AA
A A A
Opastus ja palaute
liity jäseneksi!

/   /  /  / Perttulinpäivät lähestyy!

Perttulinpäivät lähestyy!

6 Vastausta 786 Lukukertaa
Millainen tapahtuma Perttulinpäivät nykyisin on? Olen ollut pois monta vuotta mutta nyt ajattelin palata juurilleni viikonlopuksi=)

Ainakin Hovi-Pyhännässä esiintyy tangomarkkinafinalisti, sen verran ehdin kuuklettaa.

Jotensakin kunnossa olevat

Muualla asuvat eläkeläiset tulevat muistelemaan, miten heinää ängettiin seipäälle,ja suolasärkiä,maitopottua syötiin.Eiköhän ne tässä tärkeimmät.

kyllä muutakin lienee

20.8 kannattaa jo tulla tavastkengän kylätalolle. ja lauantaina ainakin torilla melkoinen markkina meininki.katsoppa www.tavastkenkä.fi siellä päivitetään tapahtumia usein.

Millonkas ovat?

En löytänyt tietoa tarkemmasta ajankohdasta kunnan nettisivuilta, eli mitkäs ne päivämäärät ovat? Joku viikonloppu elokuussa kuitenkin. Jos sattuis sopivasti, niin vois ajoittaa mökkireissun samalle viikonlopulle.

hmm

minä kuulin että 20. päivän tienoilla siinä... mutta varmaa tietoa ja päivämääriä vaikka olen minäkin

joo joo

lisätä ja aikaistaa tuota tiedotusta.mutta kyllä 20.8-23.8 se on

Pyhännän Järvihelmessä

Joo niin näyttää olevan tangofinalisti Virpi Piippo esiintymässä Perttulina siellä hotelli-ravintolassa (jotain muutakin ohjelmaa siellä ravintolassa on)
 /   /  /  / Perttulinpäivät lähestyy!

Asiantuntijat

• SincityNaisille ja pariskunnille sunnattu intiimituotteiden erik...

Keskusteluhaku

Laaja haku

Lisää keskusteluja aiheesta

Tietoa mainosten kohdentamisesta