Halpis skeittilauta

laudaton

Tietäiskö kukaan mitään kauppaa Keravan suunnalla mistä vois löytää jonkun halpis skeittilaudan? Kun en viitsisi ekas laudaks ostaa mitään kallista merkkilautaa..

Kiitos etukäteen kaikille jotka viitsivät _asiallisesti_ vastata=)

124

11176

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kewqu

      Jos siellä suunnalla on intersport niin sielt saa noin 50e completeja merkkinä Crazy Creek. Niitä on alle 50kg ja alle 80kilosille. Ihan hyviä lautoja noin halvoiksi. Gripin väri on isommissa punainen ja lasten laudoissa musta.

      • sh

        Kannattaa ennemmin ostaa top-sportista powellin complete. Maksaa 50-60 euroo riippuen puljusta.


      • eemelinen
        sh kirjoitti:

        Kannattaa ennemmin ostaa top-sportista powellin complete. Maksaa 50-60 euroo riippuen puljusta.

        Mistä saa skeitti lautoja? Uusia siis!


      • Skedeejä
        sh kirjoitti:

        Kannattaa ennemmin ostaa top-sportista powellin complete. Maksaa 50-60 euroo riippuen puljusta.

        Mitä enemmän skede maksaa sitä parempi se on! Mun skede makso noin 110€. Se on saman lainen kun Tony Hawksin eka lauta. ;) Siis siinä on skede rampin kuva pohjassa! Vähän on kyllä siisti!!! ;) ;) ;) Se on aika hyvä! Se on kestänyt noin 10 vuotta! Ps. Ei kannata ostaa mitään sellasta mika maksaa 10-50€.


      • sk8 4
        Skedeejä kirjoitti:

        Mitä enemmän skede maksaa sitä parempi se on! Mun skede makso noin 110€. Se on saman lainen kun Tony Hawksin eka lauta. ;) Siis siinä on skede rampin kuva pohjassa! Vähän on kyllä siisti!!! ;) ;) ;) Se on aika hyvä! Se on kestänyt noin 10 vuotta! Ps. Ei kannata ostaa mitään sellasta mika maksaa 10-50€.

        jos koko kunon copmlete maksaa 110 euroo ei oo ihan mikään paras complete. ps: lauta ei kestä 10:tä vuotta.


      • sk8 4
        sk8 4 kirjoitti:

        jos koko kunon copmlete maksaa 110 euroo ei oo ihan mikään paras complete. ps: lauta ei kestä 10:tä vuotta.

        Kunnon complete eikä kunon complete.


      • best sk8er
        Skedeejä kirjoitti:

        Mitä enemmän skede maksaa sitä parempi se on! Mun skede makso noin 110€. Se on saman lainen kun Tony Hawksin eka lauta. ;) Siis siinä on skede rampin kuva pohjassa! Vähän on kyllä siisti!!! ;) ;) ;) Se on aika hyvä! Se on kestänyt noin 10 vuotta! Ps. Ei kannata ostaa mitään sellasta mika maksaa 10-50€.

        Skede ei kestä kymmentä vuotta. :p Paitsi jos sitä ei käytä.lol lol lol


      • jukemppainen
        eemelinen kirjoitti:

        Mistä saa skeitti lautoja? Uusia siis!

        A1skateboards.com
        Lamina.fi (suomalainen)
        Boardstock.com/fi (tais olla kans suomalainen)

        tossa on joitain mun suosikkeja


      • eemelinen kirjoitti:

        Mistä saa skeitti lautoja? Uusia siis!

        mää tilasin oman lautani netistä ja kannattaa ostaa complate.


      • jori.martikainen
        Skedeejä kirjoitti:

        Mitä enemmän skede maksaa sitä parempi se on! Mun skede makso noin 110€. Se on saman lainen kun Tony Hawksin eka lauta. ;) Siis siinä on skede rampin kuva pohjassa! Vähän on kyllä siisti!!! ;) ;) ;) Se on aika hyvä! Se on kestänyt noin 10 vuotta! Ps. Ei kannata ostaa mitään sellasta mika maksaa 10-50€.

        hei haloo!! mulla oli ihan niin marketti ku olla ja voi ja kesti noin pari vuotta! eli ei kannata ostaa kallista lautaa jos on vasta aloittelu osasa :O


      • skedepellejeaaa
        sk8 4 kirjoitti:

        jos koko kunon copmlete maksaa 110 euroo ei oo ihan mikään paras complete. ps: lauta ei kestä 10:tä vuotta.

