Porin kampaajat?

kypsä.

Mistä Porissa löytäisi oikeasti hyvän kampaajan? Oon monesti pettynyt käydessä kampaajalla, eikä oo vielä Porista löytynyt sitä vakkarikampaajaa. Minkälaisia kokemuksia?

126

15485

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ja hiustuotemyymälä

      Trendi Teljäntorissa. Ehdottomasti suosittelen Janicaa. Nuorekas ajatusmaailma ja suoriutuu täyden kympin arvosta!

      • en mää

        kyllä tykänny.....


      • määkä
        en mää kirjoitti:

        kyllä tykänny.....

        ei hiukkaakaan kuuntele asiakkaan toivetta. höpisee omista asioistaan liikaa.


      • myös....
        määkä kirjoitti:

        ei hiukkaakaan kuuntele asiakkaan toivetta. höpisee omista asioistaan liikaa.

        aika leuhkoja ämmiä....


      • epäkiitollinen ammatti..
        myös.... kirjoitti:

        aika leuhkoja ämmiä....

        Älytöntä tää yleistäminen täällä palstalla. Se on selväkin, että kaikista ei voi tykätä, mutta miksi helvetissä täytyy olla AINA niin tyhmä, että sanoo kaiken ääneen ?!?! (tai kirjoittaa tässätapauksessa)


    • sijaitseva

      Salon Amelie. Siellä kivat, osaavat tytöt ja edullinen hinta.

    • puuvillassa
      • Tooosi pettynyt

        Ihan järkyttävä amatööri. Ei onnistunut värjäys, joten leikkauksen peruin heti lennosta. Mennessä tukassa oli kahta väriä, ja piti myös olla lähtiessäkin. Sen verran riemunkirjava lopputulos oli, että en tiedä oliko värisokeus iskenyt...


    • mielipiteeni asi---

      Omalla kohdallani Mikkola City-marketissa sijaitseva kampaamo tumma nuori nainen hyvä kampaaja. Täydet pisteet.Itsekin alkujaan poikkesin ostosten lomassa.

    • tuli..

      tänään n.5tuntia kestäneeltä hiustenleikkuulta nimeltä mainitsemattomasta parturista.....ovesta astuessaan luulin jonkun rupisen pirihuoran tulleen vierailulle.

      • pysty

        tuota sanomaan vaimollesi


      • HIntoja kyselee
        pysty kirjoitti:

        tuota sanomaan vaimollesi

        Pistäydyin erässä Yrjönkadun uudehkossa kampaamossa hintoja kyselemässä ja sain sellaisen vastauksen, että varmaan on paikassa ruuhkaa. Muutoin ei asiakkaalle noin puhuta. Moukkamaista. Olen myös etsinyt vuoden laatuisaa kampaamoa. Tarkoitan, että hinta ja laatu kohtaavat jollain lailla, mutta vaikeaa on. Ilmaiseksi en palveluita tahdo, mutta en siedä kytkykauppaa, enkä tuputtamista. Pitää saada sitä mitä pyydän. Tyhjänä on monen tuoli enkä yhtään ihmettele. Pitää jatkaa etsimistä.Ei siinä muu auta. Kamalinta on kun joutuu olemaan tuntikausia kampaajan psykiatrina. Sitä juttua tulee että, eks tiä, tua noin....? Jos löytäisin mykän kampaajan, maksaisin kympin siitä ilosta.


      • tiedän mihin mennä
        HIntoja kyselee kirjoitti:

        Pistäydyin erässä Yrjönkadun uudehkossa kampaamossa hintoja kyselemässä ja sain sellaisen vastauksen, että varmaan on paikassa ruuhkaa. Muutoin ei asiakkaalle noin puhuta. Moukkamaista. Olen myös etsinyt vuoden laatuisaa kampaamoa. Tarkoitan, että hinta ja laatu kohtaavat jollain lailla, mutta vaikeaa on. Ilmaiseksi en palveluita tahdo, mutta en siedä kytkykauppaa, enkä tuputtamista. Pitää saada sitä mitä pyydän. Tyhjänä on monen tuoli enkä yhtään ihmettele. Pitää jatkaa etsimistä.Ei siinä muu auta. Kamalinta on kun joutuu olemaan tuntikausia kampaajan psykiatrina. Sitä juttua tulee että, eks tiä, tua noin....? Jos löytäisin mykän kampaajan, maksaisin kympin siitä ilosta.

        mutta ei ole porissa. On Ulvilassa, Ulvilan hiuspalvelu ja siellä kampaaja Tuija. Todella hyvä kampaaja,mukava ja nopea


      • pitää näkyä
        HIntoja kyselee kirjoitti:

        Pistäydyin erässä Yrjönkadun uudehkossa kampaamossa hintoja kyselemässä ja sain sellaisen vastauksen, että varmaan on paikassa ruuhkaa. Muutoin ei asiakkaalle noin puhuta. Moukkamaista. Olen myös etsinyt vuoden laatuisaa kampaamoa. Tarkoitan, että hinta ja laatu kohtaavat jollain lailla, mutta vaikeaa on. Ilmaiseksi en palveluita tahdo, mutta en siedä kytkykauppaa, enkä tuputtamista. Pitää saada sitä mitä pyydän. Tyhjänä on monen tuoli enkä yhtään ihmettele. Pitää jatkaa etsimistä.Ei siinä muu auta. Kamalinta on kun joutuu olemaan tuntikausia kampaajan psykiatrina. Sitä juttua tulee että, eks tiä, tua noin....? Jos löytäisin mykän kampaajan, maksaisin kympin siitä ilosta.

        ikkunassa lain mukaan, että silleen..


      • paksupertta
        HIntoja kyselee kirjoitti:

        Pistäydyin erässä Yrjönkadun uudehkossa kampaamossa hintoja kyselemässä ja sain sellaisen vastauksen, että varmaan on paikassa ruuhkaa. Muutoin ei asiakkaalle noin puhuta. Moukkamaista. Olen myös etsinyt vuoden laatuisaa kampaamoa. Tarkoitan, että hinta ja laatu kohtaavat jollain lailla, mutta vaikeaa on. Ilmaiseksi en palveluita tahdo, mutta en siedä kytkykauppaa, enkä tuputtamista. Pitää saada sitä mitä pyydän. Tyhjänä on monen tuoli enkä yhtään ihmettele. Pitää jatkaa etsimistä.Ei siinä muu auta. Kamalinta on kun joutuu olemaan tuntikausia kampaajan psykiatrina. Sitä juttua tulee että, eks tiä, tua noin....? Jos löytäisin mykän kampaajan, maksaisin kympin siitä ilosta.

        sieltä löytyy..


      • mitenkä
        HIntoja kyselee kirjoitti:

        Pistäydyin erässä Yrjönkadun uudehkossa kampaamossa hintoja kyselemässä ja sain sellaisen vastauksen, että varmaan on paikassa ruuhkaa. Muutoin ei asiakkaalle noin puhuta. Moukkamaista. Olen myös etsinyt vuoden laatuisaa kampaamoa. Tarkoitan, että hinta ja laatu kohtaavat jollain lailla, mutta vaikeaa on. Ilmaiseksi en palveluita tahdo, mutta en siedä kytkykauppaa, enkä tuputtamista. Pitää saada sitä mitä pyydän. Tyhjänä on monen tuoli enkä yhtään ihmettele. Pitää jatkaa etsimistä.Ei siinä muu auta. Kamalinta on kun joutuu olemaan tuntikausia kampaajan psykiatrina. Sitä juttua tulee että, eks tiä, tua noin....? Jos löytäisin mykän kampaajan, maksaisin kympin siitä ilosta.

        se Wautsi...? mites se paikka?


