päätellen sukkien käyttö on mielestäni yleisempää esim. keskieuroopassa, puhumattakaan eteläeuroopasta, kuin suomessa. Kuitenkin täytyy mainita, että rakastan vaimoani, vaikka hän käyttäisi sukkahousuja, tai ei mitään. Tämä hänen pukeutumisensa vaan kiehtoo minua kovasti ja antaa lisämaustetta! Mielipiteitä naiset!?

31

6350

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Heehehee

      Sukkahousupakettimies iskee jälleen!

    • Suomessa

      Sukkahousut ovat niin paljon näppärämmät käyttää kuin sukat ja liivien kanssa näprääminen. Suomessa joudutaan jo kylmyydenkin vuoksi käyttämään suurimman osan vuodesta sukkahousuja. Aika moni nainen on siirtynyt pitkien kalsareiden käyttöön talvella, liekö sekin mukavuuskysymys. Kesällä kuljen mieluummin paljain säärin ja joskus jopa ilman pikkareitakin hameessa ilman taka-ajatuksia vaikka olenkin tällainen reippaasti päälle keski-ikäinen naisihminen.

      • Että römpsääsi

        Pääsee pölyä ja pakteereja?


      • ovat...

        ...todella epäkäytännölliset arkikäytössä, etenkin ohuemmat (esim. 20 den) versiot, jotka menevät rikki pienimmästäkin raapaisusta. Itse käytän mieluiten hameen kanssa stay-upeja ja housujen kanssa pitkiksiä. Stay-upeja ei tarvitse vetää alas ja ylös esim. wc:ssä käydessä, eivätkä ne siksi rikkoudu läheskään yhtä helposti. Käytän talvella stay-upien kanssa lahkeellisia alushousuja, ja todella kylmällä säällä ulkona jopa lyhyitä villahousuja. Sukkanauhat ja sukkanauhaliivit päihittävät kyllä epäkäytännöllisyydessään jopa sukkahousutkin. Jos liivin pukee alushousujen päälle, niin wc:ssä käyminen ilman koko viritelmän aukomista on käytännössä mahdotonta. Alushousujen pukeminen liivin päälle taas tuntuu ainakin minusta jotenkin erikoiselta ratkaisulta.


      • ne...
        ovat... kirjoitti:

        ...todella epäkäytännölliset arkikäytössä, etenkin ohuemmat (esim. 20 den) versiot, jotka menevät rikki pienimmästäkin raapaisusta. Itse käytän mieluiten hameen kanssa stay-upeja ja housujen kanssa pitkiksiä. Stay-upeja ei tarvitse vetää alas ja ylös esim. wc:ssä käydessä, eivätkä ne siksi rikkoudu läheskään yhtä helposti. Käytän talvella stay-upien kanssa lahkeellisia alushousuja, ja todella kylmällä säällä ulkona jopa lyhyitä villahousuja. Sukkanauhat ja sukkanauhaliivit päihittävät kyllä epäkäytännöllisyydessään jopa sukkahousutkin. Jos liivin pukee alushousujen päälle, niin wc:ssä käyminen ilman koko viritelmän aukomista on käytännössä mahdotonta. Alushousujen pukeminen liivin päälle taas tuntuu ainakin minusta jotenkin erikoiselta ratkaisulta.

        stay upitkin menee rikki raapaisusta, mutta myönnettäköön että silloin voi vaihtaa vain toisen sukan. Sitä varten ostan yleensä kaksi paria samanlaisia niin on vaihtovaraa. Erittäin harvoin saan rikottua sukkahousuni vessassa käydessäni. Eilen kiireessä kävi niin, mutta en muista edes koska viimeksi olisi niin käynyt. En pidä lahkeellisista alushousuista enkä pitkiksistä. Sukat ja sukkanauhat korsetissa on minulla kaikkein inhottavin yhdistelmä. Pitkäsäärisenä sukkanauhat ovat niin kireällä että aukeavat milloin missäkin. Stay upitkin ovat tämän pitkäsäärisyyden vuoksi vähän hankalat, kun en pidä mitenkään kauniina että pitsiset sukan suut vilkkuvat istuessa hameen alta.