        Kyl se kestää 10 vuotta. Jos se on jossain kaapin pohjalla 10 vuotta


      • PILLU MANGEETTI
        jori.martikainen kirjoitti:

        hei haloo!! mulla oli ihan niin marketti ku olla ja voi ja kesti noin pari vuotta! eli ei kannata ostaa kallista lautaa jos on vasta aloittelu osasa :O

        en mitenkää hauku mut ei kannata ostaa marketti lautaa alussa koska sit kun opit vetää sillä hyvin niin se katkee ja sitte ku oot ostamassa sellasta parempaa lautaa niin sitte sillä on ihan sairaan vaikee vetää. ja sitte ku ostat uuen market laudan niin se katkee heti


      • ha
        Skedeejä kirjoitti:

        Mitä enemmän skede maksaa sitä parempi se on! Mun skede makso noin 110€. Se on saman lainen kun Tony Hawksin eka lauta. ;) Siis siinä on skede rampin kuva pohjassa! Vähän on kyllä siisti!!! ;) ;) ;) Se on aika hyvä! Se on kestänyt noin 10 vuotta! Ps. Ei kannata ostaa mitään sellasta mika maksaa 10-50€.

        Voikaitse lautaolla ihahyvä jos maksaa 50 (puhun vaa dekistä)


    • laudaton

      Kiitoksia vinkeistä.=) Mutta ostin nyt ensimmäiseksi laudakseni anttilasta 30e laudan koska ei ole varaa kalliimpaan.

      • Skedeejä

        Ei kande ostaa skedee joka maksaa 10-50€ paitsi jos ei ole hilloo eli rahaa!


      • skedeejä

        30 kymmenen euron skede ei kestä kyllä montaa vuotta! Mutta kyllä ne noin 1 vuoden kestää!


      • :D

        LOL LOL LOL LOL


      • sk8 4
        skedeejä kirjoitti:

        30 kymmenen euron skede ei kestä kyllä montaa vuotta! Mutta kyllä ne noin 1 vuoden kestää!

        30 euron skede ei kestä edes puolta vuotta. Korkeintaan kuukauden.


      • p8
        Skedeejä kirjoitti:

        Ei kande ostaa skedee joka maksaa 10-50€ paitsi jos ei ole hilloo eli rahaa!

        Jos ostaa pelkän dekin niin miksi ei voisi ostaa 10-50€ skedeä koska ponkesista saa plan b n dekin 29€ ???


      • p8
        p8 kirjoitti:

        Jos ostaa pelkän dekin niin miksi ei voisi ostaa 10-50€ skedeä koska ponkesista saa plan b n dekin 29€ ???

        Ja saa completenki 55e ponkesista jos on valmiiks renkaat ja laakerit.


      • jonski3
        sk8 4 kirjoitti:

        30 euron skede ei kestä edes puolta vuotta. Korkeintaan kuukauden.

        1 vk


    • se kyl ehk hajoo kätseen

      anttilan laudat on mitä huonoimpia. sil ei voi skedata. hajoo käteen. jos haluut tehä temppui tai käydä parkilla osta Cc:n kamat tai Laminast. Kanttee!

      • laudaton

        joo mulla hajos heti toisena käyttöpäivänä toinen trukki... kävin hakeen rahat takas ja ostin intersportist crazy creekin laudan:) en oo kerenny kokeilee viellä ku vähä rullaillu mut huomas kyllä heti eron:D anttilan lauta ei rullannu kunnol ja piti ihme meteliä


      • ys

        ostin itekki kärkkäiseltä (sama melkeeen ku anttila) =) ja skeitti oli paska haajos rengas onneks saan kaverilta uuden laudan 25 egee lauta kaso 60 ja on merkkilauta sunki kannattaa ostaa käytetty! jos on hyväs kunnos!!


      • peraxl
        ys kirjoitti:

        ostin itekki kärkkäiseltä (sama melkeeen ku anttila) =) ja skeitti oli paska haajos rengas onneks saan kaverilta uuden laudan 25 egee lauta kaso 60 ja on merkkilauta sunki kannattaa ostaa käytetty! jos on hyväs kunnos!!

        mun kaveri osti inter sportista semmosen HOTVEELS completen, sen trukki katkes kuuden tunnin käytön jälkeen.....


      • Element...
        peraxl kirjoitti:

        mun kaveri osti inter sportista semmosen HOTVEELS completen, sen trukki katkes kuuden tunnin käytön jälkeen.....