    • kalevanpuistossa

      käppärän liikekeskuksessa ja siellä Hanna.

      • kypsä.

        Rubyä on kokeiltu, mutta en liiemmin tykkää siellä niiden tavasta värjätä korvat hiusten sijaan. Ei taida olla Hanna enää siellä töissä. Muutenkin siellä näyttää vaihtuvan työntekijät aika tiuhaan tahtiin. Leni oli joskus siellä töissä, ja se oli hyvä, mutta en tiedä missä nykysin mahtaa olla hommissa.


      • Hyvä, mutta
        kypsä. kirjoitti:

        Rubyä on kokeiltu, mutta en liiemmin tykkää siellä niiden tavasta värjätä korvat hiusten sijaan. Ei taida olla Hanna enää siellä töissä. Muutenkin siellä näyttää vaihtuvan työntekijät aika tiuhaan tahtiin. Leni oli joskus siellä töissä, ja se oli hyvä, mutta en tiedä missä nykysin mahtaa olla hommissa.

        nimeltä mainitsematon kampaaja on niin hidas, että raitojen tekemiseen menee 3 tuntia, laahustaa ympäri kampaamoa ja milloin on mikäkin hukassa. Ei kanssa paljon kuuntele asiakasta. Kerran jouduin ärähtämään oikein kunnolla, että, etkö sä yhtään kuuntele. Siihen paikkaan en enää mene


      • oli joskus
        Hyvä, mutta kirjoitti:

        nimeltä mainitsematon kampaaja on niin hidas, että raitojen tekemiseen menee 3 tuntia, laahustaa ympäri kampaamoa ja milloin on mikäkin hukassa. Ei kanssa paljon kuuntele asiakasta. Kerran jouduin ärähtämään oikein kunnolla, että, etkö sä yhtään kuuntele. Siihen paikkaan en enää mene

        kampaamo missä työskenteli Tiina niminen kampaaja. Keksi aina jotain uutta ja kuunteli asiakasta. Lisäksi tähänastitista kampaajakokemuksistani paras hiustenpesun yhteydessä tapahtuva päänahan hieronta :) valitettavasti muutin niin pitkälle että en pääse hänen palveluitaan käyttämään. (mikäli on viellä siellä )


      • samalla
        oli joskus kirjoitti:

        kampaamo missä työskenteli Tiina niminen kampaaja. Keksi aina jotain uutta ja kuunteli asiakasta. Lisäksi tähänastitista kampaajakokemuksistani paras hiustenpesun yhteydessä tapahtuva päänahan hieronta :) valitettavasti muutin niin pitkälle että en pääse hänen palveluitaan käyttämään. (mikäli on viellä siellä )

        mallilla. sama parturi ja asiakkaita riittää...


      • kyseessä
        kypsä. kirjoitti:

        Rubyä on kokeiltu, mutta en liiemmin tykkää siellä niiden tavasta värjätä korvat hiusten sijaan. Ei taida olla Hanna enää siellä töissä. Muutenkin siellä näyttää vaihtuvan työntekijät aika tiuhaan tahtiin. Leni oli joskus siellä töissä, ja se oli hyvä, mutta en tiedä missä nykysin mahtaa olla hommissa.

        Samasta Lenistä joka on sittarin kampaamossa nykyään, joku pomo/pikkupomo käsittääkseni :)


      • hinta-laatu kohdallaan
        kypsä. kirjoitti:

        Rubyä on kokeiltu, mutta en liiemmin tykkää siellä niiden tavasta värjätä korvat hiusten sijaan. Ei taida olla Hanna enää siellä töissä. Muutenkin siellä näyttää vaihtuvan työntekijät aika tiuhaan tahtiin. Leni oli joskus siellä töissä, ja se oli hyvä, mutta en tiedä missä nykysin mahtaa olla hommissa.

        Leni on nykyään cm hiustalolla mikkolassa uudessa cittarissa :)


      • Eppo
        oli joskus kirjoitti:

        kampaamo missä työskenteli Tiina niminen kampaaja. Keksi aina jotain uutta ja kuunteli asiakasta. Lisäksi tähänastitista kampaajakokemuksistani paras hiustenpesun yhteydessä tapahtuva päänahan hieronta :) valitettavasti muutin niin pitkälle että en pääse hänen palveluitaan käyttämään. (mikäli on viellä siellä )

        Tiina on nyt pistänyt liikkeensä myyntiin, menee varmaan taas jollekkin töihin. Mutta kyllä se pian taas pistää oman liikkeen pystyyn, ei viimeksikään vihtynyt kauaa toisella töissä.


      • Lähellä asuva
        kypsä. kirjoitti:

        Rubyä on kokeiltu, mutta en liiemmin tykkää siellä niiden tavasta värjätä korvat hiusten sijaan. Ei taida olla Hanna enää siellä töissä. Muutenkin siellä näyttää vaihtuvan työntekijät aika tiuhaan tahtiin. Leni oli joskus siellä töissä, ja se oli hyvä, mutta en tiedä missä nykysin mahtaa olla hommissa.

        Niinpä oli jälleen vaihtunut. Odotan äitiyslomalaista takaisin mutta mahtaakohan tulla kun jokusen kerran kysellyt ja siirtynyt tulo. No onhan niitä kampaajia. Nuori tyttö laittaa kulmat hyvin. Mutta äänekästä kälätystä tauko tilassa kun haluaisi sen hetken nauttia rauhassa oloa


      • Punasilmä
        kypsä. kirjoitti:

        Rubyä on kokeiltu, mutta en liiemmin tykkää siellä niiden tavasta värjätä korvat hiusten sijaan. Ei taida olla Hanna enää siellä töissä. Muutenkin siellä näyttää vaihtuvan työntekijät aika tiuhaan tahtiin. Leni oli joskus siellä töissä, ja se oli hyvä, mutta en tiedä missä nykysin mahtaa olla hommissa.

        Sain värjäyksen jälkeen pahan allergia reaktion. Mitähän värejä on käytössä kun ikuisesti hiuksiani värjätty eikä milloinkaan mitään tullut. Lääkärissä käynti antihistamiinia ja kortisonia


      • hebba
        Punasilmä kirjoitti:

        Sain värjäyksen jälkeen pahan allergia reaktion. Mitähän värejä on käytössä kun ikuisesti hiuksiani värjätty eikä milloinkaan mitään tullut. Lääkärissä käynti antihistamiinia ja kortisonia

        Kuules nyt punasilmä, heillä on varmaankin käytössä jokin suomessa yleisistä värisarjoista, joka myös tuhansilla muilla kampaamoilla on, mutta tuo allergisoituminen voi tapahtua ihan äkkiarvaamatta. Eli vaikket aiemmin ole tietystä väristä oireita saanut, seuraavalla kerralla voit oireita saada. Tänä päivänä kun hiusten värjääminen aloitetaan jo nuorena, ja aikuisiällä värjätään hiuksia säännöllisesti, on tuo allergisoituminen yleistynyt.


