Spellbound Tattoo

***

Mitä mieltä Spellbound Tattoosta? Itse harkitsen kyseistä paikkaa ja haluaisin kuulla vähän muidenkin kokemuksia paikasta.

55

7428

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Käyn jatkossakin:)

      Käynyt olen kyseisessä paikassa ja 3 tatskaa ottanut,suosittelen muillekkin ja henkilökunta osaa tehtävänsä, Kuopion ykkönen:)Suosittelen !

    • kokeillu

      Ehottomasti kuopion ykköstatuointipaikka, todella laadukasta työtä ja lepposaa palvelua

    • Vuppe

      Kohta 10 vuotta ollut Maken tekemä tribaali ranteessa, edelleen kuin uusi.

      Suosittelen, todellista ammattitaitoa!

      • jos sattuu

        olemaan Maken tekemä niin OK mutta naispuolinen tatuoitsija ei hommaansa oikein osaa,viivat vaeltelee miten sattuu ja muutenkin on hieman kökön näköistä. Pitää korjauttaa muualla. Eipä taida muuten Make paljoa enää Spellboundissa kuvia tehdä.


      • mieltä
        jos sattuu kirjoitti:

        olemaan Maken tekemä niin OK mutta naispuolinen tatuoitsija ei hommaansa oikein osaa,viivat vaeltelee miten sattuu ja muutenkin on hieman kökön näköistä. Pitää korjauttaa muualla. Eipä taida muuten Make paljoa enää Spellboundissa kuvia tehdä.

        se naispuolinen ei osaa hommaansa hoitaa. On muuten oma kohtaista kokemusta!


      • tyuhtjuygjb
        mieltä kirjoitti:

        se naispuolinen ei osaa hommaansa hoitaa. On muuten oma kohtaista kokemusta!

        Tota en mene kyl alleviivaamaan!!! en itse ole ainakaa sellaista nähnyt hänen kohdalla!


    • tattoo

      No sen naisen tekemistä kuvista päätellen tekee aika huonoa jälkeä. Pari selkeetä mokaakin näkyny, ääriviivat menny liian pitkälle, kuva ei yhtään symmetrinen tai häivytelty kunnolla... tökeröä jälkeä.

    • N86..

      Kyllä se jälki on hyvää nykyään ainakin kyseisellä henkilöllä,itse olen ainakin tyytyväinen ottamaani kuvaan siellä ja on nättiä jälkeä. Kuopiossa on monta muutakin huonompaa tatuoijaa joten ei kannattaisi yleistää.

    • Miia W

      Vasta kävin naisen tekemän ottamassa ja jälki todella huonoa..
      Värit todella epätasaiset, linjat kuin lapsen tekemät ja tatuoiminen oli kuin olisi ollut raastinraudan alla....
      "20 vuotta alalla" ei taida paljon merkitä.
      Pakko mennä muualle korjaamaan ja he saavat kuluihin osallistua.

    • Jinskad

      Jos sama nainen kuin 10v sitten niin kyllä osaa tehdä mitä pitääkin. Ainakin itselläni 2 tatuointia hänen tekemiään ja olivat sellaisia kuin pitikin!

    • Jessi

      Olen menossa ottamaan tatuointia ja ymmärsin vanhemman naisen tekvän,ovat avanneet liikkeen helsinkiin. Löytyykö lisää mieli piteitä henkilön tekemistä tatuoinneista.......mennäkkö vaiko eikö. Kyseessä helppo tatuointi,suoraa viivaa ja vähän varjostusta....

      • Eipä

        Kävin ottamassa, en suosittele...omani jodun muualla korjaamaan. Hutaistu, liian paksut viivat ja liian kovaa tehty.


    • Geezer g

      En suosittele. 90-luvulla otin siellä 2 Makella ja toisen olenkin jo peittänyt. Kannattaa katsoa millaista jälkeä nykyään tekee mutta ainakin mulla meni liian syvälle ja inkki levisi rumasti. Ja se taidepuoli..no toiset on taitelijoita, toiset vaan tatuoijia.

    • hienoin tatskani

      Tinolla kalle tekee todella hienoa jälkeä, suosittelen!!
      Eli siis tino's tattoo

    • mimuuli

      Tino's Tattoo ja Terry, suosittelen! Ammattitaitoista palvelua ja jälkeä.