        Biltemassa myydään 40 euron lautoja ite ostin sellasen ja hyvin on kestäny. Paitsi lukuun ottamatta niitä vihanjälkiä laudassa xD


      • sk8 4
        laudaton kirjoitti:

        joo mulla hajos heti toisena käyttöpäivänä toinen trukki... kävin hakeen rahat takas ja ostin intersportist crazy creekin laudan:) en oo kerenny kokeilee viellä ku vähä rullaillu mut huomas kyllä heti eron:D anttilan lauta ei rullannu kunnol ja piti ihme meteliä

        Antilan laudat ja crazy creekin laudat on ihan surkeita. Elkää ostako niitä.



        ps. mulla onkin kunnon lauta (plan b:nuusi pro lite dekki makso 62 euroo)


      • skedeejä

        crazy creek merkkinen complete on iha paska ostin top portis semmosen ja dekki katkes viikos ja trukit väänty päivän iha killii mut laakerit ja renkaat on iha okt mut en suosittele


      • kiss my anttilla suc
        laudaton kirjoitti:

        joo mulla hajos heti toisena käyttöpäivänä toinen trukki... kävin hakeen rahat takas ja ostin intersportist crazy creekin laudan:) en oo kerenny kokeilee viellä ku vähä rullaillu mut huomas kyllä heti eron:D anttilan lauta ei rullannu kunnol ja piti ihme meteliä

        oon aika pro menin tekee ihan ollieaa vaan sitten kicflippejä ja poppareita ja droppi sit hajos ih paska


    • Kl44r44

      oon ostamassa kans laudan...saako niitä tähän aikaan vuodesta jostain sporttiliikkeistä, kun en haluis mtn kallista ekaks ostaa... kun se oliis eka lauta

      • Kl44r44

        ...kaiken lisäks oon vielä tyttö, ja kukaan ei varmaan uskois musta että haluun skedettää :) ja sitte kaikki pojat rupee kuiteski naureskele mul ku en osaa mtn xD mutta sellast se elämä on....


      • Skedeejä
        Kl44r44 kirjoitti:

        ...kaiken lisäks oon vielä tyttö, ja kukaan ei varmaan uskois musta että haluun skedettää :) ja sitte kaikki pojat rupee kuiteski naureskele mul ku en osaa mtn xD mutta sellast se elämä on....

        Moi! Mä olen suomen paras Skeittaaja!;) Kuka osaa 360 back flip? On paras!!!!!!!!


      • Skedeejä

        Moi! Skeitti lautoja saa tuolta Helsingin skede kaupasta! Ja tuolta Turun skede kaupasta!


      • skedeejä
        Kl44r44 kirjoitti:

        ...kaiken lisäks oon vielä tyttö, ja kukaan ei varmaan uskois musta että haluun skedettää :) ja sitte kaikki pojat rupee kuiteski naureskele mul ku en osaa mtn xD mutta sellast se elämä on....

        Tyttöjä ei ole paljoa sellasia ketkä haluu skedee! Olen kylää nähnyt monta sellasta tyttöö joka skedee rampelilla mutta ei ole paljoo nähtyy sellasta joka skedee kaupungissa. Uskon kovasti et tytöt haluu skedee mutta kyllä se on enemmän poikijen laji. Vai..? Jotkut tytöt ei osaa ees skedee eikä tiiä mitä tarkottaa skede!


      • Skedeejä
        Skedeejä kirjoitti:

        Moi! Skeitti lautoja saa tuolta Helsingin skede kaupasta! Ja tuolta Turun skede kaupasta!

        Saa noita skedejä muualtakin kun tuolta hesan ja turun skede kaupoista esim:Inter sportista mutta ne on ihan paskoja! Parhaita skedejä alokkaille saa biltemasta. Muuten myisin yhen skeden joka on tosin kokonaan oranssi se maalattiin sprei maalilla mutta on ihan hyvä muuten! Myisin sen noin 20€. Jos kiinostaa niin soita numeroon 0442630068


      • parempi skeitaamaan
        Skedeejä kirjoitti:

        Moi! Mä olen suomen paras Skeittaaja!;) Kuka osaa 360 back flip? On paras!!!!!!!!

        Tuu tänne näytää se sun 360 back flip tuskin osaat edes olliee kunnolla.Vedät siinä rönät ja menet äidin luokse itkemään.


      • Simple dude
        Skedeejä kirjoitti:

        Moi! Mä olen suomen paras Skeittaaja!;) Kuka osaa 360 back flip? On paras!!!!!!!!

        Syö lannotetta ku herneaivos tarvis vähä kasvuu


    • hörök****

      ei ole mitään järkeä ostaa mitään halpaa boardia koska
      1.se ei poppaa yhtään mihinkään(kokemusta on!!)
      2.silloin sen kanssa ei voi oppia temppuja
      3.se on erittäin turha ostos
      4.paskat laakerit

      • p8

        Samaa mieltä, laakerit on ku liimal kiinnitetyt ja muvisettrukkikumit.