      • edellinen
        ne... kirjoitti:

        stay upitkin menee rikki raapaisusta, mutta myönnettäköön että silloin voi vaihtaa vain toisen sukan. Sitä varten ostan yleensä kaksi paria samanlaisia niin on vaihtovaraa. Erittäin harvoin saan rikottua sukkahousuni vessassa käydessäni. Eilen kiireessä kävi niin, mutta en muista edes koska viimeksi olisi niin käynyt. En pidä lahkeellisista alushousuista enkä pitkiksistä. Sukat ja sukkanauhat korsetissa on minulla kaikkein inhottavin yhdistelmä. Pitkäsäärisenä sukkanauhat ovat niin kireällä että aukeavat milloin missäkin. Stay upitkin ovat tämän pitkäsäärisyyden vuoksi vähän hankalat, kun en pidä mitenkään kauniina että pitsiset sukan suut vilkkuvat istuessa hameen alta.

        ...ei tarvitse vetää alas ja takaisin ylös joka kerta vessassa käydessä, niin rikkoutumisen riski pienenee jo pelkästään sen takia huomattavasti. Ainakin minulta menevät joskus kynnet ihan kokonaan läpi sukkahousuista ja tekevät ison reiän (joka tietenkin tekee välittömästi jättimäisen silmäpaon suunnilleen koko jalan pituudelta...), kun kiskon niitä hieman huolimattomasti ylös. Itsellänikin on melko pitkät jalat, mutta olen kuitenkin onnistunut aina löytämään sellaisia stay-upeja, jotka yltävät tarpeeksi ylös asti. En kyllä tosin yleensä käytä kovin lyhyitä hameita, joten minulle se ei ole ongelma, jos sukkien suut ovat hieman alempana kuin pitäisi.


    • Täh?

      Näitä ihan samanlaisia keskusteluja näyttää aina välillä ilmestyvän tänne, kun "sukkanauha-sukat yms." fiksahtaneet tulevat mainostamaan omaa ihannoinnin kohdettaan. En ymmärrä, mitä ihmeen väliä sillä on käyttääkö naiset sukkia sukkanauhaliivejä vai sukkiksia tai vaikka leggingsejä. Eikö se ole jokaisen oma asia, pääasia, että itsestä tuntuu hyvältä? Ihmetyttää suuresti miehet, joilla riittää aikaa ja energiaa kysellä keskustelupalstoilla toisten naisten mieltymyksistä ja mainostaa omiaan ja kertoilla kuinka oma vaimo tekee sitä tätä tota. Eikö ole parempaa tekemistä? Jos nyt ihan välttämättä haluat jotain selitystä sille oi niin kamalalle "synnille", että miksi suominaiset vaikuttavat käyttävän enemmän sukkiksia kuin sukkanauhaliivejä sukkia, niin eikö sulla jo oma järkikin sano että yksi iso syy on ilmasto? On ihan yleistä, että täällä naiset käyttää sukkiksia syksyllä/talvella/alkukeväästä niin housujen kuin hameiden alla, koska on yksinkertaisesti liian viileää pitää pelkkiä sukkia. Sitten kun on tarpeeksi lämmintä jätetään sukkikset ja kaikenlaiset sukat kokonaan veke sen sijaan, että siirryttäisiin sukkanauhaliiveihin sukkiin. Sukkanauhaliivit sukat on omasta mielestäni hankalahko (sopivia tosi vaikea löytää rajat näkyvät läpi) ja suurimman osan vuodesta epäkäytännöllinen yhdistelmä kiitos ilmastomme. En halua käyttää niitä vain siksi, että olisin joidenkin hölmöjen miesten mielestä silloin seksikkäämpi ja kauniimpi. Ei kiinnosta uhrata omaa hyvää oloani ja palella muutaman fiksahtaneen tähden.

      • Käytännölistä

        Sinähän olet niitä Suomalaisia sensuellejä naisia!


      • mieltä
        Käytännölistä kirjoitti:

        Sinähän olet niitä Suomalaisia sensuellejä naisia!

        aiemman kirjoittajan kanssa. Vaikka kuinka haukkuisit minuakin ei sensuelliseksi, niin pukeudun silti niin kuin tunnen oloni hyväksi. En välitä olla tyrkky vaikka jotkut miehet sitä näyttävät kaipaavankin.


      • Täh?
        Käytännölistä kirjoitti:

        Sinähän olet niitä Suomalaisia sensuellejä naisia!