    • porissa

      On ehdottomasti Kristel! Juuri avannut oman liikkeensä :) Studio 30

      • tiedät

        Mistä tiedät että ehdottomasti KRISTEL!jos hän juuri on avanut liikkeen-


      • käyttö
        tiedät kirjoitti:

        Mistä tiedät että ehdottomasti KRISTEL!jos hän juuri on avanut liikkeen-

        Niin siinä viestissähän luki että juuri avannut OMAN liikkeen. Olisiko mahdollista että hän on työskennellyt alalla pidempään? Vuokratuolilla tai ihan palkollisena???


    • Tyytyväinen asiakas

      Porissa HiusPrismassa Ninni. Hän kuuntelee mitä haluat ja tekee sen. Tiedostaa koska haluat jutella tai jos haluat olla omissa ajatuksissasi ja kunnioittaa myös silloin asiakkaan toiveita. Täyden kympin asiakaspalvelua!! KIITOS NINNI!

      • leikkas

        mulle sienen, ku pyysin hennosti kerrostettua. pidin pitkiä hiuksia sitten kiinni kunnes menin toisaalle leikkauttamaan. kaveritki ihmetteli et miten voi olla noin ammattitaidoton.


    • minämii

      Onko kukaan käynyt siinä uudessa kampaamossa keskustassa, nimi oli vissiin joku Blackberry? Tai sit Chic pointissa? Entäs millasia kokemuksia Havanan vieressä olevasta Capillista? Keskustasta olis kiva löytää joku hyvä kampaaja kun töissä kuitenkin joutuu siellä käymään.

      • Voin..

        suositella Hius-Prisman Ninniä. Erittäin hyvä parturi ja muutenkin todella pirteä tyttö

        N20


      • käsittänyt
        Voin.. kirjoitti:

        suositella Hius-Prisman Ninniä. Erittäin hyvä parturi ja muutenkin todella pirteä tyttö

        N20

        Minun mielestäni Prisman hius--käyvät vain vanhat mummelit....samaa permanentti kaavaa kuin 20 vuotta sitten...


      • siellä
        käsittänyt kirjoitti:

        Minun mielestäni Prisman hius--käyvät vain vanhat mummelit....samaa permanentti kaavaa kuin 20 vuotta sitten...

        käy kaikki maalaiset juntit kiharoilla....


      • lyhythiuksinen
        siellä kirjoitti:

        käy kaikki maalaiset juntit kiharoilla....

        Onneksi on valinnanmahdollisuuksia.
        Hintavertailu kannattaa(nimittäin on laaja skaala)


      • siellä

        chicpointis vai mikä se uus parturi... Ei hyvä ja kallis minun mielestä


      • minäpävain.

        Suositteln Blackberrya!!!!!!!!!


      • ....................

        Capill siinä Havannan vieressä mun mielestä tosi hyvä paikka, oon käynyt Marilla ja sitten sillä nuoremmalla tummalla tytöllä Kumpaankin oon ollut tyytyväinen. Hinnat on sitä keskustan tasoa. Yks hvyä parturi löytyy Sampolan liikekeskuksesta, hiushuone dina ( sijainti nyt ei paras mahdollinen...) Ystävän suosituksesta siellä käväisin, kun capillista ei saanut nopeasti aikaa. Olin tosi tyytyväinen ja hintakin roimasti halvempi mitä keskutan liikkeissä


      • enil

        Capillin Piia on ainakin loistava. Ensimmäinen parturi-kampaaja kellä oon koskaan käyny joka tajuaa, mitä asiakas haluaa. Hinta keskustan tasoa joo, mut mieluummin maksan pari kymppiä enemmän hyvästä lopputuloksesta, kun toiselle kampaajalla uudestaan koko summan korjauksesta.. Piia on huippu!


    • hyvä ja sopivan hintanen

      eli marika anttila..soittele tai käy ja kysele lisää..et pety

      • kaluppi

        olis tarpeen. Eli:
        1. Mitä parturissasi maksaa miesten tukan leikkuu?
        2. Aleniko maksu partureiden ALV:n alennuksen myötä?
        3. Saatko automaattisesti maksusta kuitin?

        Kyselen tälläisiä siksi, että omassa parturissani Länsi-Porissa hinnat oat jatkuvasti nousseet jopa pari kertaa vuodessa. ALV:n laskusta ei ollut mitään hyötyä (hinta vain nousi..) ja kuittia ei ole tarjottu, joten sen takia maksankin aina pankkikortilla. Jää ainakin jokin muisto maksusta.


      • Tiitti

        Hyviä naisia nämä Otavankadun kampaajat ja hinta kohtuullinen.


      • tyytyväinen asiakas

        Juu, ehdottomasti paras parturi löytyy otavankadulta.
        Hinta ja kaikki muukin kohdallaan Marikalla.


      • ...
        Tiitti kirjoitti:

        Hyviä naisia nämä Otavankadun kampaajat ja hinta kohtuullinen.

        Kokeilin otavankadun eijjaa enkä pitänyt olin kauhean tyytymätön lopputulokseen aina...aijjon kooittaa salon amelieta seuraavaksi varmaankin...ja eija keksii aina omia ideoita joita en halua esimerkiksi kerran EN TODELLAKAAN halunnut oranssia raitaa etuhiuksiin ja sen kuitenkin laitto...-.- että ei kiitos sinne enää


    • PARTURI / PYÖVELI

      Saa ihan ite päättää napsastaanko terällä, varrella vai hamarapuolella.

    • uuuuuuuuuuulllaa

      siellä oon käyny ja tyytyväinen olin. nuoria ja päteviä typyjä.

      • neitini

        Hiljattain visiteerasin Blackberryssä, eikä kyllä ollut mitään valittamista! Tosi hienosti hoidettiin väri ja leikkaus :) Meen uudelleen.


    • Ihan kaamea

      Parhaimmasta en tiedä, mutta maailman kamalimpaa palvelua sain dallas pinkissä Kristelin käsittelyssä. Leikkaus värjäys kesti vajaan tunnin ja oli ihan päinvastanen kuin olin toivonut. Jouduin lopputuloksesta pulittamaan kovan summan. Meninkin Rubyyn korjauttamaan leikkauksen ja siellä kovasti ihmeteltiin kuka harjoittelija päähäni oli käynyt.

      • täällä juuri

        just ollaan niin kehuttu tämän Kristelin hyvää ammattitaitoa...vähän on eri käsitys sit muilla ihmisillä-


      • kampaajaa
        täällä juuri kirjoitti:

        just ollaan niin kehuttu tämän Kristelin hyvää ammattitaitoa...vähän on eri käsitys sit muilla ihmisillä-

        ..nimeltä piia? vanhaa alkoo vastapäätä. On hyvä kampaaja kyselee mitä minä haluan ja tietää miten näitä olemattoman ohuita hiuksia käsitellään. Tyytyväinen oon ollu joka kerta eikä hinnatka päätä huimaa. Oon käyny siellä 5 enkä vaihtais mihkään hiusstudioihin.