    • ronya4

      Itse kävin spellboundilla kuukausi sitten ja tämä "vanhempi nainen" siellä huseerasi. Helppo kuva, mutta silti huonoa jälkeä. Viivat eivät ole tarkat...hetkessä valmis ja kehui pitkää työkokemustaan. Kyllä kaduttaa kun joutuu mennä muualle korjaamaan. Joku täällä puhui samaa, saitko heidät osallistumaan korjauskustannuksiin?

    • kuvaton3

      Spellpoundissa Sami tekee ihan törkeen hienosti! Suosittelen!!

    • tassun81

      En menisi enää koskaan. Tekijä ammattitaidoton, vaikka itseään
      kovasti ammattitaitoiseksi kehuukin. Ja juurikin tämä Hellu!! Vein mallin ja sanoin, että haluan tälläisen. Noh,
      tulos on jotain aivan muuta. Hän muokkasi sen aivan täysin. Lisäksi kuvassani oli 2
      päivämäärää.. Oct.2 ja Feb 25.. Noh, tämän lokakuun toisen kohdalla kävi niin, että
      iholla oli 7.2 o.O Joka korjattiin tuloksella oc.2. Kolmannella kerralla se meni sitten
      oikein.. Ja tämä Feb.25.. Oli jo tatuoituna iholla Fed.25.. Artisti kyllä korjasi sen
      välittömästi, mutta valkea korjaus väri kyllä ikävästi näkyy tekstissä.. Fontti eikä
      koristelu täsmää mitenkään alkuperäisen mallin kanssa.. Joten en lähtis kyllä
      suosittelemaan paikkaa omien kokemusten perusteella.. Mieheni otti samalla kerralla
      tekstin.. Siinä on kirjaimet erikokoisia, osa niistä kirjaimista on vinossa ja osassa on
      muuten vaan liian suuri väli toisiin verrattuna.. Hinta myös aivan omassa luokassaan..

      • Jakubby

        En todella voi suositella, uudessa Helsingin liikkeessä kävin ottamassa yksinkertaisen tekstitatuoinnin ja pakko kyllä mennä korjauttamaan jonnekin muualle. soitin ko. liikkeeseen ensimmäisen kerran jälkeen ja sanoin että vaadin korjausta, sen sainkin mutta lopputulos ei muuttunut sen paremmaksi. Hutaistua, välinpitämätöntä ja pöyristyttävän kallista USKOMATTOMAN huonosta jäljestä. Tämä omistaja vaalea nainen kyseessä tässäkin.


    • 12wee

      Entä tää lävistyspuoli ?:D onko kokemuksia ? Oon ite menos ottamaan ja ainaki hinnasta päätellen (20e rustolävistyksestä/kulma/napa) ei synny aavistustakaan ammattimaisuudesta... Oonko ihan väärässä?! Kertokaa , älkää tuomitko ! Ja sit semmosta viel et eihän kummiskaa ammattilaisil lävistykset (rusto) voi mitenkää mennä "pieleen" xd KIITOS JA KUMARRUS AVUSTA !

    • tyytyväinen asiakas

      Sinne vaan Janus tekee ainakin loistavaa työtä. tunnelma on rento ja varmasti tatska neitsyydenkin on helppo mennä ottamaan eka kuvansa. ehdottomasti suosittelen!

      • lifemocker

        niin en kyllä siis muilla ottaisi kun januksella


    • IncVirgin

      Onko siellä sitte minkä hintasia ne tatuoinnit? o_O

      • lifemocker

        riippuu vähän aina koosta


    • IncVirgin

      Tai se Tino's Tattoo? Onko siellä millaset hinnat?

    • jadeStone

      Liian syvälle hakattu osa tatuoinnista. Ite oon kai sitten rasvannut liikaa. Huomenna hakeen antibioottikuuri

      • jadeStone

        Kuva, jossa värien ja varjostusten kohdat syvillä haavoilla. Todella kipeetä tekee. Katsotaan mitä tosta tulee, nyt ainakin näyttää kammottavalta..10 pv antibiootteja. Prkl!!!


    • jadeStone

      Tulehtuneen tatuoinnin hoito? Ei oikein löydy ohjeita, tai ne on ristiriitaisia. Suihkutella pitäisi, mutta rasvata ei saisi..öö? Sen verran huomasin, että bebanten ei nyt tässä todellakaan auta, pahentaa vain. Lääkäriltä en ulkoiseen hoitoon ohjeita saanut. Suihkuttelu ja bacibact? Oisko ketään, joka osaisi neuvoa, tässä nyt tarkkaillaan muutenkin, pitääkö lähteä päivystykseen...