      • bvcx
        p8 kirjoitti:

        Samaa mieltä, laakerit on ku liimal kiinnitetyt ja muvisettrukkikumit.

        lol


    • hgjrtu

      prismasta ainakin saa 17eurolla laudan

      • paskaaa

        prisman skeitit on paskoja


    • jukemppainen

      Älä vaan osta mitää halppislautaa. rikot 10kertaa helpommin luus. eikä kunnon laudatkaa kauheesti maksa, esim minilogon tai darkstarin laudat on aika halpoja.. ite ajattelin kans kaua sitte että hyvä alotella halppislaudalla mutta ne hajoo vartissa eikä niitä voi händlätä hyvi. speed demonssin laudat on tosi halpoja mutta nekää ei oo kovin hyviä. dekit vaa... Eli mitä sanomani piti: Osta kunnon lauta, vaikka käytetty mutta älä vaan halppislautaa!

      • Zkugaa

        Ostettiin eilen vantaan biltemasta 40 euroa maksava panicin complete ja toiminut tosi hyvin, flipin, heelin ja monta muutakin temppua päässyt päälle! Kannattaa ostaa. hyvä alottelulaudaksi tai ehkä paremmillekkin.


      • Zkugaa
        Zkugaa kirjoitti:

        Ostettiin eilen vantaan biltemasta 40 euroa maksava panicin complete ja toiminut tosi hyvin, flipin, heelin ja monta muutakin temppua päässyt päälle! Kannattaa ostaa. hyvä alottelulaudaksi tai ehkä paremmillekkin.

        siinä on kryptonics trukit :P


      • fkdgjdriosgj
        Zkugaa kirjoitti:

        Ostettiin eilen vantaan biltemasta 40 euroa maksava panicin complete ja toiminut tosi hyvin, flipin, heelin ja monta muutakin temppua päässyt päälle! Kannattaa ostaa. hyvä alottelulaudaksi tai ehkä paremmillekkin.

        melekeen uskon...


    • mun eka lauta makso 10e jaon kestänyt neljä vuotta!

      • Japaskat....

        Käytössä vai varastossa?


    • xpoika9

      mistä mää voisin ostaa pirkkalan läheltä skeittilaudan halvalla?(mulla on semmonen kala-lauta)

      • MMMP-00

        Mut eihän siinä mitään jos meinaat halpiksen ostaa. On mullakin ollu ja kaiken lisäks ihan hyvä.


    • jaa...

      skede lautoja myödään mis vaan, niit voi olla ihan maxissa tai prismassa =) =D ne maksaa 15e-20e.

      • jaa....

        mut ei kyllä kannata ostaa mistään maxista tai prismasta ostakaa netistä tai helsingistä.


      • omg sate
        jaa.... kirjoitti:

        mut ei kyllä kannata ostaa mistään maxista tai prismasta ostakaa netistä tai helsingistä.

        mä ostin halppiksen kesti pari tunti... ja mäsänä lol ostakaa yli 60e lautoj:p


      • vbc

        jnghbn


    • skeitti aloittelija

      Onko Golden Powell Dragon skeittilauta hyvä ? ostin intersportista makso 79e

      • Repairs

        Mikäs on muuten skedeissä painoraja? Itte oon 70 kg, ja ikää 15 vuotta.

        Ja mitäs mieltä halpislaudoista? Muistan takuulla, kun vanhempani ostivat minulle joskus 2005 100 euron skeittilaudan, joka oli joku halpis. Mietin vaan, että voiko halpiksillakin vetää temppuja "hyvin".


      • pari temppua menee

        mä aion ostaa ja ainakin vaikuttaa hyvältä.


      • element
        Repairs kirjoitti:

        Mikäs on muuten skedeissä painoraja? Itte oon 70 kg, ja ikää 15 vuotta.

        Ja mitäs mieltä halpislaudoista? Muistan takuulla, kun vanhempani ostivat minulle joskus 2005 100 euron skeittilaudan, joka oli joku halpis. Mietin vaan, että voiko halpiksillakin vetää temppuja "hyvin".

        voi joillakin halpiksilla ei kaikilla


    • skedeejä

      en tiedä mutta kannattaa ostaa ainakin jokin complete lauta eikä mitään halpiksia ne maksaa laatunsa nähden liikaa ja toiseksi ne menee helposti rikki joten stadiumiin tai jos löytyy niin skeitti liikkeeseen

      • skeitti hiiva

        Huoh mul on kryptonicsin lauta (eka) makso noin 40e ja ihan paska renkaat laakerit paskan ja dekki paljon paksumpi mitä kamuil eilikkä älkää ostako! koitan kyl kamun kaa saada hyväks.