      • kokemus on
        täällä juuri kirjoitti:

        just ollaan niin kehuttu tämän Kristelin hyvää ammattitaitoa...vähän on eri käsitys sit muilla ihmisillä-

        mullakin kyseisestä henkilöstä, sen kokemuksen jälkeen vaihtui kampaaja..vaikka olis avannut 10 liikettä poriin hänelle en enään koskaan mene


      • kokemus samasta
        täällä juuri kirjoitti:

        just ollaan niin kehuttu tämän Kristelin hyvää ammattitaitoa...vähän on eri käsitys sit muilla ihmisillä-

        kyseisestä henkilöstä, sen kokemuksen jälkeen vaihtui kampaaja..vaikka olis avannut 10 liikettä poriin hänelle en enään koskaan mene


      • todella huono

        Dallas pinkiin ei todellakaan kannata mennä meikattavaksi eikä kampauksen tekoon, kumpaakaan siinä puljussa ei osata ja silti hinnat on todella törkeät. Kaikki joille olen puhunut tämän paikan huonosta palvelusta ja ammattitaidottomuudesta ovat sanoneet, että eivät ole koskaan kuulleet mitään hyvää paikasta. Valitettavasti kuulin tämän vasta kun olin siellä jo käynyt ja pulittanut törkeän summan sellaisesta meikistä etten olisi kehdannut ulos ovesta mennä.


      • on
        todella huono kirjoitti:

        Dallas pinkiin ei todellakaan kannata mennä meikattavaksi eikä kampauksen tekoon, kumpaakaan siinä puljussa ei osata ja silti hinnat on todella törkeät. Kaikki joille olen puhunut tämän paikan huonosta palvelusta ja ammattitaidottomuudesta ovat sanoneet, että eivät ole koskaan kuulleet mitään hyvää paikasta. Valitettavasti kuulin tämän vasta kun olin siellä jo käynyt ja pulittanut törkeän summan sellaisesta meikistä etten olisi kehdannut ulos ovesta mennä.

        Ilmankos siellä vaihtuu henkilökunta niin nopeaan..


      • huitsuke
        kampaajaa kirjoitti:

        ..nimeltä piia? vanhaa alkoo vastapäätä. On hyvä kampaaja kyselee mitä minä haluan ja tietää miten näitä olemattoman ohuita hiuksia käsitellään. Tyytyväinen oon ollu joka kerta eikä hinnatka päätä huimaa. Oon käyny siellä 5 enkä vaihtais mihkään hiusstudioihin.

        Jjustiinsa.. Tämä muidu tietää aikahyvin muiden asiat!!


    • on ja löytyy

      Ostin gigantista semmosen kätevän hiustenleikkuu puimurin. Maksoi 18e ja on hoitanut homman hyvin.

      • Tpk:oolta

        Semmosseen ison sinisen ruohon leikkurin.enkä enää käy parturis.


      • sää oot

        tässä päivässä!

        kumpi ja kampi tappeli, kumpi voitti?


      • (ei taida käydä sekään)

        et muuten naista pääse koskemaankaan kun maksamalla.


      • Ei kampaaja

        Mun mielestä tollanen ajattelu on tosi junttimaista! Oot todennäköisesti joku mustasukkainen vaimo, jonka mies käy kivalla parturilla!


    • ...

      vakikampaajani vaihtoi Ulvilaan ja minä uskollisesti seurasin perässä. Vuosia käynyt, kertaakaan en ole pettynyt. Sujuu kampaukset, leikkaukset ja värjäykset. Kiitos Seijalle.

    • sellainen kampaaja,

      joka osais käsitellä ohutta hiuslaatua (paljon päässä kuitenkin) ja on piilokiharaa. Ei sellaista hiusta voi leikata kuten vahvaa hampputukkaa! Aina leikataan tukka kun olis pannumyssy päässä, ei volyymiä ja pelätään kiharoita, miksi? Haluaisin runsaalta näyttävän tukan, mutta aina kaikki menee pitkin pituuttaan. Permanetti on ihan kirosana, ja aina lyödään ne värit ja halotaan tukka hiusten ohentimella. Hiusväri tekee hiukset entistä latteemman näköiseksi. Onko paikkaa "haastaville asiakkaille"?

      • minä vain..

        Odotatkohan liikoja? Pelkkä leikkaus ei tee ihmeitä tukalle vaan sitä on kuitenkin itse laitettava päivittäin että pysyy ilmavana..
        Ja se ohennin jolla halotaan hiukset, tekee joukkoon ns tukihiuksia jotka kohottavat ja tukevat kampausta. Ei tosin sitäkään jos hiuksille ei aamulla herättyään tee yhtään mitään. Väri ei todellakaan latista hiuksia, vaan tekee niistä helpommin käsiteltävät ja jopa hieman vahvemmat. Kannattaisi ehkä kokeilla monivärivärjäystä joka saa hennotkin hiukset näyttämään vahvemmilta.
        Seuraavalla kerralla kerro ongelmasi kampaajallesi ja kysy mikä auttaisi asiaan..
        Tsemppiä!


      • Mammamii
        minä vain.. kirjoitti:

        Odotatkohan liikoja? Pelkkä leikkaus ei tee ihmeitä tukalle vaan sitä on kuitenkin itse laitettava päivittäin että pysyy ilmavana..
        Ja se ohennin jolla halotaan hiukset, tekee joukkoon ns tukihiuksia jotka kohottavat ja tukevat kampausta. Ei tosin sitäkään jos hiuksille ei aamulla herättyään tee yhtään mitään. Väri ei todellakaan latista hiuksia, vaan tekee niistä helpommin käsiteltävät ja jopa hieman vahvemmat. Kannattaisi ehkä kokeilla monivärivärjäystä joka saa hennotkin hiukset näyttämään vahvemmilta.
        Seuraavalla kerralla kerro ongelmasi kampaajallesi ja kysy mikä auttaisi asiaan..
        Tsemppiä!

        Hiushuone Marilla Ulvilassa on paras ja siellä SEIJA!!! Kuuntelee asiakasta ja osaa asiansa. Aina lähden sieltä muodikkaana ja hyvillä mielin. Kiitos Seija!


    • vakioasiakas

      Lakalla saa parasta käsittelyä, ihana odotushuone, manikyyrit, hieronnat, suoristuskäsittelyt, ihan kaikki. Oon ite käyny sannalla, aivan huippu. Hinnat ei omaa pussia ainakaan haittaa, jälki on laadukasta ja ilmapiiri on ylivertainen.

      siellä neuvotaan myös miten saa hiuksista sellaiset kotona, mitä he tekevät siellä ja kertovat kaikki aineet mitä laittavat ja mitä ne maksaa.

      • kokeilkaa sitä

        ei ehkä mistään halvimmasta päästä, mut moni ollut tyytyväinen. Mari ja Henry osaavat leikata ja värjätä nuorekkaalla tavalla, johtuu ehkä siitä et molemmat nuoria ja seuraavat trendejä.ehkä vähän hintavaa-mut hyvästä kannattaa maksaa..kaikki ei tietenkään tykkää kaikista ja itselle sopiva parturi kampaaja löytyy vain etsimällä....