        Yrität nyt ilmeisesti vihjailla, että koska en halua pukeutua mielestäni epäkäytännöllisiin ja/tai epämukaviin vaatteisiin pelkästään miesten toiveesta, on pukeutumiseni näin ollen oltava epäsensuellia. Onpa hölmöä. Jotkut suomalaiset miehet ovat kyllä ihan erityisen taitavia ennakkoluuloisuudessa ja yleistämisessä. Sukkiksiahan on monenlaisia, kuten on sukkia ja sukkanauhaliivejäkin. Kaikissa noissa on niitä rumia mutta myös kauniita vaihtoehtoja. Itselleni ainakin on ykkösasia sukkiksia valitessani, että ne ovat mielestäni kauniit, muodikkaat, ylelliset, ehkä vähän rohkeatkin (hyvän maun rajoissa) ja tekevät sääristä upean näköiset. Mutta näköjään joidenkin mielestä on aina automaattisesti seksikkäämpää, että naisella on päällään sukat sukkanauhaliivit. Siinäkin tapauksessa, että ne ovat 60 denierin maksamakkaranväriset sukat ja muun alusvaatetuksen kanssa yhteensopimattomat mummomalliset tukisukkanauhaliivit. Aika jännä, jos tuohon verrattuna esim. ohuet pitsisukkahousut on sitten se epäsensuelli vaihtoehto.


      • Säärifani
        Täh? kirjoitti:

        Yrität nyt ilmeisesti vihjailla, että koska en halua pukeutua mielestäni epäkäytännöllisiin ja/tai epämukaviin vaatteisiin pelkästään miesten toiveesta, on pukeutumiseni näin ollen oltava epäsensuellia. Onpa hölmöä. Jotkut suomalaiset miehet ovat kyllä ihan erityisen taitavia ennakkoluuloisuudessa ja yleistämisessä. Sukkiksiahan on monenlaisia, kuten on sukkia ja sukkanauhaliivejäkin. Kaikissa noissa on niitä rumia mutta myös kauniita vaihtoehtoja. Itselleni ainakin on ykkösasia sukkiksia valitessani, että ne ovat mielestäni kauniit, muodikkaat, ylelliset, ehkä vähän rohkeatkin (hyvän maun rajoissa) ja tekevät sääristä upean näköiset. Mutta näköjään joidenkin mielestä on aina automaattisesti seksikkäämpää, että naisella on päällään sukat sukkanauhaliivit. Siinäkin tapauksessa, että ne ovat 60 denierin maksamakkaranväriset sukat ja muun alusvaatetuksen kanssa yhteensopimattomat mummomalliset tukisukkanauhaliivit. Aika jännä, jos tuohon verrattuna esim. ohuet pitsisukkahousut on sitten se epäsensuelli vaihtoehto.

        kauniit sukkahousut naisella ovat hyvin sensuellit ja seksikkäätkin. Nuo stayupit vaikuttavat jotenkin kuin makkarankuorilta. Sukkikset huomattavasti paremman näköiset, ainakin lyhyen hameen kanssa. Legginsit puolestaan saavat kauniitkin sääret näyttämään vähemmän viehättäviltä, vähän kuin olisi miesten pitkät kalsarit kintuissa...


      • Voimakkailla sanoilla

        Noinhan me kaikki "joskus"ajatellaan,mutta kuitenkin siellä takana jossakin-on jos kuitenkin laittaisin,"Eero katsoo ja tykkää".JK.sadepäivä sisälukua.


      • täh?
        Voimakkailla sanoilla kirjoitti:

        Noinhan me kaikki "joskus"ajatellaan,mutta kuitenkin siellä takana jossakin-on jos kuitenkin laittaisin,"Eero katsoo ja tykkää".JK.sadepäivä sisälukua.

        jos se todella on jostain hemmetin sukkanauhoista ja sukista kiinni katsooko ja tykkääkö eero vai ei, niin ei kiitos, ei kiinnosta. miehillä on joku kummallinen luulo siitä, että me naiset ihan heitä varten vaan ollaan täällä olemassa ja tehdään kaikki toimemme pukeutumisesta lähtien pelkästään heidän vuokseen, sanoimme itse mitä hyvänsä. miehille puhuminen on välillä kuin puhuisi kuuroille korville. mikään ei mene jakeluun kaikkien niiden ennakkoluulojen ja yleistyksien läpi.

        en tiedä sitten pinnallisista bimboista, mutta itseäni ainakin viisaana naisena kiinnostaa todella paljon enemmän älykäs mies, joka on kiinnostunut ennen kaikkea minusta eikä siitä, mitä vaatteita minulla on ylläni - oli sitten verkkarit tai ne hiton sukkanauhaliivit.