      • lifemocker

        eikö kannattaisi tekijälle mennä näyttämään?


      • JadeStone
        lifemocker kirjoitti:

        eikö kannattaisi tekijälle mennä näyttämään?

        Lukekoon täältä. Kolmannen lääkärikäynnin jälkeen neljäksi päiväksi sairaalaan antibioottia suoneen. Yksi osa kaavittin pois, nilkassa sillä alueella, joka liikkuu. (Tulee ryppyä, kun liikutat ylös alas) Siinä eniten hakkausta. Noin kokeneen tatuoijan olisi se kuulemma pitänyt osata hakata hieman alemmaksi. (Olen käynyt näyttämässä toisessa liikkeessä). Kaikki punainen väri myös muualta kuvasta kaavittiin sairaalassa ulos. Puna- Värissä ongelma! Mun nilkka on nyt sitten k.o lafkan käyntikortti...3 viikkoo ja hoidan kraaterii vieläkin, antibioottivoiteella.


      • lifemocker
        JadeStone kirjoitti:

        Lukekoon täältä. Kolmannen lääkärikäynnin jälkeen neljäksi päiväksi sairaalaan antibioottia suoneen. Yksi osa kaavittin pois, nilkassa sillä alueella, joka liikkuu. (Tulee ryppyä, kun liikutat ylös alas) Siinä eniten hakkausta. Noin kokeneen tatuoijan olisi se kuulemma pitänyt osata hakata hieman alemmaksi. (Olen käynyt näyttämässä toisessa liikkeessä). Kaikki punainen väri myös muualta kuvasta kaavittiin sairaalassa ulos. Puna- Värissä ongelma! Mun nilkka on nyt sitten k.o lafkan käyntikortti...3 viikkoo ja hoidan kraaterii vieläkin, antibioottivoiteella.

        ja tekijä oli?


      • Janus=Best
        lifemocker kirjoitti:

        ja tekijä oli?

        ei varmaan ainakaan Janus..


      • lifemocker
        Janus=Best kirjoitti:

        ei varmaan ainakaan Janus..

        no ei :D muistetaan myös se hoitaminen ;)


    • help5

      Tekevätkö siellä molempiin korviin reiät 15eurolla, vai onko se per. korva?

      • uusavuttomuus kasvaa

        korvat voi reittää itsekin


    • rusetti5

      En suosittele ainakaan paikan omistajaa.. Otin simppelin kuvan Hellulla ja lopputulos on pettymys. Väritys on vähän miten sattuu, viivat epätarkat ja koko kuva suttuinen. Kuvaa pitää siis korjata mutta mielummin maksan kuvan fiksaamisesta oikealle ammattilaiselle, kuin menen takaisin Spellboundiin.
      P.S Aivan ylihinnoiteltu paikka.

    • Tepale

      Spellpoundilla tämmönen kaveri ku Sami on kyllä tehnyt mulle suurimman osan tatskoista ja on kyllä todella hyvin tehtyjä ja värit säilyneet hyvin parantuneet hyvin! Ei kannata koko paikkaa tuomita yhden henkilön takia, kyllä siellä osaavia kavereita on kans! :)

    • kuopio

      Ei minkäänlaista asiakaspalvelua, todella epäammattimaista ja epäluotettavaa porukkaa..

      • Tyytyväinen

        Nyt oot kyllä aivan väärässä :D Asiakaspalvelu Kuopion liikkeessä on lepposaa, mutta ammattimaista. itse olen käynyt ottamassa kyseisessä paikassa 3 tatuointia Januksella ja jälki on erittäin hyvää ja siistiä. Eikä todellakaan ole epäluotettavaa porukkaa!


    • kaikkeesitänäkee

      Liikkeessä saattaa olla osaavaakin porukkaa, mutta itse en tukisi tuollaista toimintaa mitä liikkeessä harjoitetaan. Tehkää hyvät ihmiset sitä taustatyötä valitessanne liikettä! Ihan jo Spellboundin omien nettisivujen artistien gallerioista näkee työn laadun. Vanhempi vaalea nainen ei osaa hommaansa laisinkaan. Kuvien laadun ymmärtäisi jos kyseessä olisi harjoitteleva artisti, mutta että 20v tatuointikokemuksella.... Huhhuh.
      Ja mitenkäs tämä netissä leviävä kaunis muotokuva, joka tässä hiljattain tehtiin Spellboundissa? Haluaisitko itse tältä artistilta kuvan itseesi loppu-iäksesi?
      http://pics.kuvaton.com/kuvei/doing_it_wrong217.jpg

      • qwertyujkl

        Tuota netissä liikkkuvaa kuvaa ei olla tehty Spellboundissa vaan USAssa.