      • tykkään

        Samaa mieltä! Kauan etin "omaa paikkaa" ja Lakasta se löyty. Hintojen edullisuus yllätti. Leikkaus on maksanut alle 40€. Birgitalla ja Caritalla olen käynyt.
        Paikka on ilmeisesti viime käyntini jälkeen vaihtanut nimeä Glohairiksi?


    • ...

      Heippa!

      Oletko kokeillut paikkaa Yrjökadulla? Mulla on ainakin ollut onnistuneet kampaukset ja värjäykset siellä!

    • Uskollinen Mari

      Itse tykkään käydä paikassa missä on useampi tekijä,aina on joku paikalla jos "oma" on esim lomalla. Hiustrio esimerkkinä tällaisesta paikasta ja jopa samana päivänä joskus saa ajan.Mukavaakin tavallaan välillä että joku toinen tekee vaikka hyvin tyytyväinen vakkariin.

    • piku64

      Parturikampaamo Fiadora , Länsipuisto.
      Tiina ja Milla. Osaavat asiansa. Kuuntelevat asiakasta ja keskittyvät työhönsä. Hyvää jälkeä!

      • kaude

        Käviksellä Bläkissä Jenna ja Katri, tytöt tekevät hienoa jälkeä, nopeesti mut silti ammattitaitoisesti!!
        ja hintataso on normaali, kuten muillakin.Aika kandee vaan varata ajoissa, siel käy paljon porukkaa..
        Suosittelen, t: tyytyväinen asiakas ja sen kaverit


    • HipsiäinenHapsiainen

      Meen kokeilemaan tänään Prof Poria (Isokarhussa), kun sain -50% alennuslapun.. Profilla on kai toimipiste myös Helsingissä. Katsotaan miten päälle käy :D Fanletissa kävin viimeksi, mutta siellä ei osattu värjätä tyveä pois.. jäi sellainen ihana oranssi raita keskelle päätä. Kampaaja oli kyllä sielläkin silti ihan mukava ja varmasti paikka toimii joillekin.

      • HipsiäinenHapsiainen

        Asiaa tarkemmin tutkittuani, tää Prof näyttääkin olevan melkein sama asia kuin Fanletti.. hyvä minä :D Vähän jo pelottaa, että mitä hiuksille tapahtuu... no, tänään se selviää parin tunnin päästä ;) Fanletista en ainakaan tykännyt, siellä jätettiin tosiaan tyvikasvu tosi näkyväksi :( Jospa olisivat nyt sitten petranneet. Toivotaan.


      • nomination01
        HipsiäinenHapsiainen kirjoitti:

        Asiaa tarkemmin tutkittuani, tää Prof näyttääkin olevan melkein sama asia kuin Fanletti.. hyvä minä :D Vähän jo pelottaa, että mitä hiuksille tapahtuu... no, tänään se selviää parin tunnin päästä ;) Fanletista en ainakaan tykännyt, siellä jätettiin tosiaan tyvikasvu tosi näkyväksi :( Jospa olisivat nyt sitten petranneet. Toivotaan.

        Olisi hyvä kertoa kampaajalle että jos jokin on mennyt pieleen tai jäänyt huonoksi mielestäsi.. koska kampaaja on velvollinen korjaamaan asian! Kukaan ei voi tietää mitä toisen mielessä liikkuu jos kertoo olevan tyytyväinen tulokseen! :) En voi edes toivottaa sinulle tsemppiä ja toivotaan että tulee hyvä kun on muutama päivä mennyt.. :D no oletko tyytyväinen?


    • kampaaja itsekin

      Siinä Torin laidalla on hyvä kampaamo. Suosittelen!

    • En edes vaativa

      Parturi-kampaamo Kaanaassa, siellä nuori nainen nimeltä Annika, en tiedä sukunimeä, mutta leikkasi ja värjäsi minun hiukseni ainakin ihan päin pe*settä. Pyysin leikkaamaan vinomallisen takatukan ja etutukan, tukkaa lähti liikaa 10cm ja takatukka oli muutenkin risainen ja epäsiisti, värjäsi myös ihan väärän värisen tukan, kuin alunperin piti. Istuimpa vielä piinapenkissäkin kolmatta tuntia. Epäammattimaista, ei edes puhunut sanan sanaa, ei tarjonnut luettavaa tai muutakaan, mitäs siinä sitten.

      Ehkä keskustasta löytyi parempi kampaamo, HiusSirkus.

      • vakituinen kampaaja

        etsein kauan kanssa hyvää kampaajaa, ja löysin herttuantorilla olevsta kampaamosta ihanan nuoren tytön, olisiko ollut miia nimeltään, en muista varmaksi mutta joku tuollainen nimi hänellä oli. väri ja leikkaus oli sitä mitä odotinkin, ja meinaan mennä uudelleen! kannattaa kokeilla, se tyttö osaa hommansa.


    • ior3j

      En voi suositella Blackberryä. Eilen kävin ja pyysin leikkaamaan 10 senttiä ja vähän revitty malli. Nyt sitten yli tissien melkein napaan asti pitkät hiukset hädin tuskin ylettyy olkapäille. Pari vuotta siis menee ennen ku hiukset kasvaa ennalleen, jos ei tarvi leikkaamassa käydä ja kyllähän kerran vuodessa täytyy melkein aina käydä. Harmittaa tosi paljon. Malli on ihan kiva, mutta se ei ole yhtään mua. Tyttö ei sanonu oikeestaan mitään sen jälkeen kun alko leikkaan eikä kysyny mitään sen jälkeen ku sanoin moi ja mitä haluan. Kysyin jossain vaiheessa vaan, että kuinka lyhyen se oikein aikoo hiuksista tehdä ja sano vaan, ettei enää ota pois pituutta vaan keventää vain. Siinä ei kauheestti nähny paljon tukkaa lähti kun oli se lappu ympärillä

      • minä suosittelen blackberryä, olen saanut aina hienon tukan ja hyvän palvelun.


    • ainasielläkäynyt

      HiusTeam on hyvä ! Se on siinä mikonkadun varrella, bebopia vastapäätä !

    • Minna-MR

      blackberryssä ainakin yksi aivan mykkä kampaaja, en mitään hölö-suuta kaipaa mutta kun ei edes väriä esitellyt värikartasta tai esittänyt minkäänlaista esimerkkiä mitä tuloksesta tulee niin on aika pelottavaa...!!! Mukava nuori nainen varmasti muuten... Mutta kampaajan täytyy kyllä huomioida asiakas ja vähän kokeilla asiakasta miten sille voisi keskustella.
      Puolitoista tuntia hiljaa on vaivaannuttavaa. Pään-nostamisen merkiksikin antoi vain käsillä "merkin"
      Ikävä tuli vakkarikampaajalle länsipuistoon mutta kun oli kiire saada juurikasvu piiloon..!!!

