Hääfoorumi avattu! Upouusi sellainen!

Hääfoorumin perustaja

8

2756

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • \,,/

      Älkää tilatko Bridezillas.fi verkkokaupasta mitään!! Toimitusajat mielettömät, vaikka sanotaan että on esim. kaksiviikkoa! Monella mennyt häät pilalle kun tuotteita on saanut odottaa yli kaksikuukautta! Itse tilasin 15.6 tuotteet, nyt olen jo kolmekertaa laittanut aika selväsanaista sähköpostia, mutta tuotteita tai vastauksia ei ole tullut. Kaiken lisäksi sivusto vaatii maksamaan tuotteet ennen toimitusta, joten sinne meni minunkin rahat. Teen asiasta itse valituksen kuluttajaviranomaisille, ja jos vieläkään ei mene heille jakeluun niin vien asian poliisille asti. Tässä viestiketjua aiheesta, kannattaa lukea!

      http://www.vauva.fi/keskustelut/alue/2/viesti/1323360/kuka_on_tilannut_joskus_jotain_bridezillasfi_nettikaupasta/13100353/mina_myos_menin_lankaan#13100353

    • minnie125

      moi, tietäisiköhän kukaan mistä voin tarkistaa latinan kielen oikeellisuutta? pitäisi kaivertaa sormukseen, mutta olis kiva tietää et varmasti tarkoittaa sitä mitä pitäisikin?

    • Ideat todeksi

      Cnc ja Laser kaiverrusta ja leikkausta.Puu,paperi,nahka,kivi,lasi,metalleihin.

      www.remonttiässät.fi

    • infoa1

      Hei.
      Varoituksen sana jenjenhousesta. Jos tilaatte mekkonne sieltä kannattaa varautua siihen ettei se ole lähellekään sitä mitä kuvissa näyttää. Itse tilasin mittojen mukaan ja mekko oli 2 numeroa liian suuri ja ompeluvirheitä oli useita. Istuvuudesta ja mekosta ei voinut edes puhua samana päivänä.

      Mainitsin jenjenhouselle asiasta, vastaus tuli mutta ainoastaan pahoittelut.

      Vein mekkoni ompelijalle ja hän kertoi että sivuilla voi olla huippu suunnittelijoiden mallikuvat ja jenjenhousella yms. firmoissa tekevät ainoastaan jotain siihen suuntaan. Tekijät eivät tässä internetin ihmeellisessä maailmassa pysty suojaamaan kuviaan.

      Unelma mekkoni saan mutta ennen sitä ompelijalla on paljon tekemistä.
      Toki tulee yhäkin edullisemmaksi kuin Suomesta ostettu mutta jokainen voi nyt miettiä kohdallaan tuleeko liikaa ylimääräistä stressiä.

      • Onnellinen valinnastaan!

        Omat kokemukseni Jenjenhousesta on aivan erilaiset. Noudatin ohjeita ja tilasin valmismittojen mukaan kokoa suuremman mitä aion olla ensi kesänä. Sieltä tuli tällä hetkellä juuri sopiva unelmieni morsiuspuku (nyörityksen vuoksi voin laihtua rauhassa). Puku on paljon kauniimpi kuin kuvassa ja tilaamani vannehame istuu alle täydellisesti. Tilasin pukuni 18.12.12 ja tänään siis saapui kotiovelle 11pvä aiemmin mitä olin ilmoittanut tarvitsevani. Puku on todella kaunis ja hyvin tehty. Paljetit on paljettien näköisiä niin kuin pitääkin, jos joku haluaa timantin säihkettä niin tilatkoon timantteja pukuunsa.

        Olen erittäin tyytyväinen Jenjenhousen toimintaan ja aion todellakin tilata sieltä vielä kukkaistyttöjen mekot 4kpl.


      • Klabbis

        https://taikuri-jussi-jalkanen.webnode.fi/

        Taikuri Jussi Jalkasen aikuisyleisölle suunnattu stand up taikashow on yhdistelmä taikuutta ja hervotonta komiikkaa. Yritystilaisuuksiin, pikkujouluihin, syntymäpäiville, häihin ja minne vaan missä tarvitaan viihdyttävää ohjelmaa. Vaikka ohjelma on aikuisille suunnattu sitä voivat lapsetkin katsoa.


    • mimi2
    • en jatkanut

      Tietosuojaohjelma varoittaa sivujen sopimattomasta sisällöstä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      25
      1796
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      20
      1714
    3. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      105
      1564
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      69
      1531
    5. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      72
      1508
    6. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      58
      1395
    7. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      17
      1387
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1212
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1150
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1135
    Aihe