kaatuminen

dsaasdadsadsdas

eli tässä aamulla kaaduin mopolla maantiellä ja nyt vituttaa....katteet aivan täynnä naarmuja!lisäksi mopo oli aika uusi ja siinä ei ollut naarmun naarmua eli vituttaa perkeleesti!
oma vika sinäänsä kun ajoin liian lujaa mutkaan mutta silti ottaa päähän!tietäisikö joku, että saako naarmuja mitenkään pois katteista/jarrukahvasta?

35

6153

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • f

      nii ja jos on kaatumis kokemuksia ni tänne vaan niin raakaa tekstiä ku mieli tekee:D

      • solifer_-_-_

        Jepp, iteki rynäsin solikalla ku keulin pihalla.
        Vedin keulia, mutta tipuin kyydistä (en muistanu pitää kiinni :o) ) ja mopo lähti jatkamaan matkaansa puskaan että rymisi. Ja veli vieressä nauroi katketakseen kavereidensa kanssa.
        Mopolle ei kumma kyllä mitään käyny, mutta itteä hävetti ja polveen mustelma.


    • hahahahahhahhhahhahahaha

      hahahahahahha paskaa vituttaako

      • LÖHGYHUOLHÖ

        Homo saatana. Toivottavasti jäät rekan alle!


    • takifff

      tiedän kuinka vittumaista on kun uuteen mopoon tulee naarmuja.itellä oli uusi gilerana ja sitte kävin vähän ojan pohjalla ja toinen kylki naarmuilla. ja sinä joka sielä hörötät voisit pitää pääs kiinni.huomaa että oot joku ipana jolla ei oo mopoa ollenkaan tai sitte oot joku isin pullapoika jonka ei tarvi ite maksaa mitään.mopon korjuuttaminen ei oo mitään hauskaa hommaa

    • Awwhellnaw

      Itse en ole koskaan kaatunut mutta kaverista tosiaan näki että häntä potutti...joku kakara ajaa kävelytien tieltä toiselle puolelle,ja sitten heilautti kättä kaverin naaman edessä,ja reaktiona hän väisti ojaan ... Kyllä muuten huomas että vitutti kun gilera SMT:n katteet aivan paskana ... Ja lapsihan tietty jatkoi vaan matkaansa. :D Ja sitten vanhalla mopolla en kaatunut mutta jätin koulun pihalle ja tietty 94 möpöpöjät kävi vähän hiplaa ja kaato sen,onneksi ei kovasta vauhdista...

    • Fiksari

      Käsistään kätevä saa katteista uudenveroiset ohuella kittikerroksella ja maali päälle. Vaatii taitoa ja huolellisuutta, sillä huonosti tehty korjaus ei peitä vikaa.

    • Jammunomistaja

      Tiedän että vituttaaa ihan sairaasti, oma mopo on semmoinen että pienikin vika voi viedä yöunet. Katteista saa naarmut pois kun maalaaat,tai vaihat kokonaaa ne

      • -iom

        ite en pelleile enkä aja täyzzii mutkaan nii en kaadükkaan !! =D


    • Vihaan elämääni.

      Tänään joku kaato mun mopon ja meni katteet, jarrukahva, ja jostain rupes öljyyki vuotamaan. Oli ihan upouusi, 11 päivää sitten tehtaalta tullut, ja paskana heti.