      • siinäpä
        täh? kirjoitti:

        jos se todella on jostain hemmetin sukkanauhoista ja sukista kiinni katsooko ja tykkääkö eero vai ei, niin ei kiitos, ei kiinnosta. miehillä on joku kummallinen luulo siitä, että me naiset ihan heitä varten vaan ollaan täällä olemassa ja tehdään kaikki toimemme pukeutumisesta lähtien pelkästään heidän vuokseen, sanoimme itse mitä hyvänsä. miehille puhuminen on välillä kuin puhuisi kuuroille korville. mikään ei mene jakeluun kaikkien niiden ennakkoluulojen ja yleistyksien läpi.

        en tiedä sitten pinnallisista bimboista, mutta itseäni ainakin viisaana naisena kiinnostaa todella paljon enemmän älykäs mies, joka on kiinnostunut ennen kaikkea minusta eikä siitä, mitä vaatteita minulla on ylläni - oli sitten verkkarit tai ne hiton sukkanauhaliivit.

        se just onkin... Kyllä minunkin mieheni on todellakin se älykäs ja hyvä käytöksinen mies, mutta minusta on kivaa ilahduttaa miestäni silloin tällöin pukeutumalla naisellisesti, verkkareiden sijaan! Ja sen teen todellakin sen takia, että on kiva tuntea itseni naiselliseksi ja tuoda arkeen muutakin, kuin sitä samaa päivästä toiseen. En usko kuuluvani niihin pinnallisiin bimpoihin, jos silloin tällöin olen pukeutunut, että miehenikin pitää näkemästään.
        Mutta kaikki tehköön niin kuin haluaa!
        Tämäkin tyttö haluaa parempia sukkavalikoimia tänne pohjolaankin!


      • en tiedä
        siinäpä kirjoitti:

        se just onkin... Kyllä minunkin mieheni on todellakin se älykäs ja hyvä käytöksinen mies, mutta minusta on kivaa ilahduttaa miestäni silloin tällöin pukeutumalla naisellisesti, verkkareiden sijaan! Ja sen teen todellakin sen takia, että on kiva tuntea itseni naiselliseksi ja tuoda arkeen muutakin, kuin sitä samaa päivästä toiseen. En usko kuuluvani niihin pinnallisiin bimpoihin, jos silloin tällöin olen pukeutunut, että miehenikin pitää näkemästään.
        Mutta kaikki tehköön niin kuin haluaa!
        Tämäkin tyttö haluaa parempia sukkavalikoimia tänne pohjolaankin!

        mutta eihän se tarkota että pukeutuu epänaisellisesti ja rumasti/tylsästi, jos ei käytäkään sukkanauhaliivejä ja vetäisee joskus verkkarit jalkaan. naisellistakin pukeutumista on erilaista. jollekin se tarkoittaa jakkua ja hametta tai siistiä bisnestyyliä, toiselle napapaitoja ja vesirajaminejä, kolmannelle kukkamekkoa. veikkaan että aika harvassa ovat ne naiset, jotka eivät koskaan panosta pukeutumiseensa ja ulkonäköönsä. se vaan että joillekin se naisellisuus on muita asioita kuin toisille. ollaan kaikki erilaisia, ja hyvä niin.

        minä en kyllä haluaisi, että oma naisellisuuteni ja seksikkyyteni määräytyisi sen mukaan, mitä vaatteita pidän päälläni tai että mies hehkuttaisi pukeutumistyylini olevan lisämauste suhteessa. mitäs sitten, jos kyllästyn johonkin tiettyyn pukeutumistyyliin ja alan pukeutumaan toisin? muuttuuko suhde mauttomaksi ja muutunko minä vähemmän seksikkääksi, vaikka olen edelleen ihan sama ihminen tyylin muutoksesta huolimatta? siksi mielestäni henkisten ja sisäisten ominaisuuksien tulisi ennemmin olla suhteessa "se jokin", ei niinkään pukeutumistyyli. itse tulen paljon mieluummin hehkutetuksi älyn, lahjakkuuden tai hyväsydämisyyden vuoksi kuin pukeutumisen. kyllä minulla on ihanin olo siitä, että olen ollut mieheni mielestä ihastuttava ja kaunis yhtä lailla lenkille lähtiessä tai saunanraikkaana kuin silloinkin, kun laittaudun vaikkapa juhlaan. en voisi elää suhteessa, jossa en tietäisi olevani mieheni mielestä aina yhtä kaunis ja ihana, kaikissa tilanteissa, missä tahansa vaatteissa. mutta se on oma mielipiteeni, jokainen tyylillään.


