Tyttöjen Pikkuhousut

0skda

Eli siis, tykkääkö jotkut muut pojat tyttöjen pikkuhousuista paljon? niiden ulkonäöstä jne? tuoksusta?
Esim katselee niitä joissakin liikkeissä tai etsii niitä kavereidensa siskoilta, jotta niitä vois katella ja nuuhkia tuoksuja? Onko se jotenki outoo.? tai no jos siitä ei jää kiinni niin omahan se on asia. mutta kuitenki onko muitakin kiinostuneita tyttöjen pikkareista.?

23

5616

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minä vaan

      perverssiä jos minulta kysytään. sitä paitsi toisten tavaroihin(erityisesti intiimi) ei mielestäni saisi ilman lupaa koskea...

    • kiinnosta...!

      todellakaan... kusiset ja paskaiset kalsarit ketään kiinnosta... kyllä se on muu mikä tytöissä kiinnostaa ku kalsarit

      • Oskda

        No ei ne mitään kusisia oo. kiihottavan tuoksusia enemmänki.
        Jotkut tytöt jopa tienaa rahaakin netissä myymällä pikku housujaan käytettynä ja jotkut maksaa niistä jopa 50 e. itse en kyllä ostaisi .


      • XXXXXXXXXXXXXXXL
        Oskda kirjoitti:

        No ei ne mitään kusisia oo. kiihottavan tuoksusia enemmänki.
        Jotkut tytöt jopa tienaa rahaakin netissä myymällä pikku housujaan käytettynä ja jotkut maksaa niistä jopa 50 e. itse en kyllä ostaisi .

        tai sitten miehet myyvät n iitä pikkuhousuja tyhmille miehille vois kokeilla :)
        mut kai se on kuulemma normaalia olla kiinnostunut naisen pikkuhousuista vaikka ei oo tullu harrastettua nää muut on varmaan jotain homoja kun ei kiinnosta nAISET


      • seisokki
        Oskda kirjoitti:

        No ei ne mitään kusisia oo. kiihottavan tuoksusia enemmänki.
        Jotkut tytöt jopa tienaa rahaakin netissä myymällä pikku housujaan käytettynä ja jotkut maksaa niistä jopa 50 e. itse en kyllä ostaisi .

        Kerro kuka tyttö myy,niin ostan heti nuoren naisen pikkarit !!!! Tuoksuvat !
        Myyjästä ei väliä ( mies/ nainen ),kunhan todistat niiden kuuluvan nuorelle tytölle !!!


    • normaali-ihminen-täällä

      toivottavasti jäät kiinni etsiessäsi kaverisi siskojen pikkuhousuja. Repeäisin.

      • Oskda

        Olla melko hauskaa ... no sille ei voi sitte mitään se on vaan tätä elämää


    • pikkuhousupoika

      Ei tarvitse olla käytettyjäkään, koska tykkään etenkin niiden ulkonäöstä sekä niiden käyttämisestä. Nytkin on söpöt Hello Kitty -pikkuhousut jaloissa enkä käytä nykyisin ollenkaan miesten alushousuja. Tyttöjen pikkuhousut ovat kivan ulkonäön lisäksi myös mukavamman tuntuisia, pehmeitä eivätkä turhan löysiä. Sukkahousuista pidän myös. :P

    • dsfsdfsdf

      Stringejä parempaa ei oo :) ja jos ne sit vilahtaa sielt hameen alta nii grrr ;)

    • Poju

      Jonkunverran

    • sloogi

      Jokainen terve poika JA mies on kiinnostunu tytön/naisen pikkareista sehän on IHAN selvä!!

    • Miten joku voi kiinnostua toisen pikkuhousuista? Nehän haisee...

    • bokserit jeeeeee

      Mä olen 13v. poika ja mä ainakin tykkään mun kaverin Jessen boksereista, olen usein pitänyt jalassa niitä. Ölen pyykkikorista ottanut ne, ihan hyvät tuoksut..

      • Pikku_Pippeli

        Ootko Homo ei siinä mitään vikaa ole mietin vaan kun tykkäät jessen boksereista


    • Jabadabax

      niin täällä toiset luokittelee pervoksi mutta ovatkin itse naisensa pimppiä ja peppua nuolemassa,samoin naiset ottamassa suihin ym,että mikä se sitten onkaan pervoa??
      AIVAN varmasti terve poika on joskus käpälöiny tyttöjen/naisten pikkareita ym ei siitä hourulaan joudu!

    • 4940

      Anna niiden pikkareiden olla, saatana. Niilläkin on tunteet.

    • Herkkäpippeli

      Mä tykkään paljon tyttöjen pikkareista ei ole mitään niin kaunista ja kiihottava kun tyttö joka seisoi pikkuhousuissa mutta nuuhkimaan tyttöjen pikkareita en tee tein kerran pikkusiskon pikkuhousuja halusin tuoksua hyi en tee sitä toisten kyllä munkin bokserit haisee hyi vaikka ne on puhtaat

    • Herkkäpippeli

      No sillälailla kiinnostunut että ne on supernättejä kun ne on tytön päällä siis peppu ja pimppi siellä eessä näyttää hyvältä mutt en mä menis niitä nuuhkimaan

    • Herkkäpippeli

      Kyllä mä tykkään tyttöjen pikkuhousuista mutta en nuuhkis niitä tyttö pikkuhousuissa on tosi tosi nice miyya ei muuta niinkuin esim. Nuuhkis niitä ettisin iskon pikkareota tai semmosta ei

    • Anonyymi

      tykkään käyn salaa pikku siskon huonessa

    Ketjusta on poistettu 21 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      58
      5841
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      26
      3697
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      229
      1968
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      27
      1789
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1236
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1199
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      289
      967
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      52
      962
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      889
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      858
    Aihe