    • :)

      Olen käynyt Blackberryssä, ja suosittelen Emiliaa. Osaa kuunnella ja toteuttaa asiakkaan toiveet. Neuvoo myös miten kotona saa hiukset laitettua hyvin. Olen ollut lopputulokseen aina erittäin tyytyväinen! Ammattitaitoinen nuori kampaaja!! :)

      • Sellaista

        Heipä hei ja kiitoksia loistavista puheenaiheista. Tulipa mieleeni: Kampaajan täytyisi puhua mutta olla hiljaa eli toimia ajatustenlukijana miltä asiakkaasta tuntuu. Kuitenkin kuunnella (ilot, surut ja murheet), toimia siis psykiatrina, pestä ja hieroa hyvin päätä (toimia siis hierojana), valita värit ja muut aineet oikein (toimia siis kemistinä). Tarjota kahvia ja muita herkkuja (toimia siis kahvilana), Paikat pitäisi olla siisteinä ja puunattuina (toimia siis siivoojana), Olla aina paikalla, vähintään aina puhelimessa (toimia siis päivystäjänä, ((kuitenkaan puhelin ei saisi soida ettei asiakas hermostu)). Aikoja pitäisi saada heti (eli muita asiakkaita ei saisi olla). Liike täytyisi olla hyvällä paikalla ja olla viihtyisä, Ai niin, meinasi unohtua pitäisi myös osata leikata hiuksia (toimia kampaajana). Mutta tietenkin kaikken tämän täytyisi saada ilmaiseksi tai ainakaan se ei saisi maksaa juurikaan mitään. Että sellaista.


      • ,,
        Sellaista kirjoitti:

        Heipä hei ja kiitoksia loistavista puheenaiheista. Tulipa mieleeni: Kampaajan täytyisi puhua mutta olla hiljaa eli toimia ajatustenlukijana miltä asiakkaasta tuntuu. Kuitenkin kuunnella (ilot, surut ja murheet), toimia siis psykiatrina, pestä ja hieroa hyvin päätä (toimia siis hierojana), valita värit ja muut aineet oikein (toimia siis kemistinä). Tarjota kahvia ja muita herkkuja (toimia siis kahvilana), Paikat pitäisi olla siisteinä ja puunattuina (toimia siis siivoojana), Olla aina paikalla, vähintään aina puhelimessa (toimia siis päivystäjänä, ((kuitenkaan puhelin ei saisi soida ettei asiakas hermostu)). Aikoja pitäisi saada heti (eli muita asiakkaita ei saisi olla). Liike täytyisi olla hyvällä paikalla ja olla viihtyisä, Ai niin, meinasi unohtua pitäisi myös osata leikata hiuksia (toimia kampaajana). Mutta tietenkin kaikken tämän täytyisi saada ilmaiseksi tai ainakaan se ei saisi maksaa juurikaan mitään. Että sellaista.

        Loistavaa tekstiä !!!!! Samaa monessa muussa asiakaspalveluammatissa kaikkea pitäisi ja asiakas aina oikeassa ;-=)) Itse palveluammatissa työskentelevä ja minulla huippu kampaaja.


      • puistokemisti.
        Sellaista kirjoitti:

        Heipä hei ja kiitoksia loistavista puheenaiheista. Tulipa mieleeni: Kampaajan täytyisi puhua mutta olla hiljaa eli toimia ajatustenlukijana miltä asiakkaasta tuntuu. Kuitenkin kuunnella (ilot, surut ja murheet), toimia siis psykiatrina, pestä ja hieroa hyvin päätä (toimia siis hierojana), valita värit ja muut aineet oikein (toimia siis kemistinä). Tarjota kahvia ja muita herkkuja (toimia siis kahvilana), Paikat pitäisi olla siisteinä ja puunattuina (toimia siis siivoojana), Olla aina paikalla, vähintään aina puhelimessa (toimia siis päivystäjänä, ((kuitenkaan puhelin ei saisi soida ettei asiakas hermostu)). Aikoja pitäisi saada heti (eli muita asiakkaita ei saisi olla). Liike täytyisi olla hyvällä paikalla ja olla viihtyisä, Ai niin, meinasi unohtua pitäisi myös osata leikata hiuksia (toimia kampaajana). Mutta tietenkin kaikken tämän täytyisi saada ilmaiseksi tai ainakaan se ei saisi maksaa juurikaan mitään. Että sellaista.

        hyvin sanottu.


    • Monia kokeillut

      Parturi Kampaamo Hanne, ehdottomasti hyvä.
      Mukava kampaaja ja hupputasoa, suosittelen.

      • minä

        Olen samaa mieltä, kokeilin monia ja viimein onnistuin löytämään parhaan. Kuuntelee asiakkaan toiveita ja osaa hommansa. Leikkasi myös mieheni hiukset upeasti, mies nuortui vuosia, Myös minä suosittelen. Palvelukeskuksen alakerrassa liike


    • vaativa asiakas

      BLAckberryssä on yksi hyvä ja toinen aivan pyllystä oleva kampaaja.. ties mistä muropaketista on ammattitodistuksensa saanut. Kävin tuolla toisella ja todella hyvin leikkasi ja muotoili :) mutta tää toinen.. en tiedä onko hänellä vikaa värinäössä vai missä kun tasan tarkkaan hiustupsua näyttäen kerroin minkä väriset hiukset haluan, pyytämäni lämmin ruskea on tumman punertavan ruskea. annoin luvan leikata muutaman sentin niin että latvat tasoittuvat, niin jälleenkö hahmotuksessa vikaa kun hiuksia lähti se parisenttiä yli pyytämäni muutaman sentin. tuon kokemuksen jälkeen en tahdo mennä kyseiseen kampaamoon viemään rahojani edes tälle hyvälle kampaajalle, kiitokset kollegalle..
      suosittelen hairhuntersia.. siellä ainakin ninni ja essi osaavat toimia asiakkaan pyyntöjen mukaisesti eivätkä ole mykkiä :)

    • minä

      Royal ja siellä Henri on hyvä.

    • Likainen Elvis

      PArturikampaamo Lissu. Sehän veteli Neumannin letin eli on varmasti PORIN PARAS!!

    • M Room

      M Room on kyllä tosi hyvä, siis jos on mies, koska se on vain miehille suunnattu parturi. Ja aika paljon sinne menee miehiä.

    • Risto t,.

      En kyllä halua, että joku rasvainen äijä leikkaa hiukseni. En ole homofoobikko, muta kyllä naiset osaavat homman paremmin

      • toisin on

        Joo siltä voi kuulostaa, mut ei ole miehiä töissä vaan naisia, ja hyvin osaavat tehdä työnsä.


    • ior3j

      Ei mua ois yhtään haitannu se hiljaa olo Blackberryssä, jos se ihminen olisi sitten tiennyt mitä teki. Punatukkainen oli muusta en tiedä. Parturi-Kampaajien väri nyt kyllä vaihtuu usein.Palautetta laitoin kauan aikaa sitten liikkeelle, mutta en saanut minkäänlaista vastausta tai pahoittelua. Kyllä ammatissa kuin ammatissa pitää tehdä kaikenlaista. Asiakaspalvelualoilla ykkösenä on aina asiakkaan toiveiden toteuttaminen.

    • tukkakuosissa

      Annella olen Hairsplittersissä käynyt ja tykännyt kovin. En vaihda.

    • pomarkkus

      Mikäs on porin karhussa se fanletti

    • maailma muuttuu esko

      "M Room on kyllä tosi hyvä, siis jos on mies, koska se on vain miehille suunnattu parturi. Ja aika paljon sinne menee miehiä. "

      Jep, nämä yleistyvät suomessakin. Keskieuroopassa on paljon esim, yleisiä saunoja jotka ovat vain miehille suunnattu, ja paljon, niin paljon menee niihinkin miehiä.