      • Sivusta seurannut
        en tiedä kirjoitti:

        mutta eihän se tarkota että pukeutuu epänaisellisesti ja rumasti/tylsästi, jos ei käytäkään sukkanauhaliivejä ja vetäisee joskus verkkarit jalkaan. naisellistakin pukeutumista on erilaista. jollekin se tarkoittaa jakkua ja hametta tai siistiä bisnestyyliä, toiselle napapaitoja ja vesirajaminejä, kolmannelle kukkamekkoa. veikkaan että aika harvassa ovat ne naiset, jotka eivät koskaan panosta pukeutumiseensa ja ulkonäköönsä. se vaan että joillekin se naisellisuus on muita asioita kuin toisille. ollaan kaikki erilaisia, ja hyvä niin.

        minä en kyllä haluaisi, että oma naisellisuuteni ja seksikkyyteni määräytyisi sen mukaan, mitä vaatteita pidän päälläni tai että mies hehkuttaisi pukeutumistyylini olevan lisämauste suhteessa. mitäs sitten, jos kyllästyn johonkin tiettyyn pukeutumistyyliin ja alan pukeutumaan toisin? muuttuuko suhde mauttomaksi ja muutunko minä vähemmän seksikkääksi, vaikka olen edelleen ihan sama ihminen tyylin muutoksesta huolimatta? siksi mielestäni henkisten ja sisäisten ominaisuuksien tulisi ennemmin olla suhteessa "se jokin", ei niinkään pukeutumistyyli. itse tulen paljon mieluummin hehkutetuksi älyn, lahjakkuuden tai hyväsydämisyyden vuoksi kuin pukeutumisen. kyllä minulla on ihanin olo siitä, että olen ollut mieheni mielestä ihastuttava ja kaunis yhtä lailla lenkille lähtiessä tai saunanraikkaana kuin silloinkin, kun laittaudun vaikkapa juhlaan. en voisi elää suhteessa, jossa en tietäisi olevani mieheni mielestä aina yhtä kaunis ja ihana, kaikissa tilanteissa, missä tahansa vaatteissa. mutta se on oma mielipiteeni, jokainen tyylillään.

        Seuraavan kerran, kun pukeudut juhlaan, niin aloitappa se alusvaatteista lähtien.
        Saattaa se sinun älykäs mieskin ilahtua. Ihan vaan kokeilumielessä :)


      • en tiedä
        Sivusta seurannut kirjoitti:

        Seuraavan kerran, kun pukeudut juhlaan, niin aloitappa se alusvaatteista lähtien.
        Saattaa se sinun älykäs mieskin ilahtua. Ihan vaan kokeilumielessä :)

        siis onko tää palsta pelkkiä tolloja täynnä?

        on se kumma, kun yrität ratakiskoista vääntää eikä mene perille!

        pukeudun kauniisti ja naisellisesti niin arkena kuin juhlana. joudun jo erikoisen kuppikokoni vuoksi ostamaan kalliita ja laadukkaita alusvaatteita enkä mitään lindexpaskaa. lenkille laitan kuitenkin verkkarit enkä halua pitää mitään epämukaviksi tai hölmöiksi kokemiani vaatteita, en vaikka kuka niistä kuinka paljon tykkäisi. se ei TODELLAKAAN tarkoita, että sitten ne mukavina ja ihanina pitämäni vaatteet ovat rumia ja epänaisellisia. pointtini oli, että olen aina mieheni mielestä yhtä ihana, ihan sama mitä minulla on päällä, eikä minun mielestäni toisen seksikkyys saa voimakkaasti riippua hänen pukeutumisestaan.

        on se jännä, että jos et halua pitää sukkanauhaliivejä, niin sitten leimataan että pukeudut rumasti. niin tyhmää, niin järjettömän tyhmää, en voi muuta sanoa. järjen käyttö ON sallittua.