      • skedeejä
        skeitti hiiva kirjoitti:

        Huoh mul on kryptonicsin lauta (eka) makso noin 40e ja ihan paska renkaat laakerit paskan ja dekki paljon paksumpi mitä kamuil eilikkä älkää ostako! koitan kyl kamun kaa saada hyväks.

        Crazy creasyn laakerit hajos ekast nightmearist et ÄLKÄÄ missään nimes ostako crazy creakin lautoi


    • I luv skateboarding
    • MMMp-00

      Tietääks kukaan onks plan b tai element hyvä skedemerkki? Jos on niin mistä noita plan B dekkejä löytäs? Siis etin jotain suomalaista verkkokauppaa missä ois niitä plan B dekkejä.

      • alottelija XD!

        Kandee mennä Stadiumiin ostaan eka lauta, oon aikaslailla ittekkin alottelija mutta oon kyllä jo kaks lautaa kerenny vettää sököks rampeilla XD! Mutta nykyään mulla menee jo kolmas lauta (vasta XD). Mtta nyt asiaan...... Kandee ostaa eka lauta Stadiumista ostin ittekkin ja maksokin vaan 34,90..... Mutta alennuksessa 19,90. Eli alottelijat menkäääääääääää Stadiumiiiiiiiiiiiiiiin! XD!


      • alottelija XD!
        alottelija XD! kirjoitti:

        Kandee mennä Stadiumiin ostaan eka lauta, oon aikaslailla ittekkin alottelija mutta oon kyllä jo kaks lautaa kerenny vettää sököks rampeilla XD! Mutta nykyään mulla menee jo kolmas lauta (vasta XD). Mtta nyt asiaan...... Kandee ostaa eka lauta Stadiumista ostin ittekkin ja maksokin vaan 34,90..... Mutta alennuksessa 19,90. Eli alottelijat menkäääääääääää Stadiumiiiiiiiiiiiiiiin! XD!

        siis ''mutta'', ei mtta XD!


      • alottelija XD!
        alottelija XD! kirjoitti:

        siis ''mutta'', ei mtta XD!

        muuten sen laudan nimi oli: Point Zero ja leveys: 7,5, painoraja: 80gk, alottelijalle, 9 kerrosta vaahteraa dekissä, laakerit: Abec 5, täydellinen skede, terästrukit, renkaat: 54mm/95A. iha paras lauta (oli XD)...... Ja oikee hinta olikin: 41,90, eikä 34,90e, mutta ostin sen alennuksesta: 19,90. (Niinkuin kerroinkin jo... LOLLED!)


      • alottelija XD!
        alottelija XD! kirjoitti:

        muuten sen laudan nimi oli: Point Zero ja leveys: 7,5, painoraja: 80gk, alottelijalle, 9 kerrosta vaahteraa dekissä, laakerit: Abec 5, täydellinen skede, terästrukit, renkaat: 54mm/95A. iha paras lauta (oli XD)...... Ja oikee hinta olikin: 41,90, eikä 34,90e, mutta ostin sen alennuksesta: 19,90. (Niinkuin kerroinkin jo... LOLLED!)

        se lauta oli muuten Completeskede.


      • Admin17

      • alottelija XD!
        Admin17 kirjoitti:

        Pari Completea viellä jäljellä http://www.prostore.fi/rullalaudat-potkulaudat-131/rullalaudat-133/

        Keväällä tulee lisää!

        parhailla on deuzerin työkalut skeittien muttereitten kiristelyyn ja löysentelyyn....... oeoeoeoeoeoeeeee. meinaan ostin sellasseeen työkalu setin hong gongista. se setti on joku deuzerin: HYLSY SARJA 40os. iha hyvä setti.... ja sika iso, hintaan verrattuna, mutta sen on silti iha sika iso vaikka se on vaan 6,47e. ja siinä on esim: 33 erilaista hylsyy (kaikki eri kokoisia, tai eri muotoisia, ja yks on iha jäätävä XD!), 3/8'' räikkäväännin (perus avain), 21mm tuplahylsy väännin (helmi XD!), adapteri 1/4''-3/8'' (siisti XD!), 75mm jatkovarsi (kiinnostava). ja tietenkin erittäin ruma paketti, XD! (oikeesti hieno, mun mielest XD!).


      • XD XD XD XD XD 12345
        alottelija XD! kirjoitti:

        muuten sen laudan nimi oli: Point Zero ja leveys: 7,5, painoraja: 80gk, alottelijalle, 9 kerrosta vaahteraa dekissä, laakerit: Abec 5, täydellinen skede, terästrukit, renkaat: 54mm/95A. iha paras lauta (oli XD)...... Ja oikee hinta olikin: 41,90, eikä 34,90e, mutta ostin sen alennuksesta: 19,90. (Niinkuin kerroinkin jo... LOLLED!)