    • tuulenpesä2

      Itse olen hakenut nelisenkymmentä vuotta sellaista parturia joka osaisi leikata paksun suoran tukan tasaisesti.
      Omistan tosiaan paksut vahvat hiukset ja sen takia olen aina pitänyt jonkilaista polkkatukkaa. Nuorena oli pitkät hiukset ja vanhempana lyhyemmät. Mutta, en koskaan ole yhdestäkään "salonkista" lähtenyt niin että olisin ollut tyytyväinen tulokseen. Aina on toispuolisesti tai jotenkin vinoon leikattu,. Sit vielä maksaa maltaita. Itse joutuu tasoittamaan, aina löytyy jotain hapsuja sieltä täältä.
      Kerran päätin valittaa kun oli niin eripituiset hiukset että mieskin huomasi, ja kun menin kampaajalle näyttämään, hän pottuillen kysyi että kummalta puolen sitä nyt sitten leikataan, vaikka ajattelin että luulisi olevan vähän nolo, kun noin toispuoleisesti on leikannut. Vieläkin harmittaa kun joskus tulee mieleen.
      En tiedä onko se sitte jotenkin ylivoimaisen vaikeaa leikata runsasta hiusta suoraan ja tasaisesti. Yleensä kampaajat sanoo että asikkailla on niin ohkaset hiukset ja niistä sit pitäisi tehdä jotain hienoja luomuksia, mutta ei näköjään vaan osata tehdä, vaikka olis kuinka paljon karvoja. Löytyiskö taitavaa kampaajaa Porista, olen kyllästyny kokeilemaan ja pettymään joka kerta.
      Sekin on totta et pitäisi osata tarkkailla asiakasta, haluaako se puhua vai ei. Ja luulisi ne väritkin osata sekoitella oikein erilaisille hiustyypeille, jos työkseen sitä tekee, joku tuntuma luulisi löytyvän.

    • kamala taso

      Näistä tukkaviesteistä, kitinästä, katkeruudesta ja selkäänpuukottamisista yms haukuista näkee todella hyvin porilaisten ämmien keskimääräisen tason.
      Kelpaa viikonloppupanoiksi, mutta mihinkään vakavampaan ei kiitos.Jostain eri kaupungista sitten nainen kun tahtoo vakiintua ettei tule otettua jotain skitsoa asumaan luokseen.

    • semmosta1

      ''Heipä hei ja kiitoksia loistavista puheenaiheista. Tulipa mieleeni: Kampaajan täytyisi puhua mutta olla hiljaa eli toimia ajatustenlukijana miltä asiakkaasta tuntuu. Kuitenkin kuunnella (ilot, surut ja murheet), toimia siis psykiatrina, pestä ja hieroa hyvin päätä (toimia siis hierojana), valita värit ja muut aineet oikein (toimia siis kemistinä). Tarjota kahvia ja muita herkkuja (toimia siis kahvilana), Paikat pitäisi olla siisteinä ja puunattuina (toimia siis siivoojana), Olla aina paikalla, vähintään aina puhelimessa (toimia siis päivystäjänä, ((kuitenkaan puhelin ei saisi soida ettei asiakas hermostu)). Aikoja pitäisi saada heti (eli muita asiakkaita ei saisi olla). Liike täytyisi olla hyvällä paikalla ja olla viihtyisä, Ai niin, meinasi unohtua pitäisi myös osata leikata hiuksia (toimia kampaajana). Mutta tietenkin kaikken tämän täytyisi saada ilmaiseksi tai ainakaan se ei saisi maksaa juurikaan mitään. Että sellaista.''


      Haha juurikin näin!
      Toimin itse kampaajana, en tosin kyseisissä paikoissa mistä olette nyt vuoden päivät jauhanut paskaa.
      Ihan suoraan sanottuna oikeen sydäntä riipaisee kolleegojen puolesta, kun ei yksinkertaisesti mitään hyvää osata löytää.
      Kaikilla on oma käsialansa sekä ajatuksensa kauneuden suhteen.
      Kerralla ei miksikään ajatuksen lukioiksi tulla, sen jälkeen kun asiakas on käynyt samalla kampaajalla 2-3 kertaa alkavat ajatukset kohtaamaan ja kampaaja osaa jo ihmistuntemuksena perusteella ehdottaa asioita.
      Suosittelen siis kaikkia jatkamaan etsintöjään kampaajan suhteen eikä mollata näitä netissä...
      Ja yhden asian tiedän varmaksi, kaikki haluavat suoraa palautetta että voivat kehittyä kampaajina.

      Monet kerrat miettinyt miksi muista asiakaspalvelijoista tehdä samallasia foorumeita,
      esim kanssan punatukkaisesta tytöstä joka ei osaa katsoa silmiin, ravintolassa palvelevasta teini pojasta joka laskuttaa aina väärin, ärtyisistä bussikuskeista, posti tädeistä jotka vaikuttavat elämäänsä kyllästyneiltä, vaatemyyjistä jotka katsovat päästä varpaisiin, autokauppiaasta joka huijasi, kuntosalista joka kiskoo sinulta ''maltaita'' joka kk, kaupungin työntekijöistä jotka laiskottelevat ja vislaavat perään. ETTÄ NÄIN :)

    • ---

      Olen käynyt 13 vuotta samalla parturilla. Kerran erehdyksissäni menin kaverin kovasti suosittelemaan parturiin. Tulos oli järkyttävä. Nyt jo muistelen tapausta hymyssä suin, mutta silloin ei kyllä naurattanut. Oma kampaajani korjasi toisen turmelemat hiukset. Luotan edelleen Hairsplittersin Sarin rautaiseen ammattitaitoon!

    • varattu aika

      asiakkaan kannalta kiusallinen tilanne, kun työn jälki ja hinta ei ole kohdallaan.ammatinharjoittajan käsitys omista kyvyistä, on porissa alalla liioiteltu monellakin.hiustenleikkaus miehillä porissa, alkaen 18 euroa. ylärajaa ei tunnu olevan ja työn jälki on monesti mitä on.

    • kurpitsavaunuun

      Aloittaja vaikuttaa pelleltä jota ei vaan voi miellyttää.

      Kuten lehdessäkin jo luki, parturilla on sakset, ei taikasauvaa jolla sinusta tehdään prinsessa.

    • tyyytyväinen

      Fanletin Salla IsoKarhussa!! En voi muuta kuin suositella! On hiljaa, jos olen itsekin hiljaa ja toisaalta juttuakin tulee kyllä tosi mukavasti kun tekee mieli jutella :) Upea, nuorekas jälki ja ensimmäinen kampaaja, jonka luota olen oikeasti lähtenyt älyttömän tyytyväisenä :)

    • -Body-

      Mulla on kanssa kauheita "traumoja" Kampaajista ja lopputuloksista...itku tullut kotona,kun lopputulos ollut AIVAN järkyttävä. Hyvä kampaaja on sellainen, joka näkee asiakkaan tyylin ja osaa tuoda sen esille hiustyylin kautta! Niitä, jotka tuon osaavat ei ole tullut ainakaan mun kohdalle kuin 1 ihminen. No nyt löysin toisen sellaisen kultakimpaleen Porista :) Bläkin Jenna

    • juuri eräässä käynyt

      Jos tahtoo oikeasti osaavan ja ammattitaitoisen, en lähtisi johonkin juuri avattuun paikkaan jossa on juuri koulusta päässeitä töissä.Ei millään pahalla mutta ammattitaito on kova yleensä putiikeissa jotka ovat töitä painaneet 20v jo ja homma jatkuu vaan.