      • puuttua
        en tiedä kirjoitti:

        siis onko tää palsta pelkkiä tolloja täynnä?

        on se kumma, kun yrität ratakiskoista vääntää eikä mene perille!

        pukeudun kauniisti ja naisellisesti niin arkena kuin juhlana. joudun jo erikoisen kuppikokoni vuoksi ostamaan kalliita ja laadukkaita alusvaatteita enkä mitään lindexpaskaa. lenkille laitan kuitenkin verkkarit enkä halua pitää mitään epämukaviksi tai hölmöiksi kokemiani vaatteita, en vaikka kuka niistä kuinka paljon tykkäisi. se ei TODELLAKAAN tarkoita, että sitten ne mukavina ja ihanina pitämäni vaatteet ovat rumia ja epänaisellisia. pointtini oli, että olen aina mieheni mielestä yhtä ihana, ihan sama mitä minulla on päällä, eikä minun mielestäni toisen seksikkyys saa voimakkaasti riippua hänen pukeutumisestaan.

        on se jännä, että jos et halua pitää sukkanauhaliivejä, niin sitten leimataan että pukeudut rumasti. niin tyhmää, niin järjettömän tyhmää, en voi muuta sanoa. järjen käyttö ON sallittua.

        Käytäppä sinäkin välillä sitä järkeä, mitä muilta perään kuulutat!
        Minä, minä, minun mielestä jne....
        Rauhallista ja kivaa kesänalkua sinulle ja myöskin sinun miehellesi!


      • vaatimattomuutta
        puuttua kirjoitti:

        Käytäppä sinäkin välillä sitä järkeä, mitä muilta perään kuulutat!
        Minä, minä, minun mielestä jne....
        Rauhallista ja kivaa kesänalkua sinulle ja myöskin sinun miehellesi!

        Taidat olla niitä tyypillisiä suomalaisia jotka ovat sitä mieltä ettei itseä saa tuoda ikinä esille. Myös minä kirjoitan 'minä' jos todellakin kerron omista mielipiteistäni. En halua kirjoittaa kolmannessa persoonassa kuten monet muut.


    • Pääasia,että

      Rakastetaan- -KAIKKIEN HOUSUJEN--käyttäjiä,koosta mallista puhumattakaan.

    • myös!

      Harmittaa tosiaan tämä Suomessa tarjolla oleva valikoima! Pari päivää sitten juuri mietin, eikö suomalaiset naiset sitten vain juurikaan niitä käytä, kun valikoima on niin naurattavan surkea. :( Kaupassa myyjän kanssa juttelin, ja hän totesi, ettei hän ainakaan tiedä, että Suomessa olisi saatavilla mitään erikoisempaa, pelkkää mustaa ja valkoista peruskamaa. (Joten jos jollakulla on hyviä kauppoja edes vähän paremmalla valikoimalla tiedossa, vinkkejä kiitos! :D) Minä käytän ja pidän sukkanauhaliiveistä ja sukista paljon enemmän kuin sukkahousuista. Varsinkin kesällä on kiva, kun on vähän "kevyempää", eikä niitä kokonaan ylös asti umpinaisia sukkahousuja. Paljain säärin en lähes koskaan lähde ulos, ellen nyt ihan rannalla tms. tosi vapaalle ole menossa.

      • On varmaan

        Se aloittajan viesti tässä asiassa, mitä edellinen kirjoitteli. Mutta kiva kuulla, että suomessakin löytyy naisia, jotka käyttävät sukkia ja sukkanauhoja. Vinkkejä tosiaan mistä löytyisi edes vähän parempi sukkavalikoima!


    • vappuna vessakäynnillä

      WC-käynti vappuna vaikkapa Kappelissa on paljon nopeampaa jos on hame päällä ja sukat ja sukkanauhaliivit, ja pikkuhousut on puettu niiden päälle. Hame ei voi olla kovin kapea ja "kittana" koska liivien lukot näkyy helposti, varsinkin kun istuu.

      Toinen mahdollisuus on siivouspäivä, kun siivotaan yhdessä. En suosittele tekemään, jos lapset ovat lähettyvillä.

