olisko jollain tietoa?

mikä nyt taas...

Minulla on tämä peugeot 407 ajettu 107 000 km.Autoon syttyi merkkivalo (abs-esp system faulty) palamaan.Olisiko jollain tietoa, missä vika ja mitä se maksaa? Jatkuvasti joku merkkivalo syttyy palamaan, joten olenkin jo toivonut, että syttyis koko auto. Ihmeromuja niitä ihmisille tehdään. Autossa on kyllä hyviäkin puolia, kuten ajoominaisuudet. Kiitos jo etukäteen tiedoista.

12

7365

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jaska Pankuttaja

      Omistin tuollaisen taannoin...

      Pari kertaa vilautti tuota ESP-faultia, myöhemmin airbagien valoja ja näitä vähän aikaa katseltuani auto meni kiertoon.

      En selvittänyt vikoja ettei merkkiliikkeeseen jäänyt tietoja k.o. yksilön vioista ja siksi sainkin siitä kohtuullisen hyvityksen toisenmerkkiseen autoon vaihtaessani...

      • neuvo..

        pyri siitä pösön riesasta äkkiä eroon.


    • 407

      meni minultakin. Minullakun oli sama vika 407:ssa, ABS-anturi oikealta puolelta rikki, anturi maksoi 68 €, työttä teetti 3 h eli yht. sellainen 300 € kun merkkihuolto vaihtaa.

    • olla vaikka

      ABS:n anturi. Käytin pikahuollossa (oli toisenmerkkinen auto tosin) ja mittarit kertoivat vian olevan vasemman takapyörän anturissa. Vaihdettiin se sitten. Pikkuhommahan tuo on.

      • aklsfjdhaskdf

        Ja kyllähän noita antureita Toyotaankin joutuu päivittäin tekemään. Normaalia huoltoa, ei korjausta. Paljon riippuu siitä miten on autoa pidetty. huoltaisitte tekin autoanne niin ei tarvitsisi täällä itkeä noita pikkuvikoja.


      • mitä vielä pitäisi...
        aklsfjdhaskdf kirjoitti:

        Ja kyllähän noita antureita Toyotaankin joutuu päivittäin tekemään. Normaalia huoltoa, ei korjausta. Paljon riippuu siitä miten on autoa pidetty. huoltaisitte tekin autoanne niin ei tarvitsisi täällä itkeä noita pikkuvikoja.

        Minä kyllä olen huollattanut kaikki mahdolliset huollot ja pitänyt autoa kuin pientä lasta.Tämä pösö on minun kuudestoista auto elämäni aikana. Joten ikääkin on jo itselläni melkein 60 v. Lisäksi olen muiden mielestä pedantti luonteeltani. Kaikki pitää olla just, eikä melkein. Auto on myöskin tallissa kesät talvet, milloin ei ajeta. Näitä lapsellesia vikoja tulee jatkuvasti. Nyt heti kyllä alkaa riittämään pösöily minun kohdaltani. Onneksi täällä on paikallinen merkkiliike, mitä täytyy kyllä kehua.(pörhön autoliike Rovaniemi) Ilman heidän apua minä olisin sen jo hävittänyt. Seuraava autoni tulee olemaan Lexus.


      • käsiin
        mitä vielä pitäisi... kirjoitti:

        Minä kyllä olen huollattanut kaikki mahdolliset huollot ja pitänyt autoa kuin pientä lasta.Tämä pösö on minun kuudestoista auto elämäni aikana. Joten ikääkin on jo itselläni melkein 60 v. Lisäksi olen muiden mielestä pedantti luonteeltani. Kaikki pitää olla just, eikä melkein. Auto on myöskin tallissa kesät talvet, milloin ei ajeta. Näitä lapsellesia vikoja tulee jatkuvasti. Nyt heti kyllä alkaa riittämään pösöily minun kohdaltani. Onneksi täällä on paikallinen merkkiliike, mitä täytyy kyllä kehua.(pörhön autoliike Rovaniemi) Ilman heidän apua minä olisin sen jo hävittänyt. Seuraava autoni tulee olemaan Lexus.

        Omalla kohdallani neljä Pösöä ovat toimineet erittäin hyvin.


    • 407

      itsellä palaa ainoastaan ESP VALO vika koodi herjaa viiksipakettia .mut jotkut sanoo ett tarkista jarrupoin siellä on kuulemma joku anturi joka voi vaiukkuttaa siihen esp valoon

      • Seb. Löeb.

        Olisikohan jarruvalokytkin, jos näin on sanottu...ota kytkimen liitin irti, hio pinnat ja suihke CRC:tä.


    • Anonyymi

      Mikähän AUTOMERKKI on semmonen jota ei tarvi korjailla kun tulee ikää ???? Montaa merkkiä on tullut omistettua ja kaikkia on saanut korjailla..... pappa 66v !!!

      • Anonyymi

        Kaikkia pitää korjata, toisia vaan enemmän...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikkia pitää korjata, toisia vaan enemmän...

        Kyllä jotkut tarinoi, että ajettu jollain autolla 300 000 km. ja ainoastaan öljyt on vaihdettu kerran vuodessa.
        Taitaa jolla juttumiehiä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1575
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1214
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1137
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1046
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      995
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      987
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      902
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      890
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      734
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      680
    Aihe