        HEI!!! olisin ostamas tota nii kannattaakoo? ainoo halpa ja "hyvä" kö? mihin sulla hajos? kiinnostaa tietää


      • XD XD XD XD XD 12345
        alottelija XD! kirjoitti:

        muuten sen laudan nimi oli: Point Zero ja leveys: 7,5, painoraja: 80gk, alottelijalle, 9 kerrosta vaahteraa dekissä, laakerit: Abec 5, täydellinen skede, terästrukit, renkaat: 54mm/95A. iha paras lauta (oli XD)...... Ja oikee hinta olikin: 41,90, eikä 34,90e, mutta ostin sen alennuksesta: 19,90. (Niinkuin kerroinkin jo... LOLLED!)

        nii siis tätä skeittii tarkotin.


    • lidkfsfwe

      ostaa laminasta kunnon laudan joka noin 50e. paskalla laudalla eri kähde mikään ja helposti skeittiinnostus lopahtaa.

      • ammattilainen01

        kantsii ostaa union fivestä tai ponkesista.


    • adosaijd

      oisko jollaki mahollista kertoo missä olis PLAN B dekkejä? tai BLINDIN?

      (PS: leveys vois olla 7.6 & 7.8)

    • pikwofdödknl

      Blindin dekkejä on ainakin tuol overboardista (leveys 7.6)
      Plan B:stä en tiedä...

    • skeittari1929394

      Plan B:tä on union fivessä vaikka minkä kokosena...

    • :))))

      Real dealista saa kunnon lautoja

    • väpä12

      keravalla on varmasti stadium josta saa 30-70euron completeja kyllä osatkin on suht koht halpoja dekit halvimmillaan 25e ja trukit saman hintasii laakereist ja renkaist en tiiä

    • ...

      osta prismasta. alottelijalle suosittelen ''air walk'' skeittiä. itse opin ollien 30 min.
      kickflipin taas 15 min. jos haluat mekki-kamaa, käy osoitteessa : www.boardstock.fi / www.ponkes.fi (kallis...) / www.lamina.fi /
      tai laita vaan haku-sanaksi ; skeitti halvalla...

    • tomi skeittaaja

      joo minä tilasin almost skeitti laudan union fivestä se oli hyvä paitsi siihen oli tullu joku valmistus virhe tai sit se väänty vaikka en oo kyl hyppiny paljoo vittu vähä ärsytti mut mä sain tikarin dekin :) ja valuen trukit ja asteen renkaat ja siitä almostista laakerit ja ruuvit :) että kannataa harkita lautaa pitkään :)

    • skedeman42

      Ponkesista saa hienoja mini-logo skedejä mut jos ei oo paljoo rahaa lappeenrannan city-marketista saa halpoja IP skeittilautojane maksaa vaan 19,90 .Ostin sellasen IP skeden koska olin sillo viel aloittelija (ja rahaa loyty yli satane ja oon viel lapsi).

    • skedeman42

      Lappeenrannan city-marketista jos ostaa IP skeden ni sen grippi alkaa halkeielmaan. Käytin sitä noin 3 viikkoa ja se grippi on ihan repaleina ja nyt ostan uuen.

    • skedeman42
    • skedeman42

      ÄLÄ OSTA IP SKEDEÄ KOSKAAN!!!!!!!!!!!!!!!

    • something488

      itellä on mini logo skede ja on sitä aika paljo tullu käytettyy enne oli bilteman lauta ja ei sillä mitää temppuja voi tehä. Mini logolla onnistuu helposti ollie ja flippi temput..

      • skedeman42

        something on oikeessa mini logo sekedet on tosi hyviä ja niillä onniistuu heelflip,kickflip jne. ja myös ollie


    • flippailija

      Ei kannata ostaa ekaks laudaks mitään 50e koska huomaat noin 2vk päästä että se on aivan huono eikä sitä edes kannata käyttää sitten ostat taas uuden, tuhlaat siinä rahaa..itsekin skeittasin alotusskeittilaudalla 1kk sit se katkes ( ostin sen jälkee kyl 180e laudan yhteensä trukitrenkaatjnä)

    • ei ikinnä skeitannu!

      morooo!meikä on tyttö en ikinä skeitannu!haluisiin alottaa mut kukaan meikän kaveri ei osaa ja kukaan tuttu poikakaan ei osaa!mistä kandee alotaa ja voiko tasasel asvaltil alotella?!mistä saa halvimmat laudat!?teidän et ne on paskoja ja hauonoja ja blääblääblää mut haluisin kokeilla??!!!millasella ite alotitte?!ja itekkö opettelitte?!niin ja sit viel et kantsiiko alottelian käyttää jotain suojia?!mua vaan ärsyttää ku kaikki tytöt harrastaa jotain pianonpimputusta ja ratsastusta ja paritanssia haluisin ite jotain erilaista!