    • Minun tietääkseen Spellbound on lopettanut nyt hiljattain.. Tai oisko vaihtanu nimeä, en ole varma.

      • hyvää mainosta!

        no hyi kamala..


    • Boikotoikaa

      En suosittele yhtään! Kävin pari vuotta takaperin ottamassa yksinkertaisen tekstinpätkän ranteeseeni. Hellu istutti penkkiin, rupesi tekemään turhia puhelematta. Lopputulos on kaamea. Kirjaimet ovat aivan eri tasossa toistensa kanssa, ja parhainta kaikessa on, että yksi n-kirjain muotoutui h-kirjaimeksi!! Kun näin tekijän virheen, sanoin ettei paksuntaisi viivaa enempää, mutta rouva paksunti kaikesta huolimatta. Pari päivää myöhemmin menin vaatimaan korjausta. Hellu sähräsi valkoista mustetta mustan päälle, ja nyt epäonnistunut n-kirjaimeni on harmaa epäselvä läntti. Tässä opiskelijana säästän rahaa, että saan ottaa kokonaan uuden kuvan peittämään edellisen kauhistuksen.

    • semmonen1

      Elikkäs tuota eikös spellbound (=hellu) ole muuttanut jo joku aika sitten helsinkiin ? Näin ainakin kertoo nettisivun yhteystiedot ja entisellä spellboundin paikalle on rotten tattoo (oisko vanhat työntekijät siellä sitten)

    • Asiantuntija!"

      Spellbound tattoo lopetti ja tilalla nykyisin rotten tattoo ja paikalla uusi ammattitaitoinen omistaja ja ammattitaitoiset tekijät.

    • tittan

      Mulla huonoja kokemuksia myös siitä naisesta. Huijas kunnolla, mutta kuva oli kyllä hyvin tehty.

    • Miten ihmeessä

      kukaan voi edes ajatella teettävänsä jotain tatuointeja. Eihän koko hommassa ole mitään järkeä vaikka ajattelisi miltä kantilta. Tatuointi kertoo siitä tyhjyydestä mikä pään sisällä vallitsee, ei mitään muuta. Yksinkertaisten ihmisten tapa näyttää tyhmyytensä muille.

      • todella tyytyväinen

        Kävin itse rottenissa ja januksen työnjälki on aivan mahtavaa! suosittelen kyseistä paikkaa!


    • ahahah
      • iipo

        Tuota kuvaa ei kyllä nainen tehny vaan nuori mies mut samas liikkees kylläkin.


    • aapee1

      En todellakaan suosittele. Asiakaspalvelu olematonta, hyvä että edes puhui asiakkaalle. Luulin tatuointini olevan yksinkertainen, mutta jäljestä päätellen se ei sitä ollut. Hellu teki, ja muualle olen menossa korjaamaan. Aivan suttuinen ja ruma. Ja kysessä siis yksinkertainen kirjain. En ymmärrä miten kehtaa pitää koko puljua auki.

    • harkitse

      vuosia sitten kävin kuopiossa spellboundissa tatuoitavana ja kuvan ihooni räpelsi hellu.ei ole kuvassa ehjää linjaa saati kunnon väriä.vituttaa niin jumalattomasti koko kuva ettei sitä kenellekään tohdi kunnolla näyttää.surukseni huomasin kun tätä emäntää googletin että eukko soheltaa tatuointeja edelleen...miksi? ja mikä parasta; ekan tatuointiräpellyksen jälkeen jouduin korjauttamaan kuvaa, eikä tästä tule valmista ennen kuin upotan käteni happosammioon tai sitten joku taitavampi korjaa tämän...laserpoisto on ihan järkyttävän kallista. missään nimessä en hellua kenellekään suosittele, sen verran paskaa jälkeä tuhersi. voisi vain sanoa, että "mitäs läksin.kikkeliskokkelis" no, onneksi on paidoissa hihat jne ;)

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      53
      5228
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3397
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1532
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      185
      1399
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1056
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      968
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      887
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      816
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      768
    10. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      759
    Aihe