      • otan osaa

        v*tun p*ska v*tuttas minnuuki


      • otan osaa kirjoitti:

        v*tun p*ska v*tuttas minnuuki

        osta uudet katteet tuleee kyl maksamaan aika paljo itelle makso kaikki katteet
        495€


    • asdfasfasffsaafsafsa

      itteä kyl alko vituttaa ku keulin ympäri kaaduin ite mopo liku kovaa vauhtia päin aitaa ihme kyl katteet ei menny pahasti mut alko vuotaa bensaa ja voi sitä vitutuksen määrää suodattimet ja letkut vuotaa.... ne piti uusia yms.. ei ollut kyllä iso homma

    • mopo levii

      Morjesta. Joo.. tuli tässä vedettyy skodu kumoo sateisel sääl ku toinen mopokamu teki valoissa jarrutukse ja käänty ilma et näytti vilkkua, niinpä jouduin painaa jarrua vaik oli vihree valo ja täst se sit lähtiki alta ja siel liuku. Kyllähän se vitutti se näky, mut ei voi mitää. Mites noit katteit sais uusittuu tai maalattuu ohjeit?

    • mopo 15

      mulla on 2 mopoa molemmat tunturi tiger agua mopoja. joskus kans kun meijän pihal leikkii jotain saatanan ärsyttäviä pikku-kakaroita niin saatana tahalteen kaato mun mopon.ne tiesi kenen mopo se on. hajos, katteet,vilkun moottorista tulppa,kampiakseli väänty. menin sanomaan kakaroiden vanhemmille että se kaato mun mopon ja se meni aika paskaksi. sen kakaran isä oli mopon -korjaaja se katto sitä ja sano että vitun kakarat! enskerta kun kaadat tän pojan mopon niin tulee vielä kovempi selkäsauna. siinä räkänokka lähtii kotiin pillittäen. ja isä oli pahoillaan tapahtuneesta ja lykkäs mun käteen 2 tonnia. mut mun toinen mopo oli kans rikki mut mun isoveli sai sen kuntoon nyt mun isoveli korjas ton toisenkin nyt mulla on taas 2 tunturi tiger aquaa :)

    • ghghghgyyyyyyyy

      kaaduin tossa äskön kääntyessäni mutkassa ja asfaltin pinnalla olikin hiekkaa. siinä kun hurjastelin ja käännyin niin johan luisti. 5m valu 30 km/h vauheista ja kytkin kahva sökönä, pakoputkeen naarmu ja sivu katteeseenkin skraidat. mutta ei siinä mitään kun mentiin heti kavereitten kanssa ostaa motonetistä uus kytkin ja oli kateetkin jo aikomuksessa maalata. hävetti kyllä kun koulu oli just loppu ja pihassa oli jotain 20oppilasta jotka näki kun kaaduin. uusiin farkkuihinkin tuli aikamoinen reikä ja niihin meni se 50e

    • lol

      lol

      • mopo15

        lipop. sul oo ees mopoo!


    • sassisössössasisusas

      itseggin ryssin ja nyt käsipaketis

    • riejulla levisin

      no tossa vähän aikaa sitte just ku olin saanu ajoluvan nii ajelin rekan perässä. Huomasin että rekka oli kääntymässä vasemmalle ja katsoin että vastaan ei tule ketään niin rekka pääsisi suoraan kääntymään ja katoin et mahun tosta kyllä. Mutta ei vaan rekka pysähty puoleee välii ja asfalttii jäi mulle käytettäväks joku 20cm ja sit jouduin väistää pientareelle ja siellä sit oltii .. vilkku lähti irti ja etumaski vinossa siitä asti :D ja vähä naarmuu peilissä ja vasemmas etukattees!

      • Siis miten ihmeessä

        sä oot voinnu ajaa, JOS rekka käänty vasemmalle!! Jos sä ajelit perässä, niin sunhan piti pysähtyä rekan perään. Eihän oikealta saa ohittaa!


      • 14+9
        Siis miten ihmeessä kirjoitti:

        sä oot voinnu ajaa, JOS rekka käänty vasemmalle!! Jos sä ajelit perässä, niin sunhan piti pysähtyä rekan perään. Eihän oikealta saa ohittaa!

        Siinäkin säännössä on poikkeuksia.


    • ApikkaMies

      Itekkiii kaaduin tänää omalla pikku Aprilia sx 07 mallilla, ei onneks käyny pahemmi ei tullu naarmuja mutta ryyppy hajos...