      Muita syitä en tähän keksikään, toisaalta olen niin pitkä, että minun on vaikea löytää tarpeeksi pitkiä sukkia/sukkahousuja, joten olen ratkaissut ongelman toistaiseksi ohuilla pitkiksillä ja pitkävartisilla nilkkasukilla. Pointti siitä, että kun ostaa kahdet samanlaiset sukat, on vaihtokpl, jos yksi rikkoutuu, puoltaa kyllä sukkien käyttämistä. Ehkäpä kokeilen joskus uudelleen, jos tulis käytyä vaikka Hollannissa ostamassa pitkiä sukkia (ja sukkahousuja; btw siellä on pitkäjalkaisimmat naiset ja sukkahousutkin sen mukaan).

      • ghjhloi

        Kunnollisia kauniita sukkanauhaliivejä on todellakin vaikea löytää. Käytänkin yleensä näitä stay uppeja. Mutta sukkanauhasukat olisivat edullisempia... Valikoima on Suomessa painottunut sellaisiin leikkiliiveihin, joissa lukot pysyvät kiinni vain hetken (eli on tarkoitettu käytettäväksi vain sängyssä) tai sitten varsinaisiin täti-malleihin, joissa tällainen perinteinen possunpunainen väri. Heh.

        Mutta kaipaisin kauniita, seksikkäitä ja samallaa ihan käytännöllisiä malleja kauppoihin.

        PS. Netti pelastaa tässäkin. Sukkanauhaliivit on helpompi ostaa sovittamatta kuin vaikka rintaliivit. Mutta silti ei voi olla varma pisteleekö tai kutittaako liivit jostain, jos ei sovita... (varsinainen prinsessa siis ;p)


    • Peppi Pitkäsukka

      http://fi.calzessa.com/

      Näillä on tosi laaja valikoima ja liivit ovat kunnollisia ja pysyvät päällä. Niillä tavallisten kauppojen rimpuloilla ei tee mitää, eli ei ihme etteivät monet halua noista edes kuullakaan. Monissa se pitsikin pistelee tosi inhottavasti ja kapea kuminauha painaa ikävästi. Kunnolliset liivit ja sukat tuntuvat hyviltä ja haittaavat päällä vähemmän kuin sukkahousut, jotka ainakin minulla jotenkin kiertyvät ja kiristävät kummasti.

      Ennen sukkia oli myös useampaa pituutta ja nämä markettien sukat ovat nykyään kaikki tosi lyhkäisiä, enkä minä ole itse edes pitkä. Miss Maryt ovat olleet minulle tosi sopivat ja kestävät, mutta niitä ei taida saada taaskaan mistään.

      Eikä ne lukot oikeasti näy. Jos käyttäisi housujen kanssa, niin silloin näkyisi, mutta eihän kukaan niin tee. Ja jos näkyisikin, niin kai minulla on oikeus käyttää ihan mitä vaatteita haluan jne.

      • Terveydellisistä syistä

        Tulin tähän ketjuun siitä syystä, että haluaisin vaihtoehtoja pitkille välihousuille sukista ja sukkanauhoista, joita muistan mummoni käyttäneen, koska niin haaran kohta olisi ilmavampi. Limakalvojen iho kärsii liiasta hautomisesta.


      • Vaihtoehtoja löytyy
        Terveydellisistä syistä kirjoitti:

        Tulin tähän ketjuun siitä syystä, että haluaisin vaihtoehtoja pitkille välihousuille sukista ja sukkanauhoista, joita muistan mummoni käyttäneen, koska niin haaran kohta olisi ilmavampi. Limakalvojen iho kärsii liiasta hautomisesta.

        Tarvitseeko niitä paksuja leggareita käyttää? Jos 20 den sukkahousutkin (ilman pikkupöksyjä) hiostaa liikaa, sukkahousuja löytyy jopa 8 den paksuina.


    • patsa

      Naiset on tosi sexyjä sukkiksissa, on suorastaan ilo miehen silmälle!
      Olette toki muutenkin ihania suomineidot!

      • pirjo3

        Olen keski ikäinen nainen ja pidän useasti 8-12 denin sukkahousuja ilman pikkuhousuja. Tietysti hameen kanssa.Minusta on ihanaa kun miehet katselee sääriäni.


    • Anonyymi

      Ja kuka sinne Hämeen alle näkee mitä siellä on??

    • Anonyymi

      Mitäs sukkahousupekkoja sitä täällä luuraileekan ?

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      59
      3047
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      544
      2886
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      37
      2068
    4. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      49
      1942
    5. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      120
      1795
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      304
      1761
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      9
      1492
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      99
      1247
    9. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      63
      1198
    10. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      22
      1152
    Aihe