      • moi! alotin ite skeittauksen 3 vuotta sitten. saan 360 flipin,laser flipin, triple flipin, ja muita. ite alotin iha itekseen tasamaalta ja siitä siirtyny vertille.


      • cr

        ite ostin prismast 17egel skeden mut paskaks


    • Skater´Toni

      LOOOOOOOOOOOOOOOL!!!!! mä vedän 5deck ollie. multi hardflip, double poppari, ja kaikkee muuta.

    • Ahhaa te PEOPLET

      Se ei riipu mist kaupasta lautoja ostaa? Merkistä kiinni.... Voit saada skeittikaupastakin jonkun halvan laudan joka menee heti rikki.

    • joku!!!!!!!

      mie tilasin stadiumista on kestäny hyvin

    • iha jmeesx

      itellä on ollu airwalkin complete jo yhen vuojen ja ei mittää vikaa makso noin 50euroa

    • Just näin..

      Kamun halppis dekki kesti 4 skeittikertaa ja mun about kuukauden. Nyt tilasin laminasta kunnon completen. Jos aiot vain kokeilla harrastusta --> osta halppis. Jos tiedät ja olet aina halunnut skeitata --> osta esim. Lamina.com:sta hyvä complete.

    • skedaaja

      samperiko Vi****aa kuun meillä on ostettu 105eurol halpis lautoja 15e skede ekaluokal, kakosella 30e, kolmosellaki 30e, nelosel en skedannu ja vitosluokal 60e seki on/oli iha pas*a ku olis voinu vaa ostaa ku laminasta saa 99e semmose lauan ny alennukses oikiasti olis 122e peehana!!

    • MOI VAAN KAIKILLE JA

      osaAAN LASERIN

      • MOI VAAN KAIKILLE JA

        NOB0T


    • 5 vuotta rullannut

      Kaikki noi prisman anttilan bilteman ns. dekit on ihan paskoja, ei yhtään poppia, concavea ei yleensä ollenkaan, laudat painaa tuhat kiloo, trukit on jotain paskarautaa jotka vääntyy heti ihan vituiks, laakerit on aikapommit, renkaat jostain ylijäämäkumista tehdyt köntit. PROTIP älä osta mitään halpaa paskaa vaan kävele vaikka laminaan ja iske kompliitti kätee ja rahat pöytää ja eiku rullaamaa.

    • skedeman

      osta laminast complete 105 euroo antihero tai joku muu

    • 5vuotta skeitannu

      sanon et menkää ja tilatkaa, vaikka laminasta, ponkesistä tai a1skateboards sielt ite ostin tänää realin deckin ja uuden gripin hintaa tuli semmosen 40euroa.

      SANON KAIKILLE ETTEI KANNATA OSTAA HALPAA TAI COMPLETEA OSTAKAA SUORAA KAIKKI ERIKSEE I SAA PALJON PAREMMAT EN ITEKKÄÄN ENSIN TIENNYT ET ALOTAN SKEDEYKSEN KUNNOL MUT SIT ALOTIN JA ÄRSYTTÄÄ VIELÄKI, KUN EN OSTANU KERRALLA HYVÄÄ.

      SIINÄ ON KAIKILLE VINKKI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • VALVOJA

      Yrittäkää edes vastata asiallisesti, ja jos asia ei liity tuohon kysymykseen niin miksi se pitää tänne kirjoittaa?

    • jaakkopoika
    • pneöoerfkqöo92

      speed demonsit on huonoja, en suosittele kellekään, ne on ns. markettilautoja

    • SkateOrDie

      Multa löytyis elementin complete.. Halvalla lähtis! Ostettu n. kuukaus sitten ja täysin ehjä! Skeitattu n. viikon verran, muutama naarmu pohjassa, ei kräkänny! Maksoin 175€, joten hinta olis 70€!!! Sijaintina Helsinki! Vain tän päivän tohon hintaan noudolla! Kuvia löytyy tuolta: http://aijaa.com/0088510251189

      yhteydenotot: [email protected] tai puh: 0405653381

      Myynnin syy: Ei leikattu polvi enään kestä skeittaamista :/

    • joujou1112

      Joo.... Ei kannata ostaam itään halppista. Mulla oli tuommonen anttilan lauta josta hajos heti renkaat!!!! Nyt on semmonen 90€ darkstarin compelete.