      Sain hyvällä hinnalla nopean ja hyvän jäljen paikasta jossa olen jo käynyt 10 vuotta.
      En nyt ala mainostamaan tässä kuitenkaan ettei kukaan vedä hernettä nenäänsä.Sanonpahan vaan että kokemus on tärkeää eikä se tarkoita sitä että ei olisi samalla trendeissä mukana.

    • "Kokematon"

      Onko kellään kokemusta parturi-kampaamo Jakosen Katri Keitaasta?
      Olen ajatellut varata kampauksen ja meikin hältä.

    • vaihtamalla paranee

      Kävin kerran IsonKarhun Fanletissa Anterolla. Värin sain ja onnistui mutta sen jälkeen olikin jo valmis ja ihmettelin että täällä ei kai sitten leikata ollenkaan kun ei kuulemma tarvitse.

    • yksiysi1

      Mun mielestä eteläpuiston Päivi H:n parturi on jotain mistä en todellakkaan pidä. Turhaa tekopirteää naurua ja työ on mitä on. ei ihme että hiustenleikkaus on koko ajan alennuksessa.

      • väriä

        2013 Poriin muuttanut kyselee mihin kannattaa mennä kampaamoon,kun väriä ja raitoja ja leikkausta vailla.
        Missä hinnoissa ja laatuhan se ratkaisee.
        Myös vinkkejä hyvistä kampauksista.
        Mitä mieltä Profilesta?Ainakin on hintava.


      • kamala
        väriä kirjoitti:

        2013 Poriin muuttanut kyselee mihin kannattaa mennä kampaamoon,kun väriä ja raitoja ja leikkausta vailla.
        Missä hinnoissa ja laatuhan se ratkaisee.
        Myös vinkkejä hyvistä kampauksista.
        Mitä mieltä Profilesta?Ainakin on hintava.

        Älä mene


      • Kaikkea voi kokeilla
        väriä kirjoitti:

        2013 Poriin muuttanut kyselee mihin kannattaa mennä kampaamoon,kun väriä ja raitoja ja leikkausta vailla.
        Missä hinnoissa ja laatuhan se ratkaisee.
        Myös vinkkejä hyvistä kampauksista.
        Mitä mieltä Profilesta?Ainakin on hintava.

        Aikoinaan kävin Hius Triossa rautatieaseman vieressä mutta oli kiinni kun kävin Porissa,siellä saanut hyvää palvelua. Nyt otin lennosta lähi kampaamon ja väri liian tumma mutta kai haalenee aikanaan,,,,


    • sjä

      Blackberryssä uutena asiakkaana sain hyvää palvelua :)
      Porissa minulla ei kokemusta muista paikoista.

      • en pitänyt

        Olen täysin eri mieltä, pettymys tuli.


      • sjä
        en pitänyt kirjoitti:

        Olen täysin eri mieltä, pettymys tuli.

        Blackberryssä kai useampi kampaaja?Johtuneeko siitä?
        Minä kerroin,ettei väri ollut ajattelemani ja kampaaja halusi korjata,että olisi tyytyväinen.


      • Uuno1
        sjä kirjoitti:

        Blackberryssä kai useampi kampaaja?Johtuneeko siitä?
        Minä kerroin,ettei väri ollut ajattelemani ja kampaaja halusi korjata,että olisi tyytyväinen.

        Käykää Noormarkussa Mansikalla hän osaa työnsä.


    • pitkätukka

      Porin kampaajat ovat veronkiertäjiä koko sakki.

      • Kortinkäyttäjä

        Minunkin mielestäni kun ei maksupäätettä joissakin paikoissa !!!! Kaikki vaan omaan taskuun !!! Veronkierrolta haiskahtaa !!!


    • Kevättä ilmassa

      Piti tarttua kirjoitukseen .
      Itse iloinen kun LÖYSIN KAMPAAJANI joka oli kateissa hetken aikaa
      Kävin monella eri ihmisellä reilun vuoden aikana ja sain uusia kokemuksia ihan hyviäkin mutta kun kampaaja tekee työnsä hyvin ja vielä se muu sanotaanko sitä "kemiaksi" osuu kohdalleen niin mukava käydä !!!

    • Tänään Salolainen

      Tutkiskelin keskustelupalstoja (kuten tämänkin alusta loppuun) ja googlasin kampaamojen sivuja siinä toivossa, että löydän kesänjuhliin kampauksen ja meikin. Tällaisena ulkopaikkakuntalaisena kun olen tottunut tiedon rippeet palveluista keräämään netistä. Tämän palvelun löytäminen Porista osoittautuikin aikamoiseksi haasteeksi, sillä harva yritys näyttää tienaavan asiakkailta kahta hyvää palautetta, nettisivut ovat mitään sanomattomia ja palvelutkin saattavat olla erit kuin nettisivuilla. Nyt on aika varattuna kuitenkin rohkeasti Blackberryyn ja kesällä saatte palautetta miten palvelu onnistuu ihka ensimmäistä kertaa liikeessä asioivalla, ilman että toiveita on sen enempää esitetty.

    • Katkera paskiainen

      Mroomia en suosittele. Ammattitaidotonta porukkaa joka ikinen. Nuoria likkoja jotka haaveilevat tulevansa alallaan tunnetuksi. Täyttä potaskaa sanon minä.

      tuo, että aikaa ei pysty varaamaan kuulostaa hyvältä teoriassa, mutta käytännössä kusee joka suuntaan. Ei ehkä hiljaisina aikoina, mutta kun on ruuhkaa, niin 80% asiakkaista käy vain kääntymässä kun kaikki vähätkin paikat on jo viety. Tästä seuraa turhautuminen, josta taas seuraa paikan karttaminen. Onneksi olkoon!

      Glohairia suosittelen, en tosin tiedä onko sitä enään porissa. Siellä asiakkaat huomioitiin ja heidän kanssaan ystävystyttiin.

      • Asialliseksi todettu

        Itselläni vastapainoisesti toiminut hyvin Mroomin tyyli. Joskus on jonoa, mutta niin on pankissakin. Ihan tyylikäs letti tullut joka kerta, clubikortti tuli hommattua ja sillä sai käydä myös muissa Mroomeissa. Ei niitä nyt kierrettyä tule, mutta Tampereella tuli vastaavassa liikkeessä käytyä. Ihan positiivinen kokemus ollut tähän mennessä. En voi valittaa, suositella kyllä.


    • tero12345678910

      Se lezzet on aika hyvä parturi

    • Ponnari piukalla

      Mroomin palvelu konemaista, eikä kovin ammattitaitoista. Nuoret likat harjoittelevat kunnes perustavat oman liikkeen.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1525
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      15
      1344
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1321
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      30
      1267
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      33
      1238
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1146
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1106
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1096
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1084
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1072
    Aihe