Purjehdusseuraa minäkin olisin kesälomalla kaivannut, mutta loma oli ja meni... Enkä todella jaksa kahlata treffipalstoja toivossa, että sieltä löytyisi.
Minä kaipaan merta ja purjehdusta. En myöskään jaksa kompuroida treffipalstoilla, ei ole mun juttu. Silti sympaattista seuraa purjeveneessä, ihanaa merta, ajattomuutta, irtautusmista...kuulostaisi ihanalta.
Haluaisin purjehtimaan merelle ja mielelläni lähden miehistöön mukaan, kun se vaan muilta kiireiltä onnistuu.
Olen purjehtinut parina kesänä Päijänteellä ja Vesijärvellä ja olen suorittanut purjehduskurssin. Yksin en kuitenkaan vielä uskaltaisi purjehtimaan lähteä.
Mahtaisitko erotaa edes leetä
Treffipalstoilta, dorka!purjehdusseuraa
Purjehdusseuraa minäkin olisin kesälomalla kaivannut, mutta loma oli ja meni... Enkä todella jaksa kahlata treffipalstoja toivossa, että sieltä löytyisi.Seuraa merelle?
Minä kaipaan merta ja purjehdusta. En myöskään jaksa kompuroida treffipalstoilla, ei ole mun juttu. Silti sympaattista seuraa purjeveneessä, ihanaa merta, ajattomuutta, irtautusmista...kuulostaisi ihanalta.Olen purjehtinut parina kesänä Päijänteellä ja Vesijärvellä ja olen suorittanut purjehduskurssin. Yksin en kuitenkaan vielä uskaltaisi purjehtimaan lähteä.
Vieläkö sinulla on se pinkki pikeepaita, valkoiset housut ja pikkurillit pystyssä?
Kuinka monta miehistöä olet jo ehtinyt kiertämään kesiesi aikana? Pidän timmistä miehistöstä, joten löysille sanon: "Nej tack".
t. Anders
kapteeni on vailla gastia Karibialle. Oletko kiinnostunut ?