      • Skede äijä

        Älkää ostako halppis lautaa eli noin 10-50 completea. Jos ostatte completen menkää esim laminasta tai jostain muualta ostamaan kunnon lauta. Oon ite skeitannu noin 2v mut kokemusta on et ei kannata alottaa paskalla laudalla. Ite ostin ekan lauan ropparista joka,makso 5e. Sit ostin kryptonicin joka oli paksu ja huono jossa on surkeet trukit. nyt oon käyttäny zeron lautoja. Jos alottaessa ostaa huonon laudan ja alkaa harjoittelemaan (esim)flippei tai grindei joita ei kannata edes harkkia 5e laualla niin ei opi kunnolla. ja jos oppii niin sitten kun ostaa 130e lauan joka mul on joutuu harjoittelemaan kaiken uudestaan. Ainakin mä. OSTAKAA HYVÄ LAUTA!


    • element

      osta cartellista tampere dekki tai micmacista micmac dekki

    • aste skateboards

      onko speed demons truckit hyvät vai huonot

    • Tääl ois tämmöne 13wö likka joka on erityisen innostunu skeittaamisest :33 Nii mul ny on tuommonen markettilauta joka on jo tosi wanha ja siks jo aiwan rikki. Eli periaatteessa oon nyt ostamas ekaa lautaa nii mitä te suosittelisitte..? :> Kiitos jo etukäteen [:

      • skede boy02

        girl alien- workshop blind plan b element toymachine


    • vittulima

      Plan B
      !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • jooseskeittari

      Nuo Darkstarit ja Speed Demonssit on jo ihan hyviä lautoja. Sen 70-100€ joutuu maksamaan että on järkeä ostaa. Itsellä on kunnon n.150€ compliitti mutta pikkuveljelle ostettiin kanjonista Speed Demonssi ja se on ollut tosi hyvä sille ja itsekin olen sillä flippejä tehnyt. Pikkuveli on 11vuotta.

    • kalle

      Kuinka paljon saa painaa ettei lauta katkee?

    • tietämätön..

      Löysin sellasen Almostin tosi ihanan completen mut nyt en löyä sitä enää mistää vaik haluisin nyt sen ostaa.. onks tietoo mist löytyis Almostin completei?

    • Dekkaa Elementillä<3

      Ite dekkaan pelkällä elementillä ja elementin dekit on aina parhaita, itellä on 2 uutta elementin dekkiä varalla. :)
      Ja unionfivestä saa elementtiä aika halvalla. Suosittelen!

    • Semi Normi

      Itse osaan jotenkin jo skeitata (menee esim jotkut 360 flipit sun muut ) ja sanon vaan et repesin kun luin et joku dekki ketää vaikka vuoden tai kaksi... Ei mulla ole ainakaan koskaan kestänyt, nykyään menee noin 4-5 dekkiä vuodessa. ( Asun Espanjassa joten skeittaan kesät ja talvet. ) Mutta olen samaa mieltä että ei kannata ostaa huonoa completea koska niillä on ihan erilaista vetää kuin kunnon kamoilla.. Kannattaa vaikka etsiä kesätyö paikkaa.

      Mitä mieltä olette muuten Jartin dekeistä itse tykkään.. halpoja ja hyvä poppi. :)

    • jaahas jaahas

      sormiskeitit on tosi halpoja no ei käyppä kampin union fivessä

    • Lahna2

      Onko Sweetin, Enjoin tai Realin laudat hyviä? Oon ajatellu lähiaikoina ostaa uuden, nyt vähän paremman kun alotin tolla Stadiumin laudalla ja ainakin tähän mennessä toiminu hyvin. Tai mikä lauta edes kannattaa ostaa?

      • sarre33

        mullon ainaki ollu real ja kesti koko kesän. james hardy. laminast ostin.


    • skedeejä

      sweetin dekit on aika hyviä ja ostin itekki sweetin dekin ku 19 egellä dekkejä overboardissa.niin mitä siinä tekkee ku 19 egellä dekkejä :D

    • sweet on pask*

      Sweetin laudoissa ei pysy muodot!

    • 6vuotta skeitannu

      ymmärrättekö että prisman sun musi marketti laudoissa on paino rajat ei mikään 60kg voi tehdä sellasella mitään tottakai vääntyy ne marketti laudat on tarkotettu lapsille ei nuorille tai aikusil

    • Proskater00

      Siis kuka tää Skede on?

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      71
      3319
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      562
      3150
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      39
      2634
    4. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      49
      2042
    5. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      311
      1853
    6. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      120
      1835
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      12
      1745
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      127
      1407
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      26
      1251
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      63
      1238
    Aihe