      • Anonyymi

        Itekki kaaduin tos pari päivää sit omal aprilia sx 07 mallil tulin mökkitien mutkaa ja lähti eturengas alta ja polvi aukes ja toine käsituppi meni rikki ja tehariim tuli aika ilkeet naarmut ja nyt ku ajaa nii kuulostaa vähän erinlaiselta kun ennen ja kulkee jostain syystä vähän vähemmän


    • Justchaos

      Juu ei siinä kaaduin tos justiinsa ku kaistojen välis semmonen harja nii käännyin vasemmalle tien yli ja mopo poikittain tielle ja siitä oikeelle kumoon,onneks meni vaan jarrukahva mutta tosin poikki :/

    • kulliperkele

      vitun läskit älkää valittako jos lervaatte jollai nobomoboilla. käytön jälkiä niissä pitää ollakki!

      • viddumitäjonneja

        jaa tota säkö oot sit sellaane jangsteri joka vetää jollain mummiskalla pitkin kylää ja sanoo mopoja huonoiks ku ite ei saa? sille ei voi vittuakaa jos ei 15v saa ajaa muutaku mopolla.. PS on mopo ny parempi ku polkypyärä


    • allu7

      kaaduin ekan kerran skobal ku vauhtii oli 40ja soraine tie j mutka siin menin voltti ja bensat päälle sen jälkee skoban sai korjaa kuukauden muulloin oon kaatuillu 1500cc crossei, vauhdis syynä oli hyppyrit joihin ajoin liian nopeest oon kaatunu viimetalven talvel ku lumi tuli yllätyksen oli kesäkumit

      • kyrpä346394069348069

        ihan nice 1500cc krossi


    • Sellastasattuu

      Itekki menin kaatumaa ku typeryspäissäni en huomannu et tuli töyssy ja kattelin muualle ni mopo kaatus, lokarii, jarrukahvaa naarmut, grippi kulus, kilpi ja tanko vähä vääntys vähä vituttaa mut kai se siit ohi menee

    • derbisti

      Itehä menin kaatumaa ekan päivän ku oli kortti :D metsäautoteitä pitkin ja 38kmh keula alta... Tanko väänty ei muuta.

    • Jutustelija1

      Otan osaa kaikkien lipanneiden puolesta, uskon että fiilis on surkein mahdollinen kun joutuu katsomaan tunarointinsa jälkiä aina ajoille lähtiessään.

      Voisikin kiteyttää että se on kuolemaa kamalampi kohtalo.

      Tuosta voi katsella meikäläisen vanhoja vermeitä: http://mattiviikate.blogspot.fi/

      Tuosta kolumniani, siellä on kanssa kuvia parista vanhasta jos jaksaa kaivella: http://mattiviikate.newsvine.com/

      Tuossa vielä suoralinkki siihen juttuun jossa on kuvia prätkistä kolumnissa: http://mattiviikate.newsvine.com/_news/2016/05/27/35598447-pictures-of-my-old-motorbikes-suzuki-gsx-r-1000-and-kawasaki-zx-9r

    • Naapurin_Seppo

      Tosiaan pyöritin liikenneympyrässä n40 km/h kymmenisen kierrosta ja sit tuli kallistettua turhan paljon ni sehän meni sit vähä vituiks. Katteet vähä naarmuilla ja kytkinkahva otti pientä osumaa pakoputken lämpösuojan kiinnikkeetkin kärsi vähäsen mutta mitäpä pienestä. Ainiin aukesihan mulla melkein puolet kädestä, tai siis asfaltti ihottumaa tuli rutkasti mut..juu. Ei noista pienistä naarmuista tule välittää mopo se on mopo vielä senkin jälkeen jos katteet kärsii astetta kovemminkin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1565
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1204
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1036
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      985
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      967
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      892
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      870
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      714
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      670